×

Help Tweakers weer winnen!

Goedkoopste Antivirus

103 producten en 159 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Goedkoopste Antivirus

Review toevoegen

Algemeen

Zeer snel en super goedkoop. Ik gebruik al jaren Norton, nooit een probleem mee gehad. Bij deze webwinkel 2 x zo goedkoop als bij bv Office Centre en vergeleken met de prijs van vorig jaar 3 x zo goedkoop als op de website van Norton. Snel besteld en je krijgt ook zeer snel de productsleutel. Dus binnen een uurtje of zo, is alles klaar. 25,- voor 3 computers. Er zijn ook andere antivirus programma's te koop uiteraard.

Verzending

per email, lijkt zelfs wel per omgaande.

Algemeen

Met slechts wat logisch denkwerk kan een ieder van ons de betaling regelen . Het downloaden van de software en het invoeren van de activatiesleutel sprak eigenlijk voor zich. De benodigde handelingen waren duidelijk aangegeven en in een mum van tijd gefixed. Ben erg enthousiast over de manier van de software installatie. Erg tevreden, de site verdient zeker een bovengemiddelde score.

Verzending

Enige tijd was vereist voordat de bewuste download binnen kwam. Heb vrienden gelijk op de hoogte gebracht over mijn installatie van de software en heb ter plekke bij hun computer en tablet de handeling ook uitgevoerd gezien hun antivirus verlopen was. Ook zij zijn nu dik tevreden.

Algemeen

Tot en met de betaling geen probleem. Alles was duidelijk. Na bestelling geen code ontvangen. Woensdagavond bestelling gedaan. Donderdag 2x mail gestuurd, geen reactie..

Verzending

Woensdagavond bestelling gedaan tot op heden geen activatiecode gehad. 2x mail gestuurd op donderdag. Geen reactie gehad.

Klantenservice

Tot 2x toe mail gestuurd geen reactie gehad. Wacht nog steeds op reactie.

Algemeen

Het duurde een ongeveer een kwartiertje voordat de code binnen was. Code deed wat hij moest doen en dat is eigenlijk alles. Prima.

Verzending

Kan uiteraard nog wat sneller maar was zeker niet slecht.

Algemeen

Goedkoop Office 365 aangeschaft via GA. Verliep vlot. Sleutel verzonden binnen 15 minuten, kon het zonder problemen installeren.

Algemeen

Scherp in de prijs. heldere info en goed aanbod. Een webwinkel zoals je mag verwachten.

Verzending

In tegenstelling tot aangegeven is de levering 15 minuten. Dit is meer dan acceptabel maar de gegeven levertijd van een minuut schept bepaalde verwachtingen.

Algemeen

Het gekochte product is hier inderdaad goedkoop en het voldeed al aan mijn verwachtingen en eigenlijk nu beter door de aanschaf hier ipv bij de leverancier zelf die de hoofdprijs berekend. Wat mij betreft kom ik hier weer terug en zal dit bedrijf ook zeker aanraden bij anderen.

Verzending

De levering binnen 1 minuut werd met 20 minuten overtreden. Echter na 1 email naar hen werd deze wel binnen 1 minuut afgeleverd. En kwam ook het eerder bedoelde email binnen.

Klantenservice

Er is vlot en adequaat gereageerd op mijn vraag. Op dit punt is een correcte oplossing gegeven door alsnog alle gegevens door te sturen.

Algemeen

Goede prijs, snelle communicatie. Alleen de verzending duurde zeker wel een half uur. Wel erg vlotte reactie van de klantenservice. Natuurlijk is een half uur wachten geen enkel probleem, alleen wel als er expliciet wordt vermeld dat de verzending vrijwel direct is.

Algemeen

De bestelling was snel geregeld en ik kon binnen 5 minuten Norton downloaden.
Geweldig goedkoop voor zo'n product.

Algemeen

Inderdaad zeer goedkoop. Levering duurde een uurtje. Goed te begrijpen website. Aanzienlijk goedkoper dan andere aanbieders.

Verzending

Norton Security 10pc. Betrouwbaar product. Bij installatie (verlenging) waarschuwt de installatie dat de resterende periode van je vorige product komt te vervallen. Bij een chatsessie met een medewerker van Symantec werd het abonnement moeiteloos aan elkaar gekoppeld en kon ik van de volle termijnen gebruik maken. Goed geregeld.

Algemeen

Net als vorigjaar Norton besteld. Levering is geen 1 minuut maar een klein half uurtje net als vorige keer.. Code werkte en ze waren de goedkoopste.

Algemeen

Er was in het begin wat onduidelijkheid over de levering. Op de site stond binnen n minuut, dat werd een kwartier maar toen was alles ook prima geregeld.

Verzending

Antivirus werd geleverd per mail. Je ontvangt een sleutel en evt. een link om het programma te downloaden. Ik had Norton al dus alleen de sleutel was voldoende.

Klantenservice

Vlotte afhandeling van mijn vraag. Gewoon goed zoals je mag verwachten. Volgend jaar koop ik mijn Norton verlenging weer bij Goedkoopste Antivirus (want ze zijn inderaad de goedkoopste!)

Algemeen

Bestelling plaatsen ging makkelijk.
Ik kreeg echter geen bevestiging van de bestelling op de website zelf, laat staan per e-mail. Door te denken een fout te hebben begaan heb ik na een paar minuten (in de hoop nog een bevestiging te ontvangen) de bestelling nogmaals geplaatst . Een dik half uur later ontving ik de bestelling dubbel. Contact opnemen met support over de dubbele aanschaf, waarvan 1 sleutel ongebruikt, heeft geen reactie opgeleverd. Mijn e-mail is 4 dagen geleden verzonden...

Verzending

Maken niet de beloofde snelheid waar. Het heeft dik een half uur geduurd voordat ik ineens iets ontving.

Klantenservice

Na 4 dagen lang, en lopende, geen antwoord op mijn probleem ontvangen.

Algemeen

Bestelling geplaatst, licentiecode doet het en antivirus is inmiddels genstalleerd op meerdere apparaten. Al met al doen ze wat je van ze verwacht.

Verzending

Op de website staat levering binnen 1 minuut. Toen ik na 10 min niks had binnen gekregen heb ik er een mailtje achteraan gestuurd. Ik kreeg erg snel een reactie en mijn licentiecode.
Al met al tevreden met de service, maar levering binnen 1 minuut is niet correct.

Algemeen

Kort en bondig: Ze maken hun naam waar. Ik hop dat ze nog lang volhouden.

Binnen enkele minuten.

Klantenservice

Een vraag werd promt beantwoord en aanbod uitgebreid met pakket die had ik nodig.

Algemeen

Ik heb hier de Microsoft Office Home licentie gekocht en na een jaar verlengd. De afhandeling gaat lekker snel, geen gedoe en je hebt de beste prijs. Aanrader!

Verzending

Na betaling krijg je direct een link om je licentie te activeren.

Algemeen

Online een Office 365 licentie gekocht voor een veel lagere prijs dan direct bij Microsoft. Binnen enkele minuten was alles geregeld en was ik up-and-running met Office 365. Super!

Verzending

Volledig digitale levering die binnen enkele minuten rond was.

Algemeen

De licentie voor mijn virusscanner liep bijna af en moest dus weer een nieuwe hebben. En toen ben ik rond gaan kijken en kwam hier uit. Veel goedkoper van bij Kaspersky zelf. Dus maar gekocht voor 3 pc voor 2 jaar. Goede virusscanner en heb m al jaren.

Verzending

Binnen 5 minuten kwam de link binnen.

Algemeen

De prijs is gewoon duidelijk de laagste. De snelle levering via mail met bijbehorende link was goed verzorgt.

Verzending direct via mail

Algemeen

Reeds het 3de jaar dat ik onze antivirus abo verleng via goedkoopste Antivirus, elke keer een beduidende besparing ten opzichte van de standaard online verlenging van Norton. bestelling loopt vlot, verschillende betaal mogelijkheden, volgend jaar zeker terug!

Verzending

sleutel wordt per email toegestuurd, makkelijk en snel

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Goedkoopste Antivirus

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie