GameKeySync

155 producten en 161 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameKeySync

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling gaat snel en soepel, key binnen paar minuten ontvangen in mijn mailbox

Algemeen

Prima service. Bestelde een Playstation Plus kaart via de website van GameKeySync. Kreeg binnen 1 minuut de code per mail netjes geleverd.

Verzending

Binnen 1 minuut geleverd per mail. Precies volgens verwachting.

Algemeen

Het was eenvoudig te bestellen,lekker goedkoop.En de key zat binnen enkele minuten in mijn mailbox. Super site

Klantenservice

Nog geen contact nodig gehad,alles is keurig en snel geleverd

Algemeen

Ik kreeg de activatiesleutel vrijwel meteen na de aankoop en het werkte perfect. Geen problemen en een snelle betaling!

Algemeen

Het bestellen van de game key verliep makkelijk en snel. Ik had de code snel in mijn mailbox en kon de code meteen activeren en het spel installeren. Het spel werkt prima. Ik ben zeer tevreden en zou deze winkel zeker aanraden als je niet te veel geld voor je games uit wilt geven.

Algemeen

Goede prijzen, makkelijke bestelling en snelle levering. Precies wat je verwacht als je een gamekey koopt.

Verzending

Binnen twee minuten had ik de code in mijn emailbox

Algemeen

Ik krijg 10% korting op een steam game maar het is niet voor mij. Maar voor een game kid. Maar mijn beoordeling blijft eerlijk en oprecht. Had een oude game gekocht om samen te spelen. En alles ging goed en geen echte problemen gehad. En ik heb al eerder via gamekeysync gekocht en tot nu toe geen problemen gehad.key betrof Call of Duty: Black Ops 2 PC Steam

Verzending

Was snel via e-mail en heb dezelfde middag nog kunnen gamen met mijn gameboy.Call of Duty: Black Ops 2 PC Steam

Algemeen

Overzichtelijke website waar je gemakkelijk de gewenste goedkope steam keys kunt bestellen. De bestelling wordt direct verwerkt en je key staat vrijwel meteen in je account. Zonder problemen de key kunnen gebruiken.

Algemeen

Ik koop hier standaard mijn world of warcraft game key (60 dagen). De snelle service het gemak met opnieuw bestellen zorgt voor een onbezorgde bestelling wat snel is afgehandeld!
Zeker aan te raden!

Verzending

Een hele snelle levering via de email (ongeveer 5 minuten gewacht)

Klantenservice

Ik heb hier geen beroep op gedaan. Gelukkig is dit ook niet nodog bij zo'n goede webshop!

Algemeen

Bij GameKeySync heb ik al wat meer games aangeschaft: BF4 en Mafia 3. Beiden waren zeer voordelig geprijst en de codes werden snel via mail verzonden naar mij.

Afgelopen keer heb ik Sea of Thieves voor PC aangeschaft bij GameKeySync (eigenlijk de Xbox One versie, maar het werkt ook gewoon op PC
). Scheelt je toch een kleine 30 t.o.v. de Microsoft Store, de code werd vrijwel direct verzonden naar mij via mail. Code ingevoerd en ik kon aan de slag!

Meer valt er eigenlijk niet te zeggen; Webshop die gamecodes verkoopt en het ook nog goed doet. Zeker een aanbeveling.

Algemeen

Niks mis mee, alles van bestellen tot leveren was binnen 2 minuten geregeld. Het enige wat opvalt is dat de site een beetje onoverzichtelijk is.

Algemeen

Bestelling geplaatsd voor een XBOX Live lidmaatschap. Binnen twee minuten was de code verzonden, en het lidmaatschap was binnen een paar minuten geactiveerd via de XBOX site. Prima winkel!

Verzending

De levering was gedaan binnen twee minuten, zoals afgesproken op de website.

Algemeen

Kon het product snel vinden, de code kwam redelijk tot zeer snel binnen en het installeren ging zonder problemen.

Algemeen

Duidelijke website, makkelijk betalen met ideal en altijd goedkoper dan bij steam.
Waarschijnlijk staan niet alle steam games er tussen maar de populaire wel. Het loont in ieder geval om altijd even te kijken.

Verzending

Email met steam key altijd binnen enkele minuten.
3 x besteld 3 x ontvangen binnen 5 min.

Algemeen

Ik heb nu 2 keer iets gekocht van GameKeySync. Beide keren verliep dit zeer vlot. De key(s) krijg je binnen enkele minuten op de mail. Deze kun je daarna direct activeren. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Algemeen

De bestelling verliep prima. De website was duidelijk en eerdere ervaringen hier op tweakers, ondanks allemaal 'gesponsord', hebben mij overgehaald hier te bestellen. Uiteindelijk maken ze ook waar wat ze schrijven. Key besteld en nog geen 5 minuten later zat deze in mijn e-mail.

Algemeen

De website is redelijk lastig te navigeren wat betreft de Xbox Live code die ik heb gekocht. Er zijn twee 12 maanden codes te koop, met twee verschillende prijzen.
Het verdere proces verloopt gewoon uitstekend, betalingen zijn snel verwerkt en de code was binnen enkele minuten binnen. Al met al een uitstekende website voor Live codes.

Verzending

Codes worden via email geautomatiseerd toegestuurd en kunnen dan ook 24/7 worden afgeleverd. Emails worden binnen enkele minuten verstuurd.

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik zocht een game en na wat rond te kijken kwam ik op GamekeySync uit. Aangezien daar de game het goedkoopste was.

Algemeen

Ik vond het een hele goede ervaring. De code was makkelijk te vinden en ook qua prijs goed te doen. Dus in zijn geheel ben ik zeer tevreden.

Verzending

De levering was gelijk geleverd op mijn mail adres.

Klantenservice

Ik had geen vraag, maar geloof wel dat de klantenservice van jullie ook toppie is.

Algemeen

Overzichtelijke site,doet wat het beloofd.Goedkope keys.De bestelling word ook snel geleverd.Echt een aanrader als je alleen een key wil

Binnen 2 minuten was de key in de mail

Klantenservice

Nog geen reden gehad om de klantenservice te contacteren

1 2 3 ... 25

Scorekaart voor GameKeySync

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie