×

Help Tweakers weer winnen!

Foto-Groep

660 producten en 971 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto-Groep

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

De bestelling bestond uit een belletje maken naar de Fysieke winkel in Harderwijk om mijn reservering aan te maken. Direct werd mij aangeboden de batterij alvast op te laden zodat ik fotograferend de winkel uit zou kunnen lopen. De betaling gedaan in de winkel met Visa die ook zonder gezeur gebruikt mag worden.

Klantenservice

Ik heb geen ervaring met de klantenservice, maar de service die je in de fysieke winkel krijgt is in ieder geval goed. Ik neem aan dat ik dit ook krijg als ik weer langs kom met eventuele problemen.

Algemeen

Gisteren in Amersfoort een RX-100 3 gekocht, echt een super camera. Ik kwam eigenlijk voor een Canon, maar naar perfect advies toch deze genomen. Ik mag hem ook testen en eventueel terug brengen, maar dit ga ik zeker niet doen.
Top winkel.

Verzending

Ik had eerst voor de canon gebeld, maar ik was zelf naar de winkel gevraagd voor een goed gesprek.

Aardige verkoper.

Algemeen

Prettige indeling van de site. goed bereikbaar via 088 08 08 200. Ze hebben heel veel keuze. Het is een echte foto speciaalzaak.

Verzending

Netjes verzonden

Klantenservice

Goede voorlichting over de camera

Scorekaart voor Foto-Groep

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie