Buybestshop

2 producten en 2 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Buybestshop

Review toevoegen

Algemeen

Ben blij met de TV die ik bij Buybestshop gekocht heb. Bij alle andere winkels was de prijs veel hoger. Ik vind het wel lang wachten, twee weken maar de TV is het wel waard en de prijs. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Verzending

Tv wordt gebracht en wordt netjes na gekeken of er geen beschadigingen op zitten.

Klantenservice

Enige minpunt is dat je zo lang op de levering moet wachten en niet op de hoogte gebracht wordt als het later wordt. Tegen mij was gezegd 8 werk dagen en dat waren 10 geworden. Toch vind ik het geen probleem omdat de prijs van de TV veel lager is dan bij andere shops.

Algemeen

De tv die ik had gekocht was over de leverdatum maar het was het wachten waard. Hij werd zorgvuldig binnen gezet en bekeken of het beeld onbeschadigd was. De prijs was beduidend lager dan andere aanbieders. Top!!

Roel

Algemeen

Ik heb een TV gekocht bij deze shop.
De site oogt niet heel profesioneel en het valt op dat bepaalde informatie moeilijk te vinden is zoals een adres of telefoonnummer. Er wordt alleen mutlisafepay als betalingsmethode ondersteund.

De verzendtijd is een verwachting en absoluut geen garantie. Ik moest 3 weken wachten terwijl er 8 dagen staat in de pricewatch. Gegevens over vooraad worden niet getoond.
De communicatie naar de klant is niet erg goed. Ik heb zelf meerdere malen gebeld om op de hoogte te komen van mijn bestelling.

Ik was op de lange wachtijd door bestaande reviews voorbereid en het prijsverschil was zodanig dat ik dit accepteerde.
Het modelnummer van de TV kwam niet overeen met wat ik heb gekocht. Ik vermoed dat het om een buitenland model gaat inplaats van het Nederlandse model. Aangezien er volgens mij geen verschil zit tussen de TV's heb ik hier geen bezwaar mee.

Kortom zou ik de shop niet aanraden tenzij je kan wachten en het prijsverschil groot is.

Verzending

Uiteindelijk is de tv na 3 weken gebracht door een aardige man van het bedrijf zelf. Ik zou een half uur van te voren worden gebeld, maar dat is niet gebeurd.

Scherpe prijzen, goede service
Duurt alleen iets langer voordat de tv wordt bezorgd, maar dat wordt ook aangegeven

Klantenservice

Betrouwbaar bedrijf. Klantenservice goed bereikbaar. Probleem met een fabricage fout goed opgelost.

Algemeen

Naar lang zoeken voor een B6 65 inch OLED televisie, kwam deze site met een aanbieding die rond de ¤ 550,- goekoper was dan via een Coolblue of Bol.com.
Na het te hebben besteld kreeg ik een klein weekje later een telefoontje dat hij bezorgt zou gaan worden en of ik dan aanwezig was.
Bij bezorging kwam de eigenaar hem zelf afleveren met grote zorg heeft hij mijn geholpen om hem over te laden in mijn eigen auto om de tv van werk naar huis mee te kunnen nemen.
Een paar dagen later kreeg ik nog een telefoontje of alles goed was gelukt met installeren. Naar mijn idee een zeer goede service en prijs!

Algemeen

Dit bedrijf heeft nog wel leerpunten maar zijn zeker op de goede weg.

Heb voor een aanzienlijk lager bedrag een super mooie tv gekocht.
Levering is wel veel langer dan bij andere winkels.
Winkel moet nog iets transparanter communiceren over tijd dat het duurt voordat producten geleverd worden en ook actief blijven communiceren als het wat langer duurt. Winkel staat open voor feedback wat ik als erg positief ervaar.
Maar ik zou deze winkel wel aanbevelen!

Verzending

Tv word gebracht door een oudere man. Mocht deze tv bij iemand geleverd worden bij iemand die niet kan meehelpen op een adres met trappen zou de tv dan geleverd kunnen worden? onbekend voor mij of ik geluk heb dat hij me geholpen heeft 3 hoog te bezorgen of hij geluk heeft dat ik hem hielp.

Klantenservice

Uiteindelijk toch erg fijn gecommuniceerd met deze winkel.
Leermomenten zijn hierboven gemeld.

Algemeen

Ze hanteren lage prijzen i.v.m de grijze markt waarvan zij importeren. Meer transparantie daarover is wel gewenst.

Verzending

Levertijd was langer dan afgesproken maar ik heb een compensatie daarvoor gekregen.

Klantenservice

Ik kreeg op mijn vragen een bevredigend antwoord.

Algemeen

De website is overzichtelijk, prijzen super.

Ik was op zoek naar een 4K TV en mijn oog viel op de nieuwste Samsung modellen. We hebben gekozen voor 49MU7xxx daar hiervan goede reviews waren. Zoekende op internet naar een goede prijs en we kwamen uit bij Buybestshop. Ik kende het bedrijf niet en had enige vragen (mbt CI+ module). Ik kreeg snel antwoord en de verzekering dat alles zou werken (met versie 1.3). De prijs was ook goed, echt substantieel lager dan in de winkel (of andere aanbieders), het scheelde wel 400 euro!
Bestelling geplaatst, betaling via Ideal, en bevestiging via email. Levering niet de volgende dag maar iets later (dat heb ik er wel voor over om 400 euro te besparen).

Verzending

Levering is niet de volgende dag maar een paar dagen later. Het verschil in prijs maakt het echter snel verdienen! De TV werd netjes thuisgebracht in de woonkamer, gecontroleerd of juiste kleurstelling (van omranding/pootjes), instructies gegeven omtrent instellingen bij gebruik van CI+ kaart. Kortom: prima dienstverlening.

Klantenservice

Vragen gesteld omtrent type en CI+ module, deze werden netjes beantwoord met de garantie dat voor gewenst type de CI+ module zou werken. Dit is ook gebleken, het was heel eenvoudig en alles werkt naar behoren. Complimenten!

Algemeen

Levering duurde wel wat lang maar verder perfect verzorgd.
Tv wordt van te voren gecontroleerd zodat je zeker geen defect toestel ontvangt.

Verzending

Levering duurde langer dan de geplande maximale 7 werkdagen maar verder perfect.

Klantenservice

Keurig en vriendelijk te woord gestaan daar de desbetreffende persoon.

Algemeen

Prima Webshop! Klantenservice die je vandaag de dag niet meer zo snel hebt bij de grote jongens (lees: Bol, Mediamarkt, etc.)

Levering is wat langer dan bij de meeste webshops, maar was wel een stuk goedkoper, dus het wachten voor mij waard.

In eerste instantie leek de TV een gebruikt (geretourneerd) exemplaar, dit bleek niet zo te zijn. Even contact opgenomen met Buybestshop en vriendelijk te woord gestaan. De producten zijn niet gebruikt, maar waarschijnlijk gecontroleerd door de medewerkers van Buybestshop zelf. Als er enige mankementen zouden zijn kon de TV zonder problemen omgeruild worden (was bij mij niet nodig).

Wat beter kan: Wees eerlijk op de website over welke modellen jullie aanbieden en waarom jullie zo goedkoop zijn. Europese modellen is niets mis mee, maar een KS8000 is niet een KS8090, dit zal verwarring voorkomen!

Al met al, uitstekende service van Buybestshop!

Verzending

Levering was ongeveer 12 werkdagen, is wat aan de lange kant!

Algemeen

Na pijsvergelijkingen op de site gevonden wat ik zocht. Het bestellen ging probleemloos. Levertijd werd duidelijk aangegeven en is geen 24/7 vijf voor twaalf.

Verzending

Zo een persoonlijke aflevering niet eerder meegemaakt..
De UE55KS8000 besteld. Ja, het was even wachten, maar het was het wachten waard.
De UE55KS8090=voor duitse markt (dus niet de UE55KS8000) werd op een prettige persoonlijke manier geleverd. Ook werd de TV uit de doos gehaald, om eventuele schade aan het scherm vast te stellen (lees om onterechte klachten achteraf te voorkomen, want de TV=98% het beeldscherm en moet echt voorzichtig en met 2 mensen behandeld worden). Hoewel de KS8090 voor de Duitse markt bedoeld is, is de geleverde voorzien van alle Nederlandse software en dergelijke en qua instellingen gelijk aan de UE55KS8000.
Kortom zeer tevreden met de aankoop, welke zelfs qua prijs onder die van in Duitsland ligt.
Met recht een “best buy” bij BuyBestShop.

Klantenservice

Geen echte klachten. Het zou prettig geweest zijn als bij de aflevering verteld zou zijn, dat ik voor de beeldinstellingen die voor de KS8000 aan kan houden. Dit omdat bekend is, dat de fabrieksinstellingen van Samsung niet optimaal zijn.
Beeld instellingen zijn te vinden op internet o.a. bij consumenten bond.

Algemeen

Een maand geleden heb ik hier een tv besteld. Ruim 200 euro goedkoper dan coolblue en plattetv en na het lezen van de reviews en de bevestiging dat deze tv op voorraad was was ik om.

Na de bestelling via multisafepay (waarom geen ideal of creditcard?) kreeg ik een mail met de mededeling dat het ongeveer 8 werkdagen zou duren. Na twee weken contact opgenomen om de status te vragen. De tv zou volgende week geleverd worden. Toen ik weer een week later te horen kreeg dat het nog 1,5e week kon duren heb ik de order geannuleerd (coolblue was inmiddels ook gezakt in prijs en even duur).

Het geld stond binnen de wettelijke 14 dagen weer op onze rekening (wel de laatste van de 14 dagen, maar dat is prima).

Tijdens het wachten op de TV ben ik wat meer reviews gaan lezen en kwam ik er achter dat veel positieve reviews gedaan zijn door accounts met enkel de review als activiteit en aangemaakt zijn op de dag van de review. De reviews van de 'echte' tweakers zijn over het algemeen net is minder positief.

Klantenservice

De communicatie rondom levering zijn niet helder. Vooraf gemaild of de tv op voorraad was, dit was het geval en toch werd de levering telkens met een week vertraagd. Ook moest ik telkens zelf achter de status aan.

Het kan natuurlijk dat ik ongeduldig ben, maar bij dit soort aankopen/bedragen weet ik graag waar ik aan toe ben.

Algemeen

Via de website is het makkelijk om een order te plaatsen, de site oogt overzichtelijk zonder al teveel toeters en bellen

Verzending

Mooie nieuwe TV aangekocht bij Buybestshop. Ga gerust in zee met deze mensen als je een scherpe prijs wilt hebben, maar het niet noodzakelijk vindt dat de TV morgen in huis is.
TV werd netjes bezorgd op de afgesproken dag, zelfs ver na 18.00uur op een vrijdag! De bezorger had last van enorm veel files, had het hele feest rustig kunnen afblazen, maar is toch doorgereden om de bezorging af te ronden. Waar vind je deze service nog?

Klantenservice

Na het plaatsen van mijn bestelling ben ik netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Tot nu heb ik zeer veel plezier van mijn aanschaf!

Algemeen

De website van Buybestshop is in orde en het overzicht is volledig. Extra filteropties zouden prettig zijn (momenteel alleen fabrikant), en sommige producten (aanbiedingen) staan niet in het overzicht per fabrikant.

De betaling verliep gemakkelijk en al snel ontving ik een bevestiging van de betaling, via de website is het ook mogelijk om een factuur in PDF op te vragen.

Verzending

Het bestelde product was op voorraad en zou dus binnen 1 tot 10 werkdagen geleverd moeten worden. Na twee dagen een mail ontvangen dat het product ongeveer 8 werkdagen na betaling geleverd zou worden. Na 10 werkdagen toch maar even gemaild en uiteindelijk kwam de TV na 13 werkdagen.

Klantenservice

Buybestshop is een prima winkel zolang er niets mankeert aan het product dat je geleverd krijgt.

De TV die ik ontving, had een aantal mankementen. Hierover heb ik contact opgenomen met de klantenservice en er zou een nieuwe geleverd worden. Dit gebeurde ook, na 10 werkdagen, wat prima was. Wel duurde het 3 werkdagen voordat ik überhaupt een reactie kreeg op mijn melding dat de TV niet in orde was.

De tweede TV had echter nog veel meer mankementen. Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice, was de service ver te zoeken. Ik moest het serienummer maar verstrekken, zodat Buybestshop kon regelen dat er een monteur vanuit de fabrikant aan huis zou komen. Eerdere navraag bij de fabrikant leerde dat het niet de bedoeling was dat er voor nieuw geleverde TV's monteurs gestuurd worden en dat Buybestshop een nieuwe vervanging moest regelen.

Na enig gesteggel uiteindelijk overeengekomen dat Buybestshop nogmaals een nieuwe TV zou leveren, al vonden ze dit overduidelijk zeer onwenselijk. Dit na aangeboden te hebben zelf de TV op te halen, leveren waren ze niet zo happig meer op. Er zou snel contact met mij opgenomen worden. Na meerdere e-mails en een aantal vergeefse belpogingen (klantenservice is behoorlijk slecht bereikbaar), kon ik uiteindelijk 4 weken na dato mijn TV op komen halen.

Dit is al met al geen ramp, dus heb ik dit weekeinde mijn nieuwe TV opgehaald bij Buybestshop zelf. De defecte TV had ik meegenomen en goed verpakt. Bij aankomst was er eerst kritiek op het feit dat ik de doos (netjes) opnieuw dichtgeplakt had. Dit zou het karton beschadigen en het retourneren bemoeilijken. Daarna moest de folieverpakking die om het defecte scherm zat per se geruild worden met de verpakking om het nieuwe scherm. Dit kon volgens de eigenaar prima in de tuin, op een vieze tuintafel. De nieuwe TV ingepakt laten en de folie diezelfde dag opsturen, was geen optie 'daar was geen discussie over mogelijk'. Uiteindelijk het zover gekregen dat de TV in ieder geval binnen uitgepakt werd en de folie verwisseld. Het was vooral de manier waarop die mij tegen de borst stuitte. Uitspraken als dat ik 'nu al voor de derde keer een TV kreeg' en het voor de de eigenaar allemaal zo lastig was, waren erg vervelend. En dat er moeilijk gedaan wordt over plakband en folie terwijl diezelfde folie achteloos op de grond gegooid wordt en alles ook prima buiten op een smerige tuintafel geregeld kan worden, vind ik erg verbazingwekkend.

Algemeen

Ik heb een TV besteld bij ze en het duurde even, maar dan heb je ook wat. Via BuyBestShop heb ik een mooie TV gekocht met een mooie prijs (Bol en CoolBlue waren een stuk duurder). Na 2 dagen bleek de TV niet geheel goed te werken en ipv een langzaam en moeizaam proces zei de eigenaar: ik kom wel even een nieuwe brengen. Dit soort service vind je tegenwoordig nergens meer dus ik wil de BuyBestShop aan iedereen aanraden.

Klantenservice

Ik had een TV die niet geheel goed werkte en ipv een langzaam en moeizaam proces via de klanten service werd ik enorm goed geholpen en had ik een paar dagen later een nieuwe TV.

Klantenservice:

samsung curved besteld, een paar dagen later dan afgesproken geleverd ,op zich geen probleem.
de service bij het leveren veel belangrijker, tv werd gewoon samen met mij naar de derde verdieping gebracht en in mijn huis werd nog even gekeken of er geen beschadigingen waren.
echt TOPservice

Algemeen

Op 2 mei heb ik een mooie Samsung 49 inch tv bij BuyBestShop.eu besteld voor een prijs die ruim ¤ 400 lager lag dan de eerstvolgende laagste prijs bij andere webshops. Dat was dus al een eerste positieve kennismaking met deze webwinkel. De eigenaar meldde me dat dit kan door hun Europese inkoop. Hoe dat precies leidt tot zulke lage prijzen is natuurlijk het geheim van de smid. Het online aankoopproces is wat je mag verwachten; geen issues daarbij.

Omdat het niet een volgeautomatiseerd bedrijf is, krijg je na je bestelling niet per direct een bevestigingsmail; die volgt wat later die dag. En ook de levertijd is niet die van de grote webwinkels. Maar ik wist dit allemaal dus van te voren en dan is dat ook geen probleem. Dat kan natuurlijk wel een punt zijn wanneer je een apparaat per direct nodig bent.

Verzending

Wat ik ook als erg positief heb ervaren is dat de eigenaar - erg sympathieke vent overigens - zelf de tv kwam brengen. Niks niet gehaast het apparaat afleveren door de postbezorger, handtekening zetten en succes ermee, maar tijd, aandacht en uitleg over het apparaat. Samen uitpakken en controleren dat het apparaat compleet is en er geen beschadigingen zijn. Deze mate van service ben je niet meer gewend! Dan maar een wat langere levertijd.
Daarom toch een volle 5 sterren.

Helemaal top dus,

Klantenservice

Ook is er oog voor een stukje aftersales. Zoals bij de aflevering toegezegd volgde diezelfde dag een e-mail met attentie. Gunfactor is gewoon hoog; echt persoonlijke aandacht krijg je heden ten dage lang niet overal meer, zeker niet bij webwinkels.

Algemeen

Ze bieden scherpe prijzen maar als ze niet leveren heb je er weinig aan. Begin april een tv besteld met vermelding van 8 dagen levertijd. Na 8 dagen geen gehoor ging ik zelf maar eens informeren, de planning is aankomende week kreeg ik als reactie. Ok, nog even wachten.. Wederom totale stilte 2 weken daarna. Nog maar eens bellen. Nog steeds geen voorraad etc. Ik kon een alternatief model kiezen die wel geleverd zou kunnen worden, verwachting aankomende week. Hiervoor gekozen, wederom radiostilte. Na een week bleek deze TV ook weer moeilijk leverbaar en was het onbekend hoelang het zou duren. Uiteindelijk gekozen om geld te retourneren, dit ging gelukkig wel snel.

Tip voor de shop: wees pro-actiever in je klantenservice. Vermeld geen TV's op je website waarvan je niet weet of je ze kan leveren binnen de aangegeven termijn.

Tip voor de koper: bel ze eerst op om zeker te zijn dat ze je TV op voorraad hebben.

Klantenservice

Ze zijn slecht bereikbaar. Reacties per mail zijn traag of blijven uit. Enig pluspunt was het snel retourneren van het aankoopbedrag.

Algemeen

Vanwege de prijs is dit een uitstekende shop die wel wat langzaam levert.
Op zich hoeft dit geen probleem te zijn als de communicatie wat pro-actiever zou zijn. Tv die ik had besteld was een tv die "werkt in Nederland" maar geen Nederlands model is. Had ik met die prijs ook niet verwacht en de tv werkt prima.

Verzending

Vooraf was bekend dat de levertijd langer was als bij andere shops maar daar was de prijs dan ook naar. Maar met de aankoop van een dure tv verwacht je wel dat je op de hoogte gehouden wordt. Gemiddelde levertijd zou 8 tot 10 werkdagen zijn. Zijn er uiteindelijk 20 geworden en moest steeds zelf naar de status vragen. Positief puntje is wel dat er een half uur voor bezorgen even gebeld wordt zodat je niet de hele dag thuis zit te wachten.

Klantenservice

Als je een vraag hebt krijg je redelijk snel antwoord, wel jammer dat ik tot 3 keer toe als antwoord kreeg "levering volgende week" terwijl dit niet zo bleek te zijn.

Klantenservice:

Scherpe prijzen. Snelle levering en uitstekende service. Levering was sneller dan verwacht. Tv werd tot in huis gebracht en samen openden we de doos om te kijken of de tv onbeschadigd was voor de vriendelijke bezorger vertrok. Twijfels bij deze webwinkel? Niet nodig!

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Buybestshop

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops