4AllShop

205 producten en 235 uitvoeringen
Algemene Informatie
4Allshop is een onderdeel van Webworks.nl B.V. U koopt via 4Allshop bij een zeer betrouwbare organisatie die actief is in de ICT markt.

4AllShop levert veel producten uit eigen voorraad. Door groot in te kopen krijgen wij tegen zeer gunstige prijzen geleverd. Hier laten wij onze klanten van mee profiteren.

Onze producten laten wij door PostNL bezorgen, middels een track en trace link kunt u zien waar uw pakket zich bevindt. .

Verzendkosten (ongeacht het aantal producten)

Nederland > 150,- 1,95 incl. BTW
Nederland > 50,- < 150,- 3,95 incl. BTW
Nederland < 50,- 5,95 incl. BTW
Belgie 9,95 incl. BTW

Het kan actiematig voorkomen dat verzendkosten verlaagd worden of zelfs niet berekend worden.

Contact Gegevens

4AllShop
Drukkerij 3
4651 SL STEENBERGEN
Heeft u (verkoop)vragen dan kunt u ons bereiken van maandag tot vrijdag 09:00 - 17:00 op het telefoonnummer: 0900 777 0034(25cent p/m) of mailen naar info@4allshop.nl. Ook kunt u een vraag stellen via onze live chat.

Scorekaart voor 4AllShop

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 235 producten, 528 unsorted producten
Prijsindex Nederland 89,1 (10,9% onder gemiddeld)
Prijsindex België 89,7 (10,3% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True