×

Help Tweakers verbeteren

Voor een onderzoek in Amsterdam zijn we op zoek naar mensen die zoeken naar een baan in de IT. Het duurt een uurtje en als dank ontvang je een VVV bon van 40 Euro, reis-/parkeerkosten worden ook vergoed.

Aanmelden

Beugels en Meer

178 producten en 192 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beugels en Meer

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Advies over welke beugel, lage prijs en snelle levering.
Hebben er gewoon verstand van, blijkt uit het gegeven advies, geen bla bla praatje.

Verzending

sneller dan verwacht had ik de TV muurbeugel in huis

Klantenservice

wist niet welke beugel voor mij het handigste was, dus contact op genomen. Kreeg heel snel (10 min later) antwoord over welke beugels voor mij geschikt waren en welke hun adviseerden om daarvan te nemen. En is een super beugel.

Scorekaart voor Beugels en Meer

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg