GAMEPC.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

Ik kreeg een defecte laptop. Kapotte pixels in het scherm. Kapotte netwerkkaart. Bijkomende kosten. Teleurgesteld.

Verzending

Te laat want het kwam een dag later dan afgesproken.

Klantenservice

Doen erg lang over hun antwoord terug. Behalve als je iets koopt.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Overzichtelijke website, medewerker heeft mij telefonisch geholpen om een passende samenstelling te maken naar mijn wensen & budget. Geleverd zoals verwacht: Op tijd, met extra informatie over de drivers die bij de laptop passen.

Klantenservice

Zie korte toelichting. Tevens is helaas door een storing in een kabeltje mijn laptop retour geweest. Vriendelijk geholpen en geïnformeerd over de voortgang en het probleem is (gelukkig) opgelost

Algemeen

Toetsenbord besteld, volgende dag in huis. Enige shop die hem voor een redelijke prijs op voorraad had.

Verzending

Bezorging via Trunkrs, 6:30 mailtje met tracking gegevens ontvangen. Dynamische bezorg tijd, grote doos voor verpakking.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Ik had hier ooit een pc met monitor gekocht voor 1400 euro. Hun website bleek eerst betrouwbaar te zijn met die gebruikers beoordelingen maar dat is allemaal nep omdat ze geen negatieve beoordeling accepteren. Nadat ik mijn pc 3x moest terug sturen omdat het steeds kapot was wilde ik een beoordeling schrijven maar dat hebben ze niet geaccepteerd. Pc is nooit stabiel geweest en heb ik het na 2 jaar al afscheid genomen en mijn verlies geaccepteerd. NIET KOPEN BIJ DEZE OPLICHTERS!

Verzending

Gewoon na 3 dagen al thuis.

Klantenservice

Zie hierboven ze zijn oplichters die kapotte computers verkopen en geen negatieve beoordeling accepteren. Ze lezen mijn RMA verzoek niet en sturen pc weer kapot terug.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

mijn ervaring is goed en slecht met gamepc.nl.

1e PC.

ik heb eerder een computer bij hun gehaald (waarde rond 2400 euro )
na kort 4 a 5 maanden ging mijn voeding stuk. Naja kan gebeuren dus toen zelf maar een voeding aangeschaft erin gezet en spelen maar.
Jazeker tot een klein jaar en 2 maanden toen begon de ellende.
Moederbord stuk Asus rampage 4 extreme. In totaal is mijn computer een half jaar weggeweest 6x langs gebracht waarvan 3x mijn moederbord is opgestuurd omdat deze elke keer stuk ging.
Compensatie 0,0 3 uur heen rijden en 3 uur terug rijden, van Zaanstad naar Tolbert. Maar goed al met al en wat eigen werk erin met een goede maat draaid deze pc nog steeds.

Facturen etc allemaal nog aanwezig!!!!

2e PC

Jaja we gaan is voor wat dikker en smijten wat meer geld er tegen aan, want gamen wil je het liefst zolang mogelijk op ultra setting doen.

Voor deze pc bijna 3500 euro neergelegd. Na paar dagen vond ik mijn pc raar klinken dus contact gezocht via whatsapp, mail en video ervan meegestuurd.
Nee hoor meneer is normaal. Hmmmm oke zal wel dan als jij het zegt.
3 weken later start mijn pc meerdere malen per dag uit het niets op.
4 weken later druk je gewoon zoals elke dag je power button in en je raad het al na halve seconde valt die meteen weer uit.
Het zal wel dus drukken weer power button in en niks gebeurd.
Stroom kabel eruit want ik dacht misschien me voeding, na paar uur toch maar is proberen en jaaaa hij gaat weer aan. Naja misschien bleef het bij een keertje
want kon de hele dag en avond weer vol op gamen. We gaan naar bed dus sluiten af wat die normaal doet en volgende dag zelfde probleem.
Dus weer stroom kabel eraf, even huishouden doen en dan kunnen we wel weer gamen.
Die zon ging helaas niet op nou is het echt over!!
Oke even wat vrienden raadplegen ( ondertussen ook gevraagd aan gamepc wat ik zou kunnen doen ) Vrienden: ja kan wezen dat het in het overclocken niet goed gaat of dat je moederbord stuk is ( capacitor) asl jij het zegt ik heb geen idee.
Dan komt Gamepc via whatsapp op de vraag of ik zelf wat kan doen. Erg vervelend en direct contact op te nemen met onze technische dienst en dan krijg je een email adres.

Positieve:

- Gastvrij ben daar geweest kreeg netjes koffie en mocht rond kijken
- Vriendelijk
- Proberen tot oplossing te komen

Wat kan er beter:

- Door vragen bij de klant en proberen op afstand te kunnen helpen.
- Op de hoogte houden van de status. Zijn ze al aan je pc begonnen? Telefoontje is misschien 1 a 2 min werk en kan je de klant ook uithoren wat er speelt.
- Klanten een compensatie bieden, meeste pc of laptop zijn niet goedkoop.
- Meer inleven in de klant.

Conclusie Pc is 10 maanden oud bijna 3500 euro gekost geen compensatie helemaal niks en staat nu 3 dagen in Tolbert.

Deel 2:

30 april bel ik met gamepc mbt tot mijn reparatie aangezien mijn pc er al vanaf 21 april daar staat. Ik zou terug gebeld worden wat uiteraard NIET gebeurd. Maar goed dan bellen wij maar even om half 5 toen kreeg ik de heer Nick aan de lijn. Heel vriendelijk en behulpzaam en door vragen wat mijn probleem is. Nick vermoed dat hij al weet wat het is aangezien ze een slechte batch voedingen van cooler master binnen hebben gehad en mijn problemen aan het signalement voldoen.

Deel 3:

7 mei. Bel maar weer eens aangezien in mijn ticket status van 21 april nog niks staat. Krijg ik toch een vriendelijke man aan de lijn.
Rond uit onbeschoft word je behandeld en word gereageerd met een toon van waarom bel je!!! Status staat in je ticket!! Hartstikke leuk maar daar is sinds 21 april niks mee gedaan!!! Ja dan zal er ook wel niks mee gedaan zijn.

Top ga zo door Gamepc. Misschien is meer mensen zoals Nick aannemen die wel passie voor hun werk en klant heeft.

Hierbij wordt mijn recensie ook aangepast naar slecht. Waardeloos nog niet aangezien Nick jullie dat bespaard heeft!!!

Verzending

Eerste pc heb ik 5 dagen op moeten wachten. Geen communicatie dus 1 ster.

Tweede pc netjes volgende dag in doos zonder beschadigingen aan mijn pc enkel beetje aan de doos dus 5 sterren.

Klantenservice

in mijn recensie zie je wat in mijn ogen verbeterd kan worden.

Algemeen

Een toetsenbord/muis setje bij GAMEPC besteld. Ik was in 1 eerste instantie een beetje huiverig, ik kende de shop niet en er waren weinig tweakers reviews. Maar alles is perfect verlopen, soepel bestel proces en de aangegeven levertijd werd keurig gehaald.

Verzending

Donderdag eind van de dag bestelling geplaatst, vrijdag avond stond de bezorger aan de deur. Het pakket werd verzonden via "Red je Pakketje", ik had er nooit van gehoord maar dat ging echt perfect. Op vrijdag middag kreeg ik een geschatte bezorgtijd window van maar 30 minuten(!), en deze werd op de minuut live aangepast. Uhhh PostNL, waarom kunnen jullie dit niet?

Algemeen

Op Facebook wat onduidelijke communicatie maar toen doorverbonden met een nummer waar een vriendelijke man eerlijk zei dat het druk was en de bestelling een dag later zou komen. Zeer tevreden met de pc werkt vlot en zeker kwaliteit en prijs komen overeen dus voor upgrades ga ik ook zeker weer naar hier. Top !

Verzending

De verzending was makkelijk te volgen via track en tracé en ben zeer tevreden !

Algemeen

Mooie keuze uit van alles. Goeie website om dingen samen te stellen en daarna snel geleverd. Maar verwacht niet dat je daarna nog geholpen word (zie hieronder). Fantastische webshop, maar de klantenservice haalt de score toch echt naar beneden.

Verzending

Levering van deze machine was op en top en geweldig.

Klantenservice

Mijn PC startte niet meer op. Ik had deze minder dan een jaar geleden bij deze winkel gekocht. Geen POST, niks. Dood. Dus ik een ticket inschieten en even nabellen. Een techneut zou mij terugbellen.

Niks gehoord. Volgende dag maar even afgewacht. Nog steeds niks gehoord. Dus vandaag weer gebeld. Tech heeft pauze, dus die belt mij terug.

Het is nu ~17:00 en ik heb weer geen belletje gehad.

Kom op jongens, dit is wel heel slecht. Ik zit nog steeds met een paperweight van 2100 euro.

Update: mail gestuurd, eens zien of ze daar wel op reageren

Update: Eindelijk reactie. Er bleek een miscommunicatie te zijn en een samenloop van omstandigheden. Ik mag mijn PC opsturen. Ik update deze review zodra er ontwikkelingen zijn.

Algemeen

vorige week mijn tweede game pc gekocht via gamepc.nl.
zoals beloofd op zondag besteld, maandagavond in huis. om dat mijn bureau nog niet binnen was, heb ik 1,5 dag moeten wachten tot ik mn pc kon aanslingeren. ik had een waterkoeler en een ssd als tweede harde schijf. al snel merkte ik een irritant geluid, en ik meende dat het de voeding was. hierop kreeg ik netjes een returnlabel voor DHL in de mail. en de zelfde dag opgestuurd.

het heeft twee dagen geduurd maar kreeg dan te horen dat het niet de voeding was maar de waterkoeler dit lawaai was. om dat ik toch liever een grotere tweede hardeschijf wilde, hebben zij kostenloos de koeler vervangen voor een luchtoeler en een 1tb hdd hardeschijf.en de volgende dag in de late avond de pc weer terug gekregen.

kleine verbeter punt vor gamepc.nl: reageer sneller via de on line ticket. opdeze manier heb je als klant ook iets om op terug te vallen als je iets niet meer weet. als je belt, dan woord je wel snel en goed geholpen. maar het is fijn als je het nog even terug kan lezen via de ticket. hierin zouden ze nog stappen voorwaarts kunnen zetten.

veder een goed bedrijf

Verzending

de pc was verzonden via "red je paketje" wat tussen 17 en 22:00 uur uur komt. via de link in de mail krijg je realtime een schatting van een blok van 30 minuten dat ze langs komen. dit is erg handig! als zou het sieren als de keus bij de klant kwam te liggen om ook via postNL te versturen, als je hele dag thuis bent, kan dit ook een goeie optie zijn. scheelt weer een paar uur ( ongedurig ) wachten

Klantenservice

als je belt woord je erg snel geholpen. je kan ook via een online ticket in je eigen accound een klacht melden. hierbij mogen ze wel sneller reageren vind ik.
als klant is of kan het fijn zijn als je alles terug kan lezen, dit kan een hoop welles nietes en het ene woord tegen het andere woord schelen ( wat ik niet heb mee genaakt gelukkig )

Beste beekie1982,

Bedankt voor je eerlijke review en het verbeterpunt.

Het is erg vervelend dat je een aantal problemen hebt ervaren. Helaas kan dat niet altijd voorkomen worden. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent met het uiteindelijke resultaat.

Helaas hebben wij inderdaad een aantal kinderziekten gehad met onze nieuwe website. Vandaar dat contact soms lastig was. Wij hebben de problemen sinds kort verholpen en zijn goed bereikbaar.

Desondanks heb je helemaal gelijk dat onze bereikbaarheid vergroot moest worden. Wij houden onze bereikbaarheid momenteel in ons vizier.

Met vriendelijke groet,

Team GamePC.nl

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Hierbij pas ik mijn review van 3 januari 2019 15:20 aan.

Ik raad Gamepc.nl aan
Ik heb hier in totaal 3 pc's gekocht. Aan het begin heb ik wel wat problemen gehad met de klantenservice, maar uiteindelijk is het toch goed gekomen
Positieve punten:
- goede producten
- snelle levering
- goed management

Verbeterpunten:
- klantvriendelijkheid (Van de mensen die mijn ticket hebben gemarkeerd als opgelost en toen ik hem daar vanaf haalde en erop reageerde de ticket sloot)

Verzending: Score: 4

Algemeen

Nu al jarenlang meerdere Game-PC's in gebruik en nog elke dag plezier van, ze blijven Moordend snel. In één PC recent een SSD ingebouwd, de andere had al SSD. De PC die SSD heeft gekregen is nu sneller dan ooit, bewijs dat de basis enorm goed was. Ooit een voeding en ventilator vervangen, zonder kosten geregeld, prima. We bevelen aankoop van harte aan en zullen beslist weer bestellen als onze machines aan vervanging toe zijn... maar ja, ze hebben bij aanschaf al zoveel in huis dat je ook nog jaren langer plezier van blijft houden, dus vervanging is niet vaak nodig...

Vrienden hebben op ons aanraden ook zakelijk enkele stuks besteld voor hun bedrijf en net zoveel plezier van, de grafische kaart is een beetje overkill, maar je werkt jaren heerlijk snel en prijs is (ex btw) niet veel hoger dan PC's van een ICT partner.

Verzending

Vlot binnen zoals beloofd en nazending onderdelen ook goed.

Klantenservice

2x een probleem, na een telefoontje opgelost, terwijl er toen nog geen 4jr garantie was!

Algemeen

ik had voordat ik mijn pc had gekocht nog geen ervaring met gamepc.nl.

ik heb mijn pc nu een jaar en hij doet het nog perfect aan het begin had ik wat probleempjes maar ik ben goed geholpen door de klantenservice. ik game nog steeds elke dag met plezier op mijn pc. hij draait elke nieuwe game nog goed met hoge graphics echt heel blij mee. en goede service als ik een vraag heb helpen ze me gelijk.

Verzending

het werd goed geleverd er was niks kapot en alles deed het nog

Klantenservice

de klantenservice hielp m gelijk en is heel behulpzaam

Algemeen: Score: 3

Bestelling via de site:
Het samenstellen van de PC werkt super soepel al zou nóg wat meer keuze prettig zijn.

Levering:
De levering liet uiteindelijk zonder verdere vorm van pro-actieve informatie vanuit GamePC.nl een kleine week op zich wachten (ondanks de toch ferme beloftes op de site). Mijn eigen telefoontje naar GamePC leverde als informatie dat de door mij gekozen (dure) CPU niet direct leverbaar was. Een statusupdate van de order was het minste dat ik had verwacht, maar een mailtje was op zijn plek geweest.

De PC was supergoed en met zorg verpakt,

De aangeboden LED-verlichting (LED-strip) valt wat tegen, beetje simplistisch en jammer dat er (toen althans) niet voor veranderende/instelbare kleuren gekozen kon worden.

Support:
Na een half jaar startte de PC in het geheel niet meer op, met een foutcode op het moederbord. Mijn telefoontje naar GamePC leverde op: "de code die je krijgt lijkt iets met de grafische kaart te maken te hebben. Haal de geheugenbankjes en de grafische kaarten eens een voor een los en kijk wat er gebeurt". Nu weet ik weinig tot niks van de techniek van PC's, maar wel dat ik er met mijn vingers vanaf moet blijven. Ik kreeg het aanbod een ticket in te schieten. Dat heb ik op een dinsdagmiddag gedaan, woensdag geen reactie, donderdag terugbelverzoek neergelegd, vrijdag eindelijk iemand aan de lijn....die het ticket duidelijk nog niet had gezien en herhaalde dat ik met de grafische kaart aan de slag zou moeten óf dat ze de PC thuis zouden komen ophalen als ik dat wilde. Dat laatste heb ik aangegeven.
Uiteindelijk heb ik vrijdag ook maar een PC-kenner gevraagd ernaar te kijken omdat ik de PC ook voor mijn werk nodig heb. Die heeft inderdaad de grafische kaarten even ontkoppelt, de PC herstart et voila...het werkt weer.

Vrijdag nog per e-mail aangegeven dat het ticket gesloten kon worden. Dat heb ik zojuist zelf alsnog online gedaan.

O ja, ik heb "premium garantie" afgenomen, niet de VIP-variant. Toch een karige ervaring, als ik eerlijk ben.

Verzending

Goed, stevig en secure verpakking.

Klantenservice

Als je zelf contact opneemt krijg je correcte informatie, zij het bondig (Gronings? ;-). Op pro-actieve informatie heb ik ze met mijn bestelling en supportvraag niet kunnen betrappen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Erg duidelijke website met goede prijs/kwaliteit verhouding naar mijn gevoel, alleen als je een gamepc samenstelling wil opslaan dan werkt de opgeslagen configuratie link niet

Verzending

Ik had mijn gamepc op een vrijdag voor 16:00 uur besteld dus ik zou hem die zaterdag binnen krijgen maar dit werd uiteindelijk dinsdag pas. Dus die voor x tijd besteld morgen in huis klopt niet altijd.

Klantenservice

Aardige en behulpzame medewerkers maar wat ik wel een nadeel vond is dat de medewerkers aan de telefoon niet veel van mijn vragen konden beantwoorden en dat ik dan toch een email moest sturen, wat opzich geen probleem is maar deze emails worden ongeveer 1x per dag beantwoord wat wel erg hinderlijk is als je graag snel antwoord wil

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1

Algemeen

Bestellen was nog wel te doen en was wel kort.
En ging best wel snel.

Verzending

Ze zouden het de dag erna leveren maar ik heb nog steeds niks ontvangen

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Goed assortiment en klantenservice heb ik via een omweg 's avonds laat nog kunnen spreken (alhoewel ik verkeerd geïnformeerd werd).

Accesoires blijken niet binnen 1 werkdag geleverd te kunnen worden bij dit bedrijf. Buiten dat dit vreemd is, staat het niet aangegeven op de website en word je zelfs per e-mail nog verkeerd geïnformeerd, alsook telefonisch via de klantenservice. Uiteindelijk is mijn accesoire na 3 dagen geleverd.

Verzending

Op de website stond bij het product dat het de volgende dag geleverd zou worden. Ook in de ontvangstbevestiging in de mail werd dit bevestigd. Uiteindelijk duurde het drie dagen totdat het product binnen was.

Klantenservice

De klantenservice heeft me hier in eerste instantie verkeerd over geïnformeerd en gaf aan dat ik het alsnog kon verwachten de 1e dag na de bestelling. Uiteindelijk kreeg ik de 2e dag wel iemand te spreken die mij wist te vertellen dat alleen laptops en pc's de volgende dag geleverd worden (ik had een toetsenbord besteld).

Beste,

Allereerst vinden wij het natuurlijk erg vervelend dat er door ons verkeerde informatie is verstrekt wat betreft de levering van het product, hiervoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Ten tijde van de bestelling was hier enige onduidelijkheid over en ik kan me voorstellen dat het inderdaad beetje vreemd overkomt wanneer een accessoire niet de volgende dag geleverd kan worden. Inmiddels hebben wij dit probleem verholpen en worden al onze producten die vóór 23:59 uur besteld zijn de volgende werkdag al geleverd.

Nogmaals onze excuses en alsnog veel plezier met je aankoop.

Team GamePC.nl

Algemeen

Na een jaar en een paar keer service te hebben gehad, kan ik het volgende concluderen;

+ snelle levertijd
+ degelijke montage
+ meteen klaar voor gebruik
+ online klantenservice (chat-/ticketsysteem)

+/- cablemanagement
+/- garantie afhandeling

- prijzig
- losse kabels en extra/reserve onderdelen van componenten worden niet eens meegeleverd, terwijl die eigenlijk wel bij de componenten horen als je ze zelf nieuw zou kopen.

Een jaar later heb ik mij iets meer verdiept in het hele PC bouw gebeuren, en ik heb er op dit moment heel erg spijt van dat ik mijn PC niet zelf heb gebouwd. Het is o zo simpel. Als je twijfelt raad ik het echt aan om het zelf te doen. Ik vind het nu zeer storend dat ik de dozen en losse/extra/reserve onderdelen van de componenten niet erbij heb, zo kan ik o.a. lastig dingen veranderen aan mijn pc en de onderdelen niet goed door verkopen of opbergen mochten ze vervangen worden.
Ik kan het 't bedrijf niet kwalijk nemen, want ik heb er helaas destijds zelf voor gekozen om hem te laten bouwen, maar zij doen hun werk goed.

Bij het samenstellen van een PC op de GamePC website heb je maar een beperkte keuze in componenten, waarbij er soms erg matige componenten tussen zitten. Kijk dus altijd goed naar reviews en ratings over een bepaald onderdeel voordat je het op de website aanvinkt.

Verzending

Zeer snelle verzending. Prima in orde. Let er wel op dat de doos waarin de kast verzonden wordt niet (nog eens) ingepakt is, dus iedereen kan zien dat er een PC in zit.

Klantenservice

Bij een garantieafhandeling van mijn PSU (powersupply) kreeg ik zogenaamd een nieuwe retour gestuurd, maar ik zag duidelijk dat dit geen nieuwe was. Er kwam een onvoldoende beschermde PSU retour zonder doos en waarbij de schroefdraad en de 24pin-connector al duidelijk gebruikt waren. Hier hebben ze vervolgens niet meer op gereageerd.
Mede hierdoor wil ik in de toekomst alleen nog maar componenten bij winkels als coolblue/bol.com/.... bestellen omdat ik de ervaring heb dat je daar in de garantie periode gewoon recht hebt op een volledig nieuw product, in een nieuwe gesealde doos.

Algemeen

Bestellen en samenstellen van de PC was erg fijn. GamePC heeft ook erg goede service!

Verzending

De PC was al gelijk de volgende dag bezorgd. Erg fijn!

Klantenservice

Nadat mijn pc binnen was had ik een aantal vragen (ik ben geen computer expert). Bij iedere vraag werd ik vriendelijk geholpen, keer op keer. Geen vraag was slecht voor hun.

Verzending: Score: 0
Algemeen

Ik heb in een paar jaar tijd twee keer een high end gamePC gekocht.
De prijs is prima en de levertijd was beide keren supersnel.
Op alle vragen werd snel en correct geantwoord, ook was het mogelijk om een moederbord te bestellen die niet op de web site stond.
Wat ik een groot pluspunt vind vergeleken met een "kant en klare PC"
uit de winkel is dat je precies weet wat er in zit en dat je er documentatie bijkrijgt van o.a. het moederbord.

Klantenservice

De tweede PC kreeg na een jaar een probleem met de voeding, na een dag was de PC onder garantie al weer gerepareerd.

Algemeen

Goede webshop overzichtelijk voor elk budget ( van budget tm high end! )
en heel netjes de cable manegement.

Verzending

Stevig verpakt snel geleverd.

Klantenservice

Super word snel geholpen via de chat mail en vriendelijk tewoordgestaan door de telefoon.

Scorekaart voor GAMEPC.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg