GAMEPC.nl

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Erg duidelijke website met goede prijs/kwaliteit verhouding naar mijn gevoel, alleen als je een gamepc samenstelling wil opslaan dan werkt de opgeslagen configuratie link niet

Verzending

Ik had mijn gamepc op een vrijdag voor 16:00 uur besteld dus ik zou hem die zaterdag binnen krijgen maar dit werd uiteindelijk dinsdag pas. Dus die voor x tijd besteld morgen in huis klopt niet altijd.

Klantenservice

Aardige en behulpzame medewerkers maar wat ik wel een nadeel vond is dat de medewerkers aan de telefoon niet veel van mijn vragen konden beantwoorden en dat ik dan toch een email moest sturen, wat opzich geen probleem is maar deze emails worden ongeveer 1x per dag beantwoord wat wel erg hinderlijk is als je graag snel antwoord wil

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestellen was nog wel te doen en was wel kort.
En ging best wel snel.

Verzending

Ze zouden het de dag erna leveren maar ik heb nog steeds niks ontvangen

Algemeen

Goed assortiment en klantenservice heb ik via een omweg 's avonds laat nog kunnen spreken (alhoewel ik verkeerd ge´nformeerd werd).

Accesoires blijken niet binnen 1 werkdag geleverd te kunnen worden bij dit bedrijf. Buiten dat dit vreemd is, staat het niet aangegeven op de website en word je zelfs per e-mail nog verkeerd ge´nformeerd, alsook telefonisch via de klantenservice. Uiteindelijk is mijn accesoire na 3 dagen geleverd.

Verzending

Op de website stond bij het product dat het de volgende dag geleverd zou worden. Ook in de ontvangstbevestiging in de mail werd dit bevestigd. Uiteindelijk duurde het drie dagen totdat het product binnen was.

Klantenservice

De klantenservice heeft me hier in eerste instantie verkeerd over ge´nformeerd en gaf aan dat ik het alsnog kon verwachten de 1e dag na de bestelling. Uiteindelijk kreeg ik de 2e dag wel iemand te spreken die mij wist te vertellen dat alleen laptops en pc's de volgende dag geleverd worden (ik had een toetsenbord besteld).

Beste,

Allereerst vinden wij het natuurlijk erg vervelend dat er door ons verkeerde informatie is verstrekt wat betreft de levering van het product, hiervoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Ten tijde van de bestelling was hier enige onduidelijkheid over en ik kan me voorstellen dat het inderdaad beetje vreemd overkomt wanneer een accessoire niet de volgende dag geleverd kan worden. Inmiddels hebben wij dit probleem verholpen en worden al onze producten die vˇˇr 23:59 uur besteld zijn de volgende werkdag al geleverd.

Nogmaals onze excuses en alsnog veel plezier met je aankoop.

Team GamePC.nl

Algemeen

Na een jaar en een paar keer service te hebben gehad, kan ik het volgende concluderen;

+ snelle levertijd
+ degelijke montage
+ meteen klaar voor gebruik
+ online klantenservice (chat-/ticketsysteem)

+/- cablemanagement
+/- garantie afhandeling

- prijzig
- losse kabels en extra/reserve onderdelen van componenten worden niet eens meegeleverd, terwijl die eigenlijk wel bij de componenten horen als je ze zelf nieuw zou kopen.

Een jaar later heb ik mij iets meer verdiept in het hele PC bouw gebeuren, en ik heb er op dit moment heel erg spijt van dat ik mijn PC niet zelf heb gebouwd. Het is o zo simpel. Als je twijfelt raad ik het echt aan om het zelf te doen. Ik vind het nu zeer storend dat ik de dozen en losse/extra/reserve onderdelen van de componenten niet erbij heb, zo kan ik o.a. lastig dingen veranderen aan mijn pc en de onderdelen niet goed door verkopen of opbergen mochten ze vervangen worden.
Ik kan het 't bedrijf niet kwalijk nemen, want ik heb er helaas destijds zelf voor gekozen om hem te laten bouwen, maar zij doen hun werk goed.

Bij het samenstellen van een PC op de GamePC website heb je maar een beperkte keuze in componenten, waarbij er soms erg matige componenten tussen zitten. Kijk dus altijd goed naar reviews en ratings over een bepaald onderdeel voordat je het op de website aanvinkt.

Verzending

Zeer snelle verzending. Prima in orde. Let er wel op dat de doos waarin de kast verzonden wordt niet (nog eens) ingepakt is, dus iedereen kan zien dat er een PC in zit.

Klantenservice

Bij een garantieafhandeling van mijn PSU (powersupply) kreeg ik zogenaamd een nieuwe retour gestuurd, maar ik zag duidelijk dat dit geen nieuwe was. Er kwam een onvoldoende beschermde PSU retour zonder doos en waarbij de schroefdraad en de 24pin-connector al duidelijk gebruikt waren. Hier hebben ze vervolgens niet meer op gereageerd.
Mede hierdoor wil ik in de toekomst alleen nog maar componenten bij winkels als coolblue/bol.com/.... bestellen omdat ik de ervaring heb dat je daar in de garantie periode gewoon recht hebt op een volledig nieuw product, in een nieuwe gesealde doos.

Algemeen

Bestellen en samenstellen van de PC was erg fijn. GamePC heeft ook erg goede service!

Verzending

De PC was al gelijk de volgende dag bezorgd. Erg fijn!

Klantenservice

Nadat mijn pc binnen was had ik een aantal vragen (ik ben geen computer expert). Bij iedere vraag werd ik vriendelijk geholpen, keer op keer. Geen vraag was slecht voor hun.

Algemeen

Ik heb in een paar jaar tijd twee keer een high end gamePC gekocht.
De prijs is prima en de levertijd was beide keren supersnel.
Op alle vragen werd snel en correct geantwoord, ook was het mogelijk om een moederbord te bestellen die niet op de web site stond.
Wat ik een groot pluspunt vind vergeleken met een "kant en klare PC"
uit de winkel is dat je precies weet wat er in zit en dat je er documentatie bijkrijgt van o.a. het moederbord.

Klantenservice

De tweede PC kreeg na een jaar een probleem met de voeding, na een dag was de PC onder garantie al weer gerepareerd.

Algemeen

Goede webshop overzichtelijk voor elk budget ( van budget tm high end! )
en heel netjes de cable manegement.

Verzending

Stevig verpakt snel geleverd.

Klantenservice

Super word snel geholpen via de chat mail en vriendelijk tewoordgestaan door de telefoon.

Klantenservice:

Heb hier een gamepc besteld had er een paar vragen over hou van gamen maar ben zelf ver van een icter ze waren heel vriendelijk in het atwoorden van mijn vragen en hebben me goed geholpen. De pc was heel snel bezord precies zoals ze hadden vertelt. Ben dik tevreden over de service ze doen wat ze zeggen. Over de prijs zelf het is goedkoper dan bijvoorbeeld de mediamarkt omdat je de onderdelen zelf kunt uitkiezen. Het enige wat goedkoper zou zijn is hem zelf inelkaar zetten. Maarja niet alle gamers inclusief myzelf weten hoe ze dat moeten doen dus dan is dit de beste 2de optie. Ben je opzoek naar een goeie service en vriendelijk advies dan kom je hier goed terecht!

Algemeen

Overzichtelijke website met veel keus. Een Arozzi Mugello Gaming Chair gekocht wegens een mooie aanbieding. Bestellen ging heel makkelijk en je wordt netjes geupdate via de mail met de status van de bestelling.

Verzending

Vrijdags voor 4 uur besteld was helaas niet de volgende dag bij mij in huis.

Klantenservice

Netjes, vriendelijk en snel te woord gestaan door de klantenservice en alsnog maandag mooi op tijd in huis gekregen. Er wordt door hun uitgezocht wat het probleem van de levering was.

Algemeen

Prachtige site je kunt zelf ook de PC samenstellen dus echt een Aanrader. Top!
Top!

Verzending

Vrijdag rond 13:00 besteld en de volgende dag Zaterdag om 14:15 in Huis Top en was ook goed verpakt dus geen beschadigingen

Klantenservice

Ik had een paar vragen dus ben ik maar even een Email te schrijven met een paar vragen, ik kreeg binnen enkele minuten meteen antwoord.

Algemeen

Ik heb een zware game-pc gekocht met alles erop en eraan.
De site werkt echt lekker om samen te stellen
Vooral de adviezen bij de keuzes vind ik erg prettig
Ze zijn snel met beantwoorden en verhelpen van vragen
Ik voel me prettig geholpen door goede service

Verzending

PC werd volgende dag geleverd.
De track&trace van post.nl gaf overigens wel ineens aan dat het volgend levermoment pas zou komen, maar het werd uiteindelijk toch de volgende dag al bezorgd.

Klantenservice

Post.nl had 1 onderdeel niet geleverd (afgegeven). Ze pakten dit snel op. Ik had geen zorgen. Snel opgelost. Super!

Algemeen

Ik heb nu mijn intel gamepc bijna een week, en ik ben er zeer tevreden over. In mijn computer zit een intel i7 4.0Ghz processor, 16gb ram, geforce 970 4gb op een beest van een moederbord. Het loopt als een zonnetje. Ik had altijd een ps4 maar was op zoek naar een upgrade, en aangezien ik gamepc betrouwbaar vond overkomen heb ik mijn computer daar gekocht. Snelle levering want ik had hem de volgende dag al in huis.

Verzending

Ik had hem rond 13:00 besteld en de volgende dag in huis, gewoon volgends afspraak.

Klantenservice

Ik had bij de bestelling gevraagd of ze alvast een extra kabeltje wilden meeleveren zodat ik mijn vorige hdd gelijk erin kon zetten, die zaten er helaas niet bij maar eventjes contact opgenomen met de klanten service, en nu komen de kabeltjes er alsnog aan. Super service zeker aan te raden.

Algemeen

Het is een hele goede site heel makkelijk bestellen , snelle levertijd , goed ingepakt als je het binnenkrijgt .
Alles is eigenlijk perfect

Verzending

Heel rap geleverd , niets aan pc .
Hij was zo goed ingepakt dat je alleen hem er bijna niet uit kreeg
PERFECT

Als je een mail stuurd antwoorden ze binnen de 24 uur

Hele goede service

Algemeen

Ik kom het product makkelijk bestellen. Je had een goed overzicht van wat je kreeg.

Verzending

Voor 4 uur besteld morgen in huis, het is waar. Alleen wij bestelde de pc om zes uur dus hij was er 2 dagen later om 3 uur s' middags, maar dat was onze eigen schuld

Algemeen

Simpel je perfecte Game rig samenstellen. De informatief op de site is volledig. Ze leveren bij elke onderdeel voldoende informatie om een keuze te maken. Je beschikt dan ook over vrijwel elke mogelijkheid om je eigen top Game rig samen te stellen. vanaf de samenstelling tot de betaling verliep alles perfect.

Verzending

De bestelde PC was goed verpakt. uitpakken is altijd leuk .Systeem werd geleverd volgens planning dus zonder vertraging. Bij het retourneren (door een defect) en de nieuwe ontvangst van de gerepareerde pc verliep ook zonder enig probleem. Deze was binnen neen week weer terug.

Klantenservice

Ik heb een aantal keren contact gehand omdat ik tegen problemen aan liep (BSD, CTD's etc.) kort na de levering. Ze gaven tips en de middelen om de herkomst van het probleem te detecteren. Uiteindelijk ging de PC terug en bleek er een geheugenbank kaduuk te zijn. De spullen die ik er in had gezet (SSD & WiFi kaart) waren geen probleem. Toen ik de PC terug kreeg was alles opnieuw (als gevraagd) ge´nstalleerd op de SSD en waren ook de drivers van de netwerk kaart ge´nstalleerd. Netjes!

Overal geld voor webshops. Het proces tot betaling loopt 9-10 keer prima. Bij levering gaat vaak al het al vaak mis. Communicatie kan ook nog wel een een probleem zijn. Maar of een webshop pas echt goed is merk je pas als je problemen hebt met je product. Bij GamePC had ik dus over de hele keten een prima ervaring.

Algemeen

De site zit goed in elkaar. Ik heb met gemak een mooie PC samen kunnen stellen. Maar helaas ben ik een stuk minder positief over de situatie achter de schermen.

GamePC,

Dit kan Úcht niet meer. Ik heb daarnet mijn pakket afgehaald bij Primera Admiraal de Ruijterweg en het pakket is NIET COMPLEET. Naast de PC heb ik namelijk ook een CM Storm Devastator (zie onderste mail met bestelgegevens) die er GVD niet inzit! Hoe kunnen jullie zoveel dingen achter elkaar zo ontzettend slecht doen? Ik heb meer dan 650 euro aan jullie betaald voor een geweldige PC, mooi toetsenbord en muis. Ik keek er heel erg naar uit maar nu is de lol er wel een beetje vanaf.

Jullie hebben mijn adres verkeerd overgenomen (geen huisnummertoevoeging) waardoor het pakket niet kon worden bezorgd op de dag waarop ik rekende en terug naar jullie is gestuurd. Ik heb daarop voor de eerste keer met jullie contact opgenomen via whatsapp en daarna telefoon. In beide gesprekken is deze persoon onbeleefd geweest, heeft geen excuses gemaakt, gezegd dat de adresfout niet bij jullie maar PostNL lag, verzekerd dat de bezorging nu wel goed zou gaan en een belofte gemaakt om mij een track & trace code te sturen voor de tweede zending. Deze belofte is niet nagekomen. Hierdoor is er voor de tweede keer een poging tot thuisbezorging gedaan wanneer ik het niet wist en niet thuis was. Donderdag (ik vroeg me af waar mijn track&trace bleef) heb ik een andere medewerker aan de telefoon gehad. Deze kon mij Ún vertellen dat er dus al een poging tot thuisbezorging was gedaan zonder mijn medeweten Ún dat de ontbrekende huisnummertoeving wel jullie fout is geweest. De eerste medewerker die ik woensdag sprak heeft dit dus ontkend. Vrijdag zou PostNL een derde poging van thuisbezorging doen maar het busje is niet langsgekomen en zou het zaterdagmiddag bij Primera Admiraal de Ruijterweg langsbrengen. Vanmiddag heb ik dit pakket opgehaald. Bij thuiskomst komt ik erachter dat het item waar ik ook voor heb betaald, de CM Storm Devastator, er niet bij zit. Primera gaf telefonisch aan dat er geen ander pakket van mij lag en PostNL heeft het waarschijnlijk dus ook nooit ontvangen.
Ik heb meerdere keren mijn agenda en dat van anderen moeten omgooien voor alle momenten waarop ik thuis moest zijn voor de bezorger of om de PC gebruiksklaar te maken. Twee keer heeft mijn vriend voor niets in mijn huis het pakket zitten opwachten. Ik heb uiteindelijk vandaag zelf de PC met een auto moeten halen. Na 6 i.p.v. de beloofde 2 dagen, heel veel onplezierige teleurstellingen en frustraties, heb ik wel mijn PC maar mis ik de helft van de dingen die ik besteld heb. Het heeft mij deze week heel veel energie gekost om dit allemaal geregeld te krijgen.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik ben echt helemaal niet blij met jullie. Nog verzekerd gekregen dat het de tweede keer wel goed zou worden afgeleverd en dan gaat het keer op keer mis. Wat gaan jullie doen om dit te compenseren? Want ik word hier niet vrolijk van.

Klantenservice

Onbeleefd, geen excuses waar gepast, gelogen, belofte niet nakomen, driedubbele misverstanden, nalatigheid.

Algemeen

Was makkelijk om aan te klikken, snel en makelijk alleen te weinig keuze in componenten wat jammer is.

Verzending

Dag erna netjes geleverd in een goeie verpakking met een leuke uitstraling.

Klantenservice

Een paar accesoires waren niet meegeleverd, netjes nageleverd

Algemeen

Het is een top winkel! Het zijn goede prijzen en het heeft een erg goede service!

Verzendingstijd goed nagekomen!

Algemeen

Het is een overzichtelijke en een klantvriendelijke website. Ze helpen goed. Je hebt ook een handig tekstje beneden als je een voorwerp kiest. Soms heb je ook nog een filmpje om het nog duidelijker te maken.

Verzending

Ik bestelde het voor 16:00 uur en de volgende dag rond 14:00 uur binnen. Alles zat goed ingepakt en niks was kapot. Het beeldscherm werdt ook gewoon erbij geleverd.

Klantenservice

Je kunt ze op alllerlei manieren bereiken. Via de telefoon, mail en whatsapp. Ze reageren snel.

Algemeen

Prachtige computer. Goed in elkaar gezet. Eerste dag besteld volgende dag gelijk binnen. Goed ingepakt. Supersnelle service. Zeker aanrader

Verzending

Ik had m besteld gelijk volgende dag binnen

Klantenservice

Als je belt of een appje stuurt reageren ze gelijk

Scorekaart voor GAMEPC.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg