PlatteTVdiscounter

Gebruikers over webshop PlatteTVdiscounter

Review toevoegen

Tegen beloning

Algemeen

Ik ben tevreden over mijn bestelling de snelheid was ruim voldoende ook de verpakking was ruim voldoende.
Een klein puntje van kritiek betreft de administratie te denken valt de factuur dat kan beter.

Verzending

Uiteindelijk is de aankoop op tijd bezorgd maar erg laat ben ik geďnformeerd door wie.

Algemeen

Snel en eenvoudig om een bestelling plaatsen.
Voldoende keuze. Aanbod sloot aan bij mijn wensen.

Verzending

Super snelle levering zonder gedoe.

Klantenservice

Behulpzame en meedenkende service!

Algemeen

Een overzichtelijke webshop waar je step by step word geholpen met het plaatsen van je bestelling

Verzending

Levering was exact zoals aangegeven!!

Geduldige mensen

Algemeen

Goede service en communicatie. Prettige webshop om bij te kopen. Klantenservice is snel en direct.

Algemeen

Heel erg makkelijk mijn tv kunnen bestellen. Daarna een duidelijke mail ontvangen wanneer hij zou komen.
Maar het alle belangrijkste, overdag besteld en de volgende ochtend geleverd!!
En dan kan je gelijk heerlijk genieten van een 75inch lichtbak!

Verzending

Precies op tijd bezorgt, netjes in huis gebracht en zelfs even geholpen met uitpakken. Al met al een topservice gekregen!

Algemeen

'Vandaag besteld, morgen in huis' is niet waar. Eerste keer contact kreeg ik te horen dat het magazijn gesloten was vanwege carnaval. Stond niet vermeld op de website, daar stond 'Vandaag besteld, morgen in huis. Tijdens dat contact ook een adreswijziging doorgegeven waar ik later zelf achteraan moest om te checken of dat gebeurd was maar was verkeerd doorgevoerd. Tweede keer contact was om te vragen wat wel de levertijd was: zaterdag 17 februari zou de televisie bezorgd worden. Vrijdag geen verzendbevestiging, zaterdag is er geen televisie bezorgd. Gisteren weer zelf contact opgenomen en het antwoord was dat de bestelling vertraagd was. Al bovenstaande weet ik omdat ik er zelf achteraan ben gegaan. Nul communicatie van hun kant en een levertijd die ze niet waarmaken en je ook niet op de hoogte over houden. Vandaag de bestelling geannuleerd. Ik zag de bui al hangen met eventuele garantie-afhandeling áls de televisie al bezorgd zou worden. In de toekomst bestel ik niet meer bij PlatteTVDiscounter.nl.

Verzending

'Vandaag besteld, morgen in huis' is niet waar. Afspraak maken over bestellingen komen ze niet na. Communicatie over het proces is niet aanwezig.

Klantenservice

Ze stonden me via de livechat altijd goed te woord. Helaas bleeft het bij woorden, geen daden.

Algemeen

Bij Platte TVdiscounter de LG OLED 55C7V gekocht. Ik heb dit toptoestel tegen een scherpe prijs kunnen kopen. Klantenservice is super en no-nonsense. Let op: je krijgt hier geen parellelimport en inferieur goed. Nederlands model! Klantenservice heeft zich er maximaal voor ingespannen om het toestel een dag na bestelling geleverd te krijgen.

Verzending

Aan het einde van de middag even gebeld of vervoerder inderdaad kon leveren. Hadden het toestel inderdaad keurig op dezelfde dag van bestelling opgehaald bij Platte TVdiscounter. Ochtends kreeg ik een mailtje met een tijdslot 13:00-15:15. Werd keurig om 14:00 geleverd.

Klantenservice

Bedankt voor de goede service Luuk!

Algemeen

Via de website de LGOLED55C7V besteld. Vragen over de tv werden snel beantwoord. De medewerker van de klantenservice handelde snel en vriendelijk.Niet onbelangrijk: de prijs was zeer concurrerend.

Verzending

Vooraf kreeg ik een e-mail dat er morgen geleverd zou worden. De dag daarop een sms dat er tussen 9-10.45 afgeleverd zou worden en een kwartier van te voren belde de chauffeur ook nog eens. TOP.

Klantenservice

De medewerker was goed op de hoogte en maakte zijn woorden meer dan waar. Snel en accuraat.

Algemeen

2 boxen besteld van Jamo, goedkoopste op het internet, volgende dag in huis! Uitstekende prijs en levering dus.

Verzending

smiddags besteld, volgende dag in huis!

niet nodig gehad.

Algemeen

Eind januari besloten om snel 'even' een TV aan te schaffen tijdens een lopende actieperiode bij een concurrent. Tijdens het bestellen bleek de gewenste TV echter al uitverkocht te zijn. Gelukkig had ook PlatteTVdiscounter haar prijzen verlaagd om de laagste prijs te 'matchen', en heb ik de TV uiteindelijk hier besteld voor dezelfde lage prijs. De bestelprocedure verliep zonder problemen. De shop heeft ongeveer 1.5 werkdag erover gedaan om de bestelling te verwerken en klaar voor verzending te maken.

Verzending

Zij werken voor verzending met de vervoerder Electronic Logistics Zeewolde (ELZ). Al snel na verwerking van de bestelling heeft ELZ contact met mij opgenomen voor een afspraak voor levering. De levering vond plaats zoals afgesproken, en ging voortvarend: het product is in goede staat ontvangen.

Algemeen

Online een bestelling geplaatst. Communicatie over bestelstatus was uitstekend. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Levering zeer snel binnen en prima verpakt. Prima webwinkel voor je nieuwe TV!

Verzending

Zeer snel geleverd! Goed verpakt!

Algemeen

Goede site zonder vreemde "dingen" makkelijk te navigeren en dus te vinden wat ik zocht, ook het betalen ging gemakkelijk zoals je mag verwachten. Ze hebben allerlei bekende keurmerken en hun woord zijn ze nagekomen. Dag na bestellen de TV al in huis.

Verzending

Uiteraard met PostNL, komen vaker aan de deur dus de bekende kop (voor mij dan) kwam met mijn TV aan. Prima snel en nog belangrijker onbeschadigd!!

Klantenservice

Heb even contact gehad met de klantenservice na ontvangst van de TV voor hulp bij installatie, keurig geholpen en hielpen me totdat alles het deed.

Algemeen

Site was makkelijk in navigatie, uiteraard ging ik voor hetgeen ik zocht en vondt deze op de BlackFriday pagina, en gelukkig stondt ook daar de sonos Play:1 tussen. Makkelijk bestellen geen account aanmaken, simpel en snel bestellen + betalen.

Verzending

Kreeg vrijwel direct na orderbevestiging een bevestiging van verwerking in het magazijn waarin werd vermeld hoe laat ik track en trace van PostNL kon verwachten per email. Ook die ontvangen en het verdere traject is iedereen bekend met PostNL. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Klantenservice

Geen contact nodig geweest, berichtgeving was duidelijk en had verder geen vragen. De service is dus prima, als ik vragen had gehad was er iets niet duidelijk.. Top!

Algemeen

Ik bestel hier regelmatig verschillende producten. Ik ken herken de verhalen niet van de negatieve reacties hier op de site.

Ik ben heel goed geholpen en de tv word altijd snel geleverd. Ik ben er ook wel eens geweest, ook snel geholpen

Verzending was goed. Volgende dag in huis. TNT

Klantenservice goed. 1x contact gehad

Algemeen

Philips TV besteld en betaald, vervolgens werd het stil. Gebeld en er werd beloofd diezelfde week te leveren. Afgesproken om te herroepen als levering niet kon plaatsvinden. De order vervolgens herroepen met de belofte dat het betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden. Dit lukte niet. Na nog een mail werd het bedrag teruggestort. Het lijkt erop dat men niet van slechte wil is maar eerder dat men beloftes niet altijd kan waarmaken. Ik heb mijn Tv elders besteld en binnen een dag in huis.

Verzending

Product kon niet zoals beloofd direct worden geleverd en na telefonisch contact werd onjuiste info verstrekt

Klantenservice

Je moet zelf achter je geld aan als je herroept, klantenservice is welwillend maar bedrijf lijkt niet erg volwassen

Algemeen

Ik heb op hun website 55" Philips TV besteld. Mij keuze viel hierop omdat hij de status 'direct leverbaar' heeft, en dus de volgende dat geleverd kan worden. Na een dag heb ik nog steeds geen verzend bevestiging gehad. Dan maar even bellen. Ik krijg de melding dat hij binnen twee dagen bij hun staat en dat ze hem daarna direct verzenden. Dat is niet de afspraak, maar goed, kan altijd wat tussen komen. 3 dagen later, nog geen bericht, dan maar even bellen. De 'morgen komt hij smoes'. Order geannuleerd. omdat dit bedrijf zicht niet aan zjin afspraken houd. Ik zal hier nooit meer iets bestellen.

Klantenservice

Klantenservice is vriendelijk maar nutteloos. Ik vraag ze waarom mijn tv niet geleverd is. Krijg te horen dat het aan toeleverancier ligt.. Ja dat kan, maar wat ga je er dan aan doen. Als je hier direct naar vraagt geven ze beleefd antwoord met excuses. "Morgen word je tv verzonden mits het allemaal goed gaat", krijg ik te horen. Dat is de 2e keer dat de levering niet op tijd is en dus niet meer acceptabel. Ik stel voor: even bellen naar je leverancier en mij vertellen wat er aan de hand is? Nee, konden ze niet. Ik vraag: "Wat stel je dan voor?" Ik krijg geen antwoord. Ik heb beleefd bedankt voor het gesprek en heb de order geannuleerd.
Het is al slecht dat het bedrijf zijn afspraken niet nakomt maar het totale gebrek aan oplossingsgericht denken maakt deze klantenservice slecht. Waardeloos zou zijn als ze dan ook nog onbeleefd zijn. Dat is niet het geval, maar goed je kan er echt niks mee.

Algemeen

Product Op voorraad (direct leverbaar) na 2 dagen niet kunnen verzenden, ook niet bekend wanneer wel te verzenden.!?

Verzending

Na 2 dagen order geannuleerd, geen vertrouwen meer in een goede afloop.

Klantenservice

Niet luisteren, onderbreken en eigen verhaal vertellen, niets mee te maken met klantvriendelijk. Ook weigeren het geld snel terug te storten (14 tot 30 dagen!!!)
Per email snel antwoord maar waardeloos (geen oplossing)
Klant vriendelijkheid is veer te zoeken ondanks vriendelijk praatjes.

Algemeen

uiteindelijk ben ik goed geholpen. netjes, vlot, eerlijk, en zeker oprecht. ben hier erg tevreden over! alles is opgelost, en mijn tv is weer als nieuw, en hangt weer op zijn vertrouwde plekkie!

Werd voorals nog goed

Klantenservice

Kwam even wat lastig op gang. maar toen ze alles overnamen ging alles perfect! ik weet dat ik oude reviews hier op heb staan.. krijg ze alleen niet weg. mijn tv is gerepareerd, en alles verliep via de klantenservice. mijn toestel is helemaal na gekeken en alle mankementen zijn verholpen. mijn tv hangt weer keurig op zijn oude plaats. kosten waren 58 euro (uit mijn hoofd) deze heb ik, omdat ik dat redelijk vond voldaan. coulance kreeg ik vanuit LG. die betaalde een gedeelte van de kosten. plattetvdiscounter betaalde zelf uit eigen zak de helft van de rest som. zo bleef er voor mij maar een klein bedrag over. ook de verzending van mij naar hun, en lg was goed geregeld. kosten werden gedekt door plattetvdiscounter! al met al, ben ik reuze tevreden. mijn next aankoop zal ik hier gerust aandurven. aanrader!! ohja, mochten er mensen zijn die weten hoe ik mijn 2 oude reviews kan verwijderen hoor ik dat graag!! deze zijn namelijk niet meer nodig!

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst. Twee 3D brillen besteld en de volgende dag in huis. Werken ook uitstekend.

Verzending

De levering was sneller dan op tijd.

Algemeen

Tv niet op voorraad en pas na tig x mailen na ruim twee weken mijn geld terug. Wel steeds netjes reactie op mailtjes.

Klantenservice

Keurig antwoord steeds maar geen of late actie namelijk mijn geld terug. Klantenservice is netjes maar geef toch 1 ster anders krijg je een vertekend beeld.

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg