Dreamgame

563 producten en 586 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Dreamgame

Review toevoegen

Algemeen

Kerbal Space Program gekocht als download. Binnen 10 minuten had ik de mail met de downloadcode om KSP via Steam te activeren.
In totaal 3 mails gekregen, een mail met de rekening en een tweede met de activatiecode is voldoende.

Algemeen

Makkelijk en snel een code besteld
Sony Playstation PSN 50 euro Code besteld
Dit binnen 5 minuten ontvangen

Verzending

Bestelling was snel binnen! Code direct geactiveerd!

Tegen beloning

De aankoop van Farming 2017 simulator ging super
De betaling ging uitstekend.
Binnen een uur kun je al volop speelplezier hebben.
De ondersteuning van de helpdesk was zeer te warderen gezien de computer waar we mee werkte niet de juiste video driver kon gebruiken heeft dreamgame een uitstekende oplossing voor ons gemaakt TOP!

Verzending

De levering was uitstekend en super snel

Klantenservice

We zijn zeer te vreden over de service van Dreamgame.
Je heb binnen zeer korte tijd bericht terug via de email

Algemeen

Top winkel! Ik had zelf totaal geen kennis van wat 'gamekeys' zijn, maar nu wel dankzij Dreamgame Support. Ik had een gift card nodig voor mijn Xbox en door Dreamgame ontving ik een code op mijn mail binnen 5 minuten. Ik ga hier zeker nog vaker winkelen! Top service, top prijs, en top verzending.

Verzending

Binnen 5 minuten ontving ik mijn code zonder problemen. Eerst dacht ik dat dit soort sites je oplichten, maar hier was dat zeker niet het geval!

Klantenservice

Voordat ik mijn code kocht, vroeg ik even via de support chat hoe het in zijn werk ging en binnen een minuut kreeg ik een reactie terug. Ze hebben mij vriendelijk door het proces geholpen en namen alle tijd voor mij!

Algemeen

ik wilde al een tijdje de nieuwe Wolfenstein en zag deze als black Friday aanbieding.
ik volgde de link, plaatste de order en na de ideal betaling had ik de code binnen 5 minute binnen.

site was overzichtelijk, betalingsfactuur en bestelling warden snel doorgemaild.....prima site als je het mij vraagt

Verzending

kon niet sneller.....beter ook niet gezien het digital was

Algemeen

Snelle levering en goede service

Snelle levering en Goede dienst
Helaas verkeerde spel besteld (Mijn fout)
Maar keurig op gelöst
Dus aanrader

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Op basis van de reviews van Tweakers een aankoop gedaan en die bevalt me prima. Key was er inderdaad snel en de webshop werkt ok. Technisch geen hoogvlieger maar de belangrijkste features werken goed en prettig.

Update: Dreamgame houdt zich niet aan hun eigen Algemene Voorwaarden:

Artikel 12 - Gegevensbeheer
1. DreamGame respecteert de privacy van de gebruikers van de internetsite en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van de persoonsgegevens. DreamGame neemt daarbij de van toepassing zijnde privacyregel- en wetgeving in acht.
2. DreamGame houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden.

Desondanks ontving ik een mail van Trustpilot. Natuurlijk kan ik mezelf uitschrijven maar in principe hadden zijn mijn adres gewoon niet eens mogen hebben. Ik heb mijn waardering hierop aangepast.

Verzending

Binnen afzienbare tijd de key per mail ontvangen.

Klantenservice

Ik heb nog geen persoonlijk contact gehad maar ik vond de tekst in de bevestigingsmail wel 'grappig':

Bedankt voor uw bestelling bij DREAMGAME.Uw game key komt binnen enkele minuten binnen na betaling|gamekey niet ontvangen? Met gmail wel het wel is in de marketing/inbox folder terecht komen kijk daar ook! en Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar support@dreamgame.com of ons per telefoon bereiken: tussen half9 en 5 uur op maandag tot en met vrijdag +31 553124766.

Die kan nog wel een opfrisbeurt gebruiken, denk ik

Update: Ze hebben mijn mailadres aan trustpilot gegeven, zonder toestemming. Waardering is hiermee tot waardeloos gekelderd!

Algemeen

Binnen 2 minuten was mijn key al binnen , Tekken 7 goedkoop gescoord.
Moet 2 woorden hier extra schrijven zodat ik kan posten, dus hierbij 1 nutteloze zin .

2 minuten levering

Klantenservice: Score: 4

Kwam een aanbieding tegen op reddit die helaas al verlopen was, maar toch besteld voor nog steeds een scherpe prijs. Website ziet er netjes uit zonder teveel toeters en bellen. Makkelijk betaald met iDeal. Key binnen 5 minuten in de mail en werkt perfect! Kreeg nog een mailtje na of alles gelukt was, dus zeer attent. Zou hier zeker nog een keer bestellen, voornamelijk door de toegankelijkheid.

Algemeen

Mass Effect Andromeda is makkelijk te vinden. Bestellen en betalen is duidelijk en gaat snel. Prijs is één van de goedkoopste.

Klantenservice

Ik ben zo stom geweest om op zaterdagmiddag een mijn e-mailadres verkeerd te spellen, zodat ik geen downloadkey ontving. Na de support afdeling gemaild te hebben, kreeg ik binnen een paar minutenreactie en de download key. Dat is nog eens customer support!

Algemeen

Duidelijke website, via de pricewatch direct doorgelinked naar de game. Bestellen zonder verplicht account aan te maken.

Verzending

Na bestellen was de key binnen een paar minuten binnen in de mailbox. Al met al een proces van nog geen 5 minuten.

Aanrader, alles ging soepel en als je snel een game wilt kopen is het ideaal!

Klantenservice: Score: 5

Ideaal voor als je snel een nieuwe game wilt, reageren ook snel via mail en de afhandeling is snel gebeurt, key was al zeer snel binnen ( binnen de 2 minuten )

Klantenservice: Score: 5

Perfecte afhandeling. Betaling was zo geregeld en key aangekregen in de mailbox binnen de minuut.

Algemeen

Wilde Battlefield 1 omdat hij daar vrij goedkoop was, op de knop gedrukt, gegevens ingevuld en betalen en kreeg binnen 2 minuten de activation key binnen

Verzending

Kwam snel aan en kon het meteen gebruiken, alles was gewoon goed

Klantenservice

niet nodig gehad, alles is in 1x goed gegaan maar er waren meerdere mogelijkheden aangeboden om contact met hen op te nemen dus dat was ook goed

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Ik heb de game Civilization VI gekocht bij dreamgames omdat deze in de pricewatch het goedkoopst was bij Dreamgames. Goede service en snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar.

Verzending

De steam-key was als afbeelding in de mail verzonden. Binnen een paar minuten de mail gekregen om de key direct via steam te redeemen.

Algemeen

Battlefield 1 gekocht, bij Dreamgame omdat die op tweakers goed werd beoordeelt .
Binnen 1 minuut orion key binnen en downloaden maar. top

Binnen een minuut.

Algemeen

Battlefield 1 key gekocht. Makkelijk en snel geregeld. Binnen een paar minuten was Orgin bezig met het downloaden van Battlefield.

Verzending

Binnen een minuut was de key binnen.

Klantenservice

na een dag nog een mailtje gehad met de vraag of mijn key binnen was en werkte. Uitstekend dat ze nog even navraag doen.

Algemeen

Erg gemakkelijk om op deze manier een spel aan te schaffen. Bestellen, bankzaken regelen, afrekenen en klaar is kees!

Verzending

Nadat je betaald hebt ontvang je met nog geen 30 seconde code in je mailbox.

Klantenservice: Score: 0

gemakkelijk en snel tebetalen! zeer tevreden. had binnen 2 min een mail in men inbox met een code!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 5

Klantenservice reageerde zeer snel op mijn mail en kwam met goede oplossing voor het probleem

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Dreamgame

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie