ACES Direct | zakelijk

28.471 producten en 32.559 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ACES Direct | zakelijk

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling ging goed, alleen de verwachting 1 dag levertijd klopt niet. De bezorgen van ACES bezorgt namelijk niet op zaterdag en in de avond vind er ook geen verzending plaatst. Donderdagavond besteld wordt dan dus op zijn vroegst maandag geleverd!!!

Verzending

Bezorging niet in orde. DPD geeft tot twee maal toe aan de deur te zijn geweest en bericht achter gelaten te hebben. Er is echter geen bericht achter gelaten. Vermoedelijk is de bezorgen in een andere straat (met gelijkende naam) aan het aanbellen geweest.
Goederen nog niet ontvangen. Dus nu al 5 dagen aan het wachten. Met andere partijen zoals bol.com en mediamarkt is dit nooit zo.

Beste S. van Dijk,

Bedankt dat u de moeite nam om een review achter te laten.

Bestellingen -van producten op voorraad- die klanten voor 16.00 op een werkdag plaatsen, verzenden wij op diezelfde dag. Producten die klanten op donderdag na 16.00 plaatsen (in dit geval donderdagavond), verzenden wij op vrijdag en worden doorgaans op de volgende werkdag (maandag) bezorgd.

Helaas is er daarna drie keer een onsuccesvolle afleveringspoging gedaan. Wij gaan met de desbetreffende bezorgingspartij in gesprek om te kijken waar het probleem ontstond om dit in de toekomst -waar mogelijk- te voorkomen.

Algemeen

Lenovo Ideapad Miix 700 128B besteld voor de erg gunstige prijs van 332,75 incl. BTW. Dit bleek een (niet geheel onverwachte) prijsfout te zijn dus de volgende dag kreeg ik een mail dat de order is geannuleerd. Opzich te begrijpen en ik snap dat het bedrijf niet levert voor een foutieve prijs.

Echter in de mail krijg ik een speciaal aanbod als excuses om het apparaat alsnog aan te schaffen voor 790 ex. BTW. 100 tot 150 euro duurder dan elke andere webshop die het product aanbiedt. Daarop de klantenservice gebeld ook aangegeven dat van meerdere Lenovo Ideapad varianten de prijs foutief in het pricewatch systeem stond (256GB versie staat bijv nu nog steeds voor 640,09 ex. BTW wat de prijsfout geloofwaardig maakte). Bleek dat deze exclusieve prijs bestond uit 45 euro korting en omdat ik netjes belde wilde meneer er nog wel 5 euro bij doen. Dus betaalde ik in plaats van 835 slechts 785 ex. BTW. Op mijn vraag waarom dit zo duur moest zijn was het antwoord dat ik maar liefst 60 dagen had om het product terug te sturen.

Zoals ook al blijkt uit meerdere reacties hieronder lijkt ACES direct klanten te lokken met opzettelijk lage of foutieve prijzen om vervolgens de order te annuleren en het profduct voor de hoofdprijs aan te bieden. Geen nette gang van zaken.

Algemeen

Het bestllen via de website gaat eenvoudig en makkelijl. Aces Direct geeft aan te leveren binnen 1 werkdag. Op woensdag besteld (status spullen op voorraad), op zaterdag nog steeds status "wacht op verzending",
Geheel onverwachts wordt wel later die dag de bestelling afgeleverd. De order status is echter op de website nog steeds "wacht op verzending"?!

Verzending

Levertijd van 1dag zeker niet gehaald, en status informatie over verzendstatus niet actueel.

Klantenservice

Mixed feelings over de klantenservice.

Beste Paul,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.

De levertijd van 1 werkdag geldt alleen bij directe betaling (via iDeal, creditcard, Paypal of op rekening). Bij de betaalwijze ‘overboeking vooraf’ verzenden wij pas na het ontvangen van de betaling. De levertijd wordt hiermee met minimaal 1 dag vertraagd.

Naar aanleiding van uw feedback gaan we dit duidelijker vermelden in de checkout.

Algemeen

Wacom tablet besteld en betaald. Zonder verdere berichtgeving en dus toelichting is mijn order geannuleerd. Vooralsnog mag ik gissen of en wanneer ik mijn geld retour krijg.

Kleine aanvulling, de score op tweakers is niet overeenkomstig de actualiteit. Nu ik daadwerkelijk de shopreviews lees, blijkt dat mijn klacht helemaal niet zo uniek is en zou de scorekaart wat anders moeten laten zien.

Klantenservice

Als je om wat voor reden dan ook een order niet kan uitleveren, hoor je als leverancier contact op te nemen. Bij het uitblijven van een email met orderstatus/trackingnummer ingelogd op de website om tot de ontdekking te komen dat Aces Direct de order heeft ontbonden.

Beste,

De order had niet zonder communicatie geannuleerd mogen worden. Onze excuses hiervoor!

Het betaalde bedrag zullen we spoedig terugstorten op de rekening waarmee het is betaald.

Algemeen

Koop je iets op de site wordt je achteraf gebeld (nadat je al een opdrachtbevestiging hebt gekregen) dat het product in 1 keer 50 % duurder is en dan verschuilen ze zich achter de algemene voorwaarden.

Klantenservice

Fouten in nadeel van de klant oplossen en je niet verschuilen achter de algemene voorwaarden

Beste heer Van Maanen,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Helaas stond er een foutieve prijs vermeld op onze website. Onze excuses hiervoor!

Aangezien wij het product niet kunnen aanbieden voor een prijs die lager ligt dan de inkoopprijs, hebben wij de order voor u geannuleerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij bekijken doorgaand onze processen kritisch om prijsfouten te minimaliseren en nemen ook dit geval mee.

Tegen beloning

Algemeen

Veel producten, duidelijke levertijden en deze worden ook nagekomen. Vragen worden altijd snel afgehandeld door het vaste contactpersoon.

Verzending

Vrijdag besteld, maandag bezorgt.

Klantenservice

Support bij problemen is altijd uitstekend.

Algemeen

Sinds een tijdje bestellen we onze IT benodigdheden bij ACES Direct, op rekening bestellen is erg gemakkelijk en artikelen worden over het algemeen de volgende dag bezorgd.

Verzending

Jammer dat je voor 16:00 moet bestellen anders kunnen levering de volgende werkdag niet garanderen. qua verpakking etc. prima

Klantenservice

weinig contact mee gehad, maar vragen per mail worden snel beantwoord dus prima.

Algemeen

Na telefonisch advies ingewonnen over een HP Proliant licentie, bleek het de verkeerde licentie te zijn. Mijn klacht werd op zich goed afgehandeld, ik kon hem terug sturen, en de goede (duurdere) licentie bestellen. Na insturen kreeg ik een credit factuur. Alleen die is na 6 weken nog niet betaald. Herhaaldelijke betaal verzoeken gedaan, maar ze willen niet betalen omdat licenties niet worden teruggenomen. Ik laat het er niet bij zitten.

Update 5-okt-2017 Na het inschakelen van een incassobureau, heb ik inmiddels het bedrag terug, maar niet de kosten van het incassobureau. Erg vervelend dat het zo moet lopen. En licentieprocedure of niet, als je iets verkoopt wat niet werkt, moet je het geld teruggeven.

Verzending

De levering duurde veel langer dan de beloofde 24 uur op de web site.

Klantenservice

Ze zouden mijn klacht gaan nakijken, en opnemen met de directie. Dat heb ik nu twee keer gehoord, maar beide keren namen ze niet de moeite het resultaat (we gaan wel/niet betalen) aan mij mede te delen.

Beste,

Vervelend dat dit niet sneller is verlopen. Uw terechte feedback is inderdaad opgenomen met de directie. We hebben het volledige bedrag inmiddels aan u geretourneerd.

De procedure rondom het retourneren van licenties is inderdaad anders dan bij de meeste producten. Echter hadden we u beter op de hoogte moeten houden. De communicatie rondom soortgelijke situaties is bij dezen dan ook aangescherpt.

Algemeen

In overleg met Luuk de bestelling goed kunnen samenstellen, hij heeft zelfs een fout gecorrigeerd die ik gemaakt had. Daarnaast erg prettige communicatie en onderhandeling. En alles is netjes in elkaar gezet en het werkt allemaal perfect.

Verzending

Goed en netjes verpakt en zelfs eerder afgeleverd dan afgesproken.

Klantenservice

Status updates mbt verzending hadden iets pro-actiever gekund, maar het is van de rest wel netjes geregeld.

Tegen beloning

Algemeen

Ik was wat terughoudend naar aanleiding van verschillende negatieve reviews, maar uiteindelijk toch de bestelling doorgezet en binnen twee dagen zonder enig probleem de bestelling ontvangen.

Verzending

De bestelling was zo snel binnen dat track en trace niet eens opportuun was.

Klantenservice

Voordat de bestelling definitief gemaakt werd belde men eerst nog om te vragen of ik het zeker wist, aangezien de producent voorrijkosten zou gaan rekenen in geval van een storing. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Algemeen

Aces direct is naar mijn mening de beste zakelijke webwinkel van Nederland. Snelle en gratis verzending, snelle afhandeling van reparaties en groot aanbod aan producten

Verzending

Leveringen komen altijd de volgende werkdag binnen (zolang het product maar op voorraad is.

Klantenservice

Een eigen accountmanager die er alles aan doet om jou tevreden te houden.

Algemeen

1. Geven goed advies. proberen je niet zomaar dingen te verkopen alleen voor de omzet.
2. service gericht
3. Afhandelen van retouren is gewoon top!

Verzending

Voorbeeld we hadden een grote bestelling geplaatst.. Offerte was getekend om 5 uur einde werkdag. 's ochtends kwam ik binnen op kantoor om 8 uur en het gehele bestelling was er al. Top levering

2. service gericht
3. Afhandelen van retouren is gewoon top!

Algemeen

Ontevreden. Bestelling geplaatst op vrijdag 11 augustus. Ik had het artikel nodig op maandag 14 augustus. Van te voren gebeld met Aces direct om te bevestigen dat op tijd geleverd kon worden. dat werd mij verzekerd. Hun website gaf 5 artikelen op voorraad. Levertijd op website gaf ook aan dat het geen probleem zou zijn. Dan verwacht je dus een levering op de 14e.

Maandag niets geleverd. Dinsdag niets geleverd. Gebeld. Het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden. Niets. Woensdag weer gebeld. Zelfde verhaal; niet teruggebeld op woensdag. Donderdag werd ik door Aces direct gebeld en werd mij verteld dat ze 1) het artikel niet op voorraad hadden. 2)het aan hun leverancier lag 3) het artikel op 28 augustus geleverd kon worden; in totaal 3 weken later! Bestelling geannuleerd.

Belangrijkste reden voor deze lage beoordeling is dat ze niet zelf contact met mij hebben opgenomen over de problemen die ze hadden! (hebben)

Klantenservice

2 maal niet teruggebeld na belofte spoedig terug te bellen.

Beste,

Vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Er zat een fout in de koppeling met onze leverancier, waardoor het onterecht leek alsof het product op voorraad was. Onze excuses hiervoor!

Wij hadden u beter op de hoogte moeten houden hierover. We gaan onze interne processen kritisch bekijken om dit in de toekomst te verbeteren.

Algemeen

Bestellen op rekening voor zakelijke klanten heeft een addertje onder het gras. Wat dat betreft heeft bol.com blijkbaar meer vertrouwen in zijn particuliere klanten (die sturen producten op met accept giro) dan Aces direct in nieuwe zakelijke klanten.

Verzending

Zondag avond besteld, op werkdagen voor 15:00 volgende dag in huis. Dus ik verwacht dinsdag het product.

Op de website staat
'Op rekening: Uw bedrijf dient goedgekeurd te zijn voor kopen op rekening. Bij uw eerste order wordt een kredietaanvraag gedaan bij onze kredietverzekeraar. Doorlooptijd is éénmalig 1 of 2 werkdagen.'

Helemaal prima kom maar op met die credit check. Op dinsdag heb ik nog altijd niets vernomen van de bestelling. Toch maar eens op zoek gaan. Kom ik het volgende mailtje tegen:

Uw krediet aanvraag
U heeft onlangs een bestelling geplaatst bij ACES Direct en daarbij aangegeven dat u deze graag op rekening wilt betalen. Voor deze en de eerst volgende bestelling is het echter niet mogelijk om op rekening te kopen. Na verwerking van twee bestellingen (betaald door middel van vooruitbetaling, iDEAL, PayPal of Creditcard) kunnen wij een nieuwe aanvraag voor het kopen op rekening in behandeling nemen.

Standaard beleid wat hier wordt genoemd stond niet bij de website gemeld. Ging hier over 39 euro dus dat is allemaal erg jammer.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat dit mailtje maandag 9:04 binnen kwam. Het is mij echter niet opgevallen (updates tab). Op dinsdag 17:00 had ik nog steeds geen pakje. Toen merkte ik dit mailtje pas op (updates tabje google). Heb de rekening ondertussen voldaan dus ben benieuwd wanneer ik het product mag ontvangen. Zal niet voor donderdag worden vrees ik.

Mijn tip:
1) Zet dit beleid eerlijk op de website, dan betaal ik gewoon vooraf
2) Verander de email titel in 'Krediet afgewezen, betaling vereist', wie weet wordt het dan wel gelezen

Klantenservice

Vraag gesteld ivm twijfel over comptabiliteit. Ik kreeg de volgende werkdag keurig antwoord. Helemaal prima.

Wel jammer dat er niet is gerefereerd aan de opschorting van mijn bestelling. Antwoord was 11:02 en afwijzing was 9:04. Die mail had ik namelijk wel gelezen...

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor de feedback.

Wanneer we een kredietaanvraag goedkeuren, is bestellen op rekening vanaf de eerste bestelling mogelijk. Wordt de aanvraag afgekeurd? Dan vragen we om de eerste twee bestellingen vooruit te betalen.

Naar aanleiding van uw feedback, passen wij de tekst in de e-mail aan zodat dit voortaan duidelijker vermeld wordt.

Algemeen

Ontevreden, 3 dagen levertijd i.p.v. beloofde 1 dag, dit pas nadat ik 2x heb gebeld. Verkeerde product geleverd, specs op website AcesDirect waren blijkbaar foutief. i7-6700T i.p.v. beloofde i7-6700. 2x belofte om terug te bellen niet nagekomen. Kopen op rekening pas na 3e bestelling - blijkt niet duidelijk uit site.

Verzending

3 dagen i.p.v. beloofde 1 dag, 3 dagen pas nadat 2x is gebeld.
Verkeerde product geleverd.

Klantenservice

Afspraken worden niet nagekomen. Belofte om terug te bellen 2x niet nagekomen.

Beste Martijn,

Onze excuses voor de fout. Wij hebben de specificaties en levertijd van het product inmiddels gecorrigeerd.

Indien uw kredietaanvraag wordt afgekeurd, kunt u na de derde bestelling op rekening kopen. Wanneer een kredietaanvraag wordt goedgekeurd, kan er meteen op rekening gekocht worden.

We hebben u ter compensatie korting aangeboden op het product. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Algemeen

Aces Direct heeft een enorm assortiment, super service bij DOA en garantie, ze denken mee en leveren altijd snel. Je hebt altijd contact met je eigen account manager.

Verzending

Order is de volgende dag uitgeleverd.

Klantenservice

Wordt niet direct moeilijk gedaan maar oplossingsgericht meegedacht.

Algemeen

Zeer service gericht, wij zaten met spoed op onderdelen te wachten en daar door heeft de ac manager deze direct vanuit Duitsland naar ons gestuurd ipv via Aces Direct

Supersnel

Klantenservice

Denken actief mee aan een oplossing

Algemeen

Erg tevreden over de algemene service. Ik plaats hier regelmatig bestellingen, ook bij producten waar ik advies bij nodig hebt denkt ACES Direct graag met ons mee.

Verzending

Bestellingen worden doorgaans de volgende werkdag geleverd - niks mis mee dus.

Klantenservice

Bij vragen of problemen denken accountmanagers graag mee om (bijvoorbeeld) een defect product zo snel en goed mogelijk te vervangen.

Algemeen

Voor het zakelijk bestellen bizar veel moeten invullen, dat gaat bij andere shops toch makkelijker maar de prijs was wel goed. Buiten dat liep het bestellen soepel.

Verzending

Kabeltje besteld van een meter, zit in een klein zakje maar was verpakt in een kogelvrij gepantserde kartonnen doos, nog erger dan die Chinese plastic verpakkingen. Beetje overkill dus en een envelop met bubbelplastic was beter geweest.

bashul Karma 2,06K
Algemeen

Beste zakelijke leverancier van Nederland. Goede service en hele snelle levering, bestelde producten heb je vaak al de volgende dag in huis.

Verzending

Altijd gratis verzending mocht er iets aan de hand zijn met je product dan ook weer gratis retour.

Klantenservice

Problemen worden altijd goed en snel opgelost zonder gezeik. Dit is een van de sterkste punten van ACES.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor ACES Direct | zakelijk

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg