Netwerkkabel.eu

Gebruikers over webshop Netwerkkabel.eu

Review toevoegen
Verzending: Score: 4

Algemeen

Ik heb mijn weg op hun site makkelijk kunnen vinden. De producten waarna ik zocht waren allen te bestellen op een product na. NetwerkKabel.eu kwam gelijk met een alternatief en omdat de shielded versie duurder was, waren de meerkosten voor hun rekening

Verzending

In feite is alles vlot verlopen. Toen zij zagen dat de doorsteek UTP connectoren onvoldoende op voorraad waren hebben zij gelijk een bericht gestuurd met een alternatief. Na akkoord van mijn kant is de bestelling in order gemaakt en verstuurd.

Klantenservice

Ik heb niets te klagen, maar zoals ik ben behandeld tijdens mijn bestelling ga ik ervan uit dat zij zeer coulant met hun klanten omgaan en dat bij geschillen zij dit tot tevredenheid zullen oplossen.

Algemeen

De webshop is heel overzichtelijk. De omschrijvingen zijn duidelijk. Het process tot en met de betaling verliep heel erg vlot.

Algemeen

Goede website, snelle verzending. Wel erg veel opdringerige emails die vragen om een review (4 tot nu toe). Vandaar slechts drie sterren.

Verzending

Snel. Voor 21:30 besteld, de volgende dag in huis.

Algemeen

Ik bestelde 100m 100% koper cat6 kabel, patchkast, switch en wat accessoires.
Binnen een dag geleverd inclusief up2date meldingen over de levering.

Thuis alles gecontroleerd en tevreden met de kwaliteit van de producten

Verzending

Verzending was netjes gecommuniceerd en thuis aangekomen waren de producten netjes verpakt.

Algemeen

Op zondag hier iets besteld en dinsdag netjes thuisbezorgd op het afgesproken tijdstip. Tevens netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

Alles was netjes verpakt

smiba Karma 20,1K

Algemeen

Deze webshop gevonden via Google, netwerkkabels van verschillende kwaliteiten voor verschillende prijzen. Duidelijk aangegeven en makkelijk te navigeren. Producten waren zoals verwacht. Zeker een website om te onthouden

Verzending

Producten waren de volgende dag in huis, verzending was prima verpakt. Niets op aan te merken.

Algemeen

Positieve ervaring met Netwerkkabel.eu.
Top klantenservice die snel reageert, ik heb achteraf mijn bestelling nog kunnen aanpassen en bestelling is op tijd geleverd.

Algemeen

Eenvoudige 5 poorts switch. Makkelijk bestellen, nette prijs, snel geleverd, product voldoet aan de verwachtingen.

Algemeen

Netwerkkabel.eu heeft verstand van zaken. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Producten zijn degelijk en werken optimaal. Ga zo door!

Verzending

Verzending was keurig. Bestelling op tijd ontvangen.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Na het lezen van alle negatieve reviews pas na mijn aankoop was ik wel een beetje geschrokken. Maar goed, het waren 2 kabeltjes a 12,50 dus ach ... we zien wel.
Savonds om 20:40 besteld. Direct verstuurd, volgende dag in huis, 10 euro goedkoper dan de concurrent.

Verzending

Snel en goed verpakt,m track & tracke en PostNL. Wat wil je nog meer.

Algemeen

Was op zoek naar een specifiek product, afhandelen van de bestelling vergelijkbaar met de meeste websites.

Verzending

Op de site stonden de artikelen niet op voorraad maar ze waren redelijk goedkoop en ik had geen haast. Kreeg binnen een half uur telefoon om te melden dat ze direct vanaf de leverancier konden leveren, artikelen zouden er dan de volgende dag zijn.
Zo geschiedde inderdaad, alles netjes verpakt en precies zoals besteld.

Klantenservice

Door onoplettendheid aan mijn kant (en onduidelijkheid bij de fabrikant van het bestelde) had ik een verkeerd item besteld. Ticket aangemaakt op de site, voorgesteld om te ruilen, was geen probleem. Volgende dag had ik het product dat ik wilde hebben, verkeerd bestelde product gaat nu retour.

Al met al erg tevreden.

Algemeen

Goede website. Leveren niet wat je bestelt, je moet betalen voor hun fouten met retourneren en spullen blijken rare storingen te veroorzaken.

Verzending

Afbeelding op website kwam niet overeen met geleverde kabel. Moest verzendkosten betalen voor retourneren. Besloot kabels te houden. WAT EEN SPIJT, de ene vage storing na de andere. Kabels later vervangen. Alles weer OK. Meldde dat ik mijn geld terug wilde ivm niet goed werkende kabels. Kon dus niet. Ik zeg mijden deze shop, mijn eerst ECHT slechte Internetshopping ervaring in 10 jaar.

Klantenservice

Ze schromen er niet voor ondeugdelijke spullen of iets anders dan overeengekomen te leveren.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Ik was hier wat producten bij elkaar aan het zoeken, ze leken vrij vriendelijk geprijst maar bij het afrekenen kwam er plots nog een hoop BTW bij (In amerika best normaal, maar hier verwacht ik toch wel dat de BTW al in de prijs zit).

Klantenservice

Ik ben bij het betalen gestopt omdat, met alles wat er bovenop kwam, het me te gortig werd. Nu heb ik in 2 dagen al 2 mails ontvangen van dit bedrijf dat ik "vergeten ben hoe graag ik deze producten wil". Ik vind dat soort mails tamelijk obnoxious. 1e en laatste keer dat ik naar deze webshop ga.

Algemeen

Nouja, site was duidelijk en alles werkte prima. Unieke soort kabel kunnen bestellen welke lastig te vinden was.

Verzending

De verzending was de volgende dag binnen, niets mis mee. Geen onnodig grote doos oid waardoor het gewoon door de brievenbus paste.

Algemeen

Ondanks dat het product op voorraad was na 5 dagen pas een mail gekregen dat het niet op voorraad.

Verzending

heb het dus nog niet na zes dagen wachten nu.

Klantenservice

ze speeld het lieven meisje voor de oplichters en houd je aan het lijntje

Algemeen

Overzichtelijk site, heb er een voorraad UTP kabels besteld (zakelijk). De kwaliteit is goed en aantrekkelijk geprijsd.

Verzending

Twee keer een bestelling geplaatst en de volgende dag al binnen. Alles werd netjes in een doos verpakt.

Klantenservice

Op e-mails wordt snel en adequaat gereageerd.

Algemeen

Producten lijken netjes en goedkoop, en snelle verzending wordt beloofd. Klantenservice neemt wel de telefoon op, maar bij elke vraag wordt er gemeld dat ze "in gesprek" zijn of "tijdelijk niet bereikbaar".

Verzending

Zoals vermeld, een berg spullen besteld met "volgende werkdag binnen". Donderdag besteld, maandag eens nagebeld, woensdag pas een email dat het ingepakt zou zijn. Ik ben benieuwd of het morgen binnen is of dat naar GLS toe rijden om het te laten afleveren teveel moeite was in dit weer.

Klantenservice

Belachelijk slecht, neemt wel vriendelijk op en beloofd terug te laten bellen, maar dat gebeurt dus niet.

Algemeen

Bestelling plaatsen was makkelijk. Heb hier 100 stuks RJ45 connectoren besteld en vergeleken met andere webshops was de prijs erg goed.

Verzending

Ondanks dat het product op voorraad was na twee dagen pas een mail gekregen dat het verzonden zou zijn. Ik had gekozen voor een "verzekerde" bezorging via GLS. In de mail zou een track & trace code moeten staan maar die stond er dus niet in. Na 4 dagen nog niks binnen dus maar contact gehad met GLS, deze konden op mijn postcode niks vinden. Na heen en weer mailen met Netwerkkabels.eu konden zij mij opeens wel een track&trace code geven met de uitleg dat ze die echt wel hadden verzonden. Ik heb ze verteld dat ik nooit een t&t code heb ontvangen en heb ze hier ook bewijs van gestuurd maar ik ben vervolgens genegeerd. Via GLS maar een nieuwe afspraak gemaakt en na 7 dagen dus eindelijk mijn bestelling binnen. Verzending en klantenservice is dus waardeloos, laatste keer dat ik hier besteld heb. Ik betaal liever iets meer en dat ik het dan de volgende dag in huis heb. Een fout maken kan, maar geef dit dan gewoon toe en bied je excuses aan.

Klantenservice

Zij maken een fout en na ze hierop te hebben gewezen krijg ik geen antwoord terug. ( Zie ook het stukje hierboven )

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Duidelijke website. Voorraad wordt goed aangegeven. Betaling liep zoals gebruikelijk normaal met Ideal. Bezorgkosten vanaf 2,95 maar die lopen al snel op.

Verzending

Echter "Voor 17:00 besteld, morgen in huis", gaat helaas niet op!! N.a.v. een klacht reageert men dat hij toch de volgende dag onderweg was. Kennelijk hanteert men andere normen voor "in huis".
Jammer! Was in dit geval voor mij van belang. Kan deze leverancier dus niet op zijn eigen woorden vertrouwen.

Algemeen

Na betaling via Ideal geen enkele reactie. Na telefonisch contact; "wij kunnen de mail niet opnieuw verzenden", verder geen enkele reactie. Opnieuw telefonisch contact opgenomen; "U wordt teruggebeld", niet dus.

Verzending

Er wordt gewoon niet geleverd, meerdere keren bellen werkt niet.

Scorekaart voor Netwerkkabel.eu

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie