MemoryStunter.nl

109 producten en 189 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MemoryStunter.nl

Review toevoegen

Algemeen

Geen levering binnen een of twee dagen,maar een week.Geen excuses voor de te late levering. Ook niet informeren van het uitverkocht zijn.

Verzending

Een week na de bestelling nog niets ontvangen,maar eens een emailtje gestuurd geen excuses,alleen de mededeling dat de USB sticks niet op voorraad waren. Na een week zijn de producten afgeleverd. Kan voorkomen dat er iets uitverkocht is maar geef het dan wel direct door. Voor mij geen Memorystunter meer !!

Algemeen

Ik wilde graag Brobit headrestmount voor een V70 en houders voor onze Nextbase SDV47. Netjes, snelle reactie. Aangezien voor mij en RAS niet helemaal duidelijk was welke houder benodigd was heb ik bij Brobit geÔnformeerd. Blijkt dezelfde te zijn als de SDV97. RAS weet het nu ook.
's Avonds besteld en betaald, volgende dag verzendmail ontvangen en de dag erna 's avonds al in huis.

Verzending

Een iets te klein doosje maar wel goed verpakt. Sneller dan de registratie op internet.

Snelle correcte reactie.
iDEAL betaling via de bank-app liep niet goed en daardoor plaatste ik per ongeluk meerdere keren mijn bestelling.
Voor ik dit kon melden werd ik al teruggebeld om dit te verifiŽren.
Uiteindelijk via internet de iDEAL betaling gedaan.

Algemeen

Ietwat rommelige website maar via de Pricewatch kom je vanzelf op de juiste productpagina uit. Gekozen voor de Sandisk Extreme 16GB (45Mb/s) (2x). Een paar minuten na mijn bestelling kreeg ik een mail dat het product dezelfde dag nog verzonden zou worden. De volgende dag lag er een envelop in de brievenbus met de 2 kaarten.

Dit bleek uiteindelijk niet het bestelde product maar deze te zijn: Sandisk 16GB SDHC Extreme UHS-I Class 10 60MB/S. Dit product is (geadverteerd) sneller maar heeft wel een lagere prijs in de webshop.

Uiteindelijk overeengekomen met de webshop dat het verschil gecrediteerd zou worden. Goede afhandeling dus uiteindelijk

Verzending

Levering van het product was goed, snelle levering.

Klantenservice

Vanwege de levering van een ander product dan besteld heb ik contact gehad met de klantenservice. Uiteindelijk overeengekomen dat ik het product kon houden (hogere snelheid) en het verschil zou worden gecrediteerd. Dit hebben ze meteen in gang gezet.

Klantenservice:

Ik had 2 SDXC kaartjes van 64GB elk besteld. Eergisteren (werkdag na bestelling) werd de bestelling geleverd, er zat echter maar 1 kaartje in de envelop. Meteen gemaild en excuses gekregen, 2e kaartje zou (kostenloos) nageleverd worden. Deze heb ik inderdaad vandaag ontvangen. Netjes!

Algemeen

Ik was opzoek naar een microSD-kaartje en via Tweakers.net kwam ik memorystunter.nl tegen. Gelijk heb ik het MicroSD-kaartje besteld. Het plaatsen van de bestelling verliep gemakkelijk en soepel, net zoals het betalen.

Verzending

Op donderdagavond had ik het MicroSD-kaartje besteld, zaterdagmiddag kreeg ik hem binnen. Het geheel was prima verpakt, ik had gekozen voor de gratis verzending, dus het zat verpakt in een bubbel envelop.

Algemeen

had een USB-stick en een Micro-SD kaartje nodig, Memorystunter.nl was de goedkoopste voor deze combinatie. website ziet er erg basic uit en er valt goed door te navigeren, geen overbodige toeters en bellen. ze houden je netjes op de hoogte over de voortgang van je order. iDeal betaling kost 0,40 extra, in principe niet meer van deze tijd maar een overschrijving is gratis en word snel verwerkt ( ik heb rond 10:00 mijn betaling gedaan en dat was op tijd om het "voor 15:00 besteld, morgen in huis" te halen.
memorystunter.nl is een onderdeel van RAS telecom, ze gebruiken die naam in plaats van memorystunter.nl dan ook in alle communicatie

Verzending

gekozen voor brievenbuspost ( onverzekerd ) omdat dit gratis was en de order een waarde van onder de 20,- had. ondanks dat ze aangeven dat dit onverzekerd is blijft de winkel wettelijk gezien voor aansprakelijk mocht er iets misgaan.
netjes in een bubbel enveloppe ( extra dichtgeplakt met tape ) binnen gekregen. ondanks dat ik betaald heb via overschrijving ( iDeal kost extra ) maakte ze het "voor 15:00 besteld, morgen in huis" toch waar, bij andere winkels komt er bij deze betaalwijze vaak een dag extra verwerkingstijd bij.

Klantenservice:

4 stuks Samsung MicroSD 16GB besteld, volgende dag netjes binnen, maar helaas maar 2 stuks ipv 4. Meteen gemaild en kreeg netjes antwoord met excuses, en volgende dag waren de resterende twee kaartjes binnen. Prima verzorgd!

Klantenservice:

Laadtijd van de site is matig. De prijzen lijken interessant.
Ik was op zoek naar geheugenkaartje voor mijn nieuwe tab. Via tweakers kwam ik op deze site. Er komen echter kosten voor betalen bij. Dat is toch tegenwoordig altijd gratis? Erg vreemd. Gratis verzenden kan wel, maar dan wel op eigen risico. Lijkt me niet. Echt slecht

Algemeen

Keuze op deze webshop omdat prijs op website overeenkwam met Pricewatch. Duidelijke bestelprocedure; en hoewel betaling per Ideal extra kost, kan er ook in plaats daarvan zonder kosten vooraf per bank worden betaald.

Verzending

Goed ingepakt; goed op de hoogte gehouden van tijdstip van verzending en conform aangegeven levertijd.

Algemeen

Het bestellen kon zonder inlog, wat ik altijd erg fijn vindt. De prijzen zijn hier een stuk lager dan bij de concurent.
Ik ben zeer tevreden over MemoryStunter.nl

Verzending

Bestelling was de volgende dag in huis zoals aangegeven. Had het in de middag besteld en de volgende dag in huis. Keurig verpakt en geen verzendkosten, zelfs bij een 'kleine' bestelling. Juist dat is een grote plus punt.

Klantenservice

Bij vragen of opmerkingen krijg je snel een reactie terug. Service is dus uitstekend. Heb geen klachten gehad dus kan niet beoordelen of dit ook goed behandeld wordt, maar ik vertrouw er op dat ook dat goed zit.

Algemeen

Uitstekend. De door mij bestelde geheugenkaart had ik de dag daarop in huis. Ik had een verkeerde geheugenkaart besteld. Daarover gebeld en geretourneerd. Mijn gehele aankoopbedrag had ik de dag na retourneren terug zonder enige inhouding voor porto en/of verpakking, terwijl ik zelf daar de schuld van had. De juiste kaarten had ik inmiddels ook besteld en ontvangen. Mijn complimenten voor de snelheid en klantvriendelijkheid.

Verzending

De slogan, voor 15.00 uur besteld, zelfde dag verstuurd wordt door Memorystunter waar gemaakt.

Klantenservice

Steengoed. Door eigen toedoen verkeerde geheugenkaart besteld, kon zo terugsturen en aankoopbedrag werd razendsnel volledig geretourneerd.

Algemeen

Donderdag memorycard SDHC 16 GB 30 MB/s besteld en vrijdag lag een SDHC 16 GB 40 MB/s ( 2 euro duurder) in een keurige verpakking in mijn brievenbus. Wat een leuke verrassing.

Verzending

Goed verpakt en op tijd bezorgd.

Klantenservice

Voor de bestelling een vraag per email gesteld en binnen een uur reactie ontvangen.

Algemeen

Ik heb er een Transcend 32GB microSDHC besteld. Voor het betalen met IDEAL wordt een opslag van § 0,40 gerekend. Dat soort toeslagen kunnen beter in de prijs verwerkt worden om een goede vergelijking te maken (in 90% van de gevallen zal men via IDEAL betalen).

Verzending

Geheugen was de volgende dag binnen, verpakt in een bubbeltjesplastic-envelop.

Klantenservice

Er zouden geen verzendkosten gerekend worden. Omdat er tijdens het bestel proces iets niet goed was gegaan werden er toch verzendkosten gerekend. Dit zag ik pas achteraf. Contact opgenomen met MemoryStunter.nl en binnen 5 minuten het antwoord dat het bedrag al teruggestort was. Dag later stond het inderdaad op de rekening.

Klantenservice:

Bestelling 's middags geplaatst. Kreeg dezelfde dag nog een telefoontje dat er een aanbieding was die beter, en voordeliger zou zijn. Goede klantenservice.

Er werd aangeboden het pakketje (2x 32GB memory) als pakket te versturen, maar op mijn verzoek werd dit gewone briefpost. De envelop is vandaag netjes en goed verpakt aangekomen zoals afgesproken.

Algemeen

Ik heb hier een memory kaart van Samsung gekocht. Gisteren besteld, vandaag ontvangen. Ik kies goed ipv uitstekend omdat ik de website minder goed geslaagd vind dan die van bol.com of coolblue.

Verzending

De memory kaart werd gratis verstuurd in een enveloppe met bubbeltjes plastic. Dik in orde. (volgens mij was het wel een actie dat het gratis was)

Algemeen

Meerdere geheugen producten via hun aangeschaft, SD kaarten en USB sticks.
Concurende prijs, snel, goede service. Komen na wat ze beloven.

Verzending

Het product werd geleverd op vermelde datum

Klantenservice

Perfect. Defect 128 SD card werd door hun onderzocht en kosteloos vervangen door nieuw product.

Scorekaart voor MemoryStunter.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops