0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Arctic Secrets

Review toevoegen

Algemeen

Heb afgelopen zaterdag besteld kwam pas vandaag binnen en ook alle onderdelen zitten nog in de verpakking is niet eens samengesteld nooit meer hier bestellen

Hallo Kalashjj,

Bedankt voor uw review.

Graag ontvangen wij uw ordernummer per e-mail zodat wij voor u kunnen nakijken wat hier mis is gelopen. U kunt mailen naar info@arcticsecrets.com.

Mocht u verder nog vragen of klachten hebben, stuurt u deze dan ook gerust naar ons via info@arcticsecrets.com.

Algemeen

Mijn oude PC is uit december 2011 en zelfs een nieuwe videokaart hielp niet meer om Star Citizen Alpha met een redelijke framerate te spelen. Tijd voor een nieuwe game PC. Op papier stond er al snel een Coffee Lake 8700K met een Z370 mobo. Zelfbouwen is voor mij erg lang geleden en garantie is toch wel een dingetje (ploffende voeding trok ooit een mobo mee). Daarom veel reviews gelezen en op een aantal sites van leveranciers met hun configuratie tool een system in elkaar gezet en prijzen en mogelijkheden vergeleken.

Uiteindelijk kwam ik uit bij Arctic Secrets (https://www.arcticsecrets.nl). Behoorlijk veel keus in alle componenten. Op 22 januari besteld na een chat met een van de medewerkers. Daarin ook duidelijk gemaakt dat de standaard videokaart door mij zelf zou worden vervangen door mijn eigen NVIDIA GTX1060 6GB van een half jaar oud.

De levertijd van 2-3 dagen werd niet gehaald. Al vrij snel stond er bij de status 'wachten op onderdelen'. Vrijdag 26/1 was de PC dan toch klaar en DHL leverde hem de maandag erop af. Nu had ik geen haast maar dat waren wel 5 werkdagen.

De PC was goed verpakt, ook in de kast zat beschermingsmateriaal zodat het de componenten goed beschermd werden.

Ik kan alleen maar zeggen dat de PC echt heel netjes is gebouwd. De 'Fractal Design Meshify C' is een slimme kast, alle snoertjes zijn keurig uit zicht en weggewerkt en het geheel ziet er prima uit. Daardoor koeltechnisch weinig obstakels. De 3 fans in de kast en de be Quiet Dark Rock 3 houden het systeem lekker koel maar de echte test komt pas van de zomer als het hier meer dan 30 graden wordt.

Toch zijn er een paar dingen niet goed gegaan:

1. De Corsair RM750x werkt met modulaire voedingskabels. Je plugt alleen in wat je nodig hebt. Helaas heeft Arctic de handleiding van de Corsair en de resterende kabels niet meegestuurd. Pas na 2 keer bellen/mailen werd de PCI kabel nagezonden. Die had ik dus echt nodig om de GTX1060 6GB van stroom te voorzien. De kabel kwam donderdag 2/2 binnen. Ik ben verder maar niet meer gaan tellen of ik nog meer kabels mis. Wel vind ik dat als er van de Corsair set van 10 kabels er kabels niet gebruikt worden, deze gewoon meegestuurd moeten worden.

2. Windows 10, Home 64-bit. In het bestel menu had ik gekozen voor een Windows Home 64bits versie. Windows was inderdaad netjes ge´nstalleerd maar uiteraard nog niet geactiveerd. De licentiecode ontbrak! Na een mailtje kwam de licentiecode vrij snel binnen maar die werd vervolgens niet door Microsoft geaccepteerd. Uiteindelijk op aanwijzing van Arctic zelf met Microsoft gebeld en via een soort tijdelijke code de activering kunnen uitvoeren. Dat zou beter moeten kunnen.

3. Dan het bios van het moederbord. Ik had voor de optie gekozen om dit door Arctic te laten updaten. Dat was niet gedaan. Het was versie 0420 (27 oktober 2017) en dat had versie 0606 kunnen zijn. Daar had ik helaas last van. Star Citizen Alpha 3.0 liep daardoor niet stabiel. Vrijwel direct na opstarten van de game kwam de blue-screen melding CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT en ging de machine rebooten. In de bios bleek de waarde 'CPU voltage' veel te hoog te staan voor een niet-overklokt systeem. Testen met AIDA64 wees uit dat de CPU Core temperaturen bij vollast vrijwel direct tegen de 95 graden aantikten. Toevallig was die dag versie 0607 uit gekomen en na die bios update was de default CPU voltage waarde opeens veel lager ingesteld. Nu komt de gemiddelde waarde van de Core temperaturen na 90 minuten Star Citizen niet boven de 45 graden uit en draait de alpha stabiel voor zover een alpha stabiel draait.

Samenvattend: mooie PC, veel keuze uit goede componenten, netjes gebouwd en afgeleverd maar aan de documentatie er omheen (alle manuals, windows licentie code en alle niet gebruikte onderdelen meesturen) mag wat meer aandacht worden geschonken. De ontbrekende PCI-voedingskabel en de ontdekking dat het BSOD probleem lag aan het oude bios waren zonde van de tijd en hadden niet gehoeven.

Nabrander: Die gratis muismat is vervelend … die staat als aparte order in de winkelwagen en is niet meegestuurd met de PC. En ik ga natuurlijk geen geld uitgeven om dat ding op te sturen. => ZIE UPDATE

Verzending

Het duurde wat lang (DHL had een storing in een distributie centrum) maar de PC was goed ingepakt, vooral het verpakkingsmateriaal in de kast maakte indruk).

Klantenservice

Er wordt snel gereageerd op mail en chat.

UPDATE: Toeval bestaat niet. Vandaag leverde DHL de muismat af, zonder briefje of wat.

Algemeen

bestelde pc was grotendeels prima, maar een handvol irritante dingetjes. Windows activatie incorrect.
Gevraagde raid was nog niet BIOS geprogrammeerd, en zelf uitzoeken kostte me erg veel tijd. Telefonisch ook gewoon Windows-raid laten programmeren, ik trok zelf aan de bel dat BIOS beter is.
Losse dvdwriter meegeleverd zoals besproken, en tˇch onnodig (tweede) dvd-writer ingebouwd. Ik wilde oude ssd bijbouwen zoals overlegd, dus ik moest zelf dvd ontkoppelen en kabelbomen herleggen.
15 euro te veel laten overmaken, en niet terugstorten.
En nu wacht ik na anderhalve maand nog steeds op mijn factuur..
update: dag na deze recensie kwam de factuur. toeval?

Lange wachttijd wist ik van, en zelf afgehaald dus geen leveringsklachten.

Klantenservice

Drukte snap ik maar als je beloftes maakt en niks van je laat horen dan krijg je uiteindelijk ook van geduldige mensen een slechte recensie.

Algemeen

Erg langzame communicatie en regelmatig slordigheden. Geen erg goede ervaring mee gehad. Klantenservice is vriendelijk maar reageert zeer langzaam.

Algemeen

On-klantvriendelijk, en Slecht bedrijf!!!

PC een 2 weken na verwachte levertijd pas geleverd.

Vervolgens krijg ik 2 dagen na mijn review hier en op tweakers een mailtje met een nieuw aanbod. triest

Ik heb een computer voor meer dan 1400 euro bij ze gekocht waarvan mijn wifi kaart van 15 euro niet goed werkte. Ik heb mijn pc opgestuurd maar kreeg hem terug met de melding dat het gewoon zou moeten werken, wat niet het geval was. Ik heb zelf een ict-er ingehuurd welke vaststelde dat de Wifi kaart kapot was, maar Arctic Secrets geloofde dit niet en weigerde mijn geld voor de kaart terug te betalen. Vervolgens rekenen ze 65 euro voor een nieuw model kaart terwijl dit zelfde model online voor 62 verkrijgbaar is en ik hem er alsnog zelf in moet zetten.

Verzending

2 weken na verwachte leverdatum werd mijn pc geleverd zonder dat hier ook maar 1 woord over werdt gecommuniceerd. Na een week trok ik aan de bel, en kreeg toen te horen. ja het duurt wat langer omdat we een onderdeel niet op voorraad hebben. Prima, maar laat dat dan weten.

Klantenservice

Ze doen hun best maar hebben waarschijnlijk meer verstand van computers dan van communicatie

Algemeen

Het bestellen en afrekenen van de door mij bestelde pc liep allemaal goed, bij bestellen werd een levertijd van 2 - 3 dagen aangegeven. Helaas heb ik een week moeten wachten voordat ik mijn bestelde systeem in huis had. Toen ik alles had uitgepakt leek alles in eerste geval goed te zijn. Helaas was dit niet het geval, naar aanleiding van dit probleem heb ik contact geprobeerd op te nemen. Helaas heb ik hier tot op heden nog geen oplossing op gekregen.

Verzending

De zending kwam een stuk later aan dan verwacht zonder dat hier enige melding door was gedaan door Arctic Secrets. Het zou fijn zijn geweest als er van te voren of tijdens het bouwen zou worden aangegeven dat er een vertraging was opgetreden.

Klantenservice

De medewerker welke ik heb gesproken via de mail sprak in net en goed Nederlands, het probleem met de Klantenservice is dat ik 4 emails heb gestuurd waarop ik op 2 mails het antwoord heb gekregen dat deze was doorgestuurd naar de technische dienst, waar ik verder geen reactie meer van heb vernomen, en op mijn andere twee emails heb ik helemaal geen reactie gehad.

Hallo Bart,

Bedankt voor uw review.

Volgens ons systeem hebben wij u 13 december een email gestuurd over de vertraging. Wellicht dat deze niet goed is aangekomen. Onze excuses hiervoor.

Wegens de feestdagen kan het zijn dat sommige bestellingen vertraging oplopen. Ook hierover willen wij onze excuses aanbieden.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle bestellingen tijdig te leveren. Ons streven is ook om iedere klant zo goed mogelijk te informeren.

Mocht u nog vragen of klachten hebben, stuurt u ze dan gerust naar ons via info@arcticsecrets.com.

Algemeen

Zeer lang op mijn systeem moeten wachten. Uiteindelijk aangekregen met losse bekabeling, verouderde software en een onaanvaardbaar slechte bouwkwaliteit(onderdelen ernaast aangestript, dikke laag stof op MB). Uiteindelijk nog terug gestuurd omdat ik last had van "system interrupts". Deze hebben ze zonder het probleem op te lossen gewoon terug gestuurd. Na talloze livechat sessies en telefoongesprekken heb ik mijn geld terug gevraagd, maar daar doen ze niet aan mee.
Computers terug binnen gedaan en na lange tijd opnieuw defect aangekregen.
Momenteel zijn we 6 maanden verder en bieden ze me aan om 2 van de 3 units om te wisselen in nieuwe. Communicatie loopt allemaal zeer moeizaam, het einde van mijn lijdensweg met Arctic Secrets is nog niet aan zijn einde toe.

Verzending

Mijn product werd 8 maal (vele retours) verzonden met DHL en kwam in meer dan de helft van de keren met defecten toe. Ze worden door de winkel niet deftig ingepakt, maar schuiven de schuld af op DHL. Al hoeven imho miners gewoon niet verstuurd worden met een pakjesdienst.

Klantenservice

Ze zijn beleefd maar houden je lang aan het lijntje. Ze proberen je tevens te bedotten met omzeilbare beloftes. Als je belt, vragen ze een mail te sturen. En op deze mail krijg je pas na 3 weken een antwoord.

Beste Wout,

Bedankt voor uw review.

Zoals reeds besproken zullen wij 2 van de 3 units inderdaad vervangen, de derde is door uzelf beschadigd geraakt waardoor we deze helaas niet voor u kunnen vervangen.

Wij begrijpen uiteraard dat het erg vervelend is dat de hardware inmiddels al een paar keer defecten heeft vertoond, maar helaas is dit voor ons ook overmacht. Uiteraard willen wij er ook alles aan doen om de systemen volledig werkend bij u thuis te krijgen.

Wij gaan dan ook uiteraard zo snel mogelijk voor u regelen dat de systemen omgewisseld kunnen worden.

Algemeen

De communicate met Arctic Secrets was erg goed, de site werkt ook goed, alhoewel hij soms een beetje langzaam kan zijn. Ook kon ik met vragen over welke componenten het best zouden zijn gemakkelijk bij medewerkers terecht. Altijd een snelle reactie, alles aan de pc werkt perfect en goede service.

Algemeen

Een jaar en 4 maanden geleden heeft Arctic Secrets voor me een pc in elkaar gezet. Ik ben hier erg tevreden over, de pc functioneert nog altijd zoals de eerste dag. Het was makkelijk om de bestelling te plaatsen bij Arctic Secrets. Ik kon uit veel verschillende onderdelen kiezen, dit vond ik erg prettig, want de door mij gewenste onderdelen waren ook beschikbaar. Het is goedkoper om zelf je pc in elkaar te zetten, maar wat ik meer kwijt was vond ik het waard om twee redenen: Ik heb geen risico dat ik het verpruts, en ik bespaar mezelf de tijd die nodig is om de pc in elkaar te zetten, want ik zou daar heel lang mee bezig zijn. Arctic Secrets heeft een uitstekende pc geleverd voor een schappelijke prijs.

Verzending

De verzending gebeurde binnen 3 werkdagen en was daarna nog een dag onderweg voor de pc bij mij thuis bezorgd werd.

Algemeen

Het configureren van de PC verliep prima en de voorwaarden rondom Windows waren duidelijk genoeg. De PC werd geleverd met een recovery USB stick waardoor ik de PC eventueel kan terugzetten naar de configuratie zoals de deze werd geleverd. De PC heb ik nu meer dan een jaar en hij werkt nog steeds uitstekend.

Verzending

Het moment van verzenden was lang onduidelijk, het was daarom enige tijd niet zeker wanneer ik mijn PC nu precies kon ontvangen. Dat proces schijnen ze inmiddels te hebben verbeterd.

De PC zelf kwam goed verpakt aan en was voorzien van alle noodzakelijke aansluitsnoeren.

Klantenservice

Ik had een aantal vragen over de uiteindelijke keuze voor mijn systeem en deze vragen werden snel en goed beantwoord.

Algemeen

Ik heb maandag een pc van 780euro besteld en ik verwachtte uem vandaag (donderdag). Hij is vandaag niet gekomen en ik besloot om ze op te bellen. Ze zeggen dat de leverancier vertraging heeft en dat ze daarom de pc pas begin volgende week kunnen opsturen. Ik ben hier helemaal niet blij mee want ik wilde hem voor een verjaardag hebben die deze zondag al is. Wel werd ik vriendelijk geholpen.

Verzending

Lees de algemene beoordeling hierboven waarin ik het al uitleg

Ik werd aardig geholpen

Algemeen

Mooie en overzichtelijke site. Ik heb makkelijk mijn PC kunnen bestellen. Met de upgrade actie kreeg ik nu extra korting. Super.

Verzending

Mijn PC werd snel geleverd. Geen enkele problemen. PC was goed verpakt.

Klantenservice

In verband met de drukte van black friday nog even contact met de klanten service gehad. Zij waren zeer behulpzaam en verzekerde mij dat mijn PC op tijd geleverd kon worden. Verder hebben ze mij geholpen met het tweaken van mijn PC. Echt een aanrader!

Algemeen

Ik heb hier mijn gaming pc samengesteld, de site zelf is duidelijk. Ik schrijf deze review een 3 maanden nadat ik de computer heb ontvangen, ik heb nu 3 maanden lang met mijn computer gegamed en ik heb geen problemen gekregen in de tussentijd. Ik ben erg tevreden over de 'cable management', er zijn geen rare draden en alles is netjes gebouwd.

Verzending

De zending kwam een week later aan dan dat ik had aangevraagd, er waren blijkbaar wat problemen met de RAM bij het testen, daar hebben zij niet over ge´nformeerd dus ik wist niet waar mijn PC bleef. Uiteindelijk was mijn PC aangekomen, alles was netjes verpakt en er was geen schade.

Klantenservice

De mensen in de chat waren erg vriendelijk, maar als er iets aan de hand is moet je zelf contact opnemen, in mijn geval was het dat mijn PC een week vertraging had. Ik wil een goed geven voor de klantenservice maar dat kan ik niet geven omdat ze niet uit zichzelf een mailtje naar mij toe hadden gestuurd over dat er een week vertraging was.

Algemeen

Ik heb niet te veel verstand van zaken maar weet wel wat ik nodig heb. Standaard computers werken bij mijn gebruik (niet gamen maar heel veel zaken tegelijk open moeten hebben, 3 beeldschermen (misschien op termijn 4 enz.)) om nog een beetje zinvol te werken. Mijn computers worden al geruime tijd voor me gebouwd maar eigenlijk nooit tot echte tevredenheid. Via surfen kwam ik terecht bij Arctic (nooit van gehoord) en besloot te bellen (invullen van schermen, daar waag ik mij niet aan). In dit gesprek kreeg ik voldoende fiducie om een voorstel te vragen, dat hebben we nog twee of drie keer herhaald voordat ik begreep wat ik kreeg en hoe dat aansloot op mijn wensen. Omdat ik goed geholpen werd, men geduld had met een minder deskundige koper en suggesties deed die ik begreep (na eerst even checken op internet natuurlijk, want ja, geen kennis en nog geen vertrouwen in de goede afloop, dan moet je wel) de knoop doorgehakt. Er werd voldoende snel geleverd en nu na 2,5 jaar draait het nog steeds als een zonnetje. Dus als ik weer toe ben aan iets nieuws dan begin ik bij Arctic en ik denk dat ik niet verder hoef te zoeken.

Verzending

Prima verpakt, geen gekke dingen, netjes in elkaar gezet voor zover ik kon zien en tot nu toe ervaar.

Klantenservice

Na aanschaf geen contact meer nodig geweest, alles doet wat het moet doen, tot ze belden en vroegen of ik een recensie wilde schrijven. Eigenlijk doe ik dat nooit (en ik denk er dus ook nooit over). Ik vind het nooit leuk om iets negatiefs te moeten schrijven; meestal doen mensen hun best en pas als iets een paar keer achter elkaar tegenvalt kom of koop ik daar gewoon niet meer. Hier heb ik tot nu toe ÚÚn ervaring en ja, die was goed en is dat met het product nog steeds. Dus toen dacht ik: vooruit dan maar. Waarom zou ik een goede ervaring voor mezelf houden?

Algemeen

Heel handige website om je eigen computer samen te stellen. Ik kies wat ik precies er in wil hebben, en zij zetten hem voor je in elkaar. Keuze proces ging heel soepel. Bij levering ook direct klaar voor gebruik!

Verzending

Kwam netjes en goed verpakt binnen, inclusief alle accesoires!

Klantenservice

Redelijk snel geholpen, altijd professioneel.

Algemeen

Het zelf samenstellen vd PC ging erg gemakkelijk op de website. De PC was goed ingepakt voor verzending en van goede kwaliteit.

Algemeen

Het proces van het bij elkaar zetten van mijn systeem ging soepel en snel. Er waren veel mogelijkheden en ook feedback of het samen goed zou werken. Betaling ging ook rap en kreeg binnen een paar minuten een bevestiging.

Verzending

Mijn pc duurde even voor hij verzonden werd maar nadat dat was gebeurt was hij de dag erna bij mij in huis.

Klantenservice

Vriendelijke mensen met goed verstand waar ze mee bezig zijn. Geen aanmerkingen daarop.

Algemeen

Toen ik bij achter Articsecrets website kwam wist ik nog niet welke computer ik wou en welke onderdelen ik in die computer wou. Toen heb ik hun klantenservice gevraagd wat de beste onderdelen zouden zijn voor de spellen die ik graag zou willen spelen. Met die hulp ben ik er achter gekomen welke onderdelen ik nodig had en voor een betaaldbare prijs. verder ging het vlekkeloos, van het winkelmandje tot het betalen toe.

Verzending

De computer kreeg eerst ee strestest voordat hij naar mij op werd gestuurd, dit zorgde er voor dat het iets langer duurde dan alleen de bezorgtijd. ook moest de computer in elkaar worden gezet, dit ging heel snel en was heel goed gedaan. toen ik de computer binnenkreeg was hij goed ingepakt. er was geen schade etc.

Klantenservice

De klantenservice is uitstekend en ze helpen je graag, ook geven ze professionele en snelle hulp als er iets fout is met je computer nadat je hem binnen hebt.

Algemeen

Prima overzichtelijke website waarbij de service uitstekend is. Ruime keuze aan producten en mogelijkheden inclusief een uitstekende kwaliteit-prijs verhouding!

Verzending

Levertijd van de pc was conform de afspraken. Alles ook netjes verpakt! Alleen maar complimenten.

Klantenservice

Medewerkers hebben me uitstekend geholpen met het samenstellen van de pc. Makkelijk bereikbaar via telefoon of chatprogramma. Kortom; Dienstverlening is top!

Algemeen

Prima duidelijke website. De samenstelling van een gameclomputer wijst voor zich.
Ook telefonisch goed advies.

Snelle en correcte levering

Klantenservice

Vragen werden professioneel en uiterst correct beantwoord.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor Arctic Secrets

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie