Overdrive Gaming Systems

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Overdrive Gaming Systems

Review toevoegen

Algemeen

Na lang zoeken toch bij Overdrive Gaming Systems uitgekomen. Zeer goede prijzen en een mooie, overzichtelijke site waar je heel makkelijk je eigen computer kunt samenstellen.

Ook als je vragen hebt, is er direct iemand beschikbaar die je antwoord kan geven, wat erg fijn is als je bezig bent met samenstellen.

Computer kwam op tijd binnen, goed verpakt en je ziet dat ze oog hebben voor detail want het ziet er allemaal heel verzorgd uit qua kabel-management. Beter als ik had verwacht dus was erg blij toen ik mijn pc van binnen zag!

Ik kom hier zeker terug, super tevreden. Overdrive Systems, bedankt!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Op 2 februari heb ik op OGsystems een pc besteld van ongeveer 2700 euro. Hierop heb ik daarna drie weken zitten wachten door vertragingen.

- De CPU was niet voorradig. Hier is overigens geen melding van gemaakt en pas na het derde belletje werd hier over gesproken.

- Beloftes worden niet nagekomen. Op de 13e van februari werd gezegd dat er binnen een paar dagen een track and trace zou komen die nooit gekomen is. Vanaf dat moment heb ik om de paar dagen gebeld om te vragen naar een track and trace die telkens maar over een paar dagen zou komen.

Verzending

Op 2 februari besteld en pas 23 februari kwam de PC eindelijk binnen in een doos met schade, geen bijbesteld toetsenbord en geen factuur in de doos.

Klantenservice

Gemiddelde wacht tijd die ik ervaren heb is 30 minuten voordat je pas iemand aan de lijn krijgt. Een uur voor sluiting hoef je ook niet meer te bellen, want ze laten je rustig een uur in de wacht staan tot sluitingstijd

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Heb meer dan 2 weken moeten wachten op mijn PC, het zou ongeveer 2-3 dagen kosten.

Reden 1: RAM en GPU niet op voorraad
Reden 2: RAM was kapot
Reden 3: Onderdelen weer niet op voorraad omdat de RAM kapot was gegaan (bijna lachwekkend)
Reden 4: Vertraging bij DHL (wat later niet zo bleek te zijn)

-De PC is goed, alles ook keurig verpakt.

-Er zat helaas wel een 1070 mini 3d kaart in mijn PC.

-Goede prijs

Verzending

het zou ongeveer 3 dagen kosten, duurde meer dan 2 weken.

Live chat op de website

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Duidelijk & makkelijk, de PC die ik nu heb is inmiddels 1,5 jaar jong, en deze zal nog een lange tijd meegaan.

Verzending

Levering had enige tijd geduurd (diefstal in Post NL) maar dat is allemaal vlot afgehandeld

Klantenservice

klantenservice is aanwezig en accuraat.

Algemeen

Ik zocht een game PC, en ik had al een samenstelling maar deze werd geoptimaliseerd door de jongens van OGS voor hetzelfde bedrag, dat was geweldig.

Klantenservice

Je wordt gewoon altijd en perfect geholpen als je een vraag hebt.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

ik ben speciaal naar de zaak gereden van uit het zuiden om me pc te bestellen kijken of het vertrouwbaar uitziet, gaat natuurlijk om een hoop geld , ik werd goed geholpen en kreeg goede uitleg.

ik schrijf nu pas een review (2 jaar later), omdat de pc nog steeds geweldig draait en nog geen problemen heb gehad.

Verzending

verzending was goed, kon de pc gelijk aansluiten en beginnen, er was alleen een front kapje van de kast vergeten, werd keurig naar gestuurd.

Klantenservice

klanten server is goed, en je hebt gelijk contact met de eigenaar.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Aangezien mijn eerste bestelling perfect was, nog een 2e PC gekocht via deze site. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld was.
+ Zoals altijd een prima gesprek gehad in de live chat over de keuzes en onderdelen. Dus dat is nog steeds top.
- Eenmaal besteld en geleverd, bleek de kast een andere te zijn. Na enig onderzoek bleek hij ongeveer dezelfde kwaliteit en prijs te hebben, dus opzich is het prima. Vind het alleen vreemd dat ik hier helemaal niks van heb gehoord.
- Een kijkje genomen in de kast en de videokaart had er al stof op zitten. Even contact opgenomen via de live chat en bleek dat ze er een gebruikte videokaart in hadden gezet. (???) Maar ze garandeerden mij dat hij nog steeds goed zou werken en niet lang in gebruik was. Maar ook hierbij was niks vermeld en moest ik maar zelf achterkomen.
- Voor de videokaart een kleine schadevergoeding afgesproken (Ik verwacht toch wel een nieuwe videokaart in mijn pc-kast, toch?), maar het bedrag heb ik nooit gezien op mijn rekening. Ik ben er echter klaar mee om overal zelf achter aan te moeten gaan, dus heb het toen maar opgegeven (bedrag was echt niet hoog).
+/- Oh bijna vergeten, de antennes van mijn netwerk kaart waren ze vergeten bij te leveren. Maar die gingen toen dezelfde dag nog op de post en waren binnen 24 uur in huis, dus dat is prima.

Ze legden zelf uit dat ze het erg druk hadden waardoor dit soort dingen konden ontstaan. Maar ik vind het erg teleurstellend dat ik daardoor zoveel extra moeite moest nemen en irritaties had.

Verzending

- Andere kast geleverd. Bleek dezelfde kwaliteit (ongeveer) te zijn. Maar niks van gehoord.
- Videokaart met stof. Uiteindelijk schadevergoeding afgesproken, maar nooit iets van gezien.
- Antennes vergeten, maar binnen 24 uur toch in huis gekregen.

Klantenservice

Prima gesprekken gehad in de live-chats, maar (wegens drukte, aldus OGS) wegens de vele slordige fouten (en ik vond ze echt niet bepaald aardig toen ik begon te klagen over deze fouten) erg teleurstellend.

prachtige webshop, makkelijk te gebruiken alles mooi netjes op 1 plaats
als je besteld heb krijg je een mooi overzicht op de site van de bestelling

Verzending

product goed stevig verpakt en vlekkeloos aangekomen

Klantenservice

de service van ogs is excellent
op alle vragen direct een antwoord

Algemeen

goede webshop, alles duidelijk aangegeven, geen addertjes onder het gras! je kunt altijd terecht met je problemen!

Klantenservice

Klantenservice staat hoog in het vaandel bij ogs. als er problemen zijn kun je bellen of in de chatbox je probleem toelichten en je word meteen geholpen tot het probleem daadwerkelijk is opgelost!

Algemeen

Geweldige service en hulp bij het bepalen van je build. Erg vriendelijke mensen, goede prijs/kwaliteit, levering op tijd en je comp komt in één stuk aan. Koop een pc van deze gasten.

Verzending

Op tijd, netjes verpakt en in één geheel aangekomen.

Klantenservice

Als er een manier was om meer dan 5 sterren te geven op klantenservice, dan zou ogsystems het krijgen. Ze laten je gewoon NIET los voor je probleem opgelost is. Geweldig.

Algemeen

Exemplary service: Bart knows his stuff and gives sensible and independent advice. The rig is beautiful assembled, with excellent cable management, and so far is fast, well-cooled, and stable.

Verzending

Machine delivered on specified day; well-packed, and perfectly intact.

Klantenservice

Bart responds very fast to questions and suggestions, and I will certainly be recommending his company to others; and, of course, will be using OGS again for my future gaming needs.

Algemeen

Ik ben er zelf naar toe gegaan met mn oude pc en hij vervangt de oude onderdelen met nieuwe zodat ik goedkoper uit was dan als ik een heel noeuwe pc moest kopen en dat was super fijn!!!

Verzending

Hij probeert altijd alles zo snel mogelijk te verzenden en dat vind ik wel heel gaaf hij zei me dat als ik een beetje mazzel heb ik mn pc deze zaterdag al terug zou hebben this ni donderdag dat ik hen gebracht heb

Klantenservice

De live chat heeft echt geholpen ik heb met Bart gechat maar ook in het echt gesproken hij heeft me goed advies gegeven waar ik echt iets mee kon en zelfs om half 12 savonds was hij nog op de chat super!!!

Verzending: Score: 4
Algemeen

De website ziet er mooi uit. Ook is het erg overzichtelijk geplaatst. Het bestellen van de pc ging erg goed en snel.

Verzending

Na een mailtje gestuurd te hebben mocht ik bij het bouwen van mijn pc erbij zijn, tegen een kleine vergoeding. Het enige wat jammer was dat het een dag langer duurde dan verwacht i.v.m. dodenherdenking.

Klantenservice

Ik kreeg snel en goed antwoord.

Klantenservice: Score: 5

Bij overdrive gaming in 2013 een pc besteld. Alles werkt nog steeds uitstekend.
Vandaag 5-5-15 me pc her geinstalleerd, maar alles was natuurlijk eraf. Hierbij had ik problemen om me drivers terug te krijgen. Mijn eerste idee was natuurlijk overdrive gaming chatbox. En ja hoor binnen 10 minuten deed me pc het weer met de juiste drivers.
Zoek je een game pc en wil je de beste service ------> Overdrive gaming is het juiste adres.

Algemeen

De website was duidelijk en overzichtelijk. Toen ik in de livechat ging kreeg ik meteen persoonlijke hulp van Bart. Hij heeft mij geholpen bij het samenstellen van mijn pc voor de games die ik vooral wil gaan spelen. De PC is super geworden hij ziet er heel mooi uit en hij is precies zoals ik wilde!

Verzending

Ik zou de pc komen ophalen maar ik had mij vergist in de locatie .. er bleek een zelfde plaatsnaam bij mij in de buurt te zijn. Ik wilde de pc daarom toch maar verzonden hebben omdat ophalen te ver zou zijn. Het was al na 17:00 en eigenlijk kon de pc niet meer die dag verstuurd worden. Bart wist dat ik de pc heel graag wilde en hij belde mij om 17:30 op dat hij naar een ander postkantoor was gereden om alsnog de pc te kunnen verzenden. Ik had de pc dus alsnog de dag erna! Super!

Klantenservice

Zowel voor als na de bestelling een aantal keer contact gehad en het contact verliep snel en soepel (ook in de avond op de live chat).

Algemeen

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Alles perfect bij deze winkel. PC ongeveer jaar geleden gekocht en doet het nog steeds prima!

Klantenservice

Na ongeveer een jaar nadat ik mijn computer bij OGS heb aangeschaft, wilde ik een extra SSD aansluiten. Ik heb bart gevraagd hoe ik dat moest doen en hij heeft mij prima en vriendelijk geholpen.

Klantenservice zie je echt niet beter bij anderen. Bedankt!

Algemeen

Een uitstekende oplossing voor het aanschaffen van een goeie GamePC (zie eerdere review). Bart is objectief met hulp in het maken van goede keuzes voor jouw wensen en doeleinden.

Klantenservice

Mijn PC van Overdrive Gaming Systems heb ik nu bijna een jaar. Na een temperatuur probleempje vorige week kon ik meteen terecht voor reparatie. Al met al duurde de reparatie ong. 15 min., nu draait hij weer helemaal naar behoren!

Top service!

Algemeen

Via de site een gesprek met Bart aangegaan, gezegd wat ik er mee wilde doen en hij heeft heeft aangegeven want ik nodig zou hebben. Het was een mooi bedrag dus besteld, terwijl hij bezig was met het bouwen van mijn PC nog een beetje contact gehad, toen hij klaar was kreeg ik een volgcode kwam goed aan. Ik had wat problemen mat mijn anolge toetsenbord die het niet deed, gevraagd of hij een oplossing wist, toen kwamen we er achter dat mijn computer analoge niet accepteert dan maar een usb toetsenbord gekocht.

Hele goeie service. Echt een aanrader bij de site.

Verzending

Ging vlekeloos kwam gewoon goed aan.

Klantenservice

Kon er terecht met vragen, heb goeie uitleg gekregen, kon er komen met problemen, gewoonweg uitstekend.

Klantenservice: Score: 5

Via de website onmiddellijk de juiste info verkregen door de zeer gebruiksvriendelijke chatfunktie. Pc besteld, onmiddellijk bevestiging via email en een weekje later netjes thuisgeleverd. ( zelfs met link naar postNL met traject code erbij! ).
Uitpakken , eigen harddisk erin gestoken. cdeetje met drivers vr moederbord laten draaien en hoplakee: halfuurtje later klaar!
vanaf de bestelling tot aan de levering : schitterende service!
Thanks again Bart! Game on !!

Klantenservice: Score: 0

Heb mijn computer iets langer dan een jaar, en toen ik problemen had kon ik meteen terecht. Uitstekend geholpen. En pc werkt nu weer super

Scorekaart voor Overdrive Gaming Systems

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie