Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen
Algemeen: Score: 4

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestelling gemakkelijk geplaatst, betaald en snel bevestigd via mail. Overzichtelijke site met groot assortiment inclusief bezorginformatie.

Verzending

Verzending zeer problematisch. Meerdere malen zelf contact op moeten nemen voor een product dat volgende werkdag geleverd zou worden maar uiteindelijk bijna 2 weken onderweg is geweest. De belofte om me op de hoogte te houden van verdere ontwikkelingen mbt verzending werd niet nageleefd. Product uiteindelijk, bijna onverwacht inmiddels, wel in orde bezorgd.

Klantenservice

Lange wachttijden voor telefonische klantenservice. Niet alle beloofde acties nageleefd.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Bax heeft een overzichtelijke website waarop je snel en goed het gewenste product kunt vinden. Ook de product beschrijving is duidelijk en een ondersteuning bij de keuze.

Verzending

Het product werd een dag later verstuurd dan beloofd op de website waardoor ik niet thuis kon zijn om het product in ontvangst te nemen. Hiervoor heb ik de bezorger, DHL vroegtijdig verzocht om het product bij het afleverpunt in mijn woonplaats te bezorgen maar dit zorgde voor weer een dag vertraging, wat ook niet word aangegeven op de website van DHL.Bezorging is vaker een punt van zorg bij Bax.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede service en zeer snelle levering. product voldoet aan de verwachting. Top aankoop met de capodax.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Website en prijzen zijn prima maar bezorging en vooral de klantenservice stelt helemaal niks voor.

Verzending

Ik had gekozen om mijn pakket maandag avond te krijgen. maandagavond kreeg ik de mededeling dat ik hem dinsdag zou krijgen dinsdagavond krijg ik de mededeling dat ik hem woensdag middag zou krijgen woensdagmiddag krijg ik de mededeling dat ik hem woensdagavond zou krijgen en woensdagavond kreeg ik een melding dat ik hem donderdag zou krijgen uiteindelijk heb ik een vrijdagavond gekregen dit was het probleem bij DHL maar daar heeft baxshop niks voor gedaan

Klantenservice

Ik heb twee e-mails verstuurd naar baxshop klantenservice maar ik heb op allebei geen antwoord gekregen dit ging over mijn bestelling die ik nog steeds niet had gekregen na 5 dagen wachten. Ik heb tot de dag van vandaag nog steeds geen antwoord van ze helemaal niks.

Beste Florian,

wat onhandig dat er onduidelijkheid is ontstaan over het bezorgmoment. Fijn dat je de bestelling inmiddels al wel ontvangen. Het is een erg drukke tijd bij ons en helaas lopen we wat achter met het beantwoorden van alle e-mails. Uiteraard kun je nog een reactie van ons verwachten. Namens Bax Music onze welgemeende excuses voor het ongemak en we horen het graag wanneer we nog iets anders voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Erg leuke winkel waar je voor van alles terecht kunt. Goede service en mogelijkheden om zaken even uit te proberen. Enige puntje vind ik de voorraad die bijna altijd tegen het eind zit Verder gewoon goede zaak.

Verzending

Voor verzending gewoon me bestelling nog kunnen aanpassen. Erg goed geholpen.

Klantenservice

Goed geholpen na een foutje maken in mijn order. Alles netjes veranderd en nieuwe factuur gekregen.

Algemeen

Goede snelle levering en betaling. Geen tegenvaller, alles ging zoals ik gehoopt had.. pickup point is extra toegevoegde waarde.

Verzending

Mooie amp. Was bang dat hij te zacht was gezien het formaat, maar komt flink volume uit.

Algemeen

Zeer snelle levering en in goede orde ontvangen. Goede kwaliteit aanbod producten en een uitgebreid assortiment. Top! Zeker aan te bevelen!

Verzending

Snel en in goede staat geleverd.

Algemeen

Prima shop; groot assortiment en goede prijsstelling. Snelle levering. Zeer de moeite waard om je muzikale inkopen te doen

Algemeen

Bax; uitgebreid assortiment, goede website, prima helpdesk, uitstekende service, doen wat ze beloven, een echte aanrader!

Verzending

Latere levering ivm december-drukte bij vervoerder. Niet schuld van Bax.

Prima helpdesk, deskundige medewerkers

Algemeen

Vandaag besteld en morgen in huis zeer zeker gelukt. Zelfs in de drukte tussen black Friday en sinterklaas. Helemaal top.

Tegen beloning

Algemeen

Een prima bedrijf. Goede service en kwaliteitsproducten. Alles voor een kleine prijs. Zodat iedereen zijn/haar hobby uit kan voeren.

Verzending

Prima service en een super snelle levering. Precies zoals ze beloven.

Klantenservice

Ik heb een keer gemailt met een vraag of mijn bestelling goed door was gekomen. Vrijwel direct een duidelijk antwoord op al mijn vragen.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De bestelling zelf verliep prima. Duidelijk aangegeven en geen overdreven hoge prijzen. De problemen moesten toen nog beginnen natuurlijk.

Verzending

Ik ben intussen al meer dan tien dagen aan het wachten op een keyboard dat er binnen drie dagen zou zijn volgens de website. Het staat overigens gewoon op voorraad op de site. Hopelijk ontvangen we ons product nog eens ooit.

Klantenservice

De klantendienst is telefonisch 'bereikbaar' = er wordt gemeld dat de wachttijd van 25 a 30 minuten (!) bedraagt. Op mails wordt niet gereageerd (of toch niet binnen de drie dagen in ieder geval - toen heb ik er eentje gestuurd).

Beste klant,

bedankt voor jouw review. Ten eerste excuses dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen en dat het nog niet is gelukt om contact met ons te krijgen. Helaas kom ik aan de hand van jouw naam geen klantgegevens tegen en kan ik de status van jouw bestelling niet nakijken. Eventueel kunnen we je ook via social media helpen of probeer ons nog een keer te bellen. Uiteraard kun je ook nog een antwoord op jouw e-mail verwachten.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Algemeen

Alleen online ervaring dus ik kan de fysieke winkels niet beoordelen. Zeer ruim assortiment kwaliteitsproducten en democratische prijzen. De website is zeer overzichtelijk en de bestelling gaat zeer vlot. Voldoende betalingsmogelijkheden. Online levering gebeurt snel en de producten zijn goed verpakt tegen beschadiging. Ook de opvolging van de bestelling is up to date. Deze winkel kan ik iedereen aanraden.

Verzending

De bestelde producten zijn zoals omschreven op de website en zoals ik het ook verwacht heb.

Algemeen

bax music is wat mij betreft een prima webshop. Ze hebben voldoende voorraad over het algemeen. En als je slim zoekt heb je al producten die binnen een dag geleverd kunnen worden. Je krijgt netjes op tijd alle emails van ze, zoals order bevestiging en track en trace code. Ze geven zelfs waarschuwing bij extreme drukte postorderbedrijf (zoals bij black friday) Dus ja prima wat mij betreft, ga er vaker bestellen. Het enige puntje van kritiek is dat ze vaak veel verpakkings materiaal gebruiken voor een relatief klein product.

Verzending

Ze werken met DHL heb ik niet hele goede ervaringen mee, maar in dit geval ging het wel goed. Dus hopen dat dit zo blijft.

Klantenservice: Score: 4

Fijne service.

Heb laatst een set gekocht bij bax-shop.
Deze kwamen niet in een pakket aan, dus heb ik hun gevraagd of er iets mis gegaan was in de bestelling.
Hun gingen gelijk kijken wat er aan de hand was en gaven daarna direct antwoord.
Morgen kom hij binnen. En de dag erna kwam het laatste pakket aan.

Ik ben dus zeer tevreden over de service.
Het enige wat wel nog beter kan is de telefonische bereikbaarheid.
Meestal moet je toch wel lang wachten tot je er iemand aan krijgt, maar gelukkig wordt er wel gezegd hoelang je ongeveer in de wacht staat

Verzending

De verzending was goed verpakt en al. alleen kwamen de producten niet in een zending. Er zat een dag tussen, dus niks op te merken

Klantenservice

Goed ingelicht, alleen moet je meestal lang wachten bij telefonisch contact.

Algemeen

Ondanks de Black friday deals was mijn product snel geleverd. Ook werd ik ge´nformeerd dat de levering iets langer zou duren door de drukte van de speciale actie.

Snelle levering

Algemeen

Duidelijk site, orderverwerking verloopt vlot en ik wordt duidelijk ge´nformeerd. Het product was netjes verpakt in een duidelijk herkenbare doos, kortom prima.

Verzending

Ondanks dat Bax shop het pakket netjes op tijd verzonden heeft is de verzending zeer slecht verlopen, dit valt enkel DHL aan te rekenen. De leverdatum is door DHL 4 dagen uitgesteld. Elke dag stond er in de tracking informatie dat de zending vandaag geleverd wordt echter bleek dan later op de avond dat deze weer een dag uitgesteld was, kortom DHL is waardeloos maar Bax shop heeft wel netjes gedaan wat zij beloven en de zending op tijd verzonden, om die rede toch 5 sterren.

Algemeen

Een fijne webshop met scherpe prijzen en een groot assortiment. Daarnaast waren de producten netjes verpakt en snel geleverd, dus ik ga zeker vaker bestellen bij Bax-shop.

Verzending

Verzending zoals beloofd: voor 23.00u besteld, morgen in huis.

Algemeen

Heldere communicatie in de overzichtelijke webshop en een prima Integratie van betaalservices. Ook op mobiel werkt het.

Verzending

Een hele snelle levering, er zijn genoeg bezorgopties. Verpakking is uitstekend, het product had met geen mogelijkheid kunnen beschadigingen tijdens transport.

1 2 3 ... 83

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg