PlatteTVdiscounter

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via de website de LGOLED55C7V besteld. Vragen over de tv werden snel beantwoord. De medewerker van de klantenservice handelde snel en vriendelijk.Niet onbelangrijk: de prijs was zeer concurrerend.

Verzending

Vooraf kreeg ik een e-mail dat er morgen geleverd zou worden. De dag daarop een sms dat er tussen 9-10.45 afgeleverd zou worden en een kwartier van te voren belde de chauffeur ook nog eens. TOP.

Klantenservice

De medewerker was goed op de hoogte en maakte zijn woorden meer dan waar. Snel en accuraat.

Algemeen

2 boxen besteld van Jamo, goedkoopste op het internet, volgende dag in huis! Uitstekende prijs en levering dus.

Verzending

smiddags besteld, volgende dag in huis!

niet nodig gehad.

Algemeen

Eind januari besloten om snel 'even' een TV aan te schaffen tijdens een lopende actieperiode bij een concurrent. Tijdens het bestellen bleek de gewenste TV echter al uitverkocht te zijn. Gelukkig had ook PlatteTVdiscounter haar prijzen verlaagd om de laagste prijs te 'matchen', en heb ik de TV uiteindelijk hier besteld voor dezelfde lage prijs. De bestelprocedure verliep zonder problemen. De shop heeft ongeveer 1.5 werkdag erover gedaan om de bestelling te verwerken en klaar voor verzending te maken.

Verzending

Zij werken voor verzending met de vervoerder Electronic Logistics Zeewolde (ELZ). Al snel na verwerking van de bestelling heeft ELZ contact met mij opgenomen voor een afspraak voor levering. De levering vond plaats zoals afgesproken, en ging voortvarend: het product is in goede staat ontvangen.

Algemeen

Online een bestelling geplaatst. Communicatie over bestelstatus was uitstekend. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Levering zeer snel binnen en prima verpakt. Prima webwinkel voor je nieuwe TV!

Verzending

Zeer snel geleverd! Goed verpakt!

Algemeen

Goede site zonder vreemde "dingen" makkelijk te navigeren en dus te vinden wat ik zocht, ook het betalen ging gemakkelijk zoals je mag verwachten. Ze hebben allerlei bekende keurmerken en hun woord zijn ze nagekomen. Dag na bestellen de TV al in huis.

Verzending

Uiteraard met PostNL, komen vaker aan de deur dus de bekende kop (voor mij dan) kwam met mijn TV aan. Prima snel en nog belangrijker onbeschadigd!!

Klantenservice

Heb even contact gehad met de klantenservice na ontvangst van de TV voor hulp bij installatie, keurig geholpen en hielpen me totdat alles het deed.

Algemeen

Site was makkelijk in navigatie, uiteraard ging ik voor hetgeen ik zocht en vondt deze op de BlackFriday pagina, en gelukkig stondt ook daar de sonos Play:1 tussen. Makkelijk bestellen geen account aanmaken, simpel en snel bestellen + betalen.

Verzending

Kreeg vrijwel direct na orderbevestiging een bevestiging van verwerking in het magazijn waarin werd vermeld hoe laat ik track en trace van PostNL kon verwachten per email. Ook die ontvangen en het verdere traject is iedereen bekend met PostNL. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Klantenservice

Geen contact nodig geweest, berichtgeving was duidelijk en had verder geen vragen. De service is dus prima, als ik vragen had gehad was er iets niet duidelijk.. Top!

Algemeen

Ik bestel hier regelmatig verschillende producten. Ik ken herken de verhalen niet van de negatieve reacties hier op de site.

Ik ben heel goed geholpen en de tv word altijd snel geleverd. Ik ben er ook wel eens geweest, ook snel geholpen

Verzending was goed. Volgende dag in huis. TNT

Klantenservice goed. 1x contact gehad

Algemeen

Philips TV besteld en betaald, vervolgens werd het stil. Gebeld en er werd beloofd diezelfde week te leveren. Afgesproken om te herroepen als levering niet kon plaatsvinden. De order vervolgens herroepen met de belofte dat het betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden. Dit lukte niet. Na nog een mail werd het bedrag teruggestort. Het lijkt erop dat men niet van slechte wil is maar eerder dat men beloftes niet altijd kan waarmaken. Ik heb mijn Tv elders besteld en binnen een dag in huis.

Verzending

Product kon niet zoals beloofd direct worden geleverd en na telefonisch contact werd onjuiste info verstrekt

Klantenservice

Je moet zelf achter je geld aan als je herroept, klantenservice is welwillend maar bedrijf lijkt niet erg volwassen

Algemeen

Ik heb op hun website 55" Philips TV besteld. Mij keuze viel hierop omdat hij de status 'direct leverbaar' heeft, en dus de volgende dat geleverd kan worden. Na een dag heb ik nog steeds geen verzend bevestiging gehad. Dan maar even bellen. Ik krijg de melding dat hij binnen twee dagen bij hun staat en dat ze hem daarna direct verzenden. Dat is niet de afspraak, maar goed, kan altijd wat tussen komen. 3 dagen later, nog geen bericht, dan maar even bellen. De 'morgen komt hij smoes'. Order geannuleerd. omdat dit bedrijf zicht niet aan zjin afspraken houd. Ik zal hier nooit meer iets bestellen.

Klantenservice

Klantenservice is vriendelijk maar nutteloos. Ik vraag ze waarom mijn tv niet geleverd is. Krijg te horen dat het aan toeleverancier ligt.. Ja dat kan, maar wat ga je er dan aan doen. Als je hier direct naar vraagt geven ze beleefd antwoord met excuses. "Morgen word je tv verzonden mits het allemaal goed gaat", krijg ik te horen. Dat is de 2e keer dat de levering niet op tijd is en dus niet meer acceptabel. Ik stel voor: even bellen naar je leverancier en mij vertellen wat er aan de hand is? Nee, konden ze niet. Ik vraag: "Wat stel je dan voor?" Ik krijg geen antwoord. Ik heb beleefd bedankt voor het gesprek en heb de order geannuleerd.
Het is al slecht dat het bedrijf zijn afspraken niet nakomt maar het totale gebrek aan oplossingsgericht denken maakt deze klantenservice slecht. Waardeloos zou zijn als ze dan ook nog onbeleefd zijn. Dat is niet het geval, maar goed je kan er echt niks mee.

Algemeen

Product Op voorraad (direct leverbaar) na 2 dagen niet kunnen verzenden, ook niet bekend wanneer wel te verzenden.!?

Verzending

Na 2 dagen order geannuleerd, geen vertrouwen meer in een goede afloop.

Klantenservice

Niet luisteren, onderbreken en eigen verhaal vertellen, niets mee te maken met klantvriendelijk. Ook weigeren het geld snel terug te storten (14 tot 30 dagen!!!)
Per email snel antwoord maar waardeloos (geen oplossing)
Klant vriendelijkheid is veer te zoeken ondanks vriendelijk praatjes.

Algemeen

uiteindelijk ben ik goed geholpen. netjes, vlot, eerlijk, en zeker oprecht. ben hier erg tevreden over! alles is opgelost, en mijn tv is weer als nieuw, en hangt weer op zijn vertrouwde plekkie!

Werd voorals nog goed

Klantenservice

Kwam even wat lastig op gang. maar toen ze alles overnamen ging alles perfect! ik weet dat ik oude reviews hier op heb staan.. krijg ze alleen niet weg. mijn tv is gerepareerd, en alles verliep via de klantenservice. mijn toestel is helemaal na gekeken en alle mankementen zijn verholpen. mijn tv hangt weer keurig op zijn oude plaats. kosten waren 58 euro (uit mijn hoofd) deze heb ik, omdat ik dat redelijk vond voldaan. coulance kreeg ik vanuit LG. die betaalde een gedeelte van de kosten. plattetvdiscounter betaalde zelf uit eigen zak de helft van de rest som. zo bleef er voor mij maar een klein bedrag over. ook de verzending van mij naar hun, en lg was goed geregeld. kosten werden gedekt door plattetvdiscounter! al met al, ben ik reuze tevreden. mijn next aankoop zal ik hier gerust aandurven. aanrader!! ohja, mochten er mensen zijn die weten hoe ik mijn 2 oude reviews kan verwijderen hoor ik dat graag!! deze zijn namelijk niet meer nodig!

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst. Twee 3D brillen besteld en de volgende dag in huis. Werken ook uitstekend.

Verzending

De levering was sneller dan op tijd.

Algemeen

Tv niet op voorraad en pas na tig x mailen na ruim twee weken mijn geld terug. Wel steeds netjes reactie op mailtjes.

Klantenservice

Keurig antwoord steeds maar geen of late actie namelijk mijn geld terug. Klantenservice is netjes maar geef toch 1 ster anders krijg je een vertekend beeld.

Algemeen

Het heeft maanden geduurd voordat het bedrijf me eindelijk na veel heen en weer bellen mij vertelde dat de tv die ik besteld had, dat die niet leverbaar is en ik een andere krijg.

Verzending

Geleverde tv is KAPOT. Gewoon met een kapotte scherm geleverd.....

Klantenservice

Klantenservice is echt bagger. Heb 500 euro betaald voor een tv, krijg ik kapot geleverd. Ik veel bellen met het bedrijf en ook veel mailen en ze houden aan het lijntje. Elke keer weer een reden geven waarom het niet gelijk gefixed kan worden. Het heeft een jaar geduurd voordat ze eindelijk actie wouden nemen voor de kapot geleverde tv, MAAR TOEN ZEIDEN ZE DAT HET TE LANG GELEDEN GEBEURT WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus de kapotte geleverde tv die ik niet eens orgineel heb besteld maar wel 500 euro voor heb betaald en maanden lang op gewacht, wordt NIET gemaakt. MEEST SLECHTE BEDRIJF OOIT!!!

Ik had er 2 jaar garantie op, maar alsof dat dus uit maakt want ze waren toch al niet van plan om je te helpen. Garantie betekend NIKS bij hun. Je krijgt gewoon geen garantie.

Algemeen

TV besteld, zou direct leverbaar zijn. Echter na overmaken geld geen TV. Ook geen enkele update vanuit PTD. Na 2x zelf contact op te moeten nemen echter steeds uitgestelde leveringsdatums en uiteindelijk de order geannuleerd. Nu maar afwachten of ik mijn geld terugkrijg.

Klantenservice

Het zal niet aan de dame van de klantenservice liggen, maar de organisatie en communicatie is niet goed geregeld. Geen updates bij wijzigingen in de levertijd, beloftes over levering worden niet nagekomen, moet zelf contact zoeken en bij geld terugvragen verschuilen ze zich achter wettelijke regeltjes. Dat moet nog toch anders kunnen!

Algemeen

Alles wat mis kan gaan gaat hier mis. Mij bestelling is erg sloldig afgehandeld. Ik krijg - zonder overleg - ook nog eens een ander product geleverd dan ik besteld heb. Zou hier nooit weer kopen.

Verzending

Een levertijd van 4 dagen en geen informatie over een leverdatum is behoorlijk slecht.

Klantenservice

Vragen per mail worden niet beantwoord. Klantenservice heeft geen benul van leverdatum en denkt een dag na levering dat hij nog steeds geleverd gaat worden.

Algemeen

Sonos Boost besteld op 6 februari. Deze zou direct leverbaar zijn. Na een week wachten heb ik contact opgenomen en verklaren ze dat "direct leverbaar" maximaal 3 werkdagen betekent, het product zou de volgende week (na 2 weken dus) worden geleverd. Na 5,5 weken heb ik het product eindelijk ontvangen. Voor de grap hebben ze mijn naam op de adressering ook nog verbasterd tot "Miauw". Vrij respectloos.

Verzending

Originele Sonos-doos was gewikkeld in schuimplastic en glad plastic daarover heen.

Algemeen

Een muurbeugel nodig voor 55 inch LG televisie. Advies ingewonnen bij een vriendelijke verkoper en zijn samen gekomen op de Volgels Wall2245. Heel blij mee en snel geleverd.

Verzending

Via PostNL track en trace gekregen en binnen het gestelde termijn bezorgd.

Klantenservice

Vriendelijk personeel aan de telefoon

Algemeen

Sonos Connect besteld. Deze was volgens de site op voorraad. Nu 2 weken later nog niks.
Contact gehad met. Sonos was moeilijk leverbaar. Maar de site blijft "direct leverbaar" aangeven.

Klantenservice

Je moet meerdere mails sturen voor een reactie en die is ook nog onwaar.
Uiteindelijk mijn geld terug gevraagd en dat gaat weer 2 weken duren.

Algemeen

Betalen moet je meteen, doch geld terug duurt ................. Zie het stukje klantenservice voor de toelichting

Klantenservice

na weken te hebben gewacht bleek de de op 15 januari 2016 bestelde Panasonic niet leverbaar. Heb daar zelf om moeten vragen, terwijl beloofd was dat ze me op de hoogte zouden houden. Er werd mij netjes een alternatief aangeboden, doch ik heb daar van afgezien, omdat ik deze tv wilde. Er werd mij medegedeeld dat het geld zo spoedig mogelijk zou worden overgemaakt, doch maximaal binnen 14 dagen (heb alle kleine lettertjes gelezen, doch daar staat niks van in). Na 14 dagen nog geen geld op mijn rekening, baal hier enorm van.

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg