Meqtrade

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Onlangs heb ik bij MEQTRADE diverse producten gekocht. Bij de bestelprocedure leek iets mis te gaan waardoor ik contact heb gezocht met de klantenservice. Binnen een korte tijd kreeg ik een keurige reactie dat de bestelling in goede orde ontvangen was en de producten zsm naar me toe kwamen.

Algehele klantervaring is positief. Medewerker die ik gesproken heb was vriendelijk en professioneel. Ik kan MEQTRADE bij mede Tweakers aanraden.

Algemeen

Ik was niet bekend met deze toko, maar heb er geen klachten over. Verzending is wat prijzig, maar als dit bedrijf met verzendkosten erbij het goedkoopste is hoor je mij niet klagen!

Verzending

Vrij hoge verzendkosten, al is het wel allemaal goed verpakt.

Klantenservice

Reageren snel, adequaat en handelen naar behoren!

Pas op, pas op, pas op!
Artikelen niet goed gekoppeld! Bij het aanklikken kom je op een net iets ander product uit, wat je als je niet goed oplet niet merkt. Maar het verklaart wel waarom ze als goedkoopste staan. In mijn geval ging het om de DELL UltraSharp U2713H, vervolgens kom je op de U2715 uit! En er zit een flink verschil in specificaties tussen die twee. De 15 is een verouderd model!

Algemeen

Goede en eerlijke service vanuit Meqtrade bij vragen over producten over het assortiment. Van de drie bedrijven waar ik een bepaald type Lenovo Mini Dock is dit het bedrijf die weet wat er verkocht wordt, dit in tegenstelling tot Azerty en Max ICT.

Verzending

Product was snel en goed geleverd

Klantenservice

Ook na de verkoop worden mails snel en adequaat beantwoord

Klantenservice:

Oef, bijna de fout in gegaan. Op de pricewatch van tweakers stond bij een geheugen setje van 8gb meqtrade als goedkoopste aanbieder. Net toen ik wou gaan afrekenen toch maar even dubbel gechecked: blijkt het bij meqtrade toch om de 4gb versie te gaan, maar hebben ze de verkeerde EAN code er bij gezet, namelijk die van de 8gb, net optijd de bestelling geannuleerd.

Klantenservice:

slechtste webwinkel ooit. Terwijl ik alles online koop. Kreeg een heel ander product dan besteld. Was volgens hen niet mijn schuld, want foto's kunnen niet overeenkomen met het product. En toen mocht ik zelf de retour kosten betalen. Nee nooit meer

Klantenservice:

Heb een CM Storm Quickfire Pro (Red Azerty) gekocht via deze website. Op website stond een levertijd van 24uur, echter heb ik het pas na 48 uur ontvangen (wel verzending naar BelgiŽ). Niettemin moet ik toegeven dat ik het toetsenbord besteld had via Bol.com waar men mij ook een levertijd van 24 uur beloofde, echter hadden ze het product niet eens in stock daar. Dus uiteindelijk was, voor dit bepaald product, deze webshop het goedkoopst & hebben zij ook geleverd binnen een normale termijn.

Bovendien ook een vriendelijke klantendienst, goed verpakt en product werkt uitstekend.

Klantenservice:

Ondanks de reviews die ik heb gelezen heb ik de gok genomen. Dit was helaas geen goed plan. Na een hoop gedoe is me uiteindelijk gelukt het betreffende item te bestellen welke volgens de site binnen 24 uur leverbaar was. Echter krijg ik zojuist een bericht dat het product niet meer leverbaar is door de distributeur en het geld wordt teruggestort. Jammer dus. Nu maar wachten hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug heb.

Geld is snel teruggestort. Dus dat is netjes.

Algemeen

De website is niet heel gebruiksvriendelijk, maar daar is mee te leven. Echter als er staat binnen 24 uur levering en ik bestel in de ochtend (dus ruime tijd voor orderverwerking), dan verwacht ik ook levering op zaterdag. Zeker als ik § 9 betaal voor het verzenden van een doosje van 20x5x2 (l,b,h,).

Verzending

Voor verzending betaal je § 7,50 ex. BTW, dus meer dan § 9 en bezorging (DHL) alleen van ma t/m vrij, dus niet op zaterdag!

K3ke Karma 21,9K
Klantenservice:

MeqTrade.nl is een ontzettend trage website waar je met veel moeite een bestelling kan plaatsen.
De bestelde artikelen heb ik vervolgens netjes met iDeal betaald.
Bestelling is echter zonder opgaaf van reden geannuleerd en het bedrag zou terug gestort worden,
Artikel wordt vervolgens gewoon van de website verwijderd.
Blijkbaar klopt er niks van de informatie die ze op de site hebben staan en de spullen die ze aanbieden.
Geen aanrader!

Scorekaart voor Meqtrade

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg