Dragon Computers

0 producten en 0 uitvoeringen

Review door arbijter , zondag 28 mei 2017 18:36

Algemeen: Score: 2 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ze hebben een harde schrijf in mijn computer gedaan die maar niet stil te krijgen is

Verzending

Ze geven een tijd aan en daarna komen ze nog te laat

Klantenservice

Toen ik zij dat ik ontevreden met het geluid was zeiden ze dat het normaal was en het zo hoort.

Review door Jeffrey1989 , maandag 20 maart 2017 13:09

Algemeen

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Voor mijn aankoop stond een medewerker mij duidelijk en vriendelijk te woord over hoe mijn bestelling zou verlopen. De bestelling zelf was zeer goed verpakt. En zeer goed samengesteld. Alles was mooi geÔnstalleerd op de pc (deftige bekabeling) en een handige helpfile was terug te vinden op mijn bureaublad.De communicatie na de bestelling was zeer vlot en snel. Computer bestellingen in de toekomst zullen mogelijks opnieuw via deze webshop gaan.

Goed stevig verpakt.

Klantenservice

Voor en na de bestelling kreeg ik een snelle, duidelijke respons.

Review door mtb87 , zaterdag 25 februari 2017 18:10

Algemeen

Ik heb mijn computer laten upgraden bij Dragon computers en upgrade was zeer goed uitgevoerd en netjes afgewerkt, echt top computermaterieel

Klantenservice

Het contact verloopte zeer vlot via email

Review door AWESOMO 3000 , vrijdag 24 februari 2017 20:45

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bestelling is vlot verlopen en computer stond na 3 dagen al klaar om te verzenden!

Snelle levering!

Klantenservice

Eerst niet helemaal tevreden na contact gehad te hebben met ze prima geholpen!

Review door Annaprkl , maandag 30 januari 2017 20:10

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Ordered my first gaming pc. Well and very neatly built and pc works like clockwork. Whether you are after a more expensive or lower price range unit thumb up for ordering it with these guys.

Review door Blenrine , vrijdag 27 januari 2017 14:21

Algemeen

Goedkope computers. Goede Onderdelen, Snel bezorgd, binnen 3 werkdagen. De computer wordt goed gebruikt nu!

Verzending

Niet in 1 dag, maar veel sneller dan een week.

Klantenservice

Toen ik een paar vragen had, werd ik goed geholpen

Review door Frits Visser , donderdag 12 januari 2017 14:31

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Eerste mail werd niet gelezen. Daarna alles goed en snel. Computer uiteindelijk geheel customised en heel goede prijs.

Verzending

Trage levering (ruim 2 week, slechte communicatie hierover, beloftes die niet nagekomen werden. Daarna diverse gebreken. Na terugsturen waren die deels verholpen. Deels moest ik zelf repareren, wel met goede instructies.

Klantenservice

Telefoonpersoon klinkt ongeinteresseerd maar helpt wel adequaat.

Review door fazwarts , donderdag 24 november 2016 22:57

Algemeen

Keurige PC, snel geleverd. Helaas een defecte geheugenkaart, maar door een prima telefonische assistentie en een snelle levering van een nieuwe kaart kon het probleem snel worden verholpen.

Klantenservice

Uitstekende bereikbaarheid via email en telefoon. Er werd alle tijd genomen om het probleem met de geheugenkaart op te lossen.

Review door vandermeirens , zondag 18 september 2016 13:19

Algemeen

Hallo, Ik kocht verleden week een op maat gemaakte PC bij Dragon Computers te Kerkrade. Ik ben zelf woonachtig nabij Leuven in BelgiŽ en neem graag de tijd en moeite om bij deze mensen mijn IT materiaal aan te kopen. Dit is mijn 2e PC aangekocht bij Dragon Computers en zeker en vast niet de laatste.
Volgens mij bieden ze ondersteuning doorheen de ganse lifecycle van het informatica gebruik. Advies vooraf, hulp bij het samenstellen, scherpe prijzen, snelle levering, goede verpakking, ondersteuning nadien en “eerste hulp bij ongevallen”.
Dit in tegenstelling tot Dell waar ik een 5-tal PC’s heb gekocht en waar je moest kopen wat zij dachten dat goed was voor je.
Ik heb net dezelfde configuratie doorgegeven aan een lokale PC-winkel en daar was het net 265§ duurder.
Ik ben misschien nog geen trouwe klant maar heb wel de intentie dit te worden!

Verzending

D'er was wat vertraging opgelopen door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar vanuit Dragon Computers werd er alles aan gedaan om de levering zo snel mogelijk afgeleverd te krijgen.

Klantenservice

Zoals ik in de inleiding schreef, support doorheen de lifecycle van het PC gebruik.

Review door tobias smidt , dinsdag 30 augustus 2016 10:53

Algemeen

Algemeen oordeel is uitmuntend! Niet alleen zijn ze erg toeschietelijk en professioneel, maar ook behulpzaam en klantvriendelijk.

Bedankt Dragon Computers.

Verzending

De levering vindt morgen plaats, maar ik ben er van overtuigd dat hier niks mis mee zal zijn!

Klantenservice

Na mijn vraag of het vooralsnog een spoedbestelling kon worden, was dat geen enkel probleem en hebben zij mij hun geweldige service laten zien!

Mijn dank is groot en ik weet waar ik voortaan mijn computers haal of spullen aanschaf!

Review door UserFortyFive , zondag 19 juni 2016 17:01

Algemeen

Bestelling werd betaald bij levering. Dit zorgt voor extra vertrouwen en controle! Betaling gebeurde op correcte manier, genoeg betaalmogelijkheden.

Verzending

Perfecte kwaliteit snel aan huis geleverd

Klantenservice

Vragen worden meteen correct geadresseerd.

Review door RooddePanda , zondag 19 juni 2016 13:08

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Het verliep snel en soepel. Lekker makkelijk via Ideal betalen en mocht er wat misgaan staat klantenservice altijd voor je klaar.

Verzending

Levering werd wel goed verzorgd, netjes in goed getapede doos geleverd. Track & trace nummer van postNL erbij. Ik heb alleen een voldoende gegeven en niet goed, omdat me levering toch best wel lang duurde en daar was ik minder tevreden over.

Klantenservice

Klanten service staat altijd paraat en wilt je zo snel en zo efficiŽnt mogelijk helpen. Ook aan de manier waarop de klantenservice je ondersteunt weet je dat het deskundigen zijn en niet nietsnutten die een baan hebben gekregen bij de klantenservice.

Review door Maurice Vincken , donderdag 5 mei 2016 10:08

Algemeen

Zeer tevreden over product. Intel Core i5 6500 4-Core 4x3.2Ghz (turbo: 3.6Ghz) Nvidia Geforce GTX960-4GB Razendsnelle 250GBG SSD 500GB HDD 8GB DDR4 DVDRW Windows 10 HP extreemstille Xilence 700 watt Kaartlezer gekocht. Bij opstarten letterlijk binnen 5 seconden klaar voor gebruik. Zeer krachtige PC waarop alle games moeiteloos draaien.

Verzending

Zelf opgehaald. Binnen afgesproken termijn geleverd

Klantenservice

In algemene voorwaarden staat 1 jaar garantie. Tijdelijk is nu 2 jaar garantie op alle hardware. Dat stond echter nergens vermeld op het aankoopbewijs. Kreeg zonder zeuren daarna netjes een nieuwe factuur met de vermelding van 2 jaar garantie. Zo moet dat.

Review door kvkem , woensdag 4 mei 2016 23:26

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Al jaren klant bij Dragon Computer. Vele PC;s besteld voor diverse kennissen van mij. Altijd goed en snel geleverd voor een zeer gunstige prijs. En is er iets stuk, dan wordt je snel geholpen door deskundige mensen. Niet de hele PC opsturen, maar het defecte onderdeel is voldoende. Een helpdesk met service waar menig online winkel een voorbeeld aan zou moeten nemen. Alleen maar plussen.

Verzending

Altijd netjes op tijd geleverd

Klantenservice

Hier zouden veel webshops een voorbeeld aan kunnen nemen

Review door henny64 , dinsdag 3 mei 2016 20:13

Algemeen

geweldige service met hart voor de klant , mijn computer was er niet alleen heel snel maar nadat ik problemen had met installeren werd dat snel en vakkundig opgelost van mij krijgen jullie een dikke 10 ..ik ben uitermate tevreden

Verzending

zeer snelle levering echt heel goed

Klantenservice

na een telefoontje werd het probleem meteen en vakkundig opgelost

Review door JAH35 , dinsdag 19 januari 2016 17:08

Algemeen

Het is voordelig om je eigen PC samen te kunnen stellen en er zijn vele opties.

Verzending

Ondanks de aanstaande vakantiedagen, was de PC snel geleverd en voldeed aan alle verwachtingen. De verpakking ook was van uitstekende kwaliteit.

Klantenservice

Door een vergissing was de Engelstalig besturingssysteem niet aanwezig, maar binnen enkele minuten was ik staat om die wel te veranderen.

Review door Dave.M , zaterdag 16 januari 2016 23:52

Algemeen

Desktop PC besteld met door mij zelf uitgekozen componenten, werd door Dragon exact geassembleerd met de componenten door mij besteld (met uitzondering van de silent mid-tower, deze was beschadigd bij Dragon afgeleverd, het bedrijf bood mij als alternatief een duurdere silent mid-tower zonder bijbetaling aan). 100% correcte assemblage, ook de (gehele) bekabeling werd keurig weggewerkt/tesamen gebonden. Alles top dus, geen enkel minpunt. Dit was de eerste keer dat ik bij Dragon een PC bestelde, en gelet op wat ik geleverd kreeg zeker niet de laatste keer.

Verzending

Levering volgde later dan ik verwachtte maar dat was kennelijk gerelateerd aan de feestdagen die kort op mijn bestelling volgden. Verpakking van de PC was zeer goed, vermeldenswaard is dat van alle componenten die in de PC ingebouwd waren de originele verpakkingen bijgevoegd waren in de karton met de PC.

Klantenservice

Goede klantenservice, namen met mij tijdig contact op om een alternatief voor te stellen voor de beschadigde silent mid-tower, dit om eerst na mijn akkoord een duurdere silent mid-tower (zonder bijbetaling) te leveren. Naderhand zelf nog een keer contact opgenomen met Dragon, reactie op mijn vraag volgde zeer snel.

Review door marshaldodge , zaterdag 16 januari 2016 21:01

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Snelle levering en goede service, goede kwaliteit van gekochte product en ben in het algemeen uiterst tevreden over deze webwinkel!

Review door ChretienvdH , zaterdag 16 januari 2016 19:38

Algemeen

Zeer snelle levering. prima PC. Ik kom hier zeker terug en zal vrienden/kennissen ook adviseren hier hun PC en/of benodigdheden te kopen

Verzending

Nog sneller geleverd dan toegezegd was

Review door Stefanlom , donderdag 17 december 2015 22:10

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Super tevreden. Maandag een PC op maat besteld, woensdag middag al helamaal geinstalleerd ontvangen. Website is ook goed & duidelijk.

Snelle verzending

Scorekaart voor Dragon Computers

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8