HDDCaddy

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HDDCaddy

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Ik kon makkelijk bestellen, makkelijk betalen. Ik betaal liever wat extra en dat ik dan een compleet product krijg. Dat viel dus tegen. Geen frontje bijgeleverd terwijl ik juist specifiek een caddy voor mijn HP laptop heb geselecteerd. Heb hier een mail over gestuurd. Niet eens een antwoord ontvangen.

Verzending

Verzending was snel maar helaas onvolledig. Ik ontving alleen de caddy zonder de front plaat.

Klantenservice

Heb via mail verzocht contact met me op te nemen, nooit iets van ze gehoord. Gemiste kans!!

Algemeen

Het bestelproces is simpel en duidelijk. De communicatie via de Email verloopt uitstekend.

Zoals verwacht, perfect

Verzending

Snelle verzending. Gisteren besteld en vandaag ontvangen. De caddy was netjes verpakt in een stevige groene plastic bubbel envelop. De caddy zelf zit in een plastic zakje met daarbij een gratis sticker en kleine schroevendraaier.

Algemeen

Overzichtelijke site, makkelijk mijn laptop type kunnen vinden (N551JQ)
Zondag besteld, maandag in ontvangst gekregen. Top verpakt.

Zeker een aanrader.

Verzending

Mailtje gedaan voor extra info, de volgende dag netjes een mail terug ontvangen met duidelijke uitleg.

De Caddy werd geleverd zoals wordt gezegd op de site. Dikke 10 voor deze site!

Algemeen

Enorm aanbod aan HDD caddies. Door hun specialisatie in 1 productsoort, waar ze er veel van hebben is het aanbod misschien overweldigend, maar er is een goede zoekfunctie. Prettig ook dat als hetzelfde product voor meerdere laptops beschikbaar is, dit product voor elke laptop wordt neergezet.

Verzending

Op dinsdag besteld, binnen een uur de melding dat het verzonden is en en de volgende dag in huis. Netter kan niet!

Ik had wel graag van tevoren willen weten dat het via briefpost verstuurd zou worden en dat je dus niet afhankelijk bent van een pakketbezorger. Is alleen maar fijn, maar dan had ik geen alternatief bezorgadres hoeven opgeven.

Algemeen

Makkelijk bestellen, fijn bestelproces, snel verzonden Je wordt direct gemaild bij elke stap in het bestelproces. Geen account nodig.

Verzending

Goed op de hoogte gehouden per mail, snel verzonden, snel in huis, perfect verpakt. Gaat door de brievenbus.

Algemeen

Op dinsdag een HDD Caddy besteld en donderdag in huis. Op de site is voor elke laptop wel een passende caddy te vinden en er zijn geen extra verzendkosten.

Verzending

De HDD Caddy wordt verstuurd in een bubbeltjesplastic envelop en komt dus gewoon door de brievenbus.

Algemeen

De juiste HDDCaddy is makkelijk gevonden en snel besteld. Bij het betalen hoeft niks verbeterd te worden.
Kortom: een SUPERSITE

Verzending

HDDCaddy besteld rond drie uur 's middags, de volgende dag al in huis.
De HDDCaddy wordt door de brievenbus geleverd, dus je hoeft niet thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen.

Algemeen

Super bedrijf. Model voor mijn Lenovo Z50 paste prima.
Heb alleen niet in de gaten gehad dat er in de caddy een 9,5mm hdd/ssd moest, en daardoor mijn standaard hdd van 12,7mm niet in de laptop paste. Kon gelukkig worden opgelost door de nieuwe ssd in de caddy te plaatsen en de oude hdd terug te plaatsen op zijn oorspronkelijke plek. Verder super product!

Verzending

Woensdag middag besteld, volgende dag donderdag lag hij in de brievenbus. Super snel dus, je hoeft niet te wachten omdat het door de brievenbus gaat.

Algemeen

Een HDD Caddy besteld voor een Dell laptop. Op zondag besteld en dinsdag geleverd. De installatie van de hard disk in de caddy was heel makkelijk. Absoluut een aanrader.

Verzending

Verzonden zoals ik het verwacht had. TOP!

Algemeen

Je kan gemakkelijk vinden welke caddy je moet kopen, gewoon je merk selecteren en dan het model. Verder is de betaling snel verlopen en de bestelling direct geplaatst.

Verzending

Levering naar België was snel en correct.

Klantenservice

Goede communicatie en uitgebreide handleiding over hoe ik de caddy moet plaatsen.

Verzending: Score: 4
Algemeen

Website was op zich duidelijk, ik zat niet goed te kijken. Mailtje gestuurd met een vraag over welke caddy ik moest bestellen, vrijwel binnen het uur een vriendelijke, korte en duidelijke e-mail terug.

Verzending

De Caddy was ingepakt in een dikke stevige bubbeltjes enveloppe. Helaas is het product toch beschadigd tijdens transport, volgens mij is PostNL er overheen gereden met een van hun post auto's ofzo want hier was wel heel lomp mee gedaan, helemaal verbogen.

Hier kon HDDCaddy natuurlijk niets aan doen, ik snap ook wel dat ze hun producten niet via de pakketposts sturen gezien de waarde. Het is economisch aantrekkelijker om de schades te vergoeden dan alles tegen een hoger tarief te verzenden.

Klantenservice

Mailtje gestuurd, binnen het uur reactie. Retour geen enkel probleem. Formuliertje ingevuld en in de enveloppe gestopt. Retour gestuurd en binnen enkele dagen (er was ING storing) terug op de rekenening.

Zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan via de e-mail. Adequaat, duidelijk en ruilen was geen enkel probleem.

Algemeen

De caddy zit kwalitatief zeer goed in elkaar. De site is een beetje rommelig, maar de juiste caddy voor mijn Lenovo T420 was snel gevonden. Het product zelf is prima! De caddy paste perfect en is onopvallend. Net als bij het oude DVD-station zit er een LED-lampje in die oplicht bij schijfactiviteit.

Verzending

De caddy zat in een bubbeltjesplastic envelop, en kon zo door de brievenbus. Je hoeft er niet voor thuis te blijven !

Algemeen

Ze hebben erg veel keus, en makkelijk geordend per merk en type. Hoeft dus niet eerst zelf uit te zoeken wat er precies nodig is, en vervolgens een standaard caddy te bestellen. (Maar zelfs dan kan het natuurlijk nog mis gaan, zie stukje bij aftersales )

Verzending

Vrijdag overdag besteld, en netjes zoals beloofd zaterdag in de post. De caddy in goede staat en netjes verpakt ontvangen.

Klantenservice

Bij inbouwen kwam ik er achter dat het allemaal niet past. Bleek ik zelf de verkeerde besteld te hebben. (Niet goed gekeken, en een caddy voor een Dell 5521 besteld, maar Dell 5520 nodig)
Over gemaild. Zondagavond mail terug dat ze maandag meteen de juiste gingen opsturen, met het verzoek de verkeerde te retourneren. Wederom zoals beloofd dinsdag netjes in de post, en de nieuwe past uitstekend!

Verzending: Score: 4
Algemeen

Een HDD Caddy besteld voor mijn N56JN. Ziet er goed uit, maar toch zitten er wat schoonheids foutjes in. Het zwarte laagje in de caddy word geperforeerd, maar dat stukje zat er nog aan. 3 Van de 4 schroeven zaten al in de gaatjes, de 4de lag gewoon los in de caddy.

Niks ergs maar gewoon kleine dingetjes die net iets beter hadden gekund.

Verzending

Verzending was goed. Maandag besteld en vandaag (dinsdag) in de brievenbus. Verpakking is goed, wat ik wel jammer vind is dat het zakje vast gelijmd word, en niet met een plak bandje of iets dergelijks. Plakband was makkelijker geweest omdat je nu dan gaat trekken aan de verpakking.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 0

behulpzame website & snelle levering. Gezien de bestelling met brievenbuspost wordt geleverd adviseer ik jullie de besteller wanneer de levering daadwerkelijk heeft plaatsgevonden op de hoogte te stellen middels e-mail.
Nu heb ik de gehele dag met smart gewacht terwijl de bestelling beneden in de brievenbus op mij heeft liggen wachten.

Nogmaals dank. ik zal jullie zeker aanbevelen.

Algemeen

Voor mijn 3 jaar oude laptop heb ik een SSD aangeschaft. Omdat deze in de primary bay geplaatst moest worden heb ik een overweging gedaan om een HDD caddy aan te schaffen.
Na een kleine onderzoek kwam ik op de website van hddcaddy.com. Deze website had toevallig een HDD caddy voor mijn laptop liggen. Na kort overwegen heb ik de HDD caddy aangeschaft.

De bestellingen was snel geplaatst. En de betaling ging zonder enige problemen.

Verzending

Verzending ging snel en op tijd. Product was verpakt in een zachte verpakking. Paste door de brievenbus dus ik hoefde niet thuis te zijn.

Klantenservice

Helaas kreeg ik een defecte HDD caddy. Na een enkele emails heen en weer met de klantenservice kreeg ik een vervangende exemplaar opgestuurd. Levering ging uiteraard zoals verwacht. De vervangende exemplaar werkte prima overigens.

Algemeen

Na bestelling werd de caddy snel geleverd. Gewoon per briefpost, dus ik hoefde niet thuis te wachten op een pakketdienst.
De caddy past precies in mijn Asus K72jr en geeft geen problemen als ik Windows afsluit.
Het weer uitnemen was een ander verhaal: de caddy bleef haken achter een klemlipje in de laptop. Met veel moeite en enige voorzichtige kracht lukte het. Het klemlipje is daarbij afgebroken en viel (gelukkig) uit de laptop. Het klemlipje bleek te blijven haken achter de opening van de caddy waar de hard disk in ligt.
Geen probleem, want ik kan de caddy nu makkelijk in- en uitschuiven en vastzetten met het beugeltje en de schroefjes van de oude dvd-drive.
De caddy zou voorzien moeten zijn van een afdekplaatje over de opening van de hard disk, zodat het een geheel vlak oppervlak wordt.
Maar: alles werkt nu helemaal perfect.

Verzending

Snelle levering per briefpost, goed verpakt. Paste door de brievenbus, dus ik hoefde niet thuis te zijn.

Algemeen

De HDD caddy pastte prima, en met het filmpje op hun website was het plaastsen al helemaal een eitje. Verzorgde website, goede mailtjes met verzendingsinformatie en een goed product.

Verzending

Zeer snel kreeg ik mijn product netjes verzonden thuis.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Een hele fijne winkel die adapters verkoopt om een extra harde schijf op de plek van een CD-Rom speler te monteren, tevens verkopen zij ook het gereedschap om het op een juiste manier te monteren.

Ik ben heel erg blij met de Caddy voor mijn 2011 Imac. Het plaatsten gaat vele malen sneller dan de gebruikelijke manier waarbij het logicboard er ook uit moet.

Algemeen

De shop heeft een uitgebreid aanbod en voor elke (recente denk ik) laptop een caddy die je kan gebruiken en bestellen.

Verzending

De eerste poging tot verzending is helaas mis gelopen. Dat bleek echter geen probleem. Na enkele e-mails heen en weer hebben ze het product gewoon opnieuw opgestuurd.

Klantenservice

Zie ook onderdeel Verzending. Dit is écht dienst na verkoop om u tegen te zeggen.

Scorekaart voor HDDCaddy

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie