Bax-shop.nl | Bax Music

1.705 producten en 1.858 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Na ruim 9 maanden wachten bij een andere muzikewinkel op een gitaar heb ik het bij Bax geprobeerd. De volgende dag werd die bezorgd. Mijn ervaring met Bax is dat ze snel, vriendelijk en behulpzaam zijn, en doen niet moeilijk als iets niet in orde is. Daarnaast zijn ze meestal ook een van de goedkoopste. Fijne winkel!

Verzending

Snel geleverd en zo te zien goed met dit breekbare instrument omgespronegen. Dat laatste is natuurlijk essentieel.

Klantenservice

Ik heb eerder wel problemen gehad met een product. De technische dienst heeft mij goed geholpen het op te lossen. Bij een ander product kon ik het zonder problemen terugsturen.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Het belang van een luisterend oor bij de wet van Murphy. Ook al gaat er door de verantwoordelijkheid van DHL 2 maal iets mis met de bezorging, de medewerkers van BAX blijven geduldig luisteren en meedenken over wat een werkbare oplossing is voor het probleem: ik heb een draadloze mobiele luidspreker met headset nodig voor een poppentheatervoorstelling. Duurt uiteindelijk 14 dagen, vele telefoontjes en reizen naar BAX Rotterdam, BAX-Goes en BAX A'dam, maar met tussen door een leenapparaat heb ik eindelijk mijn bestelling in huis. En als tegemoetkoming 2 kortingbonnen en een USB-stick

Verzending

DHL zegt tot 2 maal toe, op verschillende leverdagen "bezorging geweigerd" dat ik wellicht niet thuis was, maar ik was wel thuis, er is geen briefje in de bus gegooid, de service wil niets meer doen dan zeggen uw pakketje is teruggestuurd naar de leverancier en dat duurt 1-4 dagen, wij kunnen niets voor u doen!!!

Klantenservice

Luisterend oor van wezenlijk belang voor het oplossen van problemen

Beste,

We betreuren het om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Hoewel we niet weten hoe dit precies heeft kunnen gebeuren onze excuses voor alle ongemakken.
Fijn dat je de bestelling inmiddels hebt ontvangen en dat onze collegas je hierin hebben kunnen helpen.
Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan vernemen wij het graag.

Algemeen

Zeer betrouwbare shop met een fijne, overzichtelijke site. Alles komt op tijd aan en er zit vaak lange garantie op duurdere producten.

Verzending

Ik heb nooit problemen gehad bij de levering van mijn producten.

Algemeen

Bax-shop heeft veel en is over het algemeen een erg fijne winkel. Ik raad mensen baxshop ook aan voor muziek artikelen. Ik zou ook graag een aantal verbeterpunten terug zien.

Verbeterpunt 1:
Kabels online zoeken is minder gemakkelijk dan dat het zou kunnen:
Een kabel heeft twee uiteinden. In sommige gevallen twee verschillende. Een zoekmodule, waarbij twee aparte connectoren en bijvoorbeeld een lengtemaat gekozen kan worden waarna alle merken worden weergegeven met die eigenschappen, zou fantastisch zijn.

De huidige manier van categorisering vind ik niet toereikend.

Verbeterpunt 2:
Kortingen springen er niet fijn uit. Ze zijn soms samengegooid met de zelfde sticker die zegt dat iets populair is. Daarnaast heeft alles korting omdat baxshop een (hoge) adviesprijs hanteert. hiermee bedoel ik: De gangbare marktwaarde (prijs bij vergelijkbare webshops) wordt al weegegeven als korting.

Deze manier van prijsweergave vind ik persoonlijk vervelend om naar te kijken.
Kortingen moeten er uit springen!
Korting moet korting zijn!

Verzending

levering is mega snel. Tot zo ver klopte de voorraad indicatie altijd. Nalevering van artikelen uit een andere winkel zijn vaak sneller dan verwacht.

Klantenservice

Na een mail krijg ik altijd snel antwoord. Onduidelijkheden over een bestelling wordt altijd meteen uitgezocht en ik word op de hoogte gesteld van de situatie.

Algemeen

Ik heb vandaag een naalddrukweegschaal besteld bij Bax en word morgen al thuis bezorgd en
Ik koop altijd als ik iets nodig heb voor mijn audio bestel ik het bij Bax omdat ze klantvriendelijk zijn

Verzending

Ik ben nu al tevreden over de levering omdat het product wat ik heb besteld morgen al thuis word geleverd
Ik heb al een keer eerder bij Bax shop besteld en werd de volgende dag al thuisbezorgd

Klantenservice

Ze zijn klantvriendelijk als je een vraagje hebt dan staan zij te woord zij geven je snel uitgebreid uitleg waarover je een vraag hebt

Algemeen

Het is een fijne winkel, met goede expertise. Bestellen gaat vlekkeloos. En winkel bezoek is ook altijd erg fijn.

Verzending

Indien op voorraad, altijd volgende dag geleverd. Zo zouden meer winkels moeten handelen.

Algemeen

Een paar jaar geleden is Bax Music mij aangeraden door een aantal vrienden van mij (DJ's, Rave organisatoren, etc.) voor al mijn muziekwensen. En sinds m'n eerste bestelling heb ik alles hier gekocht. DJ tafels, lampen, rookmachines, speakers, kabels, wat je maar kan bedenken. Het is heel fijn om alles in die categorieën op 1 plek te kunnen kopen. Je weet daardoor ook makkelijker dat je de juiste producten bij elkaar verzameld.

Verzending

Nooit problemen gehad met bezorging. Altijd compleet en op tijd

Algemeen

Ik koop nu al 2 jaar lang mijn producten bij bax en ik heb nog nooit moeite gehad met iets vinden of iets kopen, ik heb ook nog nooit een mankement gehad aan mijn producten en de levering wordt meestal gedaan binnen een dag of 2 top

---

ik heb nog nooit gebruik hoeven maken van de klantenservice dus voor mij is het goed.

Er stond 1 werkdag wn het was ook binnen 1 werkdag gelverd

Verzending: Score: 4

Algemeen

Bij bax kan ik veel producten vergelijken en uitzoeken. En de prijs is scherp. Hoef ik niet de hele markt af te zoeken. Je komt vanzelf.f weer terug bij bax. Nu heb ik een rookmachine. Daarmee kan ik gaten vinden in de isolatie. En een extraatje als ik weer ee feestje geef.

Komt gewoon aan.

Klantenservice

Duurde lang maar ze belden wel terug.

Algemeen

Snellere levering en goeie service desk. Vakkundig en erg klantvriendelijk. We zijn blij met de afhandeling.

Verzending

Heel snel geleverd en netjes ingepakt. Ook handig als je het pakket terug wil sturen.

Klantenservice

Heel vakkundig en meedenkend. Ook bij retourzending snel en klantvriendelijk afgehandeld.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Super website, goede vriendelijke klantenservice alleen de financiële afhandeling van mijn klacht duurt nu al een maand.

Verzending

De verzending duurt soms een dag langer doordat een pakket bij BAX of de koerier blijft liggen. Ook al staat er vandaag besteld, morgen in huis op de website. Dat klopt dus niet altijd (ook al bestel je iets om 15 uur).

Klantenservice

Eigenlijk zijn de mensen op de klantenservice super aardig en proberen enorm goed te helpen. Ook komt er elke keer een goede oplossing, alleen de afhandeling van de oplossing (een deel terug betalen ivm schade) ben ik nu al een maand mee bezig en elke 2 weken hoor ik dat het binnen 2 weken rond is. Super netjes wel een ruime tegemoetkoming gehad voor het ongemak maar was fijn geweest als ik niet elke 2 weken er opnieuw achteraan moet.

Algemeen

Bax-shop is een enorm prettige en fijne winkel, de prijzen zijn laag en er is altijd wel wat in de aanbieding. Ook de levering gaat snel en het is allemaal goed en mooi verpakt. Ook retourneren gaat erg makkelijk en is goed geregeld. Kortom een topwinkel, zeker een aanrader!

Verzending

Het pakket was erg goed ingepakt en was van zeer goede kwaliteit.

Klantenservice

Het ging zeer soepel om producten terug te sturen met een vriendelijke klantenservide.

Algemeen

Al vele jaren klant bij Bax-Shop (misschien al 20 jaar?) en tot op heden geen enkele negatieve ervaring. Bij telefonisch contact altijd zeer correct geholpen. Snelle levertijden en zeer aantrekkelijke prijzen. Grootste pluspunten : de service, beleefdheid waarmee men geholpen wordt, omruil- en/of retourgarantie, aantrekkelijke prijzen en snelle levertijden. Ik heb wel eens gehoord over negatieve ervaringen maar ik vraag me daarbij dan af waar dat aan ligt. Om welke winkel of bedrijf het ook gaat, men is altijd afhankelijk van elkaar: klant, winkelier, leverancier/importeur, fabrikant. En wanneer er eens iets niet verloopt zoals aanvankelijk verwacht was (bijv. een bestelling die langer op zich laat wachten), laat men da niet vergeten dat we te maken hebben met mensen. Er kan altijd e overal iets mis gaan; maar dat is dan níet per definitie de ‘schuld’ van de winkelier. Er kunnen op vele fronten iets fout gaan. Ook daar heb ik ervaring mee. Maar zoals het bij (en door) het personeel van Bax-Shop opgelost wordt, daar kan menig bedrijf nog heel wat van leren! En ja, ik kom ook bij enkele andere muziekwinkel; deze zijn dan gespecialiseerd in bijv. blaasinstrumenten. Maar zie Bax-Shop als een mega-supermarkt voor alles wat met muziekinstrumenten en apparatuur te maken heeft: Bax-Shop is zeer ruim gesorteerd en kan op vele fronten de meerderheid van musici voorzien van alle benodigdheden. En wilt u toch meer persoonlijk contact of meer zekerheid hebben m.b.t. bijv. het verlenen van service (afstellen van gitaren, praktische tips bij aanschaf van een instrument, uitgebreide demo van geluidsapparatuur of verlichting, etc. etc.), b3stel dan niet online maar ga gewoon naar de winkel. U wordt hier minstens zo goed geholpen als bij de speciaalzaak bij u om de hoek! (Alleen heeft Bax-Shop dus een veel breder assortiment!)

Verzending

Altijd netjes en veilig verpakt.
De originele spullen van de fabrikant, keurig netjes in een grotere doos van Bax-Shop zelf. De overgebleven ruimt is opgevuld met luchtkussen zakjes zodat tijdens het transport net de vervoerder (meestal DHL) ook alles veilig blijft
Overigens wordt het afleveren door DHL ook altijd keurig gedaan; inclusief vooraf aangegeven tijdsbestek

Klantenservice

Wanneer je belt, en men verwacht dat de wachttijd te lang gaat duren krijg hè dat ook te horen.
Ik vind dat de algemene service/hulpverlening bij Bax-Shop dik in orde is.

Algemeen

Bax-music heeft mij uitstekend geholpen en alle mogelijkheden geboden om de door mij aangekochte Gibson Les Paul Classic uit te proberen (locatie Apeldoorn). Ik zou de winkel zeker aanbevelen gezien de professionele en laagdrempelige medewerkers. Mijn volgende aankoop zal zeer waarschijnlijk weer in een vestiging van Bax-music zijn!

Verzending

Het product was is uitstekende staat afgeleverd en werd direct na het uitpakken afgesteld naar mijn wensen

Klantenservice

De hulp van de medewerkers was zeer professioneel en laagdrempelig. Direct een bak koffie aangeboden, eerst zelf het product testen om uit te sluiten dat er fabricage-fouten in zouden zitten en geen tijdsdruk met het uitproberen.

Algemeen

Update: Bax heeft dit goed opgepakt. Heb de unit nu in bezit, en alles is inmiddels naar wens. De beoordeling aangepast van 1 naar 3 sterren.

- 3 januari een Hotone Ampero II Stomp besteld. Levertijd stond op "binnen drie werkdagen".

- Het is nu 9 maart; ik heb de unit nog steeds niet.

- De telefonische klantenservice bedient je constant van inaccurate informatie: Zo kreeg ik vorige week te horen dat mijn unit binnen was, en deze alleen nog door het sorteerproces heen moest. Ik zou hem begin deze week krijgen.
- Gister nog gesproken met een andere medewerker van Bax die dit ook bevestigde.
- Vandaag krijg ik weer de uitstelmail (die ik inmiddels al 10 keer heb gehad sinds 3 januari): Ik hoef hem niet voor begin april te verwachten.

Het is echt ongelooflijk hoe waardeloos dit bedrijf is geworden. Vroeger was het een groot, betrouwbaar bedrijf met goede prijzen. Nu incasseren ze je geld, spiegelen ze je een veels te rooskleurige levertijd voor, en als je ze erop aanspreekt verschuilen ze zich achter hun leverancier. Dat hun medewerkers op de klantenservice een totaal ander beeld schetsen dan de werkelijkheid, voelen ze zich ook niet verantwoordelijk voor.

Waardeloos.

Verzending

Update: Unit is inmiddels geleverd.

Zie boven. Een product op je site aanbieden met levertijd "enkele werkdagen" en daar dan vervolgens (minimaal) vier maanden over doen is gewoon kneiterslecht. Dat je dan ook nog eens je verantwoordelijkheid niet neemt, en blijft wijzen naar je leverancier maakt het alleen nog maar meer om te huilen.

Klantenservice

Update: Unit is inmiddels geleverd.

De klantenservice lijkt te weten wat ze doen: ze kijken in het systeem, zien dat er bv units onderweg zijn naar Bax, en geven op basis van die info aan wat er (zou) gaan gebeuren.
Echter, als je door een medewerker wordt verteld dat je nu echt binnen enkele dagen je bestelling kan verwachten, en je vervolgens de dag erna doodleuk een mail krijgt dat je nog een maand moet wachten, kun je alleen maar concluderen dat er daar iets serieus fout gaat.

Beste,

We kunnen begrijpen dat het niet fijn is wanneer een verwachte levertijd niet wordt behaald en als je hierover verschillende informatie over ontvangt. Hoewel we vanwege het ontbreken van jouw klantgegevens niet kunnen controleren waar het mis is gegaan in de communicatie wel onze excuses voor alle ongemakken.
Kan je ons eventueel een Whatsapp bericht sturen via +31610192964? Dan kijken we z.s.m. met je mee

Algemeen

Handige website met veel informatie. Toch mist er soms wat informatie bij de producten zoals welke kabels er bij gebruikt kunnen worden en of er een batterij nodig is.
Verder zijn er veel opties verzend/bezorging en voor betalingsmogelijkheden.

Verzending

Bestelling worden altijd uitstekend verzonden in een Baxshop doos en opgevuld met lucht gevulde plastic.

Klantenservice

Ik zeg uitstekende hulp alleen geen hulp buiten kantooruren. Maar je kan wel altijd een e-mail sturen zodat deze zo spoedig mogelijk beantwoord wordt.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Reparatie niet uitgevoerd. Maanden gewacht en zelf moeten betalen. Was binnen de garantietermijn. Service niet acceptabel

Verzending

Levering het enige acceptabele aan deze winkel

Klantenservice

In 2018 een basversterkertop + speakerkast gekocht bij Bax.

Binnen een jaar (na ongeveer 11 maanden) begon de versterker te kraken/ruisen tijdens repetities. Als leek op het gebied van elektronica benaderde ik Bax voor advies en een eventuele reparatie.

In de Bax-vestiging heb ik samen met een medewerker geconstateerd dat het gebrek in de versterker moest zitten en niet in de speakerkast.

De versterker werd opgestuurd naar een reparateur. Na bijna een half jaar regelmatig mailen en bellen met ontwijkende 'we gaan het uitzoeken'-achtige antwoorden kreeg ik uiteindelijk zonder uitleg een factuur van 50 euro. Na weer per mail te moeten vragen waar deze factuur voor was kreeg ik te horen dat dit voor onderzoekskosten was.

Er was door de reparateur 'geconstateerd' dat er niets mankeerde aan mijn versterker en dat ik 50 euro onderzoekskosten moest betalen om mijn eigen versterker terug te krijgen.

Toen ik de versterker terug had na vruchteloze pogingen te protesteren tegen de in mijn ogen onterechte factuur, was er nog steeds sprake van het gebrek. Een krakend/suizend geluid tijdens het spelen. Dit was in eind 2019/begin 2020.

Inmiddels repeteren we een tijd niet ivm corona en na de eerste lockdown, wanneer er weer enige kleine optredens op de agenda komen beginnen we weer met repeteren. Het is inmiddels half 2020 en ik heb, uiteraard, nog steeds een kapotte versterker. Ik red mezelf door er een te lenen van een collega-bassist.

Onlangs, na weer een periode met geen tot weinig muzikale activiteiten en als de garantietermijn toch al verstreken is, besluit ik zelf de versterker (een D-klasse) open te schroeven en tref direct een heldere vloeistof (geen water) aan op de binnenkant van het deksel, en op een onderdeel (dat ik niet herken), dat zich direct onder deze vochtplek bevindt.

Ik raadpleeg een bekende (lokale oud-eigenaar van een instrumentenzaak) die me in contact brengt met een reparateur in de buurt.

Deze reparateur informeert me na een tijdje dat er een onderdeel defect is, dat heeft het lekken/ontstaan van de vloeistof veroorzaakt, en dat hij niet in staat is dit te vervangen door de fijne elektronica en de blijkbaar computer-gerelateerde inregeling die bij dit type versterker wordt toegepast.
Mijn versterker van 1000 euro is onbruikbaar en ik kan alleen nog proberen de fabrikant te benaderen. Die zit in California, USA.

Bax wil dus dat ik geloof dat een (hopelijk) ervaren reparateur van een gerenommeerde landelijke muziek- en instrumentenwinkel mijn versterker heeft ontvangen, open heeft gemaakt, gecontroleerd/getest en doorgemeten en geen enkel gebrek heeft geconstateerd.

Vervolgens besluit ik, een leek op het gebied van elektronica, reparatie en onderhoud, zelf maar eens te kijken en constateer direct dat er wel degelijk iets aan de hand is met de versterker.

Ik denk ze in werkelijkheid mijn versterker maanden kwijt zijn geweest en dat deze bij toeval weer in een magazijn/depot is teruggevonden, of de 'reparateur' waar Bax zaken mee doet erachter kwam dat hij niet in staat was dit gebrek te verhelpen en de versterker onverrichte zaken naar mij heeft terug gestuurd en mij heeft opgezadeld met een factuur van 50 euro en een kapotte versterker waar ik al 3 jaar niet mee kan repeteren.

Al wordt Bax de laatste muziekwinkel op aarde, ik ga er nooit meer een cent uitgeven.

Beste Rene,

We betreuren het dat je geen fijne ervaring hebt gehad. We hebben je dan ook een informatie verzoek gestuurd zodat we met je kunnen mee kijken. Helaas hebben we hier nog geen reactie op gekregen. Mocht je het willen dan kan je ons eventueel een app sturen via +31610192964. Dan kijken we z.s.m. met je mee.

Algemeen

Altijd tevreden met aankopen bij Bax, zowel voor de uitgebreide keuze in producten, Bax manier van communicatie en informatie, verzendingen die prima ingepakt worden en evt. after zorg.

Verzending

Goed verpakt en op de tijd/datum die afgesproken is. Zelfs rond de feestdagen!

Klantenservice

Prima communicatie en afhandeling.

Algemeen

Goed assortiment, makkelijk te navigeren website. Zelf vind ik het belangerijk als je makkelijk producten kunt filteren op relevante producteigenschappen en dat is hier ook het geval, verschillende producten hebben verschillende filters die toepasbaar zijn op dat specifieke product. Bestellingen worden op tijd geleverd.

Verzending

De bestellingen worden op tijd geleverd in een geschikte verpakking.

Algemeen

Als iets op voorraad is , is de levering snel. Niet op voorraad is soms prijsschieten qua levering , maar waar is dat niet tegenwoordig. Verder is after sales vaak lastig bereikbaar als er iets is. Uiteindelijk wordt het meestal wel netjes opgelost , maar contact krijgen en snelheid van afhandeling laat soms te wensen over.

Klantenservice

Betere bereikbaarheid en vooral snellere reactie op emails zou fijn zijn.

1 2 3 ... 137

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie