Estunt.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Estunt.nl

Review toevoegen

Algemeen

Zeer positief verrast. "Gebruikte" laptop gekocht. Bij aankomst bleek deze zo goed als nieuw te zijn. Na 2 dagen hield het toetsenbord er mee op. Had meteen iemand aan de telefoon die heel behulpzaam was. Eerst proberen te repareren met hulp, daarna mocht ik hem meteen kosteloos terugsturen voor reparatie of vervanging. Zeer te spreken over EStunt!

Verzending

Werd snel geleverd. Zeer netjes verpakt. Ook retour heel goed geregeld zonder problemen.

Klantenservice

Gebeld na een probleem met het toetsenbord. Geen wachttijd. Meteen iemand aan de lijn die weet waar die het over heeft en ook nog eens heel vriendelijke was!

Algemeen

Een HP Elitebook 830 G5 besteld voor studiedoeleinden bij Estunt. Prijs is uitstekend voor een laptop die er echt keurig uitziet en de meest recente UEFI/BIOS plus schone, Nederlandstalige installatie van Windows 10 heeft.

Enige punt van aandacht bij de aanschaf: controleer goed wat voor toetsenbordindeling de laptop heeft. Er worden namelijk ook laptops met een UK QWERTY-indeling verkocht en sommige tekens zitten dan op een andere plaats dan bij een (standaard) US QWERTY-indeling.

Verzending

Laptop was goed en stevig verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Algemeen

Ik heb een refurbished Samsung EVO 860 SSD gekocht voor een prima prijs. De communicatie was helder, versturen was snel, en verpakking was prima. De SSD bleek prima SMART waardes te hebben (3000hr, <10TBW), dus zeer tevreden met m’n koop

Verzending

Product was snel verstuurd via DPD, en prima verpakt. De SSD zat in bubble wrap en de doos zat verder vol met vulmateriaal. De originele verpakking zat er logischerwijs niet bij.

Algemeen

Gevonden via Google met zoekopdracht "elitebook g6", keuze uit een ruim assortiment en reële prijzen.
Mijn oude Elitebook 2570p was na jaren trouwe dienst aan vervanging toe. Nu gekozen voor een Elitebook 850 g6 met een i7-8565U en 16Gb ram.
Op de site stond de status "gebruikt" aangegeven, waarbij er dus lichte gebruikerssporen verwacht mag worden. De laptop ziet er verrassend genoeg puntgaaf uit.

Verzending

De Elitebook was goed beschermd verpakt en binnen 48 uur geleverd.

Algemeen

Refurbished Dell P2418HZM gekocht. Wordt zonder kabels geleverd stond er nog bij op de website. Zelfde info stond op de na afrekenen toegestuurde bevestiging. Op de factuur in de doos stond echter ook 'webcam glas ontbreekt'. Mmmm. Bij nadere inspectie bleek de voet en de achterkant van de monitor vol krassen. Dit is meer tweedehands dan refurbished. Tot slot bleek de rand van de monitor rond de webcam 'ontzet' (rand zit ter plekke van de webcam niet strak tegen het paneel) en het mechanisme waarmee de voet in de monitor wordt geklemd zo goed als lam. Uiteindelijk is alles wel zo goed opgepakt door Estunt - zonder voorwaarde van aanpssing review e.d. - dat ik niet zal aarzelen volgende keer weer bij Estunt te kopen. Full marks.

Verzending

Netjes ingepakt in stevige doos. Zeer snel geleverd ook. Prima!

Klantenservice

Ik had een serieuze klacht en die is serieus opgepakt. Zo hoort het. Hulde.

Algemeen

Meerdere malen naar volle tevredenheid besteld bij Estunt. Altijd snelle reacties op vragen, en ook aanpassingen in de configuratie van systemen waren in overleg mogelijk en zijn netjes uitgevoerd.

Hele fijne partij om zaken mee te doen!

Algemeen

De monitoren en het dockingstation was in nieuwstaat voor een 'fractie' van de nieuwprijs. Erg prettig.

Klantenservice

Bij een probleem stond men direct paraat om te helpen. Ze gaven een snel en adequate ondersteuning.

Algemeen

We bestelden bij Estunt een "refurbished" ultrabook, voor minder dan een kwart van de nieuwprijs, en ontvingen stipt 2 werkdagen later een zo te zien ongebruikt exemplaar, tiptop in orde.
Hij is denk ik echt ongebruikt; alleen de accu is wat minder goed dan een gloednieuwe.

Algemeen

Nog nooit eerder een refurbished laptop gekocht, maar nu de gok gewaagd bij Estunt. Een Dell Latitude E7270. Ik moet zeggen, ik ben onder de indruk.

De staat van de laptop stond op de productpagina omschreven als "gebruikt", maar hij was echt supernetjes, bijna nieuwstaat, vooral daar waar het er toe doet.

De binnenkant (behuizing, scherm, toetsenbord) waren echt als nieuw, totaal geen slijtage te zien. De buitenkant van de laptop heeft een paar lichte krasjes, maar je moet er op letten om ze te zien. Ook kun je onder de juiste hoek/belichting zien dat er stickers op de laptop gezeten hebben (het was een zakelijke laptop). De voeding heeft een prominentere kras, maar niks onoverkomelijks.

De laptop voldeed aan de specificaties van de productpagina, en was zoals beloofd voorzien van een verse en schone installatie van Windows 10 Pro NL. Ook was de BIOS geupdate naar de allerlaatste versie (van juni 2020). Ik weet niet of dat automatisch gaat of door Estunt gebeurd is, maar sowieso fijn!

Ik heb de laptop nog niet uitgebreid gebruikt, maar met wat spelen en instellen is de accu sowieso 2 uur meegegaan. Ik verwacht dat hij nog wel een stuk langer mee gaat, maar dat heb ik simpelweg nog niet getest.

Alles bij elkaar tot nu toe heel blij met de aankoop.

Verzending

De laptop was degelijk verpakt, in een envelop van bubbeltjesplastic, gefixeerd in een kartonnen houder omgeven met luchtkussens in een kartonnen doos, met apart vak voor de voeding. Het is duidelijk een one-size-fits-all oplossing, maar doet kwalitatief niet onder voor de verpakking van een nieuwe laptop.

Beloofde levertijd was 1-2 werkdagen na bestellen; nog geen 24 uur later had ik hem binnen.

Ook niet onbelangrijk: de laptop was super goed schoongemaakt. Hij kwam echt smetteloos uit de verpakking, en rook lichtjes naar schoonmaakmiddel. Ik heb voor de zekerheid de hele laptop en voeding nog zelf afgedaan met een schoonmaakdoekje, maar dat doekje oogde na het schoonmaken precies zoals er voor.

Verzending: Score: 4

Algemeen

meerdere bestellingen geplaatst voor refurbished HP schermen, ze hebben een uitstekende prijs, je wordt bij je bestelling goed op de hoogte gehouden, met meerdere mailtjes met de status en daarbij is ook de klantenservice goed bereikbaar

Verzending

netjes in noppenfolie verpakt in goede stevige dozen met veel opvul martiaal.

Klantenservice

bij de laatste bestelling had ik 2 schermen met een verticale pixel baan, volgens de klantenservice door een tik tijdens transport, ondanks dat het zeer goed verpakt was. Zelf denk ik niet dat dit door het transport komt, maar dat het aan het scherm zelf ligt, er was namelijk niets fysiek kapot.
Desondanks sturen ze eerst 2 andere schermen op met een retour label zodat ik de defecten retour kan sturen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Refurbished i7 HP workstation gekocht met 256 Gb SSD en extra 1 TB HDD. Netjes geleverd, keurig ingepakt in 2 opblaaskragen in kartonnen doos.

Verzending

Kwam pas na een kleine week als gevolg van drukte bij PostNL. Daar kan EStunt niets aan doen.

Klantenservice

Prima, vriendelijk en hulpvaardig contact met de klantenservice. Nadien gratis verloopstekker voor mijn monitor. Goede service!

Algemeen

Prachtig goedkope en snelle laptop geleverd.
Tweedehands, maar goed schoongemaakt en nauwelijks te zien dat deze tweedehands is. Aanrader.

Volgende dag in huis

Klantenservice

Voor wat hulp nog de klantenservice nodig gehad en erg goed geholpen. Dankjewel Estunt.

aobh Karma 2,22K

Algemeen

Ik zocht een mini pc en via Tweakers Pricewatch kwam ik op estunt.nl terecht. Website is lekker duidelijk en kon makkelijk artikel kiezen. Ipv 180Gb kreeg ik 250Gb SSD erin.

Verzending

Dezelfde dag nog verstuurd (voor 15 besteld) en daarna volgende dag via PostNL binnen gekregen. Netjes verpakt! En geen verzendkosten.

Algemeen

Super makkelijk via Tweakers het gewenste artikel (Refurbished Microsoft Surface 2 Laptop) gevonden, ook nog eens voor een hele nette prijs. Communicatie was makkelijk en heel prettig, verzending dezelfde dag en volgende dag alles top ontvangen.

Verzending

Pakket was heel goed verzonden, goed ingepakt en aangetekend verzonden.

Klantenservice

Paar keer contact gehad op voorhand en achteraf voor enkele vragen. Snel en correct reactie gehad via de chat, zeker een aanrader!

Algemeen

Ik had een tweedehands maar goede laptop nodig,heel lang gezocht en bij
eStunt.nl een goede deal gevonden, Dell Latitude 7480 i7 touchscreen. Jammer dat ze geen uitbreiding optie hadden, gevraagd of dat met meer RAM kunnen.Ja, dat kon en gewenste geheugen geïnstalleerd en met een speciale order opstelling naar mij toe gemaild. Na de betaling is mijn bestelling met
PostNL verzonden. Toen ik mijn bestelling uitgepakt kon niet bevatten : zeer
professioneel ingepakt en een laptop,zoals beloven, zo goed als nieuw vond
ik in de dos met nog 6 mnd. Dell garantie erop !
Mijn complimenten voor deze eerlijke en vrindelijke zaak...

Verzending

Zeer professioneel ingepakt en aangetekend verzonden. Ik konmijn bestelling heel makkelijk volgen , vrijdag besteld en zaterdag rond 3 uur is afgeleverd.

Klantenservice

Ik heb per mail geregeld en heel snel en duidelijk antwoord gekregen.

Algemeen

Ik wilde een i7 laptop met SSD voor onder de 600 euro. Voor 430 euro een prachtige Dell gekocht bij Estunt. Deze laptop kostte oorspronkelijk rond de 1500 euro. Er stond dat de laptop 2e hands was, maar hij leek net nieuw. Ook stond er dat er nog geen Windows op zat, maar ook hiermee was ik positief verrast.

Algemeen

Refurbished Surface Book 2 bij Estunt gehaald. Voor maar één fractie van de nieuwprijs krijg je bij Estunt net zo goed datzelfde apparaat als nieuw.

Naast de batterijrapportage, die je netjes krijgt als je die opvraagt, en ontbrekende originele verpakking, heb ik toch de impressie dat ik één compleet nieuw exemplaar heb en niet de volle bak had hoeven te betalen... Ik kom graag terug bij Estunt.

Verzending

Laptop was heel keurig ingepakt en beschermd met luchtkussens en bubbeltjesplastic.

Klantenservice

Foto's en informatie opgevraagd van de laptop. Kreeg altijd tijdig één nette reactie.

Algemeen

Een week geleden heb ik een Macbook Pro Retina 15" gehaald bij Estunt. Allereerst wat vragen gesteld via de chat, waarbij ik goede antwoorden heb mogen ontvangen. Zelfs een beetje meer. Zo kreeg ik spontaan informatie over de Batterij laad cycles en dat het door de systeemtesten heen gekomen was.

Vervolgens de bestelling geplaatst. Ik werd netjes op de hoogte gebracht van de status. Uiteindelijk het pakket op mijn werk bezorgd, waar ik blij verrast was over de kwaliteit. Het zag er netjes en verzorgd uit. 2 mini krasjes waren het enige wat ik op deze refurbished laptop kon ontdekken. Top dus!

Verzending

Het pakket is netjes ingepakt en verzonden. Alles is prima aangekomen in de benodigde bubbel plastic.

Klantenservice

Via de chat netjes op de hoogte gebracht van het product. Alle informatie om een goede beslissing te nemen werd gegeven. Top!

Algemeen

Ik heb een Latitude 7370 aangeschaft via Estunt omschrijving nieuwstaat.

Nieuwstaat is bij ESTUNT ook echt nieuwstaat ik ben erg kritisch als het gaat om de term nieuwstaat. Bij Estunt heb je een zakelijke laptop voor een habbekrats deze laptop was 499.

Voor hetzelfde geld kun je bij de Mediamarkt mogelijk een stuk plastic kopen wat dan een laptop zou moeten voorstellen.

Ik kan het een ieder aanraden!!! Grootste voordeel is dat Estunt een bedrijf is en geen particulier. Mocht er iets zijn dan heb je ook garantie, via marktplaats/particulier heb je vaak geen enkele garantie.

Professioneel verpakt

Klantenservice

Contact is altijd zeer prettig met Matthijs.

Algemeen

Ik had een vraag over upgrade mogelijkheid voor SSD in een refurbished laptop. In de ochtend gebeld en vriendelijk te woord gestaan en kon de computer met upgrade al begin van de middag ophalen, incl installatie van Windows.

Klantenservice

Helaas was er in een batch van gelijke computers waar 1 stuk met scherm met kleinere resolutie tussendoor. Deze was dus helaas bij mij terrecht gekomen. Na constateering even gebeld en er werd meteen meegedacht hoe dit op te lossen. Foutje kan gebeuren, maar prima opgelost.

Scorekaart voor Estunt.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie