Goedkoopste Antivirus

128 producten en 225 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Goedkoopste Antivirus

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke website. Duidelijke en makkelijke manier om te kiezen welk produkt je wilt hebben. Direkte download van het produkt

Betreft download Windows 10 home 32 bit. Wat kan ik er van zeggen

Algemeen

Ik heb een office 2013 license key gekocht. Deze license key werkt prima, en was goedkoop

Verzending

Het duurde wel enige tijd (drie kwartier) voordat de license key werd opgestuurd, maar dat was ook al aangekondigd.

Algemeen

Lagere prijs als direct bij Kaspersky en netjes enkele minuten later per mail geleverd. Werkt prima!

Algemeen

Prima manier om tegen lage prijs een AV-pakket aan te schaffen, zonder abonnementsverplichting. Wel pas activeren op afloopdatum van de oude versie (mits van hetzelfde merk), daar de nieuwe registratie onmiddellijk ingaat, dus geen rekening houdt met restant tijd.

Klantenservice

Reactie op evt e-mail vraag verloopt soepel en snel.

Algemeen

Snel gevonden, snel geleverd, goed product, nergens goedkoper voor betaalbare prijs.
Volgende aankoop zeker eerst naar partnershoppen.

Algemeen

Bij Norton online koste mijn pakket 69 en bij Goedkoopste Antivirus maar 35.
En dit voor precies het zelfde product dus %50 goedkoper.

Verzending

Binnen 5 minuten had ik de downloadlink en licentie sleutel.

Klantenservice

Kortom een aanrader voor iedereen.

Algemeen

Duidelijke overzichtelijke website, snelle afhandeling, omgaande orderbevestiging en binnen een half uur de licentie sleutel ontvangen.

Verzending

Direct na bestelling een bevestiging per email en binnen 30 minuten de licentie sleutel

Algemeen

makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering. Genoeg keuze uit verschillende virusscanners. Licentiesleutel kwam ook snel.

Verzending

downloadlink kwam enige tijd later

Algemeen

Las veel verschillende ervaringen met "goedkoopsteantivirus.nl" goed en slecht.
Als som op de proef de klantenservice maar eens gemaild. Van de 3 keer kreeg ik 1 keer een klein berichtje terug.
Voor mij geldt dit als onbetrouwbaar gedrag, vooral ook omdat telefonisch contact niet mogelijk is.
Ik betaal dus liever wat meer als dat ik het risico loop mij te scharen bij het aantal klanten met negatieve ervaringen.Kortom ik heb geen zin in gezeik.

Algemeen

Na betaling krijg je direct een license key. Als je de software nog niet hebt kun je die downloaden. De snelste manier om direct aan het werk te kunnen!

Verzending

Omdat je aankoop (software, licentie) online geleverd wordt hoef je niet meer te wachten op een pakje

Algemeen

De bestelling plaatsen ging perfect, alleen het in werking treden duurde iets langer maar dat was geen probleem.
Het werkt prima en ik ben er erg blij mee!

prima

Zeer klantgericht

Algemeen

altijd zeer snelle levering via E-mail ca. 5 minuten en je hebt de code binnen meteen link om het pakket te downloaden

Algemeen

Heel simpel om te bestellen en na enkele minuten heb je jouw code en download link als je die nodig hebt. Bij mij was het om een bestaand product van Symantec (Norton Antivirus) te verlengen. Je moet wel effe zoeken in je bestaande product om de code in te geven, maar dit ligt aan Symantec zelf. Het betalen gaat zeer soepel met de gekende betaalmogelijkheden. Ik kan enkel zeggen dat ik een tevreden klant ben en een dit voor een zeer scherpe prijs. Dus doe zo verder Goedkoopste Antivirus, op mij kunnen jullie alvast rekenen.

Verzending

Na enkele minuten keurig download link en activatiesleutel per mail. Bij mij was het om bestaand product te verlengen.

Algemeen

Voor de tweede keer software besteld via de Goedkoopste Antivirus. De eerste keer Office 365 van Microsoft met 5 licenties en nu de home-versie van Windows 10. In de Pricewatch verschijnt Goedkoopste Antivirus inderdaad als de goedkoopste. Levering gaat snel via de mail. In minder dan 30 minuten heb je een probleemloze licentiesleutel. Goedkoop en snel dus.

Levering dit keer binnen 20 minuten

Algemeen

De webshop is simpel en duidelijk opgezet. Hier zijn meer opties per pakket mogelijk dan op andere webshops. Bestellingsproces gaat vlot en binnen enkele minuten heb je je licentie en kun je beginnen met installeren. En het is inderdaad de goedkoopste.
Perfect!

Algemeen

Op 2 mei een verlenging besteld en betaald, maar na heen en weer gemail nog steeds geen activatiecode ontvangen.

In de eerste mail waarin ik schrijf dat ik niks meer gehoord heb na betaling krijg ik een mailtje terug waarin gevraagd wordt of ik de verkregen code ingevoerd heb??? Terwijl ik juist mail dat ik geen code ontvangen heb.... rare reactie van Goedkoopste antivirus.nl

Daarna krijg ik een mailtje dat mijn antivirus binnenkort verloopt en ik via Goedkoopste antivirus een verlenging kan bestellen. Dat schiet mij in het verkeerde keelgat... ik heb al een verlenging besteld en betaald, geen code o.i.d. gekregen, een stomme reactie op mijn mail dat ik geen code heb ontvangen... dus daar stuur ik een mailtje over.

In het volgende mailtje dat ik krijg wordt gevraagd om een screenshot van de overschrijving van de bank omdat ze de betaling niet kunnen vinden. Komen ze daar nu pas mee na de andere mailtjes... kunnen ze dat dan niet gelijk mailen in plaats van geen aandacht besteden aan de inhoud van mijn eerste mailtje?? Dus stuur ik keurig de gevraagde screenshot....

En vervolgens hoor ik niks meer... dus wel betaald voor een verlengen maar niet gekregen en geen reactie meer op mijn mail...

Ik raad Goedkoopste Antivirus af. Slechte aftersales.

Geen lid van Thuiswinkel waarborg, op de website van Goedkoopsteantivirus staat dat ze lid zijn van Beslist.nl... en op de website van Beslist.nl staat dat ze daar sinds 2 maanden niet meer actief zijn.Goedkoopsteantivirus (onderdeel van Partnershopper) is dus geen betrouwbare website.

Na het schrijven van deze review toch nog een werkende code gekregen😊 Dat viel me mee

Verzending

Geen code gekregen, inhoud van mijn mail wordt niet serieus gelezen. Na het schrijven van deze review toch nog een werkende code gekregen

Klantenservice

Klacht wordt niet inhoudelijk behandeld, zie bovenstaand overzicht van de klachten. Klantenservice werkt niet klantgericht.

Algemeen

Hier is de software altijd voordeliger dan via de softwaremaker zelf.
Dankzij de digitale levering een snelle levering.
Emailcommunicatie is prima.

Verzending

Alleen ervaring met Digitale levering. De download is eenvoudig en snel uit te voeren

Algemeen

Helaas heb ik een slechte ervaring, en dat betreft vooral de klantenservice. Ik heb per ongeluk een verkeerd product gekocht (Office voor Windows ipv voor Mac) en daar vroeg ik hulp bij. Het werd niet duidelijk aangegeven dat het product voor Windows was ipv voor Mac, dus daar is al iets mis gegaan maar dat neem ik ze niet zo kwalijk. Wel werd ik zonder pardon afgescheept met dat ik dit maar met Microsoft moet regelen. Er werd onbeleefd gereageerd, ze kwamen absoluut niet met oplossingen maar juist met opmerkingen als 'ja dat werkt inderdaad niet als je het verkeerde product koopt'. Ver ondermaatse service, en dat kan echt niet meer in deze tijd. Zonde!

Klantenservice

Je kunt mijn ervaring met de klantenservice lezen onder de algemene beoordeling.

Algemeen

Ik koop hier steeds mijn NOD32 antivirus licenties, 3 licenties voor 3 jaar. Je betaalt dan ongeveer 7 euro per jaar per pc. Dit is dit de beste prijs die je kunt vinden.

Winactie

Algemeen

Voor 77 een Windows10 home licentie gekocht.
Goed afgehandeld, niks op aan te merken.
Downloadlink en Activatiecode vrijwel meteen na betaling ontvangen via de mail

Klantenservice

Bij een probleem kreeg ik al gauw uitleg via de mail

1 2 3 ... 16

Scorekaart voor Goedkoopste Antivirus

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie