LaptopCentrale

37 producten en 38 uitvoeringen

Gebruikers over webshop LaptopCentrale

Review toevoegen

Algemeen

Goede service, zeer behulpzaam.

Verzending

Het werd direct de volgende dag bezorgd.

Algemeen

Hele overzichtelijke site en uitstekende service. Mensen met veel verstand over de producten die je goed kunnen adviseren en informeren.

Verzending

in de namiddag besteld en de volgende middag om 13:30 geleverd.

Klantenservice

Heb een aantal keer gebeld voor informatie en advies en de telefoon werd binnen 2 seconde opgenomen en al mijn vragen werden goed beantwoordt en ik heb een goed advies gekeregen zonder eigen belang van hun. Ook per mail gelijk reactie!

Algemeen

een fijne overzichtelijke site, gemakkelijk te vinden waarnaar je op zoek bent en erg snelle afhandeling.

Klantenservice

Na een manco in de bestelling door eigen schuld, kon er zonder moeite omgewisseld worden. Ook netjes op de hoogte gehouden over de retour zending waar TNT nogal moeilijk mee deed.

Algemeen

Vierde laptop in een ruim jaar gekocht. Ditmaal een 'a-klasse' gebruikte HP. Apparaat ziet als nieuw uit. Blijkt ongeveer half jaar te zijn. Prijs scherp en verzending onmiddellijk. Voor Dell Latitudes en ditmaal dus een HP Elitebook, zou ik hen aanraden.

onmiddellijk en degelijk verpakt

Algemeen

Pijnloos een Dell Latitiude E5550 besteld. Geen problemen bij betalen ondervonden. Product kwam zonder gebreken aan.

Verzending

Kwam volgende dag aan. Gebruik van plastiek en karton ipv piepschuim was aangenaam.

Klantenservice

Laptop startte op een gegeven moment niet meer op. Opgestuurd en na 2 weken teruggekregen met een nieuw moederbord.

Algemeen

Snelle levering, snel te bestellen (had het twee weken eerder bij Dell zelf geprobeerd, dat liep na toutrekken -Dell wilde niet leveren en ontkende dat de prijs waarvoor ik besteld had een geldige was- uit op wachten totdat ik mijn geld terug kreeg; is inmiddels 6 weken na de betaling gelukt overigens).

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Op zoek naar een Dell Latitude E5570 uitgekomen bij Laptopcentrale die deze nog te koop had.
Er waren nog 2 modellen voorradig.
1 outlet product waar men specifiek meld dat deze geen webcam heeft ( https://laptopcentrale.nl...e-e5570-amdr7-i7hq-nwc-d/ ), en een verder identieke E5570 zonder deze mededeling ( https://laptopcentrale.nl...-e5570-amdr7-i7hq-hd-nwc/ )
Prijsverschil tussen beiden was ¤100, gezien een webcam wel wenselijk was, gekozen voor de duurdere versie, zodoende ¤100 extra betaald.

De volgende dag de laptop netjes mogen ontvangen, echter wel in de welbekende Dell outlet verpakking, en zonder webcam.
Men heeft mij dus gewoon de ¤100,- goedkopere outlet model verzonden, echter klantenservice ontkent dit.
Men wijst naar de "Extra informatie" tab, waar vermeld staat dat ook het duurder model geen webcam heeft.
Lekker misleidend, als een ander verder identieke laptop op de voorpagina expliciet vermeld word dat er geen webcam aanwezig is ga je er automatisch vanuit dat een duurder model, zonder deze melding dat wel zal hebben.
Dat ik hoogst waarschijnlijk alsnog het outlet model heb mogen ontvangen kan ik moeilijk hard maken. De laptop had wat lichte vingerafdrukken die ik nooit eerder op een nieuwe E5570 heb aangetroffen, laptop zat ook zeker niet in originele verpakking. (in verleden zo'n 9 E5570's aangeschaft, weet intussen heus wel in welke verpakking ze eigenlijk horen te komen)

Men bood nog aan dat ik de laptop op eigen kosten per koerier terug mocht sturen, geen gebruik van gemaakt, laptop was intussen al geļnstalleerd.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Snelle levering, scherpe prijs, wijzigingen in geheugen en SSD meteen correct uitgevoerd. Dell Latitude 7480. Inmiddels een aantal malen een Latitude gekocht. Steeds perfect.

Op tijd. Juist verpakt.

Klantenservice

Een maal een vraag moeten stellen over een service tag. Goed beantwoord.

Algemeen

Heb een Dell Latitude E7270 gekocht bij LaptopCentrale. De website is duidelijk en de specificaties van de notebook waren goed beschreven. Tijdens de bestelling kwam ik erachter dat LaptopCentrale in de buurt was dus heb ik gemaild of ik de notebook kon ophalen. Dit was geen probleem. Ik werd hartelijk ontvangen. Al met al een aanrader!

Verzending

De notebook was erg goed verpakt en is in een heel goede staat.

Algemeen

Op de website van LaptopCentrale staan twee Dell dock's te koop (met 130W of 180W adapter). Ik bestelde een dock met een 130W adapter omdat deze iets goedkoper was en omdat de standaard adapter van mijn laptop ook 130W is. Bleek achteraf dat mijn laptop onder load helemaal niet werkt met zo'n 130W adapter maar wel met 180W adapter. LaptopCentrale was vriendelijke genoeg om de 180W adapter op te sturen tegen het verschil in prijs zonder gezeur. Ik hoefde de dock zelf niet terug te sturen, de 130W adapter terug sturen was voldoende. Oh en de 180W adapter werkt nu perfect met mijn laptop.

Uitstekende service.

Snel verzonden met UPS

Zie hierboven.

Algemeen

Site is overzichtelijk, bestelproces is eenvoudig en duidelijk. Ik beschouw deze als vrij basic maar wel prima voor het bestellen van een laptop. Er is https dus ook dat zit goed.

Verzending

Voor verzending werd UPS gebruikt. UPS beschouw ik als de beste partij in de markt als het gaat om verzending. Prima dus!

Klantenservice

Ik was na aankoop niet geheel tevreden met de prestatie van de laptop. In overleg met de klantenservice mocht ik langskomen en is er een passende oplossing geboden. Daar ben ik erg blij mee, zeer goede service en hier kunnen andere shops nog wat van leren. Merci!

Algemeen

Duidelijke site, duidelijk bestelproces, goede informatievoorziening, snelle levering. Goede, duidelijke mails en track en trace code. Goed verpakt.

Verzending

Binnen een dag geleverd, goed verpakt en t&t code.

Algemeen

Ik had een dockingstation nodig voor mijn nieuwe Dell Latitude E7470 en wist niet goed welk model ik nodig had. Even een belletje naar de helpdesk en sprak met een zeer kundige medewerker. Meteen de juiste besteld en binnen 24 uur geleverd.

Snel geleverd!

Algemeen

Alweer prima geholpen bij De laptop centrale. Snel en uitermate deskundig. Laptop niet bij hun gekocht, toch hebben ze voor mij de garantie geregeld. Klasse!

Verzending

Koop al jaren bij hun en heb bijna nooit er wat mee. natuurlijk gaat er wel eens iets mis . Maar dat wordt altijd keurig opgelost en daar gaat het om.

Vriendelijk en zeer deskundig. ga zo door Paul en je Team. gr Ep

DJ-B Karma 3,35K

Algemeen

Duidelijke website met handige upgrade opties (grotere SSD, meer geheugen). Scherpe prijzen en snelle afhandeling. Dit is de 2e keer dat ik hier een Dell laptop bestel en dit tot grote tevredenheid. Een aanrader!

Verzending

Snel geleverd, uitstekend verpakt. Geheel onbeschadigd afgeleverd met UPS.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0

Algemeen

De T470 Lenovo gekocht. Volgens de website van Laptopcentrale zou hij 15 uur moeten meegaan, echter in werkelijkheid haalde hij nog niet eens de 9 en dat op 0 niveau, dus alles uitgeschakeld, geen enkel programma aan op windows na en schermbrightness op 0.. Moest een computerprogramma van hun gebruiken om het te bewijzen, maar toen bleek dat ik gelijk had werd er ook maar geweigerd om tot een compromis te komen. Enige oplossing was om meer te betalen voor een andere batterij waarbij er nog steeds winst werd gemaakt op iets wat in China veel lager is. Dus eerst liegen op de website en daarna nog extra winst willen maken. Wat een kutservice. Duurde ook erg lang voordat ik een reactie terugkreeg. De beloofde binnen een week een oplossing te halen werd niet behaald. Dus alsjeblieft, wil je onkunde en veel gedoe en een bedrijf dat alleen maar voor het geld gaat zonder service te bieden kies dan alsjeblieft dit bedrijf.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede website, en goede prijs. Beschikbaarheid van een product wordt correct op de website vermeld. Ik heb hier een gebruikte Lenovo Thinkpad T460 gekocht. Hij zag eruit als nieuw en werkt als nieuw. 2 jaar garantie. Ik ben er erg blij mee. Telefonisch contact was prima, Geen problemen met bereikbaarheid.

Verzending

Laptop was prima verpakt en werd de volgende dag geleverd.

Klantenservice

Ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan. Klantenservice was zonder wachttijd bereikbaar, ik werd niet doorverbonden. Klantenservice maakte een eerlijke indruk.

elgl Karma 2,71K

Algemeen

LaptopCentrale levert altijd snel en op tijd, verder een overzichtelijke website en goede prijs/kwaliteit verhouding

Verzending: Score: 4
Algemeen

Vlotte website, het bestellen ging zonder problemen, en het product was op de beloofde tijd geleverd.

Verzending

Product werd in goede staat geleverd, door UPS. Wel jammer dat er zoveel verzendkosten gerekend worden. Over UPS verder niets dan goeds.

Algemeen

goede voorraad, super goede prijzen, uitstekend customer service, makkelijk betaling process en snelle verzending. Mijn favoriete laptop winkel

Verzending

top laptop voor zeer goede prijs

Klantenservice

Snelle reactie en meteen een oplossing voor mijn probleem gevonden

Scorekaart voor LaptopCentrale

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie