Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

ACES Direct | zakelijk

35.837 producten en 39.154 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ACES Direct | zakelijk

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Wat ik fijn vond was dat bij het aanmaken van een account d.m.v. adresgegevens de bedrijfsgegevens uit het KVK register worden opgehaald. Je hoeft alleen nog het juiste bedrijf te selecteren. Ook was het een verademing niet verplicht je btw nummer achter te hoeven laten.

Verzending

Laptops werden in hun eigen verpakking verzonden en zijn ongehavend in ontvangst genomen. Hoewel de pakketten ongetwijfeld verzekerd zijn, zou in het geval van sommige pakketbezorgers geen kwaad kunnen een extra laag bescherming toe te voegen.

Klantenservice

De bevestiging van registratie bij ACES, evenals statusupdates e.c.t. worden verstuurd vanuit de accountmanager die je aangewezen krijgt. Het was erg handig om simpelweg de orderbevestiging te beantwoorden toen bleek dat ik het verkeerde leveradres had opgegeven. Dit werd dan ook snel aangepast.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Als reguliere consument hier iets besteld met een account uit 2013, zonder KvK of bedrijfsnaam. Toch wordt ik als zakelijke gebruiker behandeld. Hierdoor kan ik alleen mijn aankoop retourneren (scherm met 3 dode pixels) met 30% verlies. Er wordt dus niet gecontroleerd wanneer je consument bent.

Op hun website staat "Gratis bezorging en retourneren" en "60 dagen bedenktermijn". Alleen zij interpreteren bedenktermijn dus anders dan de "Wet koop op afstand" welke geld voor consumenten. Wil je iets als bestellen en testen, dan ben je dus 30% van je aankoop kwijt!

Verzending

Maand later ontvangen dan besteld, al had dit wel te maken met het coronavirus. Wekelijk kreeg ik een mail dat de verzending is verschoven.

Klantenservice

Mijn contactpersoon heeft zijn best gedaan om intern het probleem op te lossen. ipv 30% verlies heeft hij er voor gezorgd dat ik "maar" 15% werd. Dit heb ik per mail aangegeven op 8 juni, ruim binnen de 60 dagen. Echter, i.v.m. vakantie heb ik dit op 18 juni via hun website kenbaar gemaakt om het product te laten ophalen. Dit is niet volgens protocol van hun groothandel partner, hierdoor ben ik volgens hun te laat met retourneren en is mijn retourmelding gesloten.
Wel is mij aangeboden om een nieuwe bestelling te doen. (dus ze willen nu wetende dat ik een consument ben, iets zakelijks verkopen).

Beste,

Sinds eind 2013 leveren wij niet meer aan consumenten. We gaan onderzoeken hoe we nog duidelijker op onze site kunnen vermelden dat uitsluitend zakelijke bestellingen geplaatst kunnen worden.

Wij hanteren een retourtermijn van 60 dagen, deze termijn is inmiddels bij uw order verstreken. We vinden het vervelend voor u, maar we houden ons aan deze retourvoorwaarde.

Met vriendelijke groet,
ACES Direct

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zowel prive als zakelijk (in mijn rol als Linux Engineer) heb ik producten besteld bij Aces Direct. Wat ik hierbij belangrijk vind is dat de verkoper meedenkt over de specifieke situatie van de klant en de oplossing die gezocht word. Dit is namelijk niet altijd het geval, bij aces-direct echter wel. Ook werd er vaak extra moeite gedaan om het product te vinden wat ik nodig had. Denk bijvoobeeld aan rackrails voor een storage server of een specifieke KVM switch.

Ik zou aces-direct (met name zakelijk) van harte willen aanbevelen aan iedereen die een betrouwbare (zakelijke) leverancier zoekt.

Het zijn de extra's vanuit de klantenservice / dienstverlening die het onderscheid maken.

Verzending

Ook net voor en tijdens coronatijd werd er mee nagedacht over het verzenden en kreeg ik tijdig (status) updates.

Ook als ik uit eigen beweging om een tussentijdse update vroeg vormde dat geen enkel probleem

Klantenservice

Voor mij en velen met mij is het verleidelijk om te kijken naar de product prijs en daarop te vergelijken. Als de service en de garantie voorwaarden worden meegenomen is de toegevoegde waarde bij aces direct in mijn opinie groter dan bij zijn concurrenten. Vooral in zakelijk opzicht. Ik heb soms wel 3 dagen over en weer gemailed over een bepaald product en altijd werd er meegedacht en gezocht naar de passende oplossing.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb Aces Direct als een erg prettig bedrijf ervaren. Juist bij situaties waar er wat fout gaat (in 7 jaar gaat er altijd wel iets fout), heeft het bedrijf laten zien dat ze in oplossingen kunnen denken.
Kortom, een aanrader!

Klantenservice

De contactpersonen die ik heb gehad, heb ik als vriendelijk en kundig ervaren. Als ze zelf iets niet wisten, zochten ze het uit en gave goede feedback. Ik kan ook 'sparren' met hen over de oplossingen voor een bepaalde situatie, wat ik persoonlijk als een heel grote plus ervaar.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Aces is een leverancier welke ik zakelijk gebruik voor mijn bedrijf. ze denken mee in oplossingen en zorgen dat er een goede offerte klaar komt te liggen. Mijn vaste contact persoon Joep weet waar hij over spreekt en doet zijn uiterste best om het doel te halen welke voor ogen is. als ik een punt van kritiek zou moeten noemen dan is het dat ze niet de goedkoopste zijn, hun oog voor service maakt echter veel goed

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had een monitor besteld, blijkbaar was het niet op voorraad. Geen e-mail of een notificatie terwijl het op de site wel stond dat het op voorraad was. Ik moest er zelf achteraan.

Verzending

Ik moest er zelf achteraan gaan, als ik dit niet had gedaan moest ik nog langer op het product wachten.

Klantenservice

Ik werd wel geholpen met de live chat over mijn bestelling, maar ze moeten in de toekomst gewoon een mail sturen dat het wat later komt of dat het niet op voorraad is voordat ik een bestelling wil plaatsen.

Beste,

Erg vervelend als een product snel nodig is en de levertijd langer blijkt te zijn dan de indicatieve levertijd. Ook wij vinden dat storend en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat levertijden en getoonde voorraden kloppen. Helaas komt het voor dat dit niet het geval is.

We gaan met de feedback aan de slag en kijken hoe we dit proces nog beter kunnen laten verlopen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

ACES Direct

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ondanks dat de verzending waardeloos was ben ik erg tevreden over Aces Direct. Het transportbedrijf was in plaats van aan de deur geweest alleen langs gereden. Er brandde geen licht en reed daarna door.

Ik haalde verhaal bij Aces Direct en wat bleek. Zij hadden geen invloed op het transportbedrijf omdat het door de fabrikant van het product was geregeld. Toch vonden ze mijn ervaring erg vervelend en dus stelden ze alles in het werk om me weer blij te maken. Ze belden persoonlijk en gaven een leuke cadeaubon, dit ondanks dat ze er niets aan konden doen. Niets dan lof!

Verzending

Aces kon er niks aan doen dat het verkeerd ging, maar ze losten de problemen netjes op.

Klantenservice

Keurige service nadat het transportbedrijf liet afweten

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede en overzichtelijke site. Duidelijk en betrouwbaar betalingssysteem. Acesdirect hanteert een scherpe prijs / kwaliteit verhouding

Klantenservice

Zeer goede ondersteuning waar meegedacht en gewerkt wordt aan oplossingen.. Erg positief!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Helaas een erg slechte ervaring. Het betreft de levering van een laptop. Eea besteld op 6 maart j.l . Een Asus met een zeer concurrerende prijs. Levertijd kon wat langer zijn, 4 a 5 weken, maar voor die prijs vond ik dat niet erg. (Bij andere leveranciers was deze tenslotte een stukje duurder, overigens wel op voorraad!.) Tot mijn verbazing loopt de levertijd steeds verder op en ik neem contact op met mijn contactpersoon T. Ik krijg een leverdatum vanuit Asus van 29 april door. Oke, duurt lang, maar ik wacht. Tegen die tijd was de leverdatum wederom opgeschoven. Weer contact opgenomen, evt nog over alternatieven gehad, maar ik kreeg alternatief in de vorm van geld ipv specificaties vd laptop. Niet op in gegaan, nog even gewacht maar. Ondertussen wordt het een principe kwestie. wederom een aantal keer over en weer mailen, zonder resultaat. Uiteraard mag ik ten aller tijde de bestelling annuleren wordt aangegeven.
Eindelijk een echt definitieve datum ontvangen van 8 mei! Vanuit Asus ook bevestigd. Ook dat liep anders, en nog geen laptop. Ik kreeg het idee dat er een fout was gemaakt met de prijs in het begin en dat ze daarom niet wilden leveren. Eindelijk ook telefonisch contact gehad met T., na een geïrriteerde mail van mijn kant. Ik had Acesdirect om een passend alternatief gevraagd, dat zou hun sieren in deze, helaas helaas . (Deze email werd wel snel beantwoord door een collega van T. daar T. enkele dagen vrij had, de collega zou mij snel van een antwoord voorzien. Nooit gebeurd ook ) Antwoord uiteindelijk van T. Tja door de corona crisis is er veel vraag naar de goedkopere laptops en levert Asus niet uit. En een alternatief op basis van specificaties is niet te bespreken, alleen op prijs. En de betaalde prijs was correct, daar lag het echt niet aan. De levering blijft staan, maar kan nu een week duren maar ook een jaar, wordt doodleuk gemeld. Afgelopen week stond de levering op 2 a 3 dagen, maar sinds vandaag weer over een maand! Waardeloos op deze manier zaken te doen. En T. geeft ook nog aan dat al het contact dat we nu hebben gehad en ook het telefonisch contact al meer kost dan de laptop zelf. Zo werkt dat blijkbaar bij deze firma.

Huidige levertijd staat nu op 4 a 5 weken ( dag van schrijven 24 mei!)

Een eerdere bestelling heb ik wel ontvangen, maar duurde ook langer dan de genoemde levertijd, dat ging om enkele dagen, maar toch!

Normaal zou ik allang een andere leverancier hebben opgezocht, maar inmiddels is het zoals aangegeven een principe kwestie geworden!

Klantenservice

Als reactie op mijn review op trustpilot krijg ik de volgende reactie:

Antwoord van ACES Direct
13 mei 2020
Beste,

Bedankt voor uw feedback. Wij kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als de levertijd van het product veel langer blijkt te zijn dan in eerste instantie is aangegeven. Vanwege COVID-19 zijn er bij ASUS helaas leveringsproblemen van specifieke modellen, waaronder het model dat u heeft besteld.

We gaan onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
ACES Direct

Mijn idee is dat Asus geen lever probleem heeft daar andere websites de laptop WEL kunnen leveren. En AcesDirect wil geen passende oplossing bieden, ze verschuilen zich achter hun leverancier!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op het moment van kopen waren er ruim 10+ op voorraad. 2 dagen later krijg ik te horen dat er tegelijk met mij een tiental televisies opgekocht zijn.

Ik vind het hartstikke oneerlijk dat er mij niet een exemplaar geleverd kon worden terwijl de andere klant met 10 of meer TV's weg is gelopen...

Verzending

Ze hebben de bestelling geannuleerd nadat ze geen alternatief konden aanbieden.

Klantenservice

Ze hebben me vandaag gebeld om een alternatief te vinden maar die verkopen ze niet in dezelfde prijsklasse.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Artikelen en specificaties overzichtelijk. Bestelling loopt vlot en volgens afspraak. Met ondersteuning van accountmanager nog sneller de juiste zaken gevonden.

Verzending

Zoals afgesproken

Klantenservice

Snelle reactie

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Afgelopen vrijdag een UPS besteld die ik uiterlijk deze week nodig had. Na de orderbevestiging niks meer gehoord, dus wilde vandaag in mijn account de status checken. Blijkt de order geannuleerd te zijn, zonder een mededeling er bij.

Klantenservice

Slecht, als je dan een order annulleert verwacht ik op zn minst een belletje of mailtje met de reden waarom ze het annuleren. Helaas nog niks gehoord, en ook mijn geld nog niet terug.

Beste,

Vervelend dat uw order is geannuleerd zonder dat u daarover vooraf bent geïnformeerd, dat is niet zoals het hoort. Afhankelijk van het door u gekozen betaalmiddel kan het enkele dagen duren voordat het geld op uw rekening staat nadat wij de terugbetaling hebben verwerkt.

Helaas kunnen wij u op basis van deze gegevens niet contacteren. Wanneer u contact opneemt met uw vaste contactpersoon bij ACES Direct, kan diegene u informeren over de reden van annulering en de status van uw terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
ACES Direct

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Fantastisch bedrijf met groot assortiment en heel vriendelijke en behulpzame.
Medewerkers die echt alle moeite doen voor de klant en de probleem oplossen. Bedankt voor de service.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Fantastisch bedrijf met groot assortiment en heel vriendelijke en behulpzame
medewerkers die echt alle moeite doen voor de klant.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima service en goede prijs. Fijn contact ook toen aankoop mankement had en snel opgelost.

Verzending

Snelle verzending. Retour werd dezelfde dag nog opgehaald en vervanging al weer snel in huis. Prima.

Klantenservice

Fijn persoonlijk contact en meegedacht in oplossing toen er met eerste aankoop een technisch probleem was. Snel geholpen.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Onze Epson Workforce Pro werd geleverd met 5 jaar garantie aangeboden door ACES direct. Helaas gebruik van moeten maken, maar probleem is snel verholpen en wel heel fijn die meegeleverde garantie.

Verzending

Heerlijke machine, laser kwaliteit dmv cartridges dus geen rare lucht in kantoor en weinig stroom verbruik

Klantenservice

Fantastisch die met aankoop mee geleverde 5 jaar garantie.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Erg goed en vriendelijk en snel geholpen door het bedrijf. Perfecte Service! Je wordt goed geinformeerd.

Verzending

Erg goed geholpen en snelle service!

Klantenservice

Erg goed geholpen en snelle service!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ze doen een aanbieding met een HP zbook tegen een nette prijs. Net als diverse andere webshops op dat moment hadden. De voorraad was echter 0 maar levertijd ongeveer 1 week dus geen probleem we kunnen hier wel op wachten. Betaling op rekening wordt geweigerd daar we eerder dit jaar het bedrijf hebben omgezet dus nog tekort staan ingeschreven bij de kvk. Oke geen probleem we hebben dus de betaling vooruit gedaan.

Maar dan begint het hele gedoe, ja nee de laptop heeft in de aanbieding op de site gestaan echter was de voorraad bij de leverancier voor deze prijs maar beperkt. U moet nog even 400 euro bijbetalen (duurder overigens dan de meeste andere aanbieders in de pricewatch gelijk). Het komt er op neer dat ze zoals wel eerder graag met de prijs mee stunten maar zelf niet de voorraad hebben en dus maar gokken dat ze nog tegen de lage prijs kunnen inkopen als een klant bij ze besteld. Als dit niet lukt wordt het probleem voor de klant en wordt er dus gewoon weg niet geleverd. Want ja er is nog geen overeenkomst gesloten.. Ze hebben 3 contact momenten gehad met order bevestiging, betaling weigering en betaling verzoek om het probleem met de foute prijs te melden. Maar pas als het geld binnen is gaan we in eens kijken naar hoe en wat.

Klantenservice

Ze wringen zich in alle mogelijke bochten om onder de aanbieding prijs uit te komen die ze zelf hebben aangeboden op de site zodra hun leverancier niet meer kan leveren voor de lage prijs. Dit noemen ze naar ons idee nog altijd ondernemers risico. Of je koopt de spullen in tegen lage prijs en biedt ze dan op je webshop aan. Of je brand je billen als je de spullen ineens duurder moet inkopen nadat de klant het al bij jou heeft gekocht.

Een zeer onbetrouwbare leverancier dus in dit geval. Erg jammer ik ging er toch wel vanuit dat een partij als acesdirect gewoon te vertrouwen was. Maar met partijen die zich zo verschuilen achter hun leveranciers houdt het voor ons in dat alles via dropshipping veroopt en dus de service ook zeer beroerd is. Net als het feit dat je op de chat meermaals wordt genegeerd pas nadat je via een andere browser zonder tracking cookies je meld bij de chat dan staan ze je op de chat wel direct te woord maar weten ze niet hoe ze zich moeten uitlullen onder de gemaakte fout. Geen enkel voorstel of compromis wordt er aangeboden. Het is de volle mep betalen of wegwezen. Jammer dat dit soort bedrijven zogenaamd goed scoren in de pricewatch.

EDIT: reactie op bericht van ACES de prijs stond gewoon op jullie eigen site dus de pricewatch heeft jullie eigen prijs overgenomen. en staat dan ook los van dit probleem.

Beste,

Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Helaas konden wij het product niet meer leveren tegen de lagere prijs. Daarom hebben wij uw geld teruggestort.

We gaan uitzoeken of we dit soort prijswijzigingen sneller kunnen verwerken in de Pricewatch, om zo teleurstelling te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
ACES Direct

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima service, lastig verzoek is netjes uitgezocht en prima advies ontvangen, alsnog een onjuist product ontvangen dat zonder enige moeite terug kon en men is gaan kijken naar een vervangend product dat de volgende dag al geleverd werd.

Verzending

Snelle levering

Klantenservice

Onjuist product ontvangen, zonder moeite retour kunnen regelen en nieuw product laten verzenden.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Wij zijn meer dan tevreden over onze aankoop bij ACES Direct.Er werd goed geluisterd naar onze vragen en wensen, afspraken werden nagekomen en dat maakt dat het uiterst betrouwbaar is. Wij zullen in de toekomst zeker aankopen blijven doen bij ACES Direct

Verzending

Enig minpuntje is dat er geen Track&Trace was bij het grootste deel van de bestelling. De bestelling werd wel snel en op de afgesproken dag geleverd.

Klantenservice

Wij waren in eerste instantie niet geheel tevreden over de geleverde muis (maakte veel geluid bij het scrollen) en waren in de veronderstelling dat het niet opgelost kon worden. Toen wij dit aangaven is er snel en adequaat gehandeld door onze contactpersoon en is het door zijn tips opgelost!

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor ACES Direct | zakelijk

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True