Kitchenonline.nl

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Nieuwe koelkast nodig die qua maatvoering wellicht net of net niet gaat passen. Mail gestuurd naar kitchenonline met enkele praktische vragen - nooit antwoord gehad. Gebeld, en er zou naar gekeken worden want de mail hadden ze inderdaad gezien. Daarna is het nu alweer 2 weken stil. Inmiddels koelkast ergens anders besteld.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een vaatwasser besteld die met stip de beste prijs had, maar pas na 3 werkdagen leverbaar was. Dezelfde dag nog een verzendbevestiging gekregen dat die er de eerstvolgende werkdag alsnog zou zijn. Voor hetzelfde geld werd een duurdere opvolger verstuurd. Helemaal top!

Verzending

Snelle verzending, goede informatie over de bezorgtijd. Vaatwasser afgeleverd in de keuken en de oude werd meegenomen.

Klantenservice

Ik werd na de bestelling benaderd of de inbouwmaten van de vaatwasser klopten (om retourkosten te besparen) en voorafgaand aan de bezorging netjes gebeld of het uit kwam.

Algemeen

Kitchenaid besteld bij het openen van de verpakking had apparaat waterdruppels en boekjes gebruikt.
Terug gestuurd en nieuw voor ontvangen ook deze had mankementen zwarte streep op de apparaat en was onzorgvuldig ingepakt, boekjes gebruikt.
Tevens kon je aan beiden verpakkingen zien dat deze eerder open zijn geweest.
Geld terug gevraagd en dat duurt ook lang voor het ontvangen hebt.

Verzending

Levering ging erg vlot ook omwisseling van de product.

Klantenservice

Waren beiden keren behulpzaam over mijn klacht en afhandeling maar feit is dat ik steeds gebruikte producten kreeg.

Algemeen

Makkelijk een bestelling te plaatsen en geleverd zoals beloofd. Product is prima en product is zoals geadverteerd. In alle eerlijkheid heb ik wel via bol.com besteld, aangezien ik graag met creditcard (AmEx) wou betalen en dat via hun geen optie is. Voor hetzelfde bedrag bij hun via bol.com kon het wel.

Order volgen etc ging gewoon via de kitchenonline website.

Verzending

Het ging om een koelkast, heb dus niet voor de inbouwservice gekozen. Bleek dat er dan ook een ander transport werkt gebruikt. Verder snelle levering (volgende dag).

Algemeen

Ik heb een apparaat van kitchenaid besteld, welke "op voorraad" was en de volgende dag geleverd zou worden. Op zaterdag waren zij onbereikbaar nadat ik niet eens een verzendbewijs had ontvangen. Op maandag moest ik zelf bellen, waarna ik te horen kreeg dat het twee weken levertijd was en gaf mij, tot ik aangaf een screenshot te hebben, ongelijk. Dit konden zijzelf ook wel aan mij mededelen in plaats van dat ik moet bellen. Het is nog maar de vraag of ik mn geld terug ontvang van deze MALAFIDE webshop. Laat je dus niet misleiden door de reviews hier. Ongeorganiseerd zooitje!

Verzending

Ik zou het een dag later ontvangen, maar ik heb het nooit ontvangen.

Klantenservice

Niet te bereiken op zaterdag, geen service. Ze geven je gewoon ongelijk.

Algemeen

AEG KM4000 keukenmachine besteld, machine stond netjes op voorraad op de website. Zou geleverd worden tussen de 1 en 3 dagen. Ik kreeg alleen maar geen inboek bevestiging dus mail achterna gestuurd, helaas geen reactie op gekregen. Vandaag daarom maar gebeld en toen wisten ze te vertellen dat AEG problemen had met leveringen aan de leverancier. Product staat zelfs na mijn telefoontje nog op leverbaar.

Klantenservice

Geen reactie gekregen op de mail die ik omtrent mijn bestelling heb gestuurd, moest er helaas weer zelf achter aan bellen.

Algemeen

Top! Enige plek met zon snelle reactie en levering. We zouden meteen weer kopen en het iedereen aanbevelen.

Verzending

Zie onze eerdere reactie, dit was gewoon heel goed geregeld. We hadden ook nog de mogelijkheid om op te halen in de winkel.

Klantenservice

We snapte vooraf niet wat je nodig had voor een Quooker, maar na het telefoongesprek waren we helemaal op de hoogte.

Scorekaart voor Kitchenonline.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg