GameKeySync

165 producten en 172 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameKeySync

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb nu 2 keer iets gekocht van GameKeySync. Beide keren verliep dit zeer vlot. De key(s) krijg je binnen enkele minuten op de mail. Deze kun je daarna direct activeren. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Algemeen

De bestelling verliep prima. De website was duidelijk en eerdere ervaringen hier op tweakers, ondanks allemaal 'gesponsord', hebben mij overgehaald hier te bestellen. Uiteindelijk maken ze ook waar wat ze schrijven. Key besteld en nog geen 5 minuten later zat deze in mijn e-mail.

Algemeen

De website is redelijk lastig te navigeren wat betreft de Xbox Live code die ik heb gekocht. Er zijn twee 12 maanden codes te koop, met twee verschillende prijzen.
Het verdere proces verloopt gewoon uitstekend, betalingen zijn snel verwerkt en de code was binnen enkele minuten binnen. Al met al een uitstekende website voor Live codes.

Verzending

Codes worden via email geautomatiseerd toegestuurd en kunnen dan ook 24/7 worden afgeleverd. Emails worden binnen enkele minuten verstuurd.

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik zocht een game en na wat rond te kijken kwam ik op GamekeySync uit. Aangezien daar de game het goedkoopste was.

Algemeen

Ik vond het een hele goede ervaring. De code was makkelijk te vinden en ook qua prijs goed te doen. Dus in zijn geheel ben ik zeer tevreden.

Verzending

De levering was gelijk geleverd op mijn mail adres.

Klantenservice

Ik had geen vraag, maar geloof wel dat de klantenservice van jullie ook toppie is.

Algemeen

Overzichtelijke site,doet wat het beloofd.Goedkope keys.De bestelling word ook snel geleverd.Echt een aanrader als je alleen een key wil

Binnen 2 minuten was de key in de mail

Klantenservice

Nog geen reden gehad om de klantenservice te contacteren

Uit eigen beweging

Algemeen

Een zoektocht via Google bracht mij bij GameKeySync. Kwam daardoor ook direct bij het juiste spel uit. Proces van aankoop tot betaling en levering verliep zoals je zou verwachten. Code had ik vrijwel direct in mijn mailbox. Goede ervaring dus terugkomen is altijd een optie.

Verzending

Verzending verliep via e-mail, dus daar kon weinig mis gaan. Wat kan ik daar verder nog aan toe voegen.

Algemeen

Ik heb bij GameKeySync een digitale Download Key voor Far Cry 5 gekocht. Binnen enkele minuten had ik de acivatiecode in de mail. Activatie en download via UPlay verliepen soepel.

Algemeen

Erg prettige service, wilde al eventjes een nieuw spel uitproberen, en toen ik het spel cities skylines tegenkwam op steam.. alleen de prijs stond me niet echt aan, tot ik bij GameKeySync uitkwamen en het spel voor een fractie kon kopen, ideaal!

Erg snel

Algemeen

Goede prijs, goedkopere gamekey voor de nieuwe world of warcraft expansion dan bij andere sites, snelle levering via email, gewoon prima!

Algemeen

Far cry primal gekocht hier. Snelle levering, de key binnen minder dan een minuut in mijn mailbox. Verder veel betaalmogelijkheden, allemaal prima in orde.

Klantenservice

Ik had een klein probleem met het activeren van mijn code, dus de klantenservice gebeld. Ze namen in eerste instantie niet op, maar vrij snel daarna werd ik teruggebeld en alles was zo voor elkaar .

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst voor Civ6, al was ik vooraf wel voorzichtig omdat veel reviews van GameKeySync gesponsord zijn. Ze hebben de policy om 10% korting of een gratis Steam game weg te geven als je een review achterlaat bij Tweakers. Dit kan pas NA je bestelling (en geldt dus niet voor je huidige bestelling). Voordeel is dus dat de reviews die je leest, daadwerkelijk gebaseerd zijn op echte ervaring, waar mensen tevreden genoeg over waren om, tegen een beloning, wat woorden over achter te laten.
Zo ook ik .
Om de review dan maar kort te houden: binnen enkele minuten na betaling ontving ik een mail met daarin uitleg hoe de Steamcode te gebruiken die in de mail stond. Nog geen uur later (aardige grote download + avondeten dat stond te wachten ) was ik vol aan het gamen!

Verzending

Snelle levering na betaling. Top!

Klantenservice

Geen ervaring mee, afgezien van de korting/gratis Steamgame die me deze review op levert

Algemeen

Het ging slechts om een bestelling van twee game-keys (special edition met aparte DLC-key), maar winkels vergeten ze nog wel eens beide op te sturen. Ging in het geval van GameKeySync helemaal goed.

Algemeen

Prima prijs en binnen enkele minuten in je mailbox. Doe het al jaren op deze manier, aanzienlijk goedkoper dan direct via MS. Wel even opletten met invullen, want MS probeert je halverwege het proces toch aan een abonnement te verbinden.

Algemeen

Website was makkelijk in gebruik. Er kon gewoon betaald worden met iDeal. Bestelling was hierdoor makkelijk te doen.

Verzending

Snelle levering, email met code was binnen enkele minuten binnen.

Algemeen

Gemakkelijke website waar veel te vinden is. Snelle levering, product werkte goed. Instructies om het product via Steam te activeren waren ook duidelijk.

Algemeen

Snelle service en duidelijk. Ik hoefde niet lang te wachten op mijn bestelde producten en kon het nergens goedkoper krijgen.

Verzending

Ik hoefde niet lang te wachten op mijn bestelde producten en kreeg het binnen op mijn mail.

Algemeen

Heel goed en snel was binnen 5minuten klaar met de bestelling was ook heel snel aangekomen

Verzending

De bestelling van het product ging heel goed

Klantenservice

De klantenservice was heel goed en alles verliep goed

Algemeen

Het was makkelijk te bestellen,super snel en meteen een mail binnen met de activatie code.

Verzending

Het spel werkt gewoon zoals het moet en het was veel goedkoper dan op een andere site.

Klantenservice

Ik had eens een probleem met de code en ik belde de klantenservice, ik legde mijn probleem uit en ik kreeg een nieuwe code.

Algemeen

Deze site heb ik als snel en betrouwbaar bevonden. Als je hier iets besteld heb je het binnen 2 minuten in de mail zitten. Tevens tot nu toe ook 1 van de goedkopere aanbieders van steam games.

Verzending

Snel in de mail. binnen 2 minuten heb je na betaling de keycode.

1 2 3 ... 24

Scorekaart voor GameKeySync

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie