Goedkoopste Antivirus

127 producten en 225 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Goedkoopste Antivirus

Review toevoegen

Algemeen

Gewoon goed en probleemloos! Alles gaat per mail en laat niets te wensen over. Heel fijn!

Algemeen

Ik shop hier al jaren. Vooral voor meerdere Norton licenties. Prijs is erg scherp, digitale levering dezelfde dag, soms binnen een uur.

Verzending

digitale levering dezelfde dag, soms binnen een uur.

Algemeen

Simpele bestelling en snelle levering (code in de mail). Niets meer en niets minder en dat is wat ik zocht. Prima dus!
Aangezien ik zelf vaak eerst kijk hoe een website gewaardeerd wordt, vind ik reviews dus best belangrijk. Helaas neem ik zelf niet altijd de moeite ook mijn ervaringen te delen. Nu dus wel (en dan krijg ik ook nog eens korting op de volgende bestelling)

Algemeen

Partner Shopper heeft een fijne, duidelijke website. Bestelling in no time geregeld.
Een prima deal.

Verzending

Doet wat belooft wordt: product zeer snel binnen.

Algemeen

Al voor de tweede keer mijn end-point s/w bij ze gekocht en lekker snel geleverd. Heb ca. 30 min. moeten wachten op de installatie instructie.

Algemeen

voor de derde keer bij goedkoopste antivirus.nl Norton virusprogramma besteld. snelle correcte levering en zeer goedkoop

Verzending

max een uur na koop link ontvangen

Klantenservice

een door mij gestelde vraag werd snel en correct beantwoord

Algemeen

Mooie website. Alles prima te vinden met een vlot bestel proces. Bestel hier beslist nog vaker.

Verzending

Binnen 15 minuten was alles geregeld.

Klantenservice

Klanten service niet nodig gehad, dus prima.

Algemeen

Gaat alles super snel *Inloggen*Bestellen*Betalen*….Klaar.
Bestel vijf / zes keer per jaar software.
Nooit geen problemen.
Groet..Arend

Verzending

Betalen.. ongeveer vijf minuten wachten bestelling per *email* binnen...

Klantenservice

Nog geen klanten/klachtenservice nodig gehad....Dus *UITSTEKEND*

Algemeen

Stuk voordeliger dan MS voor je Office 365 abonnement en levering van mail. Vervolgens prima in te wisselen bij MS.
Mijn tweede aankoop hier, dus dat zegt genoeg.

Verzending

De levering duurde wel wat langer dan de 5 minuten die was aangegeven op de site.

Algemeen

Duidelijke website met snelle service waar ik zeker vaker zal komen en ook zal aanbevelen!

Snel per email geleverd

Winactie

Algemeen

Heel eenvoudig het juiste product gevonden, snelle bedeling en levering met goede communicatie. Aanrader dus.

Verzending

Je krijgt snel via e-mail de software sleutel met een duidelijke beschrijving wat je moet doen.

Algemeen

Ik heb een verlenging voor Office 365 (5pc) gekocht en liep allemaal erg soepel. Binnen paar minuten de email met code ontvangen. In de email stond ook de link waar de code ingevoerd moest worden. Top.

Verzending

Verzending voor code is per email. Binnen een paar minuten was de code in mijn emailbox

Algemeen

Goed prijzen en snelle levering via e-mail. Prijzen zijn een stuk lager dan via de officiële winkels.

Verzending

Na 10 minuten e-mail met de licentie sleutel.

Algemeen

Doe al jaren beroep op jullie voor mijn antivirusproducten.
Ik moet eerlijk erkennen dat ik aanvankelijk nogal argwanend stond tegenover jullie. Zo'n aanbod tegen zo'n prijs ... dat kan toch niet ! Al gauw was ik van het tegendeel overtuigd. Niets dan lof over jullie. Perfecte communicatie, levering, betaling & service.
Als ik elders een gelijkaardig product vind tegen ong. dezelfde prijs, dan nog blijft het Goedkoopste Antivirus. Jullie hebben jullie degelijkheid bewezen en ik neem geen risico's meer.

Algemeen

Ik vond het hele proces van aankoop internetbeveiliging en betalen via I deal duidelijk en eenvoudig.

Algemeen

Snel en eenvoudig betaald via IDeal. Kort na betaling al de key’s voor de producten ontvangen. Prijzen zijn echt top!! Dikke aanrader!

Algemeen

Zag goede reviews hier op tweakers dus heb besloten om bij deze winkel een office 365 licentie te bestellen.

Verzending

Na ongeveer 30 tot 45 minuten had ik de licentie in de mail.
Kan sneller maar ook geen ramp.

Algemeen

Alles is vrij simpel. bestelling plaatsen, betalen en vrij kort daarna kan je je bestelling downloaden. En lekker goedkoop.

Algemeen

Een Norton licentie besteld, véél goedkoper dan het verleningsaanbod dat ik van Norton kreeg voor mijn huidige licentie.
Geen problemen met de bestelling, alles ging prima.

Verzending

Binnen een kwartier per mail binnen.

Algemeen

Ze doen wat ze beloven, geen poespas, je moet je wel registreren om levering gereld te krijgen

Verzending

Duurt enkele uren voor levering, zou graag uitleg krijgen waarom er een delay in zit

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor Goedkoopste Antivirus

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie