Bax-shop.nl | Bax Music

1.068 producten en 1.123 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Bax laat steken los.en laat klanten door de fouten van zichzelf koud en legt de verantwoording bij de klant.

Verzending

mg15gold versterker marshall 3 keer ontvangen en maar een keer gewild.

Klantenservice

Al vanaf 21-05 bezig over retourzending zenden ongevraagd alles op dpd over de vloer reparaties je krijgt verwijte dat je het zelf verkeerd hebt gedaan etc en nu 21-7-2021 nog niets al ben ik 108 euro kwijt en geven dpd mij enz de schuld .Je moet bij bax iets bestellen wat je echt wilt en blijf weg bij de klantenservice.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te lezen dat je niet tevreden over ons bent. We kunnen uit jouw review niet helemaal concluderen wat er aan de hand is. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice zodat we je hiermee kunnen helpen? We zijn eventueel ook bereikbaar via social media.

Algemeen

Op 27-6 bestelde ik een Devine RF-40 reflectiefilter (B-Stock) bij Bax. Toen ik deze twee dagen later ontving bleek helaas de microfoonhouder te ontbreken, waardoor ik het product niet kon gebruiken waar het voor bedoeld was. Dat was balen, aangezien ik het filter nodig had voor een spoedklus. Een antwoord op mijn mailtje aan de klantenservice liet te lang op zich wachten naar mijn zin (meer dan 24 uur). Na een telefoontje aan de klantenservice werd ik een dag later terug gebeld. De service die ik toen ontving was top; helaas konden ze het onderdeel niet los opsturen. Ik kreeg daarom voor de B-stockprijs een nieuw filter opgestuurd en werd gevraagd om het reeds ontvangen artikel terug te sturen. Door hun uiteindelijk snelle handelen kon ik een dag later alsnog op tijd de opname maken voor de spoedklus. Erg fijn.

Verzending

Bij het B-stock product stond niet vermeld dat deze incompleet was, dat was jammer. Als ik dat had geweten had ik hem niet besteld. Verder was het geheel wel goed verpakt, net als het uiteindelijk geleverde nieuwe product.

Klantenservice

Mailen met de klantenservice duurt te lang. Het blijkt; een beller is sneller. Al werd ik ook niet direct geholpen, maar een dag later teruggebeld. Over hun toen verleende service ben ik zeer te spreken. Goed opgelost dus, Bax!

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Prima webshop met veel producten in het assortiment en met een aantal winkels in Nederland waar je dingen kunt uitproberen.

Verzending

Een deel komt later, wat niet aangegeven stond op de website als levertijd. De levering duurde erg lang omdat er iets misging, uiteindelijk wel aangekomen maar bijna een week later. Deel moet ik nog ontvangen.

Klantenservice

De klantenservice reageert wel, maar soms duur het een paar dagen. Je kunt ze helaas niet bellen.

Tozz Karma 48,8K

Algemeen

Heb hier een piano gekocht, met levering op een specifieke datum (4 juni). Bestelling geplaatst eind mei. Alles was op voorraad.

Op 4 juni krijg ik een track en trace linkje, waar te zien is (en bevestigd door vervoerder) dat de spullen nog niet zijn afgehaald bij Bax en dus ook zeker niet op 4 juni geleverd gaat worden. Bax heeft de zending dus een dag te laat verzonden.

De vervoerder heeft het vervolgens een dag later geprobeerd af te leveren op een zakelijk adres. Dit was een zaterdag, dus niemand aanwezig.

En hier begint de ellende.. Op vrijdag heb ik Bax geprobeerd te bellen om te kijken wat we nog konden regelen. Misschien een zaterdag zending door DHL (optie op hun site) op een ander adres.. Of misschien is er nog wat anders mogelijk, zoals het snel cancellen van de order zodat ze de verzending ook kunnen stoppen. Maar telefonisch is Bax compleet onbereikbaar. Je krijgt een bandje dat het druk is en daarna een robot die je niet kan helpen. Direct hierna een mail gestuurd.

Via de website heb ik een retour aangevraagd. Daarbij kun je niet opgeven dat je de zending niet hebt ontvangen. Dus mijn probleem in het notitieveld opgegeven. De retourzending wordt blijkbaar volledig automatisch behandeld, want ik krijg een track en trace van een ophaalopdracht. Ondanks dat ik expliciet heb aangegeven dat ik de goederen niet heb. Een ophaalopdracht van spullen die ik niet heb ontvangen en nog ergens in een depot van de vervoerder liggen.

Hierover heb ik weer een mail gestuurd, wederom op 4 juni.

Ondertussen heb ik op 2 andere websites een negatieve review geplaatst. Hier reageert Bax binnen 24 uur op met de vraag om een ordernummer en het verzoek om even via Facebook contact op te nemen. Ik heb geen Facebook, maar vind het bovendien bijzonder. Ik heb al contact gezocht via hun eigen webshop. Waarom zou ik nog via Facebook contact moeten zoeken?

Het is nu 17 juni en nog altijd 0 reactie op mijn e-mail. Ook op de reactie op mijn andere review, waar ik weer op gereageerd heb is geen nieuwe reactie of oplossing gekomen. Ik ben als klant dus niet geholpen. Ik heb mijn geld nog niet terug, ik heb geen bevestiging dat ze de spullen hebben ontvangen. Ik hoor niets, ik zie niets op de site en ik kan ze niet bereiken.

Bax is dus actief aan het reageren op negatieve reviews maar laat ondertussen haar klanten in de steek.

Vervolgens dacht ik.. wellicht dat Thuiswinkel Waarborg mij kan helpen.. Maar wat blijkt? Ondanks dat Bax-shop op de site vermeld dat ze daar zijn aangesloten is hun certificaat ingetrokken door Thuiswinkel Waarborg. Ze mogen dus helemaal niet zeggen dat ze zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, want ze voldoen niet meer aan de eisen. Ook die kunnen mij dus niet helpen.

Dat iets niet helemaal soepel loopt met een order.. Dat kan gebeuren. Normaal doe ik ook niet moeilijk over een dag te late levering, maar in dit geval had ik specifiek een dag gekozen die ruim in de toekomst lag omdat ik de spullen echt die dag nodig had. Niet eerder en niet later.

Dat dat dan net niet goed gaat is vervelend, maar sta me dan te woord. Een bedrijf totaal onbereikbaar is geeft een heel naar gevoel. Een bedrijf dat na 2 weken nog altijd niet op een mail reageert, niet telefonisch te bereiken is..

Ik begin onderhand te twijfelen of deze partij niet op het randje van faillissement staat en hoop maar dat ik mijn geld nog terug krijg.

Dozen schuiven kan Bax ongetwijfeld goed. Maar je 'product' valt of staat met service. En daar gaat het wel echt ontzettend fout.

Verzending

Bax heeft een verzendlabel pas op de dag van geplande aflevering aangemaakt. De spullen zijn pas in de avond van de dag van levering opgehaald bij Bax en zouden dus nooit diezelfde dag nog bij mij bezorgd kunnen worden.

Contact hierover met Bax is onmogelijk.

Klantenservice

Er is geen sprake van een klantenservice. Of de klantenservice bestaat geheel niet of ze zijn dusdanig onderbemand dat ze een achterstand van meer dan 2 weken hebben.

Een klachtenservice hebben ze duidelijk wel, want op negatieve reviews reageren ze wel snel!

Algemeen

Ik koop vaker geluidsapperatuur en muziek spullen bij Bax, want ze leveren in het algemeen vlot en het is duidelijk wat de levertijden zijn. Ik heb nog maar een keer meegemaakt dat de levertijd totaal niet klopte. Daarnaast is de ervaring op de webshop ook erg fijn. Er wordt ruime informatie verschaft en doordat Bax klanten motiveert om een review achter te laten over de producten, helpt dat goed om een keuze te maken. Ik heb nog nooit wat hoeven terugsturen.

Algemeen

Ben persoonlijk naar de winkel in Apeldoorn om even een paar speakers horen, werknemer was zeer vriendelijk en heeft alles op een duidelijk en rustige manier uitgelegd, top winkel

Klantenservice

Werknemer was aardig en nam zijn tijd om mij alles duidelijk uit te leggen

Algemeen

Een bestelling geplaatst eind December 2020, hiervan werd de levering uitgesteld en uitgesteld. Inmiddels een half jaar later en nog geen product ontvangen.

Meermaals contact opgenomen met de klantenservice en oplossingen aangeboden (zelfde product, andere kleur) maar hier willen ze niet op ingaan omdat ik het product in een aanbieding heb gekocht. Zeer droevige service (en reacties) van de klantenservice.

Verzending

Product is na een half jaar nog niet verzonden. Omdat ik wat bijbehorende kabeltjes heb besteld zijn die wel al even in huis.

Klantenservice

De klantenservice is alles behalve oplossingsgericht. Meermaals contact gehad, reacties zijn traag en er word geen oplossing geboden.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik bestel hier al sinds begin 2010 met veel plezier (17 bestellingen totaal), maar de meest recente bestelling was dramatisch slecht.

--------------------

Tijdlijn:

Dinsdag 6 april: Bestelling geplaatst en volledig betaald (later belangrijk!), twee speakerstandaarden en een paar kabels.

Woensdag 7 april: Mail ontvangen, bestelling vertraagd. Kan gebeuren.

Vrijdag 9 april: Pakket ontvangen, mist één standaard zonder melding van tevoren. Ook nooit aangegeven op de site zelf. Mail gestuurd.

Zaterdag 10 april: Automatisch bericht met informatie over levertijd andere standaard. Dit pas na ontvangst van het eerste deel? Bedankt voor de stress!

Donderdag 15 april: Na zes dagen reactie ontvangen, "kan kloppen, we hadden de standaard nog niet op voorraad, verwachten hem komende week". Mail teruggestuurd over onvrede situatie.

Donderdag 22 april: Na een volle week (!) reactie ontvangen, "gisteren 3 standaarden binnengekomen, zodra ze opgeboekt zijn zullen wij er één inpakken en versturen".

Maandag 6 mei: Exact een maand na de eerste bestelling (!) de tweede standaard eindelijk ontvangen. Standaard niet compleet, alleen de stang maar geen bodemplaat. Gebeld, foto's gemaakt voor retouraanvraag. Coulancebon van maar liefst 20 euro ontvangen. Product in backorder, "circa 9 werkdagen" levertijd. Mail teruggestuurd met overzicht van de hele situatie, en geuit dat ik er nu echt klaar mee was en een passende oplossing verwachtte.

Donderdag 10 mei: Pakket verwerkt, retour voor zover te zien bij DHL afgerond. Mail ontvangen, "helaas kunnen wij pas een nieuwe standaard opsturen als de oude standaard binnen is". Geen inhoudelijke reactie op andere punten.

Vrijdag 11 mei: Nog een mail ontvangen, "standaard alvast gereserveerd, komt zo snel mogelijk na ontvangst van de retour jouw kant op". Geen inhoudelijke reactie op andere punten.

Zondag 23 mei (eerste pinksterdag, mooie timing): Automatische mail ontvangen, "recent bestelling gedaan waarvoor nog geen betaling is ontvangen". De mail heeft het over een bijgevoegde factuur, maar die zat er niet bij. Deze mocht ik dus opvissen uit een eerder bericht waar hij gelukkig wel in stond. Bedrag (215 euro) komt overeen met één standaard.

Dinsdag 25 mei: Gebeld, en na een aantal pogingen doorgekomen. Gesprek werd spontaan afgebroken na het noemen van het ordernummer, alle pogingen daarna (6 of 7 stuks) kwamen uit bij de terugbelrobot die je blijkbaar krijgt na zo'n twee minuten wachten. (en die je vervolgens ook uit de wacht gooit)

Woensdag 26 mei: Teruggebeld en vervolgens gemaild door een manager, retour was nog niet binnen via DHL. Intern onderzoek gestart, en de mogelijkheid gekregen om de levering nog een laatste keer te proberen met handmatig nakijken van de inhoud van het pakket, of geld terug. Gevraagd of ik een garantie kon krijgen dat de standaard snel (en compleet) opgestuurd kon worden. Ook gevraagd om een bevestiging dat de nieuwe factuur ongeldig was.

Donderdag 27 mei: Bevestiging gekregen, gekozen voor levering aangezien ik de tweede standaard nog steeds echt nodig had.

Vrijdag 28 mei: Verzendbevestiging en T&T bij DHL! Bestelling staat ook op de account, en het gewicht klopt.

Dinsdag 1 juni: Pakket compleet ontvangen. Blij dat alles eindelijk binnen is, maar in de toekomst zal ik niet snel bij Bax meer bestellen. Hopelijk doen ze hier wat mee, het was altijd een fijne winkel...

Verzending

Meest recente bestelling: Slecht. Vertraging op eerste levering, en bestelling incompleet. Tweede levering na een maand eindelijk ontvangen, maar mist alsnog een belangrijk onderdeel en mag dus weer terug. Levertijd schuift regelmatig op.

Voorgaande bestellingen: Nooit echt een punt van gemaakt, maar bestellingen komen eigenlijk altijd wel aan met een paar deuken of scheuren, soms ook op de productdozen zelf. Vaak zitten spullen ook in veel te grote dozen. Levertijd is vaak onbetrouwbaar, "op voorraad" is verre van een garantie.

Ervaringen met DHL zijn wisselend, maar het afgelopen jaar ging alles hier net weer wat beter. (ze kwamen daadwerkelijk op tijd en maakten geen nepmeldingen meer dat er niemand thuis zou zijn)

Klantenservice

Iedereen die je spreekt vindt het "zeer vervelend", maar concreet gebeurt er weinig. Er worden genoeg toezeggingen gedaan maar daar blijft het bij. Meedenken is er ook niet bij, je komt gewoon weer achteraan de rij en mag hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.

Uiteindelijk is het probleem opgelost door een manager (waarvoor dank), maar het hele proces heeft natuurlijk veel te lang geduurd. Ook had de communicatie veel beter gemogen, dingen als een deellevering moeten gewoon duidelijk zijn voordat je een half pakket binnen krijgt.

Algemeen

Ik heb hier al 6 weken een verkeerd geleverde SUB staan maar het lukt Bax niet om een retour formulier te sturen deze op de halen en mijn geld te retourneren

Klantenservice

Ze bellen en mailen beloven maar vervolgens gebeurd er niets!

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review. Wat onhandig om te lezen dat het retourneren van jouw sub niet zo soepel verloopt. In jouw review kunnen we geen klantgegevens terug vinden, dus kunnen we je op dit moment niet verder helpen. We raden je aan om toch weer contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn ook bereikbaar via social media. We lossen het graag op met je.

Algemeen

Ik bestel een set speakers met SUB, komt alleen de SUB aan na 3 weken kwamen ze erachter dat er een fout op de site stond en allen de SUB betrof. Deze zou opgehaald worden en mijn geld retour, niets meer gehoord! Bestel een nieuwe set krijg alleen de speakers nu MOEDELOOS word ik ervan slechte service en communicatie!

Verzending

Wordt niet geleverd wat je besteld, communicatie ronduit slecht! afwikkeling is ook niet goed.

Klantenservice

bellen niet terug, komen niet met antwoorden. mails duurt heel lang voordat men reageert, als je belt en het is te druk wordt de verbinding verbroken.
Top hoor Bax hoe jullie met vaste klanten omgaan!

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor jouw review. Deze week hebben we ook een reactie gegeven op jouw recensie via Trustpilot. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Ik was op zoek naar een Focusrite Scarlett 18i8 3rd Gen 18-in, 8-out en vond deze bij Bax-shop. Op de website staat aangegeven dat deze op voorraad zou zijn in Rotterdam maar na een telefoontje naar deze winkel blijkt dat dit product op voorraad staat omdat er een demomodel in de winkel is.

Verzending

Toch maar via de website besteld om het product naar mij toe te sturen wordt het product ineens omgezet om af te halen in Rotterdam

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat onhandig dat de order werd omgezet naar afhalen in de winkel in plaats van bezorgen. Onze excuses voor dit ongemak. Neem gerust contact met ons op indien je hiermee hulp nodig hebt.

Algemeen

Een betrouwbare shop met goede service. Goede verpakking en snel in huis vwb de verzending. De prijzen kunnen binnen de eigen website verschillen voor dezelfde producten dat is wel een beetje vaag.

Verzending

Goede verpakking en snel in huis vwb de verzending.

Algemeen

Het is nog één van de weinige webshops waar je kan bestellen zonder account, dat is naar mijn mening een automatisch +1. De informatie op de site klopt altijd, ze hebben een zeer breed assortiment, dus je kan er dingen bij ze bestellen die bij veel webshops niet beschikbaar zijn.

Verzending

Bestellen gaat gemakelijk en snel, doordat je niet verplicht een account hoeft te maken kunnen kleine bestelling ook snel gedaan worden.

Klantenservice

Je kan vrij veel dingen de volgende dag al in huis hebben als je het voor half 12 in de avond besteld.

Algemeen

Webshop is eenvoudig te gebruiken, aanbevelingen zijn logisch en handig, en het aanbod is reuze.

Verzending

Pakket was goed verpakt. Niet te veel verpakkingsmateriaal, doos was goed op maat. Verzending kwam op tijd aan met T&T.

Algemeen

I bought a DDJ 400 and It arrived 3 days later, all was good and I loved the product. All in their page is easy to find, it is all well organizated and it was easy to pay. No more to say, I loved Bax Music Store.

Verzending

The delivery was before the espected (to be exactly 2 hours before the estimated) so it was all good, the package was well organizated so nothing could break meanwhile the transportation and it got delivered in a good condition. So happy of the presentation.

Klantenservice

Also I had a problem with the page because I bought 2 instead of one but I talk with them and they answer me fast and it help me a lot. Now I have to return one and all will be ok.

Algemeen

Ik ben in het algemeen niet te spreken over Bax-Music met de ervaring die ik heb opgedaan, jammer jongens!

Verzending

Defect product aangemeld. Alles van mij kant netjes afgehandeld en krijg hetzelfde product na vier week terug, DOA! Er is dus niks aan gedaan. Ik heb nog nooit een statusupdate mogen ontvangen of enige bericht dat ik mijn product retour kreeg. Ook was de originele verpakken flink (pardon my french) verkracht.

Het pakket is inmiddels weer met retour gegaan, ik laat het hier niet bij.

Klantenservice

Van klantenservice moet ik niks van hebben want het bedrijf is tamelijk moeilijk te bereiken en dus onaantrekkelijk. Ik kreeg telkens een ‘invaller’ aan de telefoon die tot heden niks te bieden heeft dan loze belofte.

Via mail gaat het ook stroef! Een statusupdate opvragen wordt door een niet geïnteresseerde onfatsoenlijke medewerker beantwoord. Ik ‘MOET’ maar vier weken wachten op enig bericht.

Algemeen

Persoonlijk ben ik vrij simpel met bestellen. Ik zoek eerst op welk product ik wil, vergelijk de prijzen met winkels en wil binnen ~2-3 minuten hebben afgerekend. Dit is precies waar Bax-Shop aan voldoet. Een winkel met veel aanbod, en verschijnt daardoor bij vrijwel elke zoekterm naar een audio product bovenaan. Afrekenen gaat snel, en het word snel geleverd. Netjes ingepakt het product werkt zoals hij hoort te werken.

Niks op aan te merken en ik doe er graag mijn volgende bestelling weer.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Heb al aardig wat keren producten besteld bij Bax (7 keer sinds 2014). Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in dit proces.

"Alle producten zijn op voorraad en we zullen je bestelling zo snel mogelijk versturen." Achteraf is het hoofdproduct wat ik heb besteld op nalevering geplaatst en komt deze "Mogelijk" over 3 weken binnen. Hier kwam ik pas achter toen er maar een product bij de levering zat. Hier moest ik achter komen toen ik in de bijlagen keek van de PDF's. (Edit: Dit is blijkbaar toch geleverd de dag erna, al was hier niet goed over gecommuniceerd)

Probeer ik te bellen, krijg ik iemand aan de lijn die geen bevoegdheden heeft.

Verzending

Product krijg ik blijkbaar pas over 3 weken. (Edit: Dit is blijkbaar toch geleverd de dag erna, al was hier niet goed over gecommuniceerd) Het andere product dat ik heb ontvangen lijkt gebruikssporen (veel stof, vies) te hebben. Dit geeft mijn geen gevoel van zekerheid.

Klantenservice

Krijg geen antwoord of feedback op emails (gisteren ook nog een email gestuurd waar ik vandaag geen antwoord op heb gehad). Toen ik probeerde te bellen kreeg ik iemand aan de lijn die geen bevoegdheden had. Antwoord op emails krijg ik niet, niet eens een automatisch bericht dat een ticket aangemaakt is of iets dergelijks.

Beste klant,

Wat jammer om te lezen over deze keer bestellen bij ons. Zeker omdat je voorheen wel positieve ervaringen hebt gehad.
Aan de hand van jouw review kunnen we jouw klantgegevens er niet bij pakken. We weten dan ook niet of dit inmiddels al is opgelost. Eventueel zijn we ook via social media bereikbaar voor vragen of wellicht kunnen we je via die weg nog verder helpen.

Algemeen

Shop zelf heeft opvallende praktijken, sommige zijn altijd "afgeprijsd" (waardoor het dus eigenlijk geen korting is). Ook is de klantenservice niet echt goed.

Klantenservice

Ik heb met blackfriday een audio-interface besteld, de levertijd hiervan is zes keer verplaats, in plaats van de beloofde week 50 van 2020 (2 weken levertijd) zou het nu week 12 van 2021 worden. De helpdesk reageerde niet super spoedig, en nadat ik een andere audio interface wilde bestellen kreeg ik 2x (ik heb het 2x in 2 verschillende weken geprobeerd) een invoice voor een ander product, dat 4x zo duur was en in een andere valuta. Ook was er 0 vergoeding voor de bijna 4 maanden die ik heb moeten wachten

Beste klant,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat balen dat je al zo lang aan het wachten bent/of het moeten wachten op jouw audio interface. Het is ons niet helemaal duidelijk of het is opgelost, maar feit is dat het niet helemaal lekker is gelopen. Onze excuses voor dit ongemak.
We kunnen je ook verder helpen via social media. Stuur ons gerust een bericht via bijvoorbeeld Facebook indien we nog iets voor je kunnen betekenen.

Algemeen
Ik heb al echt veel dingen besteld bij bax-shop, en ik heb nooit problemen gehad met ze.
De klantenservice is altijd goed behulpzaam geweest als ik vragen had, en de producten heb ik altijd in goede staat ontvangen.
Ook qua verzenden en leveren zijn ze altijd stipt, en tonen ze altijd representatieve levertijden.

Verzending
Ik heb nog nooit iets te laat gekregen, en bij producten die niet in een keer geleverd kunnen worden, doen ze netjes de bestelling in stukjes knippen.
Zodat je niet ongeduldig hoeft te wachten omdat een klein dingetje mist.
Bij bestellingen waar de levertijd langer is wordt dit ook correct getoond.

Klantenservice

Klantenservice helpt vaak goed meer, alleen sommige keren is niet alles soepel verlopen :\ daarom kiez ik ook voor 4 sterren ipv 5

1 2 3 ... 135

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie