0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Tweakers heeft bij deze shop meerdere malen beÔnvloeding van de shopreviews geconstateerd en daardoor kunnen we niet instaan voor de de echtheid van onderstaande shopreviews.

Gebruikers over webshop Arctic Secrets

Review toevoegen

Algemeen

Ze hebben een prachtige site waar je veel kan bestellen, maar als je besteld heb hoor je niks meer van ze en de levertijd is dramatisch lang, je moet zelf achter je bestelling aan, ze sturen geen mailtje met bv de status van je bestelling.

Verzending

Ik wacht nu al 2 weken op mijn pc en de verzending word steeds verder uitgesteld. Ze laten niks weten je moet er zelf achteraan.

Klantenservice

Toen ik online via de chat een vraag stelde werd er wel snel antwoord gegeven, maar dat is ook het enige pluspunt, ze hebben nooit een precies antwoord en het is altijd ''naar verwachting word hij morgen verzonden'' dit is mij nu al 2 werkdagen achter elkaar verteld, echt schandalig.

Hallo meneer of mevrouw QuaTraXNL,

Bedankt voor uw complimenten over onze site.

Verder willen wij onze excuses aanbieden mocht het zo zijn dat uw pc te laat geleverd is. Wegens de grote aanvraag in Europa en de rest van de wereld aan kaarten en andere zaken voor miners is de levertijd vanuit onze leveranciers helaas soms wat langer.

Uiteraard willen wij u graag tevreden stellen en nemen wij uw klacht uiterst serieus.
U kunt uw klacht indienen via het volgende email adres: info@arcticsecrets.com, zodat wij weten om welke bestelling het gaat.
Wij zullen deze dan op werkdagen binnen 24 uur in behandeling nemen om vervolgens samen een passende oplossing voor uw probleem te vinden.

KOOP HIER NOOIT!
Game PC besteld van 2K, makkelijk samen te stellen op de website. Online hulp werkte niet en telefonisch was de communicatie weinig klantvriendelijk.

Klantenservice

Inmiddels zijn we 2 weken verder en is er ondanks toezeggingen nog niets geleverd, de telefoon wordt zelden opgenomen en op e-mails wordt al helemaal niet gereageerd.

Hallo meneer of mevrouw Desmet Studios,

Bedankt voor uw review.

Het klopt dat wij een verwachte leverdatum hebben, echter het kan soms voorkomen dat deze verwachte leverdatum niet gehaald word. Uiteraard moeten wij dit met u communiceren. Wij zijn intern op dit moment bezig met een verbetering in onze informatie voorziening en willen u ook gerust stellen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Graag nemen wij al uw overige verbeterpunten in behandeling.

Algemeen

16/09/2017 is de datum die is had voorgeschreven om het product te krijgen. 18/09/2017 ben ik er achteraan gegaan en werd er gezegd dat hij aan het eind van de week zou komen. vrijdag was hij er nog niet en ben ik er weer achteraan gegaan, er werd gezegd dat ik hem op de zaterdag zou krijgen 23/09. toch niet.... ik heb gewacht tot maandag en wat blijkt.... hij is nog steeds niet aangekomen. ik ben er nu weer achterna gegaan en er is gezegd dat hij woensdag zou gaan komen. ik heb zo mijn twijfels...

Hallo meneer of mevrouw Daannielo,

Bedankt voor uw email.

Algemeen

Een vriend was op zoek naar een custom built game PC, normaal bouw ik deze zelf maar vanwege drukte hier geen tijd voor. Op advies van een andere vriend een PC samengesteld bij Arctic, super handige website en de bestelling plaatsen ging makkelijk. Veel keuze inclusief handige informatie met afbeeldingen.

Verwachte levertijd was 3-5 werkdagen, uiteindelijk de PC na 13 werkdagen binnen gekregen. Arctic hield ons hier niet over op de hoogte, moesten zelf contact zoeken om te vragen wat de status van de order was.

Verzending was top geregeld, netjes met een Track & Trace. Pakket was erg goed ingepakt en zonder schade.

Bij aankomst even alles doorgelopen, XMP stond niet aan in de bios waardoor de RAM niet op zijn werkelijke snelheid werkte. Is een simpele setting maar een persoon zonder kennis zou hier stuk op kunnen lopen.

Al met al tevreden, maar hier en daar wat verbeterpunten.

Hallo meneer of mevrouw Djinada,

Bedankt voor uw review.

We zijn erg blij dat u tevreden bent over ons product.
Wij zullen uiteraard uw verbeterpunten mee nemen en hier ook zeker aan werken.

Arctic secrets

Algemeen

De site ziet er goed op en top uit, Alleen op de mobiele telefoon werkt de site niet optimaal. Verder uitgebreide keuze om zelf je pc samen te stellen

Verzending

Het leveren duurt gewoon te lang, komt de verwachte lever datum bij lange na niet na.

Beste Spongebob,

bedankt voor uw review.

We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling.

Algemeen

zeer goede site en veel opties, alleen de regeling achter de site is echt waardeloos. ze hebben geen voorraad dus moeten ze alles bestellen. het enige wat dit bedrijf doet is dus blijkbaar de computer in elkaar zetten. had ik net zo goed zelf de producten kunnen kopen, zouden ze binnen 1 dag al binnen zijn en had ik hem binnen 30 min in elkaar kunnen zetten. ook al heb je geen ervaring met het maken van computers, dan kun je tegen deze tijd een expert worden door te leren via internet en zou je nog steeds sneller en goedkoper jouw pc hebben.

Verzending

verzending is slecht, ze geven je een datum waarbij je dan verwacht dat je jouw product krijgt en zonder iets te zeggen komt er helemaal niks binnen. na een mail te versturen krijg je pas antwoord

Klantenservice

geen communicatie mogelijk. duurt lang voordat er gereageerd wordt en niks komt vanuit hunzelf.
EDIT-
Snelheid op een tweakers review is gek genoeg heel snel.

Hallo meneer of mevrouw Daannielo,

Bedankt voor uw email.

Bedankt voor uw complimenten over onze site. We doen erg ons best om het voor klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken om hun droomsysteem samen te stellen.

Algemeen

In eerste opzicht een erg handige site om een systeem samen te stellen, maar helaas werkt deze nog steeds niet goed.

Verzending

Weinig tot geen communicatie over levering, na mail werd pas aangegeven dat videokaart niet snel beschikbaar was.
Duurde ruim een week tot ontvangst.

Klantenservice

Naast dat er vanuit hun geen communicatie was, had ik de computer terug moeten sturen door een slechte voeding.
Eerst een verkeerde label gekregen voor DHL, daarna pas PostNL.
Duurde uiteindelijk 3 weken voordat ik hem gisteren weer terug kreeg.
Maar nu maakt hij alweer geluid en willen ze hem weer terug. Wat geen optie voor me is, nadat de eerste reparatie al niet geslaagd was.

Nieuwe voeding gekregen.

Hallo meneer of mevrouw niettevreden,

bedankt voor uw review.

Wij vinden het vervelend dat u even heeft moeten wachten op de levering van uw onderdelen. Uiteraard vinden wij dit vervelend. Dit kan helaas wel eens voorkomen. Dit is ook de reden waarom wij zoals vele webshops een verwachte leverdatum aanbieden.

Ook is het rot als iets kapot gaat, echter helaas valt dit buiten ons vermogen. Onlangs hebben wij uw pc nagekeken en hebben toen niks vreemds kunnen constateren.

Uiteraard willen wij u zoals reeds besproken is met u via de telefoon tegemoet komen en uw pc wederom na kijken. Tevens hebben wij met u besproken dat u uw voeding RMA kunt sturen en dat wij u dan een vervangende voeding retour sturen.

Wij hopen u zo voldoende tegemoet te zijn gekomen.

Algemeen

Ik kan mij aansluiten bij de andere reviewers; Miner besteld voor 11K nadat via de telefoon was gegarandeerd dat het met een paar weken geleverd zou worden.
Tot op heden niks gekregen, je krijgt hoogstens een standaard email terug als je vraagt waar t blijft dat het snel geleverd zal worden. Vragen over hun voorwaarden geven ze geen antwoord op. Als het bedrijf gewoon contact zou zoeken met hun klanten om een oplossing te zoeken of ze op de hoogte te houden, zouden hier veel
minder negatieve reacties zijn.

Een tip: laat jullie niet met een kluitje het riet in sturen dat dit een financieel product zou zijn, of dat je je geld niet terug kan krijgen.
Dergelijke voorwaarden zijn in strijd met de wet, dus nietig.Tegenover jouw betaling staat aan hun kant de verplichting tot leveren. Als aan die verplichting niet wordt voldaan, is het ter keuze van jou om:1) nakoming te verlangen, al dan niet met schadevergoeding ; 2)de koop te ontbinden, al dan niet met schadevergoeding .
De algemene voorwaarden geven 90 dagen aan; je zult die moeten afwachten en daarna kun je levering eisen binnen 10 dagen, alsdaarna nog niet geleverd is kun je de koop ontbinden. Als ze zich niet aan hun eigen afspraken/voorwaarden zullen houden zal het dan voor de rechter eindigen.

Verzending

Betaalde producten worden niet geleverd. Lees de andere recensies en oordeel zelf.

Klantenservice

Je krijgt nergens antwoord op, behalve de vraag waar de levering blijft en dan krijg je een standaard antwoord.

Algemeen

VERY BAD! DO NOT BUY A COMPUTER HERE.

I am very sorry but to buy a computer by Arctic Secrets is the worst thing you ever ever can do.

They are offering 3 years warranty so i was happy to buy a computer there.

Now the part is coming why i become very very angry. I am waiting over 6 weeks right now i get NOTHING! Tried to cancel my order but they refused. It is my legal right to cancel my order guys! Now they are talking about 3 months delivery time! It dutch law that they have to deliver my order within 30 days, but they do not care about laws. Take a look at consuwijzer

So right now, i lost thousand of Euros, have no computer at al and Arctic Secrets is refusing my cancellation. I am afraid they they will go bankrupt, and al lot of people will never ever get their products, it happens quite often when a webshop is using the money from their "new" customers to deliver older orders, seems to be the same right here.

One more VERY bad fact: You are thinking that you will get 3 years warranty as promised in BIG LETTERS without any marks?!? You are wrong, when you scroll down on their website you will see that warranty on graphic card is not 3 years but 3 months! Once more that's against dutch law 1) You have to mark special agreements visible without not scrolling at all 2) a warranty period of only 3 month is against dutch law; one year is minimum.

Last and hopefully least. You are saying hat my computer is not a computer but an financial service; come on guys you are kidding me? A computer is a computer not a service. But i am fine with you right now i will send complaint to the dutch authorities like† Stichting RECLAME CODE.

Verzending

Waiting since weeks do not received anything! First it was like we deliver within two weeks know they are talking about 90 days!

Klantenservice

They even do not care about the law, what a shame

Hello youknowme,

Thank you for your review.

In some cases we have a delay in the delivery of the orders.
If this is the case with your order we are sorry. The delay is becuase our suppliers have a hard time with the constant demand from us and other miner builders around Europe. Parts like videocards and motherbords are in short supply.

Ofcourse we are doing our very best to delivery everything as soon as possible.
We guarantee that we will deliver your order within the accepted 90 days maximum delivery date. This you can read in the Terms and Conditions that you need to accept to order from our site.

About the claim that we use the payment from your order to buy parts for older orders we can say that this is not the case. Every order is handled in sequence of the order date. So we ask you kindly the reconsider this claim.

The 90 days guarantee for the videocards are decided by the factory. You can also read about this in the Terms and Conditions wen you order.

Ofcourse we value your satisfaction of our service and products.
We ask you to send your complaint to info@arcticsecrets.com.
This because we need your order number to handle your complaint.

We will do our very best to help you and we will find a solution to your problem.

With kind regards,

Algemeen

Vorig jaar een gaming PC samengesteld. Ervaring was positief. daardoor koos ik voor een mining rig. Arctic secrets heeft een gat in de markt ontdekt, goed gedaan. Maar door groot te gaan zijn ze klant volledig voorbij gegaan. Levertijd dramatisch, slechte comunicatie. Eenmaal product is geleverd was deze niet zoals afgesproken geleverd. Video kaarten waren losgeschoten door transport. een ventilator ontbraak. slecht (snel) in elkaar gezet. Ik moest zelf nog onderdelen aansluiten. In mijn beleving niet plug and play zoals ze beweren. Hier over een klacht ingediend maar nooit reactie terug ontvangen.

Verzending

product is niet geschikt om met std TNT te leveren!

Klantenservice

door de drukte wordt niet of slecht gereageerd. bedrijf is te snel gegroeid.

Hallo,

Wij vinden het vervelend dat u ongemak heeft ondervonden bij uw bestelling.

Het kan inderdaad kloppen dat de levertijd langer dan verwacht was, dit komt momenteel door de mining gekte welke ervoor zorgt dat de levertijd op verscheidene videokaarten, maar ook andere hardware erg lang is. Helaas zijn ook wij hiervan afhankelijk, echter doen wij ons uiterste best om de benodigde videokaarten zo snel mogelijk voor de prijzen die wij aanbieden te krijgen, zodat wij de systemen alsnog zo snel mogelijk kunnen uitleveren.

Indien wij u hier niet tijdig over hebben geÔnformeerd, bieden wij uiteraard onze welgemeende excuses hiervoor aan. Wij zijn inmiddels met man en macht bezig om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van hun bestelling.

Algemeen

Zeer slechte algemene ervaring bij Arctic Secrets. Op 17 juni een miner besteld bij deze winkel, tot op heden (2 maanden later) nog niets ontvangen. Op de site zelf staat aangegeven dat de levering tussen 5-10 werkdagen is, klantenservice vertelden mij dat die maximaal 4 weken kan zijn, nu staat er in het beleid dat het 90 dagen kan zijn? Wait whut?

Verzending

Volledig waardeloos uiteraard, aangezien er nog steeds niets is binnengekomen.

Klantenservice

Waarschijnlijk nog het meest teleurstellende van allemaal. Ik vroeg de dag van de bestelling nog expliciet hoe lang de levering zou duren als ik DIE DAG zou bestellen, en zij wisten mij te vertellen dat dit 5-10 werkdagen was. Wel, mooi opgezocht dan, want ik wacht al 8 weken. Toen de bestelling geplaatst was waren er opeens geen videokaarten te vinden, en dat is nu nog steeds hetzelfde excuus. Ik kan niet met inkoop rechtstreeks praten, of met de baas van het bedrijf. Customer service houdt zijn mond dicht en geeft niets van informatie vrij. Op excuses of een tegenprestatie moet je ook vooral niet wachten. Als ik zo kijk naar de laatste reviews ben ik niet de enige met deze ervaringen blijkbaar. Dat die laatste 4 weken maar snel voorbij zijn, zodat ik mijn geld kan terugkrijgen.

Hallo meneer of mevrouw Dreke14,

Bedankt voor uw review.

Het kan helaas voorkomen dat u langer moet wachten op uw bestelling. Wij zijn afhankelijk van de levertermijn van onze leveranciers die het op dit moment moeilijk hebben met het leveren van videokaarten en moederborden. Dit kom door de mining gekte die heerst in Europa. Wij zijn met man en macht aan het werk om bestellingen op tijd te kunnen versturen, met de kwaliteit die klanten van ons gewend zijn.

De levertijd van maximaal 90 dagen heeft echter altijd in de voorwaarden gestaan die u heeft geaccepteerd. U kunt in onze voorwaarden ( https://www.arcticsecrets.nl/algemene-voorwaarden ), bij punt 14 de volgende aanvullende voorwaarden vinden:

Voorwaarden GPU Miners:
Bij bestelling van een GPU Miner van Arctic Secrets, gaat u akkoord met het volgende:
- Een levertijd van maximaal 90 dagen;
- U kunt uw bestelling niet annuleren;
- U kunt uw bestelling niet aanpassen;
- U hebt geen recht op retour;
- Uw betaling kan niet worden teruggevorderd.

Uiteraard is het belangrijk voor ons dat u tevreden bent en nemen wij uw eventuele klacht zeer serieus.

Onze welgemeende excuses voor het eventuele ongemak wat u ervaart.

Algemeen

Nog niets ontvangen, communicatie gaat moeizaam tot niet. Annuleren van bestellingen is niet mogelijk, wegens de aanvullende voorwaarden van hun miners. Of dit product geleverd gaat worden staat dus nog open.

Klantenservice

16 Juni een GPU miner level 2 besteld bij dit bedrijf. Verwachte leverdatum was 1 maand. Dit bleek echter niet waar, en had hier dan ook over gebeld. Nadat ik twee weken achter elkaar te horen kreeg dat het "eind deze week of begin volgende" geleverd zou worden, heb ik geprobeerd mijn bestellingen te annuleren. Hier werd mij verteld dat dit niet mogelijk was vanwege hun aanvullende voorwaarden voor GPU miners (https://www.arcticsecrets...de-voorwaarden-gpu-miners). Na onder andere ook wat verhalen te lezen hier op Tweakers er over, heb ik geprobeerd mijn recht van koop of afstand uit te oefenen en heb via de mail verzocht de bestelling te annuleren. Dit werd zonder veel uitleg afgewezen, anders dan een copy-paste van de aanvullende voorwaarden.

Op het moment van schrijven heb ik dus nog geen miner, noch cashback ontvangen. Communicatie over de levering bestaat vrijwel niet.

Hallo meneer of mevrouw Randyr,

Bedankt voor uw review.

Uiteraard zullen wij alle orders uitleveren, echter het kan voorkomen dat er een vertraging in de levering is. Dit komt voornamelijk door het tekort aan videokaarten en moederborden door de grote vraag naar miners. Hier hebben helaas alle leveranciers last van en we doen er dan ook alles aan om alles zo spoedig mogelijk te leveren.

Het klopt dat u uw miner niet kunt annuleren, dit heeft te maken met het feit dat een miner een financieel product is wat onderhevig is aan fluctuering. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Dit alles kunt u vinden in de algemene voorwaarden (artikel 10 punt 1) die u heeft geaccepteerd bij het bestellen van uw miner. Het kan zijn dat wij u hier niet tijdig over hebben geÔnformeerd, indien dit het geval is geweest bieden wij graag onze excuses hiervoor aan. Wij hebben inmiddels interne stappen ondernomen om de informatievoorziening en transparantie naar onze klanten toe te verbeteren.

nieuwe pc
slechte communicatie ivm met stuk niet op voorraad
3 weken levertijd ipv 3 dagen
behuizing beschadigd (krassen) met ontbrekende frontjes
verschillende mails erover geen reactie
beloofde muismat niet gekregen
pc test waarschijnlijk niet gedaan
kortom zeer teleurgesteld

doos was intact
maar behuizing waren krassen op gebruiksporen
ook voetsporen op de stofbescherming bovenaan
zag eruit als een gebruikte case

Klantenservice

word niet geholpen zoals het moet
mails worden niet beantwoord
de oplossing is nochtans simpel

Hallo meneer of mevrouw Philver,

Het is uiteraard spijtig als u niet tevreden bent met uw aankoop.

Het is mogelijk dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit heeft dan voornamelijk te maken gehad met een vertraging bij het leveren van bepaalde onderdelen vanuit onze leveranciers. Op dit moment is het gekkenhuis op het gebied van miners en worden alle bovengenoemde onderdelen slechter leverbaar. Zelf verkopen wij ook miners en hebben deze enorme groei ook meegemaakt. Wij zijn met man en macht aan het werk om bestellingen op tijd te kunnen versturen, met de kwaliteit die klanten van ons gewend zijn. Het kan zijn dat wij u hier niet tijdig over hebben geÔnformeerd, indien dit het geval is geweest bieden wij graag onze excuses hiervoor aan. Wij hebben inmiddels interne stappen ondernomen om de informatievoorziening en transparantie naar onze klanten toe te verbeteren.

Verder willen wij uw vragen om schade te melden zoals beschreven staat in de bijgeleverde instructie's. wij willen u graag tevreden stellen en nemen uw klacht uiterst serieus.

REACTIE OP DE REACTIE VAN ARCTIC
***********************************************************************************
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom jullie de order niet gewoon kunnen annuleren of op wat voor manier dan ook willen meedenken. Het argument wat u deze keer weer aandraagt, hebben we ook al besproken in onze mailwisseling. Lees onderstaande;

“U hebt geen herroepingsrecht wanneer u financiŽle diensten aankoopt waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiŽle markt waarop de aanbieder geen vat heeft.”

Ten eerste het gaat hier om een product en geen dienst. Daarnaast hebben we het over een product welke bestaat uit de volgende onderdelen;
- Een moederbord
- Videokaarten
- Voeding
- Harde schijf
- Werkgeheugen
- Processor
- Ventilatoren
- Behuizing
Doorgaans noemen de verzameling van deze producten een computer. Een computer is een goed en geen dienst. Daarnaast is geen van deze onderdelen afhankelijk van schommelingen op de financiŽle markt. Wel is het zo dat de videokaarten momenteel door schaarste duurder zijn dan normaal, maar dit komt direct door marktwerking en niet door schommelingen op de financiŽle markt.

Op 19 juni heb ik bij Arctic Secrets een 'level 3 nvidia 1060 miner' besteld. Bij het plaatsen van de bestelling heb ik gevraagd wat de levertijd was op dit product. Volgens de helpdesk zou dit 1 maand zijn.

Tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet mogen ontvangen. Ik heb meerdere malen naar de status van de bestelling gevraagd. Elke keer kreeg ik te horen dat er zaken niet op voorraad zijn. Daarop heb ik het volgende gesprek gehad via de chatbox op de website van Arctic Secrets;
ik:
Ik heb twee dagen geleden gebeld over de status van bestelling 200004880. Er werd toen aangegeven dat de bestelling vertraagd is vanwege de hoekstukken van de racks zelf. Omdat ik zelf al een rack heb, maakt mij dat eigenlijk helemaal niks uit. Mijn vraag is dan of jullie alvast de videokaarten kunnen verzenden zodat ik deze aan mijn eigen rack kan toevoegen.
Customer Service
Goedemiddag, mijn naam is xxx. Dat is helaas niet mogelijk, we kunnen alleen de complete systemen leveren, ook i.v.m. garantie.
Ik
garantie is ook geen issue, aangezien het om minerkaarten gaat en volgens jullie eigen voorwaarden deze garantie zeer beperkt is. Dit risico neem ik graag op mijzelf
Customer Service
Helaas is dat geen optie, we leveren enkel alleen de complete systemen.
Ik
Ik baal er gewoon ontzettend van dat er zo'n lange vertraging is door iets kansloos als een plastic verbindingsstuk
Customer Service
Dat begrijp ik, maar we kunnen helaas alleen de complete systemen leveren.
U - Werk uw info bij
Is het wel mogelijk om de bestelling te annuleren vanwege deze grote vertraging. Mijn interesse is volledig verdwenen
Customer Service
Annuleren van een miner is helaas niet mogelijk zoals u kunt lezen helemaal onder in onze algemene voorwaarden, ook is Artikel 10 - punt 1 van toepassing op de miners: https://www.arcticsecrets.nl/algemene-voorwaarden
Ik
dus nu zijn de voorwaarden wel leidend en in het geval van garantie niet... bijzonder. Jammer dat jullie op geen enkele manier willen/kunnen meewerken ondanks dat de vertraging door jullie zelf wordt veroorzaakt.
-----

In mijn optiek heb ik Arctic hier om een redelijke oplossing gevraagd door voor te stellen om de onderdelen die wel op voorraad zijn alvast toe te sturen. Omdat dit volgens hun niet mogelijk is, wil ik afzien van mijn bestelling op basis van wet koop op afstand. Dit werd geweigerd. Ik heb hierop contact opgenomen met een jurist van de Consumentenbond. Die vertelde me dat ik op basis van wet koop op afstand deze order gewoon moet kunnen annuleren. Daarnaast heeft een bekende van mij ook dezelfde miner besteld en daar was de bouwkwaliteit werkelijk om te huilen. Het frame waar de miner op zit, zit vol met gebruikerssporen, verbindingsstukken zijn afgebroken en schroeven waarmee het moederbord aan het frame zit gemonteerd ontbreken of zitten er schots en scheef in.
Daarop heb ik de volgende mail gestuurd naar Arctic Secrets en onstond de volgende mailwisseling;

9 augustus 2017 om 15:50
Aan: info@arcticsecrets.nl
Beste Arctic,

Bij deze stel ik u op de hoogte van het feit dat ik bestelling 20000xxxx per direct wil annuleren en daarmee de koop wil ontbinden.
Dit doe ik op grond van de Wet Koop op Afstand, op advies van een jurist van de Consumentenbond.
Deze bestelling betreft geen op maat gemaakt product en is daardoor niet uitgesloten van de Wet Koop op Afstand.
Hierdoor komen uw aanvullende voorwaarden te vervallen.
De Wet Koop op Afstand bepaalt dat er een bedenktijd is van twee weken na levering.
Van een levering hoeft inmiddels geen sprake meer te zijn.
Daarom kunt u mijn ongebruikte, nieuwe bestelling als zodanig weer in uw voorraad opnemen en aan een andere klant aanbieden.

Het herhaaldelijk uitstellen van levering zonder reden en het uitblijven van communicatie, hebben ertoe geleid dat mijn vertrouwen in uw bedrijf weg is.
Ik verzoek u per omgaande het volledig betaalde bedrag binnen 14 dagen terug te storten op rekeningnummer xxx
----
Beste Mats,

Bedankt voor uw bericht.
Het annuleren van een mining rig is helaas niet mogelijk, dit kunt u lezen helemaal onderaan in onze algemene voorwaarden:

Voorwaarden GPU Miners:

- Een levertijd van maximaal 90 dagen;
- U kunt uw bestelling niet annuleren;
- U kunt uw bestelling niet aanpassen;
- U hebt geen recht op retour;
- Uw betaling kan niet worden teruggevorderd.
Tevens is Artikel 10 – punt 1 ook van toepassing op de mining rigs:
Dit zijn de voorwaarden zoals ze zijn opgesteld door ons als bedrijf, helaas zullen wij hier niet van afwijken.
10 augustus 2017 om 10:17
Aan: Arctic Secrets <info@arcticsecrets.com>
Beste Arctic,

Je hebt me al meerdere malen gewezen op de algemene voorwaarden, echter ik zie geen reden waarom dit niet tot annulering zou kunnen leiden. In Nederland hebben we een systeem waarbij geen enkele aanvullende voorwaarde boven de wet kan staan. Oftewel als de algemene voorwaarden van Arctic in strijd zijn met de Nederlandse wet, dan zijn deze bepalingen nietig.

Nu hebben we te maken met de wet 'koop of afstand' welke is voortgekomen uit de volgende Europese bepaling; 97/7/eg. Ik ga er van uit dat ik u, als organisatie welke zich toelegt op de verkoop aan consumenten, niet hoef uit te leggen dat ik als consument binnen een termijn van 14 dagen na levering zonder opgaaf van reden mag afzien van mijn bestelling.

Volgens het ACM (Autoriteit Consument & Markt) zijn er uitzonderingen op deze wet, dit zijn de volgende uitzonderingen;
- reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding.
- tijdsgebonden producten, zoals losse tijdschriften of kranten; Let op: sluit u een abonnement af op een tijdschrift of krant? Dan hebt u wel bedenktijd.
- producten die u speciaal laat maken, bijvoorbeeld een maatpak, drukwerk, een fotoalbum of sieraden naar uw eigen ontwerp.
- producten die snel kunnen bederven, zoals eten of bloemen.
Zoals u ziet valt deze miner onder geen van deze uitzonderingen. U heeft eerder aangegeven dat het om een maatproduct gaat. Ook dit klopt niet.Ik heb om geen enkele wijziging ten opzichte van uw standaard-product gevraagd. Wanneer deze bestelling wordt geannuleerd, kan deze gewoon teruggenomen worden in de voorraad en verkocht worden aan een andere klant. Het is dus per definitie GEEN maatproduct.

Wellicht was u als ondernemer niet helemaal op de hoogte van u plichten richting uw klanten. Ik ga er van uit dat ik middels dit bericht heb aangetoond dat ik in mijn recht sta wanneer ik mij beroep op de wet koop op afstand. Daarom wil ik via deze mail nogmaals u verzoeken om mijn order (20000xxxx) te annuleren en het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te storen op xxx.

U bent aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Wanneer u geen gehoor geeft aan mijn verzoek, zal ik een klacht neerleggen bij de geschillencommissie van dit keurmerk en het ACM. Laten we het niet moeilijker maken dan het is. Ik sta in mijn recht en ik vraag om een redelijke oplossing.

Vriendelijke groet,
Mats
Beste Mats,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp uw punt, echter wij zijn op de hoogte van onze rechten en plichten. Zoals u wellicht ook heeft kunnen lezen in onze algemene voorwaarden die overigens wettelijk gelden, staat het volgende:

Miners vallen hier ook onder en hierdoor kunnen wij uw bestelling helaas niet annuleren.
Uiteraard doen wij er alles aan om met man en macht uw bestelling er zo snel mogelijk uit te krijgen.

Arctic
Beste Arctic,

Deze onderbouwing is onjuist.

- Een moederbord
- Behuizing

Vriendelijke groet,
Mats
---

Ik heb er volgens mij alles aan gedaan om tot een redelijke oplossing te komen en ik sta in volgens mij in mijn recht. Toch wil Arctic Secrets op geen manier meewerken. Mijn vertrouwen in deze organisatie is weg en ik wil het liefst mijn order annuleren. Arctic Secrets zit aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Inmiddels heb ik contact met dit keurmerk opgezocht en die zullen verder in dit geschil bemiddelen. Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen

Klantenservice

Zo lang je interesse hebt in een product, is men bij Arctic uiterst vriendelijk. Vanaf het moment dat je de order hebt geplaatst denkt men bij Arctic boven de wet te staan met hun vage algemene voorwaarden. Aan de andere reviews te zien ben ik de laatste tijd zeker niet de enige die dit probleem ervaart.

Hallo meneer of mevrouw mats89,

Wij vinden het uiteraard spijtig als u problemen heeft ondervonden bij uw order.

Het klopt dat wij normaliter het volledige systeem versturen omdat wij dan zeker zijn dat alles werkt en dat wij uw garantie kunnen waarborgen. Dit word door een uitvoerige test geconstateerd. Hier hebben wij dan ook het volledige systeem voor nodig.

Het kan voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt, dit kan te maken hebben met een langere levertijd op bepaalde onderdelen vanuit onze leveranciers. Dit komt vooral door de mining gekte die zich de afgelopen tijd heeft voorgedaan, hierdoor zijn sommige onderdelen zoals diverse videokaarten lastig leverbaar, dit in combinatie met de immense groei die ons bedrijf heeft doorgemaakt, heeft gezorgd voor een personeelstekort. Wij zijn met man en macht aan het werk om bestellingen op tijd te kunnen versturen, met de kwaliteit die klanten van ons gewend zijn.

Tevens klopt het dat in de algemene voorwaarden uitzonderingen staan uitzonderingen op het herroepingsrecht. In het geval van een miner is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren omdat het gaat om een financieel product. U vind dit in onze algemene voorwaarden Artikel 10 punt 1: Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiŽle markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen.
De financiŽle markt fluctueert namelijk en dit is helaas niet door ons te beÔnvloeden. Het zou dan ook niet winstgevend zijn als u zonder gevolgen kunt speculeren op de financiŽle markt en wij dan alle risico's lopen.

Uiteraard willen wij u wel graag tevreden stellen en nemen wij uw klacht uiterst serieus.

Algemeen

Het begin van het verhaal: Ik was eerst opzoek naar een nieuwe game PC, tijdens het uitzoeken kwam ik achter de rekenkracht van diverse videokaarten op het gebied van Ethereum mining. Hierdoor besloten om mijn game PC zo te bouwen dat er ook op de momenten van geen gebruik wat te verdienen viel. Ik had gekozen om een NVIDIA systeem met 2x een 1060 videokaart te bestellen.

Na het plaatsen van de bestelling wou ik graag wat aanpassen op het gebied van de type videokaarten. Het bleek dat mijn bestelling niet aangepast kon worden (ik had hierover 10 minuten na bestelling al gemaild.)

Ook was het niet mogelijk de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen omdat er voor mijn bestelling aparte voorwaarden waren waarbij mij consumenten recht niet meer van toepassing is (???? huh????)

Na 3 weken is mijn systeem uitgeleverd, de mining rig kwam met kapotte hoeken
aan en de bouwkwaliteit hield zwaar de wensen over. Er waren beschadigen die waren veroorzaakt door het op een ruige manier van het uit elkaar halen van de mining rigs.

Ook was mijn apparaat al dagen in gebruik geweest voor mining van coins in het voordeel van Arctic Secrets. Dit bleek uit logs van de meegeleverde windows installatie.

Wanneer ik hierover een post plaats op een reactie van een andere klant op Facebook worden mijn berichten gemarkeerd als SPAM. Ook op een direct bericht krijg ik totaal geen reactie.

Kortom mijn eerste ervaring met dit bedrijf is een volledige tegenvaller en mijn advies voor potential kopers: houdt rekening met onwettelijke gebruikers voorwaarden en een levertermijn die gebruikt wordt voor zelf verrijking.

Verzending

doos was netjes. de beschadigen zoals eerder genoemd waren niet tijdens transport veroorzaakt. De afgeknapte hoeken lagen namelijk niet in de doos.

Klantenservice

Reacties worden heel matig beantwoord en gebruikersvoorwaarden zijn in strijd met de Nederlandse wet.

Hallo,

Wij vinden het vervelend om te horen dat het een en ander mis is gegaan.

Annuleren van de bestelling is inderdaad helaas niet mogelijk omdat het om een product gaat welke is gebonden is aan een schommelende financiŽle markt zoals u kunt lezen in onze algemene voorwaarden, dit is gewoon volgens de wet.

Wij testen de systemen uitvoerig voordat ze verzonden worden. dit heeft echter geen invloed op de levertijd, het testen zit bij de levertijd inbegrepen.

Zoals afgesproken zouden wij nieuwe hoekstukken bij uw nieuwe bestelling meeleveren om de kapotte hoekstukken mee te vervangen.

Algemeen

gpu minner 1060: als je op de website bij je bestelling kijk staat 4 jaar garantie dus ik denk alles is goed en betaal 7200 euro voor de miner rack niet wetend dat videokaarten daar niet onder vallen de verkoper vertelde opalles aangezien er 18 in zitten en deze gemaakt zijn voor minning en je maar 3 maanden garantie krijgt wilde ik van de koop afzien onmogelijk had u de voorwaarden moeten lezen heeft u gezien waar ze de voorwaarden plaatsen ergens onder in wat niet op valt dit noem ik misleiden ik heb geprobeerd de eigenaar te spreken of hij is met vakantie of niet thuis mensen bedenk voor dat je bij de zo genaamde grootste bouwer koopt articsecret dat je je geld weggooit ik kocht miner ethereum the minen eth gaat dit op zeer korte termijn verranderen en dan valt er helemaal geen eth downloaden dat was al bekend voor ik de miner bestelde dan zeggen ze niks als hun geld maar binnen is miner voorwaarden moeten lezen KOOP NIKS DAAR

Klantenservice

verschuilen zich achter de voorwaarden eigenaar komt niet aan de telefoon email blijft onbeantwoord diversen gestuurt noem je dit web shop als info geef moet je alles geven niks achter houden niemand gaat miner kopen en dan 3 maanden garantie op de videokaarten en de rest

Hallo meneer of mevrouw Black Pearl,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het uiteraard zeer spijtig als u een negatieve ervaring heeft gehad bij het bestellen van uw product.

Het is correct dat er een beperkte garantie is op de Nvidia modded kaarten. U kunt dit lezen op de product pagina en bij de veelgestelde vragen pagina op onze website.

De cryptocurrency markt verandert snel en hier hebben wij helaas geen invloed op. Dit is ook de reden waarom het annuleren van uw product niet mogelijk was. U kunt dit inderdaad in onze algemene voorwaarden lezen. Echter er zijn altijd nog genoeg andere coins die u kunt minen mocht Ethereum ooit niet meer rendabel zijn. Mocht u hier vragen over hebben, neem dan contact met ons op en wij helpen u graag.

Desalniettemin willen wij u graag tevreden stellen en nemen wij uw klacht uiterst serieus.

Algemeen

Heb geen artikel gekocht maar als je al wordt afgekapt na het stellen van een vraag haak ik al af (zie beschrijving bij klantenservice)

Klantenservice

Vandaag gechat met Arctic Secrets i.v.m. aan aantal vragen over een product op hun website. Het duurde een tijdje voordat ik te woord werd gestaan. Ik had een hele vragenlijst.
Vervolgens had ik 1 vraag gesteld. Ik ging iets dieper door over het onderwerp van de vraag en wat schetst mijn verbazing: de medewerker beeindigde ineens zonder reden de chat :-(...

Was mijn vraag te moeilijk? Dit kwam in ieder geval erg lomp over. Klantenservice waardeloos!

Bedankt voor deze review,

Wij hebben even stroomuitval gehad deze middag, daarbij valt internet ook weg en dus onze chatfunctie. Daarom werd je chat afgekapt onverwachts. We helpen iedereen graag met al hun vragen, kom gewoon even terug en we helpen je verder

Algemeen

Tot dusver zeer tevreden over de PC. Alles werkt prima zoals beloofd en alle onderdelen aanwezig. Het enige wat er te doen viel was uitpakken en de stekker erin doen.

Verzending

Mijn pc een week later dan de 2-3 dagen verzendtijd uiteindelijk gekregen. Goed beschermd geleverd.

Klantenservice

Na een paar slechte/onduidelijke eerste contacten, uiteindelijk beter op de hoogte gehouden dan voorheen en de beloftes nagekomen.

Hallo meneer of mevrouw MorenoR93,

Het is goed om te horen dat u tevreden bent met uw pc.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling zo snel maar zeker ook zo goed mogelijk te leveren. Het kan inderdaad zijn dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen. Dit kan te maken hebben met een langere levertijd op bepaalde onderdelen vanuit onze leveranciers. Wij geven daarom ook altijd een verwachte verzenddatum zoals u op onze site kunt zien.

Natuurlijk doen wij ons best om onze klant service te verbeteren en zijn dankbaar met uw feedback. Wij hebben inmiddels ook al interne stappen ondernomen om de informatievoorziening en transparantie naar onze klanten toe te verbeteren.

Mocht u nog vragen hebben stel ze dan gerust via ons email adres info@arcticsecrets.com.

Algemeen

Game pc was gemakkelijk samen te stellen, overzichtelijke site en goede + vriendelijke klantenservice.

PC zelf ben ik zeer tevreden over, deze werkt naar behoren en presteert goed in de games waarvoor ik hem heb gekocht.

Verzending

Verzonden binnen 3 dagen, goed aangekomen door de goede verpakking, alles in orde.

Klantenservice

Zeer behulpzaam en professioneel, werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, in mijn account kon ik goed bijhouden wat er gebeurde met mijn PC, alles tip top in orde, dikke duim omhoog.

Algemeen

Ik ben tevreden over de PC die mij geleverd is, ik ben zeer ontevreden over alle zaken eromheen. Op de site staat aangegeven dat een bestelling binnen 2-3 werkdagen kan worden verzonden, dit is niet waar. Zonder mij daarvan op de hoogte te stellen werd het product vertraagd en pas 2 weken na mijn bestelling geleverd.
De PC was ook bij levering nog niet compleet, want het besturingssysteem was niet geactiveerd en ik heb ook geen geldige sleutel ontvangen om dit zelf te kunnen doen. Oftewel, 2 weken verder en het is nog niet mogelijk om mijn PC normaal te gebruiken.

Verzending

Extreem vertraagde levering, ik werd hiervan niet op de hoogte gesteld.

Klantenservice

Klantenservice is vriendelijk maar heel onduidelijk. Ook bij vragen over het activeren van het besturingssysteem duurt het bijna een week voordat de juiste persoon mij een antwoord kan geven.

Hallo meneer of mevrouw GonzalezR,

Wij vinden het spijtig dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om alles naar tevredenheid en op tijd te leveren. Het is mogelijk dat uw bestelling inderdaad vertraging heeft opgelopen, dit kan te maken hebben gehad met een langere levertijd op bepaalde onderdelen vanuit onze leveranciers. Dit komt recentelijk door de mining gekte die zich de afgelopen tijd heeft voorgedaan en hierdoor zijn onderdelen zoals diverse videokaarten lastig leverbaar in combinatie met de immense groei die ons bedrijf heeft doorgemaakt de afgelopen tijd, wat voor een personeelstekort heeft gezorgd. Wij zijn met man en macht aan het werk om bestellingen op tijd te kunnen versturen, met de kwaliteit die klanten van ons gewend zijn. Het kan zijn dat wij u hier niet tijdig over hebben geÔnformeerd, indien dit het geval is bieden wij graag onze excuses hiervoor aan. Wij hebben inmiddels interne stappen ondernomen om de informatievoorziening en transparantie naar onze klanten toe te verbeteren.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Arctic Secrets

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie