GameKeySync

162 producten en 166 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameKeySync

Review toevoegen

Algemeen

nette prijs, makkelijk besteld, code direct geleverd via email evenals een factuur met de bestellingsgegevens

Verzending

zoals vermeld code direct geleverd per email

Algemeen

Overzichtelijke website met super prijzen. Eenvoudig besteld, betaald met ideal, gamecode direct in mijn mailbox en 10 minuten later... gamen maar!

Algemeen

Het was een duidelijke site, het product was ook direct verkrijgbaar, het was gewoon meteen te downloaden.

Verzending

direct verkrijgbaar, gewoon te downloaden.

Algemeen

Binnen een minuut een mailtje met een orderbevestiging, factuur en mijn (werkende) activatiecode, met zo nodig nog uitleg hoe deze te activeren.

Verzending

Binnen een minuut via mail.

Algemeen

De code werd geleverd binnen 5 minuten. Code werd terstond geaccepteerd in de Uplay store.

Algemeen

PlayStation Plus voor 12 maanden gezocht, want PSN doet het niet. Ben ik terechtgekomen via budgetgaming.nl bij GameSyncKey. Gekocht!

Verzending

Binnen 2 minuten inwisselcode ontvangen. Ingevuld en het werkt. Fantastisch!

Algemeen

Bestelling was eenvoudig en daarna simpel te betalen met IDEAL. De code werd direct gemaild waarna ik het spel kon toevoegen aan staan.

Verzending

Besteld product bestond uit staan activatiecode. Werd direct per mail geleverd

Algemeen

XBOX Live besteld en de key binnen 2 minuten in de mailbox en geactiveerd.
Prima services, geen op of aanmerkingen.

Algemeen

Voor het snel verkrijgen van een PS plus gametime key biedt GameKeySync een makkelijk service. Na het afronden van de betaling binnen enkele seconden mijn key binnen.

Algemeen

Snel en eenvoudig een bestelling kunnen plaatsen en in 5 minuten had ik de code binnen op mijn mail.

Zending was snel.

Algemeen

Betaling en afhandeling liep soepel,geen klachten over deze webshop.Je krijgt waarvoor je betaald.Dit word mijn to go to adres

Binnen 2 minuten had ik de code

Klantenservice

Nog geen klacht gehad

Algemeen

Eerste keer iets besteld op deze website. Qua opmaak kan er nog wat verbeterd worden, maar mede dankzij lage prijzen en de goede ervaring hier op Tweakers, voor dochterlief een SIms uitbreiding gekocht. Scheelt toch weer 10 euro in haar spaarvarken. Vlot besteld, de werkende key was binnen 2-3 minuten binnen. Prima!

Algemeen

Key gekocht voor Assassins Creed Unity (Xbox One).

Meteen ontvangen (via mail) & activatie via Microsoft store verliep prima.
Geen klachten, positieve ervaring.

Algemeen

Super makkelijk om een bestelling te maken en bijna direct de code in m'n inbox. Alleen de game nog downloaden en voila.

Algemeen

Na bestellen had ik de key direct binnen via de mail. Ik beveel deze webshop erg aan.

Algemeen

2de jaar op rij voor de Sims4 een uitbreiding gekocht. Veel aanbiedingen en het is snel voor elkaar. Uitermate tevreden!

Verzending

Code wordt meteen opgestuurd.

Algemeen

Snel, easy en binnen half uur Civ VI aan het spelen. Met download en installeer. Volgende keer weer.

Algemeen

Ik was op de site terechtgekomen na het zoeken van prijzen voor een game. Gamekeysync was redelijk goedkoop (zonder verdacht goedkoop te zijn) en dan wat reviews opgezocht welke betrouwbaar waren... Toen game gekocht, betaald, code in de mail en geactiveerd op steam... Dit alles binnen de 10 minuten. Kortom TOP.

Algemeen

Makkelijk te bestellen, product was meteen beschikbaar zonder vertraging. Zou hier weer bestellen in de toekomst

Algemeen

Mooie uitgebreide website waarbij je makkelijk kan bestellen waarna snelle levering van het bestelde spel.

Snelle levering

Klantenservice

Niet nodig gehad

1 2 3 ... 23

Scorekaart voor GameKeySync

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie