Goedkoopste Antivirus

228 producten en 381 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Goedkoopste Antivirus

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijke taal en betaalproces, na betaling heb je direct beschikking over je code(s) en kan je door.

Algemeen

Bij deze webshop een Windows 10 Home OEM productkey gekocht. Productkey werd snel geleverd, maar bleek niet te kunnen worden geactiveerd na schone installatie op een nieuwe PC. Melding van de Windows Activatie Service dat de productkey al in gebruik is. Direct contact opgenomen met 'klantenservice', maar dit heeft niet geleid tot een oplossing van het probleem, ook niet na herhaaldelijk verzoek om mij te helpen of anders een nieuwe productkey te geven of mijn geld terug te storten. Uiteindelijk contact opgenomen met Microsoft die beaamde dat de productkey al eens eerder is uitgegeven. Het lijkt er dus op dat deze leverancier productkey's meerdere keren verkoopt. Wellicht dat het in sommige gevallen goed gaat, maar als het niet goed gaat wordt je niet geholpen bij de verdere afhandeling.

Mijn advies: vermijd deze webshop en koop bij een betrouwbare leverancier!

Klantenservice

De 'klantenservice' reageert slecht op e-mails en wil niet bijdragen aan het oplossen van problemen. Reacties op e-mails stokken vaak halverwege de ochtend. Er wordt daarna niet meer gereageerd tot de volgende ochtend, waarbij dan precies dezelfde vragen worden gesteld en suggesties worden gedaan. Refereren naar eerdere mails heeft blijkbaar geen zin, want daar wordt niet op ingegaan. Er wordt gewoon niet serieus inhoudelijk gereageerd op problemen. Gedurende de hele mailthread erg het gevoel gehad dat ik aan het lijntje werd gehouden. Er wordt ook niet gereageerd op telefoontjes naar het telefoonnummer wat genoemd wordt. Er wordt niet opgenomen en je kan alleen een voicemailbericht achterlaten, waar ook niet op wordt gereageerd.

Algemeen

Office 365 Home besteld (nu dus family). Goedkoopste shop, betaling was gemakkelijk, snelle levering via e-mail, dus prima ervaring mee!

Verzending

Binnen 2 minuten een mail met handleiding en de key in de mail zelf (geen slechte of ingescande foto) Prima dus!

Karp Karma 14,4K

Algemeen

Erg slechte service en contact. Kan ook veel goedkoper.

Copy/paste van mailtjes met ongepaste taal. Niet mogelijk om te ruilen of te upgraden. Ruilen zijn ze als dienst verplicht volgens Koop op Afstand. Blijven verwijzen naar irrelevante AVG waar ze waarschijnlijk ook niet aan voldoen.

Klantenservice

Erg slechte service en contact. Kan ook veel goedkoper.

Trasos Karma 15,2K

Algemeen

Na de betaling meteen de licentiecode voor Office 365 ontvangen.
Werkt prima en een stuk goedkoper dan via Microsoft, wat wil je nog meer?!

Verzending

Meteen ontvangen via de mail, prima dus.

Algemeen

Ik zocht de goedkoopste manier om mijn Office 365 Home (Nu Microsoft 365 Family) te verlengen. Ik kreeg de code meteen in de mail dus ik kan nu weer een jaartje verder.

Algemeen

Een kaspersky licentie voor 1 jaar gekocht, via de mail ontvangen, code werkte gewoon prima

Verzending

Kreeg de mailtje gewoon direct

Algemeen

Binnen een aantal tellen mijn serial voor Windows 10 Home EN binnen. Prima, ook de beste prijs voor Windows 10 die ik kon vinden.

Verzending

Per mail, direct geleverd.

Algemeen

Office 365 licentie gekocht en zeer tevreden, snelle service and werkt zoals verwacht. Als ik meer nodig heb dan zal ik zeker bij deze webshop bestellen.

Meteen geleverd na bestelling

Algemeen

Weinig om over na te denken. Bestellen, betalen en in de mail. Prima prijs voor Office365

Mail. Ging prima.

Algemeen

Na betaling snel een mail ontvangen met daarin
1) De link naar software
2) Installatie software
3) De benodigde activatiecode/productkey

Verzending

Je ontvangt het product digitaal (via email) dus sneller kan niet

Algemeen

Ik was wat huiverig om bij deze shop te bestellen omdat de score op Trustpilot niet erg hoog was en prijs erg laag.
Echter totaal geen problemen ondervonden en Kasperkylab gehaald voor een prikkie.

Verzending

Direct geleverd, digitale key via mail.

Algemeen

Had een verlenging nodig voor Kaspersky Total Security, Goedkoopste Antivirus bleek het goedkoopst. Aangezien ik in voorgaande jaren ook hier altijd mijn nieuwe key haalde met goede ervaringen, weer bij Goedkoopste Antivirus besteld.
Bestellen gaat makkelijk, net als betalen.

Verzending

Na betaling binnen 2 minuten de key in de mail, dus niets om over te klagen.

Algemeen

McAfee besteld en betaald, was voor een verlenging van mijn licentie. Binnen 5 minuten had ik mijn licentie geactiveerd als verlenging voor mijn verlopen licentie.

Verzending

Het product was binnen 1 minuut na bestelling binnen.

Klantenservice

Geen contact nodig gehad.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Virusscanner gekocht, inderdaad goedkoop, maar je betaalt er een jaar later wel voor omdat je dan wordt lastig gevallen en enorm veel SPAM. Uiteraard onder het mom van service...
Ergerlijk: niet alleen SPAM van goedkopeantivirus.nl maar ook van softshopper, partnershopper en my ESD. Ik heb gevraagd of mijn account in zijn geheel verwijdert kon worden, Twee week later weer mails. 😵 😠 Ik betaal liever wat meer dan dat mijn postvak volstroomt met allerlei vage rommel. Geen aanrader dus !

Klantenservice

De 'klantenservice' stuurt je na (software)verloop van tijd veel ongewenste mails toe, waar je je niet voor kunt afmelden, tenzij je je account in zijn geheel laat verwijderen. Moet je dus zelf een mail sturen en het mailadres opzoeken (noreply adres). Ik heb dit antwoord gekregen, met daarin een verpakt dreigement:
Beste Klant,
Dit is een service gerichte mail zodat u op de hoogte bent wanneer uw beveiliging verloopt.
Als u wilt dat wij al uw gegevens verwijderen kunt u geen opvraag meer van enkele gegevens bij ons doen.
Als dit akkoord is verwijderen we uw account.

Maar ik ben er dus nog steeds niet van af, want zo'n twee week later ontvang ik nog steeds 'servicemails'. Ben benieuwd wat de ACM hier van vind... 😈

Update 2 maart 2020. Krijg nog steeds SPAMmail o.a. van softshopper.nl
Ondanks dat de klantenservice (met een partnershopper.nl adres) al meerdere malen heeft belooft dat de mails vanaf nu zullen ophouden. Kennelijk heeft goedkopeantivirus.nl de zaken van de diverse (sub)webshops niet goed in beheer.

tweakers@goedkoopsteantivirus.nl zoals aangegeven hier op de Tweakers website
https://tweakers.net/shop...oopste-antivirus/contact/ werkt trouwens niet (meer)

Algemeen

Niet wetende wat voor product ik wilde kwam ik via tweakers uit bij goedkoopsteantivirus.nl daar via de livechat het voor mij meest geschikte product gevonden.

Supersnelle levering!!

Klantenservice

Ik ben een complete leek en wilde meer info. Via de livechat werd ik vriendelijk geholpen door een medewerker.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Ik heb een Office 2019 licentie gekocht via deze website (althans, dat dacht ik, zie Klantenservice). Het aanschafproces was simpel en betaling was snel gedaan. Direct een code in de mailbox.

Klantenservice

De toegestuurde licentiecode werd op de site van Microsoft niet geaccepteerd. De mail van Goedkoopste Antivirus / Partnershopper verwijst direct naar de fabrikant voor support dus zij wijzen alles op voorhand van de hand.

Dus ik heb met de klantenservice van Microsoft gebeld. Na ruim een half uur met een medewerker aan de lijn te hebben gehangen, was de conclusie dat de toegestuurde code GEEN licentiecode is voor welk Microsoft product dan ook (dus ook geen licentie die reeds is uitgegeven, bijvoorbeeld).

Dit heb ik voorgelegd per e-mail (want geen telefoonnummer te vinden) aan zowel Goedkoopste Antivirus en Partnershopper, maar helaas inmiddels ruim anderhalve week verder nog niet eens een ontvangstbevestiging teruggekregen. M.a.w., ik voel me opgelicht. Een andere les: koop dit soort dingen liever toch maar direct bij de maker van de software, ook al is dit wat duurder...

Ik ben benieuwd of de winkel nu wel contact op wil nemen of zich in stilzwijgen blijft hullen...

UPDATE 13 januari 2020 einde middag:

Toeval of niet, maar om half 4 vanmiddag heb ik zowaar een werkende code ontvangen! Toch ga ik de waardering niet aanpassen, want klanten op voorhand naar een andere partij sturen voor support en ruim anderhalve week laten wachten op een antwoord op iets wat überhaupt niet zou mogen gebeuren, is simpelweg 'waardeloos'.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Ik kreeg een mail van hen dat ik Bitdefender goedkoper bij hen kon kopen. Ik koop vaker iets voor mijn klanten en meestal koop ik spullen bij Partnershopper voor mijn klanten. Dus nogmaals Bitdefender bij hen gekocht, zodat ik deze op de computer van mijn klant kon installeren. Ik kreeg een code maar deze kon ik helaas niet gebruiken. Ik heb vijf mail verstuurd, op de eerste twee mails wel antwoord maar tot vandaag geen werkende code. Ik heb ze meer dan tien keer opgebeld, geen reactie. Ik heb Bitdefender opgebeld en ze konden me niet helpen. Ik ben nu twee a drie weken verder. Jammer maar waar. Ik heb ook een computershop en zal nooit meer een product bij hen kopen.

Verzending

Verzending gebeurde binnen enkele minuten, maar de code is niet werkzaam.

Klantenservice

Ik kan ze niet telefonisch bereiken. Ik heb meerdere mail verstuurd, maar tot nu toe geen reactie.

Algemeen

Scherpe prijs, snelle online levering van Office 365. Inmiddels aan derde verlenging toe. Lay-out website oog wel wat goedkoop maar dit is slechts aankleding dus niet meegenomen in de beoordeling.

Klantenservice

Ooit eens gebeld met vraag of de levering, snel te woord gestaan en vriendelij.

Verzending: Score: 4

Winactie

Algemeen

Makkelijke bestelling, productcode binnen enkele minuten binnen. was voor mij goedkoper dan direct bij Norton of via surspot

Snel binnen

1 2 3 ... 22

Scorekaart voor Goedkoopste Antivirus

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie