0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Tweakers heeft bij deze shop meerdere malen be´nvloeding van de shopreviews geconstateerd en daardoor kunnen we niet instaan voor de de echtheid van onderstaande shopreviews.

Gebruikers over webshop Arctic Secrets

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb hier mijn gaming pc samengesteld, de site zelf is duidelijk. Ik schrijf deze review een 3 maanden nadat ik de computer heb ontvangen, ik heb nu 3 maanden lang met mijn computer gegamed en ik heb geen problemen gekregen in de tussentijd. Ik ben erg tevreden over de 'cable management', er zijn geen rare draden en alles is netjes gebouwd.

Verzending

De zending kwam een week later aan dan dat ik had aangevraagd, er waren blijkbaar wat problemen met de RAM bij het testen, daar hebben zij niet over ge´nformeerd dus ik wist niet waar mijn PC bleef. Uiteindelijk was mijn PC aangekomen, alles was netjes verpakt en er was geen schade.

Klantenservice

De mensen in de chat waren erg vriendelijk, maar als er iets aan de hand is moet je zelf contact opnemen, in mijn geval was het dat mijn PC een week vertraging had. Ik wil een goed geven voor de klantenservice maar dat kan ik niet geven omdat ze niet uit zichzelf een mailtje naar mij toe hadden gestuurd over dat er een week vertraging was.

Algemeen

Ik heb niet te veel verstand van zaken maar weet wel wat ik nodig heb. Standaard computers werken bij mijn gebruik (niet gamen maar heel veel zaken tegelijk open moeten hebben, 3 beeldschermen (misschien op termijn 4 enz.)) om nog een beetje zinvol te werken. Mijn computers worden al geruime tijd voor me gebouwd maar eigenlijk nooit tot echte tevredenheid. Via surfen kwam ik terecht bij Arctic (nooit van gehoord) en besloot te bellen (invullen van schermen, daar waag ik mij niet aan). In dit gesprek kreeg ik voldoende fiducie om een voorstel te vragen, dat hebben we nog twee of drie keer herhaald voordat ik begreep wat ik kreeg en hoe dat aansloot op mijn wensen. Omdat ik goed geholpen werd, men geduld had met een minder deskundige koper en suggesties deed die ik begreep (na eerst even checken op internet natuurlijk, want ja, geen kennis en nog geen vertrouwen in de goede afloop, dan moet je wel) de knoop doorgehakt. Er werd voldoende snel geleverd en nu na 2,5 jaar draait het nog steeds als een zonnetje. Dus als ik weer toe ben aan iets nieuws dan begin ik bij Arctic en ik denk dat ik niet verder hoef te zoeken.

Verzending

Prima verpakt, geen gekke dingen, netjes in elkaar gezet voor zover ik kon zien en tot nu toe ervaar.

Klantenservice

Na aanschaf geen contact meer nodig geweest, alles doet wat het moet doen, tot ze belden en vroegen of ik een recensie wilde schrijven. Eigenlijk doe ik dat nooit (en ik denk er dus ook nooit over). Ik vind het nooit leuk om iets negatiefs te moeten schrijven; meestal doen mensen hun best en pas als iets een paar keer achter elkaar tegenvalt kom of koop ik daar gewoon niet meer. Hier heb ik tot nu toe ÚÚn ervaring en ja, die was goed en is dat met het product nog steeds. Dus toen dacht ik: vooruit dan maar. Waarom zou ik een goede ervaring voor mezelf houden?

Algemeen

Heel handige website om je eigen computer samen te stellen. Ik kies wat ik precies er in wil hebben, en zij zetten hem voor je in elkaar. Keuze proces ging heel soepel. Bij levering ook direct klaar voor gebruik!

Verzending

Kwam netjes en goed verpakt binnen, inclusief alle accesoires!

Klantenservice

Redelijk snel geholpen, altijd professioneel.

Algemeen

Het zelf samenstellen vd PC ging erg gemakkelijk op de website. De PC was goed ingepakt voor verzending en van goede kwaliteit.

Algemeen

Het proces van het bij elkaar zetten van mijn systeem ging soepel en snel. Er waren veel mogelijkheden en ook feedback of het samen goed zou werken. Betaling ging ook rap en kreeg binnen een paar minuten een bevestiging.

Verzending

Mijn pc duurde even voor hij verzonden werd maar nadat dat was gebeurt was hij de dag erna bij mij in huis.

Klantenservice

Vriendelijke mensen met goed verstand waar ze mee bezig zijn. Geen aanmerkingen daarop.

Algemeen

Toen ik bij achter Articsecrets website kwam wist ik nog niet welke computer ik wou en welke onderdelen ik in die computer wou. Toen heb ik hun klantenservice gevraagd wat de beste onderdelen zouden zijn voor de spellen die ik graag zou willen spelen. Met die hulp ben ik er achter gekomen welke onderdelen ik nodig had en voor een betaaldbare prijs. verder ging het vlekkeloos, van het winkelmandje tot het betalen toe.

Verzending

De computer kreeg eerst ee strestest voordat hij naar mij op werd gestuurd, dit zorgde er voor dat het iets langer duurde dan alleen de bezorgtijd. ook moest de computer in elkaar worden gezet, dit ging heel snel en was heel goed gedaan. toen ik de computer binnenkreeg was hij goed ingepakt. er was geen schade etc.

Klantenservice

De klantenservice is uitstekend en ze helpen je graag, ook geven ze professionele en snelle hulp als er iets fout is met je computer nadat je hem binnen hebt.

Algemeen

Prima overzichtelijke website waarbij de service uitstekend is. Ruime keuze aan producten en mogelijkheden inclusief een uitstekende kwaliteit-prijs verhouding!

Verzending

Levertijd van de pc was conform de afspraken. Alles ook netjes verpakt! Alleen maar complimenten.

Klantenservice

Medewerkers hebben me uitstekend geholpen met het samenstellen van de pc. Makkelijk bereikbaar via telefoon of chatprogramma. Kortom; Dienstverlening is top!

Algemeen

Prima duidelijke website. De samenstelling van een gameclomputer wijst voor zich.
Ook telefonisch goed advies.

Snelle en correcte levering

Klantenservice

Vragen werden professioneel en uiterst correct beantwoord.

Algemeen

Arctic Secrets is het bedrijf waar je moet zijn als het om custom game pc's gaat en alles wat daar mee te maken heeft. De prijzen zijn goed en de kwaliteit van de producten is super.

Klantenservice

Geholpen door vriendelijk personeel die veel kennis van zaken heeft.

Algemeen

Inmiddels al 2 PC's besteld bij deze website. Het eerste systeem werd flink vertraagd door de drukke feestdagen, uiteindelijk een week te laat binnen, maar wel keurig netjes verpakt.
De tweede PC een aantal maanden erna besteld, en daarmee verliep het foutloos. Perfect op tijd aangekomen met weer een keurige verpakking.

Zeker een goede site om een PC te laten bouwen.
Veel korting, prima verzending en prima klanten service.

Verzending

De doos van de PC kwam in een grotere doos aan, met veel stevig verpakkingsmateriaal. Zelfs in het systeem zelf zat een schokdemper die voor gebruik eruit moest worden gehaald. Uitstekend!

Klantenservice

Live chat op de website vaak gebruikt om de status van mijn bestelling op te vragen. Snelle reacties, uiterst vriendelijk maar bij de bestelling die te laat was, kwam het voor dat er bij contact weinig opheldering kwam.

Algemeen

Ben erg tevreden over mijn systeem goede prijzen goede klanteservice altijd fijn geholpen door de medewerkers

Algemeen

Navigeren op de website is simpel (de positieve versie) en vooral snel.
Artikelenpagina is overzichtelijk opgebouwd en de gewenste artikelen zijn eenvoudig te vinden. Wat mij het meest opviel en postief verasde was de eenvoud van het aanpassen van de voorgestelde systemen. Vaak vind je op de website "pre builds" en die zijn niet aan te passsen. Eindelijk een website gevonden waarbij dat WEL kan. Ga zo door Arctic Secrets

Verzending

Weinig woorden over, goede levering. Goed verpakt, niet te veel en alles werd in prima staat uitgepakt.

Klantenservice

Per telefoon heb ik mijn vragen gesteld, de eerste vraag kon direct door de medewerker beantwoord worden, de tweede vraag echter niet. Hierover werd een notitie gemaakt en deze werd mij in aanzienlijke tijd beantwoord per mail waar ook nog even achteraan gebeld werd om te vragen of alles duidelijk was en een toelichting nodig zou zijn.

Algemeen

Ben echt heel blij met mijn systeem! Heb een zakelijke computer gekocht en werkt heerlijk. Computer was super netjes en degelijk gebouwd en werkt na een half jaar nog steeds helemaal super!

Verzending

Systeem was heel degelijk verpacht met en werd in een grote omdoop geleverd.

Klantenservice

Heel goed geholpen door de klantenservice om een systeem samen te stellen dat precies aan mijn wensen voldeed. Het werd zo heel makkelijk om een goede keuze te maken.

Algemeen

Een bestelling plaatsten is makkelijk je hebt een goede keuzemogelijkheid welke onderdelen jij in je pc wilt hebben. Ik zelf gebruik altijd Ideal en heb geen hinder gehad bij een betaling het ging zeer gemakkelijk.

Verzending

ik schrok heel even want het was een enorme doos dat aankwam bij de deur maar daar zat weer verpakkingsmateriaal in met de daadwerkelijke doos kortom het was goed ingepakt en zonder enige beschadiging

Klantenservice

De klantenservice bij Arctic Secrets is wat hen onderscheidt van andere bedrijven. De live-chat functie is zeer toegankelijk en de mensen daarachter zijn vriendelijk en behulpzaam, ook denken zij mee met oplossingen mocht er zich een probleem voortkomen. Bij mij is een kleine side bestelling niet meegeleverd maar dat wordt opgelost.

(PS: Ik weet zeker dat ik een uitzondering ben hierin en dat het niet vaker voorkomt)

Gewoon goed.
Al dat gezeur over losse schroefjes of verpakkingen die kapot zouden zijn, waar gaat dat over?
Ik wist ook niet welke videokaart in mijn systeem zou komen, maar een belletje en ik wist dat Inno3D 1070 gebruikt zou worden, idd een relatief goedkope kaart, maar met uitstekende reviews, dus prima. Gewoon nadenken en vragen in plaats van denken dat de leverancier het wel vanzelf zal 'snappen'.
En kijk eens naar het totaalplaatje van totale systeem-prijs/service/levertijd/garantie en leg dat naast de concurrentie, (wat ik gedaan heb) en deze club komt er heel goed uit. Ze hebben mijn vertrouwen echt niet beschaamd, want normaal gooi ik geen 3k naar een partij, waar ik nog nooit iets mee te maken heb gehad.
En als er toch iets gezeurd moet worden, vooruit dan maar. De SLI Bridge zat los, maar dat is zo'n ding wat je over de kaarten heen klikt en wat vervolgens nergens houvast heeft. Zelf aanduwen en het loopt.
En ook nog, eigenlijk had ik op dat bedrag wel iets verwacht, van een goodie game of zo, maar dat doen ze niet. ook wel zakelijk, weer.
Nu zit het systeem 3d te renderen als een malle voor een museum collectie. Werk waarvoor eigenlijk systemen van meer dan 10k aanbevolen worden.
Dikke plus voor deze jongens.

Algemeen

Het was supermakkelijk een bestelling te plaatsen. Producten hoeven niet gevonden te worden op de manier zoals ik gekozen heb. Heb namelijk zelf een game pc samengesteld aan de hand van een basis pc om te beginnen en daar dan upgrades op uitgevoerd. Enige jammere is dat bij de GPU er niet bijstond van welke makelij hij was mat als gevolg dat ik constateerde dat de MSI-versie van de GTX 10780Ti in de pc zat waar ik er 1 van Asus had verwacht ivm andere onderdelen. Dat mag wel duidelijker maar duidelijk mag zijn dat ik dit echt een enorme domper vind. Is het nu echt zo moeilijk om te snappen dat ik alle onderdelen uitkies op rgb, dus denk je dan dat ik op een gpu van MSI zit te wachten dan (aangezien ik ook een asus mobo koos)? Want die heeft de rgb feature niet! Vind ik echt kwalijk Artic Secrets!

Verzending

Bestelling is wel goed verpakt geleverd maar wel aan de late kant.

Hallo meneer of mevrouw,

Bedankt voor uw review.

We zijn blij dat u het bestellen via onze site duidelijk en makkelijk vond.

U kunt bij ons kiezen tussen een reguliere videokaart, dit kunnen verschillende merken zijn. U kunt ook op onze site kiezen voor een ASUS ROG Strix Videokaart en een MSI gaming x videokaart. Deze laatste kaarten zijn duurder en hebben ook een meerprijs. U heeft dan waarschijnlijk gekozen voor een reguliere videokaart.

Mocht u toch een ASUS ROG Strix videokaart willen? Neem dan a.u.b. contact met ons op via info@arcticsecrets.com. Wij kunnen u dan verder helpen.

Andy van IJzendoorn

Algemeen

Na het meerdere keren te hebben aangegeven bij het bedrijf is er geen rekening gehouden met de klantwensen. ook zijn mijn verpakkingen van de producten kapot gescheurd voor de verzending. gezien deze reden zal het moeilijk zijn garantie aan te vragen bij de fabrikanten. bij het moederbord is mijn Sata kabel achtergehouden. ook missen de schroeven welke bij de behuizing horen. Deze zitten ook niet goed vast gezien ik er 1 hoorde in mijn behuizing. Al met al dus een slecht bedrijf welke afspraken niet nakomt. 2 sterren geef ik puur en alleen gezien het systeem wel netjes gebouwd is buiten de losse schroef om.

Verzending

Later dan verwacht in eerste instantie. deze zou op de vrijdag weg kunnen gezien. maar nee hoor. dit duurde wat langer.

Klantenservice

de klantenservice was vriendelijk maar daar is ook alles mee gezegd. Ik hoorde exact dezelfde excuusjes als bij Afuture.

Hallo meneer of mevrouw Swarmaman,

Bedankt voor uw review.

Uiteraard willen wij dat alles naar wens is en streven hier dan ook met man en macht naar.

Uw garantie bij ons is 4 jaar, dit is 2 jaar langer dan enkel de fabrieksgarantie en u hoeft dus de verpakkingen niet te gebruiken.

Als u nog onderdelen mist, neem dan a.u.b. contact met ons op. Wij zullen u dan de overige zaken zoals missende schroeven en sata kabels toesturen.

Neem a.u.b. contact op met ons via de live chat, email info@arcticsecrets.com of via telefoon.

Bij voorbaat dank.

Algemeen

Ze hebben een prachtige site waar je veel kan bestellen, maar als je besteld heb hoor je niks meer van ze en de levertijd is dramatisch lang, je moet zelf achter je bestelling aan, ze sturen geen mailtje met bv de status van je bestelling.

Verzending

Ik wacht nu al 2 weken op mijn pc en de verzending word steeds verder uitgesteld. Ze laten niks weten je moet er zelf achteraan.

Klantenservice

Toen ik online via de chat een vraag stelde werd er wel snel antwoord gegeven, maar dat is ook het enige pluspunt, ze hebben nooit een precies antwoord en het is altijd ''naar verwachting word hij morgen verzonden'' dit is mij nu al 2 werkdagen achter elkaar verteld, echt schandalig.

Hallo meneer of mevrouw QuaTraXNL,

Bedankt voor uw complimenten over onze site.

Verder willen wij onze excuses aanbieden mocht het zo zijn dat uw pc te laat geleverd is. Wegens de grote aanvraag in Europa en de rest van de wereld aan kaarten en andere zaken voor miners is de levertijd vanuit onze leveranciers helaas soms wat langer.

Uiteraard willen wij u graag tevreden stellen en nemen wij uw klacht uiterst serieus.
U kunt uw klacht indienen via het volgende email adres: info@arcticsecrets.com, zodat wij weten om welke bestelling het gaat.
Wij zullen deze dan op werkdagen binnen 24 uur in behandeling nemen om vervolgens samen een passende oplossing voor uw probleem te vinden.

KOOP HIER NOOIT!
Game PC besteld van 2K, makkelijk samen te stellen op de website. Online hulp werkte niet en telefonisch was de communicatie weinig klantvriendelijk.

Klantenservice

Inmiddels zijn we 2 weken verder en is er ondanks toezeggingen nog niets geleverd, de telefoon wordt zelden opgenomen en op e-mails wordt al helemaal niet gereageerd.

Hallo meneer of mevrouw Desmet Studios,

Bedankt voor uw review.

Het klopt dat wij een verwachte leverdatum hebben, echter het kan soms voorkomen dat deze verwachte leverdatum niet gehaald word. Uiteraard moeten wij dit met u communiceren. Wij zijn intern op dit moment bezig met een verbetering in onze informatie voorziening en willen u ook gerust stellen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Graag nemen wij al uw overige verbeterpunten in behandeling.

Algemeen

16/09/2017 is de datum die is had voorgeschreven om het product te krijgen. 18/09/2017 ben ik er achteraan gegaan en werd er gezegd dat hij aan het eind van de week zou komen. vrijdag was hij er nog niet en ben ik er weer achteraan gegaan, er werd gezegd dat ik hem op de zaterdag zou krijgen 23/09. toch niet.... ik heb gewacht tot maandag en wat blijkt.... hij is nog steeds niet aangekomen. ik ben er nu weer achterna gegaan en er is gezegd dat hij woensdag zou gaan komen. ik heb zo mijn twijfels...

Hallo meneer of mevrouw Daannielo,

Bedankt voor uw email.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Arctic Secrets

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie