Tandenborstel.com B.V.

81 producten en 86 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Tandenborstel.com B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Snelle levering en datum zelf uit te kiezen wanneer er geleverd word.
alles was op tijd

Verzending

We hebben een nieuwer type waterflosser gekocht was super verpakt.

Algemeen

Grote keuze in tandenborstel en toebehoren. De prijzen zijn concurrerend. Geen gebruik gemaakt van de klantenservice.

Verzending

Bestelling werd snel verzonden (in weekend besteld, maandag verzonden) in stevige doos.

Algemeen

Wat productuen besteld, toevalling pal voor 15:00 en toch de volgende dag al geleverd. Website is goed bruikbaar, info en bezorging prima.

Klantenservice

Goede en snelle info per mail, klantenservice niet nodig gehad dus prima.

Algemeen

Ik had een bestelling geplaatst, en het geheel werd snel en soepel geleverd.

Daarna heb ik het product 4 weken niet in gebruik genomen, en gevraagd of ik het weer kon retourneren.
"Geen enkel probleem, mits in originele ongeopende verpakking".

De retour werd keurig bevestigd en ook de ontvangst daarvan. Vervolgens werd het bedrag snel teruggestort.

Alle berichtgeving zeer positief en actie-gericht. Waarschijnlijk een van de beste ervaringen met de service en transactie-afhandeling die ik ooit gezien heb.

Verzending

Zie hiervoor, zeer tevreden over verzending én retour.

Klantenservice

Zie 1ste feedback. Zeer klantgericht, positief en service gericht.

Algemeen

Gewoonweg één woord: service.
Vragen op voorhand, worden beantwoord.
Alsook de naservice, mocht je problemen hebben, dan heb je de naservice ( mvg aan Manon) 😊

DPD.
Keurig afgeleverd / voordeur.

Toppie.

Algemeen

Verzending ging niet lekker en dat hebben ze goed opgepakt.

Ik moet 15 woorden gebruiken

Klantenservice

Reageren enorm vriendelijk en snel

Algemeen

Heldere website, ruime sortering en alleszins redelijke prijzen. Snelle verzending. Kortom ze doen wat ze beloven.

Verzending

Uitstekend verpakt en snel bezorgd.

Algemeen

Prima assortiment en prijs en service en correcte levering. Gewoon zoals het hoort. Gemak en betrouwbaar

Verzending

Correcte levering en juiste informatie

Algemeen

Prima assortiment tegen concurrerende prijzen. ze hebben zelf sommige dingen die ik bij ander zaken niet zie (zoals een losse body van een electrische tandenborstel als je al oplader en borsteltjes hebt liggen).
Eenvoudig uitzoeken, vergelijken en betaling met genoeg betaalopties.

Algemeen

Uitgebreid assortiment en prima prijzen. Verzending met regelmatige terugkoppeling en statusmailtjes. Producten zoals verwacht maar dat heeft op zich niets met Tandenborstel.com te maken.

Verzending

Verzending met regelmatige terugkoppeling en statusmailtjes.

Algemeen

Alleen twee zakjes ragers gekocht van Tepe omdat ik die vreemd genoeg niet in de plaatselijke drogisterijen vond. Keurige site, makkelijk bestellen, maar een kleine verzendvergoeding (1,95) voor dit brievenbuspakje en binnen de beloofde tijd bezorgd. Kortom, zoals het hoort. Prima! Staat daarmee op het lijstje voor als ik nog eens wat nodig heb...

Binnen de beloofde tijd.

Algemeen

Veel variatie en de beste prijzen.
Gelijk bevestiging via e-mail over je bestelling
met factuur.
Bestelling goed te volgen
Volgende dag (zaterdag) al in huis.
Prima bedrijf!

Bestelling goed te volgen
Volgende dag (zaterdag) al in huis.

Algemeen

Tandenborstel doet wat beloofd is: op tijd leveren voor een scherpe prijs en nog eens leuk verpakt.

Verzending

Ik kocht een Waterpik tegen een scherpe prijs. De bestelling komt netje op tijd binnen. De doos op zich is al een feestje en van het verder uitpakken word ik blij. Bijzondere ervaring en ik snap niet dat andere bedrijven hier geen voorbeeld aan nemen.

Algemeen

Je gebit is na gebruik van de Oral B io clean 😁 heel blij mee dus!

Top

Algemeen

Op zoek naar een door een mondhygiënist aanbevolen Interprox type op de site van tandenborstel.com terecht gekomen. De omschrijving was gelijk aan die op het mee gekregen formulier van de mondhygiënist. was dus gemakkelijk kiezen. De prijs was lager dan die van de meeste andere aanbieders.

Verzending

Goed verpakt, op de aangegeven dag afgeleverd door DPD.

Algemeen

Al meerdere keren hier besteld. Prima site, zoals het hoort op de hoogte gehouden per e-mail qua plaatsing,betaling en verzending. Interprox is altijd op voorraad en een stuk goedkoper dan bij de plaatselijke mondhygiënist.

Verzending

Verpakt in eigen kartonnen box met logo van het bedrijf. Verstuurd via DPD Pakketservice. Ook goed op de hoogte gehouden en netjes afgeleverd in de tijdsperiode wat aangegeven was.

Algemeen

Shopping at Tandenborstel.com is an excellent experience and secure payment! Tandenborstel has a wide variety of products, even the ones that are nowhere else to find.
Quality. Excellent quality, handling and shipping!
Price. Lower than the competition (inc well-known shops)
Always a loyal customer. Highly recommended!

Verzending

*The packaging pink box with 'Tips & Tricks' was beautifully designed! I never saw such a cosy carton package!

Algemeen

Webshop met prima overzicht en waar nodig extra uitleg. Ook het complete assortiment van Interprox. Perfect!!

Verzending

met een dag in huis met DPD en dat in deze drukke corona-tijd. (jan-2021)

Algemeen

Je kunt een goed vergelijk maken tussen de verschillende tandenborstels omdat de specificaties overzichtelijk weergegeven worden. Zelfs op de site van Oral B zelf werd het me niet duidelijk.
De prijzen zijn lager dan elders, het bestelproces verliep soepel en de borstels werden heel snel een goed verpakt geleverd.

Zeer snel.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Helder overzicht, goede keuze en prima prijs. Ik was aan het shoppen voor een tandenborstel voor mijn dochter. Op andere sites kwam ik niet tot een helder overzicht van alle verschillende uitvoeringen. Op deze site is me dat gelukkig wel gelukt.

Verzending

Een tandenborstel besteld, was de volgende dag bezorgd. Toen nog een keer twee items besteld, waarvan bleek dat er 1 in backorder was. Beide items gaan dan wachten voordat het verstuurd wordt.

Klantenservice

Één item was beschadigd, er is na snel contact met de klantenservice kosteloos meteen een nieuwe verstuurd.
Prima aktie, zo zie ik het graag.

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Tandenborstel.com B.V.

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk