Knaldeals.com

1.654 producten en 2.387 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Knaldeals.com

Review toevoegen

Algemeen

Ik had nog nooit van Knaldeals gehoord, en heel eerlijk gezegt had ik me een beetje voorbereid op een kat in de zak. Maar niets is minder waar. Alles verliep super vlot en ik ben zeer tevreden met de gearmount voor mijn telefoon.

Verzending

Snelle en vlotte levering.

Algemeen

Bestelling was zo geplaatst en betaling vlot afgerond. Prijzen zijn overzichtelijk, prima winkel. Duidelijke beschrijving van product.

Verzending

Goede bescherming, product kwam zonder schade binnen.

Algemeen

Track en trace werkte niet maar ik ben niet zeker of je daar extra voor moest betalen. Ik dacht van niet.

Verzending

De bestelling was ruim optijd geleverd en in goede staat.

Bedankt voor je bericht.
De pakketjes die in de brievenbus passen worden inderdaad zonder tracking verstuurd. Het kan zijn dat dat bij jou pakketje ook het geval was.
Voor meer informatie kan je deze link bekijken.

Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Team Knaldeals.com

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede levering op tijd aangekomen ze zijn betrouwbaar. Voor de rest niks bijzonders moet 15 woorden invullen. :-)

Klantenservice

Goede levering op tijd betrouwbaar

Algemeen

Smarthpone hoesje en screenprotector aangeschaft.

Betaling, verzending, service was zeker in orde.

Ook korting gekregen op screenprotector, dat was wel fijn

Algemeen

Goed service had verkeerd product maar alles in een paar dagen geregeld

En ze houden je goed op de hoogte

Prima verpakt

Klantenservice

Ze houden je zeer goed op de hoogte .

K-Jay Karma 10,1K

Algemeen

Nog nooit eerder iets besteld bij Knaldeals. De eerste indruk van de website is prima. Bestelproces verloopt vloeiend. Betalen via Paypal zonder extra kosten is een pluspunt.
Na je bestelling krijg je een mail met pdf-retourformulier, later volgt een mail met pdf-factuur. Prima!
Geen gebruik hoeven maken van de klantenservice.

Verzending

Niets aan te merken op de verzending. Binnen een dag verzonden, zoals beloofd, met tracking link van DHL. Goed verpakt.

Algemeen

Erg overzichtelijke website met leuke smartphone hoesjes.
En goede prijzen wat het leuk maakt om er te winkelen.

Verzending

De volgende dag in de brievenbus.

Algemeen

Telefoonhoesje besteld voor een ietwat minder populair model telefoon (XZ1 compact) via bol.com voor een gunstige prijs. Levering was snel en volgens de beloofde tijd. Pakketje was goed verpakt. Prima!

Algemeen

Nadat ik bij twee andere webshops de verkeerde telefoonhoes toegestuurd had gekregen (en geretourneerd), kwam ik via google bij Knaldeals terecht. Kennelijk is mijn beoogde smartphonehoes super exotisch want naast deze drie webshops bood geen enkele andere Nederlandse webshop dit product aan (zo ver ik dat kon beoordelen). Nou, aanvankelijk was ik wel huiverig, want ik had nog nooit van Knaldeals.com gehoord. Op tweakers heb ik tussen de shopreviews over deze webshop weinig mensen met klachten kunnen ontdekken. Het viel me op dat Knaldeals kennelijk de shopreviews op tweakers in de gaten houden omdat ze bij alle lage beoordelingen een reactie geplaatst hebben. Voor mij is dit een indicatie dat ze klanttevredenheid/aftersales hoog in het vaandel hebben staan. Zodoende heb ik mijn bestelling gedaan. De informatie was compleet. Betaling ging makkelijk. De bestelling, die ik online kon volgen, had ik de volgende dag binnen. Alles ging zoals het een goede webshop betaamd. Plus, dit keer het juiste product toegestuurd gekregen. Ben dik tevreden.

Verzending

De levering geschiedde binnen een dag. De verpakking was goed. De telefoonhoes heb ik in goede staat ontvangen.

chphe Karma 2,16K

Algemeen

Goede website met een prima zoekfunctie en duidelijk overzicht. Reeds enkele malen iets besteld en dat ging vlot. Ook hun on-line overzicht van eerdere bestellingen is handig, als je bijvoorbeeld dezelfde screen cover nog eens wil bestellen.

Verzending

Steeds snelle levering met track and trace. Niets op aan te merken dus.

Klantenservice

Super klantenservice. Reeds tweemaal de pech gehad dat er iets fout ging bij het plaatsen van de screencover. Eerste keer bij een AppleWatch waarbij de kwaliteit toch niet bleek te zijn wat het was, bij het aandrukken van het glasplaatje brak dit. Zonder morren een alternatief product gekregen. Een tweede keer een productiefout in een screen protector voor een iPhone 7 Plus, ook hier direct een nieuw exemplaar gekregen. Super service dus.

Algemeen

Hoesje voor telefoon besteld. Bestellen ging prima, kreeg netjes trackingscode toegestuurd. DHL zou de volgende dag bezorgen maar deed dat niet door 'tijdelijke overmacht' en kwam de volgende werkdagdag wel met het pakketje. Het zou mooi zijn als we hiervan een melding hadden gekregen zodat ik zelf de statuspagina niet hoef te pollen voor meer info.

Algemeen

Kende het bedrijf nog niet. Duidelijke site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering volgens afspraak. Voldoende levering opties.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een bestelling gedaan voor een case en screenprotector voor mijn Sony XZ2 compact. Gratis verzending vindt plaats bij 25 euro. Met deze bestelling kwam in rond de 19 euro. Accessoires als kabels en dergelijke zijn zodanig overpriced dat je die beter elders kan bestellen, dus heb het maar bij deze bestelling gelaten.
Ik dacht nog wel mooi ff de €2,50 korting mee te kunnen pakken voor het aanmelden van de nieuwsbrief. Echter bleek na aanmelding dat deze pas boven de €25,- bestel waarde gold. Dit is netjes rechtgezet in de chat aangezien deze voorwaarde nergens op de site vermeld staat.

Verzending

Zending werd volgens verwachting op tijd geleverd, aangezien het een kleine bestelling betrof paste het doosje door de brievenbus.

Klantenservice

In mijn enthousiasme en ter bescherming van mijn net aangeschafte telefoon heb ik de screenprotector bijna direct op mijn telefoon aangebracht.
Dat deze niet de hele voorkant van mijn telefoon bedekte was mij wel duidelijk en accepteerde ik ook. Echter is de protector zelfs te klein om het actieve 'lichtgevende' touchscreen te bedekken. Dit maakt het swipen rond de randen tot een onaangename ervaring.
Met deze bevindingen heb ik contact opgenomen met de kanten service. Met een duidelijke foto die laat zien dat protector niet eens het touchscreen bedekte.
Het antwoord was:
De Sony Xperia XZ2 Compact beschikt over een gebogen beeldscherm, waardoor deze Tempered Glass Protector niet het volledige beeldscherm zal bedekken. Daarbij laat de screenprotector altijd enkele millimeters vrij van de randen om te voorkomen dat lucht onder de Tempered Glass Protector komt door bijvoorbeeld een hoesje.

Een vreemd antwoord aangezien het om een Display beschermfolie en niet om een Tempered Glass Protector.
Dat ze niet heel veel kunnen betekenen snap ik, ik heb hem immers al aangebracht. Echter gaat het er mij ook om dat andere klanten duidelijk wordt gemaakt dat dit product niet eens het touchscreen gedeelte afdekt (ongeveer 2mm blijft onbedekt).
Tevens lijkt het er op dat mijn geschreven (negatieve) review van het product niet wordt weergegeven op de site. Terwijl de overwegend positieve review van de case wel getoond wordt.

Een oplossing is aangedragen na het plaatsen van een relatief negatieve review over het bedrijf. Jammer dat ze pas een oplossing aandragen via deze manier terwijl ze eerst zeggen dat ze geen passende oplossing kunnen aanbieden.

Algemeen

Ondanks dat de naam aan een prijsvechter doet denken die bepaalde
haakjes zou kunnen laten vallen. Vind ik dat ik zeker mijn ervaring
met deze shop wil delen.

Eigenlijk gaat alles zoals je wilt bij een bestelling, keuze goed, betaling
goed, levering goed.

Maar waarom ik dan een "uitstekend" wil mee geven.
De aftersales, en garantie afhandeling zijn ronduit prettig, en
goed te noemen.

Ik heb er een hoesje besteld (inderdaad niks ingewikkelds), keurige afhandeling
maar helaas na een paar weken een breuk in het plastic.

Ik heb zelden een dus daning spontaan en normaal gesprek kunnen
voeren over dit probleem met meerdere medewerkers van dit bedrijf, dat
dit zeer zeker noemens waardig is. Het probleem is ook 123 hopsakee
opgelost door het toezenden van een vervanging.

Een woord - goed bezig jongens en meiden! (oeps dat zijn er 5)

5 sterren !

Verzending

Besteld, en afgeleverd volgens afspraak

Klantenservice

Normaal en vriendelijk oplossings gericht gesprek.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Knaldeals heeft tot 2 maal toe een niet passende screenprotector geleverd.

Ik wilde een screenprotector voor mijn Pixel 2 XL bestellen en knaldeals bood relatief goedkope protectors van een bekend merk aan. Het proces was eenvoudig en het pakketje werd de volgende werkdag netjes geleverd, echter was de screenprotector ruim een halve centimeter te groot waardoor er een brede rand om de protector zat. In een chatgesprek met de klantenservice werd gereageerd alsof dit zo hoorde en pas na redelijk pissig te zijn geworden werd mij beloofd het geld terug te storten. Vervolgens werd ik gemaild dat wij hadden afgesproken dat ik het geld terug zou krijgen en vervolgens een nieuwe order zou plaatsen (onjuist).
Ik heb de fout gemaakt om nogmaals (een ander type) screenprotector te bestellen. Deze screenprotector pastte wederom slecht en had daarnaast geen gat voor de camera (is mogelijk dat dit zo hoort, maar dit werd niet zo geadverteerd). Wederom werd in de support chat de schuld bij mij gelegd.

Ondanks dat het bestel- en leveringsproces prima is, kan knaldeals een enorm stuk verbeteren in de serviceverlening.

EDIT: door aanvullende nuanceringen van eigen fouten en wederom niet durven toe te geven dat er fouten gemaakt zijn, heb ik mijn beoordeling naar beneden aangepast.

Verzending

Pakketje werd binnen een werkdag geleverd. Product was goed verpakt.

Klantenservice

Klantenservice reageerde meermaals alsof een niet passende screenprotector de normaalste zaak van de wereld is, deed erg lastig over een terugbetaling en stuurt vervolgens bevestigingsmailtjes met afspraken die nooit gemaakt zijn.

EDIT: in onderstaande reactie geeft Knaldeals wederom foutieve/gefilterde informatie:
1) Tijdens het gesprek hebben wij uitleg gegeven dat een Tempered Glass Protector alleen hecht aan het vlakke gedeelte van het beeldscherm. Je gaf aan hiervan niet voldoende van op de hoogte te zijn gesteld.
--> Dit is volkomen onzin. De chatmedewerker begreep het probleem verkeerd en dacht dat de screenprotector te klein was en gaf daarbij aan dat deze opzettelijk te klein zou zijn omdat deze anders niet goed zou hechten. Zij gaf dus aan dat dit hoorde... Pas toen ik aangaf (mede door middel van een foto) dat de protector veel te groot was en er een niet hechtende rand om het scherm zat, begreep de medewerker dit. Zij gaf toen aan dat dit zo hoorde omdat anders de schuine randen niet beschermd waren.
Zij gaf dus tot tweemaal toe (bij zowel te groot als te klein) dat dit normaal was. Ik heb gezegd dat ik niet op de hoogte was dat er een niet hechtende rand van millimeters dik om het scherm hoort te zitten.

2. Wij begrepen het probleem en hebben als oplossing aangegeven het aankoopbedrag te crediteren. Dit is inmiddels gebeurd.
--> Verfraaiing van de werkelijkheid... Na ongeveer 10-15 minuten broodje aap verhalen aangehoord te moeten hebben over dat 'dit zo hoort' en dat 'hierdoor de randen beschermd worden', heb ik uit vermoeidheid over de chat uiteindelijk zelf maar gevraagd of jullie bereid waren een oplossing te bieden, omdat de chatmedewerker hier zelf niet mee kwam. Dat ik dit na lang gesteggel uiteindelijk zelf heb moeten vragen is enorm slechte service. Het klopt dat het bedrag inmiddels is terugbetaald.

3. Tijdens hetzelfde gesprek gaf je aan interesse te hebben in een alternatieve screen protector... Dit leek je wel wat ... Dat je deze uiteindelijk niet wenst te bestellen ...
--> Ik gaf aan interesse te hebben?? Uw medewerker stuurde halvewege mijn klacht een link met een andere screenprotector die bijna 30 euro kostte, met de vraag of ik 'zoiets bedoelde'. Daarop heb ik gezegd dat dit inderdaad een beter product zou zijn, maar nooit aangegeven dat ik interesse had deze via jullie aan te schaffen. In de e-mail die jullie 'als bevestiging' stuurde zeggen jullie letterlijk: 'Via de chat is er afgesproken ... Je plaatst zelf een nieuwe bestelling betreft het volgende product: ...'. Er werd gedaan alsof is afgesproken dat ik deze bestelling zou plaatsen. Dit was nooit afgesproken.

4. Vervolgens heb je een tweede bestelling geplaatst ... kunnen wij geen passende oplossing aanbieden.
--> Ik heb inderdaad een ander, goedkoper, product besteld zodat ik deze zelf op maat zou kunnen knippen indien deze ook te groot was. Ik heb via jullie support aangegeven dat het product de camera bedekt en daardoor de front camera wazig maakt. Of de screenprotector de camera wel/niet hoort te bedekken zou per merk kunnen verschillen, maar het probleem was expliciet dat de camera wazig werd. Ik heb hierop ZELF aangegeven geen oplossing nodig te hebben omdat ik de protector zelf op maat heb geknipt en dat ik jullie enkel hierover wilde informeren.
Jullie laten het nu lijken alsof jullie erg coulant zouden zijn om het moment dat ik de screenprotector niet had geknipt, maar nog voordat ik bij de chatmedewerker aangaf het product geknipt te hebben begon zij al met -wederom- onzinverhalen dat de camera altijd wat waziger wordt etc.

5.Het klopt ook niet helemaal dat de support chat de schuld bij jou heeft gelegd. De eerste klacht is door ons netjes opgelost. Bij de tweede klacht hebben wij helaas niets voor je kunnen betekenen. We vinden het daarom vervelend om te horen dat de service verlening onder maats is.
--> Na 10-15 minuten steggelen in de chat, waarbij er eerst wordt aangegeven dat een niet hechtende rand van millimeters dik 'zo hoort' en waarbij ik vervolgens zelf om een oplossing moet vragen is absoluut niet hoe je een klacht NETJES oplost. Dit zegt erg veel over hoe jullie de eigen service ervaren.
De 2e klacht irriteerde mij omdat er in de chat wederom werd gedaan dat dit allemaal zo hoorde, ondanks dat ik aangaf dat de camera wazig werd, wat absoluut niet de bedoeling is van een screenprotector.
Jullie support komt constant met broodje-aap verhalen die nergens op slaan en tegenstrijdig zijn. Dit ervaar ik als geen verantwoordelijkheid willen nemen.

Jullie laten door middel van deze reactie blijken dat jullie erg graag als klantvriendelijk bedrijf gezien worden en proberen daarbij jullie slechte service te nuanceren. Als jullie echt een eerlijke en goede klantenservice zouden bieden zouden jullie de gemaakte fouten erkennen en niet via onderstaande reactie nogmaals meermaals onjuistheden vermelden.

Jullie geven jezelf echt te kennen... neem verantwoordelijkheid en val niet telkens terug in slappe onjuiste excuses.

Beste Rene,

Wij hebben inderdaad op 30-1-2018 via het chatgesprek vernomen dat je niet tevreden was over de Google Pixel 2 XL Tempered Glass Protector.

Tijdens het gesprek hebben wij uitleg gegeven dat een Tempered Glass Protector alleen hecht aan het vlakke gedeelte van het beeldscherm. Je gaf aan hiervan niet voldoende van op de hoogte te zijn gesteld. Wij begrepen het probleem en hebben als oplossing aangegeven het aankoopbedrag te crediteren. Dit is inmiddels gebeurd.

Tijdens hetzelfde gesprek gaf je aan interesse te hebben in een alternatieve screen protector. Wij hebben je de Full Cover Glass geadviseerd, aangezien deze wél meeloopt met het gebogen beeldscherm. Dit leek je wel wat, waardoor wij vervolgens een bevestigingsmail hebben opgesteld met daarin een linkje naar het desbetreffende product. Dat je deze uiteindelijk niet wenst te bestellen is natuurlijk geheel aan jou.

Vervolgens heb je een tweede bestelling geplaatst, betreffend plastic beschermfolies voor de Google Pixel 2 XL. Nu heb je vandaag wederom met ons contact opgenomen met het bericht dat deze ook niet goed zijn. Je geeft aan zelf de screen protector op maat te hebben geknipt, omdat volgens jou de uitsparingen niet overeen komen. Helaas heeft deze screen protector alleen over een uitsparingen voor de proximity sensor en dus niet de camera lens. Bovendien ontvangen wij altijd z.s.m. een reactie als een product niet correct is geleverd. Aangezien je zelf de screen protector hebt bewerkt, kunnen wij geen passende oplossing aanbieden.

We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd. Voor meer vragen of opmerkingen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Team Knaldeals.com.

Algemeen

Lekker snel geleverd, ik heb geen problemen ervaren en het product voldoet aan de verwachtingen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

De betaling verliep zeer vlot en ik had het gevoel dat de betaling veilig was.

Verzending

Ik had €4,95 extra betaald voor een snelle levering en ik heb uiteindelijk mijn bestelling 4 dagen later gekregen.0

Klantenservice

Na een kort telephonisch gesprek werden de verzendkosten terugbetaald.

Algemeen

iPhone hoesje gekocht, eigenlijk voor hoesjes/sleeves/screenprotectors e.d eerste website waar ik kijk, prijzen zijn redelijk, jammer dat het loyaliteitssysteem is komen te vervallen.

Verzending

Gebruiken als het past brievenbuspost met Track&Trace, "voor 20:00 besteld morgen in huis" word helemaal waargemaakt.

Algemeen

Hoesje en screenprotector besteld op zondagavond. Dinsdag aangekomen. Product was goed verpakt en de scherpe prijs van knaldeals is het voor de volgende keer weer voor herhaling vatbaar

Verzending

Netjes verpakt en op tijd geleverd. Valt verder niets over te zeggen.

Scorekaart voor Knaldeals.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg