MacBizz

13 producten en 46 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MacBizz

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Erg goede service en prijs / kwaliteitverhouding. Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen en inmiidels al 10 jaar vaste klant bij Macbizz.

Verzending

Meerdere producten besteld. Soms heb ik ze op het kantoor in Amsterdam opgehaald. Twee keer is er een laptop verzonden naar mijn huisadres. Altijd in perfecte staat.

Klantenservice

Altijd binnen een dag antwoord na het versturen van een mail.

Scorekaart voor MacBizz

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie