hijdra.com

392 producten en 441 uitvoeringen

Gebruikers over webshop hijdra.com

Review toevoegen
Algemeen

hijdra.com verleent uitstekende service en kennis. Zij weten wat zij doen, kunnen goed luisteren naar de klant en geven daarop passend advies. Geen poespas, een goede zaak waar ik u heen kunt voor kwaliteit en advies.

Verzending

Verzending was perfect. Alles werd op tijd geleverd en binnen geplaatst. Nergens sporen van beschadiging te bekennen wat ik eerder wel heb gehad met andere bedrijven.

Klantenservice

Klantenservice is uitstekend, er werd goed naar mij geluisterd en daarop werd passend professioneel advies gegeven zodat ik met een goed gevoel de aankoop kon doen.

Algemeen

Ik bestel al ongeveer 7 maanden kantoorartikelen voor ons bedrijf. Ze hebben bijna alles op voorraad. Prijzen zijn lager dan Staples , CB groep.

Binnen 1 max 2 dagen zijn de spullen op kantoor

Klantenservice

Mijn ervaring met de klantenservice is hoe behulpzaam ze zijn.
Ze staan klaar om je te helpen en komen niet met extra verkooppraatjes om extra artikelen te verkopen. straight to the point. Je stelt een vraag en je krijgt alleen de antwoord op je vraag

Algemeen

Makkelijk bestellen, ook als er iets bijzonders nodig is. Duidelijke communicatie met de medewerkers van All Office Hijdra.

Snel en goed

Klantenservice

Je kunt in overleg ook artikelen afhalen.

Algemeen

Meerdere keren heb ik nu voor mijn bedrijf inkopen gedaan voor kantoorartikelen en meubilair bij Hijdra, ook nu kwam ik ze op tweakers tegen toen ik op zoek was naar een nieuwe printer, ik zag dat die het goedkoopst was en ik heb gelijk besteld, de volgende dag was de printer binnen.

Verzending

Printer volgende dag na bestelling binnen, perfect in orde.

Klantenservice

In het verleden wel is vragen gehad over producten en altijd werd ik direct goed geholpen, ook met de inrichting van mijn kantoor ben ik langsgekomen om het een en ander te bespreken, dit verliep altijd erg prettig.

Algemeen

Om te beginnen was ik op site van Hijdra gekomen via tweakers.net. Ze staan daar als voordeligste genoteerd met de labelwriter 450. Eenmaal op de site van Hijdra bleek er een mooie aanbieding te zijn, bij aankoop van 6 rollen labels, de printer voor nop! Aangezien ik nogal wat van zins ben en toch flink wat labels nodig heb was dat een no-brainer...

Verzending

Hijdra heeft volgens afspraak verzonden, altijd jammer als tante pos dan weer roet in het eten gooit, maar dat is niets dat ik Hijdra kan verwijten.

Er was nog wat overtollige ruimte in de doos, die door Hijdra mooi opgevuld werd met een royale zak gemende drop! Heel lief nog zo bovenop een gratis labelwriter.

Algemeen

Ik ben al een tijdje een vaste klant bij All Office Hijdra. De totaalbeleving van het bestellen bij Hijdra geeft mij een goed gevoel en dat is de reden dat ik meerdere keren besteld heb.
Ten eerste is de showroom in Leimuiden erg mooi, ze hebben de meest gangbare artikelen op voorraad in de showroom, die wordt gerund door erg vriendelijk personeel. Het is misschien wat minder handig dat ze niet alles op voorraad hebben, maar dit is ze vergeven want het assortiment is ontzettend groot. Mocht het zo zijn dat ze een bepaald artikel niet op voorraad hebben proberen ze er toch alles aan te doen om het toch te leveren en misschien in het assortiment op te nemen.
Mijn laatste bestelling bij All Office Hijdra betrof de Dymo 450 label printer. Dit is een erg fijne printer en ik heb er al eerder naar staan kijken in de showroom. Toen deze in de aanbieding kwam voor 72.54 waren ze ook nog eens de goedkoopste in de pricewatch. Ik heb de bestelling via ideal geplaatst en de volgende morgen stond er een vriendelijke man van de eigen bezorgdienst voor de deur. Ik kon gaan knutselen aan mijn labelprinter.

Verzending

Zoals ik dus al verteld had werd de printer door de eigen bezorgdienst bezorgd. De doos is mij ook persoonlijk overhandigd en dat vind ik erg fijn. De printer was goed verpakt en ik kon zowel aan de buitenkand als in de binnenkant geen schade ontdekken, wat ik normaal vind.

Klantenservice

Toen ik aan de slag wou gaan met de printer kwam ik op het volgende probleem: ik was vergeten labels mee te bestellen. Er zat wel een startersrol adresetiketten bij, maar deze waren van het verkeerde formaat (voor het doel waarvoor ik ze ging gebruiken). Ik heb ze opgebeld en ben heel vriendelijk geholpen. Nadat ik mijn printer had vermeld is voor mij opgezocht welke labelrollen compatibiel zijn met mijn printer en mij gevraagd welke ik wil hebben. Na een keuze gemaakt te hebben zijn deze besteld, als het goed is staat morgen de bezorger weer voor de deur.

Algemeen

Ik koop eigenlijk al enkele jaren m'n cartridges en papier bij All Office Hijdra, en incidenteel wat andere spullen als bijv. pennen of een lamineerapparaat.
De cartridges die ik er regelmatig haal:
zijn zo te zien is All Office Hijdra lang niet de goedkoopste, maar ja de winkel is voor mij op loopafstand en ik kan het direct mee naar huis nemen.

Verzending

Eerlijk gezegd eigenlijk een beetje een rare ervaring met verzending,
ik had namelijk een keer een bestelling niet afgehaald waarna zij het thuisbezorgd hadden.
Op zich ook niet erg, maar het verraste mij wel.
Na informeren bleek dat ze dit hadden gedaan omdat ik in aanmerking kwam voor gratis bezorgen en 'het toch op de route lag'.

Klantenservice

After- en presales van deze winkel vind ik eigenlijk heel goed, vooral in de winkel hebben ze elke keer de tijd voor me genomen en hebben ze mij goed kunnen helpen met m'n keuze al wilde ik bijv. een lamineerapparaat of een inbindapparaat. Vooral dingen als hoesjes opzoeken vind ik nogal lastig dus dat pakken ze dan gewoon voor me.
Cartridges en papier weet ik natuurlijk wel zonder advies te bestellen
In het begin wel een keertje de verkeerde cartridges meegenomen, toen ik daar na twee weken achter kwam kon ik ze zonder problemen omwisselen.

Scorekaart voor hijdra.com

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie