ACES Direct | zakelijk

39.727 producten en 45.514 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ACES Direct | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Altijd snel en correct, Aces Direct is een betrouwbare partner voor alle hardware leveringen en reparatie afhandeling

Snelle levering, uiterst tevreden

Correcte afhandeling

Beste Remie,

Hartstikke bedankt voor het schrijven van je review. Goed om te horen dat je zo positief bent over ons!

Winactie

Algemeen

Met een goed overleg kunnen we de klant bieden wat die wil !!

Verzending

Na eerst een product uit een verkeerde batch te hebben ontvangen, direct een nieuw product maar na de vraag om het product te mogen retourneren en een upgrade te willen kon dit ook nog !!! :-)

Perfecte samenwerking !!! Oog en oor voor de klant

Beste,

Goed om te horen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Gelukkig is uw bestelling naar tevredenheid afgerond. Hopelijk kunnen we in de toekomst opnieuw zaken doen!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Had een bestelling geplaats, het verkeerde product werd geleverd.
Op de website stond eerst dat de bestelling nog niet bezorgd was, dus ik kon het niet terugsturen.
Na contact op te hebben genomen met mijn contactpersoon van ACES Direct heb ik kunnen aangeven wat er mis was.

Uiteindelijk hoefde ik het product niet terug te sturen en kreeg ik mijn geld teruggestuurd.

Verzending

Levering was wel oke, helaas verkeerde product maar dit gebeurt soms.
Wel positief.

Klantenservice

Ik ben redelijk snel geholpen toen ik aangaf wat het probleem was.

Beste,

Bedankt dat u de moeite neemt om feedback te geven. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is wanneer u een verkeerd product toegestuurd krijgt. Gelukkig is het naar tevredenheid opgelost. Wij nemen uw feedback mee en proberen onze toekomstige en huidige klanten nog beter te helpen.

Algemeen

De ACES Direct website is goed, de account manager is goed bereikbaar, deskundig, behulpzaam, legde uit wat het probleem was en reageerde snel. De terugboeking van een foute aankoop verliep uitermate snel. Het product was zoals verwacht.
Sommige artikelen zijn wat aan de dure kant vergeleken met andere aanbieders, maar probeer bij die discounters maar eens zo'n klantgerichte accountmanager te bereiken.

Verzending

Product was er de volgende dag en was zoals verwacht. Prima geregeld.

Klantenservice

De account manager (in dit geval Shannon) was goed bereikbaar, deskundig, behulpzaam, legde uit wat het probleem was en reageerde snel. De terugboeking van een eerdere foute aankoop verliep uitermate snel.

Beste,

Hartstikke bedankt voor het schrijven van je review. Fijn dat je zo blij bent met Shannon, wij ook!

Algemeen

Macbook pro van 2017 besteld een dag voor het moment dat de 2018 uit kwam.
De medewerker wees mij hierop en bood aan een offerte voor het 2018 model op te stellen en deze te leveren ipv het 2017 model.
Uitstekend.

Klantenservice

Reageren snel op berichten. Fijn in contact.

Beste Eric,

Algemeen

Aces Direct is al jaren onze vaste leverancier van diverse zaken.
Uitstekende kennis in huis, snelle levering eventueel op credit.
Retouren worden zonder zeuren behandeld.

Verzending

Over het algemeen next-day.

Klantenservice

Altijd het juiste antwoord!

Algemeen

Acesdirect is een professionele leverancier van onze randapparatuur. Komen met juiste oplossingen en voor ons heel belangrijk er wordt snel en goed geleverd. Bij een garantie issue wordt er accuraat gereageerd.

Beste Tom,

Algemeen

Beeldscherm was stuk en deze was reeds meer dan een jaar oud.
Zonder verdere vragen werd er een nieuwe gestuurd.
Helaas was hier niet zorgvuldig mee omgesprongen door de vervoerder, er zat een barst in het beeldscherm.
Wederom het beeldscherm zonder verdere vragen vervangen door Aces.
Top.

Beste Hein,

Algemeen

ACES Direct is een zeer professionele organisatie die duidelijk en efficient communiceert over hun diensten, producten en service.

Verzending

Producten geleverd door ACES Direct zijn zorgvuldig ingepakt. De informatie betreffende de status van de levering is duidelijk en de levering zelf is conform de opgave bij aankoop.

Klantenservice

De klachtenafhandeling bij ACES Direct is helder en eerlijk. Ik heb zelf ervaring met het retourneren van een laptop waarvan een component vervangen moest worden. Deze laptop had ik verzekerd via ACES Direct. Afhandeling van deze reparatie was snel en efficient. UPS label werd netjes opgestuurd, de reparatie werd zorgvuldig uitgevoerd en de verzending was vlot.

Algemeen

Zakelijke webshop waar ik zeer tevreden over ben.
Prima klantenservice en after sales.
Duidelijke website waar ik voor mijn klanten alles op ICT gebied kan vinden.
Prijzen zijn conform andere webshops maar de persoonlijke support is een grote plus.( het is zeker niet zoals bij andere winkels,dat je het maar met de fabrikant moet uitzoeken)
Verzenden op werkdagen vind ik logisch naar zakelijke partners.

Verzending

Levering met DHL , DPD of post.nl gaat goed, geldt voor alle webshops dat het weleens vertraagd is.
Betaal altijd met creditcard , dus verzekerd.

Klantenservice

Contact gaat via eigen accountmanager , dus direct antwoord, is TOP.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Al jaren klant bij ze en altijd tevreden geweest en kan ze alleen maar aanraden.

Beste Mansour,

Algemeen

Zakelijk is de facturering prima geregeld. wordt keurig automatisch afgehandeld.
Via mail worden we goed op de hoogte hiervan gehouden, misschien zelfs iets te goed

Verzending

Ze leveren goed en snel.

Klantenservice

In principe geen contact met klantenservice maar met accountmanager.

Algemeen

Alles verliep vlekkeloos, bestelling ging goed en was op tijd binnen. Wel moet je een bedrijf hebben om iets te kunnen bestellen.

Verzending

Goed verpakt en onbeschadigd. Levering was zoals hierboven al beschreven op tijd.

Beste Joery,

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Had 2 rx 580 gigabyte 8gb besteld.
stond 5-6 werkdagen......
na een week stond er 2-3 werkdagen.
Nu had ik ze niet direct nodig dus dacht ik ik wacht nog even na de drie werkdagen stond er weer 5-6 werkdagen en zo ging het door.
Uiteindelijk hebben ze me 2 en een halve maand laten wachten en heb ik een stuk of drie mailtjes gestuurd met steeds hetzelfde slappe antwoord dat de vraag te hoog was en de leverancier niet wist wanneer ze zouden komen.
toen heb ik mijn geld teruggevraagd wat ook nog eens een week duurde.....
LET OP KOOP NIKS DE LEVERTIJDEN ZIJN MISLEIDEND EN HET IS ZONDE VAN JE TIJD!!!!!!!

Klantenservice

Antwoord op mail duurt een dikke week.
geld terug krijgen duurde een week.
Compleet waardeloos dus.s

Beste Pascal,

Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat de levertijd van de grafische kaarten niet is gehaald. Helaas is dit momenteel voor de hele markt een uitdaging (zie ook: https://www.businessinsider.nl/crypto-miners-gpu-gamers/). Voor het leveren van grafische kaarten zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. Op dit moment kunnen zij door de grote populariteit van cryptomining de vraag veelal niet aan. Hierdoor krijgen wij veel wisselende levertijden van onze leveranciers. De producenten doen er momenteel alles aan om weer op schema te komen.

Wij bekijken op dit moment hoe we onze processen kunnen aanpassen om onze klanten beter van deze schommelingen op de hoogte te houden.

Excuses voor het ongemak.

Winactie

Algemeen

ik zocht een mobiele Wifi router op USB-voeding. Zeer snel gevonden, bestelling geplaatst, betaald per iDeal. Daarna werd ik gecontact door ACES Direct dat mijn bedrijf al een account had en deze bestelling op het account kon plaatsen. Allemaal zeer correct behandeld! TOP!

Verzending

binnen beloofde tijd afgeleverd!

Klantenservice

bijzonder snelle en keurige afhandeling van mijn bestelling!

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst. Wat het bestelproces makkelijk maakte was dat a.d.h.v. je kvk nummer de volledige adresgegevens ingevuld worden.

Verzending

Snel verzonden en goed verpakt.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestelling ging goed, alleen de verwachting 1 dag levertijd klopt niet. De bezorgen van ACES bezorgt namelijk niet op zaterdag en in de avond vind er ook geen verzending plaatst. Donderdagavond besteld wordt dan dus op zijn vroegst maandag geleverd!!!

Verzending

Bezorging niet in orde. DPD geeft tot twee maal toe aan de deur te zijn geweest en bericht achter gelaten te hebben. Er is echter geen bericht achter gelaten. Vermoedelijk is de bezorgen in een andere straat (met gelijkende naam) aan het aanbellen geweest.
Goederen nog niet ontvangen. Dus nu al 5 dagen aan het wachten. Met andere partijen zoals bol.com en mediamarkt is dit nooit zo.

Beste S. van Dijk,

Bedankt dat u de moeite nam om een review achter te laten.

Bestellingen -van producten op voorraad- die klanten voor 16.00 op een werkdag plaatsen, verzenden wij op diezelfde dag. Producten die klanten op donderdag na 16.00 plaatsen (in dit geval donderdagavond), verzenden wij op vrijdag en worden doorgaans op de volgende werkdag (maandag) bezorgd.

Helaas is er daarna drie keer een onsuccesvolle afleveringspoging gedaan. Wij gaan met de desbetreffende bezorgingspartij in gesprek om te kijken waar het probleem ontstond om dit in de toekomst -waar mogelijk- te voorkomen.

Algemeen

Lenovo Ideapad Miix 700 128B besteld voor de erg gunstige prijs van 332,75 incl. BTW. Dit bleek een (niet geheel onverwachte) prijsfout te zijn dus de volgende dag kreeg ik een mail dat de order is geannuleerd. Opzich te begrijpen en ik snap dat het bedrijf niet levert voor een foutieve prijs.

Echter in de mail krijg ik een speciaal aanbod als excuses om het apparaat alsnog aan te schaffen voor 790 ex. BTW. 100 tot 150 euro duurder dan elke andere webshop die het product aanbiedt. Daarop de klantenservice gebeld ook aangegeven dat van meerdere Lenovo Ideapad varianten de prijs foutief in het pricewatch systeem stond (256GB versie staat bijv nu nog steeds voor 640,09 ex. BTW wat de prijsfout geloofwaardig maakte). Bleek dat deze exclusieve prijs bestond uit 45 euro korting en omdat ik netjes belde wilde meneer er nog wel 5 euro bij doen. Dus betaalde ik in plaats van 835 slechts 785 ex. BTW. Op mijn vraag waarom dit zo duur moest zijn was het antwoord dat ik maar liefst 60 dagen had om het product terug te sturen.

Zoals ook al blijkt uit meerdere reacties hieronder lijkt ACES direct klanten te lokken met opzettelijk lage of foutieve prijzen om vervolgens de order te annuleren en het profduct voor de hoofdprijs aan te bieden. Geen nette gang van zaken.

Beste Sander,

Vervelend dat je een prijsfout hebt ervaren. Wij proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen maar soms gaat het mis. Het is jammer dat je hierdoor de indruk van opzet krijgt. Ik ben blij je te kunnen verzekeren dat daar absoluut geen sprake van is. Deze fouten gebeuren vanwege het automatisch doorladen van prijzen van onze leveranciers. Als daar een fout ontstaat geven wij die ook tijdelijk weer. We zijn druk bezig om deze foutieve weergave nog verder richting de nulgrens te krijgen. Jouw feedback nemen we daarin weer mee.

Daarnaast heb je een vraag over onze prijzen. ACES Direct is inderdaad geen prijsvechter. Wij vinden het belangrijk om onze klanten meer te bieden dan alleen de laagste prijs. Denk aan gratis bezorging, gratis ophalen van retouren, 60 dagen bedenktermijn en defect omruilgarantie, een minimum van 2 jaar garantie, achteraf betalen, advies op maat en een persoonlijke contactpersoon.

Als je behoefte hebt deze kwestie verder met ons te bespreken mag je altijd een privébericht sturen. Dan nemen we contact met je op.

ACES Direct.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Het bestllen via de website gaat eenvoudig en makkelijl. Aces Direct geeft aan te leveren binnen 1 werkdag. Op woensdag besteld (status spullen op voorraad), op zaterdag nog steeds status "wacht op verzending",
Geheel onverwachts wordt wel later die dag de bestelling afgeleverd. De order status is echter op de website nog steeds "wacht op verzending"?!

Verzending

Levertijd van 1dag zeker niet gehaald, en status informatie over verzendstatus niet actueel.

Klantenservice

Mixed feelings over de klantenservice.

Beste Paul,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.

De levertijd van 1 werkdag geldt alleen bij directe betaling (via iDeal, creditcard, Paypal of op rekening). Bij de betaalwijze ‘overboeking vooraf’ verzenden wij pas na het ontvangen van de betaling. De levertijd wordt hiermee met minimaal 1 dag vertraagd.

Naar aanleiding van uw feedback gaan we dit duidelijker vermelden in de checkout.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Wacom tablet besteld en betaald. Zonder verdere berichtgeving en dus toelichting is mijn order geannuleerd. Vooralsnog mag ik gissen of en wanneer ik mijn geld retour krijg.

Kleine aanvulling, de score op tweakers is niet overeenkomstig de actualiteit. Nu ik daadwerkelijk de shopreviews lees, blijkt dat mijn klacht helemaal niet zo uniek is en zou de scorekaart wat anders moeten laten zien.

Klantenservice

Als je om wat voor reden dan ook een order niet kan uitleveren, hoor je als leverancier contact op te nemen. Bij het uitblijven van een email met orderstatus/trackingnummer ingelogd op de website om tot de ontdekking te komen dat Aces Direct de order heeft ontbonden.

Beste,

De order had niet zonder communicatie geannuleerd mogen worden. Onze excuses hiervoor!

Het betaalde bedrag zullen we spoedig terugstorten op de rekening waarmee het is betaald.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor ACES Direct | zakelijk

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg