Observe & Protect

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De ware waarde van een leverancier blijkt bij de afhandeling van problemen. Daarom heb ik op basis van reviews voor Observe & Protect gekozen om mijn Foscam camera daar te kopen.. Levering was prima in orde, en toen ik een jaar later aanklopte met een probleem was de service inderdaad meer dan uitstekend.

Klantenservice

Mijn camera had ik (een jaar na aankoop) verbonden met mijn Synology NAS. De opnamen haperden overdag. Het was onduidelijk of dat al dan niet aan de camera lag. Nadat support per email geen soelaas bood, heeft Rob op mijn scherm meegekeken en gedurende meer dan een uur alle instellingen nagelopen. Ook op de Nas (die ik niet bij hem gekocht had). En het probleem is opgelost.
Rob kent de producten die hij verkoopt, en dat merk je als klant.

Algemeen

Ik wilde nog graag een bewakingscamera erbij hebben. Ik heb al DS-2CD2202-DE3W , 1 is zo uit china gekomen voor 134 euro, de andere werd aangemerkt waarna de totale koste opliepen tot 172 euro. Bij de shop staat de dahua SD22204T-GN voor 179 euro + dat je hem binnen 2 dagen n huis hebt.

Gisteren nog maar een Synology camera licentie aangeschaft per email, uurtje later de mail met code.

Verzending

Zowel de camera als licentie prima binnen de op de website gestelde levertijd uitgevoerd.

Algemeen

Ik heb een bestelling geplaatst voor de ring pro deurbel. De bel was niet direct op voorraad maar er was wel netjes vermeld wanneer deze binnen zou komen. Ik had wat twijfels over het product op voorhand en heb deze direct bij bestelling kenbaar gemaakt. Ik ontving heel snel een reactie op mijn bestelling en er werd mij verzekerd dat ik het product kon retourneren als ik niet tevreden was. Daarna nog een "corner kit" besteld en de shop was coulant en liet mij nog in aanmerking komen voor de combinatie korting. Zeer tevreden dus!

Verzending

Op tijd. Helemaal volgens verwachting. Prima dus.

Zie algemeen.

Geweldige service!
Er deed zich een klein probleem voor met de voeding en het geheugenkaartje van mijn product. Een mailtje met mijn klachten verzonden en binnen 10 minuten telefoon hoe we het op gingen lossen. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe voeding en een nieuw geheugenkaartje thuisgestuurd. De volgende dag in huis zelfs!

Algemeen

Rob is uitermate deskundig ICT algemeen maar ook aanverwante artikelen aan Foscam zoals Synology e.d. Hij helpt graag en zoekt naar oplossingen. Hij kan jou zelfs op afstand op bureaublad helpen indien noodzakelijk. Daarbij zijn de prijzen voordelig en marktconform. Bij volgende producten Synology en Foscam zal ik Rob weer benaderen.

Verzending

Een woord uitstekend, vragen correct beantwoord en afspraken zijn perfect nagekomen. Absoluut aanbevelen waard.

Klantenservice

Rob is zeer klantgericht en vraagt door om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ook als de vraag of klacht niet bij zijn verantwoordelijkheid hoort maar bij aanverwante hard- of software levert hij uitstekende dienst.

Algemeen

Bestelling vlot afgehandeld en perfecte after-sales service.
Zelfs een jaar na aankoop voor een herinstallatie van een IP camera nog perfect geholpen. Waar vind je dat nog!

Verzending

Snelle levering na een uitgebreide telefonische voorlichting over het product en niet te vergeten voor de scherpste prijs.

Klantenservice

Echt helemaal TOP. Rob neemt uitgebreid de tijd, heeft vooral veel geduld en gaat door tot alles naar wens is.

Algemeen

Via Paypal betaald. Extra kosten gemaakt, voor de zekerheid van de verzekering van Paypal. Achteraf niet nodig geweest. Keurig volgens afspraak geleverd.

Klantenservice

Probleempje met de insallatie van de camera. Werd netjes te woord gestaan.
Kon zelfs een afspraak maken om de instellingen even samen door te nemen. Echt een aanrader deze webwinkel.

Algemeen

Onlangs heb ik een Foscam FI9831W IP-camera bij Observe en Protect gekocht. Ze hebben een duidelijk en overzichtelijke website. Het bestellen en betalen ging heel eenvoudig, betaling via Ideal is mogelijk

Verzending

Ik had mijn bestelling omstreeks 15:30 geplaatst en had de bestelling de volgende ochtend al in huis (Voor 16:00 uur besteld en betaald, de volgende dag in huis).

Scorekaart voor Observe & Protect

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk