28 producten en 28 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Arctic Secrets

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling plaatsen was heel makkelijk, samenstellen van PC was ook makkelijk. Betalen was gemakkelijk. Daarna merk je al snel dat 2-3 dagen zeker niet gaat lukken. Eigenlijk direct na het betalen kreeg ik een mailtje met "wachten op onderdelen". Ineens wordt het mijn probleem dat Arctic onderdelen niet op voorraad heeft. Ik raad echt aan om die 2-3 dagen te verwijderen aangezien je nogal hoge verwachtingen creeert. Ik raad ook iedereen aan om een account aan te maken. Blijkbaar kan je daar de status van je bestelling beter volgen? 27 uur geleden een mail ontvangen dat ze de PC aan het testen zijn. Het product zelf zal vast wel prima werken (heb overigens een game pc van 2.2k gekocht), maar de communicate en de levertijd dat is toch zeker een punt waar ze aan moeten werken. Als er geen restocking fee van 15% was geweest had ik zeker mijn bestelling vandaag gecancelled.

Beste Tjardor,

Bedankt voor je review.

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met de ervaring bij Arctic Secrets. Wij verzenden bijna al onze zendingen binnen 3 werkdagen.

Soms is het erg lastig om alle producten op tijd bij ons te krijgen en dan ontstaat er vertraging. Wij hebben dan ook al sinds een aantal weken staan dat de verwachte leverdatum 3-5 werkdagen is.

Ik vind het erg vervelend dat u langer heeft moeten wachten dan wat uw verwachting was. Daarnaast hoop ik wel dat u erg tevreden bent met de pc zelf die u morgen gaat krijgen!:)

Mocht u nog andere vragen hebben dan horen wij die uiteraard graag.

Jorn van Arctic Secrets

Algemeen

Duidelijke en goede webpagina, eerste bestelling ging een beetje stroef omdat ik een aantal dingen wilde hebben die niet standaard waren maar. toen liep alles heel vlot en goed. Mijn PC ziet er prachtig uit en werkt perfect.

Ben PC zelf gaan halen.

Klantenservice

Als ik vragen had over mijn bestelling zijn mijn mails altijd snel beandwoord of als ik belde werd ik ook correct te woord gestaan. mocht ik in de toekomst weer een nieuwe PC kopen zal ik dit zeker weer bij Artic Secrets doen.

Algemeen

ik heb een tijdje geleden een gaming pc bij Arctic Secrets besteld. maar jammer genoeg deed de pc het niet. en hebben we naar ongeveer 3 tot 4 maanden de pc drie keer terug moeten sturen en gekregen maar hij deed het toen eindelijk, en door het ongemak kreeg ik er gaming accesoires bij ter waarde van 100 euro!!

Klantenservice

we zijn goed geholpen door mario!

Algemeen

De computer werkt maar niet alles is in orde. Ik krijg niemand aan de lijn om dit overleggen. Naast de bestelling die ik via site gemaakt heb heb ik extra onderdelen bijbesteld. Deze heb ik via overboeking betaald en aangegeven dat ik een factuur wil ontvangen. Nooit gekregen.

Verzending

Eerst heb ik een paar weken gewacht wat vond ik niet zo erg. Daarna de computer ontvangen maar moest weer opsturen. Alweer flink wachten. Bij elkaar 1,5 maand.

Klantenservice

In het begin werd ik keurig geholpen. Kreeg reacties op mij mailen en telefoontjes. Daarna niet meer. Op mijn mailen krijg ik geen antwoordt. De telefoon wordt niet opgenomen.De computer werkt niet helemaal na behoren en inmiddels na zo veel keer bellen en schrijven zonder gehoor ben ik simpel gestopt en weet even niet hoe moet ik dit verder aanpakken."30 dagen na levering, ontvangt u een label van ons waarmee u gratis en verzekerd het systeem mee kunt terugsturen" is ook net voorbij.

Algemeen

De website is goed en betaling gaat ook prima, maar dan begint pas de ellende...

Verzending

Levering was niet compleet. Pas bij navraag/klacht, werd verteld dat monitor en Windows Licentie later zouden worden gestuurd.
Een 2e poging kon DHL plotseling het adres niet vinden (en er was ook geen tracecode...niet echt geloofwaardig, want bij echte verzendingen ontving ik die vooraf per mail al)
Uiteindelijk, na een maand, alles ontvangen. (de leverijd van 2-3 dagen is alleen als alles op voorraad is, en dat hoor je pas na het kopen en betalen.)
Het product -een gaming PC - zelf is goed.

Klantenservice

Telefonisch niet bereikbaar: 'Alle medewerkers zijn op dit moment in gesprek, u wordt zo snel mogelijk geholpen" duurt oneindig lang. Vaak geprobeerd, geen 1 x iemand gesproken.
Alleen op mail wordt gereageerd, vaak met niet nagekomen beloften

Algemeen

Mindere ervaringen m.b.t leveren van producten.
Bestelling vertraagd, niet volledig geleverd. de empathie van de medewerkers is 0. Medewerker heeft altijd een antwoord als, Er is iets mis gegaan etc.
Tevens bij bestelling extra gekozen voor een duurdere videokaart voor een kortere levering nu was het geheugen niet op vooraad, geen heads-up voor de vertraging en eventueel een ander oplossing. zoals ander geheugen.

1 product was door de computer builder doorgekomen en ben nog steeds op de nalevering aan het wachten, zijn 2 maanden verder. 2x excuus gehad dat er iets mis ging en direct verzonden werd. zoals op meerder forums was de windows activatie niet volledig,hier voor zelf wederom acties moeten uitzetten om deze volledig te krijgen.

PC verder in order en werkt naar verwachting. alleen jammer dat je voor voor veel geld zoveel zorgen krijgt.

Volgende keer zal ik mij nog eens bedenken voor een bestelling te plaatsen.

Verzending

Verpakking van doos was goed geleverd, en kans op beschadeging was klein.

Klantenservice

zoals aangegeven geen empathie en je voelt je niet serieus genomen.
technies probleem gehad m.b.t netwerkkaart.
aangegeven updated van de site gedaan. wederom in de volgende chat een programma om de updates te checken.

Algemeen

Erg slechte ervaring gehad met een bestelling bij dit bedrijf.

Na heel veel berichten heen en weer uiteindelijk een soort overeenkomst. Ik was het er absoluut niet mee eens echter hadden ze daar geen bericht aan, en moest ik het maar accepteren.

Kort gezegd was de service waardeloos voor een bedrijf.

Veel te veel gedoe gehad met dit bedrijf, ik blijf er ver van weg.

Verzending

De verzending was oké, echter allesbehalve van wat ik precies had besteld [8 stuks besteld, 4 leveren. Dat is niet de afspraak.]

Onsympatiek, zodra er iets is betaald is de service 0

Beste Simii,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te vernemen dat het een en ander is misgelopen met uw bestelling, graag willen wij u alsnog helpen.

Uit uw review kan ik echter helaas niet opmaken om welke bestelling het gaat, daarom wil ik u graag verzoeken om even een e-mail naar info@arcticsecrets.com te sturen onder vermelding van uw bestelnummer en uw klacht zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Team Arctic

Algemeen

heel veel hulp bij samenstellen computer en vooraf grote zekerheid dat we de juiste beslissing hebben genomen. Ook het checken door Arctic Secrets van onze keuzes heeft dat gevoel versterkt. Service vooraf ipv achteraf-> top.

Verzending

Tijdens het samenstellen van de computer moest er gewacht worden op onderdelen. Daar zijn we via de email pro actief over op de hoogte gehouden waardoor wij weer konden plannen wanneer we wat gingen doen. Daardoor werd de leveringstermijn van drie dagen overschreden maar dat was logisch.

Klantenservice

De chatbox op ons Arctic secrets account werkt echt super goed. We krijgen direct duidelijke en super goede antwoorden op onze vragen. Aftersales is perfect georganiseerd en we bevelen iedereen aan om met Arctic Secrets te werken.

Algemeen

Ik had een pc samen gesteld dat voor de helft klopt op items ik koos Windows 10 kreeg pro koos Corsair 650 kreeg seasonic Nvidia GTX 1070 kreeg m in gigabyte mini ondanks alles klopte de soort onderdelen wel van wat ik wilde wou gewoon dat ze dat aan geven in plaats van dit maar dat kwam dus door spullen niet op voorraad van wat je te zien krijgt nogmaals geef dat aan niet achteraf!

Verzending

Ligt eraan waar je zit ik was ontzettend blij dat het DHL was want post NL heb ik gewoon geen worden voor hoe slecht dat gaat kreeg m in 1 dag

Klantenservice

Sins het mijn eerste pc was had ik veel hulp van hun om te samenstellen van wat ik wilde spelen en Will verwachten

Algemeen

Game PC gekocht van articsecrets.nl. Gekocht de SnowFoxRE.
mijn ervaring met de levering van het product.

Verzending

Hoi ik heb de Snowfox RE gekocht via Artic Secrets, reviews gelezen en mijzelf goed verdiept in het samenstellen of in dit geval kiezen van een PC. Volgens de aanwijzingen op het product zou het zo zijn dat als je voor 5 uur besteld hij morgen in huis is. Dat was dus niet het geval.

Ik kreeg te horen dat ze wat onderdelen misten en dus de bestelling 2/3 dagen later kwam. En ik had dinsdag besteld dus hij zou officieel woensdag er moeten zijn. Maar zij beloofde mij via de website chat dat het er vrijdag zou zijn vanwege het missen van de onderdelen. Ook niet het geval, in plaats daar van krijg ik de PC pas maandag. Dat is dus in plaats van 1 dag later, 6 dagen later!

Ik ben over het algemeen ontevreden.

Klantenservice

Verder vond ik dat ik goed werd geholpen via de chat op hun website, alleen na maten van een uur bellen en contact op te nemen met de chat werd mij verteld dat zij ook niet te bereiken zijn via bellen vanwege een storing.

Algemeen

Ik vind de website van arctic secrets er goed uit zien, er zijn uitstekende modellen te koop zoals de Snowfox RE, een aanrader waarbij je echt waar voor je geld krijgt. Deze PC kan tevens ook binnen 24 uur geleverd worden, helaas was dit niet het geval omdat sommige accessoires niet op voorraad waren, maar dat kan gebeuren.

Verzending

De verzending was wat minder omdat deze laat geleverd werd, en toen deze geleverd werd alleen de PC geleverd werd, wat ervoor zorgde dat ik alsnog moest wachten, gelukkig heeft arctic secrets dit goedgemaakt door mij te voorzien van een betere, mooiere en grotere muismat omdat het model dat ik besteld was niet op voorraad was. Top gedaan

Klantenservice

Na een paar problemen, maar eens een mail gestuurd te hebben, kreeg ik bijna direct antwoord. Dank daarvoor!

Algemeen

Arctic Secrets heeft een handig systeem op de website waarmee je de standaard bouw van de aangeboden pc's volledig kunt personaliseren. Al was het even puzzelen op de website vanuit welke standaardbouw ik het beste kon personaliseren is het alleen maar leuk om de vele mogelijkheden bij langs te gaan. Als je het niet zeker weet kun je contact opnemen met de online hulp, super handig!

Verzending

Doorgaans het bouwproces ontving ik bij iedere actie updates over de status van mijn bestelling, eenmaal klaar kreeg ik de melding 'verzenden' tot 'verzonden'. Een track and trace-code van DHL en de dag erna door mij in juiste staat ontvangen. Arctic Secrets maakt gebruik van schuim in de pc en luchtkussen folie rondom de doos van de pc, waardoor deze de ruige rit perfect doorstaat.

Klantenservice

Duidelijke communicatie via de statusmeldingen, hierin wordt tevens de naam van de medewerker genoemd. Hierdoor kun je persoonlijk contact opnemen met het betreffende persoon, indien nodig. Daarnaast vele alternatieve mogelijkheden naast het gebruikelijke telefonisch contact, namelijk de live-chat of via de Discord-server.

Algemeen

De computer zelf was geweldig niks fout aan, Gameplezier voor het leven zou ik zeggen haha.

Verzending

4 sterren vanwege DHL maar dan kan Arctic Secrets natuurlijk niks aan doen. Voor de rest goed verpakt.

Klantenservice

Werd gelijk geholpen kan niet beter .

Winactie

Algemeen

Ik had een paar dagen geleden de Arctic SnowFox RE gekocht, de bestelling was makkelijk en de Gaming PC werd in 1 dag geleverd. De grafische kaart is fantastisch voor alle spellen die ik op dit moment heb gespeeld, je hebt ook de optie om replay, record en streamen aan te zetten. De PC is goed gebouwd, de kabels zijn goed opgeborgen en de koelers zijn behoorlijk stil, de 1 TB Harddrive is fantastisch als je veel games wil downloaden. Ik raad de SnowFox RE aan!

Verzending

De SnowFox RE werd in een dag geleverd, de verpakking was goed en er was geen beschadiging aan de doos. Er waren veel plastic kussentjes om er zeker voor te zijn dat het product niet beschadigd kon raken. De PC werd stevig vast gehouden door piepschuim aan elke hoek van de doos.

Klantenservice

Toen ik vragen had over de emails die ik binnen kreeg ( De status van uw bestelling is gewijzigd ) belde ik de klantenservice die mij vroeg om het bestelling nummer, er werd goed uitgelegd wat de emails waren en op welk punt van levering mijn bestelling op dat moment was.

cof Karma 322

Winactie

Algemeen

Goede website, nog betere customer service en snelle levering. Ik ben vooral heel tevreden over de levering. Je voelt aan alles dat het met zorg wordt gedaan.

Verzending

Hoewel mijn SnowFox een dag later kwam dan op de website beloofd, ben ik toch zeer tevreden over de levering. Ik kreeg meteen een mailtje met de reden (de laatste SnowFox was nèt weg). Computer zat netjes ingepakt.

Algemeen

Hele goede service, goede kwaliteit en de laagste prijs die ik na heel lang zoeken heb gevonden

Verzending

Een beetje later dan afgesproken, maar dit kwam omdat sommige onderdelen niet voorradig waren.

Snelle reacties, beleefd, hulpzaam

Algemeen

In de week voor Pasen besteld en in de week na Pasen geleverd, wel iets langer dan op de website staat maar wel aanvaardbaar. 2 pc's apart besteld omdat je anders de op de website beloofde korting per pc niet krijgt maar slechts 1 maal. Daardoor 2 bestel nummers en bij elke handeling [materiaal bestellen / pc in elkaar zetten / pc testen / verzonden] 2 mailtjes. Maar beide op dezelfde dag geleverd, was voor beide kinderen dezelfde pc. Helemaal zelf uitgekozen zodat ze hun eigen spelletjes kunnen spelen, ze zijn helemaal tevreden.

Verzending

De pc zit in een doos welke weer in een doos zit die 2x zo groot is en waar heel veel luchtkussentjes plastic in zit [kan volgens mij ook anders, zonde van al dat verpakkingsmateriaal] Tevens aan binnenkant pc ook speciale opvulling om transportschade tegen te gaan. Derhalve geen transportschade.

Klantenservice

Een mailtje wordt binnen 1 dag beantwoord, vind ik netjes.

Algemeen

Pc besteld met wat vertraging een goede samenwerking met deze firma .
Prijs en qualiteit een goede keuze .

Levering op 2 dagen, dus best goed

Klantenservice

Ze lossen keurig de problemen op die je hebt . En helpen je naar een goede oplossing.

Algemeen

Deze zaak blinkt uit in zij pre en aftersales maar vooral de support. Snelle deskundige service

Degelijk verpakt snel geleverd

Geen klachten gehad

Beste Madamzek,

Hartelijk bedankt voor uw review!

Wij stellen het natuurlijk heel erg op prijs dat u zo tevreden bent over ons!

Algemeen

Goede build. Redelijke prijs (anders moet je zelf maar de onderdelen los kopen en zelf in elkaar zetten). Reken op +- 100-200eu meerprijs voor de service. PC is zeer netjes afgewerkt en alles werkt naar behoren!

Verzending

De bezorger had de PC verkeerd afgeleverd (niet de schuld van Arctic Secrets uiteraard). Verder was de berichtgeving omtrent het oplossen van dit probleem matig. Als ontvanger van het pakket (en dus niet verantwoordelijke op dit punt) was ik wel de initiatiefnemer op alle gebieden. Informatie en aansturing kwam van mijn kant uit en niet zo zeer van de verzender.

Klantenservice

Verder redelijk tevreden met de dienst omtrent probleemgevallen.
Ondanks alles 4 sterren op de algemene beoordeling, aangezien Arctic secrets er ook niets aan kan doen dat de bezorger het pakket bij iemand anders aflevert. Ze bieden goede service en toch snel antwoord op mijn vragen! 5e ster zou ik geven als er een solide afhandeling zou zijn omtrent probleemgevallen zoals dit. Denk aan: dagelijkse statusupdates en Arctic secrets die zelf achter de vervoerder aangaat ipv de ontvanger.

Beste Thijs,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Het was natuurlijk vervelend dat de PC op het verkeerde adres was afgeleverd, uiteindelijk is dit gelukkig toch nog goed gekomen en was de PC prima in orde.

WIj hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie die wij hadden naar u toe door te koppelen, ik begrijp uiteraard dat u meer informatie gehad zou willen hebben, maar helaas wat dat alle informatie die wij hadden.

Desalniettemin nemen wij uw opmerking zeker mee in toekomstige situaties zoals deze, waar wij dan transparantere en meer frequente updates naar onze klanten toe kunnen geven.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Wij wensen u ontzettend veel (game)plezier toe met uw nieuwe desktop!

Mocht u verder nog vragen of klachten hebben, stuurt u deze dan gerust naar ons via info@arcticsecrets.com.

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Arctic Secrets

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie