Bax-shop.nl | Bax Music

853 producten en 1.100 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Snel en goed afgehandeld. Prima producten geleverd !
Ook de klantenservice heeft correct gehandeld na een vraag. Online bestellen ging reuze makkelijk

Absoluut snelle levering

Algemeen

The order process was smooth and problem-free. I could compare similar items and obtain all the details about the product that I needed.

Verzending

Package delivered the next day as promised. Only gotcha is that it didn't come at the predicted time slot, but later in the evening. Good experience overall.

Algemeen

Niks mis met die winkel. Ik bestel vaker producten bij BAX (kabels, voedingen, effectpedalen). Deze keer een MXR chorus pedaal met voeding en daisy chain.
Eerder al een Vox Wah-Wah en een Ditto looper pedaal. Alles doet het zoals verwacht. Tot nu toe heb ik altijd de juiste bestelling ontvangen tegen een prima prijs, en op tijd geleverd. Je kunt ook in de avond laten bezorgen, erg handig.

Algemeen

Super service en snelle levering tegen een scherpe prijs. Wat wil je nog meer?

Mijn Sennheiser e945 mogen ontvangen en nu met veel plezier in gebruik aan het nemen. Bax is altijd on top of their game. Top!

Verzending

Bestelling geplaatst en de volgende dag lag deze op de mat!

Klantenservice

Ooit in het verleden een keer een probleem gehad met een product, zonder problemen kunnen retourneren/ruilen!

Algemeen

Grootste assortiment in de buurt, hebben helaas niet alles, maar wel veel op voorraad. Merken als LD en K-Array ontbreken bijvoorbeeld.

Verzending

Snel geleverd, kan ook in de buurt ophalen als het op voorraad is.

Klantenservice

De wachtrij in de winkel is vaak erg lang (in Rotterdam). Het personeel is wel altijd druk bezig en behulpzaam, daar ligt het niet aan, maar het is gewoon altijd druk als ik er kom.

Algemeen

Al langere tijd klant bij Bax-shop. Zeer uitgebreid assortiment dat goed gerubriceerd is en met filters aan te passen zodat je snel vindt wat je zoekt.
Bij elk artikel staat een indicatie van de actuele voorraad en de verwachte levertijd (de volgende dag indien op voorraad).

Bestellen en betalen gaat zoals je van een goede shop verwacht: met een enkele klik zit je artikel in het mandje dat je desgewenst kunt aanpassen.
Uitgebreide bezorg-opties (of afhalen in een van de vier winkels die ze hebben). Betalen via iDEAL, PayPal, creditcard en nog veel meer (waaronder b.v. AfterPay tegen extra kosten).
Levering in degelijke dozen met schokabsorberende plastic kussentjes, ook de lichtere items.

Verzending

Bij mijn laatste bestelling vond ik de bescherming iets tegenvallen. Geen gevolgen voor mijn spullen, maar wel de reden om de beoordeling "goed" te kiezen en niet "uitstekend".

Supersnelle levering Freefloat cushions voor vinyl DJ

Supersnelle levering! Als dj gespecialiseerd in het draaien van vinyl is het belangrijk om draaitafels stevig te laten staan. Onlangs op een festival gedraaid en muziek verzorgd tussen allerlei optredende bands. Dankzij de snelle levering van de Freefloat cushions hadden we geen last van overslaande platen tijdens de vele wisselingen van apparatuur van de bands die optraden. Keurig op tijd, ondanks last-minute bestelling. Chapeau!

Verzending

Besteld en meteen de volgende dag in huis.

Algemeen

Een prachtige headset gekocht. Ben er heel blij mee. De site is heel overzichtelijk en had al snel mijn keuze kunnen maken. Heel fijn dat de site ook reviews heeft in filmpjes, vind ik zelf ontzettend handig.

Verzending

Verzendking ging perfect, duidelijke e-mails binnen met track n trace. Heel goed verpakt.

Klantenservice

Gewoon goed. Niet veel over te zeggen, precies hoe een goeie service zou moeten zijn. Nog nooit problemen mee gehad

Tegen beloning

Algemeen

De website is overduidelijk en netjes, bestellen en versturen snel. En de prijzen zijn verder heel erg goed!

Verzending

Alles is snel en netjes verzonden

Algemeen

Ruime keus en concurrerend geprijsd, deze (web)winkel verdient mijn voorkeur! Het team van de klantenservice is erg professioneel en denkt met je mee. Dikke pluim!

Verzending

Mijn synth (Behringer DeepMind 12) leek opnieuw te zijn ingepakt. Ik kon geen sporen van eerder gebruik vinden (ook geen vingerafdrukken), dus ik heb hier niet over geklaagd. Verzending was overigens supersnel!

Klantenservice

Ik heb eerder eens contact gehad met de klantenservice over een hoge korting die net na een geplaatste bestelling werd gegeven. Hierop heb ik klantenservice gevraagd of er iets te regelen was. Hierop werd een heel coulante regeling getroffen. Een dikke 10 voor inlevingsvermogen!

Algemeen

Prijs kwaliteit verhouding is goed, voor op zolder een leuke versterker zou het ook prima doen in kleine oefenruimtes. Ik heb hem puur aangeschaft voor thuis op zolder, daar voldoet ie prima. Eigenlijk ging ik voor een line 6 15 watt maar dit is een prima alternatief. Mooi clean geluid ook en ook tal van mogelijkheden op het andere kanaal. Even zoeken naar de juiste setting, voetswitch kan achterop aangesloten worden. Al met al Leuk versterkertje

Verzending

Prima op tijd geleverd, goed te volgen bij DHL

Klantenservice

Prima, na een mail te hebben gehad over een vertraagde levertijd, het alternatief de volgende dag op de stoep.

Algemeen

Duidelijke bestelsite en altijd goede service, ook de eventuele vragen worden
correct beantwoord bij Bax.

Verzending

Vandaag besteld en morgen in huis is zeker wel waar bij Bax Music.
Goede en snelle service.

Algemeen

Altijd goede ervaring gehad met het bedrijf. Ik heb er 2 mengtafels, speakers, subwoofer, pre-amp enzovoort gekocht. Producten waren altijd in goede staat en snel geleverd! Communicatie is goed en duidelijk voor het terugsturen van een product. Ik had bijvoorbeeld een versterker die verbrand was van binnen dankzij een productiefout, en ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd!

Algemeen

Zeer prettige site met heel veel producten en goede service. Niet de eerste keer dat ik hier bestel. Ruim assortiment, snelle en flexibele levering, altijd erg tevreden!

Verzending

Toen ik het pakketje ophaalde was de buitenste doos wel beschadigd, maar de inhoud was door de goede bescherming nog helemaal intact.

Algemeen

Mijn Roland BK-5 staat stabiel op goede hoogte en is beschermd tegen stof.

Voor mijn Roland BK-5 die ik ook bij Bax heb aangeschaft, kocht ik een beschermhoes en een standaard.
Mijn keyboard (waar ik nog steeds heel erg blij mee ben!) is nu mooi beschermd tegen stof en vuil.
Bovendien is de hoogte exact in te stellen, terwijl ik niet met mijn knieŽn tegen het kruis van de standaard kom, omdat het een tafelmodel standaard betreft.
De stabiliteit is erg goed en zoals gebruikelijk: de prijs zeer concurrerend.

Snel en veilig verpakt.

Klantenservice

Vragen worden snel beantwoord en waar kennis ontbreekt wordt direkt teruggekoppeld naar de Roland fabrikant. Compliment aan de helpdesk is zeker op zijn plaats!

Algemeen

Goede service. 60 dagen omruilen zonder dat de verpakking gecontroleerd werd of moeilijk werd gedaan. Zo vind je echt het product dat je zocht! Winkel in Amsterdam is ook echt een toegevoegde waarde.

Verzending

Verzending gaat via DHL. Op zich niks mis mee, alleen de "volgende dag in huis" wordt door DHL niet altijd waargemaakt.

In een woord Top.
Uitzoeken, bestellen ging makkelijk op hun site. Mijn bestelling kwam netjes op tijd en compleet afgeleverd in de avond bezorging van DHL.
Laagste prijs.En dan nog 3 jaar garantie.
Ik zou niet weten hoe het beter kan.

Algemeen

zoek heel makkelijk en overzichtelijk je gewenste product op. Plaatse je bestelling. Betaal en klaar. Zoals je het verwacht van een online aanschaf. Geen moeilijke zoekacties.

Verzending

Bestelling was zeer vlot en levertijd was zoals aangegeven op de website! ook vlot opgepakt door DHL betreft de levering die via hun email ook goed te tracen was.

Algemeen

Ik heb gemerkt dat artikelen soms kunnen variŽren in prijs.
Ik was lang aan het kijken naar de DenonDJ MC-4000 die was eerst §368, toen een paar maanden §419 euro en vervolgens weer §369 euro. Raar!

De website is verder (voor mij) overzichtelijk en ook de betalingsafhandeling met iDeal gaat prima maar je kan ook met pin in de winkel betalen of contant.

Verzending

Voor 22:00 uur vandaag besteld is de volgende dag in huis. Vanaf §50 euro gratis verzending.
Je kan aangeven of je het thuis wil hebben of ergens gaat afhalen als het jouw uitkomt.
En, je kan de status volgen van je bestelling.

Klantenservice

Een keer gebruik moeten maken van de klanten service omdat mijn pioneer mixer defect was.
De afhandeling daarvan was goed, voor zover ik mij dat kan herinneren.

Algemeen

De website werkt goed. Ik kon gratis betalen via PayPal en had geen verzendkosten i.v.m. de prijs van de speakers. Goede ervaring!

Verzending

Ontzettend snelle levering. Ik bestelde 1 minuut voor 11 (wat hun uiterlijke tijd is dat zij het de volgende dag bezorgen) en het was er de volgende dag al om 12 uur. Top!

1 2 3 ... 75

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8