Bax-shop.nl | Bax Music

878 producten en 1.154 uitvoeringen
Bax Music - Bax-shop.nl - We support your stage!

Bax Music (bax-shop.nl) is de grootste muziekwinkel van de Benelux, met ruim 46.000 producten op voorraad. Voor 23:00 besteld? Morgen bezorgd!

Assortiment
Meer dan 1.200 merken en een magazijn van 21.000 m2, vol met DJ- en studio-gear, hoofdtelefoons, speakers en verlichting. En natuurlijk enorm veel akoestische en elektronische muziekinstrumenten. Bax Music heeft alles voor de muzikant, van beginner tot professional.

Bestellen
Bax Music, voorheen Bax-shop, maakt bestellen simpel en zorgeloos. Zo is verzending gratis vanaf 50. Bovendien krijg je standaard 3 jaar garantie en heb je een zichttermijn van 60 dagen. Retourneren is gratis.

Betalen
Betalen doe je op je eigen manier. Bijvoorbeeld met iDEAL, creditcard, PayPal of achteraf. Lagere prijs gezien bij een andere winkel? Geen probleem, met onze laagste-prijs-garantie. Ga op de website naar het artikel dat je wilt bestellen en klik op 'Goedkoper gezien?'.

Helpdesk & winkels
Dankzij de heldere productpagina's op Bax-shop.nl vind je als muziekliefhebber snel het product dat je zoekt. Toch nog vragen? Bax Music is 6 dagen per week bereikbaar. Of kom naar een van onze muziekwinkels in Amsterdam, Rotterdam, Goes of Antwerpen.

Bezoek Bax Music op bax-shop.com. 420 specialisten staan voor je klaar. We support your stage!

PS. Werken bij Bax Music? Bekijk dan alle vacatures van Bax Music!

Bax Music op TwitterBax Music op InstagramBax Music op YoutubeBax Music BlogBax Music op FacebookNieuwsbrief van Bax Music: Schrijf je in!

Scorekaart voor Bax-shop.nl | Bax Music

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1154 producten, 10520 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,2 (3,8% onder gemiddeld)