Estunt.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Estunt.nl

Review toevoegen

Algemeen

Veel keuze, goede prijzen en van goede kwaliteit.
Nieuwstaat is ook echt zonder beschadigingen.
Als je vragen hebt, krijg je via Whatsapp vrijwel direct antwoord.

Verzending

Zeer goed verpakt, snelle levering de volgende dag.

Klantenservice

Een maand na mijn bestelling ontstonden er video problemen met mijn HP 260 G2 Mini van Estunt.. Binnen enkele minuten was er via Whatsapp al een oplossing, die mijn verwachting overtrof.
Twee dagen later stond een nieuwe G3 desktop alweer op mijn bureau.
Super goed geregeld!

Algemeen

Vrijdag 11x HP8200 USDT besteld alles vandaag zeer keurig en netjes afgeleverd.

Echt een aanrader voor 2e hands hardware, een goedkoper adresje heb ik niet kunnen vinden.

Verzending

Alles keurig netjes en snel afgeleverd en goed/stevig verpakt!

Algemeen

Via WhatsApp contact opgenomen en na prettig contact bestelling via website geplaatst. Direct daarna factuur in de mail na betaling ontving ik een verzendbevestiging zoals afgesproken.

Verzending

Prima verpakt, ruim in bubbeltjesplastic en met een degelijke doos er om heen.

Klantenservice

Er was een probleem met het door mij bestelde systeem. Er werd echt meegedacht over mogelijke oplossingen waardoor we er samen direct uit kwamen. Heel prettige ervaring!

Algemeen

Veel variatie in de voorraad. De prijzen zijn scherp terwijl de producten vaak niet van nieuw te onderscheiden zijn. Aanrader

Verzending

Goed verpakt. Was een dag na bestelling binnen. Al met al perfect.

Klantenservice

Snel antwoord op vragen. Ook achteraf werd er net en snel gecorrespondeerd.

Algemeen

Prima webshop, prettige website. Goed initiatief om gebruikte (maar prima!) electronica te verkopen. Goede producten voor een goede prijs.

Verzending

Levering was netjes, binnen voorspelde tijd. Niet supersnel, maar zoals ze je zelf ook vertellen is dat niet te realiseren.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Een HP 8300 Elite USDT refurb besteld. Snel geleverd en uitstekend verpakt verzonden.

De tweedehands spullen zijn relatief goedkoop en goed voor het milieu (hergebruik). Leuk initiatief dus!

En eerlijk is eerlijk. Ik koop veel liever een gebruikt zakelijk model computer dan een nieuwe mediamarkt troep PC. De zakelijke modellen hebben vaak betere componenten (videokaart, netwerkkaart etc) en de driver ondersteuning voor bij voorbeeld Linux is ook veel beter.

Verzending

De volgende dag netjes geleverd. Goed op de hoogte gehouden met een T&T code.

Algemeen

ik had donderdag de tablet besteld bij hun en was zaterdag al binnen dus super snelle levering en het was ook nog erg goed verpakt dus ben super tevreden hiervover

Verzending

was al na twee dagen in huis!

Algemeen

Voor relatief weinig geld een goede, snelle computer gekocht. Al staat er "gebruikt" kan je er weinig van terug zien dat hij is gebruikt. Computer is van binnen en buiten netjes schoon gemaakt

Verzending

Levering sneller dan verwacht. Na 2 dagen al in huis. Pc zelf was netjes verpakt

Na een vraag had ik een Mail terug binnen 1 dag

Algemeen

Uitstekend,dit is nu een webshop die weet hoe het hoort.
Ik heb een HP EliteDesk 800 G1 gekocht bij deze winkel.
Hij ziet er als nieuw uit voor een Conditie: Nieuwstaat, het is natuurlijk altijd afwachten wat je in huis krijgt zonder dat je het product echt gezien hebt.
Maar dat is hier niet het geval,deze pc is van binnen en van buiten als nieuw.
Ik kom hier zeker terug.

Verzending

De verzending was snel er staat wel dat het tussen 1 en 3 dagen verzonden kan worden.Mijn bestelling was in de avond geplaatst en was binnen 2 dagen in huis.
Ook dit is snel.

Klantenservice

Ik was nog iets vergeten om dit erbij te bestellen,een mail gestuurd en daarop
ook gelijk een antwoord erop gekregen.
dit product kon er nog bijgevoegd worden, scheelde weer verzendkosten.
Ik ben zeer tevreden met hoe ze dit hier oplossen

Algemeen

Goede webshop. Ik heb al diverse bestelling geplaatst bij Estunt in het verleden. Overzichtelijke strakke website waardoor producten gemakkelijk te vinden zijn. Het plaatsen van een bestelling gaat eenvoudig. Het is ook erg fijn om te zien wat de voorraad van een product is zodoende weet je altijd dat het product er daadwerkelijk is.

Verzending

Verzending is meer dan prima. Producten worden zeer goed verpakt. Waarom net niet de 5-sterren? het zou nog net iets sneller kunnen. Met een iDeal betaling zou het voor kunnen komen dat het toch nog twee dagen duurt voordat je je bestelling binnen hebt, maar dit is het meer dan waard als je kijkt hoe professioneel de bestelling is ingepakt.

Klantenservice

Klantenservice is voldoende. Het kan zijn dat het langer duurt voordat je een antwoord op je mailtje ontvangt. Dit kan iets beter. Verder heb je altijd wel een goed antwoord op je vraag. Eventueel een product ruilen is ook nooit een probleem, dit wordt zeker netjes opgelost.

Algemeen

Ik heb Surface Book i7 gekocht voor een absolute spotprijs. De producten die Estunt.nl verkoopt zijn tweedehands, maar heeft hij zelf gecontroleerd op kwaliteit. De prijs-kwaliteit, omschrijving, verzending en klantcontact waren allen goed.

Verzending

De Surface Book is in uitstekende conditie en zeer stevig verpakt verstuurd.

Klantenservice

Zeer adequaat in het klantcontact. Direct de dag erna reactie.

Algemeen

3 desktops besteld en 2x een 22"beeldschermen. Kreeg binnen 15 minuten een offerte toegestuurd. Deze betaald en had op dinsdag de spullen op kantoor.

Verzending

Verzending was snel alles was zeer stevig verpakt.
Daarnaast ziet alles er op en top uit, en alles compleet stofvrij...

Klantenservice

Helaas was een bestelde desktop niet op voorraad, dus kreeg van Matthijs een iets duurder model geleverd dan ik had besteld.

Geweldige service. Estunt.nl is een echte aanrader.

Mvg,

Pieter

Verzending: Score: 0
Algemeen

Heb een laptop op afspraak opgehaald. Ik wilde namelijk eerst de laptop even bekijken voordat ik tot koop overging, dat was geen probleem! Ter plekke werd ik hartelijk ontvangen en kon ik rustig de laptop bekijken. Vervolgens bestelling ter plekke gedaan op m'n telefoon.

Klantenservice

Kwam er thuis achter dat de bios een password lock had. Ik dacht dit wel even te fiksen door een bios update te doen en daarna kreeg ik iedere keer met opstarten de melding dat er informatie "missing or invalid" was. Een mailtje gestuurd en ik kon hem zo om komen ruilen, top service, dank Matthijs!

Algemeen

Ik kwam Estunt tegen via Marktplaats toen ik op zoek was naar een HP Elitebook Workstation, Estunt had precies de juiste model op de plank met een wat snellere processor en videokaart.

Bestelling geplaatst via de website en de status van mijn bestelling was prima te volgen. Niks op aan te merken dus.

Enig minpuntje is dat de advertenties op Marktplaats niet helemaal overeenkomen met wat er op de website van Estunt aangeboden wordt (wellicht oude advertenties van apparatuur dat al verkocht is?)

Verzending

Machine kwam goed verpakt aan en incl. een nieuwe stroomkabel.

Klantenservice

Bij aankomst bleek 1 van de USB poorten fysiek beschadigd te zijn en het netwerkkaart was zijn MAC adres kwijt. Ik heb Estunt daarmee geconfronteerd en kreeg snel netjes reactie terug,
Er is een geldcompensatie aangeboden en het bedrag is snel overgemaakt, keurig afgehandeld door Estunt.

Echter, het zou mooi zijn als men iets meer tijd zou besteden aan de algemene controle van de computers, het probleem met het USB poort was zo te achterhalen omdat er geen USB stekker meer in kon en de schade was met blote oog zichtbaar.

Algemeen

Prettige shop waar bij alle producten ook duidelijk staat hoeveel er nog op voorraad zijn. Prijzen zijn scherp vergeleken met andere aanbieders.

Verzending

Levering binnen 24 uur via PostNL. Product bleek helaas kapot aan te komen, overigens geheel buiten de schuld van Estunt. Uiteindelijk is het netjes opgelost (zie ook klantenservice). Mail met Track&Trace code was wel handig geweest, dan weet ik ook ongeveer hoe laat ik de bezorger kan verwachten.

Klantenservice

Na openen van de doos bleek het bestelde product kapot te zijn. Het was duidelijk dat dit door transport veroorzaakt was, de doos was ook beschadigd. Na het sturen van een e-mail naar Estunt werd ik binnen 30min al gebeld. Na excuses werd er verteld dat er een vervangend product opgestuurd werd en ik ontving een retourlabel voor het kapotte product. Uitstekende service!

Algemeen

Goede webshop met duidelijke omschrijving van de producten en de staat waarin ze verkeren. De prijzen zijn mijns inziens erg goed evenals het geleverde product.

Verzending

De verzending was snel en goed, het product (nieuw) was verpakt in de originele verpakking. Als verbeterpunt adviseer ik om ook een verzendbevestiging te sturen met daarin een Track & Trace-code.

Klantenservice

Direct na bestelling om een indicatie qua levertijd gevraagd, ik kreeg al snel een reactie dat het product dezelfde dag nog verzonden zou worden. Top dus!

Algemeen

Op zoek naar een laptop voor m'n dochter (die over 6 weken naar de middelbare school gaat), de keuze gemaakt om voor de prijs van een nieuwe 'instapper' een gebruikte laptop te kopen die qua specs daar flink bovenuit steekt. Al zoekend via Marktplaats kwam ik meerdere advertenties tegen van Estunt, en de shopreviews hier op Tweakers spraken het vertrouwen uit in deze nog vrij jonge webshop.

De keuze viel uiteindelijk op de HP Elitebook 840 G1 Core i7 / 8GB / 240GB SSD, waarvan er op het moment van bestellen vijf stuks op voorraad waren en op dit moment van schrijven nog één 'op de plank ligt'. De prijs was goed (minder dan 1/3 van de nieuwprijs), en de laptop werd compleet geleverd met een adapter en voedingskabel, plus een verse Windows 10 Pro installatie. Deze installatie was bovendien keurig voorzien van alle updates en tevens 'schoon', dus geen sh*tload aan bloatware te hoeven verwijderen. Kijk, zo scoor je pluspunten!

Van de website:
Gebruikt: product is gebruikt en kan dus normale gebruikssporen bevatten
Nieuwstaat: product is zo goed als nieuw, weinig tot geen gebruikssporen te zien

Qua uitlevering is de laptop omschreven als 'gebruikt'. De laptop die ik ontving was werkelijk erg netjes, er lijkt alleen een heel klein stofje o.i.d. onder de lamineerlaag van het scherm te zitten, maar hinderlijk is dit niet.

Verzending

Op de website staat vermeld dat de afhandeling wordt uitgevoerd door studenten, en dat de bevestiging en verzending dientengevolge wel eens enkele dagen op zich kan laten wachten. De laptop werd op zaterdagavond besteld en op maandag had ik de orderbevestiging binnen. Best oké dus (zie verder bij klantenservice).

De verpakking was keurig, een speciale kartonnen doos waarin de laptop gefixeerd was verpakt, voorzien van een apart vakje voor de adapter en voedingskabel en verder afgevuld met plastic luchtkussentjes. Solide verzonden en makkelijk te recyclen verpakking.

Een tip van mijn kant: Als je de optie biedt voor standaard of aangetekend verzenden via PostNL, overweeg dan ook de optie om verzending met track&trace aan te bieden. Ik had dat zelf wel prettig gevonden.

Klantenservice

De laptop kon op dezelfde dag van de orderbevestiging nog verzonden worden. Op mijn verzoek werd dat met een dag uitgesteld, en dat was geen enkel probleem. De communicatie (per e-mail) hierover ging erg vlot en ondanks het ontbreken van track&trace werd ik verder ook keurig per e-mail op de hoogte gehouden over de status van de order.

Nog een tip: 3 maanden garantie op gebruikte hardware is niet ongewoon, maar er zijn concullega's die (d.m.v. optionele bijbetaling) deze garantie kunnen verlengen, bijvoorbeeld tot een jaar.

Algemeen

De website is overzichtelijk en plaatsen van een bestelling heel eenvoudig. Het aanbod op Estunt.nl wisselt steeds, dus het loont zeker de moeite om de nieuwsbrief en website in de gaten te houden.

Verzending

De levering was erg snel, 's avonds besteld en de volgende dag al bezorgd. In dit geval bestelde ik een laptop en deze was uitstekend verpakt in een verpakking die daar speciaal voor bedoeld is: de laptop zat stevig vast met genoeg ruimte rondom om tegen stoten te beschermen.

Bij het uitpakken viel op dat de laptop heel goed was schoongemaakt, waardoor deze er op een paar kleine gebruiksporen als nieuw uit zag. Deze gebruikssporen waren uiteraard te verwachten, want zo werd ie te koop aangeboden.

De accu was helemaal opgeladen dus ik kon er gelijk mee aan de slag. De hardeschijf is met Blancco 5 gewist en de laptop laat hierdoor bij opstarten een handig scherm zien met de belangrijkste specificaties.

Al met al ben ik erg te spreken over de manier waarop Estunt dit product heeft geleverd.

Algemeen

Verschillende keren producten besteld. Eenvoudige site en goede communicatie.
Duidelijk de staat van het product vermeld.

Verzending

Netjes verpakt en vooral stevig.

Klantenservice

Enkele keer een defecte pc gehad. Vervolgens ff een mailtje gestuurd en hij stuurde meteen een nieuwe op.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Heb hier een voordelige micro-pc besteld die keurig de volgende dag geleverd werd conform specificaties. Van binnen geheel stofvrij dus prima schoongemaakt.

Klantenservice

De machine had een Windows 7 OEM licentie, maar dat moest nog geďnstalleerd worden, en Windows 7 images zijn sinds begin dit jaar niet meer bij Microsoft te downloaden met een OEM licentie, en elders ook niet. (Je kan wel Microsoft bellen en dan sturen ze tegen onkostenvergoeding een DVD op, wordt gezegd.)
Op mijn vraag hoe ik aan een (ISO) image moest komen, of dat estunt mij van een image kon voorzien, kreeg ik alleen als antwoord dat hij zelf een image via een nieuwsgroep had binnengehaald. Nou heb ik geen binaire nieuwsgroepen en menigeen is er ook volkomen onbekend mee dus dat antwoord vind ik ontoereikend.
Ik kwam zelf op het idee een torrent te gaan zoeken (wat ik normaal nooit doe) en dat is gelukt.

Maar als een bedrijf zoveel PC's zonder windows levert, dan zou er toch wel een image beschikbaar gesteld mogen worden, hetzij via een eigen FTP-server of tenminste door een betrouwbare torrent te verstrekken.
En instructies zouden ook niet verkeerd zijn, wegens nog enkele probleempjes:
* Tijdens de installatie krijg je een melding dat de licentiecode onbruikbaar is omdat ie verlopen zou zijn. Pas als je stug doorzet blijkt ie later, als er internetverbinding tot stand is gebracht , toch bruikbaar te zijn.
* De netwerkkaart werkte niet vanzelf, hiervoor moest een driver opgezocht, gedownload en via een USB-stick op de machine overgebracht worden.

Verder lukte het niet Windows vanaf USB te installeren; de bios liep dan volkomen vast. Moest een DVD branden.

In het algemeen, dit is lijkt mij een eenmansbedrijfje gerund door een student, dus de service zal beperkt zijn.

PS De komende Windows 10 versie kan rechtstreeks met een Windows 7 licentie geactiveerd worden; dan wordt het een stuk eenvoudiger.

Scorekaart voor Estunt.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie