GameKeySync

145 producten en 148 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GameKeySync

Review toevoegen

Algemeen

Steam biedt een spel voor 19.99. Via Tweakers vond ik hetzelfde spel voor 12.99, bij GameKeySync. 1-0 voor GameKeySync. downloaden van het spel duurt significant langer (met 99MB/s) dan ontvangen van de key na betaling èn inladen in steam library. Vandaag was een prima dag.

Algemeen

Spel voor een goede prijs kunnen krijgen en is direct na betaling geleverd.
Zeker een aanrader

Verzending

Key code direct ontvangen na Ideal betaling

Algemeen

Had Age of Empires 2 besteld en kreeg de code voor Steam ongeveer direct. Helaas bleek deze code voor Age of Empires 3 te zijn toen in hem activeerde.

Binnen een dag de juiste code ontvangen en heb dus nu 2 spellen! Prima en snel opgelost (al kon ik gisteren dus nog niet spelen, maargoed, vergissing kan gebeuren.)

Klantenservice

Was ongeduldig dus belde nog maar even achter mijn mailtje aan (op zondag gestuurd maar dan is de klantenservice gesloten).
Ze hadden m'n mailtje al gelezen (mijn naam werd herkend) en inderdaad ontving ik de juiste code toen binnen 5 minuten.

Algemeen

Planet Zoo gekocht en snel een steam code per email gekregen.
Later zag ik ook de deluxe editie staan en dus gevraagd of ik kon ruilen.
Dat was geen probleem als de code maar niet gebruikt was nog.
Dat is top service normaal is ruilen van codes altijd problematisch

Verzending

bestelling kwam per email binnen eigenlijk direct zodra ik betaald had

Zie algemene beoordeling

Algemeen

Code besteld bij Gamekey, deze werd direct na betaling geleverd.
De code bleek echter al gebruikt te zijn.

Verzending

verzending was zeer snel na betaling.

Klantenservice

Na een korte mail, heb ik snel en zonder vragen een nieuwe code ontvangen die wel werkte.

Algemeen

Site is overzichtelijk, simpel en duidelijk, redelijk assortiment games,prijzen zijn beter dan op Steam/Uplay, en een ruime keuze qua betaalopties.

Verzending

Verzending duurde minder dan een minuut na bevestiging van betaling.

Algemeen

Gamekey besteld via website. Eerste keer via deze website. Bestelling afgerond, bleek dat ik mijn e-mailadres verkeerd had ingetypt: '.copm' in plaats van '.com'. Gelijk account aangemaakt op Gamekeysync.nl. Ik kon zien dat de bestelling al was verwerkt. Ik heb gelijk mijn e-mailadres aangepast en gebeld met telefoonnummer op de website. Ik heb het uitgelegd en ze zagen het in het systeem. Key direct opnieuw ontvangen en geactiveerd, werkt prima. En dit allemaal om 21.00 uur 's avonds. Dank voor de goede snelle service.

Verzending

zoals hierboven beschreven. Om 21.00 uur hebben ze de key gelijk opnieuw gemaild na mijn telefoontje.

Goede snelle service

Algemeen

Duidelijke webshop met goed geprijsde game keys. Had mn eerste bestelling geplaatst Call of Duty WW2 en dacht tijdens het installeren laat ik eens kijken wat ze nog meer voor leuks hebben. Dus GTA5 gekocht.

Verzending

Net als mijn vorige bestelling binnen een paar minuten een mail met de game key.

Algemeen

Mijn eerste bestelling bij deze leverancier. Ik had nog nooit eerder een game key gekocht dus eerst even gebeld en werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke website en alles liep lekker vlot.

Verzending

Binnen een paar minuten de key via mail ontvangen. Best grappig dat je binnen 10 minuten je game aan het installeren bent.

Klantenservice

Na eerst wat reviews gelezen te hebben had ik er wel vertrouwen in maar toch voor de zekerheid even gebeld. Werd snel opgenomen door een vriendelijke meneer die mij nog het eea uitlegde niet gehaast enz.

Algemeen

Ik heb de website via pricewatch gevonden. Ze hanteren een lage prijs voor het product dat ik zocht. Overzichtelijke website, simpel.

Verzending

Gewoon bestellen en binnen een paar minuten een code. Geen paypal, dat vond ik een nadeel.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Snelle, vlotte bestelling, betaling en levering. Duidelijke website en informatie, tevens na bestelling duidelijke instructies over de gamecode en hoe deze te gebruiken.

Verzending

Eenvoudige bestelling op de website. Tevens genoeg betaalopties (paypal, ideal, creditcards etc). binnen 5 minuten na betaling de mail met de gamecode in de mail, tevens met scan van het originele en uitleg waar deze in te voeren. Hierbij ook nog eens een van de goedkoopste in prijs.

Algemeen

Keurig op tijd geleverd en duidelijke communicatie omtrent aankoop en verzending. De levering was keurig verpakt en voldeed aan de verwachtingen.

Verzending

Snelle levering, ondanks dat het een preorder betrof.

Algemeen

Na bestelling via de website en het betalen had ik de steamcode 2 minuten later in mijn mailbox. Top!

Algemeen

Duidelijke, goedkope site. Heb een paar spellen daar besteld, en de keys komen altijd binnen een/twee minuten aan. Aanrader!

Algemeen

Alles verloopt exact hoe ze het zeggen, niets op aan te merken.
Prima games te halen hier!

Algemeen

Civilization 5 besteld, direct code ontvangen.
Vraag gesteld per mail van tevoren en direct antwoord.

Algemeen

Aanbod is niet altijd compleet, maar staat je game ertussen is het vaak 1 van de goedkoopste aanbieders. Meerdere games besteld in afgelopen tijd, elke game netjes binnen paar minuten in de mail.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik heb een kwartiertje geleden een key gekocht en vrijwel gelijk de code ontvangen. Helaas kwam de code niet overeen met de echte code. Ik voelde me even gesccamt. Na bellen naar de hulplijn bleek er een letter van de code omgewisseld te zijn. Slordig. Het is na enige minuten wel opgelost maar helaas.

Winactie

Algemeen

Xbox Game Pass code gekocht middels deze site. Eerste bestelling geplaatst. Binnen 5 minuten na betaling had ik de code in mijn mail ontvangen. Code werkt naar behoren.

Verzending

Na betaling ontving ik de betreffende code na ongeveer 5 minuten.

Algemeen

Prima. Binnen seconden de game-key ontvangen. Sneller kan bijna niet. De prijzen zijn veel lager dan op Steam en ze hebben ruime keuze.

Verzending

Game key per omgaande via e-mail

1 2 3 ... 29

Scorekaart voor GameKeySync

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie