MediaCenterWorld

2.479 producten en 2.716 uitvoeringen

Review door RamonGold

Newbie - dinsdag 2 mei 2017 16:04

Algemeen

Ordering is a breeze, which tends to be tricky for Streacom cases, since they have various additional extras and quirks that have to be taken into consideration (passive PSUs, additional heatpipes, extra TIM...).
The way it's set up in MCW, the product page has all the options needed in a single stop and all clearly explained.

Verzending

Quick and punctual, withouth any damages or blemishes.

Klantenservice

Lovely instructions and tips, localized for the Dutch customer that might need some clarification. In cases like the Streacoms that are not for any builder, this sort of thing can really make a difference. Also really appreciated the tips about the extra TIM needed, which is mirrored by other builders in the web but can be missed if you are not looking into it.

Review door gilgalad

- zondag 2 april 2017 18:02
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Digital Tuner van Digital Devices gekocht.
Na installatie soms last van digitale storingen in het beeld.
Samen zijn we er na een tijd troubleshooten achter gekomen dat het probleem veroorzaakt werd door mijn oude cam module. Daniel was zelfs bereid om me tijdelijk een ander cam module te lenen om mee te testen. Super.

Review door Paul-r998

Newbie - woensdag 8 maart 2017 17:33
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Super ervaring, Daniel denkt mee en heeft op basis van mijn verzoek een perfecte configuratie gebouwd en afgeleverd, Ben heel erg tevreden en andere organisaties mogen hier een voorbeeld aannemen.

Klantenservice

Zoals eerder gemeld perfect.

Review door Spartan70NL

- woensdag 15 februari 2017 19:43
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Een tijdje geleden een Gelid 1U server processor cooler hier besteld. Dit was mijn eerste bestelling hier (via tweakers) en alhoewel ik normaliter niet de tijd vrijmaak om een review te schrijven voor een shop moest ik voor mediacenterworld wel een uitzondering maken. Echt een uitstekende service en persoonlijk contact voor zelfs de kleinste bestellingen. Ze denken echt met je mee en ik ben het dan ook zeker eens met de andere tweakers hier, hun service is top. Als ik kritisch moet wezen dan zou ik als verbeterpunten een betere vormgeving van de website en een breder assortiment kunnen geven. Al is het meeste uit eigen voorraad dus dat heeft ook zeker weer zijn pluspunten. Al met al een aanrader!

Review door WGMaker

Newbie - zondag 25 december 2016 17:22

Algemeen

telefonische bestelling en begeleiding bij de juiste keuze van de te leveren producten. Vakkundig advies.

Verzending

Ondanks ongebruikelijke verzending maar het buitenland werd alles keurig afgehandeld. Vooruit betaalt waarna prompte verzending zoals afgesproken. Daniel volgde aktief de zending tot aflevering.

Klantenservice

Fantastisch!! Daniel is pas tevreden als alles werkt zoals het moet. Zeer vakkundig en geduldig.

Review door Starlynks

Newbie - dinsdag 2 augustus 2016 21:04

Algemeen

Op de heldere website staat alles overzichtelijk weergegeven. Het is compleet en door de indeling in verschillende categorieën is snel te vinden wat je zoekt. De prijzen staan duidelijk vermeld en als je zelf de componenten uitkiest, is snel te zien wat je totaal kwijt bent. De betaling is goed geregeld: omdat wij een compleet systeem hebben besteld wordt de helft vooraf in rekening gebracht en kun je de andere helft bij aflevering betalen.

Verzending

We hadden afgesproken het systeem af te halen. We konden het systeem veel eerder ophalen dan gedacht. Alle in eerste instantie benodigde gebruiksaanwijzingen waren al voor ons geprint en door Daniel werd precies aangegeven wat de opeenvolgende stappen zijn. Alle overige zaken als software op CD's, doosjes van componenten, gebruiksaanwijzingen e.d. stonden al keurig in een doos klaar.

Klantenservice

Wij hebben een HTPC gekocht met Windows MediaCenter. We hebben ervoor gekozen dit niet via de webshop te doen, maar een persoonlijke afspraak te maken. In een uitvoerig gesprek worden al je wensen geďnventariseerd en de mogelijke alternatieven met voor en tegens duidelijk uitgelegd. Wij zijn al MediaCenter gebruikers van het eerste uur, maar hebben nu een systeem wat geweldig presteert, stil is en er ook nog eens prachtig uit ziet. Van alle belangrijke software is er een prima stap voor stap handleiding. Toen we het systeem in eerste instantie niet werkend kregen, zijn we telkens aan de hand genomen net zo lang tot het werkte. Deze service krijg je nergens !!

Review door Prevolution

- woensdag 13 juli 2016 16:40
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Jaar geleden heb ik een Extreme Media PC gekocht bij MediaCenterWorld. Ik gebruik deze tot op heden met heel veel plezier! Het systeem staat in de woonkamer en ik kijk er TV mee, Series en Films, TV Gids, luister er muziek mee en bekijk foto's. Alles werkt soepel en snel.

Na een jaar werd aangeboden het aangeschafte Windows 7 systeem om te laten bouwen naar een Windows 10 systeem i.v.m. de gratis overstap die Microsoft bood. Ik heb gebruik gemaakt van deze mogelijkheid, zie verder onder klantenservice.

Je kan beter 10 euro meer uitgeven bij een bedrijf als dit, dan 10 euro minder bij een bedrijf die je daarna laat stikken! Ik raad MediaCenterWorld 100% aan!

Klantenservice

Sinds ik bij MediaCenterWorld een extreme media PC had aangeschaft, heb ik continu informatieve e-mailtjes ontvangen m.b.t. het gekochte product. Hij is heel consequent en erg uitgebreid in het geven van informatie die van belang is. Ik ben erg tevreden over deze manier van werken en veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Zo ook kreeg ik het mailtje om het systeem van Windows 7 om te laten bouwen naar Windows 10. Ik had er vragen over die werden snel, uitgebreid en duidelijk beantwoord. Al had ik 10 mailtjes gestuurd, hij blijft dezelfde service verlenen.

Het enige wat ik hoefde te doen was het systeem opsturen of langs brengen en hij regelde de rest. Hij zou ervoor zorgen dat ik thuis de draadjes kon aansluiten en weer TV kon kijken via Windows Media Center (die officieel niet te krijgen is in Windows 10).

Niets gelogen. Het systeem was binnen een dagje klaar, sloot hem aan thuis en alle werkte zoals beloofd!

Review door MaS02475

- maandag 11 juli 2016 19:39
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Snelle levering terug van Systeem na upgrade van Win7 naar Win10.
Met minimale aanpassingen en instellingen was systeem weer helemaal klaar voor gebruik.
Faire prijs voor Win10 installatie met extreme software pakket.
Erg uitgebreid en goed werkend Media Centre onder Windows 10

Verzending

Systeem opgestuurd voor Win10 upgrade. Netjes bevestiging van ontvangst en vrij snel alweer terug gestuurd nadat alles klaar was.

Klantenservice

Daniel is zo goed als altijd per mail bereikbaar en reageert zeer snel, ook 's avonds en in het weekend op vragen. Hij stuurt zo goed als direct een uitgebreid antwoord terug. Dit is nu precies waardoor MCW het onderscheid maakt en klanten ervoor kiezen om een Media Centre hier aan te schaffen. Er is nu eenmaal om de zoveel tijd een (kleine) hoeveelheid werk / aandacht nodig en als je met vragen of problemen zit worden deze snel beantwoord of opgelost!

Review door berndniessen

Newbie - maandag 27 juni 2016 08:04

Algemeen

Afgelopen week heb ik bij MCW maar liefst twee systemen opgehaald, nadat ik reeds twee jaar geleden een uitgebreid top htpc gekocht had.Hierover was ik zo tevreden , dat ik ook nu weer niet getwijfeld heb om bij Daniel de twee nieuwe systemen te bestellen.EEn was een high end Oculusrift geschikt systeem en het ander was een Extreme HTPC met dubbele tuner.

Beide produkten draaien als een zonnetje, en als er al een vraag is , wordt die direct en klantvriendelijk door Daniel beantwoord en het probleem opgelost.

Verzending

zeer goed verpakt en alles helemaal compleet.

Klantenservice

zoals reeds eerder gezegd, kun je bij Daniel altijd terecht en lost hij nagenoeg alle vragen en problemen (ook die je zelf veroorzaakt hebt) snel op

Review door jeeejan

Newbie - zondag 29 mei 2016 22:33

Algemeen

ik had nog nooit van deze site gehoord en ik kwam hier terecht omdat ik op zoek was naar een digital devices cine cs2 v6.5.
mediacenterworld is de enige leverancier hiervan in nederland,volgens mij heeft tweakers of hardwareinfo hier ook een keer een exemplaar van toegestuurd gekregen om te testen voor een review en die zeiden ook dat mediacenterworld de enige leverancier was in nederland.
ik wilde graag deze tv tuner kaart vanwege de vele positieve reviews op amazon.de helaas kon ik geen nederlandse site vinden om te bestellen maar uiteindelijk toch hier terecht gekomen.
het is een mooie site gespecialiseerd in htpc en streamen.
eenmaal besteld ontvang je ook een zeer duidelijke nederlandse handleiding die ze zelf gemaakt hebben en een link naar de drivers die zeker werken zodat je gelijk aan de slag kan.
ook wordt er uitgelegd hoe je de tv kaart in windows media center en dvblink kunt instellen.
heb je na de bestelling nog vragen of je komt er niet uit kun je ze mailen en hebt vrijwel direct antwoord ook sávonds na kantooruren.
ze denken graag mee met de klant en niet van die standaard antwoorden van neem maar contact op met digital devices zelf.
ik ga deze site nog regelmatig in de gaten houden.

levering volgende dag

zie toelichting

Review door JanForman

Newbie - zaterdag 26 maart 2016 19:12

Algemeen

Ik was op zoek naar een Streacom FC-5B Alpha behuizing, maar al snel kwam ik er achter dat deze nergens voorradig waren. Een telefoontje naar MediaCenterWorld leerde mij dat zij er nog één voorradig hadden die eigenlijk voor eigen voorraad was gereserveerd. Desondanks heeft Daniel mij aangegeven dat ik deze Streacom behuizing wel mocht kopen, een aanbod waar ik dus meteen gebruik van heb gemaakt.
De communicatie en afhandeling verliepen zeer prettig en soepel en voordat het door mij verschuldigde bedrag was bijgeschreven heeft Daniel de Streacom behuizing al weggebracht voor verzending en de volgende dag had ik hem al in huis.

Ik kan niet anders zeggen dan: Topservice van dit bedrijf !! Hier kunnen webshops als bijv. MaxICT een voorbeeld aan nemen met hun zogenaamde grote voorraden en een levering binnen drie dagen....

Verzending

Verzending verliep (zoals hierboven al aangegeven) zeer snel en probleemloos.
Ook hier weer een voorbeeld voor andere (grote) webshops.

Klantenservice

Klantenservice is erg goed te noemen; een zeer persoonlijk gericht en prettig contact en alle beloften worden absoluut nagekomen !
Er wordt ook erg goed met de klant meegedacht v.w.b. de bestelde componenten en de toepassingen waarvoor de klant deze wilt inzetten.

Bedrijven die zo service - en klantvriendelijk gericht werken gun ik echt het allerbeste !

Review door Hempie79

- vrijdag 18 maart 2016 19:25
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Asustor as3102t werd met ingebouwde HD geleverd. Betalen eenvoudig via ideal. Goed op tijd geleverd.

Volgende dag in huis

Review door thedon46

- dinsdag 2 februari 2016 12:37

Algemeen

Duidelijke website, waar ook goed aangegeven wordt dat je rekening moet houden met bepaalde zaken, zodat je niet thuis voor verrassingen komt te staan.

Verzending

De producten waren prima verpakt en snel geleverd!
Vrijdag 15:00 besteld en op zaterdag in huis.
Eindelijk een winkel waar de voorraad status wel van klopt.

Klantenservice

Toen er achter kwam dat ik 2 onderdelen miste (schuld van de fabrikant, de doos was nog verzegeld) Heb ik kort email contact gehad en de winkel heeft dezelfde dag nog de missende onderdelen op de post gedaan.

Review door Ate W.

Newbie - vrijdag 15 januari 2016 12:38

Algemeen

ik had snel een geluidskaart nodig die bij anderen 7 dagen levertijd had. MCW gebeld, die zelfs na 17.00 nog de kaart verstuurde, en die ik dus de volgende dag in huis had.

MCW doet wat ze zeggen.

Klantenservice

telefoon wordt snel opgenomen en je wordt er heel goed geholpen

Review door koenvds1

- donderdag 14 januari 2016 19:06
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Vlotte en professionele communicatie.
Ik heb er twee ubiquity AC lite gekocht voor een uitstekende prijs.
Alles was snel geregeld

Verzending

Ik heb afgesproken het product af te halen, dit was geen probleem en ik ben het dezelfde dag nog op komen halen.

Review door spacekeek6

- woensdag 30 december 2015 16:28
Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Ik heb mediacenterworld gekozen door zijn goede reviews, en niks was gelogen,Dit is een winkel waar je nog persoonlijk advies krijgt en je echt als klant behandeld wordt. Het product dat ik bestelde de Beebox van asrock werd netjes en volgens levertijd compleet en goed verpakt geleverd.
top service

Review door Ruigerock

- woensdag 25 november 2015 16:55

Algemeen

Van bestelling tot levering werd zonder moeite afgehandeld, bij een fout in de registratie heeft Daniel mij hierop gewezen, e-mails na standaard kantoortijden werden snel beantwoord en de bestelling was er binnen 2 dagen.

Verzending

Het product werd in een compacte doos geleverd en zat goed ingepakt. Bonnetje en eventuele papieren zaten er bij. De levertijd was zoals beloofd.

Klantenservice

Na het in elkaar zetten van de componenten was er één fout. Daniel heeft geprobeerd per e-mail mij te assisteren zonder problemen. Dit soort service kan je niet verwachten bij een grote ICT leverancier.

Review door mk-number-one

Newbie - zondag 8 november 2015 10:13

Algemeen

Heb na lang twijfelen ivm de prijs een Fanless extreme mediacenter pc bij Mediacenterworld aangeschaft en kan zeggen dat ik heel blij ben met dit apparaat.

Had hier voor een Xtreamer Ultra htpc en had wat anders nodig om mijn films en foto's af te spelen en mijn persoonlijke eisen kwam ik bij Mediacenterworld uit.

Ik wou snelheid,nou als ik de pc aandruk en vervolgens de tv kan ik al internetten voordat de tv goed en wel signaal door geeft .

Ik wou een goed geluid zonder bufferen etc,Dts gaat hier super door de kamer.

En ik wou een volwaardige pc,nou alles draait super!

Er zit een goede duidelijke handleiding bij(heb alleen nog bijna geen tijd gehad deze rustig te lezen)om bv je personal set up te bereiken op deze manier was onder andere Dts geluid instellen over Hdmi geen enkel probleem.

Ik had ook bij Mcw een extra stille harde schijf laten plaatsen en ook had ik een harde schijf van oude Pc laten monteren is allemaal keurig uitgevoerd en zelfs mijn oude harde schijf is keurig opgeschoond van mijn oude windows installatie.

Ben super tevreden wil alleen als de grotere ssd opslag schijven een beetje betaalbaar worden nog eens de HD'S vervangen want ondanks dat het systeem super stil is hoor ik mijn eigen oude hd wel(niet onder de films).

Ik ben zelf nogal een pietje precies en hou van hoogwaardige dus de HD'S gaan we zeker nog eens vervangen.

Thnx Mediacenterworld Super top apparaat!!!

Verzending

Werd keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken zelfs toen ik op de dag dat mijn pc verstuurd zou worden nog een HD liet bij plaatsen was dit geen probleem.

Keurig met Track&trace

Klantenservice

Vragen werden dezelfde dag nog beantwoord.

Ik ben van korte lijntjes daarom vind ik dit zelf ook heel belangrijk.

Review door MaS02475

- woensdag 4 november 2015 16:02
Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bijna 2 maanden terug heb ik het Small MediaCentre of Powerstreamer SUGO06 aangeschaft bij MCW.
Uiterst tevreden ben ik over de zeer snelle en duidelijke communicatie van de heer Brouwer.
Verschillende mogelijkheden en opties zijn besproken om tot een goede keuze te komen.
De handleiding bij het Extreme pakket en de DVB-Link tuner is erg uitgebreid en duidelijk.

Verzending

Ik kon het systeem al binnen een paar dagen afhalen.

Klantenservice

Een aantal kleine zaken moesten nog uitgezocht en aangepast worden, maar ook hierin heeft de heer Brouwer steeds zeer snel gereageerd op vragen en goed meegedacht over de mogelijke oplossingen. (Dit ook buiten "winkeltijden")
Ik ben van mening dat juist hierin een enorme meerwaarde ligt voor de MCe gebruiker.
Niet meer alles zelf bij elkaar zoeken en dan gaan installeren en configureren.
Een kant en klaar werkend systeem (waar nog wel wat "eigen werk" aan zit) met de bijbehorende support.
Echt een uniek en goed product op de PC / MediaCentre markt.

Review door rvandersanden

Newbie - zaterdag 20 juni 2015 11:27

Algemeen

In eerste instantie heb ik deze tuner zelf uitgezocht en online besteld bij Daniël. De nodige productinformatie had ik al, dus daar heb ik in eerste instantie geen contact voor op genomen.
Wel was ik erg aangenaam verrast toen ik zag hoe de afhandeling van de bestelling verliep!
Om het kort te zeggen: helemaal top en niet iets wat ik ooit bij een on-line winkel eerder mee heb gemaakt! Kennelijk zijn er ook echt nog mensen die plezier hebben in hun werk en dit als service voor hun klanten doen :-)

Verzending

Netjes verpakt en compleet uiteraard.

Klantenservice

Netjes per mail de bevestigingen van de order, de betaling en de verzending en als je denkt dat het daar bij blijft... Nope, als laatste kreeg ik nog een e-mail met daarin alle zaken om aan te denken bij de installatie, verwijzingen voor de drivers en de combinatie van het gebruik met diverse applicaties.

Scorekaart voor MediaCenterWorld

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8