GameKeySync

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 4

ga zo door mannen!
goed bezig
ik wardeer wat jullie doen
top top top .

Algemeen

lage prijs en gelijk wordt het spel gedownload via steam. Ik ga hier nog een keer kopen

Algemeen

Makkelijke website, snelle plaatsing, snel betalen en nog snellere levering. Al meerdere bestellingen geplaatst en nooit problemen gehad.

Algemeen

ik had een game gekocht. het was het goedkoopste bij gamekeysync. de game was ruim 10 euro goedkoper dan vergelijkbare sites.

Verzending

er werd mij verteld dat het 30 minuten kon duren voordat je de game in je mailbox had. ik had hem binnen 2 minuten top levering

Algemeen

Xbox live gold abonnement voor 12 maanden gekocht. Betaling via i-deal mogelijk. Scherp geprijsd en duidelijke, goed werkende website.

Verzending

Binnen 2 minuten na betaling de werkende activatiecode ontvangen per e-mail.

Algemeen

Ik heb mijn bestelling geplaatst en vervolgens binnen 5 minuten mijn gewenste product via de mail gekregen.

Algemeen

De bestelling ging zeer eenvoudig, zelfs op zondag.
Ik had de spel code binnen 2 minuten al binnen.
Administratief zit het ook goed in elkaar, kreeg netjes de factuur
als pdf bijlage.

Klantenservice

Door het verkeerd ingeven van de spel code, kon ik het spel niet direct spelen.
Maandag morgen vroeg kreeg ik al antwoord op mijn email, na het correct ingeven van de code kon ik het spel direct via Steam downloaden en spelen.
Zeer goede Klantenservice.

Algemeen

Nette service, snel binnen en het spel werkt naar toebehoren in de Steam store. Je hoeft alleen de code in te vullen en hij werkt.

Verzending

Snelle levering via e-mail.

Algemeen

Zoals verwacht, heb het product in de vorm van een code gelijk in de mail ontvangen.

Verzending

Zoals verwacht, product gelijk in de mail ontvangen.

Algemeen

Erg goedkoop een game kunnen bestellen waarvan ik binnen 1 minuut de gamekey toegestuurd kreeg.

De gamekey was binnen 1 minuut bezorgd

Algemeen

Eerste keer dat ik een serial online heb gekocht. Duidelijke webpagina, goedkoper dan de concurrentie. Goede en vlot reagerende klantenservice

Winactie

Algemeen

De site is prima, overzichtelijk. De levering is ook vrij rap, niet direct maar wel binnen 30 minuten. Proces verloopt gewoon soepel.

Algemeen

De spellen waren op tijd binnen, bovendien hadden beide spellen de meest gunstige prijs van alle webshops

Algemeen

De bestelling was zeer makkelijk te plaatsen. Ook was er zoals gezegd binnen de 5 minuten een mail met de code.

Algemeen

Makkelijk te vinden in de webwinkel, directe ontvangst van werkende Steam Key via email. Als de prijs hier lager is dan normaal, dan is dit een makkelijke manier om op je Steam spellen te besparen.

Direct een werkende Steam Key per email

Klantenservice

Duidelijke communicatie over bestelling via email.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Fijne website met goede service. Laatst langer op een code moeten wachten. Per mail en telefoon contact gehad en alsnog de juiste code doorgestuurd gekregen.

Makkelijk, snel en veilig

Verzending

De code heb ik zeer snel ontvangen

Code gelijk in de mail.

Algemeen

Het gaat hier om mijn allereerste bestelling bij GameKeySync. Op zoek naar een Xbox Live Gold membership bleken zij volgens de Pricewatch de goedkoopste te zijn.

Eerste indruk was niet heel positief want de website ziet er voor vandaag de dag wat chaotisch en niet enorm professioneel uit. Een modern design zoals bij diverse grotere webwinkels hoef je hier niet te verwachten.

De Shopreviews op Tweakers gaven mij vertrouwen aangezien die gewoon positief waren, maar toch neem ik het zekere voor het onzekere en besloot voor een creditcard betaling te gaan. Helaas kwamen daar bijkomende kosten bij, wat echt niet meer van deze tijd is, maar desondanks bleven ze de goedkoopste. En mij gedachte was dan ook: als dit goed gaat, durf ik de volgende keer iDEAL aan en dan heb ik die bijkomende kosten niet. Een verzekering voor deze eerste keer dus.

Een account aanmaken verliep vlekkeloos en daarna was de bestelling in no-time geplaatst. Omdat het om een digitale code per e-mail ging, was de verzending letterlijk binnen 2 minuten voor elkaar. Prima dus!

Enige ster aftrek geef ik vanwege de bijkomende creditcard kosten en de ietwat onverzorgde website.

Verzending

Digitale verzending van de inwisselbare code voor Xbox Live Gold. Was binnen 2 minuten binnen en werkte probleemloos via Xbox.com (redeem code).

Algemeen

Eenvoudige bestelprocedure (zonder account), snelle levering (digitaal, binnen 10 minuten) en duidelijke communicatie.

Verzending

Digitale levering (per e-mail)

1 2 3 ... 26

Scorekaart voor GameKeySync

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie