×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Epine Camerashop

124 producten en 137 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Epine Camerashop

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb bij deze winkel 2 bullet IP-camera's besteld. Ik ontvang vervolgens 2 dome camera's. Qua specificaties ontlopen ze elkaar niet zo veel, maar de dome camera is wel goedkoper. Dus ik geef aan Epine door de verkeerde camera's ontvangen te hebben, maar deze wel te willen houden met terugbetaling van het prijsverschil. Op 30 juli 2017 geeft Leo van Epine aan dit prijsverschil terug te betalen. Nu meer dan 6 weken verder nog niets ontvangen, ondanks herhaaldelijke navraag.

Verzending

Het product was op tijd, maar het verkeerde artikel is geleverd.

Klantenservice

Een foutje kan worden gemaakt, maar deze winkel komt bij herhaling haar beloftes niet na. Bovendien zit ik nu met een factuur die niet overeen stemt met de leveringsbon.

Edit 19-09: Naar van het bovenstaande is door Epine contact opgenomen en het één en ander uitgelegd. Er is een fout gemaakt maar niet met opzet. De creditnota en het verschilbedrag zijn ontvangen en daarmee is de klacht opgelost.

Beste Rogier,

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Een retourbetaling behoort binnen 3 dagen te zijn uitgevoerd. Excuus voor deze vervelende gang van zaken. Ik zal zorg dragen dat onze klantenservice vandaag contact met je op te nemen om dit uit de wereld te helpen en op te lossen.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via de webshop een ip camera besteld de volgende dag had ik de ip camera al in huis echt een top service. Ik heb gekozen voor de lumiere ep pd22w hd. Deze camera is zeer gemakkelijk te installeren toen ik nog een vraag had heb ik gebeld met epine en ben ik goed geholpen.

Algemeen

Betreft mijn aanschaf van de Zmodo ZH-CJAED Smart WiFi HD Deurbel.

Ik zal met de deur in huis vallen: het enige dat redelijk goed werkt (wat Epine belooft bij de productbeschrijving) bij deze deurbel, is het feit dat je via de app op je smartphone de persoon aan de deur direct kunt zien, horen en ermee praten als deze aanbelt. Wel zit er een vertraging van 4 seconden tussen aanbellen en de melding op je smartphone.

De volgende andere mogelijkheden zijn uiterst slecht te noemen:
* Motion: vertraging van gemiddeld 8 seconden, zelfs bij mijn glasvezelsnelheid (100/100) en meerder resets van de deurbel.
* Infraroodverlichting: in het donker kan je nauwelijks gezichten waarnemen. Tevens een korrelig beeld.
* Kijkhoek en beeldkwaliteit: : de kijkhoek is redelijk, maar als de zon schijnt zie je als beeld alleen maar een schaduw als persoon die voor je deur staat.
* De opgenomen videoclips blijven maar 24 uur bewaard en worden dan automatisch verwijderd. Tenzij je de clips download naar je computer.

Tips!!:
1. Als je je bestaande binnenbel wilt blijven gebruiken, dan heb je een "noise corrector" nodig anders blijft je binnenbel een constante brom/zoem/tring geven die erg irritant is. Deze "noise corrector" wordt op dit moment niet door Epine in de verpakking bijgeleverd, maar moet je via Zmodo in de Verenigde Staten bestellen. Hier zijn geen kosten aan verbonden, maar je moet wel vrienden/familie in de Verenigde Staten hebben wonen aangezien Zmodo deze niet naar landen buiten de VS mag verzenden.

2. Op de website van Epine staat aangegeven dat deze deurbel minimaal 10V AC nodig heeft. Volgens diverse websites/fora is dit minimaal 16V AC. Ik had een 8V beltransformator en heb deze vervangen voor een 24V transformator én binnenbel omdat anders de binnenbel niet werkte. Nog eens extra kosten van zo'n ¤ 65,00, terwijl deze deurbel via andere websites al voor $ 79,00 wordt aangeboden inclusief WiFi-extender en Noise Corrector!

3. Als je géén binnenbel gaat gebruiken, heb je een weerstandje nodig zoals in de handleiding aangegeven staat.

Verzending

Uiteindelijk is het product één dag later geleverd dan aangegeven.

Klantenservice

Over de "service" van Epine ben ik zeker niet tevreden: bij (technische) vragen/advies per mail, krijg je ontwijkende antwoorden of wordt je naar hun technische dienst verwezen die de problemen niet herkent en er ook geen oplossing voor weet.

Mijn advies aan eventueel geïnteresseerden: niet aanschaffen!

Mijn advies aan Epine: neem wat meer moeite voor je klant, je hebt namelijk maar één keer de gelegenheid om een eerste indruk te maken...

P.S.: vanuit Epine werd mij gevraagd om mijn mening te geven over hun producten. Deze review heb ik naar hen gestuurd, maar is uiteraard nooit geplaatst op hun website. Vandaar op deze manier.

Update: donderdag 1 juni kreeg ik de volgende mail van Epine:

Goedemorgen Maurice,

Dank voor je bericht.

Zoals gemeld in mijn reactie vinden we het vervelend zoals de aankoop en installatie is gelopen. Om je hier enigszins in tegemoet te komen willen je aanbieden 50% van de aanschaf van de transformator te vergoeden.

Ik wil je dan wel verzoeken de review te verwijderen/ aan te passen.

Verder heb ik nog extra navraag gedaan bij Zmodo voor wat betreft de noise corrector en helaas zijn ze nog niet flexibel genoeg deze ook te leveren in Europa. Hopelijk kunnen we in de toekomst de noise corrector wel toevoegen maar we zijn hierin afhankelijk van de producent.

Leo Lans

Mijn antwoord hierop:

Goedemorgen Leo,

Allereerst dank voor je bericht en aanbod, maar op deze manier ga ik dat natuurlijk niet accepteren. Reeds eerder heb ik je gemaild (zie hieronder) om mijn ervaring met jullie te delen en toen kwam je me niet tegemoet. Op jullie verzoek heb ik een review geschreven, maar deze werd door jullie niet op jullie website geplaatst omdat het grootste gedeelte natuurlijk negatief was. Nu ik een review heb geplaatst op één van de grootste fora van Nederland, wil je me ineens wel tegemoet komen, maar dan wel met het verzoek mijn review aan te passen/verwijderen…. Dat riekt naar chantage! Ook al zou je me het gehele aankoopbedrag hebben aangeboden, dan nog zou ik dat niet accepteren. Het gaat me niet om het geld, maar om het feit hoe jullie als bedrijf met je klanten omgaan. Mijn review was enkel en alleen bedoeld om jullie feedback te geven hoe ik de hele gang van zaken heb ervaren. En ook een negatieve review hoort daar nou eenmaal bij en dien je van te leren als bedrijf.

Succes voor de toekomst!

Maurice

Beste Sanmaup,

Wat een vervelende ervaring. Via de fabrikant heb ik vernomen dat de "noise corrector" (in sommige gevallen treedt het euvel op) nog niet wordt meegeleverd in Europa en ook los nog niet verkrijgbaar is. De AC zoals op de website is aangegeven is correct voor Europa. De websites waar u naar verwijst verwijzen naar tips buiten Europa.

Wij vinden het erg vervelend dat u zich niet gehoord voelde bij uw technische vragen en vragen u contact op te nemen via klantenservice@epine.nl of 0786416410 zodat we u een passende oplossing kunnen bieden.

Klantenservice:

Keurige zaak. Doen alles om een klant tevreden te maken en houden. Ook als het niet zeker is of een defect wel of niet onder garantie valt. Goed bereikbaar en altijd bereid om in oplossingen te denken. De winkel was wat rommelig omdat er verbouwd werd op het moment van ons bezoek. Voldoende parkeergelegenheid.

Algemeen

Bestellen is op zich goed. Alleen jammer dat je geen My Account gedeelte hebt waar je je bestellingen etc kan opvolgen en bekijken.

Verzending

Snelle levering en netjes verpakt.

Klantenservice

Een Lumiere aangekocht. Van dag 1 slecht beeld en veel connectie verlies via Wifi. Ook opnemen op de interne SD kaart is het beeld dramatisch slecht.
Verschillende mailtjes worden niet beantwoord. Uiteindelijk via de online chat.
Boodschap: "Epine is niet verantwoordelijk voor mijn Wifi infrastructuur."
Proberen uit te leggen dat de SD kaart niets met mijn Wifi heeft te maken stoot op niet veel begrip.

Daarna een aantal voorbeeld filmpjes verzonden om het probleem duidelijk te maken via WeTransfer, maar deze worden nooit bekeken.
Uiteindelijk heb ik besloten om te investeren in nieuwe / snellere Wifi toestellen + een Wifi buitenpost. Daar gaat wegens verbouwingen en hoop uitzoekwerk de nodig tijd over, maar uiteindelijk geen resultaat.
Dan maar alles naar een test opstelling binnen huis en zelfs op 1 meter afstand van een ander Wifi AP blijven de problemen.

Dan weer wat mailtjes zonder reactie en uiteindelijk weer via de chat.
Voorstel was dat klanten service zal inloggen op mijn camera om het probleem te onderzoeken. Hun bevinding: "het beeld is slecht :)".

Daarna weer een tijd radiostilte, wanneer ik dan pols naar een oplossing, krijg ik als reactie dat mijn garantie ondertussen is vertrekken en ik tegen betaling het toestel kan laten onderzoeken.
Wanneer ik aangeef dat ik dit niet acceptabel vind omdat ik dit al van het begin heb het probleem heb aangegeven krijg komen er nog wat mailtje op en neer en uiteindelijk krijg ik geen reactie meer. Einde verhaal en toestel voor de container.

Algemeen

Op woensdagavond 14 september heb ik bij deze webwinkel een powerline adapter besteld. Het artikel was volgens hun eigen website op voorraad en zou, mits voor 17 uur besteld, de volgende dag bezorgd worden. Aangezien het al woensdagavond was zou dat in mijn geval betekenen dat ik de bestelling vrijdag in huis zou hebben.

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik keurig een bestelbevestiging waarin bestelling en betaling werden bevestigd. Donderdagochtend om 8.50 uur kreeg ik een mailtje met de mededeling dat mijn bestelling was ingepakt en diezelfde middag rond 17 uur zou worden verzonden. Om 10:51 uur kreeg ik echter al een mailtje met het track & trace nummer van het pakketje met nogmaals de mededeling dat het die dag zou worden verzonden. Donderdagavond heb ik meerdere malen de status van mijn pakketje opgevraagd via de PostNL site maar kreeg telkens de melding “Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL”. Nou gebeurt het wel vaker dat webshops pas rond middernacht hun pakketten bij PostNL inleveren maar toch voelde dit niet goed.

Vrijdagochtend dan ook opnieuw de status opgevraagd maar de melding was ongewijzigd, het pakket was door Epine nog steeds niet ingeleverd bij PostNL. Het zou dus sowieso niet meer op vrijdag worden bezorgd dus heb ik op vrijdagochtend om 8.52 uur een mailtje aan Epine gestuurd dat ik dit een teleurstellende eerste ervaring vind met hun webwinkel en om te vragen wanneer mijn bestelling wel geleverd gaat worden. Op vrijdagmiddag om 12.16 uur kreeg ik van Epine als antwoord dat mijn bestelling rechtstreeks vanuit hun leverancier was verstuurd en dat ik de bestelling wel degelijk die dag zou ontvangen. Een vreemd antwoord omdat de status bij PostNL nog steeds niet was veranderd, er was dus nog steeds geen pakketje bij PostNL afgegeven.

Op vrijdag werd er echter niets bezorgd en veranderde de status bij PostNL ook niet. De kans dat ik dan in ieder geval op zaterdag mijn bestelling zou ontvangen werd ook steeds kleiner. Vrijdagavond om 18.55 uur heb ik daarom weer een mailtje naar Epine gestuurd om hun te laten weten dat ik die dag niets heb ontvangen en heb ik wederom de vraag gesteld mij te laten weten wanneer ik mijn bestelling wel zou gaan ontvangen. Op vrijdagavond nog een aantal malen de status bij PostNL gecontroleerd maar helaas geen verandering, wederom had Epine het pakketje niet bij PostNL ingeleverd.

Zaterdagochtend nog geen reactie ontvangen van Epine op mijn mail van vrijdagavond. Inmiddels was op de PostNL site te zien dat er nog steeds niets was ingeleverd en was het bezorg venster inmiddels verschoven naar dinsdag 20 september. Dat zou betekenen dat mijn pakketje bijna een week na het plaatsen van de bestelling zou worden bezorgd in plaats van een dag. Dat in combinatie met het stilzwijgen vanuit Epine deed mij doen besluiten om mij te beroepen op de wettelijke bedenktijd van 14 dagen en om de bestelling te annuleren. Op zaterdagochtend om 11.35 uur heb ik Epine een mailtje gestuurd waarin ik dat aangeef alsmede dat ik binnen 14 dagen het geld op mijn rekening teruggestort wil hebben. De ontvangst- en leesbevestiging van die mail door Epine heb ik inmiddels ontvangen, ik ben dus benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld heb ontvangen. Ik zal het vervolg m.b.t. de annulering van deze bestelling later nog als update aan deze review toevoegen.

Dit was voor het eerst en meteen voor het laatst dat ik iets bij Epine heb besteld. De informatie op hun website over het leveren van bestellingen klopt niet en daarnaast word er door Epine niet gereageerd op vragen.

Verzending

Er wordt gesuggereerd dat de bestelling verzonden is maar in werkelijkheid wordt er geen pakketje bij PostNL ingeleverd. Ook wordt de beloofde levertijd niet waar gemaakt. Het bestelde artikel was volgens de website op voorraad en zou dus de volgende dag bezorgd moeten worden. In de praktijk blijkt er drie dagen na de bestelling nog helemaal niets verzonden te zijn.

Klantenservice

Het eerste mailtje aan Epine werd beantwoord maar was het spreekwoordelijke kluitje in het riet. Daarna werd er niet meer op mailtjes gereageerd.

Geachte heer Brinks,

Uiteraard betreuren wij de gang van zaken en willen wij u onze excuses aanbieden. Helaas zijn wij in deze afhankelijk van externe factoren en is in u geval de order vanuit onze leverancier niet helaas verzonden. Omtrent het reageren op zaterdagochtend, op zaterdag is de klantenservice gesloten en dit wordt dan inderdaad pas op maandag opgepakt.

Bij deze kunnen wij aan u bevestigen dat wij de order hebben geannuleerd en dat wij het aankoopbedrag aan u terug storten.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en wij wensen u een prettige dag toe.

John

Klantenservice:

Gisteren een balance board gekocht en zeer goed geholpen. De medewerkers waren goed op de hoogte van alle specificaties en het was zelfs mogelijk om even een rondje te rijden.

Klantenservice:

Ik ben in de winkel geweest, je krijgt een kopje koffie, je wordt uitstekend geholpen door vriendelijke mensen.
Als het produkt niet naar de zin is, dan mag je het binen 14 dagen terugbrengen Daar hoefde ik gelukkig geen gebruik van te maken.
Al met al ben ik zeer tevreden.

Algemeen

Duidelijke website, met voldoende keuze en goede product beschrijvingen. Contact via mail liep erg vlot en professioneel.

Snelle en correcte levering

Klantenservice

Snelle en goede reacties op vragen

Algemeen

Duidelijke informatie goede telefonische bereikbaarheid. Ik ben langs de shop geweest omdat ik mijn camera snel nodig had. Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd ook nog naar de mogelijkheden voor de toepassing waarvoor ik de camera nodig had, gekeken. In de shop kunnen alle cameras werkend gezien worden. Dit alles onder het genot van een kopje koffie

Verzending

het bestelde stond klaar en kon het zo meenemen

Klantenservice

goede telefonische bereikbaarheid en goed advies

Klantenservice:

Via Epine live chat kontakt gezocht voor informatie camera de CA-PM22WP. Ge-wel-dig !!! Wat een mogelijkheden en dat voor 209 euro. S'morgens besteld en de volgende dag binnen. Omdat de uitleg van de camera Engels is heb ik de helpdesk gebeld (Leo) en binnen vijf minuten was alles duidelijk. Top camera met vele mogelijkheden, prijs en geweldige service!!!

Algemeen

Leveringsmoment klopte van geen kant, ik werd gebeld met de mededeling uw bestelling komt morgen. Mooi dat je daar over belt ?? Maar de volgende dag geen levering. Lang verhaal kort maken na 4 dagen heen en weer gedoe eindelijk op zaterdag de levering. Allemaal gedoe dus de 1e indruk waardeloos.

Verzending

Binnen een week 1 van de 4 camera's defect, montagevoetjes niet te gebruiken, gevraagd naar betere sturen ze een setje van dezelfde op. Ivm de defecte camera werd me gevraagd de hele !! set terug te sturen zodat ze dit konden testen. Krijg je na ruim een week alles terug met een extra camera erbij. Eindelijk. Weer enkele weken later een camera lek. Mocht deze opsturen en kreeg gelukkig een andere.
Enkele maande later weer een camera lek, duurde 2.5 voordat ik een andere kreeg.

Klantenservice

Als je al iemand te spreken krijgt, bijvoorbeeld ene Leo dan wordt van alles beloofd maar komt men niet na. Via de chat mezelf maar voor gedaan als een ander om iemand te spreken anders wordt je genegeerd. Ik koop hier echt nooit meer iets en dat is jammer want het assortiment is best leuk.

Algemeen

Heb begin vorige week een Full HD set van 1200 euro aangeschaft bij deze winkel. Mij werd telefonisch verzekerd dat er voldoende zicht zou zijn bij daglicht én 's nachts. Tot wel 20 meter! Maar na aansluiten door professional kwamen we erachter dat het zicht maar gaat tot ongeveer 3 meter. Alles verder dan die afstand wordt wazig en pixelachtig. Ook overdag met voldoende zonlicht. Alle opties en instellingen zijn geprobeerd. Maar het wordt er allemaal niet beter op. Uiteraard de winkel opgebeld en uitgelegd, maar er wordt mij verteld dat ik maar niet meer moest bellen en dat ze zich liever bezig hielden met 'goede' klanten. Toen werd de haak erop gegooid. Ik heb gebruik gemaakt van mijn recht in de wet 'Koop op afstand' en binnen 14 dagen alles terug gestuurd in originele verpakking. Datzelfde pakket kreeg ik enkele dagen later weer geretourneerd met de mededeling dat het product te erg beschadigd is om terug te nemen. Hier is echter niets van waar. Alles is enkel getest, niet opgehangen of gemonteerd. Ik probeer nu al een week contact te krijgen met een medewerker, maar elke keer als ik bel en mijn naam noem, wordt er gezegd dat er geen personeel beschikbaar is. Asociale manier van zakendoen dit. Ik kom hier niet meer terug!

Klantenservice

Telefonisch wordt ik afgewimpeld als ik mijn eigen naam noem. Collega laten bellen, toen was er ineens wel personeel beschikbaar. Maar toen ik de telefoon overnam en mijn verhaal vertelde, werd er opgehangen.

Algemeen

Ik zat op de website en kon geen keuze maken , gelukkig kon ik bellen met een dame van de sales, zij heeft mij geholpen aan een geweldige dashcam.

Verzending

Vandaag besteld morgen in huis , klopt hier echt .

Keurig geholpen .

Algemeen

Ze geven aan dat het op voorraad is en blijkt na je bestelling en betaling niet op voorraad te zijn. Ze komen met een belachelijk alternatief dat veel duurder is. Dus mijn geld terug gevraagd. Na 3 keer bellen het geld nog niet terug na meer dan een week.

Klantenservice

Na herhaaldelijk vragen om je geld terug te storten, hoe moeilijk kan dat zijn, zeggen ze doodleuk dat dat tot 14 dagen kan duren door de procedure. Volgens mij werkt er maar 1 man.

Algemeen

Snelle en correcte afhandeling. Naast de snelle levering ook goed geholpen met de installatie van mijn camera.

Verzending

Voor 17.00 uur besteld, de volgende dag ontvangen! Helemaal super!

Klantenservice

Snel en correct geholpen met mijn vraag mbt de installatie.

Algemeen

Bij deze shop een camera van Zmodo besteld, maar deze leverde niet het resultaat door weerspiegeling van het infrarood in het raam. Gebeld en keurig uitleg gekregen plus een advies voor een andere camera. Na bijbetaling van 40 euro idd per ommegaande deze camera toegestuurd gekregen, mooi ding met uitschakelbaar IR en goede beeldversterking voor weinig licht. Helaas was dit niet voldoende voor een goed overzicht van onze carport en dus terug gestuurd. Nu begon de ellende pas: terugsturen (beide keren) voor eigen rekening, terug storten van betaalde bedrag na verschillende malen mailen en ook bellen duurt 2 weken ?!?

Klantenservice

Hier koop ik dus nooit meer! Wat een flauwe kul, zeg! Ik stuur netjes alles zo snel mogelijk terug, betaal twee keer de verzendkosten en dan gewoon 14 dagen moeten wachten op het terugstorten van de aanschafprijs! Jammer!

Algemeen

Duidelijke shop met goede informatie over de produkten. Bij navraag over specifieke functies van de camera kreeg ik netjes antwoord dat men dat niet wist, maar als het niet zou werken dat ik de camera gewoon binnen 14 dagen terug mag sturen.

Verzending

Bij bestellen stond aangegeven dat de camera binnen 24 uur leverbaar was. Dat bleek niet het geval. Epine stuurt geen updates over de status van de backorder. Bij navraag krijg je steeds te horen dat de camera die week binnenkomt. Uiteindelijke levering heeft pas plaatsgevonden na ruim 6 weken.

Klantenservice

Klantenservice is vergeleken bij andere webshops waar ik bestel ver onder de maat. Geen initiatief in eigen communicatie en alhoewel ze een presentje meesturen voor het lange wachten op de bestelling, werd dat gelijk terug gevraagd bij de retourzending. Overigens kreeg ik netjes bericht toen de retourzending was ontvangen. Je moet dan nog wel 2 weken wachten voordat je eindelijk je geld terug hebt (en natuurlijk moet je zelf de verzendkosten betalen).

Beste meneer Verboom,

Graag willen wij reageren op uw review omdat wij vinden dat u een aantal feiten niet juist heeft weergegeven.

Het product was inderdaad niet op voorraad. Dit is aangegeven op de website en na uw bestelling hebben wij u een e-mail verstuurd om dit nogmaals te bevestigen.
In deze mail hebben wij ook aangeven dat naar alle waarschijnlijkheid de IP-camera’s die week binnen zouden komen. Door een onbekende reden heeft dit inderdaad verschrikkelijk lang geduurd.

Wij hebben u de week erna via de e-mail nogmaals op de hoogte gesteld dat de levering niet binnen is gekomen. Wij hebben in de tussentijd contact gehad met de leverancier om inzicht te krijgen in die levering. Wij hebben u toen een presentje aangeboden die meegeleverd zou worden zodra uw bestelling binnen was. Ook hebben wij u toen de mogelijkheid gegeven om uw reeds betaalde bedrag te laten retourneren.

Daarna hebben u laten weten dat de levering in Nederland is aangemeld. Ook is toen aangegeven dat wij niet weten hoelang het dan duurt voordat het bij ons geleverd wordt. Daarnaast heeft u nogmaals de mogelijkheid gehad om uw geld terug te krijgen en dat wij u inlichten wanneer de levering binnen is.

Nadat de camera bij u geleverd is, heeft u de camera getest en naar ons geretourneerd omdat de IP-camera niet aan uw wensen voldeed. Wij hebben aan u bevestigd dat uw bestelling bij ons is binnengekomen en om uw bankgegevens gevraagd. Op dezelfde dag dat u uw bankgegevens heeft toegezonden hebben wij het geld naar u overgemaakt. Daarbij hebben wij vermeld dat er een verwerkingstijd kan optreden van maximaal 14 dagen.

Nogmaals wil ik u verzekeren dat wij het betreuren dat u zo lang heeft moeten wachten en dat dit absoluut niet de normale gang van zaken is. Echter zijn wij in deze ook afhankelijk geweest van de leverancier.

Epine Camerashop

Algemeen

De website is erg overzichtelijk en duidelijk, het is makkelijk om de specificaties te vinden en reviews van klanten van het betreffende product.

Ik had een vraag gesteld over bepaalde mogelijkheden van een camera wat niet op de website stond. Werd de volgende dag netjes terug gebeld met een uitgebreid antwoord op mijn vraag. Tevens was het ook mogelijk om de camera direct telefonisch te bestellen, dit heb ik dan ook gedaan.

Verzending

Nadat de betaling rond was (een dag verder door mijn toedoen), was het pakket de volgende dag al geleverd. Prima verpakt en compleet uiteraard. Ook was het pakket voorzien van Track&Trace zodat de zending gevolgd kon worden.

Klantenservice

De camera bleek direct al niet te werken (geen communicatie). Daarop de helpdesk gebeld waarbij deze ook concludeerde dat de camera niet goed functioneerde. Een ticket werd aangemaakt de camera is terug gestuurd. Keurig een melding dat de camera in goede orde ontvangen was. De volgende dag een email gehad dat ook hun technische dienst concludeerde dat de camera niet juist werkte. Tevens meteen een email dat zij direct een nieuw exemplaar opgestuurd hadden. En inderdaad, de volgende dag een pakket met een nieuwe camera welke wel perfect werkte. Een grote pluim voor Epine!

Scorekaart voor Epine Camerashop

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops