PlatteTVdiscounter

Gebruikers over webshop PlatteTVdiscounter

Review toevoegen
Verzending: Score: 3

Algemeen

De website is duidelijk en er was door de cyber friday nog een extra korting van toepassing op het product dat ik heb besteld. De betaling ging snel (via PayPal) en zonder problemen.

Verzending

Het was jammer dat Postnl door de cyber friday drukte mijn pakket niet op de zaterdag heeft geleverd (Donderdagavond besteld, zaterdag in huis) en plattetv discounter hier geen rekening mee heeft gehouden door een melding eerder op de website te zetten. (Die melding werd pas maandag op de website geplaatst) Daarnaast vond ik het ook jammer dat er geen extra verpakking erom heen zat waardoor Postnl (en anderen) duidelijk konden zien wat ik had besteld. Gezien de waarde van het product niet echt handig....

Klantenservice

Ik vind het jammer dat ik zaterdag via de chatfunctie in de wachtrij stond, bijna aan de beurt was en de chat vervolgens rond half 4 's middags offline ging en niet meer online kwam terwijl volgens de website de chat tot 18.00 uur open zou zijn.

Algemeen

Televisie donderdag om 16:00 besteld en de volgende dag om 10:00 binnen. Top levering. Bestelproces ging gemakkelijk en service was uitstekend. Mijn tweede televisie bij plattetvdiscounter en beide keren zeer tevreden over het hele proces.

Algemeen

We hadden weer eens een televisie nodig, want hoe groter hoe beter. Na op de chat geholpen te zijn door een vriendelijke medewerker gingen we tot koop over.

Voor 17.00 uur besteld is volgende dag in huis, maar er ging iets mis met de vervoerder. Vervolgens hebben ze om aan hun belofte te voldoen dezelfde dag nog een speciaal vervoersbedrijf ingeschakeld zodat onze televisie toch nog op tijd zou verschijnen. De volgende dag stond een vriendelijke meneer met de televisie aan onze deur. Top!

Vervolgens zijn we via de mail nog geholpen voor technische ondersteuning, heel goed geregeld allemaal!

Verzending

Omdat het vaste vervoersbedrijf de televisie niet kon ophalen, werd een speciale vervoerder ingeschakeld zodat de televisie toch nog op tijd kwam. Klasse.

Klantenservice

We hadden na de koop nog enkele technische vragen en werden toen keurig geholpen via de e-mail. Je kunt ze ook benaderen via de chat of telefoon. Het contact via de chat ging erg vlot.

Algemeen

Overzichtelijke website en helder bestelproces, eenvoudig te doorlopen. De winkel heeft een mooi aanbod, maar vooral: ze hadden de televisie die ik wilde hebben.

De prijzen in de webshop zijn volgens mij marktconform. De reden dat ik voor deze winkel heb gekozen is dat ik via een zoekmachine (in een advertentie) een kortingscode kreeg waarmee ik 300 euro korting kreeg op mijn product. Daardoor waren ze ineens veruit de voordeligste voor de TV die ik zocht.

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met deze winkel, want de berichtgeving rondom mijn bestelling was snel en adequaat en ze hebben precies gedaan wat ze moeten doen: een mooie tv op tijd geleverd.

Verzending

Voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis: inderdaad. Om iets na 17.00 uur kreeg ik de Track & Trace code in mijn mailbox en volgende dag zat ik eind van de ochtend televisie te kijken (op mijn nieuwe tv welteverstaan). TV werd gewoon in zijn eigen doos verzonden, geen idee of dat gebruikelijk is, maar ik vind het prima: scheelt weer een regenwoud aan karton/papier.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Vooraf aan de aankoop kreeg ik goed advies via de chat. Na dat ik de bestelling had geplaatst ontving ik de dag ernaar geen bericht dat mijn tv was verzonden. Beetje jammer want wilde graag van mijn nieuwe tv gaan genieten. Dus ik contact gezocht. Bleek idd iets niet goed te zijn gegaan maar ze gingen er achter aan. Echter daarna geen terugkoppeling over hoe nu verder, ik de volgende dag weer even bellen....en zo zijn er een paar contactmomenten geweest. Ik kreeg elke keer het gevoel dat ze me toch een beetje een zeur vonden en ik gewoon geduld moest hebben...Later ontving ik eindelijk een Track & trace nummer maar zonder enige beschrijving en wel van DHL terwijl duidelijk op de site van PlatteTVdiscounter staat dat ze met 2 bezorgers werken waarvan DHL niet bij staat dus vroeg mij af of dit nu de tv was of niet....DHL bleek idd mijn tv te zijn. Al bij al veel onduidelijkheden en geen prettig gevoel over gehouden aan het contact met PlatteTVdiscounter. Denk dat als PlatteTVdiscounter bijvoorbeeld vergelijk met mijn ervaringen bij Coolblue echt dat ze in de communicatie en klantvriendelijkheid veel beter zouden kunnen.

Verzending

Communicatie en terugkoppeling over de status van de bestelling is naar mijn mening onder de maat.

Klantenservice

Ik had wel het gevoel dat ze bezig waren met mijn probleem. Ook het advies vooraf aan de aankoop was wel goed.

Verzending: Score: 3

Tegen beloning

Algemeen

Ik ben tevreden over mijn bestelling de snelheid was ruim voldoende ook de verpakking was ruim voldoende.
Een klein puntje van kritiek betreft de administratie te denken valt de factuur dat kan beter.

Verzending

Uiteindelijk is de aankoop op tijd bezorgd maar erg laat ben ik geďnformeerd door wie.

Algemeen

Snel en eenvoudig om een bestelling plaatsen.
Voldoende keuze. Aanbod sloot aan bij mijn wensen.

Verzending

Super snelle levering zonder gedoe.

Klantenservice

Behulpzame en meedenkende service!

Algemeen

Een overzichtelijke webshop waar je step by step word geholpen met het plaatsen van je bestelling

Verzending

Levering was exact zoals aangegeven!!

Geduldige mensen

Algemeen

Goede service en communicatie. Prettige webshop om bij te kopen. Klantenservice is snel en direct.

Algemeen

Heel erg makkelijk mijn tv kunnen bestellen. Daarna een duidelijke mail ontvangen wanneer hij zou komen.
Maar het alle belangrijkste, overdag besteld en de volgende ochtend geleverd!!
En dan kan je gelijk heerlijk genieten van een 75inch lichtbak!

Verzending

Precies op tijd bezorgt, netjes in huis gebracht en zelfs even geholpen met uitpakken. Al met al een topservice gekregen!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1

Algemeen

'Vandaag besteld, morgen in huis' is niet waar. Eerste keer contact kreeg ik te horen dat het magazijn gesloten was vanwege carnaval. Stond niet vermeld op de website, daar stond 'Vandaag besteld, morgen in huis. Tijdens dat contact ook een adreswijziging doorgegeven waar ik later zelf achteraan moest om te checken of dat gebeurd was maar was verkeerd doorgevoerd. Tweede keer contact was om te vragen wat wel de levertijd was: zaterdag 17 februari zou de televisie bezorgd worden. Vrijdag geen verzendbevestiging, zaterdag is er geen televisie bezorgd. Gisteren weer zelf contact opgenomen en het antwoord was dat de bestelling vertraagd was. Al bovenstaande weet ik omdat ik er zelf achteraan ben gegaan. Nul communicatie van hun kant en een levertijd die ze niet waarmaken en je ook niet op de hoogte over houden. Vandaag de bestelling geannuleerd. Ik zag de bui al hangen met eventuele garantie-afhandeling áls de televisie al bezorgd zou worden. In de toekomst bestel ik niet meer bij PlatteTVDiscounter.nl.

Verzending

'Vandaag besteld, morgen in huis' is niet waar. Afspraak maken over bestellingen komen ze niet na. Communicatie over het proces is niet aanwezig.

Klantenservice

Ze stonden me via de livechat altijd goed te woord. Helaas bleeft het bij woorden, geen daden.

Algemeen

Bij Platte TVdiscounter de LG OLED 55C7V gekocht. Ik heb dit toptoestel tegen een scherpe prijs kunnen kopen. Klantenservice is super en no-nonsense. Let op: je krijgt hier geen parellelimport en inferieur goed. Nederlands model! Klantenservice heeft zich er maximaal voor ingespannen om het toestel een dag na bestelling geleverd te krijgen.

Verzending

Aan het einde van de middag even gebeld of vervoerder inderdaad kon leveren. Hadden het toestel inderdaad keurig op dezelfde dag van bestelling opgehaald bij Platte TVdiscounter. Ochtends kreeg ik een mailtje met een tijdslot 13:00-15:15. Werd keurig om 14:00 geleverd.

Klantenservice

Bedankt voor de goede service Luuk!

Algemeen

Via de website de LGOLED55C7V besteld. Vragen over de tv werden snel beantwoord. De medewerker van de klantenservice handelde snel en vriendelijk.Niet onbelangrijk: de prijs was zeer concurrerend.

Verzending

Vooraf kreeg ik een e-mail dat er morgen geleverd zou worden. De dag daarop een sms dat er tussen 9-10.45 afgeleverd zou worden en een kwartier van te voren belde de chauffeur ook nog eens. TOP.

Klantenservice

De medewerker was goed op de hoogte en maakte zijn woorden meer dan waar. Snel en accuraat.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

2 boxen besteld van Jamo, goedkoopste op het internet, volgende dag in huis! Uitstekende prijs en levering dus.

Verzending

smiddags besteld, volgende dag in huis!

niet nodig gehad.

Verzending: Score: 4
Algemeen

Eind januari besloten om snel 'even' een TV aan te schaffen tijdens een lopende actieperiode bij een concurrent. Tijdens het bestellen bleek de gewenste TV echter al uitverkocht te zijn. Gelukkig had ook PlatteTVdiscounter haar prijzen verlaagd om de laagste prijs te 'matchen', en heb ik de TV uiteindelijk hier besteld voor dezelfde lage prijs. De bestelprocedure verliep zonder problemen. De shop heeft ongeveer 1.5 werkdag erover gedaan om de bestelling te verwerken en klaar voor verzending te maken.

Verzending

Zij werken voor verzending met de vervoerder Electronic Logistics Zeewolde (ELZ). Al snel na verwerking van de bestelling heeft ELZ contact met mij opgenomen voor een afspraak voor levering. De levering vond plaats zoals afgesproken, en ging voortvarend: het product is in goede staat ontvangen.

Algemeen

Online een bestelling geplaatst. Communicatie over bestelstatus was uitstekend. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Levering zeer snel binnen en prima verpakt. Prima webwinkel voor je nieuwe TV!

Verzending

Zeer snel geleverd! Goed verpakt!

Algemeen

Goede site zonder vreemde "dingen" makkelijk te navigeren en dus te vinden wat ik zocht, ook het betalen ging gemakkelijk zoals je mag verwachten. Ze hebben allerlei bekende keurmerken en hun woord zijn ze nagekomen. Dag na bestellen de TV al in huis.

Verzending

Uiteraard met PostNL, komen vaker aan de deur dus de bekende kop (voor mij dan) kwam met mijn TV aan. Prima snel en nog belangrijker onbeschadigd!!

Klantenservice

Heb even contact gehad met de klantenservice na ontvangst van de TV voor hulp bij installatie, keurig geholpen en hielpen me totdat alles het deed.

Algemeen

Site was makkelijk in navigatie, uiteraard ging ik voor hetgeen ik zocht en vondt deze op de BlackFriday pagina, en gelukkig stondt ook daar de sonos Play:1 tussen. Makkelijk bestellen geen account aanmaken, simpel en snel bestellen + betalen.

Verzending

Kreeg vrijwel direct na orderbevestiging een bevestiging van verwerking in het magazijn waarin werd vermeld hoe laat ik track en trace van PostNL kon verwachten per email. Ook die ontvangen en het verdere traject is iedereen bekend met PostNL. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Klantenservice

Geen contact nodig geweest, berichtgeving was duidelijk en had verder geen vragen. De service is dus prima, als ik vragen had gehad was er iets niet duidelijk.. Top!

Algemeen

Ik bestel hier regelmatig verschillende producten. Ik ken herken de verhalen niet van de negatieve reacties hier op de site.

Ik ben heel goed geholpen en de tv word altijd snel geleverd. Ik ben er ook wel eens geweest, ook snel geholpen

Verzending was goed. Volgende dag in huis. TNT

Klantenservice goed. 1x contact gehad

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Philips TV besteld en betaald, vervolgens werd het stil. Gebeld en er werd beloofd diezelfde week te leveren. Afgesproken om te herroepen als levering niet kon plaatsvinden. De order vervolgens herroepen met de belofte dat het betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden. Dit lukte niet. Na nog een mail werd het bedrag teruggestort. Het lijkt erop dat men niet van slechte wil is maar eerder dat men beloftes niet altijd kan waarmaken. Ik heb mijn Tv elders besteld en binnen een dag in huis.

Verzending

Product kon niet zoals beloofd direct worden geleverd en na telefonisch contact werd onjuiste info verstrekt

Klantenservice

Je moet zelf achter je geld aan als je herroept, klantenservice is welwillend maar bedrijf lijkt niet erg volwassen

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg