×

Help Tweakers weer winnen!

MediaCenterWorld

48 producten en 61 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MediaCenterWorld

Review toevoegen

Algemeen

Een van de weinige webshops waar men nog heel persoonlijk aandacht heeft voor de klant. Eerlijk en oprechte communicatie zonder poespas.

Verzending

Prima verpakt en verzonden, niets op aan te merken.

Klantenservice

Uitstekend! Daniel neemt de tijd voor je, wat het zeer persoonlijk en aangenaam maakt. Ik kom zeker terug.

Algemeen

Een webshop waar ze nog echt aandacht hebben en de tijd nemen voor hun klanten. En echt verstand van zaken! En eerlijke adviezen. Niet alleen gericht op meer verkopen, maar rekening houdend met wat je wilt en wat je nodig hebt.

Verzending

Ik ben het product zelf gaan ophalen, dus over verzenden kan ik niet veel zeggen. Wel werd bij het ophalen wederom uitgebreid de tijd genomen om e.e.a. uit te leggen.

Klantenservice

Tsja, klantenservice. Wat moet je daarvan zeggen. Beter kan volgens mij niet.
Nu heb ik nog geen problemen gehad met mijn htpc, dus ik kan niets zeggen over after-sales service. Maar ik maak me er ook helemaal geen zorgen over. Mocht ik een probleem hebben ben ik zeker dat ik weer goed geholpen wordt.

Algemeen

De webshop ziet er misschien een beetje goedkoop uit maar verder is het een prima shop om je producten te bestellen. Uitgebreide betaalmogelijkheden en snelle service. Zolang iets op voorraad is snel binnen! Netjes te woord gestaan door het bedrijf en zeer correct en netjes verpakt!

Verzending

Zeer nette verpakking en als je het hebt over spliksplinter nieuw zo krijg je het ook binnen.

Klantenservice

Snelle reactie en nette duidelijke afhandeling

Algemeen

Het was de enige shop die het onderdeel dat ik zocht heeft en ook nog eens uit voorraad leverbaar. Betaling en verzending ook vlot. Dikke prima deze winkel.

Algemeen

Videokaart besteld maar bleek ondanks de voorraad meter op de website niet meer voorradig, dit was het geval bij veel webshops door de grote vraag. Direct een mail gehad van Daniel met daarin uitleg en excuses dat de levering niet door kan gaan omdat het niet bekend is wanneer en of hij weer leverbaar zou zijn. Hele nette en snelle service, order werdt direct geannuleerd en het bedrag direct teruggestort.

Klantenservice

Snel en netjes te woord gestaan en daarmee erg geholpen.

Algemeen

Ordering is a breeze, which tends to be tricky for Streacom cases, since they have various additional extras and quirks that have to be taken into consideration (passive PSUs, additional heatpipes, extra TIM...).
The way it's set up in MCW, the product page has all the options needed in a single stop and all clearly explained.

Verzending

Quick and punctual, withouth any damages or blemishes.

Klantenservice

Lovely instructions and tips, localized for the Dutch customer that might need some clarification. In cases like the Streacoms that are not for any builder, this sort of thing can really make a difference. Also really appreciated the tips about the extra TIM needed, which is mirrored by other builders in the web but can be missed if you are not looking into it.

Klantenservice:

Digital Tuner van Digital Devices gekocht.
Na installatie soms last van digitale storingen in het beeld.
Samen zijn we er na een tijd troubleshooten achter gekomen dat het probleem veroorzaakt werd door mijn oude cam module. Daniel was zelfs bereid om me tijdelijk een ander cam module te lenen om mee te testen. Super.

Algemeen

Super ervaring, Daniel denkt mee en heeft op basis van mijn verzoek een perfecte configuratie gebouwd en afgeleverd, Ben heel erg tevreden en andere organisaties mogen hier een voorbeeld aannemen.

Klantenservice

Zoals eerder gemeld perfect.

Klantenservice:

Een tijdje geleden een Gelid 1U server processor cooler hier besteld. Dit was mijn eerste bestelling hier (via tweakers) en alhoewel ik normaliter niet de tijd vrijmaak om een review te schrijven voor een shop moest ik voor mediacenterworld wel een uitzondering maken. Echt een uitstekende service en persoonlijk contact voor zelfs de kleinste bestellingen. Ze denken echt met je mee en ik ben het dan ook zeker eens met de andere tweakers hier, hun service is top. Als ik kritisch moet wezen dan zou ik als verbeterpunten een betere vormgeving van de website en een breder assortiment kunnen geven. Al is het meeste uit eigen voorraad dus dat heeft ook zeker weer zijn pluspunten. Al met al een aanrader!

Algemeen

telefonische bestelling en begeleiding bij de juiste keuze van de te leveren producten. Vakkundig advies.

Verzending

Ondanks ongebruikelijke verzending maar het buitenland werd alles keurig afgehandeld. Vooruit betaalt waarna prompte verzending zoals afgesproken. Daniel volgde aktief de zending tot aflevering.

Klantenservice

Fantastisch!! Daniel is pas tevreden als alles werkt zoals het moet. Zeer vakkundig en geduldig.

Algemeen

Op de heldere website staat alles overzichtelijk weergegeven. Het is compleet en door de indeling in verschillende categorieën is snel te vinden wat je zoekt. De prijzen staan duidelijk vermeld en als je zelf de componenten uitkiest, is snel te zien wat je totaal kwijt bent. De betaling is goed geregeld: omdat wij een compleet systeem hebben besteld wordt de helft vooraf in rekening gebracht en kun je de andere helft bij aflevering betalen.

Verzending

We hadden afgesproken het systeem af te halen. We konden het systeem veel eerder ophalen dan gedacht. Alle in eerste instantie benodigde gebruiksaanwijzingen waren al voor ons geprint en door Daniel werd precies aangegeven wat de opeenvolgende stappen zijn. Alle overige zaken als software op CD's, doosjes van componenten, gebruiksaanwijzingen e.d. stonden al keurig in een doos klaar.

Klantenservice

Wij hebben een HTPC gekocht met Windows MediaCenter. We hebben ervoor gekozen dit niet via de webshop te doen, maar een persoonlijke afspraak te maken. In een uitvoerig gesprek worden al je wensen geďnventariseerd en de mogelijke alternatieven met voor en tegens duidelijk uitgelegd. Wij zijn al MediaCenter gebruikers van het eerste uur, maar hebben nu een systeem wat geweldig presteert, stil is en er ook nog eens prachtig uit ziet. Van alle belangrijke software is er een prima stap voor stap handleiding. Toen we het systeem in eerste instantie niet werkend kregen, zijn we telkens aan de hand genomen net zo lang tot het werkte. Deze service krijg je nergens !!

Algemeen

Jaar geleden heb ik een Extreme Media PC gekocht bij MediaCenterWorld. Ik gebruik deze tot op heden met heel veel plezier! Het systeem staat in de woonkamer en ik kijk er TV mee, Series en Films, TV Gids, luister er muziek mee en bekijk foto's. Alles werkt soepel en snel.

Na een jaar werd aangeboden het aangeschafte Windows 7 systeem om te laten bouwen naar een Windows 10 systeem i.v.m. de gratis overstap die Microsoft bood. Ik heb gebruik gemaakt van deze mogelijkheid, zie verder onder klantenservice.

Je kan beter 10 euro meer uitgeven bij een bedrijf als dit, dan 10 euro minder bij een bedrijf die je daarna laat stikken! Ik raad MediaCenterWorld 100% aan!

Klantenservice

Sinds ik bij MediaCenterWorld een extreme media PC had aangeschaft, heb ik continu informatieve e-mailtjes ontvangen m.b.t. het gekochte product. Hij is heel consequent en erg uitgebreid in het geven van informatie die van belang is. Ik ben erg tevreden over deze manier van werken en veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Zo ook kreeg ik het mailtje om het systeem van Windows 7 om te laten bouwen naar Windows 10. Ik had er vragen over die werden snel, uitgebreid en duidelijk beantwoord. Al had ik 10 mailtjes gestuurd, hij blijft dezelfde service verlenen.

Het enige wat ik hoefde te doen was het systeem opsturen of langs brengen en hij regelde de rest. Hij zou ervoor zorgen dat ik thuis de draadjes kon aansluiten en weer TV kon kijken via Windows Media Center (die officieel niet te krijgen is in Windows 10).

Niets gelogen. Het systeem was binnen een dagje klaar, sloot hem aan thuis en alle werkte zoals beloofd!

Algemeen

Snelle levering terug van Systeem na upgrade van Win7 naar Win10.
Met minimale aanpassingen en instellingen was systeem weer helemaal klaar voor gebruik.
Faire prijs voor Win10 installatie met extreme software pakket.
Erg uitgebreid en goed werkend Media Centre onder Windows 10

Verzending

Systeem opgestuurd voor Win10 upgrade. Netjes bevestiging van ontvangst en vrij snel alweer terug gestuurd nadat alles klaar was.

Klantenservice

Daniel is zo goed als altijd per mail bereikbaar en reageert zeer snel, ook 's avonds en in het weekend op vragen. Hij stuurt zo goed als direct een uitgebreid antwoord terug. Dit is nu precies waardoor MCW het onderscheid maakt en klanten ervoor kiezen om een Media Centre hier aan te schaffen. Er is nu eenmaal om de zoveel tijd een (kleine) hoeveelheid werk / aandacht nodig en als je met vragen of problemen zit worden deze snel beantwoord of opgelost!

Algemeen

Afgelopen week heb ik bij MCW maar liefst twee systemen opgehaald, nadat ik reeds twee jaar geleden een uitgebreid top htpc gekocht had.Hierover was ik zo tevreden , dat ik ook nu weer niet getwijfeld heb om bij Daniel de twee nieuwe systemen te bestellen.EEn was een high end Oculusrift geschikt systeem en het ander was een Extreme HTPC met dubbele tuner.

Beide produkten draaien als een zonnetje, en als er al een vraag is , wordt die direct en klantvriendelijk door Daniel beantwoord en het probleem opgelost.

Verzending

zeer goed verpakt en alles helemaal compleet.

Klantenservice

zoals reeds eerder gezegd, kun je bij Daniel altijd terecht en lost hij nagenoeg alle vragen en problemen (ook die je zelf veroorzaakt hebt) snel op

Algemeen

ik had nog nooit van deze site gehoord en ik kwam hier terecht omdat ik op zoek was naar een digital devices cine cs2 v6.5.
mediacenterworld is de enige leverancier hiervan in nederland,volgens mij heeft tweakers of hardwareinfo hier ook een keer een exemplaar van toegestuurd gekregen om te testen voor een review en die zeiden ook dat mediacenterworld de enige leverancier was in nederland.
ik wilde graag deze tv tuner kaart vanwege de vele positieve reviews op amazon.de helaas kon ik geen nederlandse site vinden om te bestellen maar uiteindelijk toch hier terecht gekomen.
het is een mooie site gespecialiseerd in htpc en streamen.
eenmaal besteld ontvang je ook een zeer duidelijke nederlandse handleiding die ze zelf gemaakt hebben en een link naar de drivers die zeker werken zodat je gelijk aan de slag kan.
ook wordt er uitgelegd hoe je de tv kaart in windows media center en dvblink kunt instellen.
heb je na de bestelling nog vragen of je komt er niet uit kun je ze mailen en hebt vrijwel direct antwoord ook sávonds na kantooruren.
ze denken graag mee met de klant en niet van die standaard antwoorden van neem maar contact op met digital devices zelf.
ik ga deze site nog regelmatig in de gaten houden.

levering volgende dag

zie toelichting

Algemeen

Ik was op zoek naar een Streacom FC-5B Alpha behuizing, maar al snel kwam ik er achter dat deze nergens voorradig waren. Een telefoontje naar MediaCenterWorld leerde mij dat zij er nog één voorradig hadden die eigenlijk voor eigen voorraad was gereserveerd. Desondanks heeft Daniel mij aangegeven dat ik deze Streacom behuizing wel mocht kopen, een aanbod waar ik dus meteen gebruik van heb gemaakt.
De communicatie en afhandeling verliepen zeer prettig en soepel en voordat het door mij verschuldigde bedrag was bijgeschreven heeft Daniel de Streacom behuizing al weggebracht voor verzending en de volgende dag had ik hem al in huis.

Ik kan niet anders zeggen dan: Topservice van dit bedrijf !! Hier kunnen webshops als bijv. MaxICT een voorbeeld aan nemen met hun zogenaamde grote voorraden en een levering binnen drie dagen....

Verzending

Verzending verliep (zoals hierboven al aangegeven) zeer snel en probleemloos.
Ook hier weer een voorbeeld voor andere (grote) webshops.

Klantenservice

Klantenservice is erg goed te noemen; een zeer persoonlijk gericht en prettig contact en alle beloften worden absoluut nagekomen !
Er wordt ook erg goed met de klant meegedacht v.w.b. de bestelde componenten en de toepassingen waarvoor de klant deze wilt inzetten.

Bedrijven die zo service - en klantvriendelijk gericht werken gun ik echt het allerbeste !

Algemeen

Asustor as3102t werd met ingebouwde HD geleverd. Betalen eenvoudig via ideal. Goed op tijd geleverd.

Volgende dag in huis

Algemeen

Duidelijke website, waar ook goed aangegeven wordt dat je rekening moet houden met bepaalde zaken, zodat je niet thuis voor verrassingen komt te staan.

Verzending

De producten waren prima verpakt en snel geleverd!
Vrijdag 15:00 besteld en op zaterdag in huis.
Eindelijk een winkel waar de voorraad status wel van klopt.

Klantenservice

Toen er achter kwam dat ik 2 onderdelen miste (schuld van de fabrikant, de doos was nog verzegeld) Heb ik kort email contact gehad en de winkel heeft dezelfde dag nog de missende onderdelen op de post gedaan.

Algemeen

ik had snel een geluidskaart nodig die bij anderen 7 dagen levertijd had. MCW gebeld, die zelfs na 17.00 nog de kaart verstuurde, en die ik dus de volgende dag in huis had.

MCW doet wat ze zeggen.

Klantenservice

telefoon wordt snel opgenomen en je wordt er heel goed geholpen

Algemeen

Vlotte en professionele communicatie.
Ik heb er twee ubiquity AC lite gekocht voor een uitstekende prijs.
Alles was snel geregeld

Verzending

Ik heb afgesproken het product af te halen, dit was geen probleem en ik ben het dezelfde dag nog op komen halen.

Scorekaart voor MediaCenterWorld

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops