Tandenborstel.com B.V.

38 producten en 44 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Tandenborstel.com B.V.

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Setje Oral B elektrische tandenborstels besteld, levering super snel en goede communicatie. Niks op aan te merken.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Hele fijne winkel, naast dat het de goedkoopste was ook een prettig contact met de winkel zelf. Er zat een kleine fout in de inhoud van de doos. Dit was niet de schuld van de winkel maar van Oral-B . Toch heeft de winkel dit direct in overleg met mij opgelost. Kortom Hele fijne aftersales.

Verzending

snel en netjes direct de volgende dag geleverd zoals vermeld op de site.

Klantenservice

Prettig contact met de winkel zelf. Er zat een kleine fout in de inhoud van de doos. Dit was niet de schuld van de winkel maar van Oral-B . Toch heeft de winkel dit direct in overleg met mij opgelost. Kortom Hele fijne aftersales.

Algemeen

De door mij gezochte tandenborstel was bij Tandenborstel.com veruit het goedkoopste. Volgens de website van de winkel werden ook meer opzetborstels meegeleverd dan bij andere winkels. Mijn vraag of dit wel klopte (via de website op zaterdagavond gesteld) was op zondagochtend beantwoord voordat ik wakker werd. Tandenborstel.com heeft inderdaad een speciale set met extra borstels als kennismaking.
Dus: het goedkoopst en het meest compleet, wat wil je nog meer.

Verzending

De levertijd volgens de website was 5 werkdagen, mijn keuze was pas als "beste koop" benoemd en blijkbaar erg populair. Op de 3e werkdag had ik 'm al binnen, dus sneller dan gedacht. En prima verpakt.

Algemeen

Fantastische prijs voor een product waar ik elders veel meer voor had moeten betalen. Bijzonder dat de advies verkoopprijs per site signifcant verschilt.

Verzending

Product werd geleverd op het vooraf beloofde moment.

Algemeen

Via de Pricewatch gekeken naar de goedkoopste aanbieder voor de Oral B Pro 2000. Scheelde aanzienlijk met andere aanbieders. Site is redelijk overzichtelijk, kan iets beter. Bestelling is zo geplaatst en betaald. Op de site stond: voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis. Had hem om 15.30 besteld en was ook de volgende dag binnen. Top.

Klantenservice: Score: 0

Fantastische prijs (20 euro goedkoper dan concurrenten, dat was in mijn geval bijna 30%), levering vond snel plaats (zondag besteld, dinsdag in huis). Kortom: prima plek om te bestellen.

Algemeen

Op 12-12 een bestelling geplaatst voor een Oral-B Pro 3000 door de combinatie van goede reviews en scherpe prijs. Een korte zoektocht op de kleine doch overzichtelijke site wees mij er op dat ze ook een cadeaupakket hadden voor een voordelige prijs. Ik heb deze dus besteld in plaats van het standaardpakket.

Bestelproces was eenvoudig en supersnel, alles was binnen 5 minuten geregeld a la iDeal en verzend/factuurinformatie. Ik bestelde laat op de avond, en heb het pakket toch een dag later geleverd gekregen.

Verzending

Verpakking was in een witte omdoos zonder opdruk, goede opvulling met luchtzakken en de verpakking was ondanks dat ik er niet om gevraagd had netjes ingepakt in een neutraal cadeaupapiertje. Een leuke touch.

Klantenservice

Net zoals hieronder heb ik een Oral-B Pro 4000 ontvangen in plaats van een 3000, vermoedelijk ivm gebrek aan voorraad. Zeer tevreden. Geen gedoe over backorders of uitgestelde levertermijnen. Gewoon een keurige oplossing waar meer webshops een voorbeeld aan kunnen nemen.

Zou zeker weer bestellen voor mijzelf of anderen, en kan de shop ook iedereen aanraden.

Algemeen

Na zoektocht in de pricewatch van tweakers kwam ik uit op de Oral-B professional Care 3000. De redenen om bij de aanschaf voor de webshop Tandenborstel.com B.V. te kiezen waren de lage prijs en het feit dat het product binnen drie dagen leverbaar was.

Toen het pakket arriveerde was ik prettig verrast. Wat bleek: het 300 model bleek niet leverbaar te zijn. Ter compensatie stuurde Tandenborstel.com B.V. uit eigen beweging een geavanceerder model (Oral-B PRO 4000 Cross) tegen dezelfde prijs.

Ter begeleiding zat er een brief bijgesloten waarin dit werd uitgelegd en waarin de voordelen van het betere model sumier werden beschreven. Ik vind dit een keurige oplossing waar andere webshops een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Ik zou de webshop daarom zeker aanbevelen.

Verzending

Arriveerde volgens schema, niets op aan te merken.

Klantenservice

Het verhaal dat ik bij het kopje 'algemeen' heb geschreven zou je kunnen ook kunnen schikken onder 'aftersales'. Een zeer goede ervaring met dit bedrijf dus.

Algemeen

Na wat zoeken bij deze shop terecht gekomen. De site geeft een indruk van een wat kleinere webshop. Site is verder wel overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Enkele elementen (~5%) van de items in het drop down menu van de site overlappen en zijn niet klikbaar (Debian GNU/Linux i.c.m. Iceweasel 30). Dus dat is wellicht een verbeterpuntje.
Verder heb ik niks aan te merken op de site.
Verder hoef je geen onnodig account aan te maken, dus dat is een groot gemak.
Betalen met PayPal is helaas 2% extra als ik mij niet vergis, hierom heb ik met iDeal betaalt wat geen extra kosten meebrengt.
Het artikel wat ik had besteld stond op de site aangegeven als op voorraad, maar dat bleek niet zo te zijn, hierdoor heb ik een gratis upgrade gekregen naar hetzelfde product waarbij maar liefst 3 extra opzetborsteltjes zaten. Top service dus.
Op moment van schrijven heb ik het product nog niet gebruikt.

Verzending

De dag na bestelling verzonden, ik was na 15:00, dus dat is netjes. De dag erna was het in principe binnen, ik was toen helaas niet thuis maar de dag erna werd het weer aangeboden.
Bestelling was goed verpakt.
Ik had als opmerking geplaatst of Tandenborstel.com een giraffe op de doos kon tekenen, ik was aangenaam verrast toen er daadwerkelijk een giraffe op de doos getekend was.
Erg leuk.

BasO Karma 2,86K
Algemeen

Keurige, wat summiere website. Duidelijke prijzen en prima afhandeling. Je hoeft geen account te maken, wat ik altijd een plus vind. Prijs van de tandenborstel was zo goed dat ik ten onrechte twijfelde of het wel klopte.

Verzending

Zondag besteld, zondag avond bericht dat het verzonden zou worden, dinsdag in huis. Keurig verpakt met erbij nog een erg leuk "bedankt voor het bestellen" kaartje en 4 kleine tubes goede tandpasta, genoeg voor alle vakanties dit jaar. Doen ze goed

Verzending: Score: 4
Algemeen

Ik zocht interdentaal picks voor de Oral-B interdentaal reiniger.
Een drama was de zoektocht.
Oral-B levert ze niet meer. Grr! Toch maar naar verschillende sites gemaild, zonder resultaat.
Toen heb ik hebTandenborstel.com gebeld (die site zag ik later). Het was al na werktijd tegen 1800u (toen kon je ze toch bellen tot 2100u). Ik kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn en die vertelde me dat ik de picks kon krijgen (ze stonden niet op de site) door een mailtje te sturen.
Ze hadden ze gehamsterd toen ze erachter waren gekomen dat Oral-B ze uit het assortiment had gehaald.

Dus ik gemaild; de eerstvolgende werkdag een net mailtje terug, met daarin een link naar de al ingevulde bestelling op de site. En ik kon direct betalen via iDeal.

Verzending

Binnen 2 dagen ontvangen, dus keurig.

Verzending: Score: 4
Algemeen

De belangrijkste reden dat ik voor deze winkel koos was de lage prijs. De website is erg duidelijk. Aan het einde van de dag besteld, twee dagen later werd de eerste bezorgpoging gedaan.

Verzending

Het product was goed verpakt in een stevige doosje en de lege ruimte in het doosje was opgevuld met luchtkussentjes.

Algemeen

Omdat ik een nieuwe tandenborstel nodig had ben ik rond gaan kijken welke webshops dit konden leveren. Op Tweakers had deze winkel nog geen beoordelingen, maar via Kieskeurig wel veel positieve beoordelingen. De website ziet er netjes en verzorgd uit en je hoeft geen account aan te maken. Na de bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden over je bestelling.

Verzending

Product wordt zeer degelijk verpakt geleverd, de doos past netjes om de verpakking heen en ruimte wordt opgevuld door luchtkussens. Daarnaast hebben ze er enkele kleine tubes tandpasta bij gedaan. Ik heb de bestelling op dinsdag rond 17:45 geplaatst en hij is uiteindelijk geleverd op donderdag. Dit is wel iets langer dan andere webshops maar omdat de levertijd duidelijk vermeld staat op hun website vind ik dit geen enkel probleem.

Scorekaart voor Tandenborstel.com B.V.

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk