Webstore.be

4.405 producten en 5.156 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Webstore.be

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst, direct bevestigd en de betaling was direct afgeschreven. Nadat Webstore.be de bestelling de volgende dag heeft geannuleerd, omdat de leverancier de inkoopprijs 'ineens' had verhoogd, heeft het, ondanks meerdere emails, meer dan 3 weken geduurd voor het bedrag teruggestort werd.

Klantenservice

Het bedrijf was zeer snel om de bestelling te annuleren, omdat er een enorme prijsstijging zou zijn geweest bij haar leverancier. Het bestelde product kon alsnog tegen prijs X geleverd worden, terwijl het product op haar eigen website met de 'nieuwe prijs'goedkoper werd aangeboden. De klantenservice reageerde steeds trager op de mail correspondentie en was totaal niet bereid mee te denken aan een werkbare oplossing van beide partijen. Daarnaast werd bij het lange terugbetalen van het aankoopbedrag ook steeds doorverwezen naar externe partijen. Al met al een zeer slechte ervaring waarbij het bedrijf vooral met hun vingertje wees naar anderen en niet bereid was om de hand in eigen boezem te steken.

Algemeen

Snelle levering, vlotte betaling, keurige factuur, duidelijke informatie en makkelijke bestelling, simpelweg een zeer goede ervaring.

Verzending

Woensdagochtend besteld, donderdagmiddag ontvangen, veel beter kan het niet. Goed verpakt, niets op aan te merken.

Algemeen

Goede klantenservice en bijzonder hulpvaardig personeel. Goed product dat volledig aan mijn verwachtingen voldoet. Ook de service die ik van een webshop verwacht, prima.

Verzending

Maandag besteld en betaald via creditcard, dinsdag geleverd in Purmerend, super!

Klantenservice

Betaling ging niet ineens goed, klantenservice kwam met diverse alternatieve oplossingen. Bleek achteraf aan mijn eigen bank te liggen :-(.
Maar in ieder geval goede actie van Webstore.be

Algemeen

Geen problemen gehad met bestelling. Service was snel en verzending was probleemloos en goed verpakt. Gebruiken ook Bpost voor BE verzending, dus dik in orde.

Klantenservice

USB-ontvanger van het toetsenbord was kapot na iets minder dan 2 maanden. Contact opgenomen, verzendlabel gekregen via mail en toetsenbord gratis kunnen versturen. Ik werd up to date gehouden van de herstelling, en in minder dan een week tijd had ik een nieuw toetsenbord. Topservice dus, niets op aan te merken.

Algemeen

Bestelling geplaatst en betaald, alles snel geleverd. Via pricewatch op deze winkel uitgekomen, dus het was ook de goedkoopste winkel voor dit product

Klantenservice

Na enkele maanden was 1 van mijn 2 powerline adapters defect. 's Avonds een mailtje gestuurd, de volgende dat een verzendlabel gekregen.
Pas na een week of 2 de kans gehad om het pakje bij de post binnen te doen, 's ochtends voor het werk.
De volgende ochtend een mailtje gehad dat alles al was aangekomen en inderdaad defect bleek te zijn.
Enkele uren later kreeg ik de melding dat er een lading powerlines was binnengekomen, en dat mijn pakje al klaargemaakt werd.
De volgende dag was het pakje al thuis geleverd

Klantenservice:

heel slecht, besteld bijna twee weken geleden, mijn bestelling werd gewoon niet geleverd, nog geen geld terug gekregen

Algemeen

Plaatsen van bestelling was makkelijk, bevestigingsmail was er snel en het pakje kwam aan op het vooraf medegedeelde tijdstip. Kortom uitstekende ervaring.

Verzending

De verpakking was stevig en de afkomst was niet te duidelijk (dat is goed dan verdwijnt er minder). Alleen hoop ik dat ze meer breekbare spullen net ietsje beter verpakken met wat bubbelwrap rond het hele product, bij mij zat er enkel vanboven in de doos wat.

Maar mijn product was dan ook niet extreem breekbaar dus er was geen probleem en ik denk wel dat het voor meer breekbare producten ook goed in orde is.

Klantenservice

edit 1: 28-10-2015 : de aangekochte powerline heb ik een paar uur later pas in gebruik proberen te nemen maar zeker één van de twee apparaten werkt niet. Klantenservice 's avonds na sluitingsuur gecontacteerd en we wachten af.

edit 2: 29-10-2015: antwoord op de email gehad met daarin een shippinglabel om zo gratis terug te kunnen zenden. So far so good.

edit 3: 02-11-2015: op 29-10 nog een antwoord gehad dat het product inderdaad defect was en vandaag is de vervanging binnen gekomen. Topwinkel dus!

Algemeen

Intussen 2 Jaar geleden een Tablet besteld (Lenovo Miix), aan een zeer goede prijs (opendeurdagen). Bestellen en afhandeling verliep perfect. Intussen is de site wel nog een stuk verbeterd.

Verzending

Ik moest toevallig in de buurt zijn, dus ik was de tablet zelf komen ophalen. Dezelfde dag had ik'm al. Niets op aan te merken.

Klantenservice

Nu, 2 jaar later bleek er een slijtage aan de tablet te zijn (defecte speakers), maar zonder problemen nemen ze deze binnen garantie op en wordt deze hersteld. Heb ook meteen mijn smartphone laten herstellen (barst in het scherm) en doordat ik een afspraak had gemaakt werd deze hersteld tijdens het wachten. Topservice!

Klantenservice:

Snelle levering, was binnen 2 dagen in huis en veel goedkoper dan in Nederland. Had nog een aantal vragen en deze werden direct beantwoord via een chat-functie op de website!

Klantenservice:

De bestelling zelf verliep vlot, maar al gauw bleek dat er bepaalde zaken ontbraken bij het product (toonzaalmodel). Uiteindelijk overeen gekomen om deze achter te sturen, met als gevolg dat de (onvolledige) bestelling pas 2 weken later geleverd werd. Hier bleken dan ook nog andere zaken bij te ontbreken (stroomkabel). Uiteindelijk is dit allemaal in orde gekomen, maar het heeft 3 weken geduurd, en er zijn ook 3 aparte leveringen over moeten gaan alvorens dit geregeld was.

Algemeen

Hadden een cisco SMB PoE injector als goedkoopste in het assoriment, daarom deze winkel (voor mij) onbekende een kans gegeven en besteld. Viel allemaal goed mee!

Verzending

Redelijk snel ontvangen en deftig verpakt.

Scorekaart voor Webstore.be

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie