GameKeySync

161 producten en 165 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameKeySync

Review toevoegen

Algemeen

Mooie uitgebreide website waarbij je makkelijk kan bestellen waarna snelle levering van het bestelde spel.

Snelle levering

Klantenservice

Niet nodig gehad

Algemeen

In eerste instantie niet de gamecode ontvangen. Echter, kreeg ik direct na contact meteen de game opgestuurd zonder vertraging.

Foutje kan gebeuren, de service daarna was top.

Verzending

De game had ik in eerste instantie niet ontvangen van gamekeysync.

Klantenservice

Nadat ik hulp had gevraagd bij de klantenservice, werd dit snel opgelost.

Algemeen

Erg handige en ook nog eens goedkope site. Ik had de code met een paar minuten al via mijn mail ontvangen!

Algemeen

Makkelijk te bestellen en je krijgt het gelijk binnen op je email en het gaat ook nog een super snel

Verzending

Snelle levering op je email

Algemeen

Ik heb een key gekocht via deze leverancier. de website en betaling verliepen prima. Ik kreeg de key hem snel in mijn mail. Prima geregeld dus.

Algemeen

Niks op aan te merken. Je voegt het item toe aan je winkelwagen, rekent af en enkele seconden later ontvang je de productcode per email.

Vervolgens activeren in steam (wat goed staat uitgelegd in de email bij de product code) en gamen maar!

Algemeen

Uiteraard vond ik het product via Tweakers en was er dus niet veel navigatie nodig in de webshop, maar de verdere afhandeling en weergave van info vanuit GameKeySync was helemaal in orde.

Snel, per mail.

Algemeen

Snelle afhandeling. Binnen twee minuten na betaling ontving ik mijn Steam key (ik bestelde Wolfenstein: The New Order) en kon gelijk aan de slag met de game.

Algemeen

Ze leveren binnen de beloofde tijdspanne via mail. Geen problemen ondervonden met de key. Zal er zeker nog gebruik van maken.

Algemeen

Bestellen gaat eenvoudig en snel op hun pagina. Website is niet de mooiste, maar doet wat hij moet doen en dat is het belangrijkste.

Verzending

Binnen paar minuten met op de mail!

Algemeen

Onlangs Southpark The Fractured But Whole aangeschaft bij GameKeySync en een paar jaar terug COD Black Ops III. Bestelling verloopt altijd vlot en simpel. Game key ontvang je binnen 2 minuten in je mailbox waarna je de game kunt downloaden in Steam of Uplay. Beter en sneller kan haast niet.

Verzending

De key voor je bestelde game ontvang je binnen 2 minuten in je mailbox, beter en sneller kan haast niet.

Algemeen

Ik kwam bij GameKeySync terecht door hun lage prijzen. Op de site was het makkelijk om de producten te vinden en makkelijk om te betalen.

Verzending

De bestelling kwam binnen, binnen de aangegeven lever tijd. Na het afronden van de betaling was mijn code al binnen voordat ik tijd had om mijn mail op te starten.

Algemeen

bestelling plaatsen ging makkelijk, ook de prijs was goed. betaling was een fluitje van een cent.

Verzending

binnen een paar minuten had ik mijn serial code al binnen, echt super snel

Algemeen

Makkelijk betaald via iDeal, code gelijk ontvangen! Goede website dus om je download keys vandaan te halen.

Supersnel

Algemeen

Snel de juiste game gekregen. Geen op of aanmerkingen verder, gedaan wat er beloofd werd.

Algemeen

Spel woensdag middag besteld, en donderdagmiddag binnen. Prima verzending dus. Kreeg drie mails toen ik het spel bestelde, een factuur, een bevestig en een bevestiging van de betaling. Niet echt nodig.

Algemeen

Ik heb onlangs de uitbreiding 'Heart of Thorns' van Guild Wars 2 bij deze site gekocht. Betaling ging gemakkelijk via Ideal en de code kreeg ik direct per e-mail opgestuurd.

Verzending

De code werd direct in een e-mail naar mij verzonden.

Algemeen

Deze site kende ik voorheen nog niet maar het is wel een goede site. Lekker makkelijk, lekker snel en alles digitaal. Beter ook.

Verzending

Alles was digitaal en daar ben ik ook een voorstander van. Niks te papierwerk.

Algemeen

Duidelijke site en betaling genoeg mogelijkheden. PS plus code gekocht en binnen 2 minuten in de mail.

Verzending

werkende code binnen 2 minuten in mijn mailbox zoals beloofd wordt op de site.

Algemeen

Zoekend naar de beste prijs kwam ik bij Gamekeysync terecht.
Mede door de reviews op budgetgaming hier een bestelling geplaatst.

Verzending

De key kwam direct na het betalen binnen.
Activeren was ook geen probleem.

1 2 3 ... 22

Scorekaart voor GameKeySync

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie