Notebookcaddy.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Notebookcaddy.nl

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en de volgende dag bezorgd.
De caddy was makkelijk te installeren en werkt perfect!

Algemeen

Afgelopen woensdag een HDD caddy voor een Macbook Pro 2012 besteld. Levering zou 1 (werk)dag duren; kreeg 'm echter zaterdagmiddag pas binnen.. waarschijnlijk ligt dit aan PostNL. Wel keurig via de mail van het bestelproces op de hoogte gehouden.

Verzending

Bestelde product: HDD Caddy voor een Macbook Pro 2012.
Viel me kwalitatief érg mee voor die prijs (nog geen 20 euro). Stevige metalen caddy met alle schroefjes erop en eraan die je mag verwachten. Past uiteraard naadloos in de Macbook. Afwerking was erg fraai.

Ik heb er ook een zgn. 'spudger' bij besteld (bleek achteraf niet noodzakelijk). Deze ziet er kwalitatief ook érg goed uit.

Er zit een philips 00-schroevendraaier bij de caddy inbegrepen. Moest eerst even zoeken maar deze blijkt letterlijk *in* de caddy te zitten, in de ruimte waar de HDD in kan. Leuk detail! Het schroevendraaiertje hanteert niet héél fijn maar voldoet voor de taak waarvoor 'ie bestemd is.

Ik had in eerste instantie al een kruiskop 00-schroevendraaiertje gekocht bij de Praxis maar de meegeleverde werkte beter; de kop is beter afgewerkt. Die van de Praxis past niet goed in de schroefjes van de Macbook.

Wel heb ik vrijdagochtend een mail gestuurd naar de servicedesk van Notebookcaddy mbt. de levering; die had ik donderdag al verwacht. Daar tot op heden nog geen antwoord op gehad; maar ik heb er al een mail achteraan gestuurd dat de bestelling alsnog zaterdag geleverd is.

Algemeen

Overzichtelijke site. Je kunt makkelijk de caddy vinden die je nodig hebt. Degene die ik zocht stond er niet bij, maar ik had in no time een mailtje terug met het juiste type. Daarnaast ook een aantal handleidingen en andere informatie op de site die het geheel compleet maken.

Verzending

Verzending gaat in een bubbeltjesenveloppe. Dat is prima, want zo'n caddy gaat niet zo snel terug. Voordeel is dat het in de brievenbus past, en de prijs drukt.

Snel antwoord op email.
In mijn bestelling ontbrak een onderdeel. Na een mailtje werd dit direct nagestuurd en arriveerde het de volgende dag. Helemaal goed.

Algemeen

Goede prijs en snel verzonden. Helaas geen bevestigings- e-mail en ook geen reactie op navraag.

Verzending

Caddy verzonden als brievenbuspost dus hoeft niet thuis te blijven.

Klantenservice

Geen bevestigings e-mail na bestelling en ook geen reactie op mijn mail waarin ik vraag naar bevestiging.

Algemeen

Goede prijs en goede service. Het bestaat dus toch nog!!
Snelle verzendingen en snelle e-mail respons.

Verzending

Iets beter inpakken had beschadiging kunnen voorkomen en daarmee voor beide partijen het ongemak.

Klantenservice

Bij het verzenden was een item beschadigd. Zonder enige vragen een nieuw item verzonden. Top Service!!

Klantenservice:

Uitstekende dienst geleverd door Notebookcaddy. Zondag bestelt en omdat PostNL op maandag niet levert lag het dinsdag in m'n brievenbus. Caddy en CD driver hoes waren heel mooi, voor een uitstekende prijs. Zelfs inclusief handige schroevendraaiier voor alle kleine schroefjes die in je laptop/pc zitten.

Algemeen

Product was perfect naar verwachting. Kan niet heel erg veel verkeerd aan een caddy, maar de accesoires die aangeboden werden sloten goed aan op het product. Website is handig, heeft zo goed als alle laptops aanwezig. Toen ik een model niet kon vinden kon ik een mailtje sturen en kreeg ik binnen een uur(!) antwoord welke ik moest hebben. Geweldig!

Verzending

Verzending was snel. Ik had een schroevendraaier mee besteld, maar deze was vergeten in de bestelling. Ik kreeg voordat ik de caddy binnen had al een mailtje dat ze deze zo snel mogelijk na zouden sturen.

Klantenservice

Ookal was het vervelend dat mijn schroevendraaier er in eerste instantie niet bij zat, is dit mooi gecompenseerd met een waardebon. Heel erg netjes gegaan, maar vooral bijzonder snelle response en menselijkheid. Je word als klant gewoon ontzettend goed behandeld, zoals je zou verwachten. Als je iets wil weten of er gebeurt iets zullen ze op een ontzettend goede manier met je communiceren over alles wat je moet en wil weten. Top.

Algemeen

Eerst het goede nieuws... het werkt. Een extra TB als tweede HDD is erg welkom in een laptop.
Maar dan de caddy zelf....
De bouwkwaliteit is eender matig tot slecht , de vergelijking tussen de DVD speler die je eruit haalt en deze caddy is enorm.
De IDE stekker stond niet alleen SCHEEF , maar ook ruim 1 mm teveel naar beneden waardoor hij niet in de moederbordprintconnector wou. ( 2 dvd spelers van verschillend merk gaven geen problemen). De HDD sata stekker is ERG strak. Het is onmogelijk de HDD erin te schuiven zonder belachlijk grote druk uit te oefenen op de HDD en de connector en zijn soldeerverbindingen. Dit is niet met 1 HDD maar met 2 geprobeerd ( oudere Fujitsu en nieuwe WD).
Alleen als je het omzetprintje eruit haalt ( dus de caddy helemaal openmaakt) kan je de connector op de HDD krijgen als je hem aan 1 kant erop duwt en dan de andere enz. Doordat je de connector zelf erop wiggelt/drukt belast je de fijne soldeerpennen niet. Het printje moest dan met 3 plastieken ringetjes 0,5 mm hoger ( en bij mij dan nog eens en stuk aluminium van een 0,5 mm onder de caddy om zo 1 mm hoger te zitten zonder scheef in de IDE connector te gaan) Daarbovenop staat de SATA connector onder een hoek zodat de achterzijde van de HDD naar boven doet rijzen ! Wil je de HDD met de vijsjes vastzetten druk je die connectorpennen iets omlaag waardoor de soldeerpennen nu constant onder spanning staan en misschien na verloop van tijd loskomen...
Dus met een aluminiumke van een andere dvdspeler eronder en het vastzet L profieltje een mm meer naar onder geplakt ( want vijzen gaat niet meer ) de print uitsparingen in het aluminium uitgefreesd ( print ligt hoger) , glijdt hij wel in de IDE connector en werkt ...gelukkig.
Al bij al voor 19 euro + verzendkosten heb je een caddy van matige kwaliteit die nog wat werk vraagt om goed te passen.
Snelheid is ok , copieren max zo'n 25 MB/sec , meestal 15 MB/s bij kleiner files.TrueCript volumes maken tegen een 60 MB/sec. CPU werkt niet meer dan anders. Bij de eerste keer erin vraag hij voor drivers bij nieuw gevonden hardware , bij mij worden de oude 2001 ! win xp drivers geinstalleerd en klaar. WD avanced formating geeft ook geen probleem.
Natuurlijk met al deze modificaties ben ik wel mijn eventuele garantie kwijt.
Had ik beter een 2TB schijf gekocht ipv 2 x 1TB met deze caddy, ik weet het niet. Ik hou van het idee dat de 2 schijven gescheiden zijn en waarschijnlijk niet tergelijkertijd de geest geven en als de caddy kapot gaat , ik nog altijd de schijf in een USB behuizing kan stoppen of een betere caddy?
Koeling van de HDD LIJKT ok , maar weet ik niet echt 100 %, de HDD raakt niets als 2 vijsjes en de SATA connector en veel luchtcirculatie is er niet in een laptop , dus afwachten.

Verzending

Verzending van NL naar B duurde wel 3 dagen maar kwam onbeschadigd aan ondanks de dunne karton en nopjesplastiekn enveloppe. Het rammelende bijgeleverde schroevendraaiertje had wel vast mogen zitten....

Algemeen

Voor mijn laptop wilde ik een caddy, op de website zelf kwam ik er niet uit welke dat moest zijn. Daarom heb ik notebookcaddy.nl gemaild. 5 min later had ik ook al antwoord van Thom, welke caddy ik moest hebben.

Verzending

De verzending bij notebookcaddy.nl is ook goed geregeld, je kan kiezen voor gratis verzending of voor verzending met een track en trace. Ik had voor de gratis verzending gekozen. Ik had rond 16:00 uur besteld en gelijk de volgende dag had ik de caddy ook al in huis. De caddy was goed verpakt in een envelop , zodat hij niet snel zou beschadigen.

Klantenservice

De klantenservice is echt goed, je wordt snel en vriendelijk te woord gestaan. Kortom wanneer ik in de toekomst opnieuw een caddy nodig ben, kom ik zeker bij notebookcaddy.nl terug. Daarnaast ga ik jullie zeker aanraden bij mijn kennissen en familie.

Algemeen

Na mijn aanvankelijke enthousiasme over de notebook caddy en bijbehorende USB case voor de superdrive van mijn MacBook pro was ik een beetje verdrietig geworden. De superdrive paste prima in de case, die er overigens ook van dichtbij netjes uit ziet. Het plastic was wel van goedkope kwaliteit maar voor de prijs die Notebookcaddy ervoor rekent mag je m.i. ook niet meer verwachten. Jammer genoeg bleek het knopje om een dvd uit te werpen niet het gewenste effect te geven. Wat je ook doet, de dvd blijft in de case zitten. Het e-mailcontact met notebook caddy verliep vervolgens snel en er werd meteen toegezegd dat ik een nieuwe case zou ontvangen. Nu, twee maanden verder en twee identieke email toezeggingen later, is mijn deurmat nog even leeg. Help, wat gaat hier mis?

Verzending

Redelijk netjes verpakt allemaal. Keurige doosjes en plastic folie.

Klantenservice

Zie algemeen. De toezeggingen om het probleem op te lossen door een nieuwe case toe te sturen waren hoopgevend maar ik had wel verwacht dat Thom nog even zou mailen om te checken of de case nu wel goed was aangekomen... Hij schreef mij twee keer overigens heel correct dat hij het probleem snel ging oplossen en ook vandaag geeft hij aan z'n best te doen om de case opnieuw te verzenden. Dat is natuurlijk prima.

Algemeen

Overzichtelijke, redelijk simpel ogende website. Keuze van de juiste hdd caddy was in mijn geval erg eenvoudig (macbook). Helaas is de installatie voor een macbook aanzienlijk uitgebreider dan in een reguliere laptop. Ironisch genoeg ontbreekt het bij Notebookcaddy.nl aan een handleiding voor de MacBooks. Voor mij geen probleem maar ik kan mij voorstellen dat er ook mensen met minder kennis een dergelijke caddy aanschaffen. Erg fijn dat ze direct bij de caddy de mogelijkheid bieden om een case voor de dvd-drive aan te schaffen.

Verzending

Netjes verpakt en ideaal dat alles door de brievenbus heen gaat. Bespaard weer een dagje thuisblijven of de buurvrouw lief aankijken. Levering was overigens netjes op de eerst volgende dag dat geleverd kon worden. Prima!

Algemeen

Overzichtelijke website waarbij je aan de hand van je laptop type makkelijk de juiste caddy kan bestellen in mijn geval voor de Dell 7520. Je krijgt een schroevendraaier erbij geleverd dus je hebt geen extra gereedschap nodig om je hdd in de caddy te plaatsen. Het oude frontje plaats je op de caddy zodat het van de buitenkant mooi is afgewerkt.

Verzending

Na bestellen werd de caddy snel geleverd in een bubbeltjes envelop. Helaas kwam de caddy ingedeukt aan waardoor hij niet meer in mijn laptop paste. Beschadigingen tijdens de verzending kunnen gebeuren.

Klantenservice

Na in de avond Notebookcaddy op de hoogte gesteld te hebben werd gelijk de volgende ochtend een nieuwe caddy opgestuurd. Dit keer werd bestelling geleverd in een doosje zodat de kans op weer een deuk heel klein was. Heel attent en ben heel blij met de uitstekende service.

Algemeen

Goede service in het algemeen, van te voren een e-mail gestuurd om dat ik onzeker was welke HDD Caddy ik nodig had. ( 12/9mm), kreeg binnen een paar minuten al een mail terug, top service!

Verzending

Dag na de bestelling binnengekregen, goed stevig ingepakt in een bubbeltjes envelop, kreeg er zelfs een schroevendraaier bij!

Algemeen

Caddy besteld met (gratis) mogelijkheid tot achteraf betalen. Caddy vinden ging snel en eenvoudig. Overzichtelijke website.

Verzending

Caddy kwam de volgende dag netjes binnen in een goede bubbelenvelop. Paste door de brievenbus.

Klantenservice

Erg goede service hier: ik had per ongeluk de verkeerde caddy besteld (verkeer serienummer van m'n Dell Inspiron ingevoerd). Ik kwam daar door omstandigheden alleen pas zo'n 2,5 week na ontvangst achter. Na e-mail contact met de servicedesk werd mij bericht dat notebookcaddy niet zo moeilijk doet over retourneren. Nog voordat ik de verkeerde caddy had ingepakt en verzonden, was de nieuwe, juiste caddy al opgestuurd. Heel erg fijn!

Algemeen

Ik wilde mijn ThinkPad upgraden door een 1Tb drive in te bouwen. Bij het voorbereiden van mijn actie even kontakt gehad. Dit was zeer snel en direct en volledig.

Verzending

Dezelfde dag verstuurd en direct ontvangen.

Klantenservice

Het demonteren lukte prima, maar voor het inbouwen had ik wel wat hulp nodig. Thom was zeer direct en behulpzaam. (verwijzing naar YouTubehttps://www.youtube.com/watch?v=dDrAj4pLHQw
Zelfs toen ik iets beschadigde in de DVD kast is een nieuw stukje electronica gestuurd.
Ik ben zeer tevreden hoe dit is aangepakt en opgelost.

Algemeen

Ik heb op 16-5-2014 de bestelling geplaatst en was die zelfde dag nog verzonden. Ik had dus vrij snel mijn bestelling in huis. Ik heb hem zojuist in mijn ASUS N550LF geïnstalleerd en werkt naar behoren. Ook is de Externe DVD-speler behuizing ideaal!

Verzending

Bestelling was inderdaad de volgende werkdag aanwezig

Algemeen

Ik kon mijn HDD Caddy voor de Asus N56 goed en snel vinden onder het kopje 'Asus'. Ook direct een behuizing voor de DVD-speler mee besteld. Installatie was zo gepiept. Verder nog handige filmpjes op de website.

Verzending

Er wordt geadverteerd met voor 16.15u besteld is morgen in huis. Ik had mijn bestelling geplaatst op vrijdag tegen 15u en had ik mijn bestelling inderdaad de volgende dag thuis. Keurig verpakt in een doosje en bubbeltjes envelop. Ook nog gratis verstuurd!

Klantenservice

Achteraf had ik nog een vraag over de beste opstelling voor mijn SSD en HDD. Binnen een kwartier een duidelijk antwoord terug.

Algemeen

Wat onoverzichtelijke site, het werd mij in ieder geval niet helemaal duidelijk wel type hddcaddy ik nodig had voor mijn laptop.

Verzending

Verzending verliep erg snel, het product was de volgende dag al binnen.

Klantenservice

Helaas bleek ik de verkeerde maat besteld te hebben. Na een email gestuurd te hebben wederom erg snel antwoord, binnen een uurtje, met daarin de instructies om het kosteloos retour te sturen om het product om te ruilen voor het juiste. Tijdens het proces keurig op de hoogte gehouden van de status en verzending.

Algemeen

Er wordt bij vragen snel gereageerd en de site werd in mijn geval direct bijgewerkt met de laatste gegevens. Enige is dat de site niet altijd stabiel/snel was, maar bestellen was uiteindelijk geen probleem.

Verzending

Netjes verpakt en snel verzonden.

Klantenservice

Mijn caddy werkte helaas niet. Na melding heb ik direct een vervangend exemplaar ontvangen.

Algemeen

Overzichtelijke site waarop ook filmpjes en beschrijvingen te vinden zijn om de caddy te installeren.
Verzending is gratis!!
Ik heb een DVD ->HDD caddy en een externe DVD behuizing besteld welke beiden vrij eenvoudig te installeren waren.
Enig minpuntje is dat er geen handleiding meegeleverd is voor de Externe DVD behuizing...ik moest even rommelen voordat ik er achter kwam dat het een schuif systeem was.

Verzending

Woensdag besteld en donderdag lag de bubbeltjes enveloppe met mijn goodies op de mat.
Snel zoals beloofd en netjes verpakt

Scorekaart voor Notebookcaddy.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie