Estunt.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Estunt.nl

Review toevoegen

Algemeen

We bestelden bij Estunt een "refurbished" ultrabook, voor minder dan een kwart van de nieuwprijs, en ontvingen stipt 2 werkdagen later een zo te zien ongebruikt exemplaar, tiptop in orde.
Hij is denk ik echt ongebruikt; alleen de accu is wat minder goed dan een gloednieuwe.

Algemeen

Nog nooit eerder een refurbished laptop gekocht, maar nu de gok gewaagd bij Estunt. Een Dell Latitude E7270. Ik moet zeggen, ik ben onder de indruk.

De staat van de laptop stond op de productpagina omschreven als "gebruikt", maar hij was echt supernetjes, bijna nieuwstaat, vooral daar waar het er toe doet.

De binnenkant (behuizing, scherm, toetsenbord) waren echt als nieuw, totaal geen slijtage te zien. De buitenkant van de laptop heeft een paar lichte krasjes, maar je moet er op letten om ze te zien. Ook kun je onder de juiste hoek/belichting zien dat er stickers op de laptop gezeten hebben (het was een zakelijke laptop). De voeding heeft een prominentere kras, maar niks onoverkomelijks.

De laptop voldeed aan de specificaties van de productpagina, en was zoals beloofd voorzien van een verse en schone installatie van Windows 10 Pro NL. Ook was de BIOS geupdate naar de allerlaatste versie (van juni 2020). Ik weet niet of dat automatisch gaat of door Estunt gebeurd is, maar sowieso fijn!

Ik heb de laptop nog niet uitgebreid gebruikt, maar met wat spelen en instellen is de accu sowieso 2 uur meegegaan. Ik verwacht dat hij nog wel een stuk langer mee gaat, maar dat heb ik simpelweg nog niet getest.

Alles bij elkaar tot nu toe heel blij met de aankoop.

Verzending

De laptop was degelijk verpakt, in een envelop van bubbeltjesplastic, gefixeerd in een kartonnen houder omgeven met luchtkussens in een kartonnen doos, met apart vak voor de voeding. Het is duidelijk een one-size-fits-all oplossing, maar doet kwalitatief niet onder voor de verpakking van een nieuwe laptop.

Beloofde levertijd was 1-2 werkdagen na bestellen; nog geen 24 uur later had ik hem binnen.

Ook niet onbelangrijk: de laptop was super goed schoongemaakt. Hij kwam echt smetteloos uit de verpakking, en rook lichtjes naar schoonmaakmiddel. Ik heb voor de zekerheid de hele laptop en voeding nog zelf afgedaan met een schoonmaakdoekje, maar dat doekje oogde na het schoonmaken precies zoals er voor.

Verzending: Score: 4

Algemeen

meerdere bestellingen geplaatst voor refurbished HP schermen, ze hebben een uitstekende prijs, je wordt bij je bestelling goed op de hoogte gehouden, met meerdere mailtjes met de status en daarbij is ook de klantenservice goed bereikbaar

Verzending

netjes in noppenfolie verpakt in goede stevige dozen met veel opvul martiaal.

Klantenservice

bij de laatste bestelling had ik 2 schermen met een verticale pixel baan, volgens de klantenservice door een tik tijdens transport, ondanks dat het zeer goed verpakt was. Zelf denk ik niet dat dit door het transport komt, maar dat het aan het scherm zelf ligt, er was namelijk niets fysiek kapot.
Desondanks sturen ze eerst 2 andere schermen op met een retour label zodat ik de defecten retour kan sturen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Refurbished i7 HP workstation gekocht met 256 Gb SSD en extra 1 TB HDD. Netjes geleverd, keurig ingepakt in 2 opblaaskragen in kartonnen doos.

Verzending

Kwam pas na een kleine week als gevolg van drukte bij PostNL. Daar kan EStunt niets aan doen.

Klantenservice

Prima, vriendelijk en hulpvaardig contact met de klantenservice. Nadien gratis verloopstekker voor mijn monitor. Goede service!

Algemeen

Prachtig goedkope en snelle laptop geleverd.
Tweedehands, maar goed schoongemaakt en nauwelijks te zien dat deze tweedehands is. Aanrader.

Volgende dag in huis

Klantenservice

Voor wat hulp nog de klantenservice nodig gehad en erg goed geholpen. Dankjewel Estunt.

aobh Karma 2,73K

Algemeen

Ik zocht een mini pc en via Tweakers Pricewatch kwam ik op estunt.nl terecht. Website is lekker duidelijk en kon makkelijk artikel kiezen. Ipv 180Gb kreeg ik 250Gb SSD erin.

Verzending

Dezelfde dag nog verstuurd (voor 15 besteld) en daarna volgende dag via PostNL binnen gekregen. Netjes verpakt! En geen verzendkosten.

Algemeen

Super makkelijk via Tweakers het gewenste artikel (Refurbished Microsoft Surface 2 Laptop) gevonden, ook nog eens voor een hele nette prijs. Communicatie was makkelijk en heel prettig, verzending dezelfde dag en volgende dag alles top ontvangen.

Verzending

Pakket was heel goed verzonden, goed ingepakt en aangetekend verzonden.

Klantenservice

Paar keer contact gehad op voorhand en achteraf voor enkele vragen. Snel en correct reactie gehad via de chat, zeker een aanrader!

Algemeen

Ik had een tweedehands maar goede laptop nodig,heel lang gezocht en bij
eStunt.nl een goede deal gevonden, Dell Latitude 7480 i7 touchscreen. Jammer dat ze geen uitbreiding optie hadden, gevraagd of dat met meer RAM kunnen.Ja, dat kon en gewenste geheugen geïnstalleerd en met een speciale order opstelling naar mij toe gemaild. Na de betaling is mijn bestelling met
PostNL verzonden. Toen ik mijn bestelling uitgepakt kon niet bevatten : zeer
professioneel ingepakt en een laptop,zoals beloven, zo goed als nieuw vond
ik in de dos met nog 6 mnd. Dell garantie erop !
Mijn complimenten voor deze eerlijke en vrindelijke zaak...

Verzending

Zeer professioneel ingepakt en aangetekend verzonden. Ik konmijn bestelling heel makkelijk volgen , vrijdag besteld en zaterdag rond 3 uur is afgeleverd.

Klantenservice

Ik heb per mail geregeld en heel snel en duidelijk antwoord gekregen.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik wilde een i7 laptop met SSD voor onder de 600 euro. Voor 430 euro een prachtige Dell gekocht bij Estunt. Deze laptop kostte oorspronkelijk rond de 1500 euro. Er stond dat de laptop 2e hands was, maar hij leek net nieuw. Ook stond er dat er nog geen Windows op zat, maar ook hiermee was ik positief verrast.

Algemeen

Refurbished Surface Book 2 bij Estunt gehaald. Voor maar één fractie van de nieuwprijs krijg je bij Estunt net zo goed datzelfde apparaat als nieuw.

Naast de batterijrapportage, die je netjes krijgt als je die opvraagt, en ontbrekende originele verpakking, heb ik toch de impressie dat ik één compleet nieuw exemplaar heb en niet de volle bak had hoeven te betalen... Ik kom graag terug bij Estunt.

Verzending

Laptop was heel keurig ingepakt en beschermd met luchtkussens en bubbeltjesplastic.

Klantenservice

Foto's en informatie opgevraagd van de laptop. Kreeg altijd tijdig één nette reactie.

Algemeen

Een week geleden heb ik een Macbook Pro Retina 15" gehaald bij Estunt. Allereerst wat vragen gesteld via de chat, waarbij ik goede antwoorden heb mogen ontvangen. Zelfs een beetje meer. Zo kreeg ik spontaan informatie over de Batterij laad cycles en dat het door de systeemtesten heen gekomen was.

Vervolgens de bestelling geplaatst. Ik werd netjes op de hoogte gebracht van de status. Uiteindelijk het pakket op mijn werk bezorgd, waar ik blij verrast was over de kwaliteit. Het zag er netjes en verzorgd uit. 2 mini krasjes waren het enige wat ik op deze refurbished laptop kon ontdekken. Top dus!

Verzending

Het pakket is netjes ingepakt en verzonden. Alles is prima aangekomen in de benodigde bubbel plastic.

Klantenservice

Via de chat netjes op de hoogte gebracht van het product. Alle informatie om een goede beslissing te nemen werd gegeven. Top!

Algemeen

Ik heb een Latitude 7370 aangeschaft via Estunt omschrijving nieuwstaat.

Nieuwstaat is bij ESTUNT ook echt nieuwstaat ik ben erg kritisch als het gaat om de term nieuwstaat. Bij Estunt heb je een zakelijke laptop voor een habbekrats deze laptop was 499.

Voor hetzelfde geld kun je bij de Mediamarkt mogelijk een stuk plastic kopen wat dan een laptop zou moeten voorstellen.

Ik kan het een ieder aanraden!!! Grootste voordeel is dat Estunt een bedrijf is en geen particulier. Mocht er iets zijn dan heb je ook garantie, via marktplaats/particulier heb je vaak geen enkele garantie.

Professioneel verpakt

Klantenservice

Contact is altijd zeer prettig met Matthijs.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik had een vraag over upgrade mogelijkheid voor SSD in een refurbished laptop. In de ochtend gebeld en vriendelijk te woord gestaan en kon de computer met upgrade al begin van de middag ophalen, incl installatie van Windows.

Klantenservice

Helaas was er in een batch van gelijke computers waar 1 stuk met scherm met kleinere resolutie tussendoor. Deze was dus helaas bij mij terrecht gekomen. Na constateering even gebeld en er werd meteen meegedacht hoe dit op te lossen. Foutje kan gebeuren, maar prima opgelost.

Algemeen

De website is erg eenvoudig, vooral het "mijn account" gedeelte oogt erg simpel maar werkt verder prima. Ik heb bij hun een 2e hands Surface Pro 3 docking-station van Microsoft besteld. Het product zelf voldoet geheel aan de verwachting, weliswaar 2e hands maar compleet geleverd en in een uitstekende staat! Ben zeer tevreden over deze levering bij deze webwinkel en zou er zo weer bestellen! Ook word je goed op de hoogte gehouden van je bestelling via email.

Verzending

Het product heb ik op maandag besteld en zou woensdag (aangetekend) thuis bezorgd worden door Post.nl, ik was niet thuis en heb het product de volgende dag bij een Post.nl punt opgehaald. De dock zat in een stevige doos met veel opvul-papier en het dock zelf zat keurig verpakt in ruim bubbeltjes plastic, keurig verzorgd, echt top!

Algemeen

Veel keuze, goede prijzen en van goede kwaliteit.
Nieuwstaat is ook echt zonder beschadigingen.
Als je vragen hebt, krijg je via Whatsapp vrijwel direct antwoord.

Verzending

Zeer goed verpakt, snelle levering de volgende dag.

Klantenservice

Een maand na mijn bestelling ontstonden er video problemen met mijn HP 260 G2 Mini van Estunt.. Binnen enkele minuten was er via Whatsapp al een oplossing, die mijn verwachting overtrof.
Twee dagen later stond een nieuwe G3 desktop alweer op mijn bureau.
Super goed geregeld!

Algemeen

Vrijdag 11x HP8200 USDT besteld alles vandaag zeer keurig en netjes afgeleverd.

Echt een aanrader voor 2e hands hardware, een goedkoper adresje heb ik niet kunnen vinden.

Verzending

Alles keurig netjes en snel afgeleverd en goed/stevig verpakt!

Algemeen

Via WhatsApp contact opgenomen en na prettig contact bestelling via website geplaatst. Direct daarna factuur in de mail na betaling ontving ik een verzendbevestiging zoals afgesproken.

Verzending

Prima verpakt, ruim in bubbeltjesplastic en met een degelijke doos er om heen.

Klantenservice

Er was een probleem met het door mij bestelde systeem. Er werd echt meegedacht over mogelijke oplossingen waardoor we er samen direct uit kwamen. Heel prettige ervaring!

Algemeen

Veel variatie in de voorraad. De prijzen zijn scherp terwijl de producten vaak niet van nieuw te onderscheiden zijn. Aanrader

Verzending

Goed verpakt. Was een dag na bestelling binnen. Al met al perfect.

Klantenservice

Snel antwoord op vragen. Ook achteraf werd er net en snel gecorrespondeerd.

Algemeen

Prima webshop, prettige website. Goed initiatief om gebruikte (maar prima!) electronica te verkopen. Goede producten voor een goede prijs.

Verzending

Levering was netjes, binnen voorspelde tijd. Niet supersnel, maar zoals ze je zelf ook vertellen is dat niet te realiseren.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Een HP 8300 Elite USDT refurb besteld. Snel geleverd en uitstekend verpakt verzonden.

De tweedehands spullen zijn relatief goedkoop en goed voor het milieu (hergebruik). Leuk initiatief dus!

En eerlijk is eerlijk. Ik koop veel liever een gebruikt zakelijk model computer dan een nieuwe mediamarkt troep PC. De zakelijke modellen hebben vaak betere componenten (videokaart, netwerkkaart etc) en de driver ondersteuning voor bij voorbeeld Linux is ook veel beter.

Verzending

De volgende dag netjes geleverd. Goed op de hoogte gehouden met een T&T code.

Scorekaart voor Estunt.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite