Game Mania

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Game Mania

Review toevoegen

Algemeen

Er wordt bij gamemania verteld dat je de games op release datum thuis krijgt, maar dit is niet waar.

Ga hier niet meer bestellen, hun winkels zijn prima, maar zelfs dan krijgen ze niet altijd de games op tijd binnen. Met pre-orderen wordt je hier gewoon opgelicht, je betaald meer voor minder.

Verzending

Je krijgt zogenaamd op de dag van release een mailtje van DPD met hoe laat je levering binnen komt, kreeg de dag van tevoren een mailtje met een tracker die mij niks verteld.

Klantenservice

Klantensupport reageert vrij snel op je mailtjes, beetje jammer dat ze je niet echt helpen.

Algemeen

Op 21 november 2017 heb ik een bestelling geplaatst en ook het verschuldigde bedrag betaald. Ik heb vervolgens een bevestiging van Gamemania gekregen. Vervolgens heb ik niks meer vernomen. Na 1 1/2 week heb ik zelf gebeld en bleek dat het bestelde spel niet meer leverbaar is. Naast het feit dat ik van Gamemania helemaal niets vernomen heb hieromtrent storten ze ook het betaalde bedrag niet terug. Tot op heden heb ik het betaalde bedrag ook nog niet terugontvangen. Ook heb ik nog altijd niets van Gamemania vernomen terwijl ik reeds 3 maal telefonisch contact met hun heb gehad. Een slechtere service kan ik mij niet voorstellen.

Verzending

Nooit iets vernomen! Zelf geen mail dat het product niet leverbaar was.

Klantenservice

Reeds 3 mail telefonisch contact gehad met de klantenservice. Erg nonchalant wordt er met mijn klacht omgegaan. Zoals reeds hierboven medegedeeld nog helemaal niets van Gamemania vernomen. Een slechtere service kan ik mij niet voorstellen. Je hebt iets betaald, je moet zelf actie ondernemen om erachter te komen dat het leverbaar is en vervolgens krijg je je geld ook nog niet teruggestort!!

Algemeen

GameMania ervaar ik als een klantvriendelijke winkel die een breed assortiment aan games en accessoires beschikt. Het systeem met reserveren of het verzenden van producten is ook makkelijk en ze houden je op de hoogte met een gratis SMS.

Verzending

De levering van GameMania is uitstekend, je wordt op de hoogte gebracht hoe je order verwerkt wordt. Stevig verpakt met een leuk extraatje als je via de webshop bestelt.

Klantenservice

GameMania is klantvriendelijk en goed te bereiken. Je kunt ze altijd om advies vragen.

Algemeen

Van een uitverkochte game welke alleen in de winkel lag onder reservering, tot een medewerker welke rond belde bij de reserveringen of ze de game nog wilde hebben waardoor ik hem nu in bezit heb.

Lees bovenstaande

Algemeen

Tijdens de Black Friday sales verkocht Game Mania Xbox One S controllers voor ¤30(!). Daar wilde ik wel gebruik van maken. Hij bleek in mijn woonplaats echter niet leverbaar. Winkelier wilde wel voor me kijken of 'ie nog te leveren zou kunnen zijn maar beloofde niks. Top, maar helaas, had ik op=op maar wat serieuzer moeten nemen.
In een filiaal zo'n dertig KM verderop was 'ie nog wel op voorraad, dus daar gereserveerd en een paar dagen later die kant op gereden. Daar bleek 'ie ook niet op voorraad (waar is dat reserveren goed voor?) en kon 'ie m'n reservering ook niet vinden. Voor niks gereden dus. De verkoper wilde nog wel een nieuwe reservering voor me doen, dan zou ik de controller alsnog voor de actieprijs krijgen, top! Vervolgens gooit 'ie m'n bonnetje weg (ik had niet betaald, bij GM krijg je een soort reserveringsbewijsje); vreemd, maar verder niet bij stilgestaan. Toen ik thuiskwam en een paar uur later achter de PC kroop stond m'n bestelling op geannuleerd. Dat was die middag nog niet het geval. Er ging dus het een of 't ander mis.

Klantenservice

Genoeg hebbende van de winkels (in mijn lokale winkel werd ik overigens heel netjes te woord gestaan, ik had niks besteld en er was gewoon geen voorraad) besloot ik de klantenservice aan te spreken. Daar kreeg ik al heel snel antwoord, en goed antwoord!
Al de volgende dag kon ik bij m'n lokale GM de controller voor de actieprijs ophalen. Ik ben me er heel goed van bewust (al werd dit overigens niet benoemd) dat dit een loss leader was en ik verder niks bij ze besteld had, dat maakt mijn waardering des te groter.

Kortom, klantenservice een dikke tien met een griffel, bedankt Yves!

Algemeen

Game Mania is qua idee een leuke winkel maar werkt nog met oude formules als het om ruilen van nieuw aangeschafte hardware komt. Ruilen van hardware ongeopend in de verpakking is niet mogelijk. En ze werken alleen met waardebonnen als je een product hebt gekocht wat wel geruild mag worden.

Verzending

Ik heb een product telefonisch besteld en opgehaald in de winkel, jammer dat ze er niet bij vertelde dat het niet geruild mag worden.

Klantenservice

Ik had een telefonische bestelling gedaan van 2 Xbox one controllers met Windows ontvanger gedaan bij Game Mania Leiden. Dit was in de aanbieding dus voor een goede prijs. Thuis heb ik een controller uitgepakt en gebruikt maar kwam erachter dat ze niet werken onder alle Windows versies <10. Ik heb in de huiskamer een Pc staan met 8.1 met Media center die ik niet wil upgraden omdat ik dan geen Media Center kan gebruiken. Een controller is dan genoeg voor mij want ik wilde met mijn vriendin gamen in de huiskamer. Ik ging op de website kijken, zie er niets staan over het ruilen van Hardware. Dus ik kijk op de bon; Hardware mag niet geruild worden??? (bon krijg je ook pas na aanschaf) Dus toen belde ik naar de winkel in Leiden, ze zeiden geen hardware terug te nemen ondanks een ongeopende originele verpakking, want dan moeten ze de gesealde doos open maken want het zou kunnen dat iemand de doos open gemaakt heeft en er iets anders in gedaan heeft en dan het stickertje terug plakt? Lekker vertrouwen in de consument. Ook was het onhandig want ik had hem in de aanbieding gekocht want de prijs was nu weer anders in het kassa systeem?

Deze winkel moet 2 dingen aanpassen:
- Hardware ongeopend moet geruild kunnen worden voor geld.
- Op de website moet staan dat je hardware niet kan ruilen.

Anders zullen ze teveel concurrentie van webshops krijgen waar je altijd 2 weken bedenktijd hebt en gewoon je geld terugkrijgt

Klantenservice:

In de webshop betaal je niet, je besteld eigenlijk alleen. Ik ben niet zeker hoe dan de wet op "koop op afstand" dan zou werken. Bestelproces overigens heel overzichtelijk, vlot en met email ter bevestiging.

Ik heb de PS4 bundel besteld met AC: Syndicate, Watchdogs download en "gratis"Uncharted Nathan drake collectie voor EUR 379,- = super goede deal, heel erg blij mee. Dag voor release al sms dat ik m op mocht komen halen, dus prima. Uncharted was op het moment van afhalen echter al weer op, dus ik moet volgende week nog een keer naar het centrum: jammer.

Vriendelijke jongeman (nieuw) in de winkel had niet zo'n helder verhaal over hoelang en wanneer je garantie bij Sony kon claimen en wanneer in de winkel, maar dat boeit toch niet: Game Mania is de verkopende partij dus verantwoordelijk

Per saldo ben ik tevreden en ik zou hier gerust opnieuw bestellen.

Algemeen

veel uitleg en de werknemers die er staan hebben verstand van zaken
en je wordt altijd zeer vriendelijk geholpen

Verzending

alles was op vooraad en ik heb het gewoon in de winkel gekocht

Klantenservice

zeer vriendelijk en goed geholpen.
ze helpen je verder dan de meeste winkels.

Algemeen

Gamemania is een starre onvriendelijke organisatie. Van hoofdkantoor tot winkels is er een bepaalde aditude aanwezig die luid, schijt aan de klant, wij doen het zoals wij het willen doen. Ik kom voornamelijk in utrecht, omdat daar nog 2 aardige verkopers lopen met een passie voor games.

Helaas blijkt het wel vaker dan eens een probleem met het pre-order systeem. Krijgen de leveranciers de schuld. en treffen zij geen enkel blaam.

Plaatst pre-order, betaald aan en bij aflevering blijkt dat mijn collectors editie er niet is. vooraf wel bevesigd. Men zal niet zoeken naar een gepaste oplossing, nee (jammer joh) je doet het er maar mee. Playstation 4 release, ik was de eerste die er een bestelling geplaatst had, maar geen Killzone pakket, ondanks dat ik bevestigd was de eerste te zijn. super onaardig te woord gestaan vanuit hoofdkantoor en winkel. Sowieso is er 1 in utrecht die mij en vele andere kopers daar mateloos irriteerd.

Games die overal te koop zijn, en bij hun niet in de verkoop gaan, omdat de leverancier sogenaamd geen groen licht geeft. dit soort bullshit en onzin verhalen irriteren mij mateloos aan deze winkel. Heb nu nog 3 special edition in pre-order staan, daarna koop ik er niet meer.

Klantenservice

De heren van de klantenservice (als je uberhaubt mag spreken van een klanten service) schuiven alles af op leveranciers en doen zelf nooit iets fout.
starre houding, is in de loop der jaren steeds en steeds heftiger geworden bij gamemania. beter veranderden ze de naam van gamemania naar verkooppunt van games zonder enige servicegerichtheid.

Algemeen

Vriendelijk - goede winkel - mooie winkels - geweldige kwaliteit - mooie aanbiedingen - goede ondersteuning

Klantenservice

Ze zijn heel aardig en interesseren zich ook in de klanten
(welke games de klanten mooi vinden, leuke gesprekken over games aangaan)
ze bevelen ook andere mooie games aan en ze weten waar ze het over hebben.. als ik het met andere winkels vergelijk heeft Game Mania serieus style en ze zijn echt gewel-dig! tnx Game Mania!

1 nadeel : de site is niet echt overzichtelijk, je zult zelf naar 1 van de Game Mania winkels moeten gaan om echt alles te zien en eventueel te bestellen.
- Ik heb ook moeite met dingen online bestellen en thuis laten bezorgen, dit vind ik ook niet overzichtelijk.. volgens mij kan dit niet eens (?)

Algemeen

Je vraagt je af hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat dit soort winkels nog bestaansrecht hebben. Ik dacht leuk aan de actie mee te doen; een top game pre-orderen voor 19 euro als je games inlevert met een inruilwaarde van 50 euro. Ik 2 games meegenomen met een waarde van 65 euro, blijk je niet en een PS3 én een PS4 game te kunnen inleveren, maar wel gescheiden van elkaar. Que? Veel te hoge prijzen, geen verzendmogelijkheid en acties met addertjes onder het gras.

Algemeen

Kom al jaren in Game Mania ivm zoon. Onbekwaam doch voornamelijk onvriendelijk personeel. Game Mania is altijd duurder dan andere winkels.

Klantenservice

Gisteren kocht mijn neefje headset bij game mania bij thuiskomst bleek ie stuk. Game mania gaf hem de schuld. Daarna ben ik naar de winkel gegaan. Ik ken mijn rechten en na heel veel gedoe kreeg ik garantie. T ging echter zo klant onvriendelijk grof dat ik tegen de verkoper zei dat ik vanaf nu iedereen aanraad niet bij deze winkel te kopen. Ik was uiterst vriendelijk doch Game Mania blijkt asowinkel als t om garantie gaat. Onbekwaam aso personeel. Ps heb nog steeds geen reaktie omtrent mijn gemailde klacht.

Klantenservice:

XCOM Enemy unknown besteld, vandaag SMS ontvangen dat ik het op kon halen. Dus eerder van werk om het op te halen.

17:54 voor de winkel, deur bijna dicht. Toch even binnen gekeken maar kreeg te horen dat ze al dicht waren.

Tja, mijn fout, had ik maar bij een online shop moeten bestellen, dan had ik het spel al in handen gehad, geen gehaast, niet vroeger weg van werk.

Gamestore gaat al plat, hoe lang voor de volgende spellen zaak er aan onderdoor gaat?

Ik zal in ieder geval dezelfde fout niet meer maken.

Koop online, verkomt veel ongemakken.

Aanbieding assasins creed reveletianos inruil actie,
Wat een misleidende en misselijk makende akte hebben me al 3 maal onverichte zaken naar huis gestuurd, ze willen enkel de nieuwste games inruilen en daar dan maximaal 12,50 voor teruggeven op een spel van 59,50 waarop ze sowieso al een hoop op verdienen, nee mensen bespaar je de moeite en de rit naar game mania op de Frederick straat in Eindhoven

Algemeen

Zie onderstaande verhaal, erg jammer allemaal, en ook dat je die 100 tekens moet verzamelen omdat je anders geen beoordeling kan geven.

Klantenservice

(gaat hier om een hardcopy, geen bestelling met verzending)

Had hier naar aanleiding van een klantenkaart, en omdat ik toch in de beurt was, anno 2070 gepreordered. Vandaag (release datum) langsgegaan om em op te halen.
"Sorry zending is niet binnen"

Dit is allemaal leuk en aardig, maar hoe moet ik dan aan me gepreorderde spel komen? het is niet voor niks een preorder.
Naar alle redelijkheid had ik de hint gemaakt om misschien een tegemoetkoming te doen. dit ging er bij hun niet in.

Dit allemaal heel jammer, en hun de schuld maar afschuiven op de leverancier, alles leuk een aardig, maar daar heb ik mijn afspraken niet mee gemaakt.

Volgende preorder zal dus voortaan hier niet meer gemaakt worden.

Scorekaart voor Game Mania

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie