Dragon Computers

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Dragon Computers

Review toevoegen

Algemeen

Deskundig en goed geholpen. Uitstekend bedrijf, aanrader voor het hele spectrum van goedkoop tot mega game pc en miners.

Ik wilde een goede game pc kopen waar ik iig de komende paar jaar iets aan zou hebben. Eind September ben ik bij deze zaak naar binnen gelopen om te bepalen of ik hier een pc zou willen bestellen. Zomaar een webshop §2500+ te betalen vind ik moeilijk. Ik rij dan liever iets vaker om zeker te zijn dat ik bij deze zaak wil bestellen.

Bij binnenkomst werden er een stuk of 30 dozen klaargezet om verstuurd te worden.. Die waren eventjes die dag in elkaar gezet... Praatje gemaakt met de eigenaar en mijn wensen duidelijk gemaakt. Eerste indruk van deze shop was uitstekend. Er waren een behoorlijk aantal medewerkers bezig om kasten in elkaar te zetten, mijn impressie was dat ze allemaal precies wisten waar ze mee bezig waren. Er was veel voorraad, En veelal goede merken en high end componenten.

Besloten om hier mijn pc te bestellen zodra de 8700K beschikbaar zou zijn. Een dag of twee na de release van de 8700K opnieuw naar Dragon computers gereden om mijn PC te bestellen. Laten ze toen al de 8700K op voorraad hebben!, net zo als de 1080ti, de 2 M2 drives en andere componenten. PC in overleg geconfigureerd. Het wachten was nog even op het geheugen. Bij de bestelling werd aangegeven dat het leveren waarschijnlijk wel een dag of 4-5 zou duren.
Dat werden er uiteindelijk maar 2! Een kwartier voor sluitingstijd telefoontje gekregen dat de pc klaar was. Deze direct opgehaald, zaak werd nog even een kwartiertje open gehouden voor rmij.

De PC was uitstekend verpakt, alle originele dozen werden meegeleverd. Windows 10 Pro was voor geinstalleerd, zelf even online een code gekocht om te activeren.

Ik zou deze shop aan iedereen aanraden, of het nu om een kleine pc voor wat huis-tuin-en keuken surfen gaat, of een mega custom systeem.

Verzending

Zelf opgehaald. De levering was uitstekend. PC was super netjes verpakt, alle documentatie, niet gebruikte onderdelen en dozen zaten erbij.

Klantenservice

Klantenservice is goed en persoonlijk. PC werd geleverd met ander geheugen dan besteld/betaald. Na een mail hierover is er direct anwoord gekomen met 2 opties, prijsverschil terugbetalen of wachten op het bestelde geheugen. Voor het laatste gekozen. Dat duurde 4 weken. Vervangen van geheugen en klein probleempje met de cpu fan werden direct, snel en goed opgelost.

Algemeen

Ik heb heel slechte Ervaringen gemaakt met Arctis Secrets omdat ik mijn Miners daar gekocht had (niet doen!!!). Omdat ik onderdelen nodig had en, zelf in Heerlen woon, was het maar ff om de hoek voor mij. Ik kende de winkel van tevoren helemaal niet...maar ik had ff met de baas gesproken en we waren meteen op een lijn omdat hij zelf ook active thuis-Miner is...mij werd super geholpen en we hebben veel ervaringen kunnen uitwisselen over ons Hobby. De Service is meer dan uitstekend, het team super vriendelijk en behulpzaam, prijsen zijn goed en ik voelde me meteen thuis! Enige wat ik minder vond is dat er geen koffiemschine aanweyig is...of ik ze nog niet gevonden heb...voor de rest alles Top!!! Ben er inmiddels bijna elke week en is het maar voor ff binnen te springen en beetje te kletsen...AANRADER!!!! Je word er zekker goed geholpen!

Algemeen

Het zoeken op de website gaat gemakkelijk, bestellen en betalen gaat snel en op een veilige manier.

Verzending

De PC + externe kaartlezer was goed verpakt en de originele dozen van o.a. moederbord en CPU waren bijgeleverd.

Klantenservice

De klantenservice is goed in orde, ik heb een probleem met de Intel Onboard Videokaart, dit blijkt echter aan de Intel Drivers te liggen, zoals ook op Internet te vinden is. In eerste instantie leek het probleem aan de onboard videokaart te liggen. Dragoncomputers heeft de PC helemaal doorgelicht, zelfs een compleet ander systeem gebouwd en daar speelde het probleem ook. Er werd voorgesteld om een nieuw systeem te bouwen (systeemkast + dedicated videokaart. De Systeemkast zou daarbij gratis zijn. Uiteindelijk ervoor gekozen de Intel driver update af te wachten.

Algemeen

Bestellen fluitje van een cent. Word goed gereageerd .nette afhandeling. Wilde ook even de zaak zien.prima. dank allemaal ..ik kan weer vooruit

Verzending

Heb deE pc zelf opgehaald in de zaak

Klantenservice

Deze i7pc is top... Prachtige kast met gehard glas.ziet er gelikt uit. Netjes samen gesteld....en rete snel. Dank voor.dit.mooie product

Algemeen

Ze hebben goed geholpen en het was prettig hoe.ze hielpen. Ze reageren bijna altijd meteen op de mail en bellen is ook prettig.

Algemeen

Ze hebben een harde schrijf in mijn computer gedaan die maar niet stil te krijgen is

Verzending

Ze geven een tijd aan en daarna komen ze nog te laat

Klantenservice

Toen ik zij dat ik ontevreden met het geluid was zeiden ze dat het normaal was en het zo hoort.

Algemeen

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Voor mijn aankoop stond een medewerker mij duidelijk en vriendelijk te woord over hoe mijn bestelling zou verlopen. De bestelling zelf was zeer goed verpakt. En zeer goed samengesteld. Alles was mooi geÔnstalleerd op de pc (deftige bekabeling) en een handige helpfile was terug te vinden op mijn bureaublad.De communicatie na de bestelling was zeer vlot en snel. Computer bestellingen in de toekomst zullen mogelijks opnieuw via deze webshop gaan.

Goed stevig verpakt.

Klantenservice

Voor en na de bestelling kreeg ik een snelle, duidelijke respons.

Algemeen

Ik heb mijn computer laten upgraden bij Dragon computers en upgrade was zeer goed uitgevoerd en netjes afgewerkt, echt top computermaterieel

Klantenservice

Het contact verloopte zeer vlot via email

Algemeen

Bestelling is vlot verlopen en computer stond na 3 dagen al klaar om te verzenden!

Snelle levering!

Klantenservice

Eerst niet helemaal tevreden na contact gehad te hebben met ze prima geholpen!

Klantenservice:

Ordered my first gaming pc. Well and very neatly built and pc works like clockwork. Whether you are after a more expensive or lower price range unit thumb up for ordering it with these guys.

Algemeen

Goedkope computers. Goede Onderdelen, Snel bezorgd, binnen 3 werkdagen. De computer wordt goed gebruikt nu!

Verzending

Niet in 1 dag, maar veel sneller dan een week.

Klantenservice

Toen ik een paar vragen had, werd ik goed geholpen

Algemeen

Eerste mail werd niet gelezen. Daarna alles goed en snel. Computer uiteindelijk geheel customised en heel goede prijs.

Verzending

Trage levering (ruim 2 week, slechte communicatie hierover, beloftes die niet nagekomen werden. Daarna diverse gebreken. Na terugsturen waren die deels verholpen. Deels moest ik zelf repareren, wel met goede instructies.

Klantenservice

Telefoonpersoon klinkt ongeinteresseerd maar helpt wel adequaat.

Algemeen

Keurige PC, snel geleverd. Helaas een defecte geheugenkaart, maar door een prima telefonische assistentie en een snelle levering van een nieuwe kaart kon het probleem snel worden verholpen.

Klantenservice

Uitstekende bereikbaarheid via email en telefoon. Er werd alle tijd genomen om het probleem met de geheugenkaart op te lossen.

Algemeen

Hallo, Ik kocht verleden week een op maat gemaakte PC bij Dragon Computers te Kerkrade. Ik ben zelf woonachtig nabij Leuven in BelgiŽ en neem graag de tijd en moeite om bij deze mensen mijn IT materiaal aan te kopen. Dit is mijn 2e PC aangekocht bij Dragon Computers en zeker en vast niet de laatste.
Volgens mij bieden ze ondersteuning doorheen de ganse lifecycle van het informatica gebruik. Advies vooraf, hulp bij het samenstellen, scherpe prijzen, snelle levering, goede verpakking, ondersteuning nadien en “eerste hulp bij ongevallen”.
Dit in tegenstelling tot Dell waar ik een 5-tal PC’s heb gekocht en waar je moest kopen wat zij dachten dat goed was voor je.
Ik heb net dezelfde configuratie doorgegeven aan een lokale PC-winkel en daar was het net 265§ duurder.
Ik ben misschien nog geen trouwe klant maar heb wel de intentie dit te worden!

Verzending

D'er was wat vertraging opgelopen door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar vanuit Dragon Computers werd er alles aan gedaan om de levering zo snel mogelijk afgeleverd te krijgen.

Klantenservice

Zoals ik in de inleiding schreef, support doorheen de lifecycle van het PC gebruik.

Algemeen

Algemeen oordeel is uitmuntend! Niet alleen zijn ze erg toeschietelijk en professioneel, maar ook behulpzaam en klantvriendelijk.

Bedankt Dragon Computers.

Verzending

De levering vindt morgen plaats, maar ik ben er van overtuigd dat hier niks mis mee zal zijn!

Klantenservice

Na mijn vraag of het vooralsnog een spoedbestelling kon worden, was dat geen enkel probleem en hebben zij mij hun geweldige service laten zien!

Mijn dank is groot en ik weet waar ik voortaan mijn computers haal of spullen aanschaf!

Algemeen

Bestelling werd betaald bij levering. Dit zorgt voor extra vertrouwen en controle! Betaling gebeurde op correcte manier, genoeg betaalmogelijkheden.

Verzending

Perfecte kwaliteit snel aan huis geleverd

Klantenservice

Vragen worden meteen correct geadresseerd.

Algemeen

Het verliep snel en soepel. Lekker makkelijk via Ideal betalen en mocht er wat misgaan staat klantenservice altijd voor je klaar.

Verzending

Levering werd wel goed verzorgd, netjes in goed getapede doos geleverd. Track & trace nummer van postNL erbij. Ik heb alleen een voldoende gegeven en niet goed, omdat me levering toch best wel lang duurde en daar was ik minder tevreden over.

Klantenservice

Klanten service staat altijd paraat en wilt je zo snel en zo efficiŽnt mogelijk helpen. Ook aan de manier waarop de klantenservice je ondersteunt weet je dat het deskundigen zijn en niet nietsnutten die een baan hebben gekregen bij de klantenservice.

Algemeen

Zeer tevreden over product. Intel Core i5 6500 4-Core 4x3.2Ghz (turbo: 3.6Ghz) Nvidia Geforce GTX960-4GB Razendsnelle 250GBG SSD 500GB HDD 8GB DDR4 DVDRW Windows 10 HP extreemstille Xilence 700 watt Kaartlezer gekocht. Bij opstarten letterlijk binnen 5 seconden klaar voor gebruik. Zeer krachtige PC waarop alle games moeiteloos draaien.

Verzending

Zelf opgehaald. Binnen afgesproken termijn geleverd

Klantenservice

In algemene voorwaarden staat 1 jaar garantie. Tijdelijk is nu 2 jaar garantie op alle hardware. Dat stond echter nergens vermeld op het aankoopbewijs. Kreeg zonder zeuren daarna netjes een nieuwe factuur met de vermelding van 2 jaar garantie. Zo moet dat.

Algemeen

Al jaren klant bij Dragon Computer. Vele PC;s besteld voor diverse kennissen van mij. Altijd goed en snel geleverd voor een zeer gunstige prijs. En is er iets stuk, dan wordt je snel geholpen door deskundige mensen. Niet de hele PC opsturen, maar het defecte onderdeel is voldoende. Een helpdesk met service waar menig online winkel een voorbeeld aan zou moeten nemen. Alleen maar plussen.

Verzending

Altijd netjes op tijd geleverd

Klantenservice

Hier zouden veel webshops een voorbeeld aan kunnen nemen

Algemeen

geweldige service met hart voor de klant , mijn computer was er niet alleen heel snel maar nadat ik problemen had met installeren werd dat snel en vakkundig opgelost van mij krijgen jullie een dikke 10 ..ik ben uitermate tevreden

Verzending

zeer snelle levering echt heel goed

Klantenservice

na een telefoontje werd het probleem meteen en vakkundig opgelost

Scorekaart voor Dragon Computers

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie