Knaldeals.com

2.136 producten en 3.550 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Knaldeals.com

Review toevoegen

Algemeen

Telefoonhoesje besteld voor een ietwat minder populair model telefoon (XZ1 compact) via bol.com voor een gunstige prijs. Levering was snel en volgens de beloofde tijd. Pakketje was goed verpakt. Prima!

Algemeen

Nadat ik bij twee andere webshops de verkeerde telefoonhoes toegestuurd had gekregen (en geretourneerd), kwam ik via google bij Knaldeals terecht. Kennelijk is mijn beoogde smartphonehoes super exotisch want naast deze drie webshops bood geen enkele andere Nederlandse webshop dit product aan (zo ver ik dat kon beoordelen). Nou, aanvankelijk was ik wel huiverig, want ik had nog nooit van Knaldeals.com gehoord. Op tweakers heb ik tussen de shopreviews over deze webshop weinig mensen met klachten kunnen ontdekken. Het viel me op dat Knaldeals kennelijk de shopreviews op tweakers in de gaten houden omdat ze bij alle lage beoordelingen een reactie geplaatst hebben. Voor mij is dit een indicatie dat ze klanttevredenheid/aftersales hoog in het vaandel hebben staan. Zodoende heb ik mijn bestelling gedaan. De informatie was compleet. Betaling ging makkelijk. De bestelling, die ik online kon volgen, had ik de volgende dag binnen. Alles ging zoals het een goede webshop betaamd. Plus, dit keer het juiste product toegestuurd gekregen. Ben dik tevreden.

Verzending

De levering geschiedde binnen een dag. De verpakking was goed. De telefoonhoes heb ik in goede staat ontvangen.

chphe Karma 2,01K

Algemeen

Goede website met een prima zoekfunctie en duidelijk overzicht. Reeds enkele malen iets besteld en dat ging vlot. Ook hun on-line overzicht van eerdere bestellingen is handig, als je bijvoorbeeld dezelfde screen cover nog eens wil bestellen.

Verzending

Steeds snelle levering met track and trace. Niets op aan te merken dus.

Klantenservice

Super klantenservice. Reeds tweemaal de pech gehad dat er iets fout ging bij het plaatsen van de screencover. Eerste keer bij een AppleWatch waarbij de kwaliteit toch niet bleek te zijn wat het was, bij het aandrukken van het glasplaatje brak dit. Zonder morren een alternatief product gekregen. Een tweede keer een productiefout in een screen protector voor een iPhone 7 Plus, ook hier direct een nieuw exemplaar gekregen. Super service dus.

Algemeen

Hoesje voor telefoon besteld. Bestellen ging prima, kreeg netjes trackingscode toegestuurd. DHL zou de volgende dag bezorgen maar deed dat niet door 'tijdelijke overmacht' en kwam de volgende werkdagdag wel met het pakketje. Het zou mooi zijn als we hiervan een melding hadden gekregen zodat ik zelf de statuspagina niet hoef te pollen voor meer info.

Algemeen

Kende het bedrijf nog niet. Duidelijke site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering volgens afspraak. Voldoende levering opties.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een bestelling gedaan voor een case en screenprotector voor mijn Sony XZ2 compact. Gratis verzending vindt plaats bij 25 euro. Met deze bestelling kwam in rond de 19 euro. Accessoires als kabels en dergelijke zijn zodanig overpriced dat je die beter elders kan bestellen, dus heb het maar bij deze bestelling gelaten.
Ik dacht nog wel mooi ff de ¤2,50 korting mee te kunnen pakken voor het aanmelden van de nieuwsbrief. Echter bleek na aanmelding dat deze pas boven de ¤25,- bestel waarde gold. Dit is netjes rechtgezet in de chat aangezien deze voorwaarde nergens op de site vermeld staat.

Verzending

Zending werd volgens verwachting op tijd geleverd, aangezien het een kleine bestelling betrof paste het doosje door de brievenbus.

Klantenservice

In mijn enthousiasme en ter bescherming van mijn net aangeschafte telefoon heb ik de screenprotector bijna direct op mijn telefoon aangebracht.
Dat deze niet de hele voorkant van mijn telefoon bedekte was mij wel duidelijk en accepteerde ik ook. Echter is de protector zelfs te klein om het actieve 'lichtgevende' touchscreen te bedekken. Dit maakt het swipen rond de randen tot een onaangename ervaring.
Met deze bevindingen heb ik contact opgenomen met de kanten service. Met een duidelijke foto die laat zien dat protector niet eens het touchscreen bedekte.
Het antwoord was:
De Sony Xperia XZ2 Compact beschikt over een gebogen beeldscherm, waardoor deze Tempered Glass Protector niet het volledige beeldscherm zal bedekken. Daarbij laat de screenprotector altijd enkele millimeters vrij van de randen om te voorkomen dat lucht onder de Tempered Glass Protector komt door bijvoorbeeld een hoesje.

Een vreemd antwoord aangezien het om een Display beschermfolie en niet om een Tempered Glass Protector.
Dat ze niet heel veel kunnen betekenen snap ik, ik heb hem immers al aangebracht. Echter gaat het er mij ook om dat andere klanten duidelijk wordt gemaakt dat dit product niet eens het touchscreen gedeelte afdekt (ongeveer 2mm blijft onbedekt).
Tevens lijkt het er op dat mijn geschreven (negatieve) review van het product niet wordt weergegeven op de site. Terwijl de overwegend positieve review van de case wel getoond wordt.

Een oplossing is aangedragen na het plaatsen van een relatief negatieve review over het bedrijf. Jammer dat ze pas een oplossing aandragen via deze manier terwijl ze eerst zeggen dat ze geen passende oplossing kunnen aanbieden.

Algemeen

Ondanks dat de naam aan een prijsvechter doet denken die bepaalde
haakjes zou kunnen laten vallen. Vind ik dat ik zeker mijn ervaring
met deze shop wil delen.

Eigenlijk gaat alles zoals je wilt bij een bestelling, keuze goed, betaling
goed, levering goed.

Maar waarom ik dan een "uitstekend" wil mee geven.
De aftersales, en garantie afhandeling zijn ronduit prettig, en
goed te noemen.

Ik heb er een hoesje besteld (inderdaad niks ingewikkelds), keurige afhandeling
maar helaas na een paar weken een breuk in het plastic.

Ik heb zelden een dus daning spontaan en normaal gesprek kunnen
voeren over dit probleem met meerdere medewerkers van dit bedrijf, dat
dit zeer zeker noemens waardig is. Het probleem is ook 123 hopsakee
opgelost door het toezenden van een vervanging.

Een woord - goed bezig jongens en meiden! (oeps dat zijn er 5)

5 sterren !

Verzending

Besteld, en afgeleverd volgens afspraak

Klantenservice

Normaal en vriendelijk oplossings gericht gesprek.

Algemeen

Knaldeals heeft tot 2 maal toe een niet passende screenprotector geleverd.

Ik wilde een screenprotector voor mijn Pixel 2 XL bestellen en knaldeals bood relatief goedkope protectors van een bekend merk aan. Het proces was eenvoudig en het pakketje werd de volgende werkdag netjes geleverd, echter was de screenprotector ruim een halve centimeter te groot waardoor er een brede rand om de protector zat. In een chatgesprek met de klantenservice werd gereageerd alsof dit zo hoorde en pas na redelijk pissig te zijn geworden werd mij beloofd het geld terug te storten. Vervolgens werd ik gemaild dat wij hadden afgesproken dat ik het geld terug zou krijgen en vervolgens een nieuwe order zou plaatsen (onjuist).
Ik heb de fout gemaakt om nogmaals (een ander type) screenprotector te bestellen. Deze screenprotector pastte wederom slecht en had daarnaast geen gat voor de camera (is mogelijk dat dit zo hoort, maar dit werd niet zo geadverteerd). Wederom werd in de support chat de schuld bij mij gelegd.

Ondanks dat het bestel- en leveringsproces prima is, kan knaldeals een enorm stuk verbeteren in de serviceverlening.

EDIT: door aanvullende nuanceringen van eigen fouten en wederom niet durven toe te geven dat er fouten gemaakt zijn, heb ik mijn beoordeling naar beneden aangepast.

Verzending

Pakketje werd binnen een werkdag geleverd. Product was goed verpakt.

Klantenservice

Klantenservice reageerde meermaals alsof een niet passende screenprotector de normaalste zaak van de wereld is, deed erg lastig over een terugbetaling en stuurt vervolgens bevestigingsmailtjes met afspraken die nooit gemaakt zijn.

EDIT: in onderstaande reactie geeft Knaldeals wederom foutieve/gefilterde informatie:
1) Tijdens het gesprek hebben wij uitleg gegeven dat een Tempered Glass Protector alleen hecht aan het vlakke gedeelte van het beeldscherm. Je gaf aan hiervan niet voldoende van op de hoogte te zijn gesteld.
--> Dit is volkomen onzin. De chatmedewerker begreep het probleem verkeerd en dacht dat de screenprotector te klein was en gaf daarbij aan dat deze opzettelijk te klein zou zijn omdat deze anders niet goed zou hechten. Zij gaf dus aan dat dit hoorde... Pas toen ik aangaf (mede door middel van een foto) dat de protector veel te groot was en er een niet hechtende rand om het scherm zat, begreep de medewerker dit. Zij gaf toen aan dat dit zo hoorde omdat anders de schuine randen niet beschermd waren.
Zij gaf dus tot tweemaal toe (bij zowel te groot als te klein) dat dit normaal was. Ik heb gezegd dat ik niet op de hoogte was dat er een niet hechtende rand van millimeters dik om het scherm hoort te zitten.

2. Wij begrepen het probleem en hebben als oplossing aangegeven het aankoopbedrag te crediteren. Dit is inmiddels gebeurd.
--> Verfraaiing van de werkelijkheid... Na ongeveer 10-15 minuten broodje aap verhalen aangehoord te moeten hebben over dat 'dit zo hoort' en dat 'hierdoor de randen beschermd worden', heb ik uit vermoeidheid over de chat uiteindelijk zelf maar gevraagd of jullie bereid waren een oplossing te bieden, omdat de chatmedewerker hier zelf niet mee kwam. Dat ik dit na lang gesteggel uiteindelijk zelf heb moeten vragen is enorm slechte service. Het klopt dat het bedrag inmiddels is terugbetaald.

3. Tijdens hetzelfde gesprek gaf je aan interesse te hebben in een alternatieve screen protector... Dit leek je wel wat ... Dat je deze uiteindelijk niet wenst te bestellen ...
--> Ik gaf aan interesse te hebben?? Uw medewerker stuurde halvewege mijn klacht een link met een andere screenprotector die bijna 30 euro kostte, met de vraag of ik 'zoiets bedoelde'. Daarop heb ik gezegd dat dit inderdaad een beter product zou zijn, maar nooit aangegeven dat ik interesse had deze via jullie aan te schaffen. In de e-mail die jullie 'als bevestiging' stuurde zeggen jullie letterlijk: 'Via de chat is er afgesproken ... Je plaatst zelf een nieuwe bestelling betreft het volgende product: ...'. Er werd gedaan alsof is afgesproken dat ik deze bestelling zou plaatsen. Dit was nooit afgesproken.

4. Vervolgens heb je een tweede bestelling geplaatst ... kunnen wij geen passende oplossing aanbieden.
--> Ik heb inderdaad een ander, goedkoper, product besteld zodat ik deze zelf op maat zou kunnen knippen indien deze ook te groot was. Ik heb via jullie support aangegeven dat het product de camera bedekt en daardoor de front camera wazig maakt. Of de screenprotector de camera wel/niet hoort te bedekken zou per merk kunnen verschillen, maar het probleem was expliciet dat de camera wazig werd. Ik heb hierop ZELF aangegeven geen oplossing nodig te hebben omdat ik de protector zelf op maat heb geknipt en dat ik jullie enkel hierover wilde informeren.
Jullie laten het nu lijken alsof jullie erg coulant zouden zijn om het moment dat ik de screenprotector niet had geknipt, maar nog voordat ik bij de chatmedewerker aangaf het product geknipt te hebben begon zij al met -wederom- onzinverhalen dat de camera altijd wat waziger wordt etc.

5.Het klopt ook niet helemaal dat de support chat de schuld bij jou heeft gelegd. De eerste klacht is door ons netjes opgelost. Bij de tweede klacht hebben wij helaas niets voor je kunnen betekenen. We vinden het daarom vervelend om te horen dat de service verlening onder maats is.
--> Na 10-15 minuten steggelen in de chat, waarbij er eerst wordt aangegeven dat een niet hechtende rand van millimeters dik 'zo hoort' en waarbij ik vervolgens zelf om een oplossing moet vragen is absoluut niet hoe je een klacht NETJES oplost. Dit zegt erg veel over hoe jullie de eigen service ervaren.
De 2e klacht irriteerde mij omdat er in de chat wederom werd gedaan dat dit allemaal zo hoorde, ondanks dat ik aangaf dat de camera wazig werd, wat absoluut niet de bedoeling is van een screenprotector.
Jullie support komt constant met broodje-aap verhalen die nergens op slaan en tegenstrijdig zijn. Dit ervaar ik als geen verantwoordelijkheid willen nemen.

Jullie laten door middel van deze reactie blijken dat jullie erg graag als klantvriendelijk bedrijf gezien worden en proberen daarbij jullie slechte service te nuanceren. Als jullie echt een eerlijke en goede klantenservice zouden bieden zouden jullie de gemaakte fouten erkennen en niet via onderstaande reactie nogmaals meermaals onjuistheden vermelden.

Jullie geven jezelf echt te kennen... neem verantwoordelijkheid en val niet telkens terug in slappe onjuiste excuses.

Beste Rene,

Wij hebben inderdaad op 30-1-2018 via het chatgesprek vernomen dat je niet tevreden was over de Google Pixel 2 XL Tempered Glass Protector.

Tijdens het gesprek hebben wij uitleg gegeven dat een Tempered Glass Protector alleen hecht aan het vlakke gedeelte van het beeldscherm. Je gaf aan hiervan niet voldoende van op de hoogte te zijn gesteld. Wij begrepen het probleem en hebben als oplossing aangegeven het aankoopbedrag te crediteren. Dit is inmiddels gebeurd.

Tijdens hetzelfde gesprek gaf je aan interesse te hebben in een alternatieve screen protector. Wij hebben je de Full Cover Glass geadviseerd, aangezien deze wél meeloopt met het gebogen beeldscherm. Dit leek je wel wat, waardoor wij vervolgens een bevestigingsmail hebben opgesteld met daarin een linkje naar het desbetreffende product. Dat je deze uiteindelijk niet wenst te bestellen is natuurlijk geheel aan jou.

Vervolgens heb je een tweede bestelling geplaatst, betreffend plastic beschermfolies voor de Google Pixel 2 XL. Nu heb je vandaag wederom met ons contact opgenomen met het bericht dat deze ook niet goed zijn. Je geeft aan zelf de screen protector op maat te hebben geknipt, omdat volgens jou de uitsparingen niet overeen komen. Helaas heeft deze screen protector alleen over een uitsparingen voor de proximity sensor en dus niet de camera lens. Bovendien ontvangen wij altijd z.s.m. een reactie als een product niet correct is geleverd. Aangezien je zelf de screen protector hebt bewerkt, kunnen wij geen passende oplossing aanbieden.

We hopen je voldoende te hebben geďnformeerd. Voor meer vragen of opmerkingen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Team Knaldeals.com.

Algemeen

Lekker snel geleverd, ik heb geen problemen ervaren en het product voldoet aan de verwachtingen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

De betaling verliep zeer vlot en ik had het gevoel dat de betaling veilig was.

Verzending

Ik had ¤4,95 extra betaald voor een snelle levering en ik heb uiteindelijk mijn bestelling 4 dagen later gekregen.0

Klantenservice

Na een kort telephonisch gesprek werden de verzendkosten terugbetaald.

Algemeen

iPhone hoesje gekocht, eigenlijk voor hoesjes/sleeves/screenprotectors e.d eerste website waar ik kijk, prijzen zijn redelijk, jammer dat het loyaliteitssysteem is komen te vervallen.

Verzending

Gebruiken als het past brievenbuspost met Track&Trace, "voor 20:00 besteld morgen in huis" word helemaal waargemaakt.

Winactie

Algemeen

Hoesje en screenprotector besteld op zondagavond. Dinsdag aangekomen. Product was goed verpakt en de scherpe prijs van knaldeals is het voor de volgende keer weer voor herhaling vatbaar

Verzending

Netjes verpakt en op tijd geleverd. Valt verder niets over te zeggen.

Algemeen

Prima kwaliteit en prijs. Veel keuze uit verschillend modellen. Gemakkelijk om deze te bestelen en snelle levering.

Verzending

Bezorgd zoals afgesproken en binnen de termijn

Klantenservice

Ik had een verkeerd model besteld en deze omgeruild zonder problemen

Algemeen

Goede zoekfunctie en ruim voldoende betaalmethoden. Mijn bestelling was gelijk de volgende dag in huis voor een nette prijs.

Verzending

Leuke, originele en vooral stevige verzenddoosjes die door de brievenbus passen.

Klantenservice

Heb de klantenservice niet nodig gehad, maar zijn zo te zien goed bereikbaar.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Het product kwam een dag te laat aan volgens de vermelding op de website. Hier werd ik niet van op de hoogte gebracht, noch had ik een track&trace code gekregen om het pakket te volgen.
Daarnaast was het product gewoon beschadigd! Ik had een glasje voor op mijn smartphone besteld en hier zaten gewoon al 2 barsten in! Dit product kostte me 18 euro en is niet meer te gebruiken.
Echt schandalig...

Nooit meer bestel ik hier, geen aanrader.

Verzending

Bij het product zelf staat er een andere leveringstermijn dan bij de pagina met meer info over verzendtijden. Bij het product zelf stond dat ik het binnen de 3 werkdagen in huis ging hebben. In de werkelijkheid was dit veel langer. Het is niet oké om op deze manier de klanten te misleiden.

Klantenservice

Klantenservice beloofde me eerst een nieuwe screenprotector op te sturen maar trok dit later weer in. Echt geen aanrader!!!!!

Beste Erika1990,

Bedankt voor het schrijven van een review.
We hebben elkaar vandaag via de chat gesproken.
Hierin gaf je inderdaad ook aan dat je de bestelling te laat en defect ontvangen hebt.
Dit is natuurlijk erg vervelend. Echter heb je de bestelling wel optijd ontvangen.
Bestelling worden - zoals aangegeven op onze website - binnen 1-3 werkdagen geleverd in Belgie.
Je hebt de bestelling op dag 2 na verzending ontvangen.

Ook geef je aan dat de screen protector defect is geleverd. Dit is natuurlijk vervelend en zou niet mogen gebeuren.
Je gaf aan dat je of een nieuwe screen protector wilt ontvangen of het geld terug wilt ontvangen.
Wij hebben gekozen voor de laatste optie en het geld teruggestort op jouw rekening.
Dit zal binnen enkele dagen terug op jouw rekening staan.
Hiermee hebben wij in onze ogen de klacht correct opgelost.

Ook hebben wij nog geprobeerd telefonisch contact op te nemen met jou, echter gaf je direct via de chat aan dat je hier geen behoefte aan hebt.

Team Knaldeals.com

Algemeen

Ik had een Iphone 6 case besteld via bol.com bij Knaldeals. Een dag later kreeg ik het verkeerde hoesje toegestuurd welke optisch vrijwel hetzelfde was maar de knoppen hadden een andere vormgeving. Contact leggen met Knaldeals verliep erg moeizaam waarna ik bol.com maar heb benaderd. Zij hebben blijkbaar nauwere banden aangezien ik vrijwel direct te horen kreeg dat de reeds bestelde case niet meer op voorraad was (stond online wel op voorradig) en dat de medewerker een 'foutje' zou hebben gemaakt. Apart verhaal aangezien ik tussen de reviews hier een dergelijk scenario aantref. Ik heb de case retour verzonden en inmiddels wacht ik al een week op een bevestiging van Knaldeals. Bol.com ziet dat het door mij retour verzonden is maar bij knaldeals zitten ze te slapen momenteel.

De case die ik heb besteld staat nog steeds online voor als iemand het wilt aanschaffen.

Even ter verheldering voor hetgeen dat de verkoper hieronder beweert.
Ik heb de Spigen SGP10592 besteld en ontving de SGP11600. Deze type identificaties worden op bol.com ook vermeldt (en op de orderbevestiging). Het verhaal van oudere foto's is dan ook onzin.

Verzending

De bestelling naar je toesturen dat kunnen ze wel.

Klantenservice

De enige reactie die ik heb gekregen is een doorverwijzing naar bol.com terwijl de fout toch echt bij hen ligt. Als bemiddelende partij toont bol.com haar verantwoordelijkheid maar de bal ligt nu bij knaldeals.

Beste klant,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. We proberen onze gesprekken altijd vlekkeloos en zo duidelijk mogelijk te laten verlopen.

Je hebt destijds een bestelling geplaatst op Bol.com, waarvan wij de externe verkoper zijn. Op Bol.com stond helaas nog een foto van een verouderd product. Je hebt van ons dus een nieuwere versie van de Spigen Case ontvangen. Hier zijn nieuwe foto's van gemaakt, maar helaas niet gepubliceerd door Bol.com. Dit is ons onopgemerkt gebleven, waarvoor onze excuses.

Wij verwerken onze retouren binnen 5 werkdagen. Dat jij nog geen bevestiging van ons hebt gehad, betekent dat wij de retournering wellicht nog niet hebben ontvangen. Als je contact met ons wilt opnemen dan kunnen wij dit voor je gaan nakijken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.

Team Knaldeals.com.

red1 Karma 3,03K
Algemeen

Case/hoes besteld voor mij Galaxy s8+. Een Spigen neo hybrid chrystal. Prima voorraad, duidelijke website en snelle verzending.

Verzending

Het hoesje kwam in een kartonnen doosje met briefpost. Werd dus geleverd in de brievenbus. Prima verpakt en zo hoef ik ook niet op de bezorger te wachten.

Klantenservice

Ik had een lucht 'vlek' aan de achterzijde van het hoesje. Daarom heb ik de klantenservice gemaild, met de vraag wat ik hier mee moest. Kreeg direct een begrijpende email terug en de reactie dat ze direct een nieuw hoesje op hadden gestuurd. Deze mocht ik uitproberen, en mocht deze bevallen dan mocht ik de 'oude' terugsturen. Bevielen ze beiden niet, dan mocht ik ze beiden retourneren en kreeg ik mijn geld terug.

Algemeen

Overzichtelijke website, ruim assortiment en snelle levering.
Scherpe prijzen en leuke korting als je terug komt als klant.

Verzending

Netjes ingepakt en via de post opgestuurd.
Product paste netjes door de brievenbus.

Algemeen

Website is overzichtelijk en een product is makkelijk te bestellen. Prima producten voor een goede prijs.

Verzending

Bestelling netjes op tijd geleverd

Klantenservice

Door een technische storing was er geen verzendmail verzonden. Na navraag was het product toch verzonden. Ben netjes te woord gestaan.

Algemeen

Ik schrijf niet snel een referentie, maar Knaldeals verdient zeker een positieve referentie van mij! Had een klacht over een product die niet naar behoren werkte, en deze werd, na kort overleg, meteen vervangen, dezelfde dag nog verzonden. Maar wat ik nog het meest waardeerde was het gesprek, ik voelde me echt als een gewaardeerde klant en dat men mijn klacht oprecht serieus namen en wilde oplossen.

Verzending

Levering was super snel, en ook de nieuwe levering werd dezelfde dag nog verzonden. Echt super service.

Klantenservice

Ik had een klacht, en zij hebben dit super snel opgelost, ik weet zeker dat ieder ander webshop de schuld op mij hadden geschoven (met de klacht die ik had), Knaldeals kon dat ook makkelijk doen, maar toch namen Knaldeals mijn klacht serieus, en na het sturen van een foto kwamen zij al binnen een half uur met een gepaste oplossing. Ook het gesprek was zeer aangenaam, mijn klacht werd meteen begrepen.

Scorekaart voor Knaldeals.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg