Tandenborstel.com B.V.

67 producten en 67 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Tandenborstel.com B.V.

Review toevoegen
Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat zij als 1 van de weinigen een losse body hebben/hadden voor mijn tandenborstel. Ik vind het zonde om alles nieuw te krijgen terwijl maar 1 ding stuk is (lader, klokje werken nog, die 4 meegeleverde borstels heb ik ook nog wel)
De site zelf, werk snel en is overzichtelijk. Productinformatie is uitgebreid. Veel verschillende betaalmethoden

Verzending

Pakket was netjes verpakt, de doos had wel kleiner gekund, er zaten nog best wat van die luchtzakjes in om de boel een beetje netjes te houden. Kleinere doos, minder van dat spul, minder plastic bij het afval -> profit

Algemeen

Scherpe prijs voor Vitis tandpasta en daarna snelle levering in goede verpakking. Kom hier zeker terug.

Snel

Algemeen

Elektrische tandenborstel besteld, geen eerdere ervaring met deze winkel maar was scherp geprijsd en volgende dag binnen! Erg tevreden hierover.

Verzending

Netjes geïnformeerd per mail wanneer het ongeveer binnen zou komen en dat klopte ook nog!

Algemeen

Alls wat je wil van een webshop: breed palet op voorraad, scherpe prijzen, snelle levering, track & trace, goed verpakt.

Verzending

Snel verzonden, track & trace aanwezig + informatieve mails, snel afgeleverd (in coronatijd). Goed verpakt.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Goede site met duidelijke beschrijving en veel mogelijkheden tot bezorging. Zeer tevreden over de levertijd die ook nu nog snel is en het product was in nette staat afgeleverd bij mijn gekozen pick-up point geleverd.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik heb de Oral-B Smart 4 4000N besteld omdat ie op tandenborstel.com in de aanbieding was (50%korting). De bestelling ging goed; de betaling en de bezorging uiteindelijk ook.
De bevestiging was wel verwarrend, want daarin werd gerept over bezorging bij de buren als ik er niet zou zijn. Jakkiebakkie! Dat wil ik dus absoluut niet hebben, maar misschien was het een standaard bevestigingsmail, want ik had gekozen voor bezorgen bij een afhaalpunt. Toch wel slordig om een standaardmail te versturen ongeacht de gekozen leveringsmethode.

Verzending

Goed dat ik voor een PostNL afhaalpunt kon kiezen en dat heb ik ook gedaan. Bij de communicatie van PostNL werd wel genoemd dat een handtekening voor ontvangst vereist was, dus ik vraag me af wat de procedure geweest zou zijn als ik de bestelling thuis had laten bezorgen. Zou de handtekening dan niet vereist zijn en zouden ze dan als ik niet thuis was bij de buren bezorgen? ieuw!

Klantenservice

Goed om te weten; mocht de kans bestaan dat ik het product zou willen retourneren, dan zou ik absoluut nooit bij deze winkel bestellen.
Toen ik de tandenborstel eenmaal erop getest had of ik de timer uit kon schakelen - alleen met de hand en de app; dus niet in mijn mond gestopt en ook niet de bijgeleverde opzetborstel uit hun verpakking gehaald - wilde ik m eigenlijk retouren. Ik heb toen op hun website naar de procedure gekeken en dat beloofde niet veel goeds. Ik zou sowieso zelf de retourzending moeten betalen, maar omdat ik de (nota bene niet gesealde) verpakking geopend had, leek het erop dat ik geen recht op retour had.
Ik heb toen de klantenservice gemaild over waarom ik ontevreden was over het product en ja hoor: "Wij kunnen uiteraard geen gebruikte of geopende producten retour nemen omdat deze niet meer voor wederverkoop in aanmerking komen." Wow! In 2020?
Ik heb vorige week nog bij de Kruidvat een Sonicare waar ik daadwerkelijk mee gepoetst heb, gewoon teruggebracht en mijn geld teruggekregen. Hij was niet defect of zoiets, maar ik was gewoon niet tevreden onder andere omdat de timer niet uit te schakelen was. Daarmee wil ik zeggen dat de Kruidvat bijvoorbeeld (en nog veel meer winkels) veel soepelere retourvoorwaarden hebben; veel ruimer dan wettelijke bepalingen. Deze tandenborstel.com zit strak precies op de wettelijke bepalingen en dat is voor mij een reden om ze links te laten liggen mocht de kans bestaan dat ik niet tevreden ga zijn met het product.
Ik weet niet of dit verder off-topic is, maar Oral-B zelf heeft trouwens wel een 'niet-tevreden-geld-terug' bepaling en ik heb met hun contact opgenomen. Blijkt dat ik met de app toch wel de automatische timer kan uitschakelen. Hij hoeft dus niet terug, maar het kan wel via Oral-B zelf.
Nu ik erover nadenk, het zou mooi geweest zijn als de klantenservice van tandenborstel.com deze dienst had kunnen verlenen en uitleggen hoe de timer uit kan (stond niet in het boekje). Kijk, dan hebben ze ook verstand hebben van wat ze verkopen en niet alleen van wettelijke verplichtingen.

Algemeen

Bestelling gedeeltelijk op voorraad, toch deel verstuurd voor de verjaardag van mij dochter, keurig in mooie kadoverpakking. Ze was helemaal enthousiast! Top service!

Algemeen

veel keus op de website. en niet duur. kreeg het pakketje snel thuis. alles was top

Verzending

stond in de beschijving 14+ , dus ik dacht 2 weken wachten, kwam hij al binnen een week. erg fijn

Klantenservice

had contact op genomen omdat er 14+ dagen stond voor het producten niet op voorraad was, maar kreeg snel antwoord en gemakkelijk via Whatsapp

Verzending: Score: 4

Algemeen

Reclame aanbieding gekregen via mail. Het bestellen ging super snel en makkelijk met vele betaalmogelijkheid.

Verzending

De levering was onvoldoende beschermd tegen het transport met lekkage tot gevolg.

Klantenservice

Bij levering was een gedeelte van een bus ontsmettings handgel uitgelopen.
Bij vermelden werd er een nieuwe toegestuurd.
Top service.

Algemeen

Vele betalingsmogelijkheden zonder extra kosten. Ruim assortiment aan zeer goede prijzen met een snelle afhandeling.

Volgende dag geleverd

Algemeen

Gewoon goed geregeld bestel proces. Snelle levering en scherper prijzen. Het assortiment is ook voldoende.

Verzending

De levering was keurig op tijd en begeleid met track en tracé.

Algemeen

De tandenborstel is snel en voordelig geleverd,
De kwaliteit van het apparaat is goed.
Levering was goed verpakt.

goed verpakt en snel

Geen klachten

Algemeen

Eenvoudig, snel geleverd en goedkoop originele Oral-B opzetborstels kunnen kopen. Goedkoopste die ik kon vinden

Mooi klein (opnieuw) verpakt

Algemeen

Goedkoopste optie voor ragers en originele Oral-B opzetborstels. Overzichtelijke website en een snelle, makkelijke brievenbuslevering.

Snelle levering

Haay Karma 55,6K

Algemeen

Goedkoopste optie voor originele Oral-B opzetborstels die ik kon vinden.
Bestelling vlot verwerkt en verzonden en correct ontvangen.

Verzending

Bestelling was in brievenbus pakketje verpakt zodat het netjes door de brievenbus bezorgd kon worden. Prettig wanneer je niet onnodig thuis hoeft te blijven om op een pakket te wachten.

Algemeen

Super ervaring met dit bedrijf, ik had een verkeerd postcode ingevuld (dank u autofill) waardoor mijn bestelling in eerste instantie aankwam. Netjes opgelost door het nogmaals te verzenden.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Prima geprijsde producten en heldere website, daarnaast ook nog eens snelle verzending, kortom prima webwinkel

Verzending

Volgende dag geleverd met goede communicatie

Algemeen

Overzichtelijke website, met veel keuze en goede prijzen. Ik heb voor het hele gezin tandenborstels besteld en kon voor iedereen een geschikt model vinden.

Verzending

De volgende dag had ik het pakketje ontvangen. De tandenborstels zaten goed ingepakt.

Algemeen

Website is overzichtelijk alsook de bestelprocedure.
Wat ik een meerwaarde vind is dat tijdens de bestelprocedure kan worden aangeven dat de bestelde goederen moeten worden afgeleverd bij een post.nl afhaalpunt in de buurt.

Verzending

Alles was netjes verpakt in een omdoos en is zonder enige schade geleverd.

Algemeen

Goed bedrijf, zonder toeters en bellen. Past het bestelde niet in de brievenbusverpakking, dan zorgen ze ervoor dat het wel past. Niet moeilijk doen, snel, goedkoop en betrouwbaar.

Scorekaart voor Tandenborstel.com B.V.

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk