Aces Direct | zakelijk

Gebruikers over webshop Aces Direct | zakelijk

Review toevoegen
Verzending: Score: 1

Algemeen

Op 29 april na telefonisch contact een Apple Studio Display besteld. Was op voorraad, zou 2 mei geleverd worden. 20 mei en nog steeds niets.

Verzending

Geen track en trace, pakket nooit hier aangekomen, keer op keer gaat het mis. Aces geeft aan dat het bij vervoerder ligt.

Klantenservice

Op 4 mei nog niets, geen track & trace, nada. Na contact werd aangegeven dat 'er geen garantie kon worden gegeven qua leverdatum' en ik kreeg een UPS t&t. Hier bleef constant dezelfde status staan. Meerdere malen contact opgenomen met Aces, geen enkel initiatief van hun kant. Monitor zou vervolgens nogmaals met DHL worden verstuurd op maandag. Wederom niets. DHL gaf aan dat hij nog niet bij hen was, Aces beweerd anders. Wederom, geen contact ondernomen door hen. Geen antwoord op mails, geen antwoord op app. 3 weken verder en nog niets. Volstrekt waardeloos.

Update 24 mei - beeldscherm aangekomen. Geen enkel contact, geen excuus, geen check of het nu wel is goedgekomen.

Update 25 mei - er wordt niet gereageerd op een mail die richting Aces is gegaan (inclusief 'account manager'), maar wel op deze review. Trek zelf je conclusies. Voor mij is het duidelijk.

Beste Irmo,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons, evenals het snelle schakelen bij orders die anders verlopen dan verwacht. We vinden het spijtig dat bij jouw order iets is misgegaan, waardoor de levertijd is vertraagd en de communicatie niet optimaal was. Inmiddels is je pakket bij je afgeleverd. We hopen dat je, ondanks de vertraging, blij bent met de aankoop.

Verzending: Score: 1

Algemeen

They stole my money. They never sent me the product and never refund me for that. Be careful.

Verzending

I never received my order. They cancel it with out any notice.

Klantenservice

They told me after my call that I will take my money back but I got nothing.

Algemeen

Toevallig 2 garantie probleempjes gehad met hardware, allebei netjes opgelost door Aces Direct. Sowieso erg prettig dat je ze gewoon kunt bellen als er iets onduidelijk is/niet helemaal goed gaat.

Verzending

Ivm garantie 2 keer wat moeten opsturen en weer teruggekregen.
Opsturen is gratis, wordt netjes geregeld via UPS met labels die je zelf kunt uitprinten.

Klantenservice

Er is een harde schijf een paar maanden geleden kapot gegaan, die was al 4,5 jaar oud. Mocht ik gewoon via Aces Direct regelen, ook al was het de fabrieksgarantie van 5 jaar waar ik gebruik van ging maken. Daarnaast was de onderkant van m'n MacBook niet goed, na wat onduidelijkheid is dat netjes opgelost, dus ook helemaal top.

Beste Jeroen,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat we je naar wens hebben geholpen. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag. Fijne dag nog!

Algemeen

Goeie gasten die weten waar ze over hebben! No-nonense mentaliteit en afspraak is afspraak. Hier worden we blij van!

Next day delivery heerlijk

Klantenservice

Snelle reactie met heldere uitleg

We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer je weer van dienst te mogen zijn!

Verzending: Score: 0

Algemeen

Aces Direct wil een besteld item niet uitleveren, ondanks dat hun website aangeeft dat er meerdere items van het artikel op voorraad zijn.

Klantenservice

Ze annuleren de order, maar storten vervolgens het aankoopbedrag niet direct terug. Pas na meerdere malen aandringen vanuit mijn kant, gaan ze over op restitutie.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Graag komen we met je in contact om de vervelende ervaring te bespreken. Stuur gerust een mail naar marketing@acesdirect.nl, dan kunnen wij je vandaar verder helpen.

Algemeen

Uitstekend geholpen door ACES Direct. Heb daar mijn nieuwe HP laptop gekocht en mijn vragen werden erg goed beantwoord en de producten werden snel opgestuurd. Ik kan de winkel zeker aanbevelen.

Verzending

De producten werden zeer snel verzonden. Sommige producten hadden een kortere levertijd en deze kwamen ook eerder binnen.

Klantenservice

De chatfunctie op de website werkt erg goed. Ik werd snel te woord gestaan door een medewerker die mij kon helpen om extra geheugen voor mijn laptop te bestellen.

Beste,

Bedankt voor je compliment. Het is fijn om te horen dat je met onze service tevreden bent. Dit waarderen wij zeer. Veel plezier met de HP laptop.

Algemeen

Goede service en snelle levering, zelfs met alle pakje drukte nu.

Vraag over een factuur werd binnen een minuut beantwoord via de chat. Goed service!

Verzending

Goed stevig verpakt en zeer snel geleverd!

Klantenservice

Response via de chat is zeer snel, beleefd en to the point. Duidelijk antwoorden.

Beste,

Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent met onze service!

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Wegens de mindere beschikbaarheid van notebook contact opgenomen met aces direct, gesproken met ene Tim. Ander model aangeboden gekregen met betere specs en ongeveer dezelfde prijs.ook uit voorraad leverbaar. Echt top!
Uitlevering de volgende dag. Bedankt voor de goede service.

Algemeen

meedenkend, retour is erg goed ook bij verkeerde bestelde producten, goede website makkelijk en overzichtelijk

Verzending

altijd perfect en netjes bezorgt met track and trace

Klantenservice

altijd vriendelijk en meedenkend, zoeken veel voor je uit.
altijd vlot een offerte

Beste Marco,

Bedankt voor je review. Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze service. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Algemeen

Sinds enkele jaren kopen wij alle ICT gerelateerde zaken in bij ACES Direct. We hebben ook ervaring met concullega's van ACES. Grote verschil zit in de persoonlijke benadering, persoonlijke contact en vaste account manager. We zijn erg tevreden!

Verzending

Bestelling is altijd snel, goed en betrouwbaar.
Voor ons zouden bestellingen nog vaker gebundeld mogen zijn in één pakket.

Klantenservice

Altijd persoonlijke contact met de vaste account manager. In ons geval Joep.

Algemeen

De ACES Direct medewerker Beau Ducheine heeft mij prettig geholpen door een bestelling buiten de reguliere werkprocessen mogelijk te maken: verzending naar het buitenland.

Tevens heeft deze medewerker geregeld op eigen initiatief contact opgenomen (zowel via email als telefonisch) om gevraagde informatie terug te koppelen en te verifiëren of de verzending was aangekomen.

Deze (voor mij) Amerikaanse mentaliteit waarbij de klant primair is en het werkproces van het bedrijf secundair bevalt mij erg goed. Daarom krijgt ACES deze positieve beoordeling.

Verzending

De verzending middels DPD is goed verlopen. Het duurde even voordat ik de tracking code had ontvangen. Vandaag de 4/5 beoordeling.

Zie boven.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Sinds een tijdje zijn we overgestapt naar ACES Direct omdat onze toenmalige leverancier stopte met het aanbieden van o.a. Adobe Licenties. Het is daardoor dat het ons nu opvalt dat het ook anders kan. Dat er wel degelijk een service aspect aan verbonden kan zitten en dat het helpt wanneer iemand verder kijkt dan alleen het verstrekken van de licentie. We worden goed geholpen en er wordt ook echt met ons meegedacht over slimme oplossingen qua software en hardware. Kortom, erg blij met deze samenwerking!

Verzending

Alles wat we tot nu toe hebben besteld bij ACES Direct is keurig netjes op tijd en conform afspraak geleverd. Niks op aan te merken.

Klantenservice

Dankzij de inzet van ACES Direct konden we tijdig onze licenties aanpassen op de veranderende organisatiestructuur van ons bedrijf. Op zulke momenten ben je blij dat je niet te maken hebt met een account manager die alleen maar orders wil noteren en dat iemand zich ook echt hard voor je maakt.

Algemeen

Snelle levering, goede producten en acties. Ook service zoals RMA/defecten worden altijd netjes afgehandeld en gratis opgehaald. Ook de service zoals standaard 2 jaar garantie en ruilen binnen 60 dagen zijn kenmerken een goed bedrijf waar de zakelijk klant juist in de schijnwerpers staat. Ook de gratis verzending is ideaal.

Verzending

Levering van producten zijn in vele gevallen de volgende dag en zonder problemen evenals de verzendverpakking zijn allemaal dik in orde.

Klantenservice

RMA/defecten worden snel afgehandeld en zijn per issues dan is dat meestal dezelfde of volgende dag afgehandeld zonder gedoe. Zijn er problemen met zendingen dan is dat ook vaak heel snel afgehandeld binnen enkele dagen.

Algemeen

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen, wij bestellen zelf al jaren onze laptops en randapparatuur bij ACES Direct.
Vragen om advies van aanschaf worden snel opgepakt en denken goed mee, je belt even met je rechtstreekse IT adviseur en je hebt een antwoord. (dus geen dozenschuivers)
De bestelde artikelen zijn bijna altijd de volgende dag al op kantoor, ook wel zo prettig.

Algemeen

Fijne zakelijke leverancier op gebied van IT. Het begon met de koop van een paar laptops maar inmiddels is het onze vaste leverancier op het gebied van laptops & randapparatuur.

Algemeen

Apple werkplek aangeschaft: iPhone, Apple Watch, laptop en oortjes. Deze werkplek was binnen enkele dagen perfect geleverd en zonder problemen geïnstalleerd.

Verzending

Snel en onbeschadigd geleverd.

Klantenservice

Vakkundige contactpersoon. Hij wist waar ie het over had.

Algemeen

Wat ik fijn vond was dat bij het aanmaken van een account d.m.v. adresgegevens de bedrijfsgegevens uit het KVK register worden opgehaald. Je hoeft alleen nog het juiste bedrijf te selecteren. Ook was het een verademing niet verplicht je btw nummer achter te hoeven laten.

Verzending

Laptops werden in hun eigen verpakking verzonden en zijn ongehavend in ontvangst genomen. Hoewel de pakketten ongetwijfeld verzekerd zijn, zou in het geval van sommige pakketbezorgers geen kwaad kunnen een extra laag bescherming toe te voegen.

Klantenservice

De bevestiging van registratie bij ACES, evenals statusupdates e.c.t. worden verstuurd vanuit de accountmanager die je aangewezen krijgt. Het was erg handig om simpelweg de orderbevestiging te beantwoorden toen bleek dat ik het verkeerde leveradres had opgegeven. Dit werd dan ook snel aangepast.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Als reguliere consument hier iets besteld met een account uit 2013, zonder KvK of bedrijfsnaam. Toch wordt ik als zakelijke gebruiker behandeld. Hierdoor kan ik alleen mijn aankoop retourneren (scherm met 3 dode pixels) met 30% verlies. Er wordt dus niet gecontroleerd wanneer je consument bent.

Op hun website staat "Gratis bezorging en retourneren" en "60 dagen bedenktermijn". Alleen zij interpreteren bedenktermijn dus anders dan de "Wet koop op afstand" welke geld voor consumenten. Wil je iets als bestellen en testen, dan ben je dus 30% van je aankoop kwijt!

Verzending

Maand later ontvangen dan besteld, al had dit wel te maken met het coronavirus. Wekelijk kreeg ik een mail dat de verzending is verschoven.

Klantenservice

Mijn contactpersoon heeft zijn best gedaan om intern het probleem op te lossen. ipv 30% verlies heeft hij er voor gezorgd dat ik "maar" 15% werd. Dit heb ik per mail aangegeven op 8 juni, ruim binnen de 60 dagen. Echter, i.v.m. vakantie heb ik dit op 18 juni via hun website kenbaar gemaakt om het product te laten ophalen. Dit is niet volgens protocol van hun groothandel partner, hierdoor ben ik volgens hun te laat met retourneren en is mijn retourmelding gesloten.
Wel is mij aangeboden om een nieuwe bestelling te doen. (dus ze willen nu wetende dat ik een consument ben, iets zakelijks verkopen).

Beste,

Sinds eind 2013 leveren wij niet meer aan consumenten. We gaan onderzoeken hoe we nog duidelijker op onze site kunnen vermelden dat uitsluitend zakelijke bestellingen geplaatst kunnen worden.

Wij hanteren een retourtermijn van 60 dagen, deze termijn is inmiddels bij uw order verstreken. We vinden het vervelend voor u, maar we houden ons aan deze retourvoorwaarde.

ACES Direct

Een feit blijft dat jullie aan een consument iets verkocht hebben. Nergens is bewijs of aanleiding te vinden dat ik een bedrijf ben. Hierdoor geldt automatisch het recht voor consumenten (voorheen wet koop op afstand, nu artikelen 6:230m tot en met 6:230s van het Burgerlijk Wetboek).

Jullie adverteren met 60 dagen bedenktermijn. Aangezien het consumentenrecht van toepassing is, suggereren jullie dat dezelfde voorwaarden gehanteerd te worden als bij het consumentenrecht. 15% in rekening brengen voor het enkel geopend te hebben van een doos, is in strijd met deze wet.

Zoals aangegeven op jullie website. Hierin staat: "Gebruik onze RMA tool onder "mijn account" of neem voor verdere instructies contact op met uw contactpersoon bij ACES Direct." Binnen 60 dagen heb ik per mail en per telefoon mijn retour aangegeven bij mijn contactpersoon. Van de tool heb ik echter na 60 dagen gebruik van gemaakt.

Al met al proberen jullie zich als bedrijf gemakkelijk af te doen van een verkoop aan consument. Ik begrijp dat jullie normaliter andere protocollen hebben, maar gezien de omstandigheden had ik graag meer coulance gezien.

Algemeen

Zowel prive als zakelijk (in mijn rol als Linux Engineer) heb ik producten besteld bij Aces Direct. Wat ik hierbij belangrijk vind is dat de verkoper meedenkt over de specifieke situatie van de klant en de oplossing die gezocht word. Dit is namelijk niet altijd het geval, bij aces-direct echter wel. Ook werd er vaak extra moeite gedaan om het product te vinden wat ik nodig had. Denk bijvoobeeld aan rackrails voor een storage server of een specifieke KVM switch.

Ik zou aces-direct (met name zakelijk) van harte willen aanbevelen aan iedereen die een betrouwbare (zakelijke) leverancier zoekt.

Het zijn de extra's vanuit de klantenservice / dienstverlening die het onderscheid maken.

Verzending

Ook net voor en tijdens coronatijd werd er mee nagedacht over het verzenden en kreeg ik tijdig (status) updates.

Ook als ik uit eigen beweging om een tussentijdse update vroeg vormde dat geen enkel probleem

Klantenservice

Voor mij en velen met mij is het verleidelijk om te kijken naar de product prijs en daarop te vergelijken. Als de service en de garantie voorwaarden worden meegenomen is de toegevoegde waarde bij aces direct in mijn opinie groter dan bij zijn concurrenten. Vooral in zakelijk opzicht. Ik heb soms wel 3 dagen over en weer gemailed over een bepaald product en altijd werd er meegedacht en gezocht naar de passende oplossing.

Algemeen

Ik heb Aces Direct als een erg prettig bedrijf ervaren. Juist bij situaties waar er wat fout gaat (in 7 jaar gaat er altijd wel iets fout), heeft het bedrijf laten zien dat ze in oplossingen kunnen denken.
Kortom, een aanrader!

Klantenservice

De contactpersonen die ik heb gehad, heb ik als vriendelijk en kundig ervaren. Als ze zelf iets niet wisten, zochten ze het uit en gave goede feedback. Ik kan ook 'sparren' met hen over de oplossingen voor een bepaalde situatie, wat ik persoonlijk als een heel grote plus ervaar.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Aces Direct | zakelijk

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg