ACES Direct | zakelijk

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ACES Direct | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Sinds een tijdje bestellen we onze IT benodigdheden bij ACES Direct, op rekening bestellen is erg gemakkelijk en artikelen worden over het algemeen de volgende dag bezorgd.

Verzending

Jammer dat je voor 16:00 moet bestellen anders kunnen levering de volgende werkdag niet garanderen. qua verpakking etc. prima

Klantenservice

weinig contact mee gehad, maar vragen per mail worden snel beantwoord dus prima.

Algemeen

Na telefonisch advies ingewonnen over een HP Proliant licentie, bleek het de verkeerde licentie te zijn. Mijn klacht werd op zich goed afgehandeld, ik kon hem terug sturen, en de goede (duurdere) licentie bestellen. Na insturen kreeg ik een credit factuur. Alleen die is na 6 weken nog niet betaald. Herhaaldelijke betaal verzoeken gedaan, maar ze willen niet betalen omdat licenties niet worden teruggenomen. Ik laat het er niet bij zitten.

Update 5-okt-2017 Na het inschakelen van een incassobureau, heb ik inmiddels het bedrag terug, maar niet de kosten van het incassobureau. Erg vervelend dat het zo moet lopen. En licentieprocedure of niet, als je iets verkoopt wat niet werkt, moet je het geld teruggeven.

Verzending

De levering duurde veel langer dan de beloofde 24 uur op de web site.

Klantenservice

Ze zouden mijn klacht gaan nakijken, en opnemen met de directie. Dat heb ik nu twee keer gehoord, maar beide keren namen ze niet de moeite het resultaat (we gaan wel/niet betalen) aan mij mede te delen.

Beste,

Vervelend dat dit niet sneller is verlopen. Uw terechte feedback is inderdaad opgenomen met de directie. We hebben het volledige bedrag inmiddels aan u geretourneerd.

De procedure rondom het retourneren van licenties is inderdaad anders dan bij de meeste producten. Echter hadden we u beter op de hoogte moeten houden. De communicatie rondom soortgelijke situaties is bij dezen dan ook aangescherpt.

Algemeen

In overleg met Luuk de bestelling goed kunnen samenstellen, hij heeft zelfs een fout gecorrigeerd die ik gemaakt had. Daarnaast erg prettige communicatie en onderhandeling. En alles is netjes in elkaar gezet en het werkt allemaal perfect.

Verzending

Goed en netjes verpakt en zelfs eerder afgeleverd dan afgesproken.

Klantenservice

Status updates mbt verzending hadden iets pro-actiever gekund, maar het is van de rest wel netjes geregeld.

Tegen beloning

Algemeen

Ik was wat terughoudend naar aanleiding van verschillende negatieve reviews, maar uiteindelijk toch de bestelling doorgezet en binnen twee dagen zonder enig probleem de bestelling ontvangen.

Verzending

De bestelling was zo snel binnen dat track en trace niet eens opportuun was.

Klantenservice

Voordat de bestelling definitief gemaakt werd belde men eerst nog om te vragen of ik het zeker wist, aangezien de producent voorrijkosten zou gaan rekenen in geval van een storing. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Algemeen

Aces direct is naar mijn mening de beste zakelijke webwinkel van Nederland. Snelle en gratis verzending, snelle afhandeling van reparaties en groot aanbod aan producten

Verzending

Leveringen komen altijd de volgende werkdag binnen (zolang het product maar op voorraad is.

Klantenservice

Een eigen accountmanager die er alles aan doet om jou tevreden te houden.

Algemeen

1. Geven goed advies. proberen je niet zomaar dingen te verkopen alleen voor de omzet.
2. service gericht
3. Afhandelen van retouren is gewoon top!

Verzending

Voorbeeld we hadden een grote bestelling geplaatst.. Offerte was getekend om 5 uur einde werkdag. 's ochtends kwam ik binnen op kantoor om 8 uur en het gehele bestelling was er al. Top levering

2. service gericht
3. Afhandelen van retouren is gewoon top!

Algemeen

Ontevreden. Bestelling geplaatst op vrijdag 11 augustus. Ik had het artikel nodig op maandag 14 augustus. Van te voren gebeld met Aces direct om te bevestigen dat op tijd geleverd kon worden. dat werd mij verzekerd. Hun website gaf 5 artikelen op voorraad. Levertijd op website gaf ook aan dat het geen probleem zou zijn. Dan verwacht je dus een levering op de 14e.

Maandag niets geleverd. Dinsdag niets geleverd. Gebeld. Het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden. Niets. Woensdag weer gebeld. Zelfde verhaal; niet teruggebeld op woensdag. Donderdag werd ik door Aces direct gebeld en werd mij verteld dat ze 1) het artikel niet op voorraad hadden. 2)het aan hun leverancier lag 3) het artikel op 28 augustus geleverd kon worden; in totaal 3 weken later! Bestelling geannuleerd.

Belangrijkste reden voor deze lage beoordeling is dat ze niet zelf contact met mij hebben opgenomen over de problemen die ze hadden! (hebben)

Klantenservice

2 maal niet teruggebeld na belofte spoedig terug te bellen.

Beste,

Vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Er zat een fout in de koppeling met onze leverancier, waardoor het onterecht leek alsof het product op voorraad was. Onze excuses hiervoor!

Wij hadden u beter op de hoogte moeten houden hierover. We gaan onze interne processen kritisch bekijken om dit in de toekomst te verbeteren.

Algemeen

Bestellen op rekening voor zakelijke klanten heeft een addertje onder het gras. Wat dat betreft heeft bol.com blijkbaar meer vertrouwen in zijn particuliere klanten (die sturen producten op met accept giro) dan Aces direct in nieuwe zakelijke klanten.

Verzending

Zondag avond besteld, op werkdagen voor 15:00 volgende dag in huis. Dus ik verwacht dinsdag het product.

Op de website staat
'Op rekening: Uw bedrijf dient goedgekeurd te zijn voor kopen op rekening. Bij uw eerste order wordt een kredietaanvraag gedaan bij onze kredietverzekeraar. Doorlooptijd is éénmalig 1 of 2 werkdagen.'

Helemaal prima kom maar op met die credit check. Op dinsdag heb ik nog altijd niets vernomen van de bestelling. Toch maar eens op zoek gaan. Kom ik het volgende mailtje tegen:

Uw krediet aanvraag
U heeft onlangs een bestelling geplaatst bij ACES Direct en daarbij aangegeven dat u deze graag op rekening wilt betalen. Voor deze en de eerst volgende bestelling is het echter niet mogelijk om op rekening te kopen. Na verwerking van twee bestellingen (betaald door middel van vooruitbetaling, iDEAL, PayPal of Creditcard) kunnen wij een nieuwe aanvraag voor het kopen op rekening in behandeling nemen.

Standaard beleid wat hier wordt genoemd stond niet bij de website gemeld. Ging hier over 39 euro dus dat is allemaal erg jammer.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat dit mailtje maandag 9:04 binnen kwam. Het is mij echter niet opgevallen (updates tab). Op dinsdag 17:00 had ik nog steeds geen pakje. Toen merkte ik dit mailtje pas op (updates tabje google). Heb de rekening ondertussen voldaan dus ben benieuwd wanneer ik het product mag ontvangen. Zal niet voor donderdag worden vrees ik.

Mijn tip:
1) Zet dit beleid eerlijk op de website, dan betaal ik gewoon vooraf
2) Verander de email titel in 'Krediet afgewezen, betaling vereist', wie weet wordt het dan wel gelezen

Klantenservice

Vraag gesteld ivm twijfel over comptabiliteit. Ik kreeg de volgende werkdag keurig antwoord. Helemaal prima.

Wel jammer dat er niet is gerefereerd aan de opschorting van mijn bestelling. Antwoord was 11:02 en afwijzing was 9:04. Die mail had ik namelijk wel gelezen...

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor de feedback.

Wanneer we een kredietaanvraag goedkeuren, is bestellen op rekening vanaf de eerste bestelling mogelijk. Wordt de aanvraag afgekeurd? Dan vragen we om de eerste twee bestellingen vooruit te betalen.

Naar aanleiding van uw feedback, passen wij de tekst in de e-mail aan zodat dit voortaan duidelijker vermeld wordt.

Algemeen

Ontevreden, 3 dagen levertijd i.p.v. beloofde 1 dag, dit pas nadat ik 2x heb gebeld. Verkeerde product geleverd, specs op website AcesDirect waren blijkbaar foutief. i7-6700T i.p.v. beloofde i7-6700. 2x belofte om terug te bellen niet nagekomen. Kopen op rekening pas na 3e bestelling - blijkt niet duidelijk uit site.

Verzending

3 dagen i.p.v. beloofde 1 dag, 3 dagen pas nadat 2x is gebeld.
Verkeerde product geleverd.

Klantenservice

Afspraken worden niet nagekomen. Belofte om terug te bellen 2x niet nagekomen.

Beste Martijn,

Onze excuses voor de fout. Wij hebben de specificaties en levertijd van het product inmiddels gecorrigeerd.

Indien uw kredietaanvraag wordt afgekeurd, kunt u na de derde bestelling op rekening kopen. Wanneer een kredietaanvraag wordt goedgekeurd, kan er meteen op rekening gekocht worden.

We hebben u ter compensatie korting aangeboden op het product. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Algemeen

Aces Direct heeft een enorm assortiment, super service bij DOA en garantie, ze denken mee en leveren altijd snel. Je hebt altijd contact met je eigen account manager.

Verzending

Order is de volgende dag uitgeleverd.

Klantenservice

Wordt niet direct moeilijk gedaan maar oplossingsgericht meegedacht.

Algemeen

Zeer service gericht, wij zaten met spoed op onderdelen te wachten en daar door heeft de ac manager deze direct vanuit Duitsland naar ons gestuurd ipv via Aces Direct

Supersnel

Klantenservice

Denken actief mee aan een oplossing

Algemeen

Erg tevreden over de algemene service. Ik plaats hier regelmatig bestellingen, ook bij producten waar ik advies bij nodig hebt denkt ACES Direct graag met ons mee.

Verzending

Bestellingen worden doorgaans de volgende werkdag geleverd - niks mis mee dus.

Klantenservice

Bij vragen of problemen denken accountmanagers graag mee om (bijvoorbeeld) een defect product zo snel en goed mogelijk te vervangen.

Algemeen

Voor het zakelijk bestellen bizar veel moeten invullen, dat gaat bij andere shops toch makkelijker maar de prijs was wel goed. Buiten dat liep het bestellen soepel.

Verzending

Kabeltje besteld van een meter, zit in een klein zakje maar was verpakt in een kogelvrij gepantserde kartonnen doos, nog erger dan die Chinese plastic verpakkingen. Beetje overkill dus en een envelop met bubbelplastic was beter geweest.

bashul Karma 2,05K
Algemeen

Beste zakelijke leverancier van Nederland. Goede service en hele snelle levering, bestelde producten heb je vaak al de volgende dag in huis.

Verzending

Altijd gratis verzending mocht er iets aan de hand zijn met je product dan ook weer gratis retour.

Klantenservice

Problemen worden altijd goed en snel opgelost zonder gezeik. Dit is een van de sterkste punten van ACES.

Klantenservice:

Prima aftersales. Vaker goedkoopste. Verder een prima website.
Zal hier vaker teug kokmen denk ik.

Algemeen

Via Tweakers gezocht naar een docking station voor een laptop. Via Aces Direct goede prijs gevonden en op website bestelling geplaatst. Was iets goedkoper dan de rest. Aces Direct wil product niet uitleveren, omdat niet meer kan worden geleverd tegen de prijs die ik reeds ervoor had betaald.

Hierdoor ontstaat bij mij twijfel over de betrouwbaarheid van Aces Direct als winkel. Voorlopig bestel ik hier niet meer.

Verder is naar mijn mening de website zeer onoverzichtelijk.

Klantenservice

Gebeld door medewerker die aangaf dat ze product niet wilden leveren voor de prijs waarvoor ik het had gekocht via de webwinkel (afgerekend en al). Naar mijn mening is dat slechte service.

De betreffende medewerker ging hierover in discussie en betwiste de stelling dat dit slechte service was.

De klant heeft altijd gelijk in dit soort gevallen, dus ik voelde me vooral niet erkent in mijn positie.

Aces Direct of in ieder geval de betreffende medewerker heeft ook niet voldoende meegedacht over een oplossingsrichting, anders dan het bijbetalen voor de hogere prijs.

Klantenservice:

Heb een powerbank besteld. Stond als voorradig "volgende dag geleverd". Dus besteld en betaald. Na 3 dagen wachten toch maar even gebeld waar ie bleef. Was "niet op voorraad bij de leverancier, en wordt niet meer geleverd". Jammer dat ze me dat niet even hebben laten weten. Goed dat ik belde, anders had ik misschien nooit wat gekregen. Dus als je iets snel nodig hebt: eerst bellen of ze het echt wel op voorraad hebben, klaarblijkelijk is hun site niet altijd up-to-date. De geboden alternatieven waren niet realistisch. Heb mijn geld terug gevraagd. Artikel is nu van hun site af.

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Helaas hebben wij een verkeerde levertijd gecommuniceerd op onze website. Wij hadden u inderdaad eerder hierover moeten informeren. Naar aanleiding hiervan gaan we intern kijken hoe we het proces kunnen verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen.

We hebben het bedrag inmiddels teruggestort op uw rekening en het betreffende product van onze site gehaald. Onze excuses voor het ongemak!

Algemeen

items gevonden via tweakers.
site van hun mag iets overzichtelijker bij searches foto's bij de producten ipv alleen de naam.

Verzending

levering was een week later.
hierover is gecommuniceerd vanuit si dus ik vond het niet zo erg.
product werd verder netjes verpakt afgeleverd.

Algemeen

Via tweakers laagste prijs gevonden voor een nieuwe gopro. Aces direct doet alleen zakelijke transacties, maar dat is prima. De website is erg toegankelijk en de afhandeling snel en persoonlijk!

Verzending

Ander leveradres dan postadres ingevuld, volgende dag geleverd. Erg snel! Super tevreden

Algemeen

Makkelijk, zakelijk bestellen. Let op, bezorgen alleen op zakelijke momenten, dus niet op zaterdag of zondag. Scherpe aanbiedingen die je in de gaten moet houden!

Verzending

Prima proces. Snel geleverd en scherpe aanbieding en direct van kunnen profiteren!

1 2 3 4 5

Scorekaart voor ACES Direct | zakelijk

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie