168 producten en 183 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AMMS Electronics

Review toevoegen
Verzending: Score: 4

Algemeen

Makkelijk besteld, daarna een bevestiging van de order en betaling. Miste alleen een verzend bevestiging.
Veder gewoon prima.

Verzending

Degelijke doos met lucht zakken en een extra plastic om het product heen om het te beschermen,.

Algemeen

AMMS Electronics heeft een overzichtelijke en een prettige website. Alle artikelen zijn goed gesommeerd en dus heel makkelijk te vinden. De prijzen zijn scherp en meestal een stuk goedkoper vergeleken met andere sites.

Verzending

Ik heb enige tijd geleden een WD harde schijf besteld. Op de dag van bestelling heb ik een email ontvangen dat het product verpakt en verzonden is. De volgende dag had ik het in huis en was keurig en degelijk verpakt. De schijf begon na een week kuren te vertonen. Ik heb gelijk contact opgenomen met het bedrijf. Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen toen. De schijf kon ik zonder problemen retourneren en kreeg daarna een nieuwe opgestuurd.

Klantenservice

De klantenservice heeft mijn klacht spoedig en professioneel afgehandeld en daar was ik heel blij mee.
AMMS Electronics weet wat kwaliteit en service inhoud. Het is een topwinkel! Zeker een aanrader om bestellingen bij deze webshop te plaatsen.

Algemeen

Via Tweakers kwam ik bij AMMS terecht en wilde een videokaart bestellen, na drie bestelpogingen waarbij ik telkens een foutmelding kreeg, wilde ik in de eerste instantie afhaken en elders bestellen. Ik zocht via Tweakers al een andere shop en kreeg een telefoontje van AMMS, zij gaven aan een paar bestellingen van mij te zien die niet goed doorgekomen waren en vroegen zich af of er aan hun kant iets mis ging, ik legde het probleem uit en de medewerker gaf aan dat er aan hun kant niets op te merken is maar op allestoringen.nl wel te zien is dat mijn bank enkele problemen had. De medewerker verzocht mij om het even later nogmaals te proberen. Uurtje later heb ik de bestelling correct kunnen plaatsen.

Verzending

Bestelling heb ik de volgende dag af kunnen halen bij de Primera. Product was keurig ingepakt.

Klantenservice

Erg fijn dat uit eigen initiatief contact met mij is gezocht na dat zij een aantal mislukte bestellingen van mij opmerkten en ook duidelijk gecommuniceerd wat de oorzaak van het probleem was (zie algemeen)

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Helaas is de after sales van dit bedrijf niet wat het moet zijn dus kun je beter niets bij hen bestellen

Klantenservice

Bij dit bedrijf anderhalf jaar geleden een WD RED 2TB gekocht voor in de NAS. Nu was er een WD RED 2TB kapot in de NAS (er zaten er 2 in) en zoek ik naar een rekening van zo een schijf en ik vindt de rekening van dit bedrijf. Ik stuur een PRN formulier in voor een RMA aanvraag waarop ik het serienummer van de schijf moet invoeren naar dit bedrijf. Ik vul dat keurig in en ik krijg het bericht dat ik het product kan opsturen. Op de rekening stond geen serienummer dus ik kon zelf niet controleren of deze schijf overeenkwam met de rekening die ik had gevonden. Nadat ik het product heb opgestuurd krijg ik een bericht dat dit niet de schijf is die dit bedrijf geleverd heeft en dat wij ¤ 10,-- moeten opsturen om de schijf terug te krijgen. Dit had men dus al vanaf het PRN formulier kunnen controleren voordat wij kosten gingen maken voor versturen. Dit is geen goede service.

Geachte heer/mevrouw de Vries Lentsch,

Wij vinden deze review geheel onterecht.

U heeft bij ons een RMA aangevraagd. Hier hebben wij op gereageerd en een retournummer toegekend. Wij controleren echter niet van te voren op het serienummer. Dit is de verantwoordelijkheid van de klant om na te gaan bij welke leverancier het product aangeschaft is.

Het klopt inderdaad dat op de rekening geen serienummer staat aangegeven, echter heeft u ook keurig de rekening meegestuurd samen met het product. De rekening heeft u gedownload in uw account op onze website. Voordat u naar de factuur navigeert, komt u eerst de orderbevestiging tegen. Hier staat wel degelijk het serienummer vermeld wat bij de bestelling hoort. Dit kon u, voordat u het product ging opsturen ook zien en dus wel degelijk opmerken dat het product niet bij de betreffende bestelling hoort.

Wat betreft de verzending naar ons toe. Dit is helemaal niet gebeurd volgens onze procedure wat vermeld staat in de instructie om een product te retourneren. Wij hebben de harde schijf in een enveloppe ontvangen met postzegels erop.

Verder geeft u aan dat de “After Sales” bij ons niet zou zijn, zoals het moet zijn. Dit betreft niet onze verkoop…

Bovendien heeft u in het verleden twee keer een RMA aanvraag gedaan. Dit hebben wij naar alle tevredenheid opgelost.

Tot slot betreuren wij het ten zeerste dat u op deze manier reageert.

Met vriendelijke groet,

Algemeen

Savonds om 23:15 uur een bestelling geplaatst en werd de volgende dag om 12:15 uur afgeleverd.

Verzending

Snelste levering die ik ooit heb meegemaakt!

Algemeen

De externe harde schijf waar ik naar op zoek was (gevonden via Tweakers.net) was tegen scherpe prijs aanwezig. Tevens is de webshop overzichtelijk en kan er vlot besteld worden.

Verzending

De verzending werd op tijd geleverd binnen paar dagen

Klantenservice

Ik kreeg SMART errors op mijn NAS nadat ik de externe harde schijf die ik had aangeschaft heb aangesloten. Daarom heb ik deze terug gestuurd naar de winkel. De harde schijf is toen uitgebreid gecontroleerd met de speciale tools van de fabrikant zelf en daaruit bleek dat de harde schijf in orde was. Toch kreeg ik voor de zekerheid een nieuwe opgestuurd en werden ook nog eens mijn verzendkosten vergoed. Ik ben dus zeer tevreden met deze uitstekende service. Ondanks dat er geen mankementen waren aan de harde schijf ben ik dus uitstekend geholpen en hier ben ik zeer tevreden over!

Algemeen

ik zocht een i7 7700 k. en toevallig was bij amms de goedkoopste. meteen gekocht en binnen 1 werk dag(vrijdag nacht besteld. en zaterdag avond binnen) wat wil je nog meer? topper winkel!!!

Verzending

boven zeg ik al. halve dag voor bezorgen!

Algemeen

Wilde de Samsung 850 EVO 250GB SSD aanschaffen. Koos in eerste instantie voor Coolblue vanwege hun bekendheid en goede reputatie, maar werd afgeschrokken door de belachelijk hoge prijs die zij vroegen voor een SATA III-kabel (¤20!!). Dat moet anders kunnen, en inderdaad, bij AMMS betaal je slechts ¤3,50 voor een SATA III-kabel. Daar had ik dus niet het gevoel opgelicht te worden door tientallen euro's voor een kabeltje te moeten betalen.

Verzending

Ik had er voor gekozen om de bestelling te laten afleveren bij een afhaalpunt, omdat ik niet thuis zou zijn. Maar ik werd gebeld door AMMS dat het ook door de brievenbus kon en dat het pakje dan nog diezelfde dag door hun eigen bezorgdienst bij mij thuis bezorgd kon worden. Zo zou ik mijn bestelling een dag eerder in huis hebben.
Een winkel die meedenkt! Dat kom je niet vaak tegen, fantastisch!!

Klantenservice

Zie beschrijving bij verzending. Geweldig!

Verzending: Score: 0
Algemeen

Betaling gaat via Ideal zoals je gewent bent.
Je krijgt gelijk een bevestiging van de shop dat er betaald is.

Echter de dag na mijn bestelling van een Iphone7 word het geld zonder communicatie terug gestort op mijn rekening. Als ik inlog is mijn bestelling gesloten wat hier de reden van is blijft onduidelijk.
Zeer slecht dat dit gebeurd zonder enige vorm van communicatie.

Alles is uit eindelijk goed opgelost

Klantenservice

Zoals aangegeven communicatie schort hier, waarom is mijn geld terug gestort waarom is mijn bestelling gesloten.
Als er iets verkeerd was gegaan kan ik dat begrijpen als er communicatie was geweest.

Na deze review alsnog een mail gekregen met uitleg, en een goede afhandeling vanuit de klanten service.

Mijn review is dan ook positiever aangepast.

Algemeen

Ik had een SSD schijf van Samsung besteld en betaald via Ideal. Mijn product werd netjes op tijd geleverd en ben goed op de hoogte gehouden via e-mails met track & trace code zodat je je bestelling kan volgen wanneer je je product ontvangt op de datum inclusief tijd indicatie van levering.

't Probleem wat ik had was dat de PostNL chauffeur mijn pakket niet had afgeleverd en zelf had getekend en gescand waardoor in het systeem van PostNL mijn SSD stond afgeleverd en deze chauffeur beweerde dat ik het ontvangen had in mijn brievenbus.

AMMS electronics stelde gelijk een onderzoek in bij PostNL nadat ik hun op de hoogte had gesteld van het feit. PostNL ging met de klacht naar de chauffeur en deze vertelde aan hun dat hij het afgeleverd en daarmee was de kous afgedaan voor PostNL.
AMMS Electronics ging hier niet mee akkoord en stelde een 2e onderzoek in. Uiteindelijk hebben zowel AMMS Electronics als mezelf aangifte gedaan bij de politie voor vermissing/diefstal van het product.

Om mij een lange wacht tijd te besparen heb ik door hun uitstekende service & medewerking een nieuwe SSD schijf ontvangen die persoonlijk werd bezorgd door hun eigen bezorgdienst.
Intussen zal AMMS Electronics het verhalen bij PostNL.

Hierbij wil ik nogmaals AMMS Electronics bedanken voor hun medewerking & service.

Ik raad AMMS Electronics zeker aan voor het kopen van je producten. Kwaliteit en service staat hoog in het vaandel.

Verzending

Uitstekende levering en prima verzorgd.

Klantenservice

Uitstekende service en goede klantenservice. Het is mij duidelijk dat de klant koning is bij AMMS Electronics wat ik zeer waardeer en op prijs stel.

Algemeen

Ik heb al vaker bij deze webwinkel besteld, tot nu toe altijd zeer tevreden geweest en geen problemen gehad, daarom dacht ik dus maar eens mijn ervaring te delen.

Verzending

Mijn laatste bestelling heb ik op dinsdag geplaatst en daarbij in het bestel formulier verzocht om deze op vrijdag te laten bezorgen. I.v.m. werk kon ik niet eerder dan vrijdag het pakket in ontvangst nemen. AMMS heeft daar keurig rekening mee gehouden en de bestelling donderdag verzonden, donderdag middag kreeg ik ook meteen de track & trace.

Klantenservice

Bij de bestelling heb ik per ongeluk een product te veel besteld die uit eindelijk niet nodig bleek te zijn. Dit heb ik ook bij AMMS gemeld waarna zij mij hebben door verwezen naar hun retour pagina, hier heb ik het retour formulier ingevuld. Binnen een uur kreeg ik antwoord met een retournummer en instructies voor het retour zenden. Ik heb die zelfde dag nog het product retour verstuurd, de volgende dag kreeg ik van AMMS een bevestiging dat deze ontvangen is en het bedrag binnen twee werkdagen weer op mijn rekening zou staan. De dag daarna stond het alweer op mijn rekening!

Algemeen: Score: 2
Algemeen

Informatie op de site is ontoereikend. Bij een monitor werd een buitenlandse power kabel meegeleverd waardoor het product onbruikbaar is tenzij men extra kabels bijbestelt.

Na vlot contact met de klantenservice is er een nieuwe juiste kabel nagestuurd.

Verzending

Doos was lichtelijk beschadigd.

Klantenservice

Snelle afhandeling van de klacht en netjes opgelost.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het is spijtig te horen dat u een monitor heeft ontvangen met een buitenlandse stekker. Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen wij u daarom ook een Nederlandse stekker toesturen. Zou u het betreffende ordernummer kunnen doorgeven?

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Algemeen

Website is overzichtelijk en een bestelling plaatsen ging eenvoudig. De bestelde router werd keurig volgens de aangegeven levertijd geleverd!

Verzending

Product was keurig verpakt en dezelfde dag nog verzonden.

Algemeen

Webshop is overzichtelijk en heeft een duidelijke (en correcte!) levertijd indicatie. Op voorraad besteld voor 17.00 uur is echt de volgende werkdag in huis. Qua prijs zijn ze ook erg concurrerend.

Verzending

Verzending was met zorg verpakt en in mijn geval de volgende dag al in huis. Communicatie verliep vlot en helder (track&trace info dezelfde dag bijvoorbeeld).

Klantenservice

Klantenservice was geweldig. Ik had namelijk nogal pech met mijn bestelling, een Synology NAS DS916+ en 4 3TB WD Red schijven. De NAS gaf na installatie namelijk nadat deze uit- en opnieuw aangezet was een foutmelding over schijf 1, dat deze defect zou zijn en vervangen moest worden. Contact opgenomen met de klantenservice en de vervangende schijf had ik de volgende dag al in huis! Helaas lag het uiteindelijk niet aan de schijf, maar aan de NAS aangezien de problemen bleven bestaan. Na het retour zenden van de NAS, had ik een nieuw exemplaar ook de volgende dag in huis! Top service dus, was mijn 2e NAS bestelling bij hun, zeker niet mijn laatste!

Verzending: Score: 4
Algemeen

Heb een NUC besteld via de pricewatch bij AMMS Electronics besteld. Overzichtelijke website, makkelijk bestel proces.

Verzending

Bij het bestel proces had je ruime keuze in het verzenden. Ook is het mogelijk om een dag te kiezen wanneer het geleverd wordt. Aangezien ik full-time aan het afstuderen ben, heb ik doordeweeks geen tijd om thuis te blijven. Daarom had ik gekozen voor een zaterdag levering. Ideaal vind ik. Ik had hem misschien wel eerder binnen kunnen krijgen (was direct leverbaar), maar door zelf te kiezen weet je ook zeker dat het dan komt.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Ik had verwacht een goede klantenservice te krijgen, maar dit viel erg tegen voor mij.

Verzending

Ik had de oordopjes in het weekend besteld en ik kreeg ze dinsdags geleverd dus dat was voldoende.

Klantenservice

Ik had Sennheiser oordopjes besteld. Heel sumier stond er bij een nadere omschrijving vermeld: Apple. Maar bij volumeregeling en pauze stond dit niet vermeld. Dus ik ben er vanuit gegaan dat de volumeregeling bij elke Ipod, telefoon etc mogelijk was. Ook omdat ik eerder Sennheiser oordopjes had van een nog goedkoper bedrag en deze geschikt waren voor alle soorten telefoons. Toen bleek, dat dat bij mijn htc telefoon niet werkte wilde ik het ruilen, maar dat mocht niet. Er werd strikt naar de regels gehandeld en niet de hand in eigen boezem gestoken, dat men het duidelijker had kunnen vermelden om elke verwarring te voorkomen.

Algemeen

Eerste bestelling bij AMMS van 2 WD Red 3TB schijven. Via tweakers op de site gekomen. Na invoer aantal snel naar winkelwagen. Keuze uit registratie of ongeregistreerd doorgaan. Keuze mogelijkheidn. voor verscheidene betaalmogelijkheden en afhalen of opsturen. Goed en duidelijk omschreve

Verzending

Op een feestdag besteld. Volgende dag mededeling dat de bestelling was verzonden met een track & Trace link naar PostNL. De volgende dag pakket ontvangen. Schijven waren apart in bubbeltjes folie gerold in een doosje, opgevuld met papiersnippers.

Urk Karma 25,2K
Klantenservice: Score: 0

Eerste bestelling bij AMMS. Paar LTO3 tapes besteld, even gebeld hoeveel ze er nog op voorraad hadden. Erg vriendelijk en snel geholpen. Vervolgens online besteld en verliep prima! Vandaag pakketje al keurig verplakt in huis! Uitstekend, niets dan lof en wellicht een nieuwe IT leverancier erbij.

Algemeen

Een paar uur na bestelling bedacht ik me alweer. AMMS was zo vriendelijk de order nog vóór verzending te annuleren.

Klantenservice

Ik had een tablet met 4G besteld, maar toen ik ging uitzoeken waar ik dan een SIM voor die tablet vandaan haal, kwam ik erachter dat een tablet met mobiel internet eigenlijk niet een heel goed idee is.

Helemaal mijn eigen fout dus. Ik heb AMMS toch gevraagd of ze de bestelling wilden omzetten of annuleren. Omzetten kon niet, maar annuleren kon wel, nog vóór het product überhaupt verzonden was. Twee dagen later stond het geld alweer op mijn rekening. Top.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Deze jongens hebben vaak goedkope iPads etc. via parallelimport. niks mis mee, doen! Zou er zo weer bestellen

Scorekaart voor AMMS Electronics

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie