Onlinemacwinkel.nl

122 producten en 185 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Onlinemacwinkel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Mijn Mac-27 Inch van Mid 2010 werd erg traag na meerdere upgrades van OSX. Toen vond ik “Onlinemacwinkel.nl ” die aangaf hoe mijn oude Mac zou versnellen als ik het besturingssysteem en alle programma's zou draaien op een SSD schijf i.p.v. op de ingebouwde HD schijf. Dit in combinatie met een uitbreiding van intern geheugen.

Na een telefoontje kon ik direct langs komen en werd SSD schijf voor mij geďnstalleerd tegen een zeer redelijke prijs. Bovendien kon ik erop wachten.

De oude 1 TB HD schijf bleef op zijn plaats voor gebruik als extra geheugen en de DVD drive bleef ook functioneel. TimeMachine fungeert nog als backup voor zowel SSD en HD schijf.

De Mac 2010 werkt nu in 2018 op High Sierra voor mijn gevoel zelfs sneller dan bij aanschaf in 2010.

Klantenservice

Zeer recent (25Mei 2018) bleek ook nog weer eens dat bij de Onlinemacwinkel de nazorg, service en advies uitstekend waren. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag nog langs komen voor service.

De Onlinemacwinkel heeft van mij een zeer tevreden klant gemaakt.

Algemeen

ik wilde de OWCDIDIM27SSD11 bestellen om een SSD in mijn Mac te plaatsen.
Maar toen ik zag dat ze voor het versturen van een kabeltje even ¤ 5,95 vroegen ben ik afgehaakt.

Jongens.....het is een kabeltje met wat plakkertjes......dit kan al voor ¤ 0.83 op de bus gedaan worden. En zelfs als je het dan als pakketje wilt versturen ben je al voor ¤ 3.80 klaar. (Prijzen via PostNL)

Verzending

Bovenstaande is voor mij aanleiding om dit kabeltje niet hier te bestellen.

Klantenservice

N.a.v. mijn review (en een gestuurde mail) kreeg ik een reactie van Bas van Onlinemacwinkel.nl met daarin uiteengezet wat de motivatie is voor de verzendkosten.

Het voert te ver om deze motivatie hier uiteen te zetten, maar ik snap hun motivatie.
Feit blijft wel dat je hier aspirant kopers mee kunt afschrikken, maar dit is een ingecalculeerd risico van de aanbieder.

Algemeen

Mijn Mac 2010 was vastgelopen na installatie HighSierra. De (oude) HD en het beperkte geheugen (4 Gb) trok het niet meer zo goed. Via internet op de site van Online MacWinkel terechtgekomen en daar een goed gevoel bij gekregen. Een afspraak gemaakt om langs te komen. Dat kon dezelfde dag nog. Aldaar een SSD erbij laten plaatsen en totaal 16 Gb RAM. Binnen anderhalf uur was ik weer op weg naar huis. Mijn oude Mac is weer een jonge vent! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, dat voor een schappelijke prijs mijn oude Mac heeft behandeld en nieuw leven heeft ingeblazen. Vriendelijke en rustige mensen daar, die hun werk zorgvuldig en met kennis van zaken uitvoeren. Ook toen ik later nog een paar keer belde om hulp bij het terugplaatsen van de backup vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst via de uitstekende website (waar overigens ook een hoop waardevolle informatie t.a.v. Mac upgrades e.d. te vinden is). Voor bestellen nog even een mailtje gestuurd met de vraag of alle door mij gewenste producten op voorraad waren, en indien het geval, of ik de bestelling op kon komen halen. Dit werd al gauw bevestigd door de vriendelijke medewerker. Het ophalen en betalen (PIN) van de bestelling zelf in Zaandam ging net zo soepel.

Algemeen

Recentelijk langsgeweest voor een upgrade van een iMac uit 2011. Onlinemacwinkel biedt diverse mogelijkheden voor een upgrade. In mijn geval bestond deze uit het plaatsen van een extra SSD-schijf naast de bestaande harde schijf en tevens een upgrade van het RAM-geheugen. De iMac voelt als nieuw.

Als u net als ik twee linkerhanden heeft en huiverig bent om de upgrade zelf uit te voeren, kunt u met de Mac in de auto op afspraak langsrijden in Zaandam en doen ze het voor u. Kost wel iets extra, maar is toch echt de moeite waard als u er zeker van wilt zijn dat het goed gebeurt. Het is binnen een uurtje/anderhalf uur gepiept en u kunt onder het genot van een kop koffie meekijken tijdens de uitvoering.
Bovendien - en dat is ook niet geheel onbelangrijk - zijn ze bij Onlinemacwinkel én (veel) sneller dan de concurrent (1 dag i.p.v. 3 weken) én een stuk goedkoper dan de concurrent (in mijn geval een slordige ¤100 goedkoper).

Ze mogen dan (nog) geen grote franchise zijn, maar laat u zich daardoor niet afschrikken. Het is een professioneel bedrijf met uitstekende service tegen een zeer schappelijke prijs. Absoluut een aanrader. Check hun uitgebreide website voor meer info. Alles wat u wilt weten, staat er zeer waarschijnlijk op.

Klantenservice:

Afgelopen dinsdag bij de Onlinemacwinkel geweest op locatie. Wilde in mijn mid 2011 27 iMac een SSD en had geen zin om zelf alles te moeten ontdekken. In het weekeinde gemaild, dinsdag al een afspraak. Bij ontvangst heerlijk bakkie koffie en men vond het niet vervelend als ik meekeek. Heb een 1Tb SSD (Samsung Evo 850) laten plaatsen en het plaatsen ging met veel deskundigheid. Nette tools, voorzichting met mijn mac en vlot. Daarna nog even uitleg over de migratie assistent en ik stond met een 1.5 uur (en een tweede bakkie koffie) weer buiten.

Ook nog een mini display naar hdmi adapter meegenomen (en betaald). Thuis heeft de migratie assistent nog 4.5 uur staan draaien en alles was zonder probleem over. Nu dus een 1Tb SSD en mijn oude hardeschijf en mijn DVD speler.

Kortom als je twijfelt over een SSD upgrade, dan is dit bedrijf zeker een aanrader. Trouwens ook voor je andere spulletjes. Gewoon op voorraad hebben ze al een hoop liggen.

Algemeen

Bij mijn nieuwe macbook zocht ik goede usb-c adapters (niet te duur en goede kwaliteit). Onlinemawinkel heeft een beperkte selectie met alleen goede adapters, en ik ben blij met mijn aankoop. Ook had ik wat hulp nodig voor mijn oude macbook (nog zo'n witte). Even gebeld, Bas heeft mij goed en vakkundig geholpen met duidelijk advies over het upgraden van mijn macbook. Top!

Verzending

Snel en goed, niks op aan te merken.

Klantenservice

De medewerkers van onlinemacwinkel helpen je graag met advies, ook als je nog niks gekocht heb. Ze denken met je mee en zijn niet aan het verkopen om te verkopen. Ik blijf hier dus terugkomen.

Klantenservice:

Mocht je ooit wat wilen bestellen voor je mac, neem deze jongens.

Ik deed afgelopen zondag een bestelling voor een SSD en een 8GB ram stick.
Had hem die dinsdag al in huis. Echter bleek er ergens iets fout te gaan aan hun zijde, ze stuurde mij namelijk een 4GB ram stick op.

Had een nette mail gestuurd en zonder een lang prosses of moeilijk doen (waar ik zelf op gerekend had) was het opgelost in de eerste de beste mail die van hun terug kreeg (5 uur later).

Ze vroegen mij de 4GB terug te sturen en voor dat ik op de mail had gereageerd kreeg ik een PostNL track&trace dat mijn 8GB stick al onderweg was. Ze laten hier geen gras over groeien, top service!

Algemeen

Prima levering en geweldige service! Ze hebben me prima geholpen met een SSD die niet werkte. Kosteloos omgeruild en zonder voorwaarden...

Verzending

Snelle levering, ook bij het vervangende exemplaar

Klantenservice

Snel reactie gekregen bij de melding dat de eerste SSD niet goed werkte. Mailwisseling vriendelijk en to the point.

Algemeen

Heldere website. Na een vraag via e-mail heeft Bas snel de mogelijkheid toegevoegd om naar Frankrijk te verzenden. Daarna op maandagavond besteld en donderdag al ontvangen!
Enige kanttekening: OWC kit tools + SSD waar 'complete toolkit' op staat mist dan net die Torx T7 voor dat ene schroefje wat ook nodig is... dat is dan weer jammer.

Verzending

Verzending vlot en goed verpakt voor internationale levering.

Snelle respons

Algemeen

Snelle service van het geleverde product. Website is duidelijk zodat ik snel het goede onderdeel kon bestellen.

voldoet aan het bestelde

Algemeen

Overzichtelijke site, alles is makkelijk te vinden, alles gevonden wat ik zocht het zijn kwaliteitsproducten, ik zal hier zeker vaker bestellen.

Verzending

Alles keurig netjes en snel verzonden en een klein leveringsfoutje snel weer hersteld

Algemeen

Was op zoek naar geheugen voor mijn Mac.
Onlinemacwinkel heeft op hun site een tabel staan met per revisie een verwijzing naar het juiste geheugen.
Dus juiste geheugen was snel gevonden.

Verzending

levertijd zoals belooft, verpakking had iets kleiner gemogen maar was voor de rest prima.

Klantenservice

Ik was niet helemaal zeker of het geheugen wat ik had gevonden 1 module betrof of dat het een set van 2 modules waren, mailtje verstuurd en had al heel snel antwoord.

Algemeen

ik was opzoek naar een H-Squared Air Mount time capsule deze was bijna nergens leverbaar maar bij onlinemacwinkel was het product gewoon leverbaar de 15e juni besteld de 17e juni geleverd TOP

normale levering via post.nl

Algemeen

Producten net wat duurder dan de concurrent, maar wel op voorraad en snelle verzending.
Top !

Verzending

Product kwam goed verpakt bij mijn voordeur aan.

Klantenservice:

Site gevonden via zoektocht naar ssd harde schijf. Per mail info gevraagd voor update. Snel beantwoord door Bas met prijsopgave. Direct afspraak gemaakt in Zaandam 2 dagen later. On the spot geholpen. Ssd schijf geplaatst voor besturingssysteem, harde schijf 1tb + intern geheugen uitgebreid naar 12 gb. Mac is supersnel, alles overgezet naar harde schijf en ik ben helemaal blij met goede en snelle service door Onlinemacwinkel. Helemaal top!

Klantenservice:

iMac laten upgraden met SSD en intern geheugenuitbreiding. Vooraf prijsopgave ontvangen en iMac zelf aangeboden in Zaandam. Viendelijke ontvangst en goede uitleg. ca 4 uren later opgehaald en thuis verder geconfigureerd. Werkt perfect en snelheidswinst is enorm! Betaling per pin ter plekke. Alles perfect geregeld en vakkundig uitgevoerd tegen alleszins redelijke prijzen... mijn iMac is weer helemaal up-to-date! Beslist een aanrader!

Algemeen

Na een snelle reactie van en door de online chat optie kon ik mijn bestelling afmaken . En inderdaad een pijlsnelle levering van de juiste spullen maakte deze ervaring een uitstekende. Ik kan dit bedrijf dan ook ven harte aanbevelen.

Verzending

Een aflevering op zaterdag behoorde ook bij de opties

Klantenservice

zoals gezegd de online chat werkte goed en gaf uitsluiten over mijn vragen

Algemeen

Heb hier vorige week zondag geheugen setje besteld voor mn macbook. Registratie en betaling ging allemaal vlot. De website is simpel en duidelijk. Kortom: alles dik in orde.

Verzending

Voor een verzending met postnl Belgie moet je 11 euro betalen. Voor deze prijs had ik wel track n race verwacht. Wel kan je je bestelstatus volgen op de website (mits je een account hebt aangemaakt) Zondag besteld en dinsdag in huis, gezien ik in Belgie woon, top!

Algemeen

Leveren de OWC upgrade kits voor Mac's als een van de weinige in Nederland. Voor deze prijs kan je het ook niet zelf importeren.

Verzending

Prima verzending. Snel en de verpakking volstond voor de producten die ik bestelde.

Klantenservice

Uitstekend! Voor aankoop diverse vragen gesteld per mail en kreeg vlot antwoord.

Scorekaart voor Onlinemacwinkel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg