MidiMedia

96 producten en 155 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MidiMedia

Review toevoegen

Algemeen

Bestellen en kiezen van de telefoon ging goed maar er stonden wel wat spelfouten op de website, waardoor je gaat twijfelen over de betrouwbaarheid

Verzending

Telefoon zat in zijn originele doos die ongeopend was. De doos waar deze in zat zat vol met piepschuim stukjes.

Algemeen

Normaal ben altijd heel huiverig bij online aankopen. Zeker als het gaat om een bedrag van een paar honderd euro's. Maar ik kan iedereen aanraden om bij Midi te shoppen. Hele fijne service en zij komen netjes hun afspraken na.

Verzending

Ik heb gekozen voor de optie af te halen, maar ik kwam er later pas achter dat zij best veraf zijn gevestigd van mijn woonadres/afspraken in de buurt. Heel dienstverlenend hebben zij meegedacht en is hij alsnog opgestuurd.

Klantenservice

Zij hebben kennis van zaken en dachten mee in oplossingen.

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst, prijzen duidelijk en prima, betaling ging gemakkelijk en bestelling was snel binnen, prima service dus.

Verzending

Bestelling was mooi op tijd.

Algemeen

Apple Earpods met mini-jack aansluiting besteld voor ¤17 die zijn aangemerkt als origineel Apple. Ik heb achteraf mijn originele Earpods teruggevonden, maar die klinken 3x beter dan de neppers bij MidiMedia. Verder wel functioneel, en zien er hetzelfde uit. Prijs is niet te hoog, dus wat dat betreft geen ramp.

Algemeen

Super service! Op dag 1 een smartphone besteld en dezelfde dag nog kunnen ophalen! Hele vriendelijke mensen die je graag helpen. Erg blij met ze!

Klantenservice:

Ik ben zeer tevreden over midimedia.
Ik heb er mijn 2e mobiel gekocht, deze had na verloop van tijd problemen met het scherm en de aan/uit knop op de achterkant (LG G5). Ik ben super tevreden over hoe het probleem is af gehandeld, ben goed geholpen vriendelijke man, hij heeft alles voor mij geregeld qau garantie, kreeg na 1 week de mobiel terug. alles was kosteloos en netjes gemaakt.

Algemeen

Goede producten voor een scherpe prijs. Daarnaast zeer betrouwbaar en super service gericht: mobiels werden zelfs persoonlijk geleverd!

Verzending

mobiels werden persoonlijk geleverd!

Klantenservice

Hoesje van (nieuw model) tablet paste niet goed, ik kon langs komen en een beter passend exemplaar uitkiezen zonder bijbetaling, ook al was deze duurder

Algemeen

Gewoon zoals het hoort, via Tweakers op de site gekomen, product besteld, betaald en klaar.

Verzending

Ik heb er al m'n tweede smartphone gekocht en kan me niet herinneren dat er iets mis was met de verzending.

Klantenservice

M'n oudste smartphone was gevallen en het scherm was gebarsten. Opgestuurd, prijsopgave gekregen en laten repareren, duurde een maandje. Toen belletje gekregen dat de reparatie klaar was, maar dat het scherm door verbuiging van de behuizing niet helemaal netjes aansloot. Ze hadden er uren werk aan gehad en waren zelf niet tevreden over het resultaat. Ik kreeg fotootjes via whatsapp doorgestuurd en mocht het er zonder kosten bij laten zitten of met korting op de reparatie terugnemen, maar de beschadiging was totaal niet storend. Ik met het OV naar Amersfoort en de foon werd persoonlijk naar het staion gebracht. Man was zeer vriendelijk, telefoon was prima en scherm weer perfect, en hij wou het oorspronkelijke bedrag niet geheel aannemen. Ik kreeg er ook nog een case bij voor het ongemak. Echt mensen met een hart voor de zaak.

Algemeen

Goedkoop. Snelle levering. Wel vervelend dat er automatisch andere artikelen aangevinkt staan waardoor opeens meer in de winkelwagen komt. Zo vinkte ik een mobiel aan en vervolgens kwam er meteen twee hoesjes, een extra auto-adapter en oordopjes naast mijn bestelling ook in de winkelwagen.

Verzending

Een van de hoesjes (die ik dus toch maar gekocht heb(ik ben gezwicht voor de marketingtruc)) kwam vies en bekrast aan. Het hoesje leek tweedehands te zijn. De klantenservice adviseerde mij het schoon te maken en verzekerde me dat het geen tweedehands kon zijn. Vlekken zijn er af. De krassen uiteraard niet.

Klantenservice

Klantenservice reageert per mail redelijk snel. Zie ook de opmerking bij de "Verzending".

Algemeen

Ze wilden me snel en graag helpen. De bestelling was snel en alles zat erbij. De assesoires waren ook goed.

Verzending

Ze leverde snel en het zag er goed uit

Klantenservice

Ze hielpen je snel en graav

Echt een super shop.
Komen alle afspraken gelijk na en zijn klant gericht.
Daarom nu ons 4de smartphone dij hun gekocht.

Echt een super shop.
Komen alle afspraken gelijk na en zijn klant gericht.
Daarom nu ons 4de smartphone dij hun gekocht.

Algemeen

Besteld en binnen een dag geleverd met harde sceenprotector. Een week later in het weekend een extra USB kabel besteld en Op Maandag gebeld of ik nog eentje kon toevoegen. Díe kreeg ik gratis erbij inclusief extra harde sceenprotector. Super bedankt

Geen klachten

Algemeen

Eindelijk geen dozenschuiver, maar een bedrijf die zijn klanten netjes helpt als er iets mis gaat.

Klantenservice

HTC heeft de uitrol van Android 6 verprutst (software fout van HTC). Midimedia heeft de vragen opgelost die HTC zou moeten oplossen. Keurig netjes.

Algemeen

Duidelijke site en makkelijk een order te plaatsen. Maar bij problemen moet je niet bij deze partij zijn! Lees verder en wees gewaarschuwd!!

Verzending

Snelle status updates en product optijd verzonden en goed verpakt!

Klantenservice

Nare nasmaak van deze shop! 1 keer maar nooit meer bestellen bij deze partij. Had er een htc one a9 besteld en na 1 dag weer retour gezonden omdat er kennelijk alleen nfc op zat voor betalingen (stond niet vermeld op hun site) ook deed de bluetooth het niet goed. Ik had dit aangegeven bij mijn retour en kreeg ¤30 minder terug wegens refurbisch kosten omdat ik de verpakkingen had opengemaakt!
Totaal geen coulance van deze partij omtrent foutieve informatie op hun site en men gaf aan dat de ¤30 is want normaal was dit ¤50!! Er zaten ook lichte gebruikerssporen op het toestel??? Dit is natuurlijk door mij nooit meer te bewijzen en ook omtrent de bluetooth kwam verder geen reactie.
KOOP DUS NIET BIJ DEZE PARTIJ MAAR GA NAAR {-namen concurrenten verwijderd-}!!!
DIE WETEN TENMINSTE WEL EERLIJK ZAKEN TE DOEN!!!

Algemeen

Geweldige Service, erg medelevend & welwillend! Puur vertrouwen onderhandeling een paar keer per jaar met MidiMedia.nl wat betreft een goed toestel met accessoires. ben gewoon blij en deze Man gunt Je ook het voordeel! Wij noemen elkaar zelfs Mijn Grote Vriend!

Verzending

wat mooi is te merken aan MidiMedia PhoneStoreService is dat Ze graag goed mee denken wat handig is voor levertijd, maar ook voor alle andere services en wat voordeelkorting bij ongelukkige situaties denken Zij ook fantastisch mee aan het herstel van de smartphones.

Ja gewoon normale procedure, afhankelijk van PostNL & of Je thuis bent natuurlijk! haha

Klantenservice

goede communicatie, al spreek Je soms vanuit andere culturen, maakt het wel heel leerzaam & motiverend voor mij Persoonlijk heel prettig juist. soms wat gebrek aan tijd, opdat deze mooie Man een goedlopende shop onder Zijn hoede neemt heeft!

Algemeen

Heb hier complete bestelling,smartphone en aantal toebehoredne accessoires ,kunnen scoren en was alles naar verwachting.

Verzending

bestelling verzekerd naar mij verzonden,in geode orde ontvangen, met voldoende bescherming verpakkingsmiddelen in blanco over doos.

Klantenservice

tijdens het hele besteltraject ben ik dmv emails op de googte gehouden tot aan de deur. Goede service.

Algemeen

Ze hebben mij goed geholpen, snel en klantvriendelijk.
top service, nette plaatsing van mijn scherm (nokia lumia 1020) dus voor reperatie kun je hier goed terecht.

Verzending

snelle en netjes bezorgd op de aangegeven tijd.

Algemeen

Via de pricewatch product gevonden en met een redirect naar midimedia. Product werd zeer uitvoerig beschreven met veel informatie. Bestel knop en afrekenen zijn prima.

Verzending

Prima verzending. Telefoon zat in een kartonnen doos met opvulspul. Pakket was verzekerd verzonden en vereiste een handtekening bij ontvangst.

Klantenservice

HTC One Mini 2 Gold met Duitse Vodafone bootloader en Duitse niet te verwijderen bloatware.

Na dit geconstateerd te hebben contact opgenomen per email en kreeg zeer snel reactie dat het in de online advertentie stond vermeld.

Na zoeken in de online advertentie staat het inderdaad ergens in een uitklap veld. Nu is de telefoon niet voor mijzelf en werd al direct in gebruik genomen dus terugsturen zal niet gebeuren.

Zelf zal ik hier niet meer bestellen, vertrouwen is geschaad door cruciale informatie niet vooraan bij het product te beschrijven. Juist gekozen voor midimedia vanwege snellere bezorgservice ipv goedkopere maar langer durende webshop.

Klantenservice:

Aantrekkelijke prijzen, snel en correct verzonden, goed verpakt. De bij mijn Lumia 1020 bestelde screenprotector paste niet, maar dat schijnt normaal te zijn.

Algemeen

I dacht een screen protector voor een Samsung A5 besteld te hebben.
Het bleek echter dat ik er een voor een Apple had aangevinkt.
Bij het openen constateerde ik dat het de verkeerde was.
Ik heb hem direct teruggestuurd en met een briefje erbij dat het de verkeerde was.
Er werd direct na het weekend contact met mij opgenomen dat de juiste verstuurd zou gaan worden.
Dit werd zonder extra porto kosten gedaan
Super Service

Verzending

Het product was super goed verpakt en verzonden.

Scorekaart voor MidiMedia

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk