Foto-Groep

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een andere camera. Iedere keer als ik hier binnen kwam werd ik netjes geholpen, ondanks dat ik aangaf dat ik nog niet meteen wat ging kopen. Ondanks dat het een relatief kleine winkel is, hebben ze meestal de nieuwste camera's wel staan, en anders is het geen probleem om die even bij een ander filiaal te halen. Zelf vind ik het erg prettig om de boel even vast te houden, zeker bij zoiets als een camera.

Toen ik de knoop door had gehakt, was een vraag in de email voldoende om de set die ik voor ogen had alvast voor me te bestellen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling, en ook in de winkel werd er ale tijd genomen om alles even door te nemen. Prima service dus, een aanrader!

Klantenservice

Er werd goed meegedacht over de accesoires en vooral niet teveel gepust om toch wat bij te verkopen. Daarnaast is 7 jaar garantie ook wel prettig!

Algemeen

De bestelling bestond uit een belletje maken naar de Fysieke winkel in Harderwijk om mijn reservering aan te maken. Direct werd mij aangeboden de batterij alvast op te laden zodat ik fotograferend de winkel uit zou kunnen lopen. De betaling gedaan in de winkel met Visa die ook zonder gezeur gebruikt mag worden.

Klantenservice

Ik heb geen ervaring met de klantenservice, maar de service die je in de fysieke winkel krijgt is in ieder geval goed. Ik neem aan dat ik dit ook krijg als ik weer langs kom met eventuele problemen.

Algemeen

Gisteren in Amersfoort een RX-100 3 gekocht, echt een super camera. Ik kwam eigenlijk voor een Canon, maar naar perfect advies toch deze genomen. Ik mag hem ook testen en eventueel terug brengen, maar dit ga ik zeker niet doen.
Top winkel.

Verzending

Ik had eerst voor de canon gebeld, maar ik was zelf naar de winkel gevraagd voor een goed gesprek.

Aardige verkoper.

Algemeen

Prettige indeling van de site. goed bereikbaar via 088 08 08 200. Ze hebben heel veel keuze. Het is een echte foto speciaalzaak.

Verzending

Netjes verzonden

Klantenservice

Goede voorlichting over de camera

Scorekaart voor Foto-Groep

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8