Blokker

348 producten en 390 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Blokker

Review toevoegen

Algemeen

Eerste online aankoop bij Blokker, diverse producten in de webshop besteld.
Laat in de avond besteld & inderdaad dezelfde dag verzonden.

Verzending

Bij de winkel laten bezorgen, net zoals huisbezorging op de hoogte via T&T door PostNL, prima verlopen.

Algemeen

Snel te bestellen en makkelijk te vinden. levertijd ook snel.
geen poespas en geen leveringskosten te betalen.

Verzending

De levertijd was goed en ook binnen de tijd. echter de chauffeur behandelde het pakketje alsof het een stuk moest. ruw en totaal geen zorg.
Gelijk opengemaakt en het was door blokker in elk geval goed verpakt.

Algemeen

Website is goed navigeerbaar, op enkele kleine cosmetische foutjes na.

Bestelling plaatsen en betalen ook allemaal prima. Ik kon ook gebruik maken van gratis verzending bij 24,95, dus dat is erg fijn.

Verzending

Ik had zaterdag eind van de middag besteld, en in de mail stond dat de bestelling dinsdag kwam.
Tot mijn verbazing was de bestelling maandag al bij de buren afgeleverd, dus blijkbaar hadden ze hem toch nog zaterdag ingepakt. Erg vlot en netjes!

Bestelling was enkel product en kwam alsnog in een neutrale overdoos.

1 kanttekening waarom ik geen 5 sterren geef. In deze overdoos zat ook een "advertentie" envelop met o.a. aanbiedingen voor loterijen, cruises, enz. Ik weet niet hoeveel ze betaald krijgen om dit er bij te bundelen, maar ik had dan liever een paar euro betaald voor verzendkosten dan deze bende. Ik krijg altijd de kriebels van dit soort post, en dat doet voor mij enorm afbreuk aan de anders prima in orde levering.
Ik hoop ook dat het bij eenmalige aanbieding per bestelling blijft, en niet dat mijn adres op een of andere lijst komt te staan (eerlijk gezegd de voorwaarden niet op nagelezen).

Algemeen

Alles ok besteld via internet en gekozen voor afhalen in de winkel, moest alleen een 15 minuten voor de kassa wachten

Klantenservice

Ik moest lang wachten voor de kassa

Klantenservice:

Wat ik wilde hebben was gelijk gevonden, voor 22 uur besteld morgen in huis klopte ook.

Algemeen

Via de webshop wilde ik een product bestellen, maar ook achteraf betalen met VVV cadeaubonnen. Helaas blijkt dat niet mogelijk te zijn, dus was ik genoodzaakt via de fysieke winkel een bestelling te plaatsen op de webshop (aangezien het een 'webshop-only' aanbieding was). Dat was echter geen probleem en werd goed geholpen door de medewerker.

Verzending

Het product zou de week erop geleverd worden op dinsdag, maar kwam op maandag al aan. Prima snelheid dus.

Klantenservice

Vriendelijke geholpen door medewerker in de winkel, geen verdere opmerkingen.

Klantenservice:

Het aanbod was erg scherp afgeprijsd en dit 50% aanbod was ook duidelijk geadverteerd. De Blokker in het stadshart Zoetermeer wilde helaas niet meewerken aan de verkoop. Daardoor was ik genoodzaakt om bij een ander Blokker filiaal elders in Nederland aan te schaffen. Dit zou niet nodig moeten zijn aangezien de friteuse gewoon lokaal op voorraad was. De aanbieding was voor heel Nederland.

Klantenservice:

Snelle levering en ook een super service, na een aantal bestellingen nog steeds geen tekortkomingen.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Ik was niet genoodzaakt een account aan te maken, om de bestelling te plaatsen. Betalen ging makkelijk met Ideal. Na de bestelling kreeg in een nette e-mail met hierin de bevestiging van mijn bestelling. Later op de dag ontving ik een e-mail met een track-and-trace nummer.

Verzending

Het pakket was goed verpakt, ook de verzending was snel zoals beloofd.

Scorekaart voor Blokker

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg