Goedkoopste Antivirus

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Op tweakers zag ik dat dit bedrijf zijn naam eer aan deed en als goedkoopste kaspersky internet security aanbood.

Verzending

Op de site wordt beloofd dat het product binnen 5 minuten is geleverd. Na 10 minuten was ik het wachten zat en heb ik bij de 2e in de lijst van tweakers besteld, licentie2go. Deze leverde binnen 1 minuut. Achteraf bleek de levering van goedkoopste antivirus 23 minuten te hebben geduurd. Op zich niet lang, maar toch ruim 4x langer dan volgens hun eigen leveringsvoorwaarden.

Klantenservice

Meteen na de bestelling bij licentie2go een e-mail verzonden (01:00) om aan te geven dat ik afzag van de aankoop bij goedkoopste antivirus. De reactie was wel vlot want ik had de volgende ochtend al bericht. Het was echter zeer onpersoonlijk en met de juridisch onjuiste mededeling dat vanwege de AVG ik geen gebruik zou kunnen maken van het herroepingsrecht.
Wees sportief en geef toe dat je te laat was met je levering en hou je aan de spelregels die je hebt als internetbedrijf. Dat doen ze niet, dus dan geef ik liever een paar euro meer uit bij een bedrijf wat wel netjes en secuur werkt.

Algemeen

Ik heb office 365 besteld - de informatie op de website was duidelijk en het product werd vlot geleverd via de mail (binnen 30 min).

Verzending

De licentiesleutel werd binnen 30 min via de mail geleverd. Conform verwachting.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Het klinkt een beetje gek om bij 'Goedkoopste Antivirus' een Office-licentie te bestellen. Maar er waren zóveel positieve reviews, dat ik het gewoon gewaagd heb. En ik heb er geen spijt van: voor de (op dat moment) laagste prijs kreeg ik binnen een half uur netjes een officiële licentiecode toegestuurd. Geen vaag gedoe of grijze dan wel zwarte praktijken (voor zover ik dat kan overzien), maar gewoon een scherpe prijs. Aanbevolen dus!

Algemeen

Kaspersky eerst een maand gebruikt als test. Zeer tevreden. Daarna geshopt voor een goedkope versie want rechtstreeks bij Kaspersky is veel te duur. Bij Goodkoopste Antivirus aangekomen. Overzichtelijke site en de key voor de verlending zat snel in de mail. Bovenal één van de, zo niet dé goedkoopste site voor Antivirus. (niet gek met zo'n naam )

Binnen 10 minuten in de mail

Algemeen

Office 365 home aangeschaft. Voordelige prijs. Snel geleverd. Beetje rare naam voor een webshop :-)

Digitale levering via email

Algemeen

Ik heb een Windows 10 Pro licentie besteld bij "Goedkoopste Antivirus" de levering was snel en goed. De licentie werkte in eerste instantie niet meteen, maar bij de tweede poging ging de activatie goed.

De prijs was het scherpste dus een goede reden om voor deze shop te kiezen.

Verzending

De levering duurde uiteindelijk 20min, iets langzamer als gehoopt maar zeker snel genoeg.

Algemeen

Product (Norton antivirus) was erg goedkoop. De benodigde informatie was ok , de vergelijkingen duidelijk. Koop was prima en snel af te handelen

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Goedkoopsteantivirus heeft ons de verkeerde Windows 10 Home product key verkocht. De code mocht namelijk alleen voor voorgeinstalleerde systemen verkocht mocht worden. Code door Microsoft laten controleren, ook Microsoft gaf aan dat deze code niet op die manier verkocht mocht worden. Geen telefoonnummer en trage reactie van de klantenservice. Niet aan te raden.

Verzending

Het digitaal opsturen van de code duurde 30 minuten... dit lijkt me onnodig traag.

Klantenservice

Geen telefoonnummer beschikbaar; geen bedrijfspand (alleen een postbus). Trage reactie en ze gaven mij (de klant) de schuld dat het niet werkte, ondanks dat Microsoft ook aangaf dat het een onjuist code was.

Algemeen

Snel goede prijs koop er me office 365 en me virus parketten .duidelijke omschrijving .

Verzending

Snel via de mail met de omschrijving hoe en waar je de code moet toepassen

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Site is helder. Bestellen van Windows 10 ging makkelijk en de code had ik zo binnen.

Verzending

De code had ik nog geen uur later al in mijn mailbox!

Klantenservice

Microsoft had een key verstrekt die niet tijdens installatie werd geaccepteerd. Heb contact gehad met de webshop over of de key wel de juiste was, zij zijn hier achteraan gegaan en hebben met een duidelijke uitleg (kwam neer op: installeren zonder key, updaten en dan later pas activeren) het probleem binnen 24 uur opgelost. Hulde!

Algemeen

IK maak al jaren gebruik van deze site voor het aankopen van mijn beveiliging en buiten het feit dat de prijs echt zeer scherp is gaat het bestellen en dergelijke ook heel soepel en snel.

Verzending

Het is geen fysieke verzending maar simpelweg een activatiecode en dat is perfect.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Het belangrijkste vind ik dat bij de bestelling, nadat er iets mis ging bij de betaal transactie Goedkoopste Antivirus snel reageerde op een e-mail en de bestelling snel in orde maakte. Aan het product kon niet zoveel fout. Ging om software.

Verzending

Via de toezending van een licentie-sleutel. Ging prima.

Klantenservice

Zie hierboven bij de toelichting.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijk en overzichtelijke website.Bestelling gaat eenvoudig en verloopt vlot. Levering gaat snel. Ik kom hier zeker terug.

Vlotte levering

Algemeen

Ik gebruik al jaren Northon. Kocht in het begin via een winkel en daarna automatisch verlengen...hier ben ik sinds 2 jaar vanaf gestapt...gelukkig voor hetzelfde product betaal ik nu veel minder. Dat wil toch iedereen!!
Natuurlijk moet je het nu 1 keer per jaar even in de gaten houden. Maar 15 euro is serieus geld!

Verzending

Gewoon na 30 min een sleutel en op 7 apparaten invoeren en klaar.

Algemeen

Via een link van Tweakers naar de site van de aanbieder gegaan.
Bestellen en betalen ging vrij soepel.

Verzending

De licentiesleutel werd snel na ongeveer 20 minuten aangeleverd.
Zonder problemen het product kunnen installeren en activeren.

Algemeen

Verlenging van het anti-virus pakket was zeer snel geregeld. De betaling was ook geheel probleemloos.

Verzending

Goedkoopste op internet. Levering van activatiesleutel zeer snel. Uitstekend!

Algemeen

Licentie/Key voor windows 10 Pro OEM aangeschaft. Via de pricewatch bij deze aanbieder gekomen. Bestelling/ betaling zonder problemen.

Verzending

De bevestigings mail geeft aan dat binnen 30 minuten de Key wordt verzonden, dit was ook het geval.

Algemeen

Duidelijk overzichtelijke site en leuke prijsjes. Zonder medewerker toch snel m'n producten kunnen vinden. Ben tevreden.

Snelle levering

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik heb Windows 10 gekocht bij deze bedrijf. De code werkt niet. Na ik de andere reviews heb gelezen is het nutteloos om contact met het bedrijf op te zoeken.

Algemeen

doen wat ze beloven tegen een scherpe prijs. verzending liep vlekkeloos. het aangeschafte product werkt inmiddels.

1 2 3 ... 19

Scorekaart voor Goedkoopste Antivirus

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie