IPcam-shop

418 producten en 449 uitvoeringen

Gebruikers over webshop IPcam-shop

Review toevoegen

Algemeen

Foscam fi9936 besteld, volgende dag in huis. Werkt perfect. Keuzehulp is handig voor het vinden van de juiste cam.

Goed verpakt

Algemeen

Ik heb meerdere, verschillende camera’s bij IPcam-shop besteld. De keuzehulp is heel handig. Een van de camera’s werkte niet helemaal naar behoren. De klantenservice hielp hierbij heel goed. Echt klasse. Product werd zonder morren vervangen. Top!

Verzending

Levering is snel en netjes verpakt.

Klantenservice

De klantenservice is nog een klantenservice zoals je dat vroeger kende. Zeer behulpzaam, persoonlijk en professioneel.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

overzichtelijke website met toelichting; steeds interessant om de reviews te lezen mbt de aangeboden produkten; is meestal bepalend om al dan niet over te gaan tot aankoop

Verzending

Snelle levering; goed verpakt,al het bestelde zit erin en werkt

Klantenservice

had een vraag mbt de technische capaciteiten van een camerasysteem en dat werd snel beantwoord door de medewerker

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestellen gaat gemakkelijk daarna begint de ellende helaas. Bedrijf is erg sales gericht maar helaas geen goede aftersales

Verzending

Dag na bestelling bezorgd zoals overal

Klantenservice

Alhoewel ipcamshop alles ontkent ben ik toch echt in het bezit van emails waarin ze schrijven totaal niet gevoelig te zijn voor negatieve reviews
Camera besteld die niet doet wat ze op hun site beweren. De reactie van *knip* was echt niet klantvriendelijk maar wordt ontkend.

Beste Will, dank voor je feedback en vervelend om te horen hoe je onze dienstverlening ervaren hebt. Wel willen we graag het verhaal hier wat nuanceren. Helaas was jij niet tevreden over het aangekochte product waarna wij (zelfs op zondag) het nodige technisch advies hebben gegeven over een mogelijke oplossing. Ook hebben wij aangeboden om wellicht het product te retourneren. We hebben ook gemeld dat dergelijk product met bijbehorende prijs wat gevoeliger is voor valse alarmen in bepaalde omstandigheden. Daarnaast zijn wij zeker gevoelig voor negatieve feedback maar we vinden het niet zo netjes als hier mee gedreigd wordt want dit draagt niet direct bij tot het vinden van een oplossing.

Algemeen

Had wat problemen met de installatie maar perfect (digitaal) opgelost door de klantenservice. Een 10+.
Verder een perfect product voor een nette prijs!

Algemeen

Prima shop! Al vaker bij aangekocht maar blijft goed. Zeer goed advies gehad van deze winkel voor de aankoop van mijn set van IMOU.

Verzending

Zending was op tijd ondanks de Corona vertraging die de winkel aangaf wat zou kunnen gebeuren.

Klantenservice

Ik heb gebeld met de winkel en kreeg uitstekend advies over een camera set van IMOU. Daarna via de chat nog wat extra vragen gesteld en kreeg een duidelijk antwoord waarna ik de set heb aangeschaft.

Algemeen

Snelle levering, goede en snelle chat helpdesk, overzichtelijke site. Niets gemerkt van gelezen negatieve reviews

Snelle levering

Klantenservice

Ik ben snel en zeer goed en deskundig geholpen

Algemeen

Na lang wikken en wegen heb ik een Dahua Lechange IPC-A46GP Ranger Pro bij IPcam-shop.nl besteld.
Website is overzichtelijk en netjes.
Afhandeling van bestelling is precies zoals het hoort.
Duidelijke communicatie over e-mail en aflevering op de dag zoals aangegeven tijdens de bestel procedure.

Verzending

Netjes verpakt, juiste doosvulling zodat product niet heen en weer vlieg tijdens transport en handling.

Klantenservice

Duidelijk communicatie via e-mail van order bevestiging, factuur tot levering.

Algemeen

Online een Foscam PTZ outdoor camera gekocht, met lente korting de goedkoopste momenteel. Keuze uit Post NL en UPS (gratis). Op tijd geleverd en goed verpakt.
Paypall en creditkaart betalingen zijn zonder extra kosten.

UPS, Prima!

Algemeen

Prima webwinkel! Altijd goed bereikbaar per telefoon of email. Hebben veel kennis en kunde in huis.

Verzending

Niks op aan te merken, postnl verzendopties altijd makkelijk.

Klantenservice

Daarom koop ik hier, altijd goede support en productkennis.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Na adviezen ingewonnen een Dahua A46 aangeschaft. Ik kreeg de kans om nog in hun test fase deze camera aan te schaffen.
De cam bleek niet te voldoen, support mocht niet baten, waarschijnlijk ook door gebrek aan ondersteuning van de leverancier.
De winkel bood aan om de camera terug te nemen. Daarvoor mijn dank.
Al met al en goede ervaring dus.

Keurig ingepakt, snelle levering

Klantenservice

Na klachten proberen ze te helpen. Helaas in dit geval hielp dat niet.
Blijft wel steeds vragen hoe het nu staat, dus is wel betrokken.

Algemeen

Overzichtelijke site, groot aanbod van camera's en accessoires, nette prijzen (met de korting) en goede uitleg en tips bij de producten.

Verzending

Snel verzonden, goed verpakt.

Klantenservice

Bij de bestelling van mijn camera had ik de verkeerde verlengkabel besteld. Contact gehad, retour via de site, heldere communicatie over de stappen van het retourproces en geld snel terug. Uitstekend.

Algemeen

Altijd een fijne ervaring om competente en klantgerichte mensen aan de telefoon te hebben. Ik kreeg goede voorlichting en advies. Ook de prijs van de Foscam FI9853 was gunstig in vergelijking met andere firma's.

Verzending

Zoals je tegenwoordig mag verwachten werden de Foscam FI9853 en de AllNet powerline set snel geleverd. Ik had zelf besloten (vanuit jeugdig optimisme) om een poging te wagen om 200 meter te overbruggen met de AllNet Powerline ook al gaven de specs een max afstand aan van (uit het hoofd) 120 meter.

Klantenservice

Toen de AllNet Powerline set de 200 meter niet bleken te overbruggen kon ik de set probleemloos teruggeven.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

ik dacht iets te bestellen bij de shop. speciale prijs stond er bij het artikel. Bleek dat er 0.90 cent werd berekend voor het item en ik dacht dat er stond 90 euro. Dat was dat een korting v 70%. Daarna volgde er wel een heel klantonvriendelijke mailwisseling met ene *snip - persoonsgegevens* wie zou zich dit anders permitteren?

Klantenservice

de manier waarop ik daar ondanks mijn uitleg via mail te woord werd gestaan. ongelofelijk. Dit kan ik niemand aanraden. stel je voor na de koop gaan ze ook zo met je om. gelukkig zijn de spullen elders goedkoper en de service vele malen beter

Beste heer Kwekkert,

We willen graag even reageren op uw review en e.e.a. aan informatie compleet maken.

Helaas stond er een product niet met de juiste prijs op onze website, namelijk 0,90 cent i.p.v. 269,90 euro. U dacht, laat ik het toch eens proberen en er 2 aanschaffen voor deze (voor iedereen duidelijk) niet correct ingestelde prijs.

Wij hebben u daarna netjes een mail gestuurd dat de prijs niet juist was en ook dat de betaling van 11,75 euro niet in verhouding was met de normale orderprijs van 540 euro en hierop volgend uw aankoopbedrag van 11,75 terugbetaald.

Maar we snappen uiteraard uw teleurstelling dat het helaas niet was gelukt is om deze 2 producten voor dergelijke extreem lage prijs te kunnen aanschaffen.

Excuses hiervoor.

IPcam-shop

Algemeen

Ik kende de winkel niet, maar ben afgegaan op de pricewatch. De prijs was in ieder geval zeer scherp. De website is informatief en het bestelproces verloopt vlot en gebruiksvriendelijk.

Verzending

De levering was correct en uitstekend verpakt.

Algemeen

Al meerdere camera's bij deze webshop besteld. Altijd snel een reactie op vragen en ook zeker compleet.

Verzending

Bestellingen worden snel verwerkt en afgehandeld.

Klantenservice

In mei weer een camera (Foscam FI9831P) gekocht en na 5 maanden gaf de camera een vrij hoge toon en als je daar gevoelig voor bent extra irritant.

Contact opgenomen met IpCamShop en kreeg binnen 2 uur een email mbt een RMA aanmelding en inforatie voor opsturen van de camera.

Op woendagmiddag de camera op de post gedaan.
Donderdagochtend half elf hadden ze de camera ontvangen.
Donderdagmiddag 14:15 een email ontvangen dat ze mij een nieuwe camera toesturen.
Vrijdagochtend 10:39 Postnl aan de deur met een gloednieuwe camera.

Respect voor deze manier van aftersales. Daar kunnen zeer veel bedrijven een voorbeeld aannemen en komt maar vrij weinig voor. Via een RMA systeem krijg je van elke wijziginge een email.

IpCamShop dank voor de snelle service!!

Algemeen

Bestellen, en binnen een week in huis (UPS Buitenland). Snel en simpel dus geen klachten.

Verzending

UPS aan huis, belletje bij aflevering. Tracking code etc. Prima.

Algemeen

Een paar maanden geleden werd er bij ons in de straat tot 3x toe in een maand tijd ingebroken, gelukkig nog niet bij ons maar ik vond dat ik wel maatregelen moest treffen om dat te voorkomen, en dus had ik het idee om een camera te gaan ophangen in de tuin bij de voordeur onder een afdakje. Zodat ik kon opnemen zodra er iemand de tuin inkwam.

Opnemen was geen probleem aangezien ik al een Synology had.

Na wat zoeken kwam ik terecht bij deze winkel, ben een beetje gaan zoeken op de website en Axis leek mij wel wat, dit merk kon ik al via een kennis.

Een mailtje gestuurd, situatie uitgelegd en welke ze mij zouden adviseren, binnen nog geen kwartier had ik een reactie. Dat ik naar de M30 series kon kijken en dan de outdoor versies.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de M3025-VE. Deze hangt nu onder het afdak bij de voordeur en neemt op zodra er iets beweegt in het opname veld wat ik geselecteerd heb.

Verzending

Rond de middag besteld en de volgende dag in huis.

Klantenservice

Binnen een kwartier al reactie met advies.

Algemeen

Ongeveer een half jaar geleden hebben we via IPcam-shop een drietal camera's en een Synology aangeschaft.Het advies van een van de collega's ging ver, zelf kom ik uit de analoge cctv wereld en wist niet

waar ik aan moest denken. Zelf zat ik nog in beeldlijnen te denken, maar dat gaat niet op met IPcamera's. Door de kennis van IPcam-shop heb ik mijn keuze gemaakt en ben gegaan voor de AVN420, welke mijn poort, achtertuin en voordeur in de gaten moeten houden. Voor een dergelijke kleine camera in vergelijking tot mijn vorige camera's heb ik superscherp beeld. Ook in de avond is het beeld ondanks de ruis erg netjes.

De camera beelden worden op basis van beweging opgenomen, ik kan met gemak een maand terug kijken. De surveillance software is geweldig en kan makkelijker sneller iets terugzoeken.

Al met al ben ik supertevreden over het mijn aankoop en zonder advies hierin van IPcam-shop had ik wellicht het verkeerde aangeschaft

Verzending

Er kan gekozen worden tussen UPS en POSTNL wat prettig is als je in 1 van de 2 minder vertrouwen hebt. Wij kozen voor Postnl en het pakket werd keurig de volgende werkdag geleverd.

Klantenservice

Zoals aangegeven het verkoopadvies was uitstekend. Bij installatie had ik ook wat hulp nodig en dat is via Teamviewer op afstand prima geregeld. Mijn systeem was in een half uurtjes compleet werkend. Ik denk dat je bij weinig webwinkeld dergelijke support kunt verwachten. Al met al een prima webwinkel die zich onderscheid door goed advies, prima prijzen en een uitstekende klantenservice.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

voor de bestelling ging de communicatie vrij vlot. Na de bestelling kan je enkel op service rekenen via teamviewer tijdens kantooruren .... bestelling en levering ging snel en vlot. Geleverd materiaal voldeed eigenlijk niet aan verwachtingen en dan kan je wel alles terugsturen maar goed dan moet je ook weer opnieuw opzoek ... terwijl als ze je eerlijk de negatieve punten communiceren kan dat vermeden worden (maar ja dan koop je het materiaal ook niet ... dus zegt men maar de minpunten niet ..) jammer

Verzending

kan enkel maar via ups of post nl ... geen andere opties maar zelfs internationaal ging dit snel en vlot en alles goed aangekomen.

Klantenservice

Voor de aankoop doet men wel moeite om wat je zoekt te verkopen. Maar na de verkoop wil men de remote service (tegen betaling) uitbuiten .. en dat kan enkel binnen beperkte kantooruren (voor installaties moet je bij de installatie staan, wat vaak niet mogelijk is tijdens kantooruren). zonde. Van de twee medewerkers is er eentje wel behulpzaam, een andere wimpelt alles af, ergerlijk.

Scorekaart voor IPcam-shop

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg