Overdrive Gaming Systems

0 producten en 0 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Review door Bentley86 , woensdag 23 maart 2016 15:09

Algemeen

Ik zocht een game PC, en ik had al een samenstelling maar deze werd geoptimaliseerd door de jongens van OGS voor hetzelfde bedrag, dat was geweldig.

Klantenservice

Je wordt gewoon altijd en perfect geholpen als je een vraag hebt.

Review door wimmoll , dinsdag 19 januari 2016 13:05

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

ik ben speciaal naar de zaak gereden van uit het zuiden om me pc te bestellen kijken of het vertrouwbaar uitziet, gaat natuurlijk om een hoop geld , ik werd goed geholpen en kreeg goede uitleg.

ik schrijf nu pas een review (2 jaar later), omdat de pc nog steeds geweldig draait en nog geen problemen heb gehad.

Verzending

verzending was goed, kon de pc gelijk aansluiten en beginnen, er was alleen een front kapje van de kast vergeten, werd keurig naar gestuurd.

Klantenservice

klanten server is goed, en je hebt gelijk contact met de eigenaar.

Review door ewoutsch , zaterdag 2 januari 2016 12:31

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Aangezien mijn eerste bestelling perfect was, nog een 2e PC gekocht via deze site. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld was.
+ Zoals altijd een prima gesprek gehad in de live chat over de keuzes en onderdelen. Dus dat is nog steeds top.
- Eenmaal besteld en geleverd, bleek de kast een andere te zijn. Na enig onderzoek bleek hij ongeveer dezelfde kwaliteit en prijs te hebben, dus opzich is het prima. Vind het alleen vreemd dat ik hier helemaal niks van heb gehoord.
- Een kijkje genomen in de kast en de videokaart had er al stof op zitten. Even contact opgenomen via de live chat en bleek dat ze er een gebruikte videokaart in hadden gezet. (???) Maar ze garandeerden mij dat hij nog steeds goed zou werken en niet lang in gebruik was. Maar ook hierbij was niks vermeld en moest ik maar zelf achterkomen.
- Voor de videokaart een kleine schadevergoeding afgesproken (Ik verwacht toch wel een nieuwe videokaart in mijn pc-kast, toch?), maar het bedrag heb ik nooit gezien op mijn rekening. Ik ben er echter klaar mee om overal zelf achter aan te moeten gaan, dus heb het toen maar opgegeven (bedrag was echt niet hoog).
+/- Oh bijna vergeten, de antennes van mijn netwerk kaart waren ze vergeten bij te leveren. Maar die gingen toen dezelfde dag nog op de post en waren binnen 24 uur in huis, dus dat is prima.

Ze legden zelf uit dat ze het erg druk hadden waardoor dit soort dingen konden ontstaan. Maar ik vind het erg teleurstellend dat ik daardoor zoveel extra moeite moest nemen en irritaties had.

Verzending

- Andere kast geleverd. Bleek dezelfde kwaliteit (ongeveer) te zijn. Maar niks van gehoord.
- Videokaart met stof. Uiteindelijk schadevergoeding afgesproken, maar nooit iets van gezien.
- Antennes vergeten, maar binnen 24 uur toch in huis gekregen.

Klantenservice

Prima gesprekken gehad in de live-chats, maar (wegens drukte, aldus OGS) wegens de vele slordige fouten (en ik vond ze echt niet bepaald aardig toen ik begon te klagen over deze fouten) erg teleurstellend.

Review door nandoz , woensdag 9 december 2015 14:32

prachtige webshop, makkelijk te gebruiken alles mooi netjes op 1 plaats
als je besteld heb krijg je een mooi overzicht op de site van de bestelling

Verzending

product goed stevig verpakt en vlekkeloos aangekomen

Klantenservice

de service van ogs is excellent
op alle vragen direct een antwoord

Review door WhiteViking , maandag 16 november 2015 16:19

Algemeen

goede webshop, alles duidelijk aangegeven, geen addertjes onder het gras! je kunt altijd terecht met je problemen!

Klantenservice

Klantenservice staat hoog in het vaandel bij ogs. als er problemen zijn kun je bellen of in de chatbox je probleem toelichten en je word meteen geholpen tot het probleem daadwerkelijk is opgelost!

Review door OthmanEl , vrijdag 28 augustus 2015 15:22

Algemeen

Geweldige service en hulp bij het bepalen van je build. Erg vriendelijke mensen, goede prijs/kwaliteit, levering op tijd en je comp komt in één stuk aan. Koop een pc van deze gasten.

Verzending

Op tijd, netjes verpakt en in één geheel aangekomen.

Klantenservice

Als er een manier was om meer dan 5 sterren te geven op klantenservice, dan zou ogsystems het krijgen. Ze laten je gewoon NIET los voor je probleem opgelost is. Geweldig.

Review door skycoach , dinsdag 23 juni 2015 13:55

Algemeen

Exemplary service: Bart knows his stuff and gives sensible and independent advice. The rig is beautiful assembled, with excellent cable management, and so far is fast, well-cooled, and stable.

Verzending

Machine delivered on specified day; well-packed, and perfectly intact.

Klantenservice

Bart responds very fast to questions and suggestions, and I will certainly be recommending his company to others; and, of course, will be using OGS again for my future gaming needs.

Review door Joris002 , donderdag 28 mei 2015 15:55

Algemeen

Ik ben er zelf naar toe gegaan met mn oude pc en hij vervangt de oude onderdelen met nieuwe zodat ik goedkoper uit was dan als ik een heel noeuwe pc moest kopen en dat was super fijn!!!

Verzending

Hij probeert altijd alles zo snel mogelijk te verzenden en dat vind ik wel heel gaaf hij zei me dat als ik een beetje mazzel heb ik mn pc deze zaterdag al terug zou hebben this ni donderdag dat ik hen gebracht heb

Klantenservice

De live chat heeft echt geholpen ik heb met Bart gechat maar ook in het echt gesproken hij heeft me goed advies gegeven waar ik echt iets mee kon en zelfs om half 12 savonds was hij nog op de chat super!!!

Review door MisterPaddo , dinsdag 26 mei 2015 08:28

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

De website ziet er mooi uit. Ook is het erg overzichtelijk geplaatst. Het bestellen van de pc ging erg goed en snel.

Verzending

Na een mailtje gestuurd te hebben mocht ik bij het bouwen van mijn pc erbij zijn, tegen een kleine vergoeding. Het enige wat jammer was dat het een dag langer duurde dan verwacht i.v.m. dodenherdenking.

Klantenservice

Ik kreeg snel en goed antwoord.

Review door TDFmarkNL , dinsdag 5 mei 2015 18:41

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Bij overdrive gaming in 2013 een pc besteld. Alles werkt nog steeds uitstekend.
Vandaag 5-5-15 me pc her geinstalleerd, maar alles was natuurlijk eraf. Hierbij had ik problemen om me drivers terug te krijgen. Mijn eerste idee was natuurlijk overdrive gaming chatbox. En ja hoor binnen 10 minuten deed me pc het weer met de juiste drivers.
Zoek je een game pc en wil je de beste service ------> Overdrive gaming is het juiste adres.

Review door Champing , maandag 9 februari 2015 10:26

Algemeen

De website was duidelijk en overzichtelijk. Toen ik in de livechat ging kreeg ik meteen persoonlijke hulp van Bart. Hij heeft mij geholpen bij het samenstellen van mijn pc voor de games die ik vooral wil gaan spelen. De PC is super geworden hij ziet er heel mooi uit en hij is precies zoals ik wilde!

Verzending

Ik zou de pc komen ophalen maar ik had mij vergist in de locatie .. er bleek een zelfde plaatsnaam bij mij in de buurt te zijn. Ik wilde de pc daarom toch maar verzonden hebben omdat ophalen te ver zou zijn. Het was al na 17:00 en eigenlijk kon de pc niet meer die dag verstuurd worden. Bart wist dat ik de pc heel graag wilde en hij belde mij om 17:30 op dat hij naar een ander postkantoor was gereden om alsnog de pc te kunnen verzenden. Ik had de pc dus alsnog de dag erna! Super!

Klantenservice

Zowel voor als na de bestelling een aantal keer contact gehad en het contact verliep snel en soepel (ook in de avond op de live chat).

Review door ewoutsch , woensdag 14 januari 2015 15:36

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Alles perfect bij deze winkel. PC ongeveer jaar geleden gekocht en doet het nog steeds prima!

Klantenservice

Na ongeveer een jaar nadat ik mijn computer bij OGS heb aangeschaft, wilde ik een extra SSD aansluiten. Ik heb bart gevraagd hoe ik dat moest doen en hij heeft mij prima en vriendelijk geholpen.

Klantenservice zie je echt niet beter bij anderen. Bedankt!

Review door Ferry1977 , maandag 12 januari 2015 13:05

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Een uitstekende oplossing voor het aanschaffen van een goeie GamePC (zie eerdere review). Bart is objectief met hulp in het maken van goede keuzes voor jouw wensen en doeleinden.

Klantenservice

Mijn PC van Overdrive Gaming Systems heb ik nu bijna een jaar. Na een temperatuur probleempje vorige week kon ik meteen terecht voor reparatie. Al met al duurde de reparatie ong. 15 min., nu draait hij weer helemaal naar behoren!

Top service!

Review door pas0997 , maandag 29 december 2014 19:39

Algemeen

Via de site een gesprek met Bart aangegaan, gezegd wat ik er mee wilde doen en hij heeft heeft aangegeven want ik nodig zou hebben. Het was een mooi bedrag dus besteld, terwijl hij bezig was met het bouwen van mijn PC nog een beetje contact gehad, toen hij klaar was kreeg ik een volgcode kwam goed aan. Ik had wat problemen mat mijn anolge toetsenbord die het niet deed, gevraagd of hij een oplossing wist, toen kwamen we er achter dat mijn computer analoge niet accepteert dan maar een usb toetsenbord gekocht.

Hele goeie service. Echt een aanrader bij de site.

Verzending

Ging vlekeloos kwam gewoon goed aan.

Klantenservice

Kon er terecht met vragen, heb goeie uitleg gekregen, kon er komen met problemen, gewoonweg uitstekend.

Review door mojoleon , zondag 14 december 2014 10:17

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Via de website onmiddellijk de juiste info verkregen door de zeer gebruiksvriendelijke chatfunktie. Pc besteld, onmiddellijk bevestiging via email en een weekje later netjes thuisgeleverd. ( zelfs met link naar postNL met traject code erbij! ).
Uitpakken , eigen harddisk erin gestoken. cdeetje met drivers vr moederbord laten draaien en hoplakee: halfuurtje later klaar!
vanaf de bestelling tot aan de levering : schitterende service!
Thanks again Bart! Game on !!

Review door marvindonnl , vrijdag 15 augustus 2014 19:59

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Heb mijn computer iets langer dan een jaar, en toen ik problemen had kon ik meteen terecht. Uitstekend geholpen. En pc werkt nu weer super

Review door Ghafor02 , donderdag 7 augustus 2014 21:14

Algemeen

De jongens van overdrive gaming systems verlenen uitstekende service. Na ruim 10 maanden had ik eindelijk eens tijd om langs te gaan voor een probleem met mijn grafische kaart. Hierbij hebben zij me uitstekend geholpen en advies gegeven. Ik heb uiteindelijk voor een upgrade gekozen.

Het moment dat ik mijn pc terug kreeg stond ik even te kijken of het wel zeker weten mijn pc was. De kabels waren keurig georganiseerd en hij zag er uit als nieuw. Al met al hebben de jongens meer werk gedaan dan ze hadden hoeven doen. Dat noem ik nog eens service.

Het hele proces verliep onder prettig contact waarbij alle vragen die ik stelde ook keurig beantwoord werden.

Verzending

Bij contact afgesproken wanneer en hoe het pakket verzonden zou worden. Exact op deze manier geleverd.

Klantenservice

Zoals bij algemeen gemeld, ruim 10 maanden na de aanschaf van de PC nog steeds uitmuntende service van OGS.

Review door Ferry1977 , donderdag 3 juli 2014 16:22

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Voor iedereen die graag een goede, duidelijke en objectieve (online) service wenst een echte aanrader!!! Ik was op zoek naar een krachtige game-PC, ditmaal ervoor gekozen om hem niet zelf te bouwen maar door professionals. Via Tweakers kwam ik bij OGS terecht. Website bezocht en toen was ik meteen verkocht; zeer overzichtelijk, grafisch top en zelfs met een online chat-functie om meteen vragen te stellen over van alles en nog wat. De info die Bart mij gaf was zeer objectief en vriendelijk! Na wat wikken en wegen over de componenten, de PC besteld en een weekje later mogen ontvangen. Prachtig apparaat... en draait als een tierelier!

Verzending

Verzonden zoals het hoort; snel en goed beschermt ingepakt.

Review door Rob P , woensdag 4 juni 2014 15:45

Algemeen

Heb tijdens de feestdagen ( kerst ) een PC samengestelt en die laten controleren door de chat met OGS, daar vonden ze dat ik een beetje overdone was voor de games die ik er mee speel BF4 en Diablo III, dus heb ik samen met hun een pc samengesteld en dat scheelde meteen een paar honderd eurie. was heel content hierover had dit niet verwacht, men verkoopt toch om te verdienen, nou de Boys bij OGS niet die gaan voor tevreden klanten.

Verzending

Met kerst besteld en werd op 2 januari gebeld dat de PC klaar was, en dat ik hem kon komen halen.

Klantenservice

De Service is helemaal top gisteren ging mijn GTX760 vreemd doen, heb contact opgenomen met OGS in de chat, kreeg daar Bart online, en hij vroeg of ik morgen langs kon komen met de kaart om te kijken wat er aan de hand, kaart bleek een kapote sensor te hebben, heb meteen van Bart een nieuwe GTX760 gekregen, en deze doet het TOP.

Review door Rabbitsfoot90 , maandag 12 mei 2014 15:34

Algemeen

Zeer goede service met eerlijke prijzen. Je kan je droom pc snel en naar eigen wens samenstellen tegen een eerlijk bedrag (veel site die pc's samenstellen vragen soms absurde bedragen voor bepaalde onderdelen en extra's). Er wordt duidelijk geïnformeerd over de aangeboden onderdelen en hun kwaliteiten. De pc wordt zeer professioneel gebouwd en afgeleverd. OGS levert top service en ik raad het aan iedereen aan!

Verzending

De pc die ik had samengesteld op een donderdag, werd maandag afgeleverd bij mijn huis, super snel en helemaal top!

Klantenservice

Als ik vragen had werden deze snel en vriendelijk beantwoord, daar kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Scorekaart voor Overdrive Gaming Systems

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8