Bax-shop.nl | Bax Music

848 producten en 1.070 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling verliep vlot en ook het vervolg daarop was goed. Zo werd ik keurig geïnformeerd over de status van mijn bestelling en ook de bezorging vond keurig plaats zoals afgesproken. Het product wat uit zichzelf redelijk eenvoudig beschadigd kon worden was door Bax keurig ingepakt en beschermd tegen schade.

Algemeen

Super snelle levering keurig netjes alles verpakt ik raad iedereen bax shop aan en als er wat is word je keurig geholpen

Algemeen

Bax-shop is een fijne winkel, leveringen zijn altijd snel binnen (1-2 werkdagen) en goed verpakt. Fijne en overzichtelijke website en de winkels zien er ook goed uit. Ik zou hier zeker vaker dingen kopen.

Algemeen

Heb eerder wat elllende gehad met Bax maar laatste bestelling ging prima en was snel binnen.

Bestellling was netjes ingepakt

Algemeen

Zeer goede service.Vandaag besteld, morgen in huis. Ik bestel al jaren bij Bax en ik ben bijna altijd tevreden. Een groot assortiment en een gebruiksvriendelijke website. Af en toe een klein probleempje gehad, maar dat wordt dan op een correcte manier opgelost.

Verzending

Vandaag besteld morgen ook echt in huis.

Klantenservice

In de afgelopen jaren 2 keer een klacht gehad. (Dat is niet veel gezien het aantal bestellingen) Beide klachten werden op correcte wijze opgelost.

Algemeen

Uitermate eenvoudig bestelproces. Product was snel en in goede staat bezorgd. Lange garantie is ook erg fijn.

Algemeen

Zeer betrouwbaar klantvriendelijk en snel

Zeer betrouwbaar, snelle leveringen, goede customer services.
Je kunt producten lange tijd uitproberen, maar nog beter, verschillende producten in een filiaal laten reserveren en daar uittesten. Heb ik gedaan met gitaarversterker, is goed bevallen.

Algemeen

Wij hadden met de band zon kabel nodig en die is echt perfect hiervoor nu kunnen wij eindelijk met onze monitors repeteren!

Verzending

De levering is echt super snel! Ik had hem als avondbestelling maat omdat hij in je brievenbus past leveren ze hem smiddags ook al!

Klantenservice

Ik werd snel geholpen bij problemen die ik heb gelukkig geen problemen met de kabel!

Algemeen

Recentelijk een RoadReady RRM19R flightcase besteld. Laatste op voorraad maar het bestelproces verliep zoals altijd vlot.

Verzending

Bax leverde zoals altijd snel. Bax had wel tegen de bezorger van DHL moeten zeggen dat het iets minder snel mocht. Gevolg: Schade aan de flightcase.

Klantenservice

In verband met de schade contact opgenomen met Bax en op het moment wordt één en ander rechtgetrokken en komt er een vervangende flightcase mijn kant op!

Service met een hoofdletter S...

Algemeen

Fijne website. Het is erg makkelijk om te vinden wat je zoekt. Duidelijk en snel bestelproces.

Verzending

Super snel geleverd, goed verpakt en dus ook in goede orde ontvangen.

Algemeen

Prima webwinkel met een groot assortiment. Pagina's waar alles duidelijk te vinden is. Bestellen gaat snel en levering is zonder problemen verlopen.

Verzending

Leverings vorm kun je kiezen en de avond levering is goed bevallen.

Algemeen

Uitgebreid assortiment, normaal gesproken scherpe prijzen. De prijzen zijn over het algemeen concurrerend binnen Nederland, hoewel een Duitse conculega vaak regelmatig daaronder kan gaan zitten. Het spaarpunten systeem is leuk.

Verzending

Prima verpakt, snelle levering. Het is soms druk, van de 7 bestellingen hebben er 2 vertraging opgelopen door interne oorzaken.

Klantenservice

De service is zeer goed. Bij problemen (levering of anders sinds) wordt er nooit moeilijk gedaan en altijd naar een oplossing gezocht die de verwachting zelfs overtreft. Qua timing kan er nog winst behaald worden. Het duurt soms lang voordat er gereageerd wordt.

Algemeen

Ontzettend veel keus in het assortiment en alles is heel duidelijk uitgelegd. Levering is daarnast snel en betrouwbaar! Al met al een professioneel bedrijf.

Verzending

Netjes op het aangegeven tijdstip binnen en goed op de hoogte gehouden via mail.

Algemeen

Website is overzichtelijk. Bestelling gaat makkelijk. Helaas als er iets verkeerd gaat krijg je 0 op respons. Ik zal hier niet meer bestellen.

Verzending

Er mistte 1 van de 3 bestelde artikelen. Dat wil zeggen dat de verpakking daarvan er wel in zat, maar die was leeg.

Klantenservice

In 2 weken drie keer gemaild. Je krijgt geen enkele reactie. Als je belt, kun je een half uur in de wacht staan.

Beste heer/mevrouw,

wat vreemd dat je twee lege verpakkingen hebt mogen ontvangen. We zijn benieuwd waar de inhoud is gebleven. Op jouw e-mail kun je zeker nog een reactie verwachten. Via Facebook en Twitter kunnen we je op dit moment sneller helpen. Indien je dus nog geen antwoord per e-mail hebt mogen ontvangen, dan raden we je aan om via social media contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Algemeen

Hele snelle leveringen, en hele goede producten van perfecte kwaliteit. De nummer 1 winkel voor muziek gear!

Uitstekende levering.

Klantenservice

Alles werd netjes behandeld tijdens de levering. Geen negatieve ervaring.

Algemeen

Ik ben van mening dat de webshop prima functioneert en is voorzien van een heel uitgebreid assortiment. Het menu is overzichtelijk en de zoekfunctie werkt naar behoren. Kortom prima voor elkaar.

Verzending

Leveringen zijn altijd op tijd en duidelijk vermeldt in de mail. Enige minpunt vind ik de verpakkingen, zoals plectrums deze zijn nu per stuk verpakt in plastic. Dit zou wel wat milieuvriendelijker mogen.

Algemeen

Bax Shop heeft een grote collectie tegen scherpe prijzen en goede levering maar is nog steeds zwak in zijn klantenservice, wat helaas vaak wordt genoemd onder de klanten.

Keurig en snel geleverd.

Klantenservice

E-mails worden vaak laat of helemaal niet beantwoord. Bel je op dan loop je de kans om een nors persoon aan de lijn te krijgen waardoor je het idee krijgt een lastige klant te zijn.

Beste Theo,

hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring! Jammer dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. We hopen in de toekomst het tegendeel te mogen bewijzen aan je en dat je een volgende keer vriendelijk te woord gestaan wordt

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Algemeen

Alles ging feilloos. Betaling, bezorging volgende dag, geen problemen met de gekochte voorwerpen.

Betrouwbaar en snel geleverd. Perfect

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis. so easy!

Algemeen

Heel duidelijk en normaal proces voor de bestelling. Betaling gedaan via BE bank zonder probleem.

Verzending

's Avonds rond 22u besteld, de dag erna rond 10u 's ochtends geleverd in West Vlaanderen, België. Alles goed verpakt, niets beschadigd.

1 2 3 ... 80

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg