Bax-shop.nl | Bax Music

1.471 producten en 1.591 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Dit is nog steeds een geweldige webshop voor muziek instrumenten. Bestel regelmatig spullen en heeft nog nooit problemen ondervonden. Een zeer gebruiksvriendelijke website en een goede helpdesk (spreek uit ervaring)
I LOVE BAX

Verzending

Verzending is goed geregeld en de verpakking is ook meer dan in orde.

Klantenservice

Nou de klantenservice is geweldig. Een keer nodig gehad door een computerfoutje bij Bax maar geen probleem een telefoontje en het product snel in huis.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Fijne winkel en goed personeel. In Rotterdam heb ik alleen een aantal keer langer dan een half uur staan wachten voordat ik geholpen werd.

Klantenservice

Personeel in de winkel is deskundig maar het duurde langer dan een half uur voordat ik geholpen werd.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Selectie en aankoop verliepen voorspoedig. Kon snel geleverd worden bij de shop die vlakbij mn huis zit.

De winkel zelf is heel leuk, want je mag overal aanzitten. Het personeel lijkt echter altijd (te) druk, ongeinteresseerd en je moet lang wachten voordat je geholpen wordt. Er is dus een disconnect tussen on en offline.

Ging snel en prettig

Klantenservice

Personeel lijkt druk en niet heel proactief in de winkel

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Al vele malen iets gekocht bij Bax. Alleen deze keer had ik 1 onderdeel te weinig besteld. Helaas zat het weekend ertussen, ik had de helpdesk gemaild maar helaas waren deze te laat om het extra deel aan mijn bestelling toe te voegen maar goed, eigen fout. Alle onderdelen wel los in een veel te grote doos dus rammelend en kans op opengaan. Alles aanwezig volgens mijn bestelling.

Verzending

Reeds vele malen gebruikt en in orde.

Klantenservice

Weekend dus niet bemand, begrijpelijk.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Service van BAX-Shop is prima, houden je perfect op de hoogte van de status van je order, zijn helder in hun mails (zeker als het gaat om de mail welke bevestigd dat het product gereed is), kortom top en prima service in de winkel

Algemeen

Het is een overzichtelijke site met een ruim assortiment en in veel gevallen de laagste prijzen.

Verzending

Ik heb niet lang op mijn product hoeven wachten.

Klantenservice

Je wordt voorzien van voldoende informatie over het product en levering. Wat mij betreft dik in orde.

Algemeen

Bestel al enige tijd bij Bax-shop I Bax Music om hun ruime aanbod en vandaag besteld, morgen in huis is vaak dan ook morgen in huis maar ais dit een keer niet het geval is omdat een product niet op voorraad is, wordt hier duidelijk over gecommuniceerd dus bestellen bij Bax kan ik je zeker aanraden.

Verzending

Snelle levering, goed verpakt.

Klantenservice

Niet het juiste product, omruilen geen probleem, zeer vriendelijk contact.

Algemeen

So far the best Music Store in the Netherlands, I've bought some equipment and also one guitar with them and the experience couldn't have been better.

Thanks, everyone again for everything.

Klantenservice

I had a problem with the guitar and they were super efficient and fast to solve it.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

In de webshop waren alle spullen op voorraad en goed te vinden. Dat in tegen stelling van de winkel. Ik wilde namelijk graag wat uitproberen. Echter werd mij verteld dat ik het thuis gewoon kon testen en als het niet goed was het terug gestuurd kon worden.

Verzending

Ik had mijn order rond half 11 in de avond gemaakt, volgende ochtend stond de postbode al voor de deur met een bax-shop doos. Super snelle levering dus!

Klantenservice

Had uiteindelijk ook een technisch vraagje betreft wat spullen die ik had gekocht. Dat duurde wel even voor ik werd terug gebeld (3 dagen). Werd uiteindelijkprofessioneel en goed geholpen,

Algemeen

Ik heb er meerdere bestellingen geplaatst en tot nu toe was het altijd super! Het was altijd keurig op tijd, goed verpakt en goed geprijsd

i-dj Karma 3,01K

Algemeen

Al jaren bestel ik bij Bax-shop mijn dj gear en radio stuff. Altijd naar volle tevredenheid geholpen. Vaak de laagste prijs en bijna bij elk product staan gebruikersreviews.

Het proces van retourneren als een product niet bevalt gaat makkelijk. En die ene keer dat ik een garantie claim had is dit naar tevredenheid opgelost.

Let ook eens op de B-stock aanbiedingen. Vaak koop je dan voor een mooi bedrag een product dat geretourneerd is, de doos bijv stuk is, maar het product nog prima functioneert en vaak niet van nieuw te onderscheiden is.

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis. Deze belofte komen ze vaak na. 1 keer werd het product later geleverd (zonder mededeling). Ook op de site geven ze een prima indicatie van de te verwachten levertijd.

Klantenservice

Geen direct contact gehad. Maar hun aftersales is prima.

Algemeen

Bax-shop has great prices and product selection. Delivery is speedy and their website is really easy to use. Really, a great shop.

Algemeen

Fijne webshop met uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. Met de reviews op hun YouTube-kanaal en de uitgebreide info op de productpagina's kan je een hele hoop informatie tot je beschikking krijgen.

Verzending

De verzenddoos voelde ietwat zwak aan en was iets beschadigd. Maar mijn bestelling was wel op tijd: de volgende werkdag. Lekker snel dus! Ze geven ook de optie dat als één van de producten niet op voorraad is, dat je zelf kan kiezen of het in delen opgestuurd wordt of zodra alles op voorraad is. Ideaal!

Algemeen

De gezochte producten waren op voorraad en de prijs was concurrerend. Met name de beloofde snelle levering was voor mij een trigger om bij BAX te bestellen.Het hele bestelproces is zeer snel en soepel verlopen.

Verzending

In de avond (na 18 uur) besteld en de dag erna al geleverd. Helemaal top.

Algemeen

Super service ,kopen bij Bax Music is vertrouwd en goeie nazorg .
Ik heb een paar aankopen gedaan waarvan ik paar geretourneerd heb om geruilt voor andere producten geen enkel probleem .
Kunnen andere winkels nog van leren..
Met andere worden ik ben helemaal gelukkig en Bax Music is de winkel voor al je muzikale talenten. Kopen kopen kopen.
Mvg M.Meiboom

Verzending

Snel en goeie service via email .dat je precies weet waneer je bestelling geleverd word.

Klantenservice

Helaas geen ervaring met de klanten service ik ga naar de winkel zelf .

Algemeen

Heel fijne microfoon gekocht (Austrian Audio OC18). B-stock, flink afgeprijsd en microfoon zelf in nieuwstaat.

Over de mic: Transparant, warm, soepel. Waar ik voorheen met goedkopere microfoons (NT1-A, Beta 58) eeuwen bezig was met EQ om de gekkigheden weg te werken hoef ik met de OC18 eigenlijk niets af te stellen. De basisklank is fantastisch. Ik gebruik hem tot nu toe voor steelstring, accordeon, whistle en zang. Rondt twang mooi af en snerpt niet in de hoogte maar geeft alsnog veel detail.

De capsule is identiek aan de duurdere AC818, alleen heeft de OC18 een vastgestelde pickup pattern waarbij de duurdere variant een custom afstelbare heeft.

Voor mijn gebruik (instrumenten één voor één overdubben in een gecontroleerde locatie) voldoet de cardoïde pickup response van deze microfoon prima.

Prima koffertje meegeleverd met shockmount.

Verzending

B-stock microfoon, alleen papieren verpakking licht beschadigd. Verder in nieuwstaat. Snel geleverd.

Algemeen

Ik had met spoed de Denon DN-312X nodig, helaas was deze nergens meer te krijgen ook niet bij Bax-Shop (levertijd 10dagen) dus verder kijken en 2 dagen later was deze Denon weer beschikbaar bij Bax-Shop direct besteld en de volgende dag geleverd.

Top service!!!

Top service!!!

Klantenservice

Altijd goeie service, nooit echt problemen gehad.

Algemeen

Bax is mijn go-to als het aankomt op mijn audio-gear. Breed assortiment voor de filmmaker en muzikant, zeer snelle levering en nette prijzen. Goede ervaring met de klantenservice bij het omruilen van een product.

Verzending

Snelle levering, goede verpakking zonder al te veel verpakkingsmateriaal. De reclamefolders in de doos waren wat minder fijn, maar leverden bij m'n volgende bestelling wel een leuke kleine korting op

Algemeen

Website is overzichtelijk, informatie snel te vinden. Fijn dat de reviews op taal geselecteerd worden. Fijne winkel ervaring.

Snelle levering.

Algemeen

Had een iPad houder nodig voor op het stuur van mijn hometrainer ivm een oogspierziekte, deze houder was licht en betaalbaar en Bax is een zeer bekend adres voor mij.

Verzending

Makkelijk te monteren en licht, even afstellen en zit als een huis

Klantenservice

Bij vragen altijd antwoord en bij onduidelijkheden wordt er doorgevraagd, altijd een oplossing.

1 2 3 ... 126

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg