Goedkoopste Antivirus

109 producten en 183 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Goedkoopste Antivirus

Review toevoegen

Algemeen

De site was duidelijk. Er is geleverd wat is gevraagd. Goed prijsvoordeel op het Norton pakket

Algemeen

Snelle service en heel eenvoudig te doen via het internet,
Voor de 2e keer zo gedaan en vandaar dat ik zo tevreden bent.
Kan het zeker aanbevelen aan een ieder en nog goedkoper dan in de winkels.
Ga zo door Partnershopper!

Verzending

Via email mijn licentiesleutels ontvangen hoe snel wil je het nog meer hebben.

En duidelijke omschrijving hoe te installeren.

Algemeen

Bestelling was makkelijk te plaatsen. De meest verkochte producten stonden opgesomd op de hoofdpagina en wat ik besteld heb stond bovenaan dus dat was heel makkelijk.

Verzending

Product was snel binnen (enkele minuten) en het werkte uitstekend

Algemeen

Precies zoals het hoort. De productsleutel per mail ontvangen met duidelijke instructies. Volgende keer weer.

Verzending

Mail met bevestiging binnen een paar minuten in huis

Algemeen

Duidelijke website, een goede prijs naar kwaliteitsverhouding. makkelijke doorverwijzijng.
Heb je produkten voor technologie nodig Tweakers vindt het wel.

Algemeen

Eenvoudig een bestelling geplaatst en binnen een paar minuten had ik de digitale key binnen.

Verzending

De levering was erg snel

Algemeen

Supersnel en voor de helft van de prijs.
Binnen een half uur nieuwe licentie. Top!

Algemeen

Site is erg druk maar wel goed te gebruiken. Zover ik kon achterhalen inderdaad de goedkoopste leverancier.

Verzending

Nu twee opvolgende jaren besteld en in beide keren meegemaakt dat levering niet binnen een minuut gebeurd zoals op de website staat aangegeven. Sterker nog.....Ik moest zelf een e-mail sturen dat ik betaald had en toen kwam direct een mail met de licentie. Verder ook geen excuses en uilteg waarom je moet wachten en zelf moet vragen om je bestelling te mogen ontvangen. Kan gebeuren maar nu twee keer in opvolgende jaren is wel toeval.

Klantenservice

Geen uitleg waarom er niet zoals beloofd binnen minuut wordt geleverd en dat je zelf moet vragen om de levering te ontvangen.

Algemeen

Produkt makkelijk te vinden, makkelijke bestelling te doen. Binnen enkele minuten de nieuwe sleutels om te activeren ( Norton)

Verzending

De activatie mail was er heel snel.

Klantenservice

Was niet nodig , alles was heel simpel

Algemeen

Uit vergelijking blijkt dar ze goedkoper zijn dan hun concurrenten. Ze leveren snel en betrouwbaar. Kortom een prima deal.

Algemeen

Perfect afgeronde bestelling. Vlug. Perfecte sleutel. Goeie prijs. Gemakkelijke manier van bestellen. Goeie website. Bedankt

Algemeen

Bestelling betrof een "Key" voor Northon product. Ontving mailing van de bestelling van Partner Shopper Support. Begreep eerst niet dat dit van Goedkoopste Antivirus was.....

Verzending

Was belooft binnen 1 minuut.... duurde uiteindelijk ongeveer 30 min. Maar dit is nog snel

Algemeen

Bestellen ging makkelijk en ik had snel een werkende code in mijn email. Prima dus!

Algemeen

Goedkoop Kaspersky's Internet Security gekocht en snelle (digitale) levering van de Key binnen een uur.

snelle (digitale) levering van de Key

Algemeen

Geen poespas je krijgt wat ze belovenGeen poespas je krijgt wat ze belovenGeen poespas je krijgt wat ze belovenGeen poespas je krijgt wat ze belovenGeen poespas je krijgt wat ze belovenGeen poespas je krijgt wat ze beloven

Algemeen

Duidelijke site, scherpe prijs en snelle levering van de licentie per mail aan te raden voor vervolg

Algemeen

Bestelling ging prima en de prijs is toch wel een stukje lager dan bij de andere. (terwijl het gewoon om een "simpele" code gaat)

Verzending

Zoals in meer reviews staat: je krijgt niet binnen 1 minuut je code.(in mijn geval voor ESET NOD32). Het duurde ongeveer 30 minuten, maar dat wachten is verder geen probleem. In de tussentijd gewoon even iets anders doen en geduld hebben. Na de bestelling op de website geven ze overigens aan dat het "druk is" en dat het langer kan duren. Dit lijkt mij dus standaard en de aangegeven 1 minuut levertijd lijkt daardoor een beetje op verleiding.(30 minuten wachten is geen probleem, maar geef dan gewoon aan dat het ongeveer 30 minuten kan duren)

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke website, makkelijk bestelproces en de bestelde licentiecode werd na +/- 20 minuten gemaild, dit was allemaal perfect boven verwachting.

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling per ommegaande via e-mail geleverd voor een goede prijs. Bestellen en betalen zeer eenvoudig. Geen gedoe, binnen 30 minuten je licentie binnen.

Verzending

Alleen een software sleutel. Mailtje met de link voor de download en de licentie code.

Algemeen

Zeer snel en super goedkoop. Ik gebruik al jaren Norton, nooit een probleem mee gehad. Bij deze webwinkel 2 x zo goedkoop als bij bv Office Centre en vergeleken met de prijs van vorig jaar 3 x zo goedkoop als op de website van Norton. Snel besteld en je krijgt ook zeer snel de productsleutel. Dus binnen een uurtje of zo, is alles klaar. 25,- voor 3 computers. Er zijn ook andere antivirus programma's te koop uiteraard.

Verzending

per email, lijkt zelfs wel per omgaande.

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Goedkoopste Antivirus

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie