30 producten en 30 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Arctic Secrets

Review toevoegen

Algemeen

heel veel hulp bij samenstellen computer en vooraf grote zekerheid dat we de juiste beslissing hebben genomen. Ook het checken door Arctic Secrets van onze keuzes heeft dat gevoel versterkt. Service vooraf ipv achteraf-> top.

Verzending

Tijdens het samenstellen van de computer moest er gewacht worden op onderdelen. Daar zijn we via de email pro actief over op de hoogte gehouden waardoor wij weer konden plannen wanneer we wat gingen doen. Daardoor werd de leveringstermijn van drie dagen overschreden maar dat was logisch.

Klantenservice

De chatbox op ons Arctic secrets account werkt echt super goed. We krijgen direct duidelijke en super goede antwoorden op onze vragen. Aftersales is perfect georganiseerd en we bevelen iedereen aan om met Arctic Secrets te werken.

Algemeen

Ik had een pc samen gesteld dat voor de helft klopt op items ik koos Windows 10 kreeg pro koos Corsair 650 kreeg seasonic Nvidia GTX 1070 kreeg m in gigabyte mini ondanks alles klopte de soort onderdelen wel van wat ik wilde wou gewoon dat ze dat aan geven in plaats van dit maar dat kwam dus door spullen niet op voorraad van wat je te zien krijgt nogmaals geef dat aan niet achteraf!

Verzending

Ligt eraan waar je zit ik was ontzettend blij dat het DHL was want post NL heb ik gewoon geen worden voor hoe slecht dat gaat kreeg m in 1 dag

Klantenservice

Sins het mijn eerste pc was had ik veel hulp van hun om te samenstellen van wat ik wilde spelen en Will verwachten

Algemeen

Game PC gekocht van articsecrets.nl. Gekocht de SnowFoxRE.
mijn ervaring met de levering van het product.

Verzending

Hoi ik heb de Snowfox RE gekocht via Artic Secrets, reviews gelezen en mijzelf goed verdiept in het samenstellen of in dit geval kiezen van een PC. Volgens de aanwijzingen op het product zou het zo zijn dat als je voor 5 uur besteld hij morgen in huis is. Dat was dus niet het geval.

Ik kreeg te horen dat ze wat onderdelen misten en dus de bestelling 2/3 dagen later kwam. En ik had dinsdag besteld dus hij zou officieel woensdag er moeten zijn. Maar zij beloofde mij via de website chat dat het er vrijdag zou zijn vanwege het missen van de onderdelen. Ook niet het geval, in plaats daar van krijg ik de PC pas maandag. Dat is dus in plaats van 1 dag later, 6 dagen later!

Ik ben over het algemeen ontevreden.

Klantenservice

Verder vond ik dat ik goed werd geholpen via de chat op hun website, alleen na maten van een uur bellen en contact op te nemen met de chat werd mij verteld dat zij ook niet te bereiken zijn via bellen vanwege een storing.

Algemeen

Ik vind de website van arctic secrets er goed uit zien, er zijn uitstekende modellen te koop zoals de Snowfox RE, een aanrader waarbij je echt waar voor je geld krijgt. Deze PC kan tevens ook binnen 24 uur geleverd worden, helaas was dit niet het geval omdat sommige accessoires niet op voorraad waren, maar dat kan gebeuren.

Verzending

De verzending was wat minder omdat deze laat geleverd werd, en toen deze geleverd werd alleen de PC geleverd werd, wat ervoor zorgde dat ik alsnog moest wachten, gelukkig heeft arctic secrets dit goedgemaakt door mij te voorzien van een betere, mooiere en grotere muismat omdat het model dat ik besteld was niet op voorraad was. Top gedaan

Klantenservice

Na een paar problemen, maar eens een mail gestuurd te hebben, kreeg ik bijna direct antwoord. Dank daarvoor!

Algemeen

Arctic Secrets heeft een handig systeem op de website waarmee je de standaard bouw van de aangeboden pc's volledig kunt personaliseren. Al was het even puzzelen op de website vanuit welke standaardbouw ik het beste kon personaliseren is het alleen maar leuk om de vele mogelijkheden bij langs te gaan. Als je het niet zeker weet kun je contact opnemen met de online hulp, super handig!

Verzending

Doorgaans het bouwproces ontving ik bij iedere actie updates over de status van mijn bestelling, eenmaal klaar kreeg ik de melding 'verzenden' tot 'verzonden'. Een track and trace-code van DHL en de dag erna door mij in juiste staat ontvangen. Arctic Secrets maakt gebruik van schuim in de pc en luchtkussen folie rondom de doos van de pc, waardoor deze de ruige rit perfect doorstaat.

Klantenservice

Duidelijke communicatie via de statusmeldingen, hierin wordt tevens de naam van de medewerker genoemd. Hierdoor kun je persoonlijk contact opnemen met het betreffende persoon, indien nodig. Daarnaast vele alternatieve mogelijkheden naast het gebruikelijke telefonisch contact, namelijk de live-chat of via de Discord-server.

Algemeen

De computer zelf was geweldig niks fout aan, Gameplezier voor het leven zou ik zeggen haha.

Verzending

4 sterren vanwege DHL maar dan kan Arctic Secrets natuurlijk niks aan doen. Voor de rest goed verpakt.

Klantenservice

Werd gelijk geholpen kan niet beter .

Winactie

Algemeen

Ik had een paar dagen geleden de Arctic SnowFox RE gekocht, de bestelling was makkelijk en de Gaming PC werd in 1 dag geleverd. De grafische kaart is fantastisch voor alle spellen die ik op dit moment heb gespeeld, je hebt ook de optie om replay, record en streamen aan te zetten. De PC is goed gebouwd, de kabels zijn goed opgeborgen en de koelers zijn behoorlijk stil, de 1 TB Harddrive is fantastisch als je veel games wil downloaden. Ik raad de SnowFox RE aan!

Verzending

De SnowFox RE werd in een dag geleverd, de verpakking was goed en er was geen beschadiging aan de doos. Er waren veel plastic kussentjes om er zeker voor te zijn dat het product niet beschadigd kon raken. De PC werd stevig vast gehouden door piepschuim aan elke hoek van de doos.

Klantenservice

Toen ik vragen had over de emails die ik binnen kreeg ( De status van uw bestelling is gewijzigd ) belde ik de klantenservice die mij vroeg om het bestelling nummer, er werd goed uitgelegd wat de emails waren en op welk punt van levering mijn bestelling op dat moment was.

cof Karma 258

Winactie

Algemeen

Goede website, nog betere customer service en snelle levering. Ik ben vooral heel tevreden over de levering. Je voelt aan alles dat het met zorg wordt gedaan.

Verzending

Hoewel mijn SnowFox een dag later kwam dan op de website beloofd, ben ik toch zeer tevreden over de levering. Ik kreeg meteen een mailtje met de reden (de laatste SnowFox was nèt weg). Computer zat netjes ingepakt.

Algemeen

Hele goede service, goede kwaliteit en de laagste prijs die ik na heel lang zoeken heb gevonden

Verzending

Een beetje later dan afgesproken, maar dit kwam omdat sommige onderdelen niet voorradig waren.

Snelle reacties, beleefd, hulpzaam

Algemeen

In de week voor Pasen besteld en in de week na Pasen geleverd, wel iets langer dan op de website staat maar wel aanvaardbaar. 2 pc's apart besteld omdat je anders de op de website beloofde korting per pc niet krijgt maar slechts 1 maal. Daardoor 2 bestel nummers en bij elke handeling [materiaal bestellen / pc in elkaar zetten / pc testen / verzonden] 2 mailtjes. Maar beide op dezelfde dag geleverd, was voor beide kinderen dezelfde pc. Helemaal zelf uitgekozen zodat ze hun eigen spelletjes kunnen spelen, ze zijn helemaal tevreden.

Verzending

De pc zit in een doos welke weer in een doos zit die 2x zo groot is en waar heel veel luchtkussentjes plastic in zit [kan volgens mij ook anders, zonde van al dat verpakkingsmateriaal] Tevens aan binnenkant pc ook speciale opvulling om transportschade tegen te gaan. Derhalve geen transportschade.

Klantenservice

Een mailtje wordt binnen 1 dag beantwoord, vind ik netjes.

Algemeen

Pc besteld met wat vertraging een goede samenwerking met deze firma .
Prijs en qualiteit een goede keuze .

Levering op 2 dagen, dus best goed

Klantenservice

Ze lossen keurig de problemen op die je hebt . En helpen je naar een goede oplossing.

Algemeen

Deze zaak blinkt uit in zij pre en aftersales maar vooral de support. Snelle deskundige service

Degelijk verpakt snel geleverd

Geen klachten gehad

Beste Madamzek,

Hartelijk bedankt voor uw review!

Wij stellen het natuurlijk heel erg op prijs dat u zo tevreden bent over ons!

Algemeen

Goede build. Redelijke prijs (anders moet je zelf maar de onderdelen los kopen en zelf in elkaar zetten). Reken op +- 100-200eu meerprijs voor de service. PC is zeer netjes afgewerkt en alles werkt naar behoren!

Verzending

De bezorger had de PC verkeerd afgeleverd (niet de schuld van Arctic Secrets uiteraard). Verder was de berichtgeving omtrent het oplossen van dit probleem matig. Als ontvanger van het pakket (en dus niet verantwoordelijke op dit punt) was ik wel de initiatiefnemer op alle gebieden. Informatie en aansturing kwam van mijn kant uit en niet zo zeer van de verzender.

Klantenservice

Verder redelijk tevreden met de dienst omtrent probleemgevallen.
Ondanks alles 4 sterren op de algemene beoordeling, aangezien Arctic secrets er ook niets aan kan doen dat de bezorger het pakket bij iemand anders aflevert. Ze bieden goede service en toch snel antwoord op mijn vragen! 5e ster zou ik geven als er een solide afhandeling zou zijn omtrent probleemgevallen zoals dit. Denk aan: dagelijkse statusupdates en Arctic secrets die zelf achter de vervoerder aangaat ipv de ontvanger.

Beste Thijs,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Het was natuurlijk vervelend dat de PC op het verkeerde adres was afgeleverd, uiteindelijk is dit gelukkig toch nog goed gekomen en was de PC prima in orde.

WIj hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie die wij hadden naar u toe door te koppelen, ik begrijp uiteraard dat u meer informatie gehad zou willen hebben, maar helaas wat dat alle informatie die wij hadden.

Desalniettemin nemen wij uw opmerking zeker mee in toekomstige situaties zoals deze, waar wij dan transparantere en meer frequente updates naar onze klanten toe kunnen geven.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Wij wensen u ontzettend veel (game)plezier toe met uw nieuwe desktop!

Mocht u verder nog vragen of klachten hebben, stuurt u deze dan gerust naar ons via info@arcticsecrets.com.

Pc besteld op 22/02/2018
Een mail gestuurd op 4/03/2018 —-> antwoord : pc zal binnen twee dagen geleverd worden .
Nog een mail gestuurd op 11/03/2018 —-> antwoord : pc zal binnen twee dagen geleverd worden .

Nu 19/03/2018 nog steeds geen nieuws over levering of een verandering van men bestel status.
Even bellen dan?
Ja hoor :
“ al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld aub”

Dus na bijna een maand wachten nog niets .
Denk maar na of je hier besteld .
En dan nog service verwachten na de aan koop ???
Of “ live time service “ ???
3 jaar garantie ???
Ik geloof er niet veel van .

Het geld hebben ze al een maand maar de pc is nog niet gemaakt/geleverd.

Verzending

Na een maand nog steeds niets, ik vraag me af of deze firma wel echt is !

Klantenservice

Bij mailen krijg je standaard antwoord en loze beloftes.

Bellen: geen antwoord

Beste 4info,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te horen dat uw eerste ervaring met Arctic Secrets niet aan uw verwachtingen voldoet.

Zoals inmiddels aangegeven per e-mail gaat het hier om een geval van miscommunicatie vanuit onze kant, hiervoor ook onze excuses.

De door u gekozen SSD past niet in combinatie met het gekozen moederbord, deze keuze is door een fout in onze configurator toch doorgekomen wat eigenlijk niet had gemoeten. Hier kunt u niks aan doen, dat is volledig een fout vanuit onze kant. Helaas was dit door interne miscommunicatie niet tijdig met u gecommuniceerd waardoor uw systeem al flinke vertraging heeft opgelopen.

Zoals per e-mail besproken zullen wij nu de andere SSD inbouwen en dan kunnen we uw systeem naar verwachting vandaag of morgen verzenden.

Het kan zijn dat u op een moment heeft gebeld waarop al onze medewerkers in gesprek waren, dit is erg vervelend maar door drukte kan de telefoon lang bezet zijn.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak, en wij hopen dat u alsnog heel veel plezier van uw systeem gaat hebben.

Arctic Secrets

De pc is uiteindelijk geleverd geweest .

Bedankt aan jullie voor de samenwerking .

Algemeen

Super tevreden over het algemeen! Ook zeker goede prijs/kwaliteit, deze jongens weten wat ze doen Cable management en alles heel netjes afgehandeld.

Verzending

Jammer genoeg waren er wat problemen bij DHL met de levering en was deze terug gestuurd naar het bedrijf, hierdoor heb ik enkel wat langer moeten wachten dan gehoopt. Natuurlijk wil je je nieuwe PC zo snel mogelijk! Uiteindelijk ben ik hem dan zelf gaan ophalen omdat dit evidenter was voor mij.

Klantenservice

Meerdere keren in contact gekomen met de klantendienst ivm de levering. Via mail altijd binnen de dag netjes geantwoord en via live chat ook altijd goed en professioneel behandeld geweest.

Algemeen

Heb afgelopen zaterdag besteld kwam pas vandaag binnen en ook alle onderdelen zitten nog in de verpakking is niet eens samengesteld nooit meer hier bestellen

Hallo Kalashjj,

Bedankt voor uw review.

Zoals inmiddels telefonisch besproken heeft u voor een "BIY" (Build It Yourself) PC gekozen, in dat geval ontvangt u de onderdelen thuis waarna u de PC vervolgens met behulp van onze instructievideo's zelf kunt bouwen.

Wellicht heeft u over het hoofd gezien dat u een BIY PC heeft besteld, dit kan gebeuren.

Wij willen u graag vriendelijk verzoeken om uw review aan te passen.

Algemeen

Mijn oude PC is uit december 2011 en zelfs een nieuwe videokaart hielp niet meer om Star Citizen Alpha met een redelijke framerate te spelen. Tijd voor een nieuwe game PC. Op papier stond er al snel een Coffee Lake 8700K met een Z370 mobo. Zelfbouwen is voor mij erg lang geleden en garantie is toch wel een dingetje (ploffende voeding trok ooit een mobo mee). Daarom veel reviews gelezen en op een aantal sites van leveranciers met hun configuratie tool een system in elkaar gezet en prijzen en mogelijkheden vergeleken.

Uiteindelijk kwam ik uit bij Arctic Secrets (https://www.arcticsecrets.nl). Behoorlijk veel keus in alle componenten. Op 22 januari besteld na een chat met een van de medewerkers. Daarin ook duidelijk gemaakt dat de standaard videokaart door mij zelf zou worden vervangen door mijn eigen NVIDIA GTX1060 6GB van een half jaar oud.

De levertijd van 2-3 dagen werd niet gehaald. Al vrij snel stond er bij de status 'wachten op onderdelen'. Vrijdag 26/1 was de PC dan toch klaar en DHL leverde hem de maandag erop af. Nu had ik geen haast maar dat waren wel 5 werkdagen.

De PC was goed verpakt, ook in de kast zat beschermingsmateriaal zodat het de componenten goed beschermd werden.

Ik kan alleen maar zeggen dat de PC echt heel netjes is gebouwd. De 'Fractal Design Meshify C' is een slimme kast, alle snoertjes zijn keurig uit zicht en weggewerkt en het geheel ziet er prima uit. Daardoor koeltechnisch weinig obstakels. De 3 fans in de kast en de be Quiet Dark Rock 3 houden het systeem lekker koel maar de echte test komt pas van de zomer als het hier meer dan 30 graden wordt.

Toch zijn er een paar dingen niet goed gegaan:

1. De Corsair RM750x werkt met modulaire voedingskabels. Je plugt alleen in wat je nodig hebt. Helaas heeft Arctic de handleiding van de Corsair en de resterende kabels niet meegestuurd. Pas na 2 keer bellen/mailen werd de PCI kabel nagezonden. Die had ik dus echt nodig om de GTX1060 6GB van stroom te voorzien. De kabel kwam donderdag 2/2 binnen. Ik ben verder maar niet meer gaan tellen of ik nog meer kabels mis. Wel vind ik dat als er van de Corsair set van 10 kabels er kabels niet gebruikt worden, deze gewoon meegestuurd moeten worden.

2. Windows 10, Home 64-bit. In het bestel menu had ik gekozen voor een Windows Home 64bits versie. Windows was inderdaad netjes geïnstalleerd maar uiteraard nog niet geactiveerd. De licentiecode ontbrak! Na een mailtje kwam de licentiecode vrij snel binnen maar die werd vervolgens niet door Microsoft geaccepteerd. Uiteindelijk op aanwijzing van Arctic zelf met Microsoft gebeld en via een soort tijdelijke code de activering kunnen uitvoeren. Dat zou beter moeten kunnen.

3. Dan het bios van het moederbord. Ik had voor de optie gekozen om dit door Arctic te laten updaten. Dat was niet gedaan. Het was versie 0420 (27 oktober 2017) en dat had versie 0606 kunnen zijn. Daar had ik helaas last van. Star Citizen Alpha 3.0 liep daardoor niet stabiel. Vrijwel direct na opstarten van de game kwam de blue-screen melding CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT en ging de machine rebooten. In de bios bleek de waarde 'CPU voltage' veel te hoog te staan voor een niet-overklokt systeem. Testen met AIDA64 wees uit dat de CPU Core temperaturen bij vollast vrijwel direct tegen de 95 graden aantikten. Toevallig was die dag versie 0607 uit gekomen en na die bios update was de default CPU voltage waarde opeens veel lager ingesteld. Nu komt de gemiddelde waarde van de Core temperaturen na 90 minuten Star Citizen niet boven de 45 graden uit en draait de alpha stabiel voor zover een alpha stabiel draait.

Samenvattend: mooie PC, veel keuze uit goede componenten, netjes gebouwd en afgeleverd maar aan de documentatie er omheen (alle manuals, windows licentie code en alle niet gebruikte onderdelen meesturen) mag wat meer aandacht worden geschonken. De ontbrekende PCI-voedingskabel en de ontdekking dat het BSOD probleem lag aan het oude bios waren zonde van de tijd en hadden niet gehoeven.

Nabrander: Die gratis muismat is vervelend … die staat als aparte order in de winkelwagen en is niet meegestuurd met de PC. En ik ga natuurlijk geen geld uitgeven om dat ding op te sturen. => ZIE UPDATE

Verzending

Het duurde wat lang (DHL had een storing in een distributie centrum) maar de PC was goed ingepakt, vooral het verpakkingsmateriaal in de kast maakte indruk).

Klantenservice

Er wordt snel gereageerd op mail en chat.

UPDATE: Toeval bestaat niet. Vandaag leverde DHL de muismat af, zonder briefje of wat.

Algemeen

bestelde pc was grotendeels prima, maar een handvol irritante dingetjes. Windows activatie incorrect.
Gevraagde raid was nog niet BIOS geprogrammeerd, en zelf uitzoeken kostte me erg veel tijd. Telefonisch ook gewoon Windows-raid laten programmeren, ik trok zelf aan de bel dat BIOS beter is.
Losse dvdwriter meegeleverd zoals besproken, en tóch onnodig (tweede) dvd-writer ingebouwd. Ik wilde oude ssd bijbouwen zoals overlegd, dus ik moest zelf dvd ontkoppelen en kabelbomen herleggen.
15 euro te veel laten overmaken, en niet terugstorten.
En nu wacht ik na anderhalve maand nog steeds op mijn factuur..
update: dag na deze recensie kwam de factuur. toeval?

Lange wachttijd wist ik van, en zelf afgehaald dus geen leveringsklachten.

Klantenservice

Drukte snap ik maar als je beloftes maakt en niks van je laat horen dan krijg je uiteindelijk ook van geduldige mensen een slechte recensie.

Algemeen

Erg langzame communicatie en regelmatig slordigheden. Geen erg goede ervaring mee gehad. Klantenservice is vriendelijk maar reageert zeer langzaam.

Algemeen

On-klantvriendelijk, en Slecht bedrijf!!!

PC een 2 weken na verwachte levertijd pas geleverd.

Vervolgens krijg ik 2 dagen na mijn review hier en op tweakers een mailtje met een nieuw aanbod. triest

Ik heb een computer voor meer dan 1400 euro bij ze gekocht waarvan mijn wifi kaart van 15 euro niet goed werkte. Ik heb mijn pc opgestuurd maar kreeg hem terug met de melding dat het gewoon zou moeten werken, wat niet het geval was. Ik heb zelf een ict-er ingehuurd welke vaststelde dat de Wifi kaart kapot was, maar Arctic Secrets geloofde dit niet en weigerde mijn geld voor de kaart terug te betalen. Vervolgens rekenen ze 65 euro voor een nieuw model kaart terwijl dit zelfde model online voor 62 verkrijgbaar is en ik hem er alsnog zelf in moet zetten.

Verzending

2 weken na verwachte leverdatum werd mijn pc geleverd zonder dat hier ook maar 1 woord over werdt gecommuniceerd. Na een week trok ik aan de bel, en kreeg toen te horen. ja het duurt wat langer omdat we een onderdeel niet op voorraad hebben. Prima, maar laat dat dan weten.

Klantenservice

Ze doen hun best maar hebben waarschijnlijk meer verstand van computers dan van communicatie

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Arctic Secrets

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie