Bax-shop.nl | Bax Music

874 producten en 1.121 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bax-shop.nl | Bax Music

Review toevoegen

Algemeen

Het js een duielijke webshop met een breed assortiment dat goede informatie over de producten geeft.

Verzending

De levering was erg snel (binnen een dag) en ze houden je voortdurend via de mail over de verwerking en vesturing van je product.

Algemeen

Erg goede service en een snelle levering. Heb er al meerdere keren wat besteld en heb tot nu toe nog geen problemen gehad!

Verzending

Erg snelle en nette aflevering!

Enorm goede klantenservice!

Algemeen

Ik heb een MXR Badass distortion gitaar pedaal bij BAX MUSIC besteld. Het was een uitstekende service, omdat ik de volgende dag het pakketje binnenhad en ik duidelijk te zien kreeg waar mijn pakketje was.

Over het MXR badass distortion pedaal kan ik alleen maar zeggen dat het een aanrader is voor iedereen.

Algemeen

Overzichtelijke webshop. Goed advies wat een keuze makkelijker maakt. Bestellen en betalen gaat makkelijk. Levering supersnel.

Algemeen

Geweldig zowel online op de site als in de fysieke winkels . Heb mijn volledige dj installatie daar besteld en heb altijd alles de dag na de bestelling in goede staat alles ontvangen . De prijzen zijn de scherpste , maar de service is zelf nog beter . Twijfel je wat je wilt dan vraag je het gewoon aan een medewerker en zij zullen je met hun kennis verder helpen en ervoor zorgen dat je geen miskoop doet . Bij bestelling altijd direct een bevestigingsmail en de factuur en een track & trace code . Niet twijfelen , maar gewoon bij bax bestellen !

Verzending

Na bestellen direct een mail gekregen met de factuur . De dag nadien om 8 uur in de ochtend al geleverd . Zoals altijd goed verpakt en uitstekende service

Klantenservice

Heb je een vraag of twijfel je . Gewoon vragen aan een medewerker . Zij hebben genoeg know how over de producten en zullen je met raad en tand bijstaan voor de juiste keuze

Algemeen

Ik heb een gitaar uit de b-stock besteld. Kreeg daar een goede korting voor. Bestellen ging allemaal prima. Ik krijg het om de een of andere reden alleen niet voor elkaar om het product te laten bezorgen op een afhaalpunt.

Verzending

Prima. Gitaar was B stock, met als omschrijving verpakking beschadigd en mogelijk een sporen van gebruik (hierbij moet je denken aan vingerafdrukken/stof). Dit klopte precies. Kwam tevens precies op tijd aan.

Algemeen

Keuze ging gemakkelijk, kreeg ook opties om producten erbij te kopen. Veel betalingsmogelijkheden om uit te kiezen.

Website werkt soepel. Merk wel dat de keus beperkter is om uit te kiezen maar dat is begrijpelijk.

Verzending

Was zoals verwacht met 1 dag bezorgd. Geen omhulsel, wordt in zijn originele doos overhandigd.
Kleine schade aan de doos

Klantenservice

Wel lang moeten wachten in de winkel om mijn product mee te kunnen nemen.

Een issue met het product ontdekt en de klantenservice and winkelpersoneel gaan hier tot nu toe heel goed mee om.

Algemeen

Uitstekende service! Snel geleverd en goede kwaliteit! De bestelling verliep volgens plan en alles was snel behandeld.

Verzending

Volgende dag gelijk binnen in een goed gevulde doos.

Klantenservice

Bestelling gaat heel soepel.

Algemeen

De bezorgingsdienst (DHL) is volstrekt onbetrouwbaar. al meerdere keren iets besteld en niet op de afgesproken tijdstippen bezorgd. Wat moet ik dan? Ik zit gewoon thuis voor het raam. ik andere afspraken afgezegd. Dan maar een andere leverancier b.v. Thomann die heeft de bezorging wel op orde.

Verzending

Gewoon niet op tijd komen. Terwijl je er uitdrukkelijk voor kiest. Dat is toch niet van deze tijd. Ik heb uren voor het raam zitten wachten, voor niks.

Klantenservice

Klantenservice gebeld. Maar die kan niks doen. contactpersoon werkt alleen door de week. Tja...

Beste klant,

Bedankt voor het schrijven van je review. Onze excuses dat het pakket niet volgens afspraak is bezorgd. DHL gaf aan dat de ontvanger niet thuis was, maar dit was dus wel het geval. Naar aanleiding hiervan hebben we ook een officiŽle klacht ingediend bij DHL, want dit is niet onze manier van werken. We zien dat je er nu voor gekozen hebt om het pakket op een andere dag te laten bezorgen.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Bax Music

Algemeen

Super assortiment en enorm snelle levering. Meerdere dingen besteld in korte tijd en de ervaring is consistent, echt TOP!

Echt snel!

Algemeen

Ik vindt bax-shop een erg goede site waar ik geen problemen mee had. Alles verliep goed.

Verzending

Het pakketje zou tussen 9:00 en 13:00 maar om 15:30 was het pakket er nog steed niet.

Algemeen

Alles is gewoon goed geregeld bij bax-shop en gewoon een (te) snelle levering, top Bax-shop!!!

Verzending

gewoon de volgende dag in huis (kan gewoon niet beter)

Klantenservice

Als ik gewoon een vraag had kreeg ik altijd dezelfde dag of een dag later een antwoord en tot nu toe waren het nuttige antwoorden die ik kreeg

Algemeen

Overzichtelijke zoekfunctie, binnen het brede assortiment, waardoor het product snel gevonden was. Betaling gaat snel en soepel

Verzending

Product op tijd geleverd, in prima staat.

Algemeen

Duidelijkheid over voorraad, prijzen, bestelprocedure, verzending en betaling. Alles gaat probleemloos. Ruim assortiment tegen zeer concurrerende prijzen.

Verzending

Altijd snelle levering en goed verpakt.

Klantenservice

Vragen per mail worden snel en accuraat beantwoord.

Algemeen

Snelle levering, goede service!
Ik heb al meerdere producten via Bax-shop gekocht. Ook bij een retour of manco is de service uitstekend!

Ik bestel al jaren bij Bax-shop en heb nog nooit een probleem gehad.
Ook voor vragen en service/support is het wat mij betreft een uitstekende keuze.

Verzending

Verzending is altijd snel, retour zending is makkelijk en vervangend artikel indien nodig is er meestal ook binnen een dag.

Klantenservice

Ook voor vragen over producten of support ben ik al meerdere malen uitstekend geholpen.

Algemeen

Deze bundel van Native Intruments bevat vrij veel producten voor een relatief lage prijs. Ik gebruik zelf niet alle producten in de bundel maar over degenen die ik wel gebruik heb ik geen klachten. Een echte aanrader dus als je niet alle producten van de ultimate editie wilt, of als je wilt beginnen met daw's

Verzending

Het product is geleverd op het aangegeven tijdstip en kon het paket volgen via de trackingcode, prima 👍

Tegen beloning

Algemeen

Ik heb al heel veel producten besteld bij bax-shop. Ze hebben een goede service en alles komt netjes en optijd aan. Kortom een perfecte winkel/site.

Verzending

Het product wordt de volgende dag al bezorgd echt een top service.

Klantenservice

De service is heel goed. Bijna alles is op voorraad.

Algemeen

Al jaren klant. Overzichtelijke website, snelle levering en meestal scherpe prijzen. Op zondag kan ik altijd terecht in Rotterdam.

Verzending

Prima verpakt en via DHL verstuurd. Af laten leveren bij een pick-up point. Ideaal

Klantenservice

Ik had nog wat vragen voor dat ik wilde bestellen. Werd heel vlot te woord gestaan en kreeg alle info, zelfs extra info waar op te letten.

Algemeen

Telefonisch bereikbaarheid en ondersteuning was erg goed. Na het stellen van vragen een goed advies.

Verzending

Levering van het bestelde product op tijd en volgens planning. Op de wijze van verpakking kun je merken dat Bax-Shop aandacht heeft voor haar producten.

Algemeen

Echt een super winkel, echt een super service en ik ben echt goed geholpen, ook toen en stemapparaat van mij het begeven had kreeg ik een nieuwe teruggestuurt.

Verzending

Super snelle levering, alleen de verzendkosten zijn heel hoog

Klantenservice

Ik had een vraag dus heb ik gebelt met de klantenservice en je werd echt super geholpen

1 2 3 ... 73

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg