Bax-shop.nl | Bax Music

882 producten en 1.158 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Veel microfoons in het assortiment en uit voorraad leverbaar. In vergelijking met andere webshops die in Nederland leveren vaak ook tegen een scherpe prijs.

Verzending

Producten werden de volgende dag geleverd en waren prima verpakt.

Algemeen

Overzichtelijke site, zeer makkelijk te navigeren en biedt de scherpst mogelijke prijzen. Als de prijs ergens anders hoger is, kun je ze informeren en passen ze de prijs voor je aan.

Verzending

Bestelde 2 artikelen op zondag, vlak voor 23:00, en de volgende dag werden de producten niettemin toch gewoon afgeleverd. Puik werk.

Algemeen

Altijd zeer vlotte levering, een ruim assortiment zeer overzichtelijke website, en ook de winkels waar ik ben geweest zijn goed ingericht, helaas is in de winkels (uiteraard) het assortiment iets kleiner dan op de website, wat meer dan logisch is. Ook het personeel in de winkels heeft over het algemeen ruim verstand van zaken.

Verzending

De bestelling was zeer goed ingepakt en netjes op tijd bezorgd.

Algemeen

super goede spullen ik raad iedereen bax-shop aan .
vandaag besteld morgen in huis . super service

Verzending

goed bezorgd alles zat netjes verpakt en zeker ook goed verpakt
geen schade gewoon top!!!!

Klantenservice

ik zat met een aantal vragen dus ik belde de klantenservice
en werd uitstekend geholpen. nogmaals bedankt voor jullie hulp!!

Algemeen

Snel en gemakkelijk, overzichtelijke webshop. De productomschrijvingen vind ik soms wel wat subjectief. Het 3d kunnen bekijken van producten en de vele Videoreviews zijn top, super snelle levering gecombineerd met vaak sterk concurrerende prijzen. Ik check regelmatig of ik een product elders goedkoper kan vinden en baxshop zit altijd bij de laagste prijzen, en vaak is het de snelle levertijd die mij doet overhalen om bij baxshop te bestellen.

Verzending

Snelle levering, de interne productdoos was licht gekreukeld, maar ik had dan ook voor een b-stock optie gekozen. Verder was de audio-interface perfect verpakt en gesealed.

Algemeen

De site is mooi en overzichtelijk en de bezorging is ook heel snel. Gewoon goed.

Algemeen

Overzichtelijke website van Bax Shop met marktconforme prijzen, snelle levering en de producten volledig in lijn der verwachting.

Verzending

De Hardcase HN28W voor m’n Tama hardware na levering direct in gebruik genomen. Onverslijtbaar sterk spul en licht van gewicht.

Volle 5 sterren waard!
Plus punten
- Goeie en snelle levering!
- ze houden je goed op de hoogte van dingen die gewijzigd worden
- vriendelijke helpdesk
- goeie aanbiedingen
- ze doen niet moeilijk over geld terug/ gerantie

Min punten:
Die heb ik niet

Algemeen

Product kwam tijdig binnen en werkt naar verwachting van wat op de website was aangegeven

Verzending

Het product kwam tijdig naar verwachting binnen

Algemeen

Inmiddels tegen de 10 keer bij Bax besteld. Alle bestellingen werden keurig op tijd geleverd met goede communicatie. Ook de kwaliteit van de producten is tot nu toe perfect geweest. Ik kan Bax Music dus zeker aanbevelen.

Verzending

Altijd keurig op tijd geleverd. Een keer het probleem gehad dat ik voor DHL avondbezorging gekozen had en de bezorger alsnog 's ochtends kwam, maar die fout lag bij DHL en dit heeft Bax prima afgehandeld.

Klantenservice

De enkele keer dat ik contact heb gehad met de klantenservice kreeg ik snel een ordentelijke reactie, dus ook op dit vlak niets te klagen.

Algemeen

Binnen twee werkdagen in huis. Het was netjes verpakt. De prijs kwaliteit is
In verhouding.

Verzending

Doet hetgeen wat wordt verteld in het youtubefilmpje.

Algemeen

Het is goedkoop, dat is de enige reden, verwacht ook niet meer dan dat bij BAX.

Verzending

Zou 's avonds bezorgd worden, maar helaas ging het pakje weer mee naar de distributie van DHL. DHL deed twee keer een beroep op tijdelijke overmacht. Volgende avond toch bezorgd.

Beste klant,

bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te vernemen dat het pakket niet op de afgesproken avond is geleverd. Wij bundelen allen klachten omtrent bezorging zodat wij dit met onze vervoerders kunnen oppakken en de knelpunten kunnen bespreken.
Indien je nog geen contact met ons hebt opgenomen, dan kun je dit alsnog doen zodat we een melding van de verlate bezorging kunnen maken bij DHL.
Tevens hebben wij service hoog in het vaandel staan. We hopen je, ondanks de ervaring met betrekking tot de levering, toch nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen.

Algemeen

Mijn 200 euro kostende V-Moda M100 was na 4 maanden normaal gebruik kapot gegaan. De 'Military Grade Components' bleken meer 'Kartonnen Grade Components' toen al snel een van de oorschelpen loskwam. Ik zond de koptelefoon terug naar Bax waarna ik een melding ontving per e-mail dat deze gerepareerd zou worden. Echter na bijna 4 weken heb ik nog geen bericht ontvangen en ben ik nog steeds in het ongewisse wat er is gebeurd met de koptelefoon. Toen ik 2,5 week aan het wachten was belde ik voor een update. De man aan de telefoon reageerde met scherpe stem "Zoals op de site staat kan dit een paar weken duren' waarna ik dacht "Ja daarom juist, het is al een paar weken geleden", maar ik gaf ze nog wat tijd. Nu na bijna 4 weken vraag ik me af ik diefstal moet gaan melden. Zelfs webshops in Duitsland leveren hebben snellere RMA. Zoals wellicht blijkt geeft me dit een teleurgesteld gevoel.

Klantenservice

Niet geholpen. Slecht verwachtingmanagement. Liet eerder een gevoel achter dat ze niet zaten te wachten op 'zeurende klanten'. Dat geeft mij het idee dat ze niet op de hoogte zijn van wat er bij komt kijken als je onderneemt en dat er dan klanten zijn met vragen.

Beste klant,

jammer om te vernemen dat de hoofdtelefoon al zo snel defect is geraakt en dat de reparatie nog niet is afgerond. Het klopt inderdaad dat een reparatie een paar weken kan duren. Gemiddeld is dit 3-4 weken. Vanaf drie weken kunnen wij een statusupdate aanvragen. Indien gewenst dan kunnen we deze voor je opvragen. Stuur een berichtje naar Facebook of Twitter of helpdesk@bax-shop.nl t.a.v. webare zodat onze webcare-team je spoedig verder kan helpen.

Algemeen

Ik bestel al jaren bij Bax shop maar de laatste tijd is het niet meer wat het geweest is. Het zoeken en bestellen gaat redelijk eenvoudig maar dan heb je alle goede punten wel een beetje gehad. Mocht je een afwijkend product (niet in standaard assortiment) willen hebben dan wordt het ook al snel een "probleem" ondanks dat men wel het betreffende merk voert.

Verzending

Voor de zoveelste keer is de "Voor 23.00 uur besteld, morgen in huis" belofte niet nagekomen. Dit keer duurde het drie dagen voordat ik mijn bestelling kreeg. Ondanks dat het artikel gewoon op voorraad was. Iedere keer geven ze DHL de schuld.

Klantenservice

Reclamatie bij de klantenservice heeft géén zin. Iedere keer schuiven ze het af op DHL en belooft men beterschap. Dit keer heb ik aangegeven dat ik wel eens een tegemoetkoming zou willen zien voor al die loze beloftes voordat ik nog een volgende bestelling ga plaatsen van o.a. een set studio monitors. Dat kon zeker. Of ze mij een tegoedbon van 5 euro mochten aanbieden.....

Beste klant,

Bedankt voor het schrijven van je review. Onze excuses dat dat het vaker is voorgekomen dat je bestelling niet op tijd geleverd wordt. We proberen alle bestellingen op tijd te leveren, maar helaas kan het voorkomen dat er een vertraging insluipt.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we het uiteraard graag van je.

Algemeen

Het was makkelijk om te bestellen en makkelijk kon ik verder order betalen. Ik ben tevreden.

Ik vind deze open vraag (met minimaal 15 woorden) onzin! :-(

Algemeen

Zeer snelle levering. Wel verpakt in een hele grote doos. Maar daar bouwen we dan maar een fort mee

Verzending

Beetje een grote doos, maar wel heel net verpakt. En snel geleverd

TBTL Karma 9,73K

Algemeen

Snelle levering: producten werden de volgende dag geleverd.
Duidelijke website
Verpakking is prima
Geen contact gehad met klantenservice

Tegen beloning

Algemeen

IRig Nano Amp gekocht, Betalen en processing verliep vlekkeloos. De order was snel verstuurd en voldeed geheel aan de verwachtingen.

Verzending

Verzending via DHL waarbij ik het tijdstip van verzending kon aangeven. Echter de zending werd niet geleverd wegens "tijdelijke overmacht", wat dat ook moge zijn.
Ik kreeg een nieuwe aflever tijd voor de volgende dag. De bestelling is toen wel binnen het aangegeven tijdsvenster verstuurd.
Ik denk inderdaad dat het een incident was, want normaal gesproken geen problemen met DHL.

Algemeen

De website is duidelijk en ook bij verzending en betaling zijn er voldoende mogelijkheden om uit te kiezen.

Verzending

Bax heeft de goederen zoals beloofd snel verzonden. Helaas kon DHL niet waarmaken wat Bax beloofd. Het pakket zou maandag geleverd worden, maar uiteindelijk werd het pas woensdag ver buiten het verwachte tijdvak aangeboden.

Vroeger toen Bax nog gebruik maakte van PostNL heb ik zoiets nooit meegemaakt. Bovendien kan je bij PostNL al direct nadat het pakket is ontvangen door PostNL e.e.a. omleiden naar een servicepunt wat ook wel eens handig is als je weet dat je niet thuis bent op de dag van aflevering...

Klantenservice

Een aantal keer contact gezocht met zowel Bax als DHL via social media, maar beiden reageerden niet of veel te laat om nog iets te kunnen ondernemen.

Beste klant,

bedankt voor jouw review en feedback. Deze review heb je ook op Trustpilot gepubliceerd, waar wij inmiddels een reactie op hebben gegeven.
Indien wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

Ik heb overlaatst een bestelling geplaatst. Dat ging gemakkelijk en snel. als ik een product wil zoeken vind ik het altijd heel snel terug. Dat komt door de overzichtelijke website. Altijd de beste prijs,Ik vind de prijs ook altijd terug van het product. Het betalen gaat zeer gemakkelijk en snel. Ik heb ook al eens een vraag gesteld aan de helpdesk en binnen de dag antwoord gekregen.
Kortom een fantastische website, met zeer goede levering.

Verzending

De levering is altijd optijd. Het product is zeer zorguldig verpakt zodat het product niet stuk kan gaan. Toen het pakketje bij mijn thuis werd afgeleverd was er ook niets op aan te merken.Perfect verpakt en geen schade aan het product.
Prima levering

Klantenservice

Als ik aan de klantenservice iets vroeg altijd antwoord en goed geholpen.

1 2 3 ... 76

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg