EizoWinkel.nl

39 producten en 48 uitvoeringen

Gebruikers over webshop EizoWinkel.nl

Review toevoegen
Algemeen

Zocht een professionele monitor voor mijn fotografie hobby. Hier werd ik professioneel en goed voorgelicht. Keuze voor een monitor werd zo erg makkelijk gemaakt.
Verkoop proces was OK en volgende dag geleverd.

Verzending

Volgende dag ontvangen, zoals toegezegd

Klantenservice

Voor de voorlichting, klachten niet gehad.

Algemeen

Zeer goede service, zeker de hulp met de kleurinstellingen van mijn monitor. Deze mensen hebben alle kennis en konden mij precies helpen met welke monitor ik nodig had.

Verzending

Werd binnen 24 uur geleverd.

Klantenservice

Ik werd zelfs tot in de puntjes geholpen met alle kleurinstellingen die het beste bij mijn werkzaamheden passen. EizoWinkel heeft veel kennis en konden dit makkelijk naar mij overbrengen.

Bent Karma 1,42K
Algemeen

EfficiŽnte webshop, werkt snel en overzichtelijk. Genoeg informatie te vinden over de monitoren maar vooral goede kundige service. In mijn geval bij het uitzoeken van een monitor met geschikte kleurweergave voor mijn werkzaamheden. Ik ben daarbij uitstekend geholpen waarbij de voor en nadelen van de verschillende technologieŽn duidelijk werden uitgelegd.

Verzending

De volgende dag al in huis!

Klantenservice

Met de online chatfunctie een paar vragen gesteld over de verschillen tussen een paar monitoren wat betreft kleurweergave. Ik ben daar goed bij geholpen, duidelijk verstand van zaken!

Algemeen

Als eerste stond erop de website ten tijde van de bestelling binnen 30 minuten besteld dan de volgende werkdag in huis. Dit was op een vrijdag en maandag nog geen track en trace code ontvangen dus maar gebeld met de mededeling dat de monitor nog niet was verzonden maar deze zou die dag worden verzonden en ik zou een track en trace code in de mail krijgen.
Volgende dag geen track en trace code ontvangen dus maar weer bellen.
Monitor was verzonden en ze zouden het uitzoeken wat de code was en deze mailen.
10 min later deurbel en de monitor werd bezorgd .
Monitor was toch niet wat ik ervan verwachte dus na twee dagen via de website het contactformulier ingevuld met de mededeling dat ik de monitor retour wilde sturen.
Na 2 dagen wachten en nog geen antwoord op mijn mail maar eens bellen.
Ze zouden me een mail terug sturen met het adres voor het retour sturen.
na 2 werkdagen een mailtje gestuurd met de vraag of de monitor goed was aangekomen en wanneer het bedrag terug gestort zou worden.
Na 2 dagen wachten en geen reply op mijn mail maar weer eens bellen.
Monitor was ontvangen maar doos was nog niet geopend, dat zou nog 3 dagen duren en 2 dagen later zou dan het geld op de rekening staan.
We zijn nu 2 weken verder sinds de monitor is aangekomen bij hun en ik heb nu al 2 keer gebeld omdat het geld op de afgesproken dag nog steeds niet op de rekening staat of is overgemaakt.
Voor mij dus een website waar eens maar nooit meer iets bestel, reageren niet op mails en komen afspraken niet na.
Ik wacht dus nog op mijn geld.

Verzending

Te laat geleverd en geen track en trace code ontvangen.

Klantenservice

reageren niet op mailsen ik wacht nu al twee weken op het geld wat terug gestort moet worden.

Algemeen

De webshop is rustig en overzichtelijk, zonder irritante reclame, een verademing. Ik had mijn monitor al uitgekozen op de website van eizo.nl, maar ook de website van Eizowinkel geeft een duidelijk overzicht. Betaling gaat eenvoudig via iDeal, alleen staat er op het afschrijft wel Stichting Escrow Ice Pay. Op zich geeft dit niets, maar het maakt wel moeilijker te bewijzen dat je bij Eizowinkel iets gekocht hebt.

Verzending

Men belooft 24 hr levering, en dat is ook waargemaakt. Verzending is gedaan via DHL. De status is te volgen via de website, maar er komt geen bevestiging via e-mail dat het verzonden is of een tracking code. Veel mensen zien toch graag een bevestiging, zodat men niet voor niets thuis blijft, en een e-mail is eenvoudig via de telefoon uit te lezen.

Algemeen

De website is netjes minimalistisch en overzichtelijk. Na het aanmelden heb je een compleet en duidelijk overzicht van je account, status van orders, betaling, verzendingen en geschiedenis.

Verzending

Was snel verzonden zoals beloofd, en de dag erna binnen. Echter heb ik behalve een betaalbevestiging geen bericht van verzenden gehad. Ik heb dan maar ingelogd op mijn account waar ik gelukkig wel de status kon uitlezen, en ook de track code kon vinden. Wat trouwens DHL was en niet PostNL.

Algemeen

Goede overzichtelijke website waaraan vele andere shops zich een voorbeeld mogen nemen. Bestel procedure en betaling ging van een leien dak. Levering zoals telefonisch afgesproken. Kortom: top ervaring.

Verzending

Tijdige verzending is waar het voor mij allemaal om draaide.

Mijn telefoontje naar Eizowinkel kwam terecht op de voicemail maar ik werd nog geen minuut later terug gebeld. De mogelijkheid om via een andere vervoerder de monitor bij me te krijgen werd voor me nagegaan. Dit omdat DHL niet op Zaterdag levert. 30 minuten later (zoals afgesproken) werd ik gebeld met de boodschap dat gewoon via PostNL kan worden vervoerd. Op Vrijdag bestellen en op Zaterdag afgeleveren is geen punt voor deze shop en voldeed dus precies aan mijn behoefte. Aanrader.

Derice Karma 83,5K
Algemeen

De website is wat simpel opgezet, dat heeft als voordeel dat je snel en makkelijk alles kunt vinden.
Met een paar klikken had ik het gewenste product al te pakken.
Betaal via ideal, kreeg daarna een sumiere bevestiging van de bestelling zonder referentie/ordernummer.
Daarin zie ik ruimte voor verbetering.
Het bestelformulier kan ook verbeterd worden, wanneer je op de knop klikt waarbij je de verzendkosten berekent voor NL of BelgiŽ, verdwijnt alles wat je al had ingevuld.

Verzending

Op de site stond vůůr 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden. Dat ging helaas om onduidelijke reden mis.
Had op de dag van verzending (5 mei) geen track & trace ontvangen.

De volgende ochtend (6 mei) maar even gebeld hoe het zat. Dit zou uitgezocht worden, maar het product was onderweg, zo werd mij verteld. Dus ik bleef braaf thuis wachten op mijn pakket.

Aan het van de dag (6 mei) nog maar eens gebeld of ze nog een track & tracecode voor me hadden zodat ik kon kijken waar het e.a. bleef.
Door een fout aan hun kant was mijn order niet meegegaan de dag ervoor (5 mei). En zou nu met de volgende zending (6 mei) mee gaan.
Helaas dus voor niets thuis gewacht op een pakket dat nog niet onderweg was.
's avonds kreeg ik wel netjes een track & trace code, van cargo office (nooit van gehoord...).

Levering werd door TNT gedaan op 7 mei. Wat dat betreft klopt het wel van 24u levering.
Deze heeft het pakket bij een van de buren af gegeven, echter zo onduidelijk op het briefje geschreven dat ik niet kon achterhalen welke buren het nou waren. Best lastig. Gelukkig kwam vanmiddag (8 mei) een van de buren met het pakket bij mij aan de deur.

Het gene wat ik besteld has, was goed verpakt met luchtkussens rondom. Erg prettig.

Klantenservice

Reageren snel op e-mail en telefoon, zelfs op zondagochtend (e-mail dan) !
Was even bang dat het pakket kwijt was, dus had ze een mail gestuurd daarover.
Men reageerde daar erg snel en goed op. Verder gelukkig geen verdere aftersales nodig gehad.

Algemeen

Zondag's heb ik bij Eizowinkel.nl een Spyder3Pro besteld. Per email ontving ik een bevestiging van mijn bestelling. Verder heb ik geen updates per mail ontvangen. Ook op de website heb je geen inzage wat betreft je bestelling, dat is voor verbetering vatbaar. Maar goed de shop is nog niet zo lang bezig dus dat zal best wel in de nabije toekomst veranderen. Ik verwachte de bestelling op dinsdag maar helaas geen pakketje. Ik heb ze even in de middag gebeld en de medewerker die ik sprak zei dat er iets was mis gegaan in de administratie. Hij beloofde mij het pakket direct te versturen. Dit kan natuurlijk altijd een keer gebeuren.

Verzending

Zoals beloofd ontving ik woensdag mijn pakket. Het track&trace nummer dat ik dinsdagavond ontving wekte enige verbazing want dit was een vrij ongewoon nummer van ene Cargo Office waar ik nog nooit van had gehoord. Uiteindelijk bleek TNT Post toch degene te zijn die het pakket afleverde. Ik had meer gehad aan het track&trace nummer van TNT Post aangezien dit altijd up to date is. Het nummer van Cargo Office is eigenlijk nutteloos omdat het bijna niet wordt geupdate.
Het pakket was keurig netjes verpakt met voldoende bescherming.

Algemeen

Beste prijs, en in mijn ogen beste service. Er wordt geen pixelgaranties verkocht, wat in mijn ogen iets positiefs is. Als ik defecte pixels heb wil ik, en ga ik, hem namelijk gewoon terugsturen. En ik heb geen dode pixels, en het scherm is waanzinnig.

Verzending

24-uurs verzending, product was op voorraad.

Algemeen

Eizowinkel was de goedkoopste aanbieder van de monitor die ik zocht. Volgens de website geven ze ook 5 jaar garantie welke valt onder Eizo Nederland.
Op de Eizo site kon ik de shop niet terugvinden als officiele reseller. Even contact opgenomen met Eizowinkel en de meneer die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat ze een onderdeel van WVS Color zijn en deze wordt wťl genoemd als verkoopkanaal op de Eizo site. Zit ook op hetzelfde adres.
Dit gaf mij wel vertrouwen en de monitor besteld.
Website is verder duidelijk en overzichtelijk opgezet.

Verzending

Vrijdagmiddag de monitor besteld en betaald via ideal. Kreeg 's middags nog een email met daarin track & trace code.
De volgende ochtend stond de postbode op de stoep met het pakket. Dus levering zoals beloofd.
In eerste instantie dacht ik dat de besteld spyder3 niet meegeleverd was, maar deze bleken ze in de monitordoos zelf gestopt te hebben.
Aangesloten en alles was perfect.
Vooralsnog kan ik deze shop aanbevelen.

Nog geen ervaring mee.

Algemeen

Overzichtelijke website met veel informatie. Keuze gevallen op de Eizo EV2333W-H. Ik wilde graag de monitor voor aankoop bezichtigen en uit testen. Telefonisch een afspraak gemaakt. Dat was geen enkel probleem, werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Afspraak gemaakt en de volgende dag op weg naar Wassenaar. De Monitor stond uitgepakt voor me klaar en aangesloten. Uitgebreid kunnen testen met eigen testprofiel. De verkoper was zeer ter zake deskundig met betrekking tot Colormanagement. Ik vond hem vriendelijk en geduldig, totaal niet pusherig overkomen. Product beviel, Shop beviel me. Afgerekend en meteen meegenomen. Kom hier zeker terug en vind Eizowinkel een aanrader. Een van de goedkopere shops als je op zoek bent naar een Eizo monitor.

Verzending

Heb contant betaald en direct meegenomen

Klantenservice

Nog geen ervaring mee. Telefonisch contact vooraf was in ieder geval prettig, persoonlijk en terzake kundig.

Scorekaart voor EizoWinkel.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie