×

Help Tweakers weer winnen!

AMMS Electronics

217 producten en 247 uitvoeringen

Gebruikers over webshop AMMS Electronics

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De externe harde schijf waar ik naar op zoek was (gevonden via Tweakers.net) was tegen scherpe prijs aanwezig. Tevens is de webshop overzichtelijk en kan er vlot besteld worden.

Verzending

De verzending werd op tijd geleverd binnen paar dagen

Klantenservice

Ik kreeg SMART errors op mijn NAS nadat ik de externe harde schijf die ik had aangeschaft heb aangesloten. Daarom heb ik deze terug gestuurd naar de winkel. De harde schijf is toen uitgebreid gecontroleerd met de speciale tools van de fabrikant zelf en daaruit bleek dat de harde schijf in orde was. Toch kreeg ik voor de zekerheid een nieuwe opgestuurd en werden ook nog eens mijn verzendkosten vergoed. Ik ben dus zeer tevreden met deze uitstekende service. Ondanks dat er geen mankementen waren aan de harde schijf ben ik dus uitstekend geholpen en hier ben ik zeer tevreden over!

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

ik zocht een i7 7700 k. en toevallig was bij amms de goedkoopste. meteen gekocht en binnen 1 werk dag(vrijdag nacht besteld. en zaterdag avond binnen) wat wil je nog meer? topper winkel!!!

Verzending

boven zeg ik al. halve dag voor bezorgen!

Algemeen

Wilde de Samsung 850 EVO 250GB SSD aanschaffen. Koos in eerste instantie voor Coolblue vanwege hun bekendheid en goede reputatie, maar werd afgeschrokken door de belachelijk hoge prijs die zij vroegen voor een SATA III-kabel (¤20!!). Dat moet anders kunnen, en inderdaad, bij AMMS betaal je slechts ¤3,50 voor een SATA III-kabel. Daar had ik dus niet het gevoel opgelicht te worden door tientallen euro's voor een kabeltje te moeten betalen.

Verzending

Ik had er voor gekozen om de bestelling te laten afleveren bij een afhaalpunt, omdat ik niet thuis zou zijn. Maar ik werd gebeld door AMMS dat het ook door de brievenbus kon en dat het pakje dan nog diezelfde dag door hun eigen bezorgdienst bij mij thuis bezorgd kon worden. Zo zou ik mijn bestelling een dag eerder in huis hebben.
Een winkel die meedenkt! Dat kom je niet vaak tegen, fantastisch!!

Klantenservice

Zie beschrijving bij verzending. Geweldig!

Algemeen

Betaling gaat via Ideal zoals je gewent bent.
Je krijgt gelijk een bevestiging van de shop dat er betaald is.

Echter de dag na mijn bestelling van een Iphone7 word het geld zonder communicatie terug gestort op mijn rekening. Als ik inlog is mijn bestelling gesloten wat hier de reden van is blijft onduidelijk.
Zeer slecht dat dit gebeurd zonder enige vorm van communicatie.

Alles is uit eindelijk goed opgelost

Klantenservice

Zoals aangegeven communicatie schort hier, waarom is mijn geld terug gestort waarom is mijn bestelling gesloten.
Als er iets verkeerd was gegaan kan ik dat begrijpen als er communicatie was geweest.

Na deze review alsnog een mail gekregen met uitleg, en een goede afhandeling vanuit de klanten service.

Mijn review is dan ook positiever aangepast.

Algemeen

Ik had een SSD schijf van Samsung besteld en betaald via Ideal. Mijn product werd netjes op tijd geleverd en ben goed op de hoogte gehouden via e-mails met track & trace code zodat je je bestelling kan volgen wanneer je je product ontvangt op de datum inclusief tijd indicatie van levering.

't Probleem wat ik had was dat de PostNL chauffeur mijn pakket niet had afgeleverd en zelf had getekend en gescand waardoor in het systeem van PostNL mijn SSD stond afgeleverd en deze chauffeur beweerde dat ik het ontvangen had in mijn brievenbus.

AMMS electronics stelde gelijk een onderzoek in bij PostNL nadat ik hun op de hoogte had gesteld van het feit. PostNL ging met de klacht naar de chauffeur en deze vertelde aan hun dat hij het afgeleverd en daarmee was de kous afgedaan voor PostNL.
AMMS Electronics ging hier niet mee akkoord en stelde een 2e onderzoek in. Uiteindelijk hebben zowel AMMS Electronics als mezelf aangifte gedaan bij de politie voor vermissing/diefstal van het product.

Om mij een lange wacht tijd te besparen heb ik door hun uitstekende service & medewerking een nieuwe SSD schijf ontvangen die persoonlijk werd bezorgd door hun eigen bezorgdienst.
Intussen zal AMMS Electronics het verhalen bij PostNL.

Hierbij wil ik nogmaals AMMS Electronics bedanken voor hun medewerking & service.

Ik raad AMMS Electronics zeker aan voor het kopen van je producten. Kwaliteit en service staat hoog in het vaandel.

Verzending

Uitstekende levering en prima verzorgd.

Klantenservice

Uitstekende service en goede klantenservice. Het is mij duidelijk dat de klant koning is bij AMMS Electronics wat ik zeer waardeer en op prijs stel.

Algemeen

Ik heb al vaker bij deze webwinkel besteld, tot nu toe altijd zeer tevreden geweest en geen problemen gehad, daarom dacht ik dus maar eens mijn ervaring te delen.

Verzending

Mijn laatste bestelling heb ik op dinsdag geplaatst en daarbij in het bestel formulier verzocht om deze op vrijdag te laten bezorgen. I.v.m. werk kon ik niet eerder dan vrijdag het pakket in ontvangst nemen. AMMS heeft daar keurig rekening mee gehouden en de bestelling donderdag verzonden, donderdag middag kreeg ik ook meteen de track & trace.

Klantenservice

Bij de bestelling heb ik per ongeluk een product te veel besteld die uit eindelijk niet nodig bleek te zijn. Dit heb ik ook bij AMMS gemeld waarna zij mij hebben door verwezen naar hun retour pagina, hier heb ik het retour formulier ingevuld. Binnen een uur kreeg ik antwoord met een retournummer en instructies voor het retour zenden. Ik heb die zelfde dag nog het product retour verstuurd, de volgende dag kreeg ik van AMMS een bevestiging dat deze ontvangen is en het bedrag binnen twee werkdagen weer op mijn rekening zou staan. De dag daarna stond het alweer op mijn rekening!

Algemeen

Informatie op de site is ontoereikend. Bij een monitor werd een buitenlandse power kabel meegeleverd waardoor het product onbruikbaar is tenzij men extra kabels bijbestelt.

Na vlot contact met de klantenservice is er een nieuwe juiste kabel nagestuurd.

Verzending

Doos was lichtelijk beschadigd.

Klantenservice

Snelle afhandeling van de klacht en netjes opgelost.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het is spijtig te horen dat u een monitor heeft ontvangen met een buitenlandse stekker. Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen wij u daarom ook een Nederlandse stekker toesturen. Zou u het betreffende ordernummer kunnen doorgeven?

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
AMMS Electronics

Algemeen

Website is overzichtelijk en een bestelling plaatsen ging eenvoudig. De bestelde router werd keurig volgens de aangegeven levertijd geleverd!

Verzending

Product was keurig verpakt en dezelfde dag nog verzonden.

Algemeen

Webshop is overzichtelijk en heeft een duidelijke (en correcte!) levertijd indicatie. Op voorraad besteld voor 17.00 uur is echt de volgende werkdag in huis. Qua prijs zijn ze ook erg concurrerend.

Verzending

Verzending was met zorg verpakt en in mijn geval de volgende dag al in huis. Communicatie verliep vlot en helder (track&trace info dezelfde dag bijvoorbeeld).

Klantenservice

Klantenservice was geweldig. Ik had namelijk nogal pech met mijn bestelling, een Synology NAS DS916+ en 4 3TB WD Red schijven. De NAS gaf na installatie namelijk nadat deze uit- en opnieuw aangezet was een foutmelding over schijf 1, dat deze defect zou zijn en vervangen moest worden. Contact opgenomen met de klantenservice en de vervangende schijf had ik de volgende dag al in huis! Helaas lag het uiteindelijk niet aan de schijf, maar aan de NAS aangezien de problemen bleven bestaan. Na het retour zenden van de NAS, had ik een nieuw exemplaar ook de volgende dag in huis! Top service dus, was mijn 2e NAS bestelling bij hun, zeker niet mijn laatste!

Algemeen

Heb een NUC besteld via de pricewatch bij AMMS Electronics besteld. Overzichtelijke website, makkelijk bestel proces.

Verzending

Bij het bestel proces had je ruime keuze in het verzenden. Ook is het mogelijk om een dag te kiezen wanneer het geleverd wordt. Aangezien ik full-time aan het afstuderen ben, heb ik doordeweeks geen tijd om thuis te blijven. Daarom had ik gekozen voor een zaterdag levering. Ideaal vind ik. Ik had hem misschien wel eerder binnen kunnen krijgen (was direct leverbaar), maar door zelf te kiezen weet je ook zeker dat het dan komt.

Algemeen

Ik had verwacht een goede klantenservice te krijgen, maar dit viel erg tegen voor mij.

Verzending

Ik had de oordopjes in het weekend besteld en ik kreeg ze dinsdags geleverd dus dat was voldoende.

Klantenservice

Ik had Sennheiser oordopjes besteld. Heel sumier stond er bij een nadere omschrijving vermeld: Apple. Maar bij volumeregeling en pauze stond dit niet vermeld. Dus ik ben er vanuit gegaan dat de volumeregeling bij elke Ipod, telefoon etc mogelijk was. Ook omdat ik eerder Sennheiser oordopjes had van een nog goedkoper bedrag en deze geschikt waren voor alle soorten telefoons. Toen bleek, dat dat bij mijn htc telefoon niet werkte wilde ik het ruilen, maar dat mocht niet. Er werd strikt naar de regels gehandeld en niet de hand in eigen boezem gestoken, dat men het duidelijker had kunnen vermelden om elke verwarring te voorkomen.

Algemeen

Eerste bestelling bij AMMS van 2 WD Red 3TB schijven. Via tweakers op de site gekomen. Na invoer aantal snel naar winkelwagen. Keuze uit registratie of ongeregistreerd doorgaan. Keuze mogelijkheidn. voor verscheidene betaalmogelijkheden en afhalen of opsturen. Goed en duidelijk omschreve

Verzending

Op een feestdag besteld. Volgende dag mededeling dat de bestelling was verzonden met een track & Trace link naar PostNL. De volgende dag pakket ontvangen. Schijven waren apart in bubbeltjes folie gerold in een doosje, opgevuld met papiersnippers.

Urk Karma 24,6K
Klantenservice:

Eerste bestelling bij AMMS. Paar LTO3 tapes besteld, even gebeld hoeveel ze er nog op voorraad hadden. Erg vriendelijk en snel geholpen. Vervolgens online besteld en verliep prima! Vandaag pakketje al keurig verplakt in huis! Uitstekend, niets dan lof en wellicht een nieuwe IT leverancier erbij.

Algemeen

Een paar uur na bestelling bedacht ik me alweer. AMMS was zo vriendelijk de order nog vóór verzending te annuleren.

Klantenservice

Ik had een tablet met 4G besteld, maar toen ik ging uitzoeken waar ik dan een SIM voor die tablet vandaan haal, kwam ik erachter dat een tablet met mobiel internet eigenlijk niet een heel goed idee is.

Helemaal mijn eigen fout dus. Ik heb AMMS toch gevraagd of ze de bestelling wilden omzetten of annuleren. Omzetten kon niet, maar annuleren kon wel, nog vóór het product überhaupt verzonden was. Twee dagen later stond het geld alweer op mijn rekening. Top.

Klantenservice:

Deze jongens hebben vaak goedkope iPads etc. via parallelimport. niks mis mee, doen! Zou er zo weer bestellen

Algemeen

'S avonds op dag 1 een Iphone 6s 64gb besteld.
Op dag 2 is deze verstuurd en op dag 3 ontvangen.

Verzending

Alles keurig ingepakt en geleverd. Een handtekening was noodzakelijk voor de ontvangs van het met PostNL geleverd pakje.
De telefoon zat in een verzegeld doosje, was compleet en voorzien van alle materialen ter bescherming van scherm, achterkant etc.

Klantenservice

Helaas was de telefoon niet goed. Het scherm reageerde telkens pas met de derde aanraking en ondanks de upgrade naar de laatste IOS versie en dat er geen bescherming op het scherm zat bleef ie het constant fout doen.
Op dag 3 (Vrijdag, 's avonds laat) dit gemeld met uitleg aan AMMS. Antwoord op dag 6 (maandag) waarbij retoursformulier ingevuld is en de opdrachten ontvangen voor het terugzenden van het pakketje.
Op dag 7 aangetekend per PostNL opgestuurd, dit is op dag 8 door AMMS ontvangen.
AMMS heeft op dezelfde dag (#8) de fout geconstateerd en een nieuw toestel opgestuurd. Deze heb ik op dag (#9) ontvangen is.
Telefoon werkte deze keer goed en functioneert tot nu toe ook probleemloos.

Samenvattend,
Iets online kopen is vandaag de dag geen kunst. Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de afhandeling indien er problemen ontstaan waarbij je het bestelde product terug moet sturen en eventueel een nieuwe krijgen.
Ik ben in deze dan ook erg blij de reviews van deze winkel goed doorgenomen te hebben om te zien hoe deze afgehandeld zijn bij andere klanten.
Heb ook geen enkel moment een onaangenaam gevoel gehad in het hele proces. AMMS heeft mijn steeds snel en correct geïnformeerd, te woord gestaan en de klacht keurig afgehandeld.
Voor mij is dit een webwinkel om te onthouden.

Algemeen

Vanwege de goedkoopste prijs voor een iPhone 6S 16GB op 24-11-2015 een bestelling geplaatst voor dit toestel. Bestellen, betalen en de mails met informatie allemaal keurig in orde en op tijd.

Verzending

Diezelfde avond ook nog een Track&Trace code ontvangen om de verzending via PostNL te kunnen volgen. Het toestel werd in de loop van de volgende dag bezorgd. De iPhone zat in een stevige kartonnen doos, en de verpakking zelf was nog in bubbelplastic en een antistatische zak gewikkeld. Om dit alles zat nog wat extra opvulling in de doos. Verzending en verpakking is uitermate goed te noemen!

Klantenservice

Na het uitpakken van het toestel viel mij op dat de kleurtint van het scherm niet overal gelijk was. Dit heb ik gemeld en mocht het toestel hiervoor opsturen naar een antwoordnummer. Na inspectie bij AMMS bleek er geen afwijking gevonden te zijn, maar het toestel zou binnen enkele dagen naar een Apple-store gebracht worden om het daar te laten inspecteren. Een paar dagen later kreeg ik bericht dat ook daar geen afwijking was gevonden. Hierop heb ik een mail gestuurd dat ik graag het aankoopbedrag retour zou willen ontvangen, minus de onderzoekskosten à ¤35,-. Dit was akkoord, zo is de afhandeling toch nog goed gelopen.

Klantenservice:

Prima winkel! Het product was makkelijk te bestellen. Howel ik hem heel laat in de avond (rond half 11) had besteld, kon ik hem de volgende al ophalen bij hun. Toen ik mijn product kwam ophalen, lag het al helemala klaar en alles werd netjes afgehandeld. Ik was heel tevreden over deze winkel!

Algemeen

Tijdje geleden een nieuwe HDD hier besteld, en al veel eerder een SSD bij het bouwen van mijn nieuwe PC. De eerste keer AMMS gekozen vanwege de goedkoopste prijs(op dat moment, geen idee of dat nu ook nog zo is), en de tweede keer vanwege de goede ervaring met deze winkel van de vorige keer en wederom een van de laagste prijzen.

Verzending

Beide pakketjes op tijd geleverd en SUPER verpakt, met de meer kwetsbare HDD verpakt in een paar lagen bubbeltjesfolie, met daaromheen een in verhouding tot de HDD en wat ik normaal voor grootte zie bij andere webshops een hele grote doos, helemaal gevuld met papierstrookjes! Uitstekend verpakt dus, ik heb er wel vertrouwen in dat mijn HDD geen last heeft gehad van eventuele schokken oid tijdens transport.

Algemeen

De website is prima, belangrijker voor mij is de prijs. De goedkoopste die binnen 24 uur de iPhone 6S 64GB kon bezorgen op 23-12-'15 volgens de Pricewatch.

Verzending

Ik bestel hem dus op 23-12'15 (moeilijkste periode om bezorgingen op tijd aan te laten komen)... Krijg ik op de dag dat ik bestelde een mail van ze of ik de volgende dag thuis ben om 12:00 uur omdat ze hem met de eigen bezorgdienst langs willen brengen! Die volgende ochtend bellen ze mij om 11:55 dat ze 12:00 uur niet meer halen en of 13:00 uur een probleem zou zijn. Ze hebben daar alle hens aan dek om zelfs rond de kerstdagen de levertijden te garanderen! Daarnaast zochten zij zelf de dialoog met mij op om de bestelling succesvol te laten verlopen. Ik schrijf normaal nooit webshop reviews maar dit is voor mij de uitspringer van het jaar, fantastisch!

Scorekaart voor AMMS Electronics

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie