Knaldeals.com

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het product kwam een dag te laat aan volgens de vermelding op de website. Hier werd ik niet van op de hoogte gebracht, noch had ik een track&trace code gekregen om het pakket te volgen.
Daarnaast was het product gewoon beschadigd! Ik had een glasje voor op mijn smartphone besteld en hier zaten gewoon al 2 barsten in! Dit product kostte me 18 euro en is niet meer te gebruiken.
Echt schandalig...

Nooit meer bestel ik hier, geen aanrader.

Verzending

Bij het product zelf staat er een andere leveringstermijn dan bij de pagina met meer info over verzendtijden. Bij het product zelf stond dat ik het binnen de 3 werkdagen in huis ging hebben. In de werkelijkheid was dit veel langer. Het is niet oké om op deze manier de klanten te misleiden.

Klantenservice

Klantenservice beloofde me eerst een nieuwe screenprotector op te sturen maar trok dit later weer in. Echt geen aanrader!!!!!

Beste Erika1990,

Bedankt voor het schrijven van een review.
We hebben elkaar vandaag via de chat gesproken.
Hierin gaf je inderdaad ook aan dat je de bestelling te laat en defect ontvangen hebt.
Dit is natuurlijk erg vervelend. Echter heb je de bestelling wel optijd ontvangen.
Bestelling worden - zoals aangegeven op onze website - binnen 1-3 werkdagen geleverd in Belgie.
Je hebt de bestelling op dag 2 na verzending ontvangen.

Ook geef je aan dat de screen protector defect is geleverd. Dit is natuurlijk vervelend en zou niet mogen gebeuren.
Je gaf aan dat je of een nieuwe screen protector wilt ontvangen of het geld terug wilt ontvangen.
Wij hebben gekozen voor de laatste optie en het geld teruggestort op jouw rekening.
Dit zal binnen enkele dagen terug op jouw rekening staan.
Hiermee hebben wij in onze ogen de klacht correct opgelost.

Ook hebben wij nog geprobeerd telefonisch contact op te nemen met jou, echter gaf je direct via de chat aan dat je hier geen behoefte aan hebt.

Met vriendelijke groet,
Team Knaldeals.com

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had een Iphone 6 case besteld via bol.com bij Knaldeals. Een dag later kreeg ik het verkeerde hoesje toegestuurd welke optisch vrijwel hetzelfde was maar de knoppen hadden een andere vormgeving. Contact leggen met Knaldeals verliep erg moeizaam waarna ik bol.com maar heb benaderd. Zij hebben blijkbaar nauwere banden aangezien ik vrijwel direct te horen kreeg dat de reeds bestelde case niet meer op voorraad was (stond online wel op voorradig) en dat de medewerker een 'foutje' zou hebben gemaakt. Apart verhaal aangezien ik tussen de reviews hier een dergelijk scenario aantref. Ik heb de case retour verzonden en inmiddels wacht ik al een week op een bevestiging van Knaldeals. Bol.com ziet dat het door mij retour verzonden is maar bij knaldeals zitten ze te slapen momenteel.

De case die ik heb besteld staat nog steeds online voor als iemand het wilt aanschaffen.

Even ter verheldering voor hetgeen dat de verkoper hieronder beweert.
Ik heb de Spigen SGP10592 besteld en ontving de SGP11600. Deze type identificaties worden op bol.com ook vermeldt (en op de orderbevestiging). Het verhaal van oudere foto's is dan ook onzin.

Verzending

De bestelling naar je toesturen dat kunnen ze wel.

Klantenservice

De enige reactie die ik heb gekregen is een doorverwijzing naar bol.com terwijl de fout toch echt bij hen ligt. Als bemiddelende partij toont bol.com haar verantwoordelijkheid maar de bal ligt nu bij knaldeals.

Beste klant,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. We proberen onze gesprekken altijd vlekkeloos en zo duidelijk mogelijk te laten verlopen.

Je hebt destijds een bestelling geplaatst op Bol.com, waarvan wij de externe verkoper zijn. Op Bol.com stond helaas nog een foto van een verouderd product. Je hebt van ons dus een nieuwere versie van de Spigen Case ontvangen. Hier zijn nieuwe foto's van gemaakt, maar helaas niet gepubliceerd door Bol.com. Dit is ons onopgemerkt gebleven, waarvoor onze excuses.

Wij verwerken onze retouren binnen 5 werkdagen. Dat jij nog geen bevestiging van ons hebt gehad, betekent dat wij de retournering wellicht nog niet hebben ontvangen. Als je contact met ons wilt opnemen dan kunnen wij dit voor je gaan nakijken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team Knaldeals.com.

red1 Karma 2,66K
Algemeen

Case/hoes besteld voor mij Galaxy s8+. Een Spigen neo hybrid chrystal. Prima voorraad, duidelijke website en snelle verzending.

Verzending

Het hoesje kwam in een kartonnen doosje met briefpost. Werd dus geleverd in de brievenbus. Prima verpakt en zo hoef ik ook niet op de bezorger te wachten.

Klantenservice

Ik had een lucht 'vlek' aan de achterzijde van het hoesje. Daarom heb ik de klantenservice gemaild, met de vraag wat ik hier mee moest. Kreeg direct een begrijpende email terug en de reactie dat ze direct een nieuw hoesje op hadden gestuurd. Deze mocht ik uitproberen, en mocht deze bevallen dan mocht ik de 'oude' terugsturen. Bevielen ze beiden niet, dan mocht ik ze beiden retourneren en kreeg ik mijn geld terug.

Algemeen

Overzichtelijke website, ruim assortiment en snelle levering.
Scherpe prijzen en leuke korting als je terug komt als klant.

Verzending

Netjes ingepakt en via de post opgestuurd.
Product paste netjes door de brievenbus.

Algemeen

Website is overzichtelijk en een product is makkelijk te bestellen. Prima producten voor een goede prijs.

Verzending

Bestelling netjes op tijd geleverd

Klantenservice

Door een technische storing was er geen verzendmail verzonden. Na navraag was het product toch verzonden. Ben netjes te woord gestaan.

Algemeen

Ik schrijf niet snel een referentie, maar Knaldeals verdient zeker een positieve referentie van mij! Had een klacht over een product die niet naar behoren werkte, en deze werd, na kort overleg, meteen vervangen, dezelfde dag nog verzonden. Maar wat ik nog het meest waardeerde was het gesprek, ik voelde me echt als een gewaardeerde klant en dat men mijn klacht oprecht serieus namen en wilde oplossen.

Verzending

Levering was super snel, en ook de nieuwe levering werd dezelfde dag nog verzonden. Echt super service.

Klantenservice

Ik had een klacht, en zij hebben dit super snel opgelost, ik weet zeker dat ieder ander webshop de schuld op mij hadden geschoven (met de klacht die ik had), Knaldeals kon dat ook makkelijk doen, maar toch namen Knaldeals mijn klacht serieus, en na het sturen van een foto kwamen zij al binnen een half uur met een gepaste oplossing. Ook het gesprek was zeer aangenaam, mijn klacht werd meteen begrepen.

Algemeen

Bestelling plaatsen is zeer eenvoudig en het is niet verplicht om een account aan te maken.

Verzending

De verzending was prima. M.b.v. track & trace te volgen en de informatie via de mail gedurende het proces was prima.

Algemeen

Informatie prima. Product kan volgens opgave ook als weinige zichzelf snel opladen en dit dus ook doen met aangesloten apparaten.

Verzending

Dag na bestelling stond op site postNL dat levering bezorgd was. Helaas niets in brievenbus. Vaker problemen zijn met postNL over pakketjes die zoek zijn. Misschien tijd voor betere bezorgers?

Klantenservice

Bovenstaande punt over levering gemeld en kreeg direct reactie. Dus netjes opgelost.

Algemeen

Ik was voor een recent aangeschafte surface 3 wezen zoeken naar een fatsoenlijke cover en vond er een naar mijn wensen bij knaldeals. meteen een tempered glass protector bij besteld. Prima website, naar mijn mening niet al te veel drukte en tierelantijntjes, overzichtelijk en de bestelling was zo geplaatst.
Bevestigingsmail was duidelijk en ik wist dus precies waar ik aan toe was.
Klanten- of klachtenservice niet ingevuld aangezien ik deze niet nodig heb gehad of uberhaupt nog nodig denk te hebben

Verzending

Ik heb de bestelling geplaatst op zaterdagavond/-nacht, de bestelling is maandag meteen verzonden en dinsdag zat de surface met protector in de cover
De boel was keurig verpakt in een ruime doos met voldoende opvulling. Toppie dus!

Algemeen

2 verschillende telefoonhoesjes gekocht voor een nette prijs.
Nette website, goed te navigeren ( eerst selecteer je device en daarna het type accessoires ).je krijgt netjes statusmails, en spaart bij elke aankoop voor een klein kortingsbedrag op je volgende aankoop.
voorraadstatus is real-time, 2 minuten na mijn betaling was deze al bijgewerkt.

Verzending

verzonden als brievenbuspost met T&T ( deze type verzending was nieuw voor mij ), de twee hoesjes ware goed verpakt in een stevige kartonnen doosje welke door de brievenbus paste. verzending boven de 25,- is gratis.
belofte "vandaag voor 20:00 besteld, morgen in huis" maken ze waar.

m0nk Karma 30,7K
Algemeen

Ik bestelde een tempered glass screenprotector en een spigen backcover voor mijn s7 edge. Snel geregeld en geleverd!

Prima verpakt

Klantenservice

Eenmaal erop merkte ik dat mijn touchscreen niet meer lekker reageerde (vooral in de hoeken). Via de email heb ik dit bij de klantenservice gemeld waarna zij mij vroegen een filmpje te maken. Dat heb ik gedaan en als antwoord gaven zij aan dat dit idd niet de bedoeling was en kon ik een vervangend product uitzoeken zonder verzendkosten. Uiteindelijk heb ik de volgende dag een andere screenprotector binnen gekregen welke perfect past. Top service van knaldeals!

Algemeen

Snel en goed bezorgd, goed verpakt en fijne feedback in de mail ik ben helemaal happy

Verzending

Was snel en goed verpakt

Klantenservice:

Prima site, heb er een Xiaomi powerbank besteld welke door veel leveranciers niet geleverd kon worden.

Algemeen

Op een vrijdag een Clear View hoesje voor de Galaxy S7 besteld, deze werd op zaterdag al geleverd! Product was perfect in orde.
(Andere webshop had mij een tweedehands of namaak model geleverd, dus dat Knaldeals.com mij zo snel wel een goed hoesje kon leveren, was geweldig!)

Geen poespas, duidelijke site, snel betaald.

Verzending

Zoals gemeld, zeer snel geleverd (gratis!) in een bubbeltjesenvelop. Niks mis mee.

Algemeen

Snelle bezorging; om 20.00 uur besteld, en om 20:01u de bestelling afgerond, toch de volgende dag al bezorgd. Elke stap in het bestelproces wordt netjes bevestigd per e-mail.

Verzending

Product was smal genoeg voor brievenbuspost, en redelijk goed verpakt in eigen verpakking. Toch zat het geheel nog in een nette bubbel-enveloppe.

Algemeen

De gewenste Nokia accu was snel gevonden en tegen een prima prijs. Werd via email op de hoogte gehouden van iedere stap in het bestelproces.

Verzending

De accu werd geleverd als brievenpost. Netjes verpakt in een bubbeltjes enveloppe. Leker handig want je hoeft er dus niet voor thuis te blijven cq gedoe achteraf om je bestelling te krijgen.

Klantenservice:

Goede snelle service en de enige shop die had wat ik zocht, dus een uitkomst

Algemeen

We hadden de verkeerde hoesjes besteld, maar het geld werd direct weer teruggeboekt. Ook de goede hoesjes waren er binnen te kortste keren.
Prima service.

Verzending

De Sony Smart Style Cover Xperia Z5 Compact zijn prima hoesjes met extra functionaliteit die echt iets toevoegt.

Prima service

Klantenservice:

Op zich is het bestellen makkelijk en werkt het allemaal goed.
Alleen als je het product hebt gekozen laat men op de site een combi-deal zien. In dit geval een Spigen case in combinatie met een Spigen full glass protector.
Alleen blijkt achteraf dat deze combinatie niet samen kan. Als producten in combinatie worden aangeboden mag je er vanuit gaan dat deze ook in combinatie gebruikt kunnen worden. Nu zat ik met een dure screen protector die er niet uitzag. Na een discussie via de mail heeft Knaldeals.com gratis opnieuw een passende screen protector verzonden. Dus dat hebben ze zeer netjes afgehandeld.

Bedankt voor jouw review, fijn dat je tevreden bent met de oplossing. De combideals op onze website zijn aangepast zodat dit niet meer samen besteld kan worden in een combideal. Vanaf nu vind je alleen combideals met een passende screenprotector.

Uiteraard zien we je graag een keer terug op onze webshop!
Met vriendelijke groet, Knaldeals.com

Algemeen

Overzichtelijke website, prima filter systeem voor het opzoeken van producten.
Ook veel betalings mogelijkheden.

Meestal moet je maar afwachten bij een 'hoesjesverkoper' dat het A-kwaliteit is, en in dit geval maakt knaldeals dat waar. Top.

Verzending

Maandag 16-2-2016 een hoesje voor 20:00 besteld en had hem 17-2-2016 netjes in huis, zat goed verpakt.

Scorekaart voor Knaldeals.com

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg