Wohi.nl

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling van mijn BBQ ging op zich vlot echter de afhandeling van mijn retour aanvraag verliep dramatisch.
Ben nu bijna 3 maanden verder en heb mijn geld nog steeds niet terug op mijn rekening.

Telefonisch klantenservice vrij prijzig, 40 cent per minuut plus een start tarief van 4 cent.
Ik zal hier nooit meer iets bestelling in ieder geval.

Verzending

Bestelling werd op tijd geleverd

Algemeen

Zeer voordelige prijzen en actieve klantenservice. Er werd me vanwege een schadegeval direct een tegemoetkoming aangeboden (korting of kortingscode) die ik passend vond voor het ongemak. Erg blij mee!

Klantenservice

Er werd snel op mijn e-mails gereageerd. Ik heb niet hoeven bellen.

Algemeen

Toetsenbord besteld, maar ik kreeg Azerty i.p.v. Qwerty. Gemeld bij klantenservice, waar ik pas na een week reactie kreeg. Ik mocht het artikel retourneren. Pas na twee weken na ontvangst door de winkel kreeg ik (na zelf erachteraan gegaan te zijn) bericht dat er geen Qwerty-model meer beschikbaar was en ik mijn geld binnen 10 werkdagen teruggestort zou krijgen. Vervolgens kreeg ik na 11 werkdagen de melding dat het bedrag teruggestort was en dat de melding gesloten was, de 12e dag stond het geld daadwerkelijk op mijn rekening. De hele procedure van bestelling plaatsen tot geld terug op rekening duurde van 23 januari tot 4 maart. Voor het ongemak kreeg ik op 5 maart een kortingscode van 10 euro, 2 maanden geldig.

Verzending

Vrijdag besteld, maandag in huis.

Klantenservice

Klantenservice (en hun retoursafdeling) reageren traag en nemen zelf nauwelijks initiatief (op mail, ik heb niet gebeld naar hun 0900-nummer).

Algemeen

Makkelijke winkel: het bestellen is eenvoudig en makkelijk en het wordt geleverd zoals aangegeven. Veel keus uit verschillende artikelen.

Verzending

Besteld en volgende dag geleverd.

Klantenservice

Niet nodig gehad, maar alle informatie op de site die ik nodig had voor bestellen was voldoende aanwezig.

Algemeen

Ik had een boek besteld. Ik bedacht me echter 15 minuten later dat ik het toch niet wilde. Ik heb meteen geprobeerd te annuleren (dmv email naar klantenservice), maar helaas kreeg ik toch het boek. Het duurde 3 werkdagen voordat ik een retourformulier kreeg waarmee ik het terug kon sturen. Hierna duurde het nog 4 weken voordat ik mijn geld terugkreeg (pas nadat ik hen gemaild had dat ik nog niks ontvangen had). Klantenservice is traag (en antwoord soms niet) en pas nadat ik herhaaldelijk aan de bel had getrokken over de terugbetaling kreeg ik mijn geld terug. Enige positieve is snelle levering.

Klantenservice

Wordt niet altijd gereageerd op e-mails. En het duurt heel lang voordat geld wordt teruggestort.

Algemeen

De geplaatste order wordt niet verzonden binnen een week na de beloofde verzenddatum, tegelijkertijd staat het product nog wel vermeld op de website met een zeer korte levertijd.

De prijs van het product was wel in orde.

Klantenservice

Er wordt een toezegging door de klantenservice gedaan over de verzending, die vervolgens niet wordt nagekomen. In de tussentijd wordt er geen status update gegeven, noch een duidelijk reden voor de vertraagde verzending.

Scorekaart voor Wohi.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg