Wifithermostaten.nl

71 producten en 77 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Wifithermostaten.nl

Review toevoegen

Algemeen

Afgelopen maandag een bestelling geplaatst. Op de site stond voor 23:00h besteld, de volgende dag geleverd. Omdat de bestelling wat moeizaam liep (een aantal browser refreshes vanwege slechte verbinding aan mijn kant) en omdat het op nieuwjaarsdag is besteld geprobeerd contact te krijgen.
Eerst telefonisch daarna via mail (telefooncentrale gaf een foutmelding) op dinsdag. Op woensdag kreeg ik wel een "blijft u aan de lijn" melding maar ik kreeg response. Omdat er ook niet werd opgenomen met de naam van de shop heb ik niet langer dan 5 minuten gewacht.

Uiteindelijk heb ik wel contact gekregen en meteen een T&T nr van DHL gekregen. Persoonlijk vind ik het niet erg als de levering niet gehaald wordt, zeker omdat het een bijzondere dag was.

Wat ik minder vind is de communicatie. "Welkom bij wifithermostaten.nl." zou een goede toevoeging zijn aan de telefoonboodschap.

Overigens werkt de site prima.

Verzending

Weliswaar niet op tijd verzonden maar een dag later. Omdat het een bestelling op nieuwjaarsdag was wat mij betreft geen probleem.

Er waren echter 4 HR92 koppen, van de 12 besteld, met een lam LCD display en 1 waarbij de goede adapter er niet bij zit. Het heeft er veel van weg dat deze 4 knoppen al eerder zijn ingepakt.

Klantenservice

Ik probeer vandaag telefonisch contact te krijgen maar krijg de boodschap: "Dit mobiele nummer is niet bereikbaar".

Als bovenstaande verzendingsprobleem alsnog correct wordt afgehandeld zal ik mijn review aanpassen. Maar de eerste indruk kun je wel afleiden.

Update: vrijdag 05-01 contact gehad met de helpdesk. Probleem voorgelegd. Ik zou vandaag teruggebeld of gemaild worden. Heb echter nog niets gezien (nu 20:09.)

Algemeen

Zeer slechte communicatie (zie klantenservice). Retour melden ging zeer stroef. Eerst via de website, maar geen reactie. Daarna per mail, maar geen reactie. Toen de boel maar opgestuurd. Na een maand nog geen terugbetaling. Vervolgens nog eens gemaild en ineens krijg toch mijn geld, zonder enige communicatie, excuses of wat dan ook.

Even op een rij:
- bestelling a 1300 EUR
- retour a 300 EUR
- 19 september besteld
- 3 november geld retour

De IKEA levert betere service voor een pannetje van 2 EUR. Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.

Klantenservice

Zeer slechte klantenservice. Ze hebben een soort 1e lijn die werkelijk nergens antwoord op weet en je doorverwijst. Vervolgens krijg je gewoon geen antwoord meer. Heel vreemd, voor een bedrijf dat luxe producten aanbiedt.

Algemeen

Slechte levering informatie. Klantenservice is callcenter en kan niet doorverbinden (zeggen ze). Op mail wordt niet gereageerd.

Verzending

Ik heb via wifithermostaten.nl een bestelling gedaan. Na 2 weken geen levering. Na eerste keer bellen kreeg ik een mail dat het product niet op voorraad zou zijn en 2 binnen 2 weken weer beschikbaar. Volgens de website was het product gewoon voorradig.
Na 2 weken nog geen gelevring. Weer gebeld. callcenter kan enkel dootgeven van mijn bericht, niet doorverbinden (zeggen ze). Geen reactie.
paar dagen later Nog een mail gestuurd. Geen reactie.
Weer gebeld en min of meer geeist dat ik zou worden teruggebeld die zefde dag: weer niets.

Echt heel slecht. Een lange levertijd is op zich niet het issue. het gaat me om de informatie die je daarover ontvangt: niets.

Klantenservice

Vriendelijke mensen, maar je komt niet verder. Ze kunnen enkel je bericht doorgeven.

Algemeen

Makkelijk de producten te vinden voor een goede prijs. wat kun je er ook verder op zeggen

Verzending

Vrijdag in de late middag de bestelling geplaatst. Het zou de volgende werkdag bezorgd worden, maar dit was helaas pas woensdag bezorgd.
Ik weet niet of dit door wifithermostaten.nl komt of door postnl

Klantenservice

Ik heb de evohome met opentherm pakket besteld bij hun. Na mijn idee was de draadloze aansluiting naar de ketel kapot. Na een belletje stuurde ze meteen een nieuwe draadloze aansluiting zonder dat eerst de oude bij wifithermostaten.nl binnen hoefde te zijn. Dit noem ik nou service.

Algemeen

Bestelling is makkelijk te plaatsen. Contact daarna is goed. Meteen een bevestigingsmail ontvangen met alle details. Ook de laagste prijs dankzij de PW.

Verzending

Product was de volgende dag in huis. De originele doos was stevig verpakt in een andere doos, geen beschadigingen o.i.d.

Algemeen

Zoals mijn onderstaande ervaring aantoont was mijn ervaring niet zo perfect als de andere reviews, door leveringsproblemen en afspraken die niet werden nagekomen. Doch werkt de website prima, was de prijs scherp en de aftersales wel goed. Daarom voor mij nog een nipte voldoende.

Verzending

Bij wifithermostaten.nl heb ik een Honeywell Round Wireless Modulation besteld waarvan de levertijd binnen twee dagen was. Na drie dagen was er niks binnen, noch had ik iets gehoord. Na zelf telefonisch contact te hebben gezocht, zou het product alsnog de volgende dag worden afgeleverd. Hele dag thuis gezeten, maar de thermostaat werd niet geleverd.

Volgens de winkel waren er problemen bij Honeywell en zou hij het gaan uitzoeken. Omdat ik niet langer in onzekerheid wou zitten vroeg ik specifiek om mij te e-mailen voordat hij kantoor zou verlaten. Deze afspraak werd ook niet nagekomen (de derde op rij). Uiteindelijk werd het product na circa 8 dagen alsnog geleverd.

Tot overmaat van ramp was de thermostaat ook nog eens defect. Hier werd gelukkig wel goed en snel op gehandeld. Ik kon de defecte thermostaat gratis retourneren en de volgende dag was een nieuwe thermostaat binnen, die wel werkte.

Klantenservice

Positief is dat de klantenservice telefonisch en per e-mail goed bereikbaar is. Toen mijn product defect bleek werd dit snel opgelost, dus de aftersales is ook dik in orde. Daarbuiten valt er nog veel te leren op de klantenservice. Naast dat afspraken niet werden nagekomen, werd er geen verantwoordelijkheid genomen en geen duidelijkheid geschept. Er werden lange mails gewijd aan waarom het niet hun schuld was, maar dat het door problemen bij Honeywell kwam, zonder op het eigen falen in te gaan. En zonder duidelijkheid te scheppen over de levertijd; het enige waar ik juist wel in geļnteresseerd was.

Algemeen

Ik heb bij wifithermostaten.nl een aantal Honeywell producten gekocht voor mijn draadloze Evohome systeem. Voor zover ik heb kunnen zien waren ze het goedkoopst in Nederland. De producten werden snel geleverd. Helaas had ik een foutje gemaakt bij de bestelling, dit werd snel opgelost (zie onder).

Verzending

Verkeerde product gekocht, teruggestuurd en twee dagen daarna het juiste product in huis.

Klantenservice

Zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen met mijn eigen stomme fout.

Algemeen

De Opentherm ketelmodule communiceerde niet met mijn oude Nefit ketel.
Wifithermostaten.nl was bereid om de module kosteloos om te ruilen, terwijl ik de module niet eens bij hen gekocht had! Na opsturen kreeg ik keurig een nieuwe aan/uit module thuis.

Roy bedankt voor de uitstekende service, de volgende bestelling is bij jou!

Verzending

Snel, werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang.

Klantenservice

Aftersales op een aankoop bij de concurrent. Alles mee gezegd denk ik :-)

Scorekaart voor Wifithermostaten.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk