Onlinemacwinkel.nl

258 producten en 376 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Onlinemacwinkel.nl

Review toevoegen

Algemeen

Laagste prijs voor een mac specifieke netwerkkaart. Goede website met voldoende betalingsopties en gewoon duidelijke voorraadindicatie.

Verzending

Netjes de volgende dag geleverd in een ruime doos met veel opvulling van papier, fijn om geen plastic te zien.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Onlangs heb ik een OWC 120GB Mercury Electra 6G SSD gekocht bij Onlinemacwinkel. Voordat ik hem kocht, had ik er wat vragen over en ben vlot en vriendelijk te woord gestaan. De schijf was vrij snel bezorgd, betaling in simpele stappen. Mijn Mac opengeschroefd en de nieuwe voor de oude schijf vervangen. Nadat ik mijn Mac had opgestart had ik nog even wat hulp nodig, omdat ik niet super handig ben met de technische kant en de schijf niet werd gezien door mijn Mac. Ik kan iets gebruiken en slopen, maar repareren is niet mijn sterkste kant. Ondanks dat ik weet dat tijd geld is voor een commercieel bedrijf, ben ik wederom goed, vlot en vriendelijk te woord gestaan en heb ik de nodige hulp gekregen. Hier houd ik van. De schijf zelf doet het en kan ik verder nog niet veel over zeggen, omdat deze er nu net een dag werkend in zit, maar als deze is zoals de service zit het wel goed!

Verzending snel.

Klantenservice

Je mag ze niet zien als de Apple helpdesk, maar ik denk dat zij genoeg weten om de meeste problemen op te lossen.

Algemeen

Super degelijke en nette shop. Heb hier een Mac OS Yosemite installatie stick gekocht. Helaas deed deze niet wat ie moest doen. Gemailed naar de winkel met de uitleg wat ik allemaal al had gedaan om het installatie probleem op te lossen. Hier kwam min of meer uit dat ze geen tests meer hadden die ik kon doen en dat het voor 99% zeker aan de stick moest liggen die ik had. Hierop hebben ze me gratis een andere installatie stick toegestuurd met Mac OS El Capitan. Deze installeerde wel. Top service!

Verzending

Goed en netjes verzonden voor een USB stick. Netjes in een doosje.

Klantenservice

Zoals vermeld. Gratis vervangende stick toegestuurd gekregen. Top service!

Algemeen

gebeld ivm een USB hub maar al snel deskundig advies gehad en mij beschermd voor de aankoop van een product wat op mijn oudere MacBook uit 2014 niet zou werken. Ik had deze info niet uit veel andere reviews gehaald dus was er blij mee. Snel, deskundig en vriendelijk geholpen.

Algemeen

aura ssd 240gb voor mac air online bestelt en bij installatie telefonisch op weg geholpen.

Klantenservice

Ondervond probleem bij downloaden Catalina - deskundig geholpen door medewerker onlinemacwinkel

Algemeen

Mijn iMac 2012 was niet meer vooruit te branden. Bij onlinemacwinkel een SSD van 1TB en geheugenuitbreiding van 8 naar 16MB laten uitvoeren. Supervriendelijk geholpen door Maurits. Mooi dat je kunt meekijken bij het monteren. In mijn geval schrok ik (en Maurits) nogal want ik had 2 jaar geleden de harde schijf bij Apple zelf laten vervangen, maar wat een prutswerk bleek dat te zijn geweest. Luidspreker niet aangesloten, schroef dolgedraaid, verkeerd lint gebruikt, bevestiging HD zat een barst is... Schandalig. Maar door Maurits vakkundig allemaal opgelost zonder extra kosten. Kortom: dit bedrijf kan ik iedereen aanraden!

Algemeen

'n Top winkel! Deskundig, klantvriendelijk, fijne communicatie, snelle respons en redelijk mbt de kosten. Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld en de adviezen mbt reparaties en dergelijke zijn nooit 'vaag'.
Ik en mijn gezin zijn en blijven vaste klanten!!!

Klantenservice

De service is dan ook helemaal top!

Algemeen

Was eerste keer snel en netjes geleverd was de goedkoopste in de vergelijking.
Nette website

Verzending

Snel netjes geleverd en keurig ingepakt vlak voor sinterklaas tot de volgende keer.
bedankt onlinemacwinkel.

Klantenservice

Na een jaar en 1 dag met de onlinemacwinkel gebeld, wegens wat problemen met mijn toetsenboord. Ik vertelde de verkoper dat ik mijn toetsenboord best wel intensief gebruik. Ondanks dat de garantie verlopen was, mocht ik toch mijn toetsenboord opsturen. Na 2 dagen kreeg ik per post een splinternieuw toetsenboord opgestuurd, dit noem ik nog eens garantie!!!! Superbedrijf bedankt en zeker tot volgende keer. CMZ Administratiekantoor.

Algemeen

Was op zoek naar een verlicht draadloos mac toetsenbord, en dan heb je niet veel keuze. Kwam via onlinemacwinkel een 2e keus-exemplaar tegen, waardoor ik mooi binnen mijn budget bleef Kende de winkel niet, maar zag hier goede beoordelingen, en dankzij PayPal (gebruik ik altijd standaard bij shops die ik nog niet ken) kan ik onbezorgd de gok wagen. Is goed gelukt, aangezien ik dit tik op het nieuwe speelgoed Prima eerste ervaring dus.

Verzending

Voor 17:45 besteld is volgende dag in huis. En inderdaad, 17:30 besteld en de volgende dag postnl aan de deur. Verpakking is ook nog eco, met veel papier/karton en geen bergen plastic.

Algemeen

Mijn Mac-27 Inch van Mid 2010 werd erg traag na meerdere upgrades van OSX. Toen vond ik “Onlinemacwinkel.nl ” die aangaf hoe mijn oude Mac zou versnellen als ik het besturingssysteem en alle programma's zou draaien op een SSD schijf i.p.v. op de ingebouwde HD schijf. Dit in combinatie met een uitbreiding van intern geheugen.

Na een telefoontje kon ik direct langs komen en werd SSD schijf voor mij geïnstalleerd tegen een zeer redelijke prijs. Bovendien kon ik erop wachten.

De oude 1 TB HD schijf bleef op zijn plaats voor gebruik als extra geheugen en de DVD drive bleef ook functioneel. TimeMachine fungeert nog als backup voor zowel SSD en HD schijf.

De Mac 2010 werkt nu in 2018 op High Sierra voor mijn gevoel zelfs sneller dan bij aanschaf in 2010.

Klantenservice

Zeer recent (25Mei 2018) bleek ook nog weer eens dat bij de Onlinemacwinkel de nazorg, service en advies uitstekend waren. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag nog langs komen voor service.

De Onlinemacwinkel heeft van mij een zeer tevreden klant gemaakt.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

ik wilde de OWCDIDIM27SSD11 bestellen om een SSD in mijn Mac te plaatsen.
Maar toen ik zag dat ze voor het versturen van een kabeltje even € 5,95 vroegen ben ik afgehaakt.

Jongens.....het is een kabeltje met wat plakkertjes......dit kan al voor € 0.83 op de bus gedaan worden. En zelfs als je het dan als pakketje wilt versturen ben je al voor € 3.80 klaar. (Prijzen via PostNL)

Verzending

Bovenstaande is voor mij aanleiding om dit kabeltje niet hier te bestellen.

Klantenservice

N.a.v. mijn review (en een gestuurde mail) kreeg ik een reactie van Bas van Onlinemacwinkel.nl met daarin uiteengezet wat de motivatie is voor de verzendkosten.

Het voert te ver om deze motivatie hier uiteen te zetten, maar ik snap hun motivatie.
Feit blijft wel dat je hier aspirant kopers mee kunt afschrikken, maar dit is een ingecalculeerd risico van de aanbieder.

Algemeen

Mijn Mac 2010 was vastgelopen na installatie HighSierra. De (oude) HD en het beperkte geheugen (4 Gb) trok het niet meer zo goed. Via internet op de site van Online MacWinkel terechtgekomen en daar een goed gevoel bij gekregen. Een afspraak gemaakt om langs te komen. Dat kon dezelfde dag nog. Aldaar een SSD erbij laten plaatsen en totaal 16 Gb RAM. Binnen anderhalf uur was ik weer op weg naar huis. Mijn oude Mac is weer een jonge vent! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, dat voor een schappelijke prijs mijn oude Mac heeft behandeld en nieuw leven heeft ingeblazen. Vriendelijke en rustige mensen daar, die hun werk zorgvuldig en met kennis van zaken uitvoeren. Ook toen ik later nog een paar keer belde om hulp bij het terugplaatsen van de backup vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst via de uitstekende website (waar overigens ook een hoop waardevolle informatie t.a.v. Mac upgrades e.d. te vinden is). Voor bestellen nog even een mailtje gestuurd met de vraag of alle door mij gewenste producten op voorraad waren, en indien het geval, of ik de bestelling op kon komen halen. Dit werd al gauw bevestigd door de vriendelijke medewerker. Het ophalen en betalen (PIN) van de bestelling zelf in Zaandam ging net zo soepel.

Algemeen

Recentelijk langsgeweest voor een upgrade van een iMac uit 2011. Onlinemacwinkel biedt diverse mogelijkheden voor een upgrade. In mijn geval bestond deze uit het plaatsen van een extra SSD-schijf naast de bestaande harde schijf en tevens een upgrade van het RAM-geheugen. De iMac voelt als nieuw.

Als u net als ik twee linkerhanden heeft en huiverig bent om de upgrade zelf uit te voeren, kunt u met de Mac in de auto op afspraak langsrijden in Zaandam en doen ze het voor u. Kost wel iets extra, maar is toch echt de moeite waard als u er zeker van wilt zijn dat het goed gebeurt. Het is binnen een uurtje/anderhalf uur gepiept en u kunt onder het genot van een kop koffie meekijken tijdens de uitvoering.
Bovendien - en dat is ook niet geheel onbelangrijk - zijn ze bij Onlinemacwinkel én (veel) sneller dan de concurrent (1 dag i.p.v. 3 weken) én een stuk goedkoper dan de concurrent (in mijn geval een slordige €100 goedkoper).

Ze mogen dan (nog) geen grote franchise zijn, maar laat u zich daardoor niet afschrikken. Het is een professioneel bedrijf met uitstekende service tegen een zeer schappelijke prijs. Absoluut een aanrader. Check hun uitgebreide website voor meer info. Alles wat u wilt weten, staat er zeer waarschijnlijk op.

Klantenservice: Score: 5

Afgelopen dinsdag bij de Onlinemacwinkel geweest op locatie. Wilde in mijn mid 2011 27 iMac een SSD en had geen zin om zelf alles te moeten ontdekken. In het weekeinde gemaild, dinsdag al een afspraak. Bij ontvangst heerlijk bakkie koffie en men vond het niet vervelend als ik meekeek. Heb een 1Tb SSD (Samsung Evo 850) laten plaatsen en het plaatsen ging met veel deskundigheid. Nette tools, voorzichting met mijn mac en vlot. Daarna nog even uitleg over de migratie assistent en ik stond met een 1.5 uur (en een tweede bakkie koffie) weer buiten.

Ook nog een mini display naar hdmi adapter meegenomen (en betaald). Thuis heeft de migratie assistent nog 4.5 uur staan draaien en alles was zonder probleem over. Nu dus een 1Tb SSD en mijn oude hardeschijf en mijn DVD speler.

Kortom als je twijfelt over een SSD upgrade, dan is dit bedrijf zeker een aanrader. Trouwens ook voor je andere spulletjes. Gewoon op voorraad hebben ze al een hoop liggen.

Algemeen

Bij mijn nieuwe macbook zocht ik goede usb-c adapters (niet te duur en goede kwaliteit). Onlinemawinkel heeft een beperkte selectie met alleen goede adapters, en ik ben blij met mijn aankoop. Ook had ik wat hulp nodig voor mijn oude macbook (nog zo'n witte). Even gebeld, Bas heeft mij goed en vakkundig geholpen met duidelijk advies over het upgraden van mijn macbook. Top!

Verzending

Snel en goed, niks op aan te merken.

Klantenservice

De medewerkers van onlinemacwinkel helpen je graag met advies, ook als je nog niks gekocht heb. Ze denken met je mee en zijn niet aan het verkopen om te verkopen. Ik blijf hier dus terugkomen.

Klantenservice: Score: 5

Mocht je ooit wat wilen bestellen voor je mac, neem deze jongens.

Ik deed afgelopen zondag een bestelling voor een SSD en een 8GB ram stick.
Had hem die dinsdag al in huis. Echter bleek er ergens iets fout te gaan aan hun zijde, ze stuurde mij namelijk een 4GB ram stick op.

Had een nette mail gestuurd en zonder een lang prosses of moeilijk doen (waar ik zelf op gerekend had) was het opgelost in de eerste de beste mail die van hun terug kreeg (5 uur later).

Ze vroegen mij de 4GB terug te sturen en voor dat ik op de mail had gereageerd kreeg ik een PostNL track&trace dat mijn 8GB stick al onderweg was. Ze laten hier geen gras over groeien, top service!

Algemeen

Prima levering en geweldige service! Ze hebben me prima geholpen met een SSD die niet werkte. Kosteloos omgeruild en zonder voorwaarden...

Verzending

Snelle levering, ook bij het vervangende exemplaar

Klantenservice

Snel reactie gekregen bij de melding dat de eerste SSD niet goed werkte. Mailwisseling vriendelijk en to the point.

Algemeen

Heldere website. Na een vraag via e-mail heeft Bas snel de mogelijkheid toegevoegd om naar Frankrijk te verzenden. Daarna op maandagavond besteld en donderdag al ontvangen!
Enige kanttekening: OWC kit tools + SSD waar 'complete toolkit' op staat mist dan net die Torx T7 voor dat ene schroefje wat ook nodig is... dat is dan weer jammer.

Verzending

Verzending vlot en goed verpakt voor internationale levering.

Snelle respons

Algemeen

Snelle service van het geleverde product. Website is duidelijk zodat ik snel het goede onderdeel kon bestellen.

voldoet aan het bestelde

Scorekaart voor Onlinemacwinkel.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg