NextDeal

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De afbeelding op hun website was niet correct. Na 1 telefoontje mijn geld teruggekregen. Heel netjes!

Algemeen

Producten wel aanbieden als voorraad terwijl dit absoluut niet het geval is.
Een veel voorkomend en irritante manier van zaken doen door vele e-tailers wat helaas is overgenomen door NextDeal.

Verzending

Product besteld met 2 dagen levertijd. Zonder aankondiging wordt deze uitgesteld naar een week later.

Klantenservice

Klantenservice is uitermate vriendelijk maar verder dan "u kunt altijd annuleren" komen ze niet qua oplossing. Mateloos vervelend.

Klantenservice:

Hier een SSD besteld, echter was het model niet meer leverbaar en kwamen ze met duurdere alternatieve voor de zelfde prijs.

Algemeen

Verkopen in ieder geval 1 slecht product, laatste keer hier iets gekocht. Oh, minimaal 15 woorden.

Verzending

Product is niet op tijd geleverd volgens informatie op de site. Na telefonisch contact (was onder de indruk van de nummerherkenning, hoefde niet te vertellen wat ik besteld had of wie ik was). Na dat contact nieuwe datum afgesproken en op die datum wel geleverd. Was uitstekend geweest als deze actie van het bedrijf zelf uit was gegaan.

Klantenservice

Het bestelde product was een Nanoxia Project S kast. Deze kast blijkt niet te voldoen aan een paar standaarden (zoals SFF-8301 welke beschrijft waar de schroefgaten voor de HDD moeten zitten) en een ATX moederbord (de videokaart kan niet goed gebruikt worden omdat de stekkers niet in de kaart gestoken kunnen worden doordat de uitsparing in de kast onvoldoende ruimte daarvoor biedt).
Retourneren was mogelijk maar geld terug was alleen mogelijk als de fabrikant dat ook bij hun deed. Faliekant onwaar, maar ja, ze proberen het wel, erg vervelend.

Ik heb besloten zelf maar een bracket te maken en de zaag erin te zetten voor de ruimte voor de displayport stekker en HDMI stekkers.

Advies van mij, nooit wat kopen hier, was voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer.

Algemeen

Mijn 1e mechanische toetsenboord ooit besteld, en werd geleverd binnen de beloofde tijd. Valt verder weinig te melden, maar dat is altijd als alles vlekkeloos verloopt.

edit 1,5 week verder : zoals ik al zei mijn 1e mechanische toetsenboord en ik vondt het maar niks, dus heb gebruik gemaakt van mijn 14 dagen bedenktijd, en hiermee wordt dan ook gelijk een verkoper echt getest, en daar zijn ze meer als goed doorheen gekomen.

Verzending

track en trace via email gekregen. pakketje was goed verpakt.

Klantenservice

edit 1,5 week verder : de 14 dagen bedenktijd maakte ik gebruik van en dat is zodner problemen gegaan , heb ook netjes mijn geld teruggehad

ik voel me wel schuldig (die 14 dagen bedenktijd kost hen echt geld want de initiele verzendkosten zijn voor hun rekening) het enigste wat ik kan doen is deze mensen hier aanbevelen, ik hoop dat deze zaak nog vaak klanten krijgt. Verder kan ik nog wat doen natuurlijk, volgende keer weer wat kopen en dan echt houden wat ik in 99% van mijn pc hardware aankopen tot nu toe gedaan heb.

Algemeen

Bestelling plaatsen was simpel, maar moest veel informatie steeds opnieuw invoeren omdat ik achteraan het formulier naar voren werkte. Wat bij een horizontaal formulier vaak kan gebeuren.

Verzending

Wow! Lekker snel jongens!

Algemeen

Snelle en vriendelijke service. Binnen 16 uur werd mijn bestelling bezorgd. Eenvoudig bestelproces via de website, duidelijke uitleg en makkelijke betaling.

Verzending

Al bestelde ik pas om 18:00 (eigenlijk "te laat"), doch werd er keurig de volgende ochtend al aangebeld door een vriendelijke bezorger die mijn pakketje kwam brengen. Zeer tevreden, bedankt Nextdeal! Groet, Giel Boes

Algemeen

Ik had een Pebble Time besteld. Met ideal betaald en kreeg een bevestiging dat het in gang gezet was.

Verzending

Verzending gaat via PostNL. Een track/trace mailtje, zodat je kunt zien, waar en wanneer deze binnenkomt. Natuurlijk via verzending duurt altijd te lang.

Klantenservice

De service is prima. De verpakking van de pebble gaf aan, dat deze waterdicht zou zijn, maar helaas binnen 5 seconden reageerde het product niet meer. Dit staat natuurlijk los van de NextDeal. Ik had contact opgenomen en het verhaal uitgelegd. Zij hebben contact opgenomen met de leverancies en binnen een paar dagen was alles geregeld. Ik kon het product terug sturen en kreeg een nieuwe toegestuurd. Prima geregeld.

Algemeen

De Asus RT-AC88U gekocht bij NextDeal.
Snelle levering en een scherpe prijs. Tevreden met de aankoop en met de afhandeling.
Afgaande op de andere reviews zit het met de service ook wel snor. Nog geen problemen gehad.

Klantenservice

Heldere mailwisseling over de order.

Klantenservice:

Na paar besteld te hebben bij NextDeal heb ik geen enkele negatieve opmerkingen. Prima service en goede prijs.

Algemeen

NextDeal had voor mij de meest gunstige prijs. Het bestel en betaalproces verliep soepel en zonder problemen.

Verzending

De levering was vertraagd, maar daarvan kreeg ik keurig vooraf bericht. Daarna werd het alsnog binnen de gestelde termijn afgeleverd.
Wel jammer dat je niet direct voor een PostNL afhaalpunt kunt kiezen, scheelt weer een dag wachten als de bezorger aan de dichte deur komt.

Algemeen

Zeer klantvriendelijk: ruim de tijd! Respectvolle medewerker met kennis van zaken! Stap voor stap begeleid hoe ik het product kon toepassen en aansluiten in mijn eigen netwerk.

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis!

Klantenservice

Nog voordat ik het product besteld had, nam de medwerker van Nextdeal alle tijd (half uur!) om mijn technische vragen... over het product en de technische toepassingen te beantwoorden. Dit gaf voor mij de doorslag om dezelfde dag de router (ASUS RT-AC51U) te bestellen bij NextDeal. De volgende dag keurig geleverd. Na levering opnieuw telefonisch contact gehad met de betreffende medewerker ivm aanvullende vragen over installatie. Weer mocht ik 20 minuten genieten van goede adviezen/tips en geduld. Zelden een medewerker van een helpdesk aan de lijn gehad die zo respectvol en klantvriendelijk is. De kers op de taart was dat hij aanbood dat ik gerust kon terugbellen bij andere vragen in de toekomst. En dat allemaal naar aanleiding van de aanschaf van een product van een paar tientjes. Helemaal top. Ik heb de contactgegevens van Nextdeal naast mijn PC neergelegd zodat ik voor aanvullend advies of producten meteen contact op kan nemen. De naam van de medewerker van NextDeal wilde ik hier niet noemen, maar kan uiteraard bij mij opgevraagd worden!

Klantenservice:

Goede webshop. Zoals beloofd de volgende dag in huis en keurig verpakt. Op een RMA aanvraag wordt snel gereageerd en retourzenden gaat kosteloos middels een antwoordnummer.

Klantenservice:

Uitstekende klantenservice met vriendelijke medewerkers, snelle bezorging, goed verpakt, en ook nog eens lage prijzen. Als kers op de taart wat snoepjes in de verpakking. Helemaal prima dus.

Algemeen

Drie dagen voor een feestje bestelde ik LED feestverlichting bij NextDeal. Het werd op tijd afgeleverd en ik was erg tevreden over de kwaliteit.

Verzending

De levering was mooi op tijd.

Algemeen

Ik kocht in april 2015 een partytent bij Nextdeal. Anderhalf jaar later braken twee buizen in het dak door onoordeelkundig gebruik. Een mailtje naar Nextdeal was genoeg om binnen twee dagen vervangende buizen te ontvangen. Zonder kosten!! Superservice!

Snelle levering

Zie algemene beoordeling

Klantenservice:

Logitech harmony 950 besteld en 2 dagen later bezorgd. Uitstekende snelle service van NextDeal. Afstandsbediening voldoet aan de verwachtingen zoals we gewend zijn.

Algemeen

Heb er de BQ Aquaris M5 gekocht. Die was 30 eur goedkoper dan op de BQstore (intussen is de prijs terug hoger, gelukje?).
Goede site met voldoende informatie en overzichtelijk bestelproces. De levering was na 3 dagen en het toestel was netjes verpakt.
Enig minpuntje is de extra 2% kosten door betaling met mister cash.

Verzending

Via postNL. Zoals het moet, op tijd en met goede trackinglink

Algemeen

Ik had een nieuwe AC router nodig en via de tweakers pricewatch zag ik dat Nextdeal de goedkoopste leverde. Aangezien het de eerste keer was dat ik hier bestelde heb ik het cijfer van de shop waardering op tweakers bekeken en voelde mij gerust in het bestellen van de router bij Nextdeal.

Heb laat in de middag mijn bestelling geplaatst op de zeer overzichtelijke website en het pakketje de volgende dag netjes verpakt ontvangen.

Eindelijk een website die waar maakt waarmee hij adverteert, Dat is bij andere winkels weleens anders.

Verzending

Zoals gezegd snelle - volgende dag - levering en keurig verpakt in dempend materiaal en een grotere doos dan waar de router zelf verpakt in zit.

Ook werd er netjes een track & trace code verstuurd zodat ik ongeveer wist hoe laat postnl het pakketje bij mij thuis (in BelgiŽ) zou bezorgen.

Algemeen

Heldere en duidelijke website. De zoekfunctie brengt je meteen naar de juiste producten. Bij het afrekenen geen rare bijkomende kosten.

Verzending

Het product is op tijd geleverd. Het betrof deze keer een partytent waardoor het product niet ingepakt hoefde te worden (en daarom waarschijnlijk ook geen pepermuntjes erbij zoals sommigen melden. Ik had me er zo op verheugd ).

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor NextDeal

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk