Goedkoopste Antivirus

128 producten en 238 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Goedkoopste Antivirus

Review toevoegen

Algemeen

Kaspersky AV besteld bij Goedkoopste Antivirus en snel via email de license key ontvangen. Prima dus

Algemeen

Bij iedere software bestelling krijg ik snel een reactie en heb binnen een paar minuten een email met product code die altijd werkt.

Algemeen

Heb hier een Windows 10 licentie gekocht. Ging heel vlot en makkelijk. Gewoon een standaard webshop eigenlijk.

Verzending

Kreeg de bestelling binnen 15 minuten via de mail binnen. Overzichtelijk en duidelijk beschreven hoe je Windows kan installeren.

Algemeen

Site ziet er goed uit en producten waren makkelijk te vinden. Ze hanteren een hele goedkope prijs en laten daarbij ook de originele prijs zien, dit onderzocht en klopt ook. Zo heb ik een antivirus voor een jaar voor oneindig apparaten voor maar 17,99 ipv 79,99. Dit was ook met een licentiesleutel dus deze kreeg ik ongeveer 20 min na bestelling binnen via de mail. Een snelle en makkelijke transactie zonder veel gedoe.

Algemeen

Na een aantal computerproblemen opgelost te hebben, 's nachts om 01:40 besloten om Windows 10 Pro te activeren. Licentie gekocht bij goedkoopsteantivirus.nl, was de goedkoopste in pricewatch tweakers.net, en binnen 25 minuten had ik de licentie. Daarna Windows geactiveerd.

Verzending

Licentie geleverd via email.

15% goedkoper dan de rest, zelfde product

Algemeen

I.v.m. een software probleem voor deze partij gekozen en Windows 10 Pro aangeschaft. Vervolgens bij activatie de melding dat de productcode die ik heb ontvangen ongeldig is.

Algemeen

Microsoft Office 365 besteld en een aantal minuten na de betaling was de activatiecode beschikbaar.

Algemeen

Eenvoudig bestellen, even wachten én aan de slag met Office/Onedrive.
En dat voor ene prijs onder die van Microsoft.

Algemeen

Lekker online binnen half uurtje jou licentie toegestuurd krijgen.
Niks dagen lang wachten. Meteen aan de slag.
Het was echt een uitkomst voor mij op dat moment.

Algemeen

Al vele jaren anti-virus leverancier.
Jullie zijn nog steeds mijn goedkoopste rots in de branding.

Geleverd als DOWNLOAD.

Klantenservice

Enkele jaren terug ging er iets niet goed. Perfect opgelost👍

Algemeen

Overzichtelijke website, en het bestellen gaat eenvoudig. Duurt wel even voor je de code per mail ontvangt, maar later nooit problemen gehad!

Algemeen

Voor het 3de jaar mijn antivirus hier besteld. Bestellen gaat snel, levering van de code duurt een klein half uurtje. Code werkt, alles verder in orde.

Verzending

Linksboven op de website staat "Levering in 5 minuten ".
Klanten verwachten dan ook de code binnen 5 min en dat is vaak niet zo. Ik weet onderand dat het wat langer duurt, maar voor nieuwe klanten misschien wat minder leuk als de code dan niet komt.

Algemeen

Goed te downloaden. Goedkoop. Ik zal volgende maal zeker serieus overwegen hier te kopen.

Simpel. Werkt goed.

Algemeen

Overzichtelijke website. De bestelling ging makkelijk. Toezending van de sleutel was snel. Alles werkt perfect.

Verzending

Verzending van de sleutel via email was snel.

Algemeen

Duidelijke website, gemakkelijk producten te vinden, bestelproces eenvoudig, prijzen erg laag, na betaling binnen uurtje de benodigde link, prima !

Algemeen

Goede prijs en key was na +/- een uurtje in mijn mailbox. Ik heb het vervolgens zonder problemen kunnen gebruiken.

Algemeen

Gewoon goed en probleemloos! Alles gaat per mail en laat niets te wensen over. Heel fijn!

Algemeen

Ik shop hier al jaren. Vooral voor meerdere Norton licenties. Prijs is erg scherp, digitale levering dezelfde dag, soms binnen een uur.

Verzending

digitale levering dezelfde dag, soms binnen een uur.

Algemeen

Simpele bestelling en snelle levering (code in de mail). Niets meer en niets minder en dat is wat ik zocht. Prima dus!
Aangezien ik zelf vaak eerst kijk hoe een website gewaardeerd wordt, vind ik reviews dus best belangrijk. Helaas neem ik zelf niet altijd de moeite ook mijn ervaringen te delen. Nu dus wel (en dan krijg ik ook nog eens korting op de volgende bestelling)

1 2 3 ... 18

Scorekaart voor Goedkoopste Antivirus

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie