Beaumotica B.V.

203 producten en 282 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Beaumotica B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Uitgebreid assortiment; een overzichtelijke website; de verzending is prima in orde; uitstekend functionerende afdeling Klantenservice.

Verzending

Ik ben al jaren klant bij Beaumotica en mijn ervaring is dat de producten conform afspraak geleverd worden. In vrijwel alle gevallen is dat de eerstvolgende werkdag. Wanneer dat niet mogelijk blijkt te zijn wordt het vermeld bij het afrekenen. Verder zijn de bestelde producten zodanig verpakt dat de kans op beschadiging vrijwel uitgesloten is.

Klantenservice

Mijn ervaring met de Klantenservice is zeer goed. De medewerkers zijn klantgericht en doen alles wat in hun vermogen ligt om specifieke vragen te beantwoorden cq problemen op te lossen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Zojuist mijn pakket ontvangen. Verzending e.d. liep vlekkeloos.
Product is gebruikt, doos beschadigd.. Product bevat vette vingers.. Er ontbreekt wat.. Hele doos stinkt gigantisch naar rook en daarnaast zat het ook niet echt stevig verpakt.. Krijg geen contact met de klantenservice via telefoon.

Verzending

Verzending was snel, maar verpakking kan echt vele malen beter.. Met wat bubbelwrap o.i.d.

Klantenservice

Telefoon wordt niet opgenomen. Verder is dit een algemeen nummer.

Algemeen

Afgelopen week een grote bestelling geplaatst bij Beaumotica. Op de website kun je erg snel vinden wat je zoekt, en wordt het al snel duidelijk dat je korting krijgt wanneer je een artikel in grote getalen bestelt. Scheelt een hoop geld wanneer je je hele huis inricht met domotica! De prijzen zijn concurrerend en het assortiment is groot. Al met al, erg tevreden over Beaumotica!

Verzending

Op de website wordt geadverteerd met “voor 23:59 besteld, morgen in huis”. Als echt avondmens vind ik dat ideaal! Uit ervaring kan ik spreken dat zelfs wanneer je vlak voor de deadline bestelt, je het netjes de volgende dag in huis hebt.

Klantenservice

Ondanks dat ik een fout had gemaakt met het bestellen van mijn artikelen, werd dit zeer snel en netjes opgelost. Hetbwas dan ook geen enkel probleem om een deel van mijn bestelling te retourneren. Aan de telefoon word je uitgebreid en netjes te woord gestaan. Wanneer iets niet gelijk duidelijk is, wordt het gelijk uitgezocht en word je binnen een half uur terug gebeld.

Algemeen

Klantvriendelijk - klant gericht mee denken - goede uitleg - goede ondersteuning - goede service

Verzending

De verzending was binnen de bezorg tijden binnen

Klantenservice

De klanten service is helemaal top , ze nemen de tijd voor je om je helemaal naar tevredenheid te helpen , en ze denken mee met de mensen super. Heel klantvriendelijk zijn deze mensen ( daar hecht ik echt waarden aan )

Algemeen

Dit was mijn eerste bestelling bij Beaumotica en zeker niet de laatste. De beloften zijn waargemaakt en het personeel behandeld je zoals je dat in de luxere winkels gewend bent.

Verzending

's avonds heb ik de bestelling geplaatst en om 11:45 had ik de bestelling in huis. Voor 23.59 besteld en de volgende werkdag in huis klopt 100%.

Het Philips heu systeem is echt wat ontbrak in mijn huis. De lightstrip in combinatie met de white ambiance spots geven een prachtige sfeer. Ik merk dat ik meer lampen wil kopen. Zo mooi!

Klantenservice

Na het lezen van de shop reviews was ik sceptisch. Hoe kan een bedrijf zoveel positieve reviews hebben? Ik belde op en ervaarde een service zoals het hoort. De medewerker genaamd Bas of Bart heeft veel kennis en nam de tijd om alles rustig uit te leggen. De installatie verliep zoals beloofd soepel en was door de uitleg goed voorbereid. Als er iets aan de hand was mocht ik hem altijd bellen of mailen. Dit heb ik ook gedaan en binnen enkele minuten was ik weer wijzer. Dit is een bedrijf dat waarmaakt waar ze mee adverteren. Beaumotica tot snel!

Algemeen

Fijn bedrijf! Ik heb nagebeld om te vragen of de levering van een Philips hue systeem volgens planning gaat gebeuren. Ze kwamen erachter dat er op mijn product een langere levertijd zat dus hebben ze mij gratis een upgrade gegeven die wel op tijd geleverd kon worden. Top hoe ze met je omgaan hier!

Verzending

Na telefonisch contact kwam de gepgrade zending mooi op tijd aan in een mooie verpakking.

Klantenservice

Als ze zeggen dat ze je binnen twee uur terugbellen doen ze dat ook echt. Verder komen ze wat ze zeggen volledig na!

Algemeen

Goede shop, compleet assortiment, erg kundige mensen.
Bestelling van een aanzienlijke hoeveelheid Hue verlichting gedaan, snel geleverd, en goede after sales.

snelle response op vragen, en persoonlijke follow-up, zelfs weken nadat de case is geopend. zorgen voor goede communicatie met Philips omtrent een issue met de HUE installatie.

Verzending

Complete Philips HUE installatie gekocht voor woning.
stuk of 30 spots, wat lichtstrips, bridge en sensoren / schakelaars.
Opzich werkt het allemaal prima, paar issues met lampen en schakelaars die niet altijd reageren. webshop mensen & Philips denken goed mee, en leveren pro-actief support.

Klantenservice

Beaumotica levert goede support, zelf nu het probleem met de HUE installatie wat complexer word blijven ze meedenken en ondersteunen, erg goed.

Verzending: Score: 2
Algemeen

Uitstekende website met goede collectie producten die handig gegroepeerd zijn. Prijzen zijn marktconform. Bestellen gaat zoals verwacht, betalen kan op vele manieren w.o. iDeal. Per product zie je of het op voorraad is en wanneer je het (ongeveer) mag verwachten als je het besteld. Volgens de website kan je tot 23:00 uur bestellen om het de volgende dag te ontvangen. So far, so good.

Verzending

Ondanks met zorg producten te hebben besteld die op voorraad waren en te hebben besteld vr 23:00 uur (ca. 22:00 uur) zijn de producten pas twee dagen later bezorgd. Dinsdagavond besteld, donderdagochtend geleverd. En dat vind ik vervelend in verband met mijn planning. Ik kreeg wel direct dinsdagavond per e-mail een bestelbevestiging maar woensdagmiddag kreeg ik pas de verzendbevestiging met track & trace code. En ook al was alles netjes ingepakt, voor mij was het reden om deze review te schrijven met een Slecht voor de verzending, te meer ook omdat men helemaal geen excuses maakte voor het niet op tijd kunnen leveren. Voor de duidelijkheid, dit was een bestelling van circa 150 euro en ben een bekende klant met een bestelhistorie > 500 euro denk ik zo.

Algemeen

Heb een philips beyond plafond lamp gekocht. "Produkt ergens anders goedkoper? Geef het aan ons door" stond er. Dat duurde helaas wel 2 dagen maar daarna werd netjes de prijs aangepast. Vervolgens heb ik de lamp savonds meteen besteld en die werd keurig de volgende dag geleverd.

Verzending

Rond 22:00 besteld en de volgende dag om 13:00 geleverd.

Klantenservice

Bij aankomst bleek de lamp beschadigd, dus direct gebeld en werd meteen vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Na overleg zou ik een foto op sturen met de mail en daarna zou er contact met mij worden opgenomen. Dat bleef uit dus ik werd ik ongerust. Na 3 dagen heb ik ze zelf opgebeld en werd wederom keurig te woord gestaan. Blijkbaar zijn mijn mails nooit aangekomen. Vervolgens heb ik via een link op hun site de foto doorgemaild. Daarna werd ik keurig terug gebeld met een voorstel ; ik kon de lamp ruilen of korting krijgen. Ik heb gekozen voor dat laatse en een voorstel gedaan wat ik een nette prijs vond. Daar zijn ze akkoord mee gegaan.
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling, dit bedrijf levert echte service zoals het hoort volgens het boekje. Mijn complimenten

Algemeen

Ik heb de nieuwe Philips Hue kit hier besteld. Ze waren de eerste die deze v2 beschikbaar hadden. Goede website en duidelijke communicatie bij de bestelling.

Verzending

Binnen 2 dagen geleverd in goed verpakte doos.

Klantenservice

Na de bestelling netjes email's gehad over de toegevoegde waarde van het product en hoe het beter te gebruiken. Tijdens de bestelling was er een cashback actie waarbij 25 euro werd teruggestort wanneer men een review gaf over het product (korte tekst op hun eigen website). Hierna is inderdaad het geld netjes terug gestort. Kortom: perfecte afhandeling.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

vlotte en snelle levering, goede klantenservice. Duidelijkheid met de levering inclusief keurige track en trace code.

Klantenservice: Score: 0

Zeer tevreden over het vinden van een product en het vervolg traject. En levering snel en op tijd.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

De bestelde vloerlamp werd snel geleverd, maar bleek enige krassen te hebben. Klantenservice gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan. Inmiddels is er een nieuw exemplaar bezorgd. Zeer tevreden over de vriendelijke en snelle afwikkeling.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Via de website een Philips tafellamp met 2 Philips Hue lampen gekocht.
Bestelling verliep vlekkeloos.
Je wordt per mail op de hoogte gesteld, ook wanneer de postbode langs komt om het pakket af te veren.

Verzending

De levering is goed verlopen en binnen de gestelde tijd. Pakket is netjes verpakt in een grote omdoos met daarin de hanglamp en de 2 hue lampen

Algemeen

Ik heb inmiddels 2 bestellingen gedaan via Beaumotica. Beide bestellingen zijn volgens verwachting verlopen.

Ik had mijn oog laten vallen op een Philips Beyond Hue lamp, maar had twijfels of deze mooi genoeg zou zijn voor in de huiskamer. Via de klantenservice werd gewezen op het feit dat er een 30 dagen retour mogelijk was. Dus heb ik deze besteld samen met een Hue tap.

En de Hue Beyond lamp? Ik vond hem mooier als op de foto's getoond werden.

Verzending

's avonds rond de uiterste tijd (21:30) besteld en inderdaad de volgende dag gewoon rond de beloofde tijd in huis.

Klantenservice

Ik had contact met de klantenservice vr de bestelling om mijn twijfels rond de Philips Beyond Hue duidelijk te maken. Binnen een uur werd ik teruggebeld. Daarna meerdere malen via de mail contact gehouden. Ik werd keurig begeleid. Technisch werkten de lamp en Tap direct, dus had geen problemen verder :-)

Algemeen

2 Hue GU10 spots gekocht voor de scherpste prijs binnen nederland (als je er meer dan 1 koopt krijg je korting).

Verzending

Snelle verzending zoals je hoopt dat het gaat bij een webshop, kortom meteen de volgende dag goed verpakt in huis.

Klantenservice

Helaas was 1 van de lampen DOA, gaf totaal geen leven. Na melding bij de klantenservice ben ik netjes gebeld. Na het weekend weer bericht dat ik een nieuwe lamp opgestuurd krijg.
Echt perfect !

Algemeen

Philips Hue gekocht en deze verbond niet met het internet. Ik heb Beaumotica Klantenservice gebeld en werd snel en uiterst deskundig geholpen. Het probleem werd opgelost en de Philips Hue doet het goed.

Verzending

Snel verzonden en netjes verpakt

Klantenservice

Zeer behulpzame en deskundige klantenservice, zie mijn ervaring beschreven onder Algemeen.

Algemeen

Overzichtelijke en informatieve website. Producten zijn eenvoudig te bestellen, zoals elke goede webshop dat tegenwoordig doet. Aanmelden is vereist.
Bonus: de webshop heeft de Thuiswinkel Waarborg.

Verzending

Ging vlot en voorspoedig. Ik had een Philips Hue Start Kit en een extra Connected Bulb besteld. De producten waren goed ingepakt, maar desondanks was de Connected Bulb wel beschadigd aangekomen.

Klantenservice

Ik had een enkele Philips Hue Connected Bulb besteld die was gebarsten, dus deze had ik teruggestuurd. Nadat Beaumotica mijn retourzending had ontvangen, is mij telefonisch de keuze voorgelegd tussen een ander exemplaar of geld retour, wat ik erg netjes vond. Verdere afhandeling verliep netjes en vlot.
Tevens kreeg ik, na het bestellen van de Philips Hue Starter Kit (mijn eerste bestelling), twee weken later een ansichtkaart om mij te verwelkomen als klant. Het is een klein detail maar wel n die ik leuk en attent vond om te ontvangen, aangezien ze het niet hadden hoeven doen.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Het assortiment is nog een beetje gelimiteerd, maar wat er in de winkel staat zijn wel artikelen waar de verkoper duidelijk achter staat.

Verzending

Winkelier maakt gebruik van PostNL en de bestelling werd netjes geleverd de dag na bestelling, zoals beloofd

Klantenservice

Aftersales was echt boven verwachting goed. Er leek iets mis te lopen met mijn bestelling. Ik werd direct nagebeld om even te controleren. Ook had ik naderhand nog een vraag over toekomstige producten in dezelfde lijn als ik besteld had; de verkoper had binnen een dag een antwoord voor me per email. Erg plezierig

Scorekaart voor Beaumotica B.V.

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg