Hashop.nl

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestelling en levering was prima , echter van de 12 geleverde Qubino dimmers bleken er 2 niet te werken , deze zijn teruggestuurd op verzoek van de HAshop maar zijn volgens hen nooit aangekomen, dit is natuurlijk een gemakkelijke reactie om onder je garantie uit te komen , waardeloze zaak .

Verzending

Levering was prima , maar spullen zijn bij retourzending onder garantie zogenaamd nooit aangekomen.

Klantenservice

Na retourzending op de door HAshop aangegeven wijze , zijn de spullen volgens hen nooit aangekomen, het excuus was dat er veel poststukken kwijt raken.

Algemeen

Een fibaro rollershutter besteld. Deze was snel binnen. Helaas was deze module defect, maar na contact met HAshop deze kunnen opsturen en zonder problemen een nieuwe kunnen krijgen

Verzending

Goed verpakt en snelle levering. Precies zoals afgesproken

Klantenservice

Zonder problemen een nieuwe module kunnen krijgen toen de geleverde defect bleek te zijn. Top service zonder moeilijk gedoe.

Algemeen

Vier z-wave producten besteld, was tegen een scherpe prijs, en lekker op tijd aangekomen. De website is prima in order, bestellen is makkelijk en zoals het hoort in 2017.

Verzending

goed verpakt, en volgens belofte verstuurd.

Klantenservice

Helaas waren twee modules kapot, deze zijn zonder gezeur omgeruild. geeft vertrouwen, mocht er iets mis gaan hersteld hashop.nl zich prima! Ga hier waarschijnlijk vaker bestellen!

Klantenservice: Score: 0

Goede website. Bestellen en betalen ging eenvoudig, verzending precies volgens verwachte levering. Kreeg netjes een track&trace code toegestuurd.

Algemeen

Goede informatie gekregen en een snelle levering. Het advies was erg belangrijk en zorgde er voor dat ik de juiste aankoop beslissing maakte.

snel, zoals verwacht

Algemeen

Via de Pricewatch bij deze shop uitgekomen voor een RFXCOM USB 433.92MHz receiver + transmitter Ext om aan mijn Raspberry Pi te hangen. Was eenvoudig om deze hier te bestellen. Bij het aanklikken bleek ook nog eens dat je korting kreeg op de Aeotec USB Stick - Z-wave Plus Gen-5 die ik ook nodig had dus super.

Verzending

Producten zaten netjes in een envelop die door de brievenbus kon. Met daarbij een kort infobriefje voor de firmwaredownload op de site van RFXCOM

Algemeen

Top bedrijf, Wij hebben een Fibaro home center 2 gekocht met een paar modules een van deze modules bleek niet goed te zijn waar wij deze voor wilde gebruiken, zij hebben meteen een andere samen gesteld en gemonteerd en netjes verpakt opgestuurd werkt in een keer..!! ook hebben ze de eerste set met onderdelen van te voren kosteloos opgestuurd zodat we hier mee aan de gang konden het restant ook kosteloos opgestuurd echt netjes echt aan te raden top bedrijf als ik nog meer z-wave materiaal moet hebben bestel ik daar.

Verzending

super snel alles wat ze op vooraad hebben, dag er op binnen het restand later kostenloos opgestuurd. goed verpakt.

Klantenservice

ik geef niet snel 5 sterren en ben best kieskeurig maar dit bedrijf is echt goed bezig vol houden HaShop

Algemeen

Duidelijke site, de RFXcom gekocht niet gelijk besteld aangezien ik het wilde ophalen. Gebeld rond 9:00 door een storing van Ziggo konden ze de telefoon niet opnemen maar ben direct terug gebeld. Gevraagd of ik een RFXcom kon komen op halen en dit was geen probleem, dus ik stond 10 min later voor de deur.

Ik werd vriendelijk ontvangen en het pakketje lag al voor mij klaar. Een korte uitleg gehad hoe het werkte en nog wat tips gekregen.

Betaald en naar huis gegaan om direct hiermee aan de slag te gaan.

Verzending

Pakketje opgehaald maar dat ging ook super! Vriendelijk ontvangen en super geholpen.

Klantenservice

Vriendelijk en duidelijk korte uitleg gehad hoe het werkte en nog wat tips gehad.

Cybje Karma 35,8K
Algemeen

Het is gewoon een goede duidelijke webshop. Alle informatie is er te vinden, het bestelproces werkt zoals je verwacht dat het werkt en de shop ziet er professioneel uit. Ook is er een blog met wat extra informatie, wat zeker in geval van Domotica erg interessant is. Zeker beter dan de gemiddelde webshop.

Verzending

Goede status update, goede verpakking en snel binnen. Niks op aan te merken.

Klantenservice

Qua klantenservice dacht ik in eerste instantie dat het mis ging. Ik had een mail gestuurd omdat ik de helft van mijn bestelling retour wilde sturen, omdat ik het niet goed werkend kreeg. Ik kreeg geen reactie. Uiteindelijk op eigen initiatief het toch maar retour gestuurd, maar toen hoorde ik niks. Bijna een week later gebeld en toen bleek dat ze het toch hebben ontvangen, maar dat mijn mail nooit is gezien.

Wel een beetje raar vond ik, maar degene die ik aan de lijn had (ik denk de eigenaar) gaf wel goede uitleg en zegde toe het snel op te lossen en mijn betaling terug te sturen. De terugbetaling was direct de volgende dag al binnen (op Hemelvaartsdag zelfs).

Al met al netjes opgelost dus en ik ben ervan overtuigd dat het contact dat misliep gewoon een rare samenloop van omstandigheden is, want deze webshop doet duidelijk z'n best voor de klanten. Daarnaast bleek in het telefoongesprek dat er duidelijk verstand is van Domotica, dus voor advies kun je er ongetwijfeld ook goed terecht.

Al met al kan ik deze webshop dus wel aanraden.

Algemeen

Aanrader, alles prima gegaan bij mijn bestelling.

Rfxtrx433E gekocht bij HaShop. Vier shops op Tweakers verkochten het apparaat, voor allemaal de zelfde prijs. HaShop had de meeste reviews in de afgelopen tijd, dus daar de bestelling geplaatst.
Website is modern en duidelijk.

Verzending

Bij het bestellen heb ik de -"Extra opties: Handtekening voor ontvangst alleen huisadres"- gebruikt. Kostte 50 cent extra maar ik hoefde toch niet te tekenen, beetje zinloos dus.

Men gebruikt track and trace van postnl.nl, en dat is fijn. Pakketje is daarmee goed te volgen en je weet in welke "time-window" je thuis moet zijn. (sommige andere vervoerders zijn super vaag met hun track and trace. Post.nl is prima)

Apparaat arriveerde de volgende dag. Verpakt in een piepklein doosje, paste net niet door de brievenbus. Ik had voor een bestelling van dik 100 euro liever een iets groter doosje gezien. Dit doosje gaf niet meer bescherming dan een envelop.
Het apparaatje was gewikkeld in noppenplastic. Behalve een pakbon zat er verder niets in het doosje, ook geen gebruiksaanwijzing of iets dergelijks. (Dat is geen probleem, ik wist wat ik kocht). Een bulk product, geen retail.

Verzending: Score: 4
Algemeen

Prima (automatisch) gegenereerde e-mails over het bestel proces en de website is prettig qua lay-out. Het is wel een webshop met specifieke producten voor de wat gevorderde Domotiga bouwer. Min puntje is wel dat de omschrijvingen bij de door mij bestelde Rfxcom sumier is. had wel meer gemogen.

Verzending

een RFXcom met gratis DIO stekker ontvanger. Product is prima. Maar zoals gemeld is informatie op de website erg sumier. Zo wist ik niet dat een DIO stekker 1-op-1 hetzelfde is als klik-aan-klik-uit. moest dat met google zoeken. ook geen documentatie links of iets van begeleiden schrijven meegeleverd in het pakket. puur alleen het product in een (prima!) doos met luchtzakjes.

Algemeen

Hier een Aeon Labs Z-Stick II besteld voor een goede prijs.

Via www.shopkorting.nl overigens nog 2,5% van aankoopbedrag 'verdiend', hashop.nl is bij shopkorting aangesloten blijkbaar.

Verzending

Item werd gratis verzonden via brievenbuspakje, ik kreeg netjes de PostNL Track 'n Trace code doorgestuurd. Item werd verstuurd in bubbelenvelop en was de volgende dag in huis, keurig.

Algemeen

Prettige site,zeker na de recente vernieuwing.
Ruime voorraad.
Verwijst naar betere producenten daar waar van toepassing.

Verzending

Snelle levering ( volgende dag)
Vaak haal ik op uit het werk, buiten winkeltijd.

Klantenservice

Uitstekende service, prettig advies.
indien toch een defect, zonder probleem omruilen, zonder nauw te letten op garantie termijn.

Algemeen

Overzichtelijke website met daarachter een ongekend service apparaat! Deze site heeft meer gedaan, dan je kan verlangen om toch nog aan mijn product te kunnen komen!

Stipt volgens afspraak.

Klantenservice

De aftersales van dit bedrijf is zeer goed en ongelofelijk, wat hier word gedaan om de klant blij en tevreden te maken Ben zeer blij met de Maxi controller, ontzettend bedankt dat het je uiteindelijk gelukt is om nog zo'n exemplaar te kunnen bemachtigen!

Scorekaart voor Hashop.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie