Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Redhound

1.075 producten en 1.077 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redhound

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

RJ45 connectoren besteld op dinsdag 19 januari, melding waren er nog meer dan 150 op voorraad. Vandaag voor 21.00u besteld was morgen in huis.
Inmiddels is het zondag en heb nog niks ontvangen. Geen berichtje met eventuele vertraging of dergelijke. Helaas de verbouwing thuis dus iets vertraging opgelopen hierdoor.

Verzending

Verzending kan beter, de communicatie dan wel te zeggen. Als er iets niet verzonden kan worden, laat het weten.

Klantenservice

Via de telefoon geprobeerd contact te zoeken, word niet opgenomen. Paar dagen later gemaild en nog geen reactie ontvangen. Je word totaal genegeerd.

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

op 27 juli wat kabels besteld. Alles was gewoon op voorraad dus zou je denken dat deze direct worden verstuurd. Nadat ik daarover heb gemailed bleek dat de order was blijven "hangen" in het systeem. Uiteindelijk alles net jes ontvangen. De informatie op de site was niet correct aangezien ik connectoren heb besteld welke niet op de kabel gemonteerd konden worden. Op de site was echter te lezen dat dit juist de enige connectoren waren welke op de kabel pastte. Na mijn review contact gehad met klantenservice waarna de connectoren (en niet de kabel) zijn gecrediteerd. Bij de informatie over de connectoren waren zij overigens ook afhankelijk van hun leverancier welke dus de verkeerde informatie had aangeleverd. Inmiddels alles netjes aangepast en opgelost.

Verzending

Eerder wel wat zaken besteld welke nets verpakt worden geleverd.

Klantenservice

Late reactie op emails (met name na het schrijven van reviews). Meerdere malen een email verstuurd, zowel via de site als via eigen emailadres. Telefonisch slecht te bereiken vanwege de vakantie Uiteindelijk contact gehad over het probleem met de kabels en connectoren waarna de connectoren (niet de kabel) zijn gecrediteerd.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Spijtig te lezen dat u niet tevreden bent, helaas kan ik niks terug kijken omdat ik verder geen gegevens van u heb. Misschien kunt u ons even een prive bericht sturen met uw ordernummer zodat ik kan nakijken wat er is misgegaan en waar uw bestelling blijft. Alvast bedankt voor uw reactie en informatie.

met vriendelijke groet,

Redhound | Klantenservice

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zondagavond utp kabels besteld en maandagmorgen in de brievenbus, Top service!!

Verzending

netjes in een doosje

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Normaal wat je mag verwachten, tot en met bestelling en betaling dus gelijk aan andere webshops.

Verzending

Tijdens het bestellen was de kabel niet op voorraad, maar zou in 2 a 3 dagen geleverd worden. Geen enkel bericht ontvangen over enige vertraging. Kabel werd pas na een week geleverd. De installatie werkzaamheden opieuw in moeten planning. Dus erg ontevreden over de communicatie en leveringsduur.

Klantenservice

Helaas geen enkele communicatie over de veels te late levering. Kort berichtje met sorry zou al acceptabel geweest zijn.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Spijtig te lezen dat u niet tevreden bent over onze service en levering.
Wanneer u ons uw ordernummer door geeft, kan ik kijken waarom uw bestelling niet op tijd is verzonden.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,


Redhound | Klantenservice

www.redhound.nl

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zeer slechte service, schending van leveringsvoorwaarden, matige en dure producten, zeer trage webshop, moeilijk om te zoeken op specificaties.

Edit 09-02: geen mogelijkheid tot refund bij 'op maat gemaakte' producten, bedrijf biedt eveneens geen enkele coulance.

Verzending

Voor 21:00 uur besteld = Morgen in huis? Bij deze webshop niet!

Klantenservice

Vijftien (15) maal gebeld (geen grap) maar geen antwoord/reactie, mailcontact traag, geen oplossing of vergoeding aangeboden gekregen.

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review over ons bedrijf.
Spijtig te lezen dat deze niet positief is, gelukkig bent u één van de weinige:

https://nl.trustpilot.com/review/www.redhound.nl / 7.143 reviews gemiddeld een 9.2.

Wanneer u ons uw ordernummer doorgeeft, kan ik voor u nakijken wat er precies met uw order is gebeurd. Wij verkopen namelijk ook producten met een langere levertijd, dit staat bij elke product vermeld, wanneer u een product met een langere levertijd besteld, zal u bestelling niet de volgende dag verzonden worden, zoals ook staat aangegeven op onze website.
Uw overige klachten zijn ons ook niet bekend, u bent hierin echt een uitzondering.
Alvast bedankt voor uw reactie en informatie.

Met vriendelijke groet,

Redhound | Klantenservice

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Goede aftersales na verkeerde levering scheidt het kaf van het koren. Uitstekend opgelost en zeer goede klantenservice.

Verzending

Product werd binnen een werkdag geleverd. Helaas het verkeerde product. Het juiste product werd na mailcontact de dag erop geleverd. Maximaal haalbare score i.m.o. 4 sterren.

Klantenservice

Na levering van het verkeerde product, die avond contact gezocht per mail. Die ochtend direct een persoonlijke reactie met excuses en de mededeling dat ze het gaan oplossen. De dag erop werd het opgelost. Het juiste product werd geleverd, voorafgegaan door een mail waarin werd vermeld dat ik het verkeerde product mag houden. Het product (fietsendrager) kwam me ook nog eens goed uit.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Prima website, duidelijk en overzichtelijk. Mijn item besteld en het normale betalingsproces is goed verlopen. Hun zoek machine werkt prima!

Verzending

Item is prima in orde en werkt zoals beschreven. Echter, waar hun niets aan kunnen doen, heeft PostNL weer een steek laten vallen en is het te laat bezorgd. Het was goed verpakt en ik kon het poststuk volgen via brievenbuspakje Track en Trace.

Klantenservice

Één woord: Uitstekend! Ik ben zeer netjes behandeld.
"Dankzij" PostNL, heb ik de klantenservice aangeschreven omtrent de drang van de item. Zij hebben mijn klacht goed opgepakt en mij een prima voorstel gedaan. Daarom hebben ze van mij d.m.v. deze shopreview dan ook een volwaardige 5 sterren gekregen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

heb daar een diplayport naar hdmi besteld. de volgende dag netjes in huis.

na 3 maanden gebruikt te hebben is de omhulsel van de diplayport beetje slap. een connector is nu ook krom. ik heb redhound gemailt maar hier zit geen garantie op ivm dat de connectoren nooit kapot gaan.Dit kon alleen gebeuren als je te veel kracht zet.

Echt jammer dat ze dit als antwoord geven en de moeite niet nemen om de product terug te vragen en te beoordelen.

Verzending

Het product besteld en de volgende dag thuis gelevrd

Klantenservice

ze zeggen meteen dat het de schuld van de klant is ipv eerst even te onderzoeken of de product wel deugde. de diplayport kant was al bij begin heel moeilijk eruit te halen. ik dacht dat nieuwigheid was. met de juiste vragen hadden ze me verder kunnen helpen.en dat voor een paar tientjes. nu bij bol.com een nieuwe besteld

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Deze shop heeft zeer scherpe prijzen. Ik had een aux kabeltje nodig voor in de auto en zag hier de HQ Products 3.5mm M/M 1.5m, voor € 3.95. Bij de concurrentie minimaal 1 tot meerdere euro's duurder. Ook de verzendkosten zijn lager dan bij de alternatieven. Bij elkaar nog geen 7 euro betaald, en het is een goede kwaliteit kabel. Het nadeel wat ik heb ondervonden is de levertijd, zie verzending.

Al met al tevreden, maar een voorraad systeem dat ergens mis loopt, waar het ook zij, kan erg vervelend zijn. Mocht je iets snel nodig hebben en wil je afgaan op de levertijd, moet je er vanuit kunnen gaan dat dit klopt.

Verzending

Het had een perfecte bestelling kunnen zijn, helaas was de kabel toch niet op voorraad. Een probleem wat je vaker tegen kunt komen bij webshops. Er zal iets niet op orde zijn in ofwel het bijhoud-systeem van deze shop zelf, of die van de leverancier. De bestelling werd na ruim een week verzonden.

Klantenservice

Toen ik me afvroeg waar mijn bestelling bleef, kreeg ik vrij snel een mailtje terug met het verhaal over de voorraad en dag waarop het verzonden zal worden.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Product besteld Witte Patchkabels omdat ik een huis heb met witte muren en ze allemaal af moet werken. Dus heb ik op de website hun eigen filters gebruikt en gedrukt voor de optie van CAT6a, WIT en 15 meter.

Verzending

Product was besteld en pas 3 dagen later binnen. Niks verder aan op te merken alleen iets langer dan verwacht. Heb ik nog begrip voor aangezien dat via PostNL gaat en ze daar verder niks aan kunnen doen.

Klantenservice

Dit is waar het totaal de mist in ging. Ik heb via de website hun eigen filters gebruikt en gedrukt op WIT en heb later een grijze kabel gekregen van hun. (Heb ik vrij weinig aan. Een grijze had ik namelijk al) Dus ik heb contact opgenomen WAT EEN DRAMA. Reageren niet op de mail en als ze dat doen is het laat zodat je niet meer in je 14 dagen bedenktijd zit om het om te ruilen en dan hebben ze nog het lef om mij op te laten draaien voor de verzendkosten. Ik wacht nog steeds op reactie op een mailtje van een week geleden en heb nog geen reactie en ik heb er weinig vertrouwen nog in. Kijk uit waar u uw geld in investeert.

Geachte heer Noor,

Bedankt voor uw review.
Zoals eerder aangeven via de mail, kloppen onze productfilters en staat er bij elke netwerkkabel in de titel en in specificaties de kleur van de kabel vermeld, dit kunt u ook terug lezen op onze website,orderbevestiging en factuur.
Hier staat overal duidelijk vermeld dat u een grijze kabel heeft besteld.

Ook heeft u producten besteld met een langere levertijd, dit kunt u ook duidelijk terug lezen op onze website bij de bestelde producten / kabels.
Verder hebben wij binnen de aangegeven tijden gereageerd op uw e-mail.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Redhound | Klantenservice

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Bestelling ging prima, geen problemen ondervonden. Na een klein jaar begon de desbetreffende kabel een klein defect te vertonen bij de aansluiting, hierdoor viel soms het beeld weg. Ik heb het contactformulier ingevuld en kreeg binnen 4 uur bericht dat ik een nieuwe kabel krijg opgestuurd en dat ze de oude kabel niet terug willen hebben. Heel netjes afgehandeld als je het mij vraagt.

Verzending

Netjes verpakt, verzending ging redelijk snel

Klantenservice

Na een klein jaar contact opgenomen aangezien de gekochte kabel lichtjes verbreken begon te vertonen, dit omdat het contactpunt langzaam los begon te raken. Contactformulier ingevuld en binnen 4 uur een antwoord terug gekregen dat ik een nieuwe kabel krijg toegestuurd en dat ze de oude kabel niet terug willen hebben. Zeer netjes geregeld als je het mij vraagt.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Bij het product stond 2-3 werkdagen levertijd. Na 3 werkdagen nog niks ontvangen dus maar contact opgenomen waarna ze mij vertellen dat het ergens begin volgende week wordt verstuurd. Ze konden mij geen eens een precieze bezorgdatum geven. Ik heb uiteraard gevraagd of ik de bestelling kon annuleren maar daar reageerden ze vervolgens niet meer op. Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen want dat een bestelling iets langer op zich laat wachten is nog tot daar aan toe maar als de klantenservice dan ook nog eens zo waardeloos is houdt het voor mij op.

Verzending

Bij het product stond 2-3 werkdagen levertijd. Na 3 werkdagen nog niks ontvangen. Uiteindelijk 6 dagen moeten wachten.

Klantenservice

Waardeloze klantenservice, zie het verhaal bij de algemene beoordeling voor toelichting.

Beste heer Wenting,

Bedankt voor uw review.
U heeft inderdaad een product bij ons besteld met een langere levertijd, zoals ook vermeld op onze website en bij het product. Omdat het weekend er tussen zit en PostNL op maandag niet bezorgd zal uw bestelling a.s. dinsdag worden afgeleverd, geheel conform onze informatie op onze website.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Redhound Klantenservice

@jord75

Ik heb woensdagmiddag besteld, als de door u aangegeven levertijd van 2-3 werkdagen klopte dan was mijn bestelling in het ergste geval op zaterdag bezorgd.
Je gaat ook niet in op mijn opmerking over de klantenservice. Hoe kan het dat de klantenservice mij eerst niet kan vertellen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt en mij vervolgens negeert?
Ik heb vandaag, een dag voor dat mijn bestelling alsnog zou worden bezorgd volgens u, opeens een mail gekregen waarin staat dat mijn geld binnen 3 werkdagen wordt teruggestort.
Ik heb net bij een andere webshop besteld en die bezorgt mijn bestelling morgen. Oftewel : als ik geen zaken met Redhound had gedaan dan had ik mijn bestelling al een week eerder kunnen hebben. Ik blijf bij mijn advies : doe geen zaken met deze webshop.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

De website is voorzien van handige filters. Tevens kun je artikelen van de verschillende redhound shops in je winkelwagen zetten voordat je de bestelling afrond. Een erg prettige ervaring.

Klantenservice

Onverhoopt was een artikel dat ik besteld had foutief geleverd (productnummer week 1 cijfertje af). Nadat ik dit doorgaf werd het juiste artikel direct verstuurd en mocht ik het verkeerde artikel houden (het betrof een kabelgoot). Super netjes!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Hier maar 1 review te vinden, maar op trustpilot een hoop positieve reviews (is dit niet gewoon het bedrijf achter coolblue trouwens??).

Prima navigeerbare site en overzichtelijke emails.

Een "HQ digitale RCA audio kabel 1.5 meter" besteld.

Verzending

Redelijke verzendkosten van €2,95, gratis bij een bestelling vanaf €20.

Product netjes in bubbeltjes enveloppe verzonden en de volgende dag via de brievenbus in huis.

Klantenservice

Klantenservice telefonisch niet bereikbaar(!?).
Kreeg een bandje met deze mededeling, voor contact moest ik maar een email sturen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Pas op dat je bij Redhound niet per ongeluk het vakje 'zakelijk' aanklikt tijdens het afronden van je bestelling, want je verliest bij Redhound meteen de bescherming van het "consumenten"recht, wat inhoud dat het retourbeleid van "14 dagen niet goed geld terug garantie" - waar Redhound mee adverteert - niet opgaat. Deze email heb ik ze daarop gestuurd, waarop Redhound verwijst naar de kleine lettertjes:

"Aangezien u wezenlijk onderscheid maakt in retourbeleid voor zakelijk gebruik en voor prive-gebruik ten nadele van de [zakelijke] klant, is het ook aan u om naar het zakelijk dan wel privegebruik te vragen tijdens het bestelproces.

Los hiervan getuigt het niet van enig verantwoordelijkheidsbesef naar uw zakelijke klanten toe. Begrijpt u wellicht de gedachte achter het consumentenrecht niet: Dat mensen een product pas kunnen beoordelen als ze het product in hun handen hebben? [...]

Betalen zij [klanten die zakelijke aankopen doen] voor dezelfde producten niet dezelfde prijzen? Dan hoort daar ook dezelfde service bij."

Klantenservice

De emailcorrespondentie met Redhound verliep vlot, maar verwijzen naar de kleine lettertjes is niet klantvriendelijk als het om iets gaat dat naar alle redelijkheid en billijkheid niet correct is: Naar mijn mening past het niet breed uit te adverteren met de 14 dagen niet goed geld terug garantie, als dit niet geldt voor mensen die de aankoop als 'zakelijk' hebben aangemerkt.
Het zou Redhound passen die onduidelijkheid ook toe te geven in de aftersales.

Dit was hun reactie op mijn email:

"Bedankt voor uw bericht en reactie.
Al deze informatie staat op onze website vermeld, ook geeft u aan in de checkout of het om een particuliere of zakelijke bestelling gaat."

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Wij bij Redhound.nl gaan erg coulant om met retouren, zowel zakelijk gezien als particuliere klanten van Redhound. U heeft het over consumenten recht, dit recht gaat inderdaad over het recht van consumenten, zoals het woord al aangeeft.
Zakelijk klanten van Redhound hebben bij ons hetzelfde recht en mogen bestellingen of producten zonder opgaaf van reden retour sturen binnen 14 dagen.
Dit ter informatie.

Met vriendelijke groet,

Redhound | Klantenservice

Scorekaart voor Redhound

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True