Shopcore

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Over het algemeen is de webshop oke. Klantenservice is niet top, ze nemen wel op. Producten zijn van slechte kwaliteit. Ik heb bijvoorbeeld een screenprotector besteld voor mijn s8. Helaas bedekt deze screenprotector maar een klein gedeelte van mijn scherm. De bovenkant en de onder van mijn scherm zijn niet eens bedekt. Ik heb al meerdere screenprotector online besteld. Allemaal rond dezelfde prijs van betere kwaliteit zonder bubbels en bedekken nog eens het hele scherm!

Verzending

Verzending via post nl kwam op tijd binnen. Past door de brievenbus alleen je moet wel verzendkosten betalen.

Klantenservice

Er neemt iemand op. Verder niks aan gehad, ik vroeg gelijk naar een ander product. De persoon kon mij hier ook niet wat over vertellen.

Algemeen

Doet wat een Webwinkel moet doen, bevestigen en leveren. Site (en documenten vanuit de webwinkel) is heeft een iets gedateerd uiterlijk echter functioneert goed. Denk hierbij aan het ontbreken van Email footers en een gepixeld logo op het factuur, kleinigheidjes maar het is wel de eerste indruk van de webwinkel.

Voor de rest zaterdag besteld dinsdag geleverd via Post Nl en een goede prijs voor de producten welke ik nodig had (twee paar batterijen)

Verzending

Geleverd via brievenbus post. Zelfs in de email van verzending stond een melding dat het via te brievenbus post kwam:

"De zending past door de brievenbus, dus u hoeft er niet voor thuis te blijven."

Het zijn de kleine dingen welke het doen.

Algemeen

Het proces tot de betaling verliep makkelijk en goed, de site was duidelijk en makkelijk.

Verzending

Was goed verpakt en had geen schade.

Klantenservice

Ik bestelde touchscreen handschoenen bij Shopcore. Echter werkten de handschoenen niet en heb ik ze teruggestuurd. De verzendkosten voor een defect product moet de verkoper betalen. Echter ontkennen ze dat het product defect is. Na de vraag of ze kunnen laten zien dat ze defect zijn, laten ze niks meer van zich horen. Slechtste service ooit!

Algemeen

De websites oogt simplistisch maar is zeer duidelijk in gebruik. Bestelling is helder en duidelijk en de producten zijn op logische plaatsen te vinden.

Verzending

Verzending was snel na de geplaatste order en je communicatie hierover is ook helder. Je wordt netjes op de hoogte gehouden eigenlijk wat je ook mag verwachen.

Klantenservice

Na verzending van mijn bestelling duurde het "lang" voor mijn bestelling binnen was en na een week contact gezocht met de klantenservice van Shopcore. Probleem uitgelegd dat er na een week helaas nog geen post was gekomen met mijn bestelling. Samen met de klantenservice nog even een controle slag gedaan of alles correct was. Na verificatie van de adres gegevens besloot de klantenservice om nogmaals de bestelling te versturen en deze was de volgende dag binnen.

Nu zou je zeggen "ja maar zo hoort het ook" en dat klopt ook helemaal. Echter is het tegenwoordig meer regel dan uitzondering dat het niet zo loopt en ik vindt dat dat ook wel eens vertelt mag worden !

Dus zonder twijfel een top service van Shopcore !

Algemeen

Scherpe prijzen voor DYMO labels, en dan ook nog lage verzendkosten. Website ziet er wellicht wat gedateerd uit, maar werkt perfect.

Verzending

Bestelling was de volgende dag rond 10.00 al in huis met DHL Parcel (jammer dat er gebruik gemaakt wordt van DHL Parcel).

Algemeen

Aan het bestelproces en de levertijd valt niets op te merken. Mijn punt van kritiek gaat over de klantenservice....

niets op aan te merken

Klantenservice

Geleverde knoopcel Duracel CR2450 is al na half jaar leeg.
Heb aan klantenservice uitgelegd dat dit met de vorige set batterijen niet het geval was en dat de weegschaal niet overmatig meer in gebruik is geweest als de jaren ervoor. Echter krijg ik als antwoord dat ik na een half jaar zelf moet aantonen dat batterij reeds defect was bij aankoop. Lijkt me erg moeilijk om dit aan te tonen....

Algemeen

Na bestelling direcht een bevestigings email in de bus. Verzending gewoon snel. De nokia batterij is zo te zien origineel, past goed en heeft dezelfde hologram sticker als de oude batterij.

Verzending

Ingepakt in een dikke envelope. Prima.

Snel, correcte afhandeling.
Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker de Shopcore site bezoeken.
Prima webshop

Verzending

Keurig verpakt, snel verzonden.Gewoon GOED!

Klantenservice:

Goedkoopste website die ik kon vinden voor de artikelen die ik nodig had. Je krijgt een bevestiging van je bestelling en een email als het verzonden is. Prima geregeld. En betaling met iDEAL is
altijd gewenst voor mij.

---

verzending was snel, zaterdag besteld en dinsdag in huis.

Klantenservice:

Shop gevonden va google, simpele heldere site, en leverde uiteindelijk dat, wat het beloofde, voor een goede prijs en ruim op tijd (binnen 1 dag)

Algemeen

Heldere en sobere website, geen fratsen. Duidelijk in specificaties, uitgebried assortiment, en niet onbelangrijk: Hele nette prijzen.

Verzending

Verzending was snel, communicatie erover net als website: Helder, duidelijk, inhoud boven vorm. Winkel waarmee ik graag nog eens zaken zou willen doen.

Algemeen

Overzichtelijk website voorraad staat er duidelijk bij en ze maken hun belofte waar. Voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis. Dat zocht ik dus ook.

Verzending

Snel verzonden op een voordelige wijze. Batterijenpassen door de brievenbus en zo geschiede

Scorekaart voor Shopcore

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie