MidiMedia

92 producten en 137 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MidiMedia

Review toevoegen

Algemeen

Voor mijn dochter een telefoon besteld. We kregen een andere kleur geleverd dan besteld. Dochter vond de geleverde kleur ook wel mooi. Vanwege prijsverschil tussen geleverde en bestelde kleur compensatie gevraagd en gekregen van de shop. Zelfs twee keer het prijsverschil teruggekregen ivm ongemak. Super netjes!

Verzending

De bestelling kwam zoals gezegd de volgende dag. Ook fijn: zonder extra kosten wordt het bestelde verzekerd verstuurd.

Klantenservice

Probleem werd snel en netjes opgelost. Zie ook hierboven

Verzending: Score: 3

Algemeen

Nieuwe telefoon (Sony XZ1compact) besteld via MidiMedia. De webshop had de meest gunstige prijs ten opzichte van de concurrentie. Pakketje werd de volgende dag (zoals beloofd) geleverd bij een PostNL afhaalpunt. Over het algemeen was de shopervaring prima, echter kon de verpakking wel wat beter. Het product zat los in een kartonnen doosje zonder enige vorm van 'padding', daarnaast was het product zelf niet geseald (het doosje van de telefoon kon opengemaakt worden zonder eerst een stikker of plasticfolie te hoeven verwijderen). Daartegenover staat wel dat het pakketje kosteloos en verzekerd verzonden werd.

Het toestel zelf was in prima staat. De handleidingen waren in het Pools (wat de lage prijs kan verklaren), maar aangezien ik die toch nooit al te aandachtig bestudeer was dit voor mij geen probleem. Daarnaast zijn deze online te vinden in andere talen voor de liefhebbers.

Over het algemeen dus een prima ervaring.

Verzending

Voldoende, maar de verpakking kon beter door het product beter te beschermen d.m.v. bubbelfolie of andere vorm van 'padding'. Pluspunten zijn dat de verzending verzekerd en kosteloos is.

Algemeen

Bijna 2 jaar geleden een LG Nexus 5X telefoon gekocht. Toen geen review geschreven. Alhoewel ik zeer tevreden was over website, koopproces en aflevering. Nu wel. Telefoon startte niet meer op. Ik moet zeggen, dat de service na bijna 2 jaar voortreffelijk was. Goede en vriendelijke communicatie. Accurate afhandeling. Telefoon gerepareerd teruggekregen. Een 10 met een griffel!

Algemeen

makkelijk te bestellen site is overzichtelijk en de omschrijvingen kloppen betaalen ging lekker makkelijk met ideal vertrouwd gevoel

Verzending

levering was goed zoals op siye beloofd de volgende dag thuis. verpakking was goed afgesloten ondaks het een klein product was.

Klantenservice

gebeld met de klantenservice snel geholpen medewerker kon al mijn vragen beantwoorden zonder het aan iemand anders te vragen wat weer een hoop gebel scheelt

Algemeen

prima bestel proces. Het werd direct de volgende dag als eerste bezorgpoging aangeboden terwijl ik de dag daar weer op had aangegeven omdat ik wist dat ik niet thuis zou zijn.
Verder even opletten dat je huisnummertoevoeging goed wordt meegenomen op het formulier.

Verzending

de telefoon zat (uiteraard) in de originele verpakking en daar was een precies passend kartonnen doosje omheen gedaan met alleen bovenop wat piepschuimkorrels. Dus niet helemaal rondom ingeklemd in piepschuimkorrels.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0

Algemeen

De bestelling gewoon normaal te plaatsen zoals op iedere andere webshop, alleen bij het afrekenen met ideal gebeurde er iets vreemds. De link van de bank werd door de SNS bank niet geaccepteerd ivm veiligheidsredenen. bestelling afgebroken en bij gsmwijzer besteld.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Makkelijk bestelllen, overzichtelijke website, prima prijs bij het grote deel van de producten en een snelle levering.

Verzending

Donderdag na 20:00 uur (exact om 21:25 uur) besteld vanuit Belgie maar dan nog vrijdag (de volgende dag) verscheept!

Klantenservice

Vriendelijk ontavngen, meteen gehoplen aan de telefoon.

Algemeen

Bestellen en kiezen van de telefoon ging goed maar er stonden wel wat spelfouten op de website, waardoor je gaat twijfelen over de betrouwbaarheid

Verzending

Telefoon zat in zijn originele doos die ongeopend was. De doos waar deze in zat zat vol met piepschuim stukjes.

Algemeen

Normaal ben altijd heel huiverig bij online aankopen. Zeker als het gaat om een bedrag van een paar honderd euro's. Maar ik kan iedereen aanraden om bij Midi te shoppen. Hele fijne service en zij komen netjes hun afspraken na.

Verzending

Ik heb gekozen voor de optie af te halen, maar ik kwam er later pas achter dat zij best veraf zijn gevestigd van mijn woonadres/afspraken in de buurt. Heel dienstverlenend hebben zij meegedacht en is hij alsnog opgestuurd.

Klantenservice

Zij hebben kennis van zaken en dachten mee in oplossingen.

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst, prijzen duidelijk en prima, betaling ging gemakkelijk en bestelling was snel binnen, prima service dus.

Verzending

Bestelling was mooi op tijd.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0

Algemeen

Apple Earpods met mini-jack aansluiting besteld voor ¤17 die zijn aangemerkt als origineel Apple. Ik heb achteraf mijn originele Earpods teruggevonden, maar die klinken 3x beter dan de neppers bij MidiMedia. Verder wel functioneel, en zien er hetzelfde uit. Prijs is niet te hoog, dus wat dat betreft geen ramp.

Algemeen

Super service! Op dag 1 een smartphone besteld en dezelfde dag nog kunnen ophalen! Hele vriendelijke mensen die je graag helpen. Erg blij met ze!

Klantenservice: Score: 4

Ik ben zeer tevreden over midimedia.
Ik heb er mijn 2e mobiel gekocht, deze had na verloop van tijd problemen met het scherm en de aan/uit knop op de achterkant (LG G5). Ik ben super tevreden over hoe het probleem is af gehandeld, ben goed geholpen vriendelijke man, hij heeft alles voor mij geregeld qau garantie, kreeg na 1 week de mobiel terug. alles was kosteloos en netjes gemaakt.

Algemeen

Goede producten voor een scherpe prijs. Daarnaast zeer betrouwbaar en super service gericht: mobiels werden zelfs persoonlijk geleverd!

Verzending

mobiels werden persoonlijk geleverd!

Klantenservice

Hoesje van (nieuw model) tablet paste niet goed, ik kon langs komen en een beter passend exemplaar uitkiezen zonder bijbetaling, ook al was deze duurder

Algemeen

Gewoon zoals het hoort, via Tweakers op de site gekomen, product besteld, betaald en klaar.

Verzending

Ik heb er al m'n tweede smartphone gekocht en kan me niet herinneren dat er iets mis was met de verzending.

Klantenservice

M'n oudste smartphone was gevallen en het scherm was gebarsten. Opgestuurd, prijsopgave gekregen en laten repareren, duurde een maandje. Toen belletje gekregen dat de reparatie klaar was, maar dat het scherm door verbuiging van de behuizing niet helemaal netjes aansloot. Ze hadden er uren werk aan gehad en waren zelf niet tevreden over het resultaat. Ik kreeg fotootjes via whatsapp doorgestuurd en mocht het er zonder kosten bij laten zitten of met korting op de reparatie terugnemen, maar de beschadiging was totaal niet storend. Ik met het OV naar Amersfoort en de foon werd persoonlijk naar het staion gebracht. Man was zeer vriendelijk, telefoon was prima en scherm weer perfect, en hij wou het oorspronkelijke bedrag niet geheel aannemen. Ik kreeg er ook nog een case bij voor het ongemak. Echt mensen met een hart voor de zaak.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Goedkoop. Snelle levering. Wel vervelend dat er automatisch andere artikelen aangevinkt staan waardoor opeens meer in de winkelwagen komt. Zo vinkte ik een mobiel aan en vervolgens kwam er meteen twee hoesjes, een extra auto-adapter en oordopjes naast mijn bestelling ook in de winkelwagen.

Verzending

Een van de hoesjes (die ik dus toch maar gekocht heb(ik ben gezwicht voor de marketingtruc)) kwam vies en bekrast aan. Het hoesje leek tweedehands te zijn. De klantenservice adviseerde mij het schoon te maken en verzekerde me dat het geen tweedehands kon zijn. Vlekken zijn er af. De krassen uiteraard niet.

Klantenservice

Klantenservice reageert per mail redelijk snel. Zie ook de opmerking bij de "Verzending".

Algemeen

Ze wilden me snel en graag helpen. De bestelling was snel en alles zat erbij. De assesoires waren ook goed.

Verzending

Ze leverde snel en het zag er goed uit

Klantenservice

Ze hielpen je snel en graav

Echt een super shop.
Komen alle afspraken gelijk na en zijn klant gericht.
Daarom nu ons 4de smartphone dij hun gekocht.

Echt een super shop.
Komen alle afspraken gelijk na en zijn klant gericht.
Daarom nu ons 4de smartphone dij hun gekocht.

Algemeen

Besteld en binnen een dag geleverd met harde sceenprotector. Een week later in het weekend een extra USB kabel besteld en Op Maandag gebeld of ik nog eentje kon toevoegen. Díe kreeg ik gratis erbij inclusief extra harde sceenprotector. Super bedankt

Geen klachten

Algemeen

Eindelijk geen dozenschuiver, maar een bedrijf die zijn klanten netjes helpt als er iets mis gaat.

Klantenservice

HTC heeft de uitrol van Android 6 verprutst (software fout van HTC). Midimedia heeft de vragen opgelost die HTC zou moeten oplossen. Keurig netjes.

Scorekaart voor MidiMedia

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk