Consoleplaza

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Consoleplaza

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

De website van hun is overzichtelijk en ik kon zonder problemen het gewenste product bestellen.

Verzending

Netjes de volgende dag mijn bestelde product ontvangen.

Klantenservice

Ik had een vraag over mijn product en de klantenservice heeft snel op mijn mail gereageerd. Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Algemeen

Al een aantal jaar bestel ik hier mijn games. Producten zijn goed en makkelijk te vinden, de website is goed en overzichtelijk en veelal lage prijzen.

Verzending

Product zijn meestal op voorraad en worden snel opgestuurd. Top!

Klantenservice

Consoleplaza is vaak bereikbaar en hun beantwoorden de vragen vriendelijk en ze stellen zelf ook vragen zodat de beste optie's duidelijk zijn.

Algemeen

Je kan met IDEAL en Paypal betalen, snel en veilig. Super fijn en tot op heden alles ontvangen.

Verzending

Tot op heden heb ik mijn bestellingen snel en netjes ontvangen en ik ga vaker hier bestellen.

Klantenservice

Klantenservice is altijd vriendelijk en meedenkend. Ik heb weleens verkeerde item ontvangen of defect item, deze heb ik snel vervangen gekregen. Top service!

Verzending: Score: 1
Algemeen

Heb eind juni een Roxi Easy VHS to DVD besteld bij Console Plaza en nog steeds niet ontvangen (half juli). Telefoon wordt op antwoordapparaat gezet. Mails niet beantwoord. Alles al betaald, dus mooi 60 euro lichter maar geen product in handen! Schandalig!!! Ik adviseer iedereen om hier niet te bestellen!

Verzending

Het bestelde én betaalde artikel is nooit verstuurd!Ik heb het 23 juni besteld en nog steeds niet binnen. Kan het bedrijf ook niet bereiken voor uitleg en/of om mijn geld terug te vragen.

Klantenservice

Ik heb dagen geprobeerd om Console Plaza te bereiken. Berichten via de website. vaste telefoon staat altijd op antwoordapparaat, mobiele nummer wordt ook altijd doorgeschakeld naar antwoordapparaat. Ik woon in China dus kan helaas niet langs het adres rijden op korte termijn om te kijken of ze wel bestaan????

Algemeen

Ik heb verschillende keren wat besteld bij Consoleplaza, en tot nu heb ik alles op de afgesproken tijd geleverd gekregen.
Tot op heden heb ik kwalitatief goed spul ontvangen, en het is altijd netjes ingepakt, zodat het onderweg niet beschadigd.
Consoleplaza heeft een groot assortiment, met veel verschillende producten.
Verder is het simpel om te betalen, en ik kan zelf kiezen of ik het d.m.v. briefpost of pakketpost iets wil ontvangen wat bij vele online shops niet mogelijk is.
Verder vind ik het fijn dat als iets toch niet bevalt, je het gewoon terug kan sturen.

Verzending

De producten worden goed en stevig verpakt, zodat het onderweg niet kan beschadigen.

Klantenservice

Ik heb tot op heden Consoleplaza vaak gemaild en als je ergens een vraag over hebt, staat het personeel altijd voor je klaar om je te helpen. Top!

Algemeen

Order plaatsen ging gemakkelijk. Duidelijke aanduiding van levertijden was op de site vermeld, hierdoor heb ik bepaalde producten nog even niet besteld zodat ik de volgende dag de bestelling binnen zou hebben. Dit was ook zeker het geval. Alles netjes verpakt en zonder schade afgeleverd.

Verzending

Mijn pakketje was netjes verpakt en de producten konden niet schudden in de doos.

Klantenservice

Consoleplaza komt snel op je vragen terug en helpt prima bij het bestellen. Enkele probleempjes tijdens de bestelling waren dan ook snel en vlekkeloos afgehandeld.

Algemeen

Dit was mijn tweede bestelling bij Consoleplaza. Op mijn email werd bijna direct gereageerd met de juiste informatie. Aan de hand daarvan op de bestelling geplaatst. De volgende dag mijn pakket in huis.
Alles geleverd gekregen zoals omschreven.

Verzending

Een Tweede kansje die die tweede kans ook echt verdient vind ik!! het product is inderdaad als nieuw en werkt voortreffelijk.
Daarbij zoals beschreven supersnel en netjes verpakt geleverd.

Klantenservice

Bij de klantenservice van Consoleplaza ben ik tot nu toe goed geholpen en ik heb al mijn vragen kunnen stellen. TOP!!

Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Goede webshop, uitgebreide collectie en makkelijke website. Ik heb vaker hier besteld en laatst heb ik Fifa 16 voor de ps4 hier gekocht, deze was bij veel winkels al uitverkocht maar hier nog niet. Volgende dag thuis ontvangen

Verzending

Binnen een dag thuis ontvangen

Algemeen

Uitstekende service tot op heden, groot aanbod, goeie prijzen en een nette webshop!
Als er dan uitzonderlijk toch eens iets misloopt word dit vlot en correct opgelost!

Verzending

Mijn bestelde items zijn tot op heden binnen de beloofde termijn geleverd.

Klantenservice

Ze zijn vriendelijk en lossen eventuele problemen snel en correct op. Hier ga ik vaker bestellen!

Algemeen

Consoleplaza is een webshop waar ik graag terug blijf komen. Ik vind hier games waar ik bij andere shops niet altijd even makkelijk kan vinden.

Verzending

Tot op heden zijn de zendingen vlot verlopen en alles is netjes ingepakt om schade te voorkomen. Klantenservice houdt mij op de hoogte m.b.t. voortgang van mijn order(s).

Klantenservice

Super! Tot op heden zijn mijn mails en telefoontjes netjes beantwoord waar ik zeer tevreden over ben.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Vrijdag 18 december een bestelling geplaatst expres gekozen voor post met track en tracé na betalingen niks meer van vernomen. Bellen heeft geen zin er wordt nooit opgenomen, en mailtjes worden ook niet beantwoord. Ik raad jullie dan ook sterk af om hier iets te bestellen !! Zie het vervolg beneden.
Mochten ze contact opnemen pas ik mijn review aan.

Klantenservice

Nemen nooit de telefoon aan, op mailtjes wordt ook niet gereageerd.

Na een slechte review hier geplaats te hebben konden ze in eens wel contact met mij opnemen, dit na 3 dagen gebeld te hebben en meerdere mailtjes. Toch moet ik zeggen toen er eindelijk contact was is er goed en snel gehandeld, mijn bestelling bleek nog niet geleverd te zijn door de leverancier en toen hebben ze deze met mijn instemming geannuleerd. Had ook snel mijn geld terug.

Algemeen

Vier maanden geleden heb ik hier mijn Wii U GamePad ter reparatie aangeboden. Nu heb ik begrepen dat ze bezig waren met een verhuizing, maar als je binnen 4 maanden niet eens de moeite neemt om je klanten te informeren en het beantwoorden van een mail zelfs te veel moeite is, dan is één ster eigenlijk nog te veel eer.

Klantenservice

Mails worden niet beantwoord, dus blijkbaar hoeft de klant niet geïnformeerd te worden. Als een klant de moeite neemt om een apparaat ter reparatie aan te bieden, lijkt het volgens dit bedrijf de normaalste zaak van de wereld te zijn om gewoon het apparaat te houden, er niks mee te doen en de eigenaar van het apparaat in het duister te laten tasten.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Ik was op zoek naar een controller tuning onderdeel en via Google kwam ik op consoleplaza en ik heb het op deze site besteld. Prijzen zijn ook goed.

Verzending

Ik had de keus uit 3 verzendopties en ik koos voor pakketpost omdat ik ook een Track&trace nummer erbij kreeg. Bij aankomst was deze netjes verpakt en na een dag heb ik het in ontvangst genomen.

Klantenservice

Ik heb Consoleplaza gebeld omdat ze verhuisd zijn en er zeker van wou zijn dat ik het kreeg. Ze gaven aan dat ze eerder aan het verhuizen waren en nu weer alles op rde hebben. Goede service telefonisch en in de mail.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Ik heb een bestelling gedaan van 2 artikelen op 05-09-2015, op deze dag zou deze verstuurd zijn met de post, maar dit is op heden nog niet gebeurt. Ik heb ze vanaf maandag elke dag gebeld en tot nu toe maar 1x kunnen bereiken. Ook 2x een mail gestuurd, waarvan ook maar 1 is beantwoord.
Ik raad de online winkel niet aan, is het risico niet waard. Ik dacht nog ik neem de gok met aangetekende post, maar ook dit wordt niet geleverd.

Ik kon ook niet met iDeal betalen en een bankoverschrijving vond ik een beetje eng, was gedwongen om een betaling met Paypal te doen.

Verzending

Op de PostNL website staat al bijna een week de status, pakket aangemeld niet afgeleverd, in een mail kreeg ik te horen dat deze 100% is afgeleverd bij PostNL, maar ik geloof dit niet. Deze status eerder meegemaakt bij een ander soort winkel, die hadden 't ook niet afgeleverd.

-------------------------
Update:
E-mail gekregen, naar aanleiding van dit review. Er wordt gezegd dat de leverancier zijn beloftes niet na is gekomen en dit keer het pakket wel deze week wordt verstuurd. En dat ze wegens verhuizing slecht te bereiken zijn, ik ben benieuwd of ik het deze week wel binnen krijg.

Pakketje toch snel binnen gekregen na laatste update.

Klantenservice

Kan de mensen niet bereiken, er wordt maar niet opgenomen en maar een enkele keer wordt de mail beantwoord. Jammer dat er alleen snel wordt gereageerd als je een slecht review plaatst.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Na bijna 2½ maand eindelijk 3DS XL van zoon terug.
Waren 2 maanden niet bereikbaar via telefoon en via de mail. Na review op Tweakers werd direct contact via mail met ons opgenomen. Werd excuses aangeboden en aangegeven dat er problemen waren met verhuizing van bedrijf. Daarna was bereikbaarheid via de mail stuk beter en na ruim 1 week kon ik de 3DS XL gerepareerd ophalen. Reparatie ziet er netjes uit, duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, aangezien hij nog geen dag terug is.

Klantenservice

Minpunt: 2 maanden totaal geen reactie op mail en telefoon werd niet opgenomen. Pas na review was dit beter. Hopelijk wordt dit na hun verhuizing weer beter.
Pluspunt: Korting ontvangen op reparatie

Verzending: Score: 1
Algemeen

Heb een behuizing besteld voor mijn controller, maar tot op heden niks van ze vernomen. Probeer ze te bereiken maar geen reactie..... raad mensen aan om hier niet te bestellen. Zal mijn reactie aanpassen, als consoleplaza contact met mij opneemt.

Verzending

Niks vernomen van het bestelde product. Ben bang dat ik mijn product ook niet zal krijgen

Klantenservice

Bedrijf laat niks van zich horen. Op mijn emails reageren ze niet en nemen de telefoon ook niet op.

Consoleplaza heeft contact met mij opgenomen en heeft het bedrag teruggestort op mijn rekening. Reden was omdat zij op vakantie waren en druk bezig waren met een verhuizing. Ben blij dat het probleem is opgelost.

Algemeen

Op 26 maart mijn xbox ter reparatie aangeboden. Het duurde 2-4 weken. Na 4 weken zelf contact opgenomen via mail en telefoon, geen reactie per mail en telefoon gaf gelijk aan dat het nr niet te bereiken was. Sindsdien meermaals geprobeerd ze te benaderen en zelfs langs de winkel gegaan. WINKEL IS WEG! Ze zijn aan het verhuizen, maar waarheen geven ze niet aan.
Op 11 mei een reactie dat het ze spijt en nu hun best doen, maar nee hoor weer geen reactie en nu is het 9 juli en heb ik mijn xbox nog niet terug.

Sinds eind april posten ze ook niks meer op facebook. Politie al ingeschakeld en op meerdere fora al berichten achter gelaten om anderen te waarschuwen van hun praktijken en in de hoop ze te pakken te krijgen maar tot dusver geen succes. Het bedrijf is dus gewoon opgedoekt maar handelt haar zaken niet af. Bestel dus maar niks meer, want ze bestaan niet meer. Zeer trieste zaak dus.

Klantenservice

In al mijn pogingen ze te bereiken heb ik maar 1 keer een mail ontvangen dat het ze spijt en dat ze aan het verhuizen zijn, maar nu alles weer goed zal gaan. Daarna niks meer van ze vernomen en mijn xbox nog niet terug. De meest waardeloze klantenservice die je maar kan indenken dus.

Klantenservice: Score: 5

De levering duurde helaas wat langer, maar Consoleplaza heeft de schuld van PostNL op zich genomen en is mij toch tegemoet gekomen.

Ik kon het wel waarderen dat ik werd gebeld voor een persoonlijke verontschuldiging.

Algemeen

Ik heb hier tot nu toe 3 games besteld en alle bestellingen ontvangen. Games worden gesealed geleverd in een niet doorzichtig bubble envelop. Levertijden staan op de site vermeld en ik heb het tot op heden op tijd ontvangen.

Verzending

Je moet wel op de levertijden letten en tot op heden heb ik alles netjes en heel en op tijd ontvangen.

Klantenservice

Mijn mails zijn binnen 24 uur beantwoord en telefonisch stond hun klantenservice goed te woord.

Algemeen: Score: 2
Algemeen

Zelfde als mijn voorganger, ook GTA 5 ge pre-orderd en bestelling ge-canceld alleen ik heb dan geen mail gekregen. Klantenservice is wel perfect

Klantenservice

Snelle re-actie via mail en goed geholpen.

Scorekaart voor Consoleplaza

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie