Arctic Secrets

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Momenteel loopt er een onderzoek naar de echtheid van onderstaande reviews en kunnen wij niet garanderen dat alle reviews van onafhankelijke gebruikers zijn.

Review door famklok , maandag 8 mei 2017 22:49

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke Site met controle check. Bij vragen via telefoon of chat keurig antwoord. Betaal mogelijkheid via VISA. Dus beschermd betalen, geen probleem om dit tegen kleine vergoeding te doen.

Verzending

Computer was keurig in de doos met om-doos verpakt verzonden.

Klantenservice

Bij vragen via telefoon of chat keurig antwoord.

Review door Henryverkerken , woensdag 26 april 2017 15:40

Algemeen

Grote klasse die mannen van Arctic Secrets. Ik speel graag survival games zoals ARK en Dayz. Met mijn budget heb ik een fantastische pc samen kunnen stellen. Veel keuze en prachtige afwerking. Complimenten mannen!! Blijf zo door gaan

Verzending

Pakket werd zelfs eerder geleverd dan ik verwacht had. Perfect verpakt en ik kon meteen aan de slag!

Klantenservice

Ik had een vraag over Windows 10 home of pro en werd hier gewoon goed mee geholpen. Ik raad de live chat aan. Je krijgt hier meteen antwoord en ze kunnen links etc met je delen.

Review door DjarnoFifa01 , maandag 24 april 2017 13:22

Algemeen

Hoe kan ik Arctic Secrets beschrijven? Top bedrijf met super producten en geweldige service. Ik had een beperkt budget maar heb een top samenstelling gemaakt en kan hier alles mee spelen wat ik maar wil.

Verzending

Mijn ouders hebben het pakket aangenomen en wat hun opviel was de grote moeite die er in gestoken was om de game pc goed in te pakken.

Klantenservice

Ik had een probleem met mijn videokaart. Ik heb hierover contact gehad met de technische dienst. Deze hebben mij op afstand geholpen via teamviewer. Wat bleek ik had de driver per ongeluk weg gegooid. Op afstand is dit voor mij opgelost en ik kon weer lekker gamen. Top service!!

Review door dan_scan , donderdag 20 april 2017 18:54

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

I ordered a custom PC from Arctic Secrets. I had some technical questions which I asked over email and over the chat function on the website. Both times Andy was very helpful. I placed my order and received the delivery within a few days. I have been gaming now for 2 weeks without any issues. Just plug and play. Very happy with the service and the range of products. Will recommend to friends

Review door DavevanGraven , donderdag 20 april 2017 12:24

Algemeen

Tijdens het bestellen wou ik een ander moederbord dan op de website stond. Ik heb dit besproken met de klanten service via de live chat en deze hebben mij hierbij geholpen. Vervolgens alle onderdelen samengesteld en gecontroleerd op de site via een optimalisatie tool aan de onderkant van de pagina. Mijn voeding bleek niet optimaal te zijn voor mijn wensen. Ik heb dit aangepast en heb voor de zekerheid alsnog de klanten service benaderd. Deze vonden mijn samenstelling erg goed. Ik heb besteld en een paar dagen later stond mijn nieuwe pc op mijn bureau. Ik raad Arctic Secrets echt aan voor iedereen. De actie die er nu is, is trouwens ook erg fijn. Gratis overklokken, bios update, 4 jaar garantie en nog veel meer. Ook een dikke korting heeft mij er van overtuigd om hier te bestellen.

Verzending

Het pakket kwam goed verpakt aan via DHL. Was wel even verbaasd dat er een soort rare foam in de kast zat. Heb de beschrijving gelezen die bij de pc kwam en het bleek dat dit er voor is om de onderdelen te beschermen. Ik heb het zijpaneel verwijdert en kon de zak met schuim zo er uit halen. Top bedacht!

Klantenservice

Heb regelmatig contact gehad met de klanten service. Hier werd ik altijd goed geholpen en ik vroeg mij soms af of ze niet gek werden van al mijn vragen hahaha. Maar nee ik werd telkens goed geholpen en geef ze 5 sterren!!!

Review door harminadeentje , woensdag 19 april 2017 11:37

Algemeen

Ik heb een game computer besteld bij Arctic Secrets om te gamen, opnemen en om mijn video's te bewerken. Wat mij aansprak was de duidelijke website en natuurlijk de prijs. De pc word helemaal kant en klaar geleverd. Al met al ben ik een tevreden klant

Verzending

Het pakket werd goed verpakt bezorgt. Niks op aan te merken

Klantenservice

Enkel gevraagd om de status van de pc. Ik werd duidelijk en professioneel geholpen.

Review door DanaWowwarrior , dinsdag 18 april 2017 12:48

Algemeen

Ik zocht een pc waar ik op kon gamen zonder problemen. Na even gegoogled te hebben vond ik de website van Arctic Secrets. Ik heb toen zelf een pc samengesteld met de hulp van mijn vader. Dit ging erg makkelijk en ik heb toen even moeten wachten omdat ik nog aan het sparen was. Met behulp van de lente actie had ik genoeg geld om mijn pc te bestellen. Toen de pc thuis was ben ik meteen gaan gamen en ik was zo happy.

Verzending

De pc kwam in een grote bruine doos, hierin zat allemaal luchtzakken. Hier zat nog een doos in en daar zat mijn game pc in. In de pc zat spul wat de pc beschermde. Alles was helemaal goed, geen krasjes of niks.

Klantenservice

Bij het bestellen had ik de verkeerde koeler gekozen. Ik heb samen met mijn vader met de chat gepraat en deze hebben alles opgelost voor mij. Wji vinden dit erg fijn.

Review door CherryBomba , donderdag 13 april 2017 20:04

Algemeen

Ik weet echt niet veel van computers en wil gewoon de mooiste games spelen op de hoogste kwaliteit. Ik ben via een goede vriend terecht gekomen bij Arctic Secrets. Hier had hij ook al een pc besteld. Ik heb toen gebruik gemaakt van de configurator en hoefde enkel te selecteren wat voor games ik wou spelen en op welke settings. HIer kwam een samenstelling uit die ik nodig had. De prijs was goed. Na overleg met de klanten service heb ik toen de keuze gemaakt om deze selectie te kopen. Eenmaal thuis doet hij precies wat hij moet doen en hij ziet er ook nog eens gaaf uit. Je kunt je voorstellen dat ik mij vriend erg heb bedankt voor de tip :)!

Verzending

De pc werd goed verpakt geleverd. Ik was ook hier erg content over.

Klantenservice

Advies gevraagd en heb deze ook gekregen. Kortom goed geholpen!

Review door Rawtec , donderdag 30 maart 2017 12:37

Algemeen

De 23ste een bestelling gedaan voor een mooie desktop, na dat daarvoor wat problemen waren met het betalen met IDEAL dat in de avond niet werkte. Eindelijk mijn PC kunnen bestellen. Kwam erg netjes aan, stevig en veilig ingepakt met een hele duidelijke beschrijving. De enige website waar ik niet een HDD bij hoefde te bestellen omdat ik zelf mijn eigen SSDs en HHDs ging plaatsen. Geweldige ervaring en snelle levering, duidelijke communicatie en erg klant vriendelijk.

Snelle en veilige levering

Review door Zwagerman1 , woensdag 29 maart 2017 09:52

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Een samengestelde computer besteld bij deze webwinkel. Levertijd is veel langer dan de beloofde 3 werkdagen. Contact verloopt slecht, niet terugbellen, geen mail reacties en wanneer het geld binnen is wordt de klant niet meer (snel) geholpen.

Na binnenkomst van de computer werkten de games niet naar behoren en na herhaaldelijke navraag kwam er dan een reactie maar werden er geen oplossingen geboden.

Verzending

Was prima verpakt en bezorgd wel een aantal dagen te laat.

Klantenservice

Je krijgt wel reactie maar gewoon veel te traag. Levertijd niet nakomen en geen oplossingsgerichte reactie als je die eindelijk krijgt.

Review door Moosdijk123 , woensdag 29 maart 2017 00:23

Algemeen

Best eng om in 1x zo'n bedrag over te maken, maar mijn vertrouwen werd beloond!

Verzending

Nette levering, goed verpakt, en alles was in juiste staat.

Klantenservice

Zeer sterke klantenservice, goede communicatie via de chat-optie op de website!

Review door BMarwijk , dinsdag 28 maart 2017 13:08

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Via de super geweldige website van Arctic Secrets met het grootste gemak een computer samen gesteld. Alles staat netjes beschreven en de website is echt supersnel, ik stond er verteld van!
Alleen dat was al een reden om bij Arctic Secrets iets te bestellen, wat een super bedrijf!

Verzending

Toen ik vroeg hoe snel de computer geleverd werdt konden ze daar niet direct antwoord op geven, achteraf bleek dat Arctic Secrets geen eigen voorraad heeft en dat het daarom iets langer duurt, maar kon wel elke dag de status zien.
Na een week wachten kreeg ik dan eindelijk mijn computer.
De verzending was net zo goed als de website, wat een super verzending! De computer zat netjes in een doos en de vervoerder was vriendelijk.

Klantenservice

Geen gebruik van gemaakt maar ik ga er vanuit dat zelfs de klantenservice super dik in orde is.

Review door Kangster , dinsdag 28 maart 2017 12:59

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Ik begrijp niet waarom sommige mensen hier negatief kunnen zijn over dit prachtige bedrijf. Oke het is een relatief nieuw bedrijf, maar kijk naar de reviews! Ze doen het echt super goed. De support medewerker Andy is wel een beetje een hork. Die reageert gewoon niet of veel te traag. Maar Didier was in mijn geval wel snel met reageren. Tip richt je mail niet specifiek aan een persoon.

Ook Lon de eigenaar is werkelijk een geweldige vent. Wij mochten even achter de schermen meekijken hoe onze computer wordt gebouwd. Omdat het niet druk was (enige klant die dag) mochten wij meehelpen en kregen wij 50 euro korting!

Door de wat rommelige uitstraling geef ik een voldoende!

Review door JanWillumpie , dinsdag 28 maart 2017 12:45

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Na vergelijken van de concurrentie hiervoor mijn keuze gemaakt omdat je gewoon het beste zijn. Ze hebben de beste support en helpen je gewoon altijd heel erg snel en goed ook via de website hebben ze een chatvenstertje wat mooi en snel werkt.

Ik heb de computer opgehaald toen deze klaar was. Het was in een kleine ruimte en pand waar het ook erg rommelig was maar dat maakt niet uit want de eigenaar had mij verteled dat waar er gewerkt wordt er altijd zo uit ziet. Thuis de computer wel een keer afgestoft en hij werkt ook goed. Soms ga ik naar de website om even te kijken of er al iets nieuws op staat omdat Arctic Secrets echt de alleer aller aller beste is die je kan vinden op game pc gebied.

Verzending

Ik heb deze opgehaald en de stagieres en eigenaar waren heel vriendelijk. Ik kreeg cola wat ik fijn vond, maar de prik was er al uit. Dus mijn papa zij dat de cola waarschijnlijk al even open was geweest.

Klantenservice

Ik vind de mensen aardig die er werken en ik wil graag nog een nieuwe muis. Dus deze goede review krijg ik misschien korting?

Review door W.U , maandag 27 maart 2017 21:51

Super !!
Ik had vorige week mijn game pc samengesteld via de live chat functie ik sprak met een vriendelijke medewerker (Andy) hij had voor mij een mooie game pc samen gesteld ik had graag alles RGB en dat kon bij Arctic Secrets ik had de kleuren door gegeven hoe ik het graag had en dat heeft installateur Paul netjes gedaan voor mij ook fijn dat je een A4 erbij krijgt met de installatie stappen erbij
Ik had ook iedere dag kunnen kijken hoe ver ze met mijn pc waren dat werd netjes met een systeem bij gehouden
Arctic Secrets Top bedrijf met een uitstekende klantenservice

Verzending

De verzending was prima ik was al een beetje gestrest hoe de pc zou aankomen maar toen stond DHL aan de deur en gaf me een grote doos ik maakte de doos open en daar zat gelukkig de pc in zonder schade
Er zat ook een handige uitleg bij hoe de pc open gemaakt moest worden
Meteen mijn pc aangesloten en alles werkte
Nu lekker gamen !!

Super
Ik had met Andy Gesproken die mij met alles hielp ik had binnen 10 minuten mijn droom game pc samengesteld nadat ik de pc samen had gesteld belde Andy mij nog of alles duidelijk was
En dat was zo daarna kreeg ik een mail met mijn bestel gegevens en heb ik deze bestelling betaald

Review door appelflap237 , maandag 27 maart 2017 21:35

Algemeen

Na een zeer betreurenswaardige ervaring met de service van gamepc.nl ben ik verder gaan zoeken naar een website om een dik systeem te bestellen.
Na even zoeken ben ik uitgekomen bij de website van Arctic Secrets. Hier heb ik op een zeer gebruikersvriendelijke manier mijn systeem samen kunnen stellen.
Na het bestellen kon ik op ieder moment vragen wat de status van mijn pc was. Wat een luxe!

Verzending

Ik kreeg de pc precies op de aangegeven datum binnen in een grote doos gevult met luchtzakjes zodat deze niet beschadigd werd.
In de pc zelf zat nog een extra vulling die ik eruit moest halen. deze vulling zorgde ervoor dat de onderdelen niet beschadigd werden.

Klantenservice

Zeer snelle vriendelijke klantenservice! Ze hadden een goed en duidelijk antwoord voor iedere vraag die ik stelde.
Ook had ik twee keer contact opgenomen via live chat om te vragen naar de status van mijn pc en ik kreeg direct antwoord!

Review door Kevroo , maandag 27 maart 2017 20:37

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Slechte levering, maar zeer goes product en uiteindelijke service. De pc keam aan alle beloftes toe.

Verzending

Werd vijna 3x de beloofde bezorgingstijd. Ze namen ook niet het initiatief om mij te informeren over de enorme vertraging.

Klantenservice

Goede service, beter product. Zeker een aanrader als je bereid ven lang te wachten.

Review door pempie3 , maandag 27 maart 2017 20:29

Algemeen

Erg mooie en duidelijke site. het gaf mij een goed gevoel om er mijn eigen game pc samen te stellen.

Verzending

pc was zo goed verpakt dat ik niet eens meer op schade heb gecontroleerd. en het resultaat ziet er net zo mooi uit als op het plaatje. gewoon ingeplugd en gelijk zonder problemen gaan gamen.

Klantenservice

De klantenservice is heel behulpzaam en nam zelfs contact met mij op om een betere combinatie voor mijn pc aan te bevelen.

Review door PaulJanssen24 , maandag 27 maart 2017 20:18

Algemeen

Ik heb zelden te maken gehad met een bedrijf dat zo bij de klant betrokken is! Ze hebben geholpen met mijn samenstelling en ze hebben me netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn computer.

Verzending

De computer was heel goed ingepakt! Hij kwam in de originele doos met nog een grote doos er omheen met luchtzakjes. Ik zou verbaast zijn geweest als er een beschadiging zou zijn geweest.

Klantenservice

Zelf wist ik al redelijk goed waar ik naar op zoek was, maar met goede hulp van de klantenservice heb ik nog een paar goede keuzes kunnen maken die mijn PC optimaal maakte voor mijn budget.

Review door SShyGuy , maandag 27 maart 2017 20:16

Algemeen

Zeer te vreden met Arctic Secrets was al een hele tijd aan het zoeken voor een goede site voor mijn eerste game pc te kopen ben al langs veel sites gegaan maar geen enkele zag er zo geweldig uit als die van Arctic Secrets. fijne lay-out en alles super snel te vinden.

Verzending

Zending is vlekkeloos gegaan pc is goed aangekomen zeer puik materiaal wat in de case zat om de componenten te beschermen.
+ altijd op de hoogte gehouden van de zending

Klantenservice

Als ik vragen had voor mijn pc samen te stellen of voor de zending kreeg ik binnen no-time antwoord, altijd zeer vriendelijk in chat en ook aan de telefoon, zeker een aanrader hier kunnen andere wat van leren.

Zeker een aanrader.

Scorekaart voor Arctic Secrets

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8