iPhone-cases.nl

902 producten en 1.092 uitvoeringen

Gebruikers over webshop iPhone-cases.nl

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Via Google bij deze winkel terecht gekomen. Eerste indruk was meteen goed. Het door mij gezochte artikel (SwitchEasy Nude iPhone Case) was op voorraad en goed geprijsd.

Verzending

Verzending was zoals beloofd dezelfde dag nog en voor een eerlijke (kost)prijs. De volgende dag lag mijn bestelling keurig in de brievenbus.

Klantenservice

Mijn bestelde iPhone case ging helaas door een fabrieksfout al na een paar weken stuk.

Via e-mail contact gezocht en keurig en snel geholpen. Ik mocht het hoesje terugsturen. Enkele dagen later (gratis) een nieuwe toegestuurd gekregen. Al met al zeer tevreden!

Scorekaart voor iPhone-cases.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie