Mardo Media

275 producten en 330 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Mardo Media

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijke website en goede prijzen. Ik heb laatst een wheel stand en racing wheel gekocht bij Mardo Media. De zending was in orde en het contact met de medewerkers verliep soepel. Het 'volgens' van de bestelling via de website is ook erg handig.

Verzending

Snelle verzending en op tijd geleverd. De inhoud is ook goed verpakt.

Klantenservice

Contact gehad met de klantenservice omdat ik 2 problemen had met mijn racing wheel. Ik had het stuur nog maar een paar dagen en ondervond problemen met een flipper en een connector. Nadat ik telefonisch contact had gehad, moest ik mijn probleem via de mail aangeven. Binnen 1 werkdag kreeg ik antwoord terug en moest ik mijn racing wheel retour sturen. Hierbij kreeg ik een retoursticker. Nadat het pakket bij Mardo Media is aangekomen, hebben zij binnen een dag het product getest (en ook het probleem geconstateerd) en heb ik een nieuw racing wheel opgestuurd gekregen. Deze is ook weer binnen een dag geleverd.

Algemeen

Duidelijk en overzichtelijk bestelproces, regelmatig status update via mail. Komen afspraken netjes na, kortom aanrader...

Verzending

Om 22.15 uur besteld, volgende dag al voor 10.30 uur in huis, toppie...

Algemeen

Scherpe prijzen, maar ook levering binnen 1 dag en top service (telefonisch bereikbaar tot 23.00!) toen ik naderhand nog een vraag had over installatie!

Klantenservice:

Mardo Media viel me op door de scherpe prijzen en de snelle bezorging. Ik ga hier vaker bestellen.

Algemeen

Simpelweg prima! had al eerdere ervaring (destijds heette het nog Wheelstandpro.nl, was van dezelfde eigenaar), en toen was het al aan te raden om daar te kopen / bestellen, snelle afhandeling, prima contact, en een assortiment wat schappelijk geprijsd was.

Nu is de zaak flink in de groei geraakt, en is het assortiment enorm veel groter geworden, maar de goede service is gebleven, en het is nu heeeeel uitnodigend om in de showroom even wat hardware te testen, want ze hebben wat leuks staan hoor!

Klantenservice

Service in de winkel is uitstekend, Marco neemt echt de tijd voor de klanten.
Ik heb 1 keer te maken gehad met de after sales, en ook die was dik in orde, er zat toen een defect in het product, en deze is de volgende dag al kosteloos omgeruild onder garantie, helemaal goed dus.

Algemeen

Thrustmaster T500 RS besteld. Mijn oude stuur had ik een aantal jaren geleden verkocht en Mardo Media is een bedrijf met hoofdzakelijk simracing artikelen. Bovendien was de prijs zeer interessant.

Verzending

Om 22:00 uur besteld en de volgende dag in huis in een nette overdoos.

Klantenservice

Het stuur niet helemaal gecentreerd. Dus in games als Assetto Corsa stond het stuur naar links.
Een telefoontje naar Mardo Media en ik kon het stuur zo omruilen voor een verse. Ondanks dat ik het stuur al 3 weken in bezit had, Top!

Algemeen

Product tweemaal moeten bestellen (via bol.com weliswaar) vanwege VVV bonnen. Was gebruiksaanwijzing vergeten retour te sturen. Na contact niet hoeven op te sturen en zelfde stand retour gekregen zoals afgesproken. Prima dus!

Verzending

Product zat stevig en prima verpakt.

Klantenservice

Ik was vergeten de gebruiksaanwijzing retour te sturen. Aangegeven het product bij afhandeling van retour melding direct opnieuw te bestellen en dat ik exact hetzelfde product wel retour wilde ontvangen daar ik dan VVV bonnen kon gebruik (kon blijkbaar niet achteraf mee betalen). Dit was goed waardoor ik de gebruiksaanwijzing niet alsnog retour hoefde te sturen.

Algemeen

Prima website met voor mijn stuur (Trustmaster T500) de laagste prijs. Goede betaalmogelijkheden. Prima afhandeling van de koop.

Verzending

Na contact over net te late bestelling werd deze alsnog dezelfde dag rond 19:00 uur geleverd. Goed passend verpakkingsmateriaal rondom originele doos.

Klantenservice

Nadat ik in de voicemail van winkel terechtkwam (op zaterdag) werd ik direct teruggebeld en klantvriendelijk geholpen. Telefonisch:"Ik deed gisteravond een bestelling, ik dacht net voor 23:45 uur, niet dat ik erge haast heb, maar ik wil weten of ik ervoor thuis moet blijven." Mardo Media:" Laat me raden, de T500, die wil je natuurlijk vandaag toch hebben. Dat regelen we, ben je vanavond tussen 18:00 en 22:00 uur thuis? Doen we graag, veel plezier met je stuur."

Algemeen

Prima overzichtelijke webwinkel met goede betaalmogelijkheden zonder extra kosten (bv creditcard toeslag). Levering de volgende dag bij bestelling voor 23:30!

Verzending

Netjes door TNT post bezorgd. Omdat ik niet thuis was bij de buren afgeleverd. Doos is ook netjes afgeplakt met verzegeling stickers, zodat zeker is dat deze niet onderweg is opengemaakt.

Klantenservice

Helaas ging het stuur binnen een week defect, maar dit is perfect opgelost door Mardo Media. Dezelfde avond van het defect is nog een nieuw stuur toegezonden en het defecte stuur kon ik de dag erna terug sturen.

Algemeen

Site is niet echt heel overzichtelijk, er staat in de titel en beschrijving bijvoorbeeld dat de wheelstand geschikt is voor (in mijn geval) Thrustmaster T150, vervolgens kijk je bij specificaties en daar staat de T150 dan weer niet bij. Het is dus even zoeken zodat je zeker weet dat je de goede stand besteld.
Verder staat er wel een setup video bij elke stand, dat is dan weer fijn met installeren. Geen problemen ondervonden met betalen, dit ging gewoon zoals het zou moeten gaan. Kwaliteit van de spullen die ze leveren is prima.

Verzending

Wheelstand op 3é kerstdag (ZONDAG 27-12-2015) besteld om 11 uur 's morgens en hij werd dezelfde dag nog om 21:30 geleverd! Zeer goede en uitermate snelle levering, dit heb ik nog nooit eerder gezien bij een webshop. Een dikke 10 dus. Onderdelen waren ook zeer degelijk verpakt en waren dus ook onbeschadigd.
Omdat ik tevreden ben met het geleverde product heb ik geen ervaing met de klantenservice dus hoe ze eventueel omgaan met breuk/retourneren kan ik niet zeggen.

Algemeen

De website oogt niet echt professioneel, maar er is wel goed door heen te navigeren.

Ik had problemen met Afterpay, maar dit licht waarschijnlijk niet aan de kant van Wheel Stand Pro, maar die van Afterpay zelf. Wel direct contact om te betaling alsnog te maken via een andere weg.

Verzending

De Wheel Stand Pro werd geleverd in een doos, stevig verpakt.

Klantenservice

Er werd tijdens het falen van mijn betaling met Afterpay direct een e-mail gestuurd door Wheel Stand Pro. Daardoor direct interactie waardoor de bestelling alsnog geplaatst kon worden.

Ik had ook nog een e-mail gestuurd met een vraag omtrent het product, maar hier leken ze zelf niet op de hoogte van het geleverde product. De set-up video is niet up-to-date meer met het nieuwe model, waardoor sommige handelingen anders verricht moeten worden. Hier mag dus nog wel wat op verbeterd worden.

Algemeen

Ik had nog niets besteld, was wel ingelogd op de site en had een paar artikelen in mijn winkelmandje. Zonder dat ik een vraag had gesteld werd er al heel proactief gemeld dat één van de artikelen (die ik dus nog niet had besteld) op dat moment niet op voorraad was, maar dat er die week nog een levering werd verwacht.

Verzending

Snelle kostenloze verzending, prima verpakt en inclusief track en trace code.

Scorekaart voor Mardo Media

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg