MaxOffice.nl

232 producten en 256 uitvoeringen
Over Maxoffice.nl

Maxoffice.nl specialiseert zich als zakelijk online aanbieder van kantoorbenodigdheden via een uitgebreid assortiment van ruim 35.000 kantoorproducten op de zakelijke MKB markt in Nederland. Alle bekende kantoormerken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod waarbij een goede prijs, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staat. U kunt maxoffice.nl dan ook voor de meest uiteenlopende kantoorproducten snel en efficiŽnt inschakelen. Van potloden, gummen, pennen en mappen tot meubilair, hygiŽne producten en veel meer.

Werkwijze

Naast het zoveel mogelijk automatiseren en informeren hechten we veel waarde aan persoonlijk contact met u als klant. Het aanbod op de website www.maxoffice.nl† is een transparant en volledig overzicht van een breed en diep kantoorassortiment dat veelal binnen 24 uur leverbaar is. Naast eigen voorraad maakt Max Office ook gebruik van leveranciersvoorraad welke binnen 24 uur naar u geleverd kan worden indien voorradig. Door slimme automatisering is het eenvoudig om te bestellen via de website van maxoffice.nl waarbij u vanaf het inschrijfproces tot de ontvangst van uw order goed wordt geÔnformeerd door SMS en/of emailupdates en een persoonlijk account via mijn Max na inschrijving. Heeft u vragen kunt u altijd terecht bij het accountmanagement team van maxoffice.nl dat dagelijks van 09.00 tot en met 18.00 telefonisch en per email voor u klaarstaat (ma t/m vr). Mocht u nog aanvullende vragen hebben kijk dan ook in onze vragen en antwoorden pagina.

Bedrijfsprofiel

De organisatie van maxoffice.nl bestaat uit onderstaande afdelingen:

• Directie
  • Logistiek & RMA
  • Verkoop
  • Administratie
  • Productmanagement
  • Development
  • Marketing

De organisatie is opgericht begin Januari 2007 en bestaat op dit moment uit 15 FTE. Inmiddels heeft Max ICT ruim 120.000 orders verwerkt waarbij ruim 85% geleverd is aan het MKB bedrijfsleven, overheden en gemeentes. Max Office levert vanuit het eigen logistiek centrum in Tilburg naar Nederland, Belgie, Duitsland, Engeland, Luxemburg en Frankrijk per DPD inclusief trackinginformatie en verzekerde zending.

Uitgangspunten

Daar onze klanten volledig centraal staan proberen we vanuit innovatief ondernemerschap in een jonge en hoog gemotiveerde organisatie alle kernwaardes verder te ontwikkelen . Door continu te verbeteren stellen we u als klant in staat zaken te doen met een betrouwbare en professionele webshop waarvan u weet wat u mag verwachten. Hierbij kunt u de volgende voordelen ervaren.

• Breed en diep assortiment: 500 merken en ongeveer 35.000 producten online
  • Gemiddeld tot 65% goedkoper tov adviesprijzen van alle kantoormerken
  • Eenvoudig beheer via mijn Max: 24x7 toegang op alles wat u wilt weten
  • Persoonlijk accountmanagement en telefonisch goede bereikbaarheid
  • Snelle levering uit zowel eigen voorraad als leveranciersvoorraad (binnen 24 uur)
  • Betaalgemak via iDEAL, Paypal, Giftcards, VISA Mastercard AMEX en zakelijk kopen op rekening
  • Vertrouwd zaken doen, Max Office als onderdeel van Max ICT BV is aangesloten bij ICT Waarborg, Qshops en Safe2Shop
  • Zeer eenvoudige website waarin zoeken en bestellen centraal staat
  • Bestel en haal persoonlijk af in de conceptstore van Max Office. Wilt u koopadvies kunt u ook in de conceptstore uw bestelling plaatsen inclusief PIN mogelijkheid
U als klant centraal

Vanuit onze visie staat de klant volledig centraal bij Maxoffice.nl. De ontwikkelingen op de website moeten dan ook leiden naar volledige tevredenheid bij onze klanten. Leren van onze klanten doen we graag. Middels feedback, vragen en/of opmerkingen kunt u ons altijd een email sturen zodat uw bijdrages kunnen leiden tot een nog betere website voor u door u.

Concept Store

Sinds september 2012 is er een concept store geopend in het winkelcentrum van de Rooi Pannen. In de winkel kunt u terecht voor advies tijdens en alvorens het bestellen, medewerkers zullen klaar staan om u het beste advies te geven. Afhalen is ook een mogelijkheid van MaxOffice, dit afhaalpunt is ook in de concept store.

Winkelcentrum de Rooi Pannen

Scorekaart voor MaxOffice.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 256 producten, 41381 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,1 (0,9% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,0 (1,0% onder gemiddeld)