hijdra.com

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Ik bestel al ongeveer 7 maanden kantoorartikelen voor ons bedrijf. Ze hebben bijna alles op voorraad. Prijzen zijn lager dan Staples , CB groep.

Verzending

Binnen 1 max 2 dagen zijn de spullen op kantoor

Klantenservice

Mijn ervaring met de klantenservice is hoe behulpzaam ze zijn.
Ze staan klaar om je te helpen en komen niet met extra verkooppraatjes om extra artikelen te verkopen. straight to the point. Je stelt een vraag en je krijgt alleen de antwoord op je vraag

Scorekaart voor hijdra.com

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie